Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Partnerboerse?

soulJacker
27.03.2006, 16:57
Hey chan ma das do au als partnerboerse benutze? han zur ziit ebe es ziemlich entueschends liebes bzw. sexlebe und jo wuerd gern e frau finde und jo vlt findet me do ime sone hiphop forum e chli oebis gschiiders wie i dene oberflaechliche partnerboerse... jo falls eini interessiert isch, denn chani mi jo mol beschriebe...

:kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer: :kiffer:

lyrikaa
27.03.2006, 17:01
:wtf:

:stonehit:

Cyclone
27.03.2006, 17:07
ou ja ich suech uf dem wäg au no es bück-stück :p :kiffer:

fReEMaN
27.03.2006, 17:22
chänti da swissfuckers empfäle..

cha sogar si das da no cash berchusch wänt n partneri findsch ;)

DaMasta
27.03.2006, 17:23
Original geschrieben von lyrikaa
:wtf:

:stonehit:

word

Grüeni
27.03.2006, 17:25
Tuan gschiider schaffa als uf Aight ummahänga, denn verdiansch Geld und kasch diar a Nutta kaufa :rolleyes:

MainEvent
27.03.2006, 17:39
dini wohnort beschribit stimmt wohl zimli gnau :hmmm:

soulJacker
27.03.2006, 18:38
Original geschrieben von fReEMaN
chänti da swissfuckers empfäle..

cha sogar si das da no cash berchusch wänt n partneri findsch ;)

swissfuckers roxx aber do chan me sich glaub ned amelde, die fahre jo eifach umme und sueche ma und frau uf de stross... be bangbus nehmes homiez als ma...

schaffe heisst für mich im internet surfe... ich mach e lehr bed e novartis die sind froh wenni d schnurre halt und si in rueh los...

mann ihr muend mich ned disse nur will ich e frau will, wege dem bini doch kei freak... huere gemeini siechene mann

P-Flow
05.04.2006, 13:19
jaw, khuule siech, aber z'wenig khuul dases tatsächlich khuul isch :rolleyes:

*close*