Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : !!!not4ducks!!! eure meinung

Grumble
20.03.2006, 13:35
Hallo

und es ist gerade wiedermal soweit. www.not4ducks.ch ist wieder um einigen stuff reicher.leider fehlt immernoch einiges aber wir arbeiten dran.

in kürze kommt:
Clothes mit webshop, neue services, downloads, gallery und neue reviews...also watch out!!

bitte schaut euch die page mal an und gebt mir eure feedbacks!was könnte man besser machen etc. wie gesagt es fehlt noch einiges also posts wie "der link geht noch nicht" sind unnötig...

thanks a lot!!

Grumble

Grumble
20.03.2006, 13:43
Original geschrieben von Rick Flair
dimitri?

nop...sin cousin.und bisch?

Rick Flair
20.03.2006, 13:49
ich bin en entfernte verwandte...nei seich,ich han de dimitri letsch wuche känneglernt,und er hät mir grad vo dem "projekt" und de page verzellt...ich söll sie doch mal aluege,und das han ich jetzt au gmacht...gfallt mir guet,aber ich chan wie du ja gseit häsch nanig alles aluege...de dimi hät ebä gmeint mir söttet mal zämesitze,au wäg mixtapes und so...

lueged mir am beschtä mal wie sich das entwicklet

btw. sehr gueti top tens...aber bi 2oo4 fählt doch no jaylib

:brille: :D

Grumble
20.03.2006, 13:57
Original geschrieben von Rick Flair
ich bin en entfernte verwandte...nei seich,ich han de dimitri letsch wuche känneglernt,und er hät mir grad vo dem "projekt" und de page verzellt...ich söll sie doch mal aluege,und das han ich jetzt au gmacht...gfallt mir guet,aber ich chan wie du ja gseit häsch nanig alles aluege...de dimi hät ebä gmeint mir söttet mal zämesitze,au wäg mixtapes und so...

lueged mir am beschtä mal wie sich das entwicklet

btw. sehr gueti top tens...aber bi 2oo4 fählt doch no jaylib

:brille: :D

ah dänn müesstisch du de herr vom la luna si???dmichelle kennsch demfall au nimi ah...

ja mir sind fliessig dra aber es brucht chli länger weni gmeint han.lauft halt na sehr viel näbedbi..

Grumble

Rick Flair
20.03.2006, 14:12
oh ja michele kenn isch auch...
demfall bin ich wahrschinlich scho de herr vom la luna:D

ich känn das,mer nimmt sich viel vor,und irgendwänn chunt alles z'churz,ich han au verschiedenes am laufe,und muess luege das nix zu kurz chunt...