Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : inet radio

Toratelli
19.08.2004, 21:11
abend jungx

ich hab ein server und stream.
ab und zu werd ich sessions machen. vorwiedend hip hop. ein bischen alles halt. ich schreib immer hier rein wenn ich on bin.

connecten könnt ihr hier
http://myparadox.net:8869/listen.pls

im moment bin ich bis ca. halb 10 online. hört doch mal rein

zu erreichen für evtl. wünsche bin ich im irc in #duschbuebe @quakenet

Toratelli
19.08.2004, 21:37
wenn jemand einen lieder wunsch hat. hier reinschreiben. ich treibe mir den song auf. und spiele ihn bei der nächsten session

snub
19.08.2004, 22:03
wele server? quakenet?

jayRon
19.08.2004, 22:12
so im moment lauft grad 'weck mich auf' vom sammy
allerdings isch d'qualität nöd so guet...

Toratelli
19.08.2004, 22:14
ja quakenet.

ja d qualität laht z wünsche übrig.
lieder wächsle ab. ha ize ca. 1 stund ami hiphop ka. iz chunt chli ch u de. aber nume no ca. 20 min. när gani i see ga bade :)

snub
20.08.2004, 14:40
lol?

hobgoblin
20.08.2004, 14:45
wonni glost ha beni fascht wahnsennig worde! es hed ständig muusklicks ond hundegebell gha! muess ech zom dokter oder hend er es problem gha???

snub
20.08.2004, 14:56
lol ja, isch irgendwie scho chli amateurhaft gmacht gsi..

Toratelli
20.08.2004, 16:04
auso i ha geschter ca. vom 20.15 bis 21.30 gsändet. när isch numeno d playlist gloffe.

fakt isch: dasi guet cha streame mit mire leitig. s geit ja überne server. aber i d rückmäudig becho, dases zwüschedüre zimlech ruschet. i weiss no nid a was dases ligt. i due das de no teschte.

dä radio stream heimer ize scho lang, auso es paar kollege zämä. es wird o anderi musig u anderi sändige loufe vo kollege. i mache eifach ab und zue wider hiphop sessions. u wirde das hie o itrage.

i ha geschter zum 1. mau sone sändig gmacht drum isch no nid aues rund gloffe. i lise eifach am afang so 10 tracks us, wo chli ufenand abgstimmt si. z ziu wärs eigentlech das när die tracks chöme wo dir chli weit. auso immer während ärä session bini im irc channel #duschbuebe @quakenet u dert chöitermer wünsch schribe. i ha natürlech nid aues. aber wirdemi drum due, öine wünsch grächts wärde.

derzue muesi sägä das geschter zwüsche 4-7 zuehörer si gsi. was o verständlech isch bimene radio wo unbekannt isch u nid regumässig louft.

zum hundegebäu u musklicke. das cha nid si. wü

1. d lieder diräkt ab winamp loufe
2. z mik nume aktiv isch wenn ig ufene button drücke miter mus. u da chani nid no anders umeklicke.
3. mir hei ke hund :)

snub
20.08.2004, 16:11
vilicht bisch ja ufde button gsässe und de hund hät dusse bällt.. =P
aber easy, ich chume dänn aumal is irc..

hermanndes
20.08.2004, 17:01
i finds e gueti idee!!! machsch witer so,
und denn seisch im radio X dr kampf a:)!

infamousMC
30.08.2004, 15:43
yes, die Schweiz sollte mal ein richtig gutes HipHop Radio haben, wieso gibts in den Staaten nostop-HipHop Radiosender und in der schweiz nicht?!?!

peace
one love

Lartscho
30.08.2004, 19:40
Original geschrieben von infamousMC
yes, die Schweiz sollte mal ein richtig gutes HipHop Radio haben, wieso gibts in den Staaten nostop-HipHop Radiosender und in der schweiz nicht?!?!

peace
one love

wöu d lüüt mehrheitläch charts losä odr hesch scho mau äs radio ghört wo si necro abspile ir schwiz? :D

sonix
30.08.2004, 19:44
Original geschrieben von Lartscho
odr hesch scho mau äs radio ghört wo si necro abspile ir schwiz? :D

das wärs.. :D