Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Bandit

Heiz
17.08.2004, 22:41
tägli
han welä wüssä wasir zum Bandit finded...
finded ihn überhaupt öpert nöd "tight" (=äng)?
Aso ich find sini Reims und Friisteils richtig benäbelnd wämer sie s'ershtmal losed. Abr er hät ja lang nüüt meh neus bracht mit Luut¬Tüütli.
Är hät doch welä äs Album usägää, weisöpertöpis?
Piisli Radiisli
Heiz :dance:

gimma
17.08.2004, 23:00
i weiss daser an geila siach isch! hilft der das wiiter???

thieu
18.08.2004, 03:15
Original geschrieben von gimma
i weiss daser an geila siach isch! hilft der das wiiter???

DAs weiss ich öi und freestyle chan er öi! Aber es L&T Album soll eigentlich de öi nu swenn cho. Aber fräg susch mal im Holestei na...

Horni MC
18.08.2004, 03:21
...macht er dä lada nümä hätt immär günstigi wär gha:mad:

Radical
18.08.2004, 09:00
Das mitem Ladä findi au schad...kei Platte meh ider Nächi zum chaufe....nix...

und ja...er isch en geilä Siech:p und wegem Album weiss me schu meh....aber wenn's was z säge git, säged die das de schu gnueg früeh....

PS: am 11.9 gits sit langem wider mal es Luut&Tüütli Heimspiel im Holästei / Glarus zämä mit Sektion Kuchikäschtli.....und wer das schomal miterlebt hät, weiss, dass das amigs anderscht abgaht! Also nöd verpasse!!!

Mora
18.08.2004, 09:31
irre ich mich vilicht, aber sind luut % tüütli ned mit de wurzel 5 am splash gsi. isch voll abgange!

-> also, was schlüsst mer drus: geile siech.

hermanndes
18.08.2004, 09:52
geile siech, bandit!!!!!!
hett's minnerä meinig schwer im griff!

slang!head
18.08.2004, 10:03
Original geschrieben von Heiz
finded ihn überhaupt öpert nöd "tight" (=äng)?

Also ich find en eher "lässig" (=cool)

:rolleyes:

fReEMaN
18.08.2004, 10:31
bandit isch cool.. schini reims sind der hammer und värdammt der glarner dialäkt findi eifach so geil..

kännu übrigens nur freshi(=frischwiänäspfäfferminzbonbon) rapper üsum zigerschlitz..:D

Radical
18.08.2004, 10:34
Original geschrieben von fReEMaN
bandit isch cool.. schini reims sind der hammer und värdammt der glarner dialäkt findi eifach so geil..

kännu übrigens nur freshi(=frischwiänäspfäfferminzbonbon) rapper üsum zigerschlitz..:D

wer kennsch denn no`? :rolleyes: :D

Aurel
18.08.2004, 10:34

nei. han mal eine gseh... radical heisster glaubs oder so. de esch denn weak... voll de fascho. mit sinere schwule perücke und so... so öpper würdi au ni im läbe bueche...

aber übere bandit muessi gar ned unnötig diskutiere. findi absolut eine vo de früscheschte mc's im land... s'luut & tüütli album wird nächscht jahr alles burne!

dela
18.08.2004, 10:45
..ihr wönd aber nöd säge, dass es dä lade in glarus nümä gitt. das isch nämli eis vo mine ziel im 04 gsi ihn unbedingt deet go bsueche..anstatt nur telefon und email. das chan nöd si oder?? en lade im zigerschlitz isch wichtig!

Radical
18.08.2004, 11:02
Original geschrieben von dela
..ihr wönd aber nöd säge, dass es dä lade in glarus nümä gitt. das isch nämli eis vo mine ziel im 04 gsi ihn unbedingt deet go bsueche..anstatt nur telefon und email. das chan nöd si oder?? en lade im zigerschlitz isch wichtig!

dela, da muess di leider enttüsche...der Casa Nostra isch sit glaubs öppe 2 Jahr zue jetzt...(oder 1 Jahr).....

Radical
18.08.2004, 11:04
Original geschrieben von Aurel
nei. han mal eine gseh... radical heisster glaubs oder so. de esch denn weak... voll de fascho. mit sinere schwule perücke und so... so öpper würdi au ni im läbe bueche...

Aurel mit so Sache überschriitisch gwüssi Gränze.....du weisch min Humor isch "gross"...aber bi so Sache endet er!

thieu
18.08.2004, 12:24
Original geschrieben von Radical
wer kennsch denn no`? :rolleyes: :D

Der fReEMan kehrt nu so zu iisch also meint er dich öi. Aber vorallem ebe der Tonique, Olli und di ganze Siächa wo bim zweite mal bi iisch im Wallis sind gsii!

Ah und was ich immer wider mal müäss säge, verdammt was heit ihr gäge de Shpoiz finne der Siäch nit schlechter! Und das isch de scho hüäre vill!

Aurel
18.08.2004, 12:28
Aurel mit so Sache überschriitisch gwüssi Gränze.....du weisch min Humor isch "gross"...aber bi so Sache endet er!

ok, tuedmer leid, wenn di kränkt han und nimms natürlich au zrugg... zahlder in zug denn es bier, wenni au chom...

fReEMaN
18.08.2004, 12:49
Original geschrieben von thieu
Der fReEMan kehrt nu so zu iisch also meint er dich öi. Aber vorallem ebe der Tonique, Olli und di ganze Siächa wo bim zweite mal bi iisch im Wallis sind gsii!

Ah und was ich immer wider mal müäss säge, verdammt was heit ihr gäge de Shpoiz finne der Siäch nit schlechter! Und das isch de scho hüäre vill!

@radical / genau.. ha scho äs trick77 konzärt därfu mitärläbu.. isch zimli fätt gsi.. weiss nit, bisch du öi da gsi? tonique isch da gsi und schinä dj und äs par homies.. aber wiäsch mer gseit hent, sind nit alli vanär crew da gsi..

Radical
18.08.2004, 12:54
@radical / genau.. ha scho äs trick77 konzärt därfu mitärläbu.. isch zimli fätt gsi.. weiss nit, bisch du öi da gsi? tonique isch da gsi und schinä dj und äs par homies.. aber wiäsch mer gseit hent, sind nit alli vanär crew da gsi..

ich bin bis jetzt nur bim Walliser Jam letscht Jahr im Mai oder so im Wallis gsii...die anderä Mal hani leider nöd chönne mitcho....

Danielsson
18.08.2004, 12:59
Aso i finde dr Bandit und dr Shpoix beidi huärä fett!
Irä Wortwitz gfaut mir sehr, isch hammer :D!
Und au süsch, chamä mit denä beidnä vou easy chli schnurrä...!

piis

fReEMaN
18.08.2004, 13:23
ich bin bis jetzt nur bim Walliser Jam letscht Jahr im Mai oder so im Wallis gsii...die anderä Mal hani leider nöd chönne mitcho....

ja swird sicher nu trick konzärt im wallis gä.. susch müäsi dä mal inu zigerschlitz.. schiint ja sehr legendär zsi ;)

Oschtkaffsiech
18.08.2004, 13:45
find de bandit au huere fät, ziggerschlitz dialekt isch halt no iisi..:p
luut & tüütli sind e eifach geil - hoffe serste album laht nüme zlang uf sich warte...

und freu mi ufs freestyle battel im bierhüebli
det wird er scho chli abrume... hoffi :)

bauer
18.08.2004, 17:34
er böörnt wiä dä Lauda !!
isch eifach än geilä siäch ... und i sachä freestyle muäs im niämert was vormachä

:kiffer:

:dance: :dance: :dance: :p