Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : ILLO77

dj_magnetic
19.08.2004, 09:35
Illo, den Samy Deluxe mit zum Label EMI holte, wird am 13.9 seine neue EP "Wehr dich" veröffentlichen. Zu hören bekommt man unter anderem die Tracks "Illosion", "Wehr dich!" und "Marseille". Danach wird dann sein zweiter Longplayer folgen. Für den Track "Wehr dich!" wurde auch ein Video gedreht, das ihr euch hier anschauen könnt:

http://www.emimusicmedia.de/illo/clip_wehrdich_low.ram

http://www.emimusicmedia.de/illo/clip_wehrdich_high.ram

mzee

xXel
19.08.2004, 12:51
fette träck.. illo ish eh burner... hane au sho live gseh.. typ ish vou easy... fröi mi sho

Fish
19.08.2004, 12:54
findi langwielig.
illo hetti meh potenzial.

thieu
19.08.2004, 13:06
Der Typ hätti so verdammt viiil Potential! Aber in dem Track bliibt er so wiit unner schiine Möglichkeite wie di Concord am Bode!

Er soll schich susch uf Features beschränke und da mal schnell alli andre ine Schattestelle!

ApFeLsChOrLe
19.08.2004, 13:10
find dä flow vom illo geil, aber dä paolo 77 bringt bessri text!

dj_magnetic
19.08.2004, 13:11
ja,irgednwie scheint er nicht wirklich motiviert zu sein!:hmmm:

sein album war ja auch schon auf ende 2002 angekündigt...aber keine ahnung,was er nebenher noch so treibt!

fReEMaN
19.08.2004, 13:17
ich find z'thema vam track no güät..

und susch, ja vam illo isch mu scho bässärs gigwohnt..
aber ich kännu nu nur vo schine features..
hädär no meh eiguni tracks??

PhrazeFive
19.08.2004, 13:25
s'Problem isch eifach dass sin text ufbau völlig konfus isch... es isch es richtigs hin und her hoppe vo sine vorschläg und was er meint söll mer mache...

De beat uf bou isch geil - immer heftiger...
D'hook isch radiotauglich - aka au oke...
Sin Flow isch sehr suuber chunt au guet...

Sött eigentlich lange für de normali viva-seher!

Video findi hohl... so es komischs gangstermännli wo emen loser ide schuel is gwüsse redet *hmmmm...* not mine...

mIkRoFiL
19.08.2004, 13:41
Original geschrieben von ApFeLsChOrLe
find dä flow vom illo geil, aber dä paolo 77 bringt bessri text!

word,d'lyrics vom paolo sind eifach börner!

dä träck vom illo findi jetzt no rächt geil...

sha
19.08.2004, 13:45
schäissegal öb de illo me potential hätt, dä track hed message...

de illo esch noch em sam de best mc be eimsbush gsi...

Gate17
19.08.2004, 17:23
Werd mer diä Ep sicher züchä, illo77 brennt hald aifach, "keine Zeit" isch aifavh ä hammer maxi gsi.
klar an paolo77 chunt er nid ane, aber da chunt in dütschland miner meinig no au niermer, usserd villicht dä erc;)

rm
19.08.2004, 17:29
aso ich weis gar nöd werum de track all so lahm finded, inhalt und video findi ämmel extrem guet, perspektive isch sehr real und authentisch, klar het de illo meh potenzial aber ich finds en guetä track...

big_samy
19.08.2004, 18:45
keien zeit hani nid so geil gfungä, rapshit umso meh... gloub chunnt geil die EP nachdäm i iz dr clip uf dr schtartsitä gseh ha! geilä beat, vo wäm ischer? insgesamt rächt geilä track, isch haut illo the shit ;) :D

4053ler
23.08.2004, 22:58
Ha jo scho moll e Thread uffgmacht. Dr Track kunnt scho sehr fett, nochdämm mi s Feature uff em HFMT 2 eher enttüscht het. Ich glaub dr Beat isch glaub vom Phrequency, bi aber nid hundert pro sicher.