Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Fresh Stuff 1-3??

sin
18.08.2004, 13:00
Kennt öper diä CDs(oder si diä ou us platte usächo)?
Ha dr fresh stuff 3 sampler uf CD(mit Box Style Bern, Jamais deux sans trois, Black Tiger EKR usw.)und sueche diä 2 erschtä faus es diä überhoupt gä het!

Cha mer öper witterhäufä oder wot se öper loswärdä wöu ig nimmä nid a das me ds bi hip hop store fingt,da diä CD scho vor langer ziit isch usächo..

BIONIC BOUNCER
18.08.2004, 13:03
also bi fresh stuff 1 muesch verdammt glück ha, das diä noh findsch....seeeeeeeeeehr rar!!!!hets glaubs nur innere sehr geringe stuckzahl ghe! freshstuff 2 isch scho meh verbreitet, s`2 hani, gib sie aber sicher nöd her( isch e "nur" cd...hehehehe). vo vinyl vo dem ganze hani nonie ghört!
nice day

Aurel
18.08.2004, 13:04
absoluti classics... ich suech die scho sit ewigkeite, hans aber ufgeh. falls es agebot bechonnsch, zahlsch di dumm und dämlich. aber viel glück...

eliAz
18.08.2004, 13:31
Original geschrieben von BIONIC BOUNCER
also bi fresh stuff 1 muesch verdammt glück ha, das diä noh findsch....seeeeeeeeeehr rar!!!!hets glaubs nur innere sehr geringe stuckzahl ghe! freshstuff 2 isch scho meh verbreitet, s`2 hani, gib sie aber sicher nöd her( isch e "nur" cd...hehehehe). vo vinyl vo dem ganze hani nonie ghört!
nice day

vinyl gits ganz sicher. hani au scho gseh...

sin
18.08.2004, 13:57
@ BIONIC BOUNCER

isch guet du brönnsch mer dr fesch stuff 2 und ig brönn dr d fresh stuff 3? oder hesch diä ou scho?

Mora
18.08.2004, 14:00
ja, kenne die,
han sie aber ned,
sueche sie scho lang,
finde sie ned. :-(

BIONIC BOUNCER
18.08.2004, 14:01
jup hanni scho, aber wenn s`2 willsch, pm mit dinere adresse und du chunnsch sie über
nice day

Fratelli-B
18.08.2004, 14:24
jup,...

aso wenns mir richtig isch, hani s vieri!!! aber ebe bin da nöd soooo ganz sicher! aber find classic-schibe wi bumsdaluda, oder au sendak di erscht... ach weiss de name voll nümm eigetlich geiler,... amel as vieri,...

aber ebe isch halt classic,... da zahlsch...

greez

BIONIC BOUNCER
18.08.2004, 14:31
fratelli: diä schiebe wo du ufzellsch sind zwor au scho chli älter...aber do gebs den schono anderi schiebene wie z.b. WAKE UP wo doch noh chli älter sind.....bi de fresh stuffserie isches au us minere sicht so , dass je älter je besser. mit de zit sind nümme soooo fresh gsi...aber natürlich gschmacksach
nice day

smooth
18.08.2004, 14:42
fresh stuff...ha ich...glaubs 1 und 2, met black tiger undp-27 und so..ha ich uf cd, bruch ich nöm, ha mini ganz cd sammlig meh und meh kollege gscheckt....wenn ich die no fende, denn schänk der si...kei problem...aber muess zerscht mol go sueche...

wake up ha ich au...die esch geil....halt..esch ned blacktiger und p-27 uf de wake up?? hmm weiss nüm..scho lang kei cd meh glost...

Fratelli-B
18.08.2004, 15:53
bionic:

ja also d fresh stuff 4 kenni ebe nur,... und drum chanis di andre gar nöd beurteile! aber ebe, die gfallt mer eigetlich nöd! wobi ich muen säge han die au kauft/becho wo scho sache wie bliggnlexx duss gsi sind und so... drum isch igendswo au klaro das si mer nöd igfahre isch! jup das di andre ned so alt sind, häsch recht!

LG

gimma
18.08.2004, 16:14
Original geschrieben von eliAz
vinyl gits ganz sicher. hani au scho gseh...

khai vinyl. sicher.

BIONIC BOUNCER
18.08.2004, 16:21
do mueni am gimma recht geh, ha nie vinyl gseh devo...au nöd wos usechosind jewills
nice day

reezer
18.08.2004, 16:45
ich han mal zwei fresh stuff 3 gha es ziitli... aber chönt au sii, das ich diä scho mal irgendwo vertickt han....

popel
18.08.2004, 16:50
...spiel ja da nöd gärn dä lehrer, aber >fresh stuff 1990< isch die erscht gsieh und die han ich nur als vinyl, bi de andere drüü gits mines wüssens nur cd....öbs die erscht au als cd geh hätt wei ich gar nümm, isch aber au kei släng gsieh, nur englisch...so richtig mundart släng hätts erscht uf dä fresh >stuff 3< druff ....

...hätt öpper ä ahnig, was dä desapio hütt so macht, das isch dä maa hinter freshstuff gsieh, will dä hätt sich damals mit sinnerä art vo bizz mache bi dä meischtä crews extrem unbeliebt gmacht...

reezer
18.08.2004, 17:13
Original geschrieben von popel
...spiel ja da nöd gärn dä lehrer, aber >fresh stuff 1990< isch die erscht gsieh und die han ich nur als vinyl, bi de andere drüü gits mines wüssens nur cd....öbs die erscht au als cd geh hätt wei ich gar nümm, isch aber au kei släng gsieh, nur englisch...so richtig mundart släng hätts erscht uf dä fresh >stuff 3< druff ....

das isch au luut mini infos wo ich han richtig... fresh stuff 1 isch änglisch und isch glaubs no dä eki druf wänn mich nöd alläs tüüscht... entweder als dj oder änglisch rappendä mc... weiss ich nöd genau...
1 als vinyl, 2 - 5 alles andere als cd

...hätt öpper ä ahnig, was dä desapio hütt so macht, das isch dä maa hinter freshstuff gsieh, will dä hätt sich damals mit sinnerä art vo bizz mache bi dä meischtä crews extrem unbeliebt gmacht...

keine ahnung, auch nie mehr etwas von dem gehört....

BIONIC BOUNCER
18.08.2004, 17:26
dass mer vo dem nüüt meh ghört het isch nöd witter tragisch.....

popel
18.08.2004, 17:42
...das es kein verluscht isch, da gib ich dir rächt, aber was er hütt macht, würd mi scho no interessierä...

about fresh stuff die erscht:
insgesammt 10 tracks, dävo 3 vom dj e.k.r. & m.c. aera-e. plus no es instrumental vo eim vo denä tunes...

BIONIC BOUNCER
18.08.2004, 17:45
mer ghört au i sinere "heimatstadt" nüüt meh vo ihm...i de versenkig verschwunde....

popel
18.08.2004, 17:45
..sorry, dä track wos no es instru dazue hätt (heisst >ain't no sucker<) isch vom dj e.k.r. mit em Loo..........

Def Cut
19.08.2004, 12:45
Fresh Stuff 1 giebts nur auf Vinyl.
Foto aus meiner Sammlung.
Gruss,
Def

BIONIC BOUNCER
19.08.2004, 12:52
dass waren noch zeiten.......BIG UP 2 def cut fürs pic

Dämon
19.08.2004, 14:08
Original geschrieben von Def Cut
Fresh Stuff 1 giebts nur auf Vinyl.
Foto aus meiner Sammlung.
Gruss,
Def

zu geil... thx fürs foddo!!!!!

samaz
19.08.2004, 14:29
mier hät doch glatt letshti eine fresh stuff 3 gshänkt... höhö... mini ersht "rarität" http://www.black-book.ch/class-of-2004/images/smilies/06.gif

Early80s
19.08.2004, 18:19
Ja die Fresh Stuff 1 hab ich als Vinyl

Wer sie umbedingt will...hab eine letzte Woche im Six Pack zürich gesehen...Preis bööh ? sicher kein Schnäppchen, aber ziemlich rar...

dVizard
19.08.2004, 21:32
verzell ken scheiss, ich be letzt wuche au im sixpack gsi und ha secher kei fresh stuff 1 gseh... usser sie sig irgendwo NÖD bi CH hiphop gsi.

reezer
19.08.2004, 22:05
Original geschrieben von dVizard
verzell ken scheiss, ich be letzt wuche au im sixpack gsi und ha secher kei fresh stuff 1 gseh... usser sie sig irgendwo NÖD bi CH hiphop gsi.

kann ich jetzt auch nicht glauben das du die gesehen haben willst... so viel ich weiss wurde das teils dazumal in einer auflage von 100 stk hergestellt... denke nicht das da noch eines davon im laden steht...

Early80s
19.08.2004, 22:11
Die Scheibe war an der Wand wo jeweils die Rarities sind , links beim reinkommen....Augen auf beim Eierkauf....

Das sie immernoch dort ist bezweifle ich auch...!

So ultrarare ist sie nicht...ich hab in den letzten Jahren mehrfach welche gesehen...
rar ist sie schon, aber eben nur in der Schweiz verbreitet...wenn Ihr wisst was ich meine...

Good Luck ;)

reezer
19.08.2004, 23:03
fresh stuff 3 tatsächlich doppelt...

ich biete zwei faire geschäfte an:
- tausch gegen fresh stuff 2 od. 4
- der erste der mir ein PM schreibt und mir mitteilt das sie ihm 50 CHF wert ist, kriegt das teil...

kurz zu den facts: auf fresh stuff 2 ist meiner meinung nach der erst CH slang track überhaupt "murder by dialect" erschienen von p27 zusammen mit black tiger... gut ein halbes bis ein jahr später ist dann fresh stuff 3 erschienen und viele liessen sich von diesem track inspieriern und es hat für damals schon fast einen Släng boom gegeben und es befindet sich auf der compilation kaum mehr ein englischer song, sondern nur noch tracks in unseren landessprachen... hier das tracklisting... es hat leider kein genaues release datum drauf, aber das teil ist ziemlich genau vor 11 / 12 jahren rausgekommen

1. box style bern - coming from fresh town (befo und co us bern i ihrnä erstä jahrä)
2. freedom of speech - zerschmou i dr mundart (Kane T, Daddy Joke und DJ Crazy Cee)
3. Black Tiger - Drooge (minerä meinig nah dä ersti solo joint vom tiger wo je veröffentlicht wordä isch)
4. crazy force crew - mach met (no comments... legändä)
5. Lunatik Gang - lunatik one (französisch!)
6. P-27 - AIDS-Die schlyychendy Gfohr (einer der ersten CH slang songs mit gescheitem inhalt)
7. adrenalin - sesch uesi sach (zora die später beim wrecked mob dabei war!)
8. three tree posse - save the blue globe (engl)
9. the presidents - ain't no half steppin...
10. da straccha - fight for what is yours (crew rund um den heutigen pete penicka!)
11. E.K.R. - Ein König Regiert (sin erstä CH düütschä veröffentlichtä träck wänn ich richtig liggä)
12. talking basic - grad us (geilä track)
13. rapilepsie - money honey (crew von spooman und leeroy PRC)
14. the wicked ones - a wicked song (leme... geistert doch auch irgendwo noch im musik biz rum, oder?)
15. delicatessen - ae delicati sach (crew aus kreuzlingen)
16. rampage - olio di aracnidi (crew aus tessin)
17. first capitol - done for irun (crew aus zh mit dj cutmando als dj mark wenn mich nicht alles täuscht)
18. jamais 2 sans trois - la scène
19. 2-funky - chreis 5
20. primitive lyrics - deep in (die legendäre zh combo)

ja, so guät... gnuäg wüssä verbreitet... alles allderings ohni gewähr... han sälbär no fast i d'hosä gschissä wo diä cd usä cho isch... verzell nur das wo ich sälbär usägfundä / nachgforscht han... nöd well ich däbi gsi wär...

reezer
19.08.2004, 23:05
Original geschrieben von Early80s
Die Scheibe war an der Wand wo jeweils die Rarities sind , links beim reinkommen....Augen auf beim Eierkauf....

Das sie immernoch dort ist bezweifle ich auch...!

So ultrarare ist sie nicht...ich hab in den letzten Jahren mehrfach welche gesehen...
rar ist sie schon, aber eben nur in der Schweiz verbreitet...wenn Ihr wisst was ich meine...

Good Luck ;)

so viel ich weiss, ich habe ehrlich gesagt nur einmal eine gesehen, ist sie auf 100 stk limmitiert... und das ist schon ziemlich rar.... auch für die schweiz...

Early80s
19.08.2004, 23:27
Kenne die Stückzahl nicht...100 wäre schon sehr rar...stimmt scho

Nette Aufstellung Fresh Stuff 2...nice

Alle die Aera-E (Miss Bollinger) rapen hören wollen müssen halt die FS 1 auf Vinyl suchen...
Ich finde unter diesen Fresh Stuff Tracks waren einige dope Sachen darunter...
Definitiv catchen wenn ihr eine dieser Releases zu fairem Preis findet...

reezer
19.08.2004, 23:38
Original geschrieben von Early80s

Definitiv catchen wenn ihr eine dieser Releases zu fairem Preis findet... [/B]

wie gesagt, ich würde am liebsten tauschen gegen irgend eine andere fresh stuff... habe nummer drei (siehe aufstellung oben) doppelt....

Wryter24
20.08.2004, 10:48
100Fr reezer bar uf dhand

Pump
21.08.2004, 08:46
Original geschrieben von reezer
, das ich diä scho mal irgendwo vertickt han....

Verräter... :D sellout

Mäthi
21.08.2004, 17:04
Ha die scho u lang gsuecht! Emol hät mer si öpper verchouft, esch denn aber ztüür gsi. Wär mega froh wenn mer öpper die chönnt brönne. Bitte mälde

Hot Hands
15.07.2008, 13:53
so viel ich weiss, ich habe ehrlich gesagt nur einmal eine gesehen, ist sie auf 100 stk limmitiert... und das ist schon ziemlich rar.... auch für die schweiz...

Damals (1990) wurden eigentlich 1'000 Ex. gepresst.