Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Interessant,interessant

Pablo Escobar
19.08.2004, 15:12
isch zwar nüt neus

aber

CHECK THIS

http://heimat.de/home/hiphoppartisan/juice.html

sonix
19.08.2004, 15:20
woner rächt het hetr rächt..

sly saloon
19.08.2004, 15:25
de het au eifach chöne schribe das er aggro berlin scheisse findet und sich sini müeh spare, en ganze pseudo inteligente tegscht z schribe...

(i dere awards wo s drum goht isch eifach aggro und bushido guet eweg cho, und das heteen wohrschinli chli möge, als ach so conscious rapper.)

Lord Flow
19.08.2004, 15:30
u'r right, är het definitiv rächt. aber itz mau ehrlech, louft ja im CH-Rap nid angers, wär bringt was Kidz wei ghöre macht Cash (sowit das hie überhoupt müglech isch), wär wieter true blibt u si Shit macht muess luege woner blibt. Ds Publikum ir Szene isch haut o vertammi jung im Schnitt, da chasch hie u o im Dütsche eifach nid z'viu verlange was Verständnis vor Kultur ageit, bzw. sobaud Texte töifer göh aus nur "i figg dini Cru u dini Bitch i eim einzige Stitch" wärde Peepz z'fuul sech säuber Gedanke z'mache u lose wieder angers. Vilech änderets ja mau, we'll see.

-- Klingt komisch, is' aber so. --

piiz

fReEMaN
19.08.2004, 15:54
stimmt scho..
s'geit nur me um pussy, schwanz, bitch etc.
isch ja bi du amis nit anärsch..

schad, anschinund will di hitig jugend grösstenteils nix meh vo richtigu problem kehru..
wänt irgend än politischä text daher chunt, checkt der eh 3/4 vonä kiddis nit! :wtf:

thieu
19.08.2004, 16:25
Ja güät isch ja zum Teil verständlich, ich müäss mal ehrlich säge die Sache won i vor Jahre glosst hä und eigentli sogar üssäwennig cha mit reime/singe verstahn i jetz zum teil öi ganz annersch, will halt zum Teil Vergliicha nit umbedingt schnallsch ohni z allgemein wisse!
Und d jungere Zühörer sind ehner di wo swo abstimmend, ver ihri "STARS" aliitend etc. Oder wenn heit er das z letschmal gmacht? Once upon a time...

EN Award en Studia etc. isch immer nur so representativ wie d formuliärig va de Frage, die Quelle, die Liit wome de Befrägt etc.

Mach so en Umfrag mal üfgsplittet uf Altersgruppe...

Züädem cha me ja alles so Üswerte das me schiini eigend Meinig, oder di Meinig wo di heint wo der z Geld gäbend, chasch Stütze!

Aber das isch halt z lebe...

rm
19.08.2004, 16:40
krasse artikel, sicherlich chli extremi betrachtigs wies aber haut anne. ich dänk aber das vorallem die jewilige trends d inhalt vo de magazin beschtimmed, plattefirma chamer ja nöd gnau säge öb die jez en grosse ifluss hend ufd mags. juice awards sind en völlige mischt, s ganze magazin isch eigentlich chli gossip mässig ghalte, öppe 90% gads nur um rap. s backspin magazin findi eigentlich ganz ok, klar hets au aktuelli trends dinne aber andersch chasch hützutags nöd überläbe i dem gschäfd..

Pablo Escobar
19.08.2004, 20:00
s'einzig geile an dr juice isch das es cd gratis giht... hehehehe:D

Beatnik
27.08.2004, 18:25
Original geschrieben von Pablo Escobar
s'einzig geile an dr juice isch das es cd gratis giht... hehehehe:D

Scheiss uf diä CD, mit dem hends ja nur 1. Verkaufsargument, und suscht nüüt!

Also ich mues zuegäh, ich bin liideschaftliche Interview läser und das sitt Jahre....und wenn amigs es Interview mit em gliiche Artist i dä Juice und im Backspin chunt, dänn merk ich immer en gewaltige Underschied zwüsched dene 2 Magazin! Bests Biispil, sSido Interview....im juice han ich dänkt "hallo, was isch das üfr es scheiss interview" und im Backspin isch das ganze irgendwie kompletter gsi, weniger blabla sondern würklich Uussage, wo ich als läser au meh dävo han!

Userdem isch Juice:

zu 50% Werbig (Vor allem Mode)
zu 30% Music (Und das teilwiis Informativ)
zu 10% es Klatschheftli
zu 5% Text
zu 5% Bilder

(verhältnis Text zu Bilder isch warschindlich nöd mal 50/50, was für es Magazin ja würklich scheisse isch)

Backspin hett au sini Macke, diä händ amigs au Artikel wo ich mich fröge wer dä shit verbroche hett, aber grundsätzlich isch es es guets Magazin! Vor allem für Rap, Grafitti und teilwiis Breakdance Fans isch es rächt Informativ teilwiis...Dj's chömed amigs chli zchurz, aber däfür sind dplattekritike im Backspin rächt guet und Fair...mini Meinig!

Juice sucks....abe rich gibe zue, ich lueg ab un dzue no drii, evtl. hends ja mal e gueti Siitä im Magazin!

sly saloon
27.08.2004, 18:29
Original geschrieben von Beatnik
Scheiss uf diä CD, mit dem hends ja nur 1. Verkaufsargument, und suscht nüüt!

Also ich mues zuegäh, ich bin liideschaftliche Interview läser und das sitt Jahre....und wenn amigs es Interview mit em gliiche Artist i dä Juice und im Backspin chunt, dänn merk ich immer en gewaltige Underschied zwüsched dene 2 Magazin! Bests Biispil, sSido Interview....im juice han ich dänkt "hallo, was isch das üfr es scheiss interview" und im Backspin isch das ganze irgendwie kompletter gsi, weniger blabla sondern würklich Uussage, wo ich als läser au meh dävo han!

Userdem isch Juice:

zu 50% Werbig (Vor allem Mode)
zu 30% Music (Und das teilwiis Informativ)
zu 10% es Klatschheftli
zu 5% Text
zu 5% Bilder

(verhältnis Text zu Bilder isch warschindlich nöd mal 50/50, was für es Magazin ja würklich scheisse isch)

Backspin hett au sini Macke, diä händ amigs au Artikel wo ich mich fröge wer dä shit verbroche hett, aber grundsätzlich isch es es guets Magazin! Vor allem für Rap, Grafitti und teilwiis Breakdance Fans isch es rächt Informativ teilwiis...Dj's chömed amigs chli zchurz, aber däfür sind dplattekritike im Backspin rächt guet und Fair...mini Meinig!

Juice sucks....abe rich gibe zue, ich lueg ab un dzue no drii, evtl. hends ja mal e gueti Siitä im Magazin!

aberr defürr hets en cd drin!:D

.kerYjameS
27.08.2004, 18:31
Original geschrieben von fReEMaN
stimmt scho..
s'geit nur me um pussy, schwanz, bitch etc.
isch ja bi du amis nit anärsch..

schad, anschinund will di hitig jugend grösstenteils nix meh vo richtigu problem kehru..
wänt irgend än politischä text daher chunt, checkt der eh 3/4 vonä kiddis nit! :wtf: $

man heb doch dini fresse dini sproch isch ober beschissä grusig. jedes mal wenni das muess lese wird mer fascht schwindelig. shrib doch uf hochdütsch oder english oder so.

Beatnik
27.08.2004, 18:33
Original geschrieben von sly saloon
aberr defürr hets en cd drin!:D

Wenns e Vinyl wär, wüd ich mir dä Scheiss no Abonniere;)

sly saloon
27.08.2004, 18:35
Original geschrieben von Beatnik
Wenns e Vinyl wär, wüd ich mir dä Scheiss no Abonniere;)

lol, das wärs!!!!!!

:dance: :dance: :dance:

fReEMaN
27.08.2004, 18:44
Original geschrieben von .kerYjameS

man heb doch dini fresse dini sproch isch ober beschissä grusig. jedes mal wenni das muess lese wird mer fascht schwindelig. shrib doch uf hochdütsch oder english oder so.

was du chasch läsu? du bisch doch z'dumm zum schiissä putzu..
also figg mi nit immer a wägs där sprach du chleis botschi...

wäns där nit passt lis ses doch nit du trottl!

Lord Flow
27.08.2004, 18:49

Du hesch o keni angere Problem, oder (s'isch itz öppe s'10t mau)? Hesch di scho mau gfragt ob vilech nid är müesst angers schribe, sondern du vilech mau chli toleranter wärde? Biiaatch, mir hei div. Dialäkte ir Schwiz u jede redt winer wott, du ja o. Mach dr d'Müeh s'zläse oder las la si, aber huere Lüt afigge wägem Dialäkt...pff, wi aut bisch Buebeli, ehrlech.

:wtf:

@otherz: sorry füre spam, hami gad ufgregt.....pizout

christio
27.08.2004, 19:40
$

dü geisch mer öi langsam ufe sack dü intelligenz-allergiker!
da wäri eifach voll en disskusio und du figgsch eis wägu der sprach a, da müessi mer scho ane chopf griffu, aber easy, holzchepf hets uberall!

peace an alli andru!

smooth
03.09.2004, 11:35
hmm fend de artikel rächt schlächt..macht null sinn, wer würd scho so es mag chaufe, wo er kei künschtler kennt dervo? also ich scho, aber de gross teil macht das ned...zudem fänd ichs au schräg jenste interview zu lesen, von typen die ich nicht kenne...aber cool fänd ich es, aber passt halt ned i d wirtschaft...