Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : BBB 11 - Anonym oder lieber offen?

Patrock
06.04.2006, 12:47
http://www.xthost.info/patrock/dings.jpg
Wie wollt ihr euer Voting- und Abgabesystem?

Pro: Es gibt rege Diskussionen, Props und Disses, und jeder darf zu seinem Beat noch was loswerden.
Kontra: Es kann sein, dass man seine Noten aus Sympathie- und Antipathiegründen abgibt und nicht aus musikalischen. [/COLOR]
Die Werke werden an beatbaubattle(ät)aightgenossen.ch geschickt, von uns sequenziell benannt und nach Abgabeschluss in einem ZIP veröffentlicht, und die Namen hinter den Werken werden erst nach dem Endresultat veröffentlich.

Pro: Wenn sich alle an die Geheimhaltung halten, gibt's objektive Votes, Beats werden nur nach musikalischen Kriterien bewertet.
Kontra: Eher gefühlskalt, und bisher wurde jedes mal versucht, zu bescheissen (Weiss nicht ob das zusammenhängt mit dem System).[/COLOR]

Das Ergebnis dieser Umfrage entscheidet, wie der BBB 11 abgehalten wird.

I.C.S.
06.04.2006, 13:00
anonym; bschisse chamer au so, ich finds eifach geil dasmer sich nur uf de sound konzentriert.

wenn gats los? hoffe das wknd!

StanekK
06.04.2006, 13:07
offä: sich uf dä sound konzentriärä stimmt ja scho..findi ä geil.
abä igendwiä ischs je ez nöd so dasses äs mega ding wär!...isch doch meh chli spass
ich finds na geil wänn d beat äs gsicht händ
plus na wägem feedbackä... wänis wiedä vehäng zu allnä öppis z schriibä...chanimi uf diä konzentriärä wo mich au gfeedät händ...dänn musi käs schläts gwüssä ha.

und kikäd dochs bbbpack am fritig oda samstig ufä...dasi chli chan schrubä am weekend...bin ächli am chränklä.....dass verwirrtä wätter au immer..

peace

tumen
06.04.2006, 13:14
Original geschrieben von StanekK
und kikäd dochs bbbpack am fritig oda samstig ufä...dasi chli chan schrubä am weekend...
peace

& bin au defür anonym ! Isch eifach fairer!

Oli_van_Oel
06.04.2006, 13:26
Wie wäre es denn, ein Unterforum oder ähnliches so einzurichten, dass man auch anonym als "Gast" posten kann? Dort könnte man dann auf Kommentare antworten, ohne dass man die Anonymität zu sehr verletzt.
An der Sprache wird man allerdings wahrscheinlich schon den ein oder anderen erkennen, außer man dürfte anonym nur auf englisch oder so posten... wär aber irgendwie übertrieben...

Ich werde beim BBB vorraussichtlich sowieso nicht mitmachen, deswegen vote ich jetzt auch mal nicht.

Fletsch
06.04.2006, 13:34
OFFEN!

Votings & Kommentare zu anonymen Buchstaben abgeben macht nur halb soviel Spass!

Anynomes System gibt mehr Arbeit aber wer will kann trotzdem betrügen und seinen Buchstaben den Kollegen mitteilen.

Chli persönlihe Kontakt chan i de hütige Welt nöd schade. hehe

snub
06.04.2006, 13:38
Anonym...
Klar isches luschtiger wenns Offe isch, aber ich finde s Musikalische sött im Vordergrund stah...

flaboflash
06.04.2006, 14:14
A N O N Ü Ü Ü M

cutpreme
06.04.2006, 14:38
Anonym!!!!! ...no question..

the_rawk
06.04.2006, 15:37
bi o klar für anonym.

Spartakus
06.04.2006, 15:56
Anonym

konfus
06.04.2006, 16:10
Ich find anonym eigetnlich scho easy, aber äs rollt so eifach nid richtig...bis ez isch immer tumm xi mit Bschiisser und irgendwie verlüüri so biz d'Motivation zum mitmache, so unpersönlich.

ICH BEWERTE AU OFFE OBJEKTIV!!!

Ussertdämm gohts mir überhaupt nid drumm zum irgend en scheiss Priis günne (heisst nid das die wos bis ez gäh hät scheisse sind) oder ide Hall of Fame z'stoh...

Ja wie au immer, Demokratie isch am Start :D

EphToDaRhyme
06.04.2006, 16:48
Also ich fänds anonym au besser! Wär chli objektiver!

Knight
06.04.2006, 16:55
Original geschrieben von kOnfus
Ich find anonym eigetnlich scho easy, aber äs rollt so eifach nid richtig...bis ez isch immer tumm xi mit Bschiisser und irgendwie verlüüri so biz d'Motivation zum mitmache, so unpersönlich.

Ussertdämm gohts mir überhaupt nid drumm zum irgend en scheiss Priis günne (heisst nid das die wos bis ez gäh hät scheisse sind) oder ide Hall of Fame z'stoh...

demm stimmi eigentlich zue. motivation gaht es bitz verlore, voher häts immer meh kommentär gha. und's hät niemmer würkli wäg homie-votes gwunne. au wänn, s'isch doch schlussändlich völlig egal.
ich glaub mer hät mal am domi vorgworfe er würd devo profitiere und jetz isch immer no gnauso bi de elite.

aber anonym isch scho au cool. gseht us als obs so blibe würd - keis problem für mich.

konfus
06.04.2006, 17:37
Ebe...es sind eh immer öppe di gliche wo viel Pünkt mached, öb anonym oder offe.

Ruedi Snare
06.04.2006, 17:40
Ebe...es sind eh immer öppe di gliche wo viel Pünkt mached, öb anonym oder offe. yep.. nichtsdestotrotz bin ich für anonym--

..:Sat:..
06.04.2006, 17:48
anonym

subtile
06.04.2006, 18:22
ANON ühm

Domi
06.04.2006, 19:13
Also i find das Anonym rächt easy....
weniger Kommentär und Votings si haut scho dr Nachteil.... aber i gloubs äs ligt niid nur am anonyme-system... äs wird haut ou nüme so viu Promo gmacht, wiä zum bispiu bim Lügner-Remix oder bim BBB9 wos äs FruityLoops hets gwinne gä...

Cyclone
06.04.2006, 19:58
wär au fü die anonyme beatoholiker :kiffer:

tumen
06.04.2006, 21:25
Für d'Promo chent mer ja uf dä Titelsiite vo Aight bi News öpis schriibe das all druff hii gwiist werdet ! a.k.a. dä reezer müsst das mache....also wär nur en idee !

und villicht no en banner oder whatever!

Patrock
06.04.2006, 21:48
das haben wir beim BBB 10 und beim RB4 ja gemacht... ist glaub sogar was im 20 Minuten gekommen oder so... mal schauen, vielleicht klappt's ja für den BBB 11 wieder...

tumen
06.04.2006, 21:51
Original geschrieben von Patrock
das haben wir beim BBB 10 und beim RB4 ja gemacht... ist glaub sogar was im 20 Minuten gekommen oder so... mal schauen, vielleicht klappt's ja für den BBB 11 wieder...

ez häsch glaub en schriibfehler gmacht ! du meinsch " das haben wir beim BBB 9 ... ja gemacht " du häsch 10 gschriibe!? oder?

Patrock
06.04.2006, 21:58
ich glaub sogar bei beiden...

tumen
06.04.2006, 22:00
ich glaub sogar bei beiden...

ouu sorry min fehler ! han nämli gmeint dä wo ez chemi säg dä BBB 10 ! und drum hani dänkt hää was schriibt dä patrock vom BBB10 wänn dä ja erst chunt :S :D sry min fehler ;)

miz
06.04.2006, 22:09
offen

find halt au anonym machts irgendwie kei schpass meh. isch en versuech wert gsi, aber klappt ja au nöd würkli! bschissä wird au so.

peace

Smörebröd
06.04.2006, 22:30
ä schnälleri/englishi accapella oder es fetts sample-package mit wieder biz gschiide uswahl würd glaub scho gnueg schwung id sach bringe...

dänn bin au ich wieder dä bi... ;)

und ja sry für's nöd vote bzw. für's nöd feedä, aber han ächt kei spass am gimma gha...

und vo mir us... mached wieder en banner uf dä startsiite, aber meh nöd... scheiss uf 20min und so promo, wie gseit, än beat/remixbattle mit ''chli pfupf im füddle'' :D spricht sich scho umme... hehe... auch wenns nüüt z'günne gitt, da passt scho...

piiis

LKB
06.04.2006, 22:52
naja, ich bin ganz klar für offe. i gsehn echt kein grund wieso anonym.
anonym gib i eifach sicher kein kommentar ab zu dä ergebnis. und schisst mi denn au bitz a zum überhaupt drilosä.
schisst mi au bitz a zum überhaupt no mitmache bim anonyme shizzle. klar, isch scho easy, wennt d lüüt sägät, was sie dänket, wels kei respekt meh händ. aber wer us sympathie kei eier hät zum öpert kritisiere isch eh nöd ganz suuber...

Sperrow
06.04.2006, 22:58
i has gfüeu wenns offe ish, ish s problem ender, dass haut zb. amne lügner meh pünkt gä werdä as eim wo nid kennsh, nur wiu är haut sho fetti beats gmacht het und me ihn kennt etc.., has bim einte battle emu gse das eine zwar ke einzigä beat glost het abr eif gvotet het und gseit het, jo dr lü ish eh geile siech däm gibi drü pünkt.....
das ish vomirus s problem bim offene battle...''arschchrücherei'' sorry

vo dämhär gse--->anonym

I.C.S.
07.04.2006, 09:29
Original geschrieben von Smörebröd
ä schnälleri/englishi accapella oder es fetts sample-package mit wieder biz gschiide uswahl würd glaub scho gnueg schwung id sach bringe...

dänn bin au ich wieder dä bi... ;)
das isch würkli en punkt. ich han z.b. no nie bimene rmx battle mitgmacht uf aight, eifach will d`accapellas immer totverschisse gsi sind (sorry) und nach 3x lose mis ässe wider ufecho isch. ich sägs nomale, uf de beasti boys site chasch gratis und legal rächt vill accapellas lade, hed uhuere geile shizzle drunder (nur so am rand)..

Original geschrieben von Sperrow
i has gfüeu wenns offe ish, ish s problem ender, dass haut zb. amne lügner meh pünkt gä werdä as eim wo nid kennsh, nur wiu är haut sho fetti beats gmacht het und me ihn kennt etc.., has bim einte battle emu gse das eine zwar ke einzigä beat glost het abr eif gvotet het und gseit het, jo dr lü ish eh geile siech däm gibi drü pünkt.....

das isch au so öpis wo mi amigs rächt agschisse hed. ned dases mir wichtig wär da was zriese, aber es nervt hald irgendwie scho wend so zügs im voting thread lisisch. uffällig isch au, das "die üblichen verdächtigen" uf einisch im ranking rächt abgä händ bim anonyme system. villich lits dra das besseri lüt mitmached, villich au am system.

K
07.04.2006, 09:38

sorry konfus isch jetz nüt gege dich aber:

du bisch genau eine vo dene wo OFFE NID objektiv bewerted WIRD...

ich meine ich ha nie gross kommentär dezue gschribe.. aber zum teil ischsmer scho inecho, so ala "ja das isch de konfus üh shit hammer beat" und defür bi andere, wo nid sone "ruef" hed, ganz andersch bewerte... sicher machsch geili beats aber jede isch halt au nid hammer, wird aber trotzdem immer i himmel globt...

weisch weni meine?

tumen
07.04.2006, 09:41
Bis wänn gaht d'umfrag und wänn fangt s'battle ah ? wär so sfettiste wänns hüt wür losgah !

Emschii
07.04.2006, 10:29
da ich serscht mal wird mitmache, bin ich fürs anonyme systeme, will mich ja ee niemert kennt :blingblin

peez

steinway
07.04.2006, 12:40
anonym

spenzasequenza
07.04.2006, 13:21
ich will öi anonym...
inzwische heint alli d nase voll vo spenzabeats... so hani de viliicht gliich no en chleini chance!!!
geits jetz de ändlich mal los???

LKB
07.04.2006, 13:26
sry, meinet ihr ernsthaft, dass ihr kei pünkt überchömät, wel ihr uf aight nöd bekannt sind? so'n scheiss man! usserdem ghört halt dä name immer au däzue! öpert, wo sich halt durch sini arbet än guete ruef verschaffe hät, dä söll vo mir us au chli besseri ussichte ha...
und wemmer i dä hall of fame luegt, gseht eigentlich gar nöd so eisiitig us, ussert dass dä domi immer drin isch ;)

naja, wie au immer, machet doch was ihr wönd.
was mir eifach ufgfalle isch: siit's anonyme system isch, hät dä bbb und rb klar a ineresse verlorä, vorallem, was s voting und d comments abelangt. und das find i eifach huere schad. däzue chunt, dass wenn i jetzt än beat echt geil find, denn weiss i gar nöd, vo wem dä isch. d.h. ich merk mir nocher dä name gar nöd. das isch jo au nöd s ziil vo dä üebig, oder?

Domi
07.04.2006, 13:43
Original geschrieben von LKB
und wemmer i dä hall of fame luegt, gseht eigentlich gar nöd so eisiitig us, ussert dass dä domi immer drin isch ;)

Sorry, gäu ;) aber du hesch das mau ou für mi gvotet ;)
Dr RB5 het mir zeigt dases wüük niid am mim Name ligt... bi ja anonym ufe 2. Platz cho.... sogar dir het mis Remix äuä gfalle :D

Patrock
07.04.2006, 14:06
Ich find auch dass die Battles eher langweilig geworden sind durch das anonyme. Ich hab halt irgendwie recht an Motivation verloren. Und wenn ich mir meine Beats von den Battles genauer betrachte, hört man es ihnen auch an.

meiner meinung nach ist die objektivität der leute ja eh recht gut, das anonyme, find ich irgenwie total bünzlig. irgendwie halt typisch schweizerisch, es muss alles ganz ganz sauber laufen und neutralität is oberstes gesetz. ich find diese überdosis bürokratie hat viel vom spass gekillt, den der battle ja eigentlich machen kann/soll. und ich seh's ähnlich wie LKB, einen guten Ruf kriegt man ja nicht einfach so, den muss man sich auch erarbeiten. das war ja beim lü auch so, der is ja nicht als "promi" auf die welt gekommen. (mal ganz abgesehen davon.. der gute kerl hat dermassen viel zu tun, dass er wohl gar keine zeit mehr für die BBBs haben wird - das wird also sicher kein "problem" mehr sein).

ich bin ja sehr versucht, den nächsten battle halb-halb aufzuziehen, sprich wer will kann anonym bleiben und wer will kann seinen namen posten. aber da werd ich wohl auf einigen widerstand stossen, wenn ich mir das resultat von der Umfrage so anschaue...

LKB
07.04.2006, 14:30
domi: das isch kein afigg gsi, bloss ä feststellig.

dä patrock sait genau das, was ich eigentlich han wöllä sägä. i han amel bloss chli problem zum mich in wort fasse ;)

es macht doch gar kei spass meh zum mitmache, wenn mä nur no än buechstabe isch! das isch schlimmer wie im militär. döt isch mä wenigstens no än nochname! ich begriffs echt voll nöd, wieso so viel für anonymitat sind.
ich bin z.b. mit minä 3339 posts uf aight au langsam chli bekannt, würdi sägä. i han au einigi homies uf aightgenossen. trotzdem bin i erscht eimol unter di erschte drü cho... susch han i amel so zwüschät 0 und 5 pünkt übercho. also i glaube die offe variante isch gad so fair, wie di anonym.

Emschii
07.04.2006, 14:58
Ich find auch dass die Battles eher langweilig geworden sind durch das anonyme. Ich hab halt irgendwie recht an Motivation verloren. Und wenn ich mir meine Beats von den Battles genauer betrachte, hört man es ihnen auch an.

meiner meinung nach ist die objektivität der leute ja eh recht gut, das anonyme, find ich irgenwie total bünzlig. irgendwie halt typisch schweizerisch, es muss alles ganz ganz sauber laufen und neutralität is oberstes gesetz. ich find diese überdosis bürokratie hat viel vom spass gekillt, den der battle ja eigentlich machen kann/soll. und ich seh's ähnlich wie LKB, einen guten Ruf kriegt man ja nicht einfach so, den muss man sich auch erarbeiten. das war ja beim lü auch so, der is ja nicht als "promi" auf die welt gekommen. (mal ganz abgesehen davon.. der gute kerl hat dermassen viel zu tun, dass er wohl gar keine zeit mehr für die BBBs haben wird - das wird also sicher kein "problem" mehr sein).

ich bin ja sehr versucht, den nächsten battle halb-halb aufzuziehen, sprich wer will kann anonym bleiben und wer will kann seinen namen posten. aber da werd ich wohl auf einigen widerstand stossen, wenn ich mir das resultat von der Umfrage so anschaue...

So wie ich das ja verstande han, bisch du dä wos organsatorische pflegt. drum bin ich au de meinig "als neuling":D, dass du doch s'recht bsitzisch die regle schlussentlich zmache. söll heisse, wenn eine es konzert organisiert, laht er sich au nöd drii schnurre was er ztue hät. aber ich find doch en geile zuug vo dir das du das viea abstimmig mache willsch aber ebe schlussentlich isch es wies isch und du bisch de wo entscheidet.
ich han zwar au für s'anonyme system gstumme aber ihr händ sicher recht, dass wemer sich scho en name gmacht hät i dene battles au srecht druf hät sin name under sin beat zsetzte. drum langi red und churze sinn, wenns spanender findsch wenn das ganze nöd anonym söll über bühne gah machs eifach ;)
ich mach so oder so mit:rolleyes:

tüli
07.04.2006, 15:57
Woni di erschtä Mal mitgmacht han, hani au s'gfühl gha: dä namä macht vill us, mär kännt sich halt biz, und drum gat mär scho mit änärä Grundiistellig as losä vo dä jewiiligä beats.
Drum hani anonym am Aafang guet gfundä.
Aber ich ha gmärkt, dass s sich alosä vo dä Beats eifach meh Spass macht wämmer weiss vo wäm sie sind (im Sinn vo: "oh oh, dä hät letscht Mal än geilä Beat gmacht, mal luägä, was dasmal vo däm chunt...")

Na ja, wiä au immer

Peace

cobbez
07.04.2006, 17:05
wollte nur noch sagen von wegen "schwung verloren" seits anonym ist: das ist doch kompletter HABAKUK... schaut euch mal den aktuellen RB an... so viele fanden das acapella scheisse und trotzdem gabs rückmeldungen wie blöd: verdammt viele haben verdammt ausführliche kommentare verfasst. ich sag nur: WEITER SO

(aber gegen ein besseres acapella hätte auch ich nichts einzuwenden ;) vielleicht würde ich dann auch mal wieder mitmachen^^)

Patrock
07.04.2006, 17:06
dem will ich mal ganz entschieden widersprechen.
was rückmeldungen angeht war der rb5 recht mager.
und in punkto beteiligung auch.

I.C.S.
07.04.2006, 17:08
ich finde bim anonyme system hald am schluss d`überraschig na fresh :D

I.C.S.
07.04.2006, 17:10
dem will ich mal ganz entschieden widersprechen.
was rückmeldungen angeht war der rb5 recht mager.
und in punkto beteiligung auch.

das lied wohl am accapella, ich hans schier ned glaubt dasmer so en scheiss nimmt. somit hani kei motivation gha zum mitmache und vote scho garned. es hed mich eigentli sehr erstung wivil das glich öpis gmacht/gschribe händ. obs am system lied oder ned chasch nach 10 battles säge, sicher ned scho jetzt.

Patrock
07.04.2006, 17:12
stimmt, sonst wär's je keine eidgenossisch anerkannte statistik. da sind wir wieder beim bünzlismus.

Fletsch
07.04.2006, 17:27
Original geschrieben von tüli

Aber ich ha gmärkt, dass s sich alosä vo dä Beats eifach meh Spass macht wämmer weiss vo wäm sie sind (im Sinn vo: "oh oh, dä hät letscht Mal än geilä Beat gmacht, mal luägä, was dasmal vo däm chunt...")

Findi au.

Und sowieso, dass mer bekannt isch mues gar nöd immer en Vorteil si.

steinway
07.04.2006, 18:29
Original geschrieben von Fletsch
Findi au.

Und sowieso, dass mer bekannt isch mues gar nöd immer en Vorteil si.

word. z.B. gimma:D

Knight
07.04.2006, 21:20
Original geschrieben von de_K

ich meine ich ha nie gross kommentär dezue gschribe.. aber zum teil ischsmer scho inecho, so ala "ja das isch de konfus üh shit hammer beat" und defür bi andere, wo nid sone "ruef" hed, ganz andersch bewerte... sicher machsch geili beats aber jede isch halt au nid hammer, wird aber trotzdem immer i himmel globt...

weisch weni meine?

naja. das isch halt wieder asichtsach, sowas chamer nöd "objektiv" betrachte. ich han i mim ganze läbe no nie en schlächte konfus beat ghört. am name chas nös ligge, sogar wo er mal unter anderem name züg da ine gstellt hät bin ich in liebi mit de beats gsi.
usserdem landet er au bim anonyme system immer seeehr wiit obe.

tja.
ca. 75%-25% ist halt schon ne sehr deutliche sprache, also Patrock ich denke den bbb11 müssen wir jetzt schon noch anonym machen, gibt nichts daran zu rütteln.
in zukunft verzichten wir halt auf die umfrage. und beim rb6 bringen wir die acapella-spender dazu, einen offenen battle zu verlangen, so dass wir nicht mal was für die anonym-bevorzuger machen können. :p

edit: ist das bbb11-samplepack das du mir mal geschickt hast das definitive ding?

LKB
08.04.2006, 12:39
Original geschrieben von Knight
in zukunft verzichten wir halt auf die umfrage. und beim rb6 bringen wir die acapella-spender dazu, einen offenen battle zu verlangen, so dass wir nicht mal was für die anonym-bevorzuger machen können. :p Ja bitte, bitte tut das!

konfus
08.04.2006, 12:52
Original geschrieben von de_K

weisch weni meine?

Jo ich weiss wasd meinsch...aber hans au verdeckt immer no ufm gliche Level ghalte mit dä Pünkt ;) u know...

Ich wett ja klar au objektiv bewertet wärde...stimmt scho, äs chan scho sii dases ab und zue en Sympathiepunkt gä hät, aber wür mal säge die sind nid usschlag gebend xi und ich glaub so gern händ mi d'Lüt au wieder nid dases mer müstet in Arsch chrüche. Was chömeds scho däfür zrugg über? NÜT! Hehehe..

Mir gohts wie scho xeit eifach chli ums lebendigere, persönlichere. Ich mag halt so steriils Züg nöd so.

big_samy
08.04.2006, 14:06
stimmt, sonst wär's je keine eidgenossisch anerkannte statistik. da sind wir wieder beim bünzlismus.

haha, waaaaaaaaaaaas argumentiere :D??

bi o für anonym... aber wär mr eigentech o glich wenns offe wär.

wenn startet ds nöie bbb11?

snub
08.04.2006, 18:24
Original geschrieben von big_samy
wenn startet ds nöie bbb11?

=)

Fletsch
09.04.2006, 11:30
Sooooo..wenn gahts los? Ich het hüt Nammi Ziit zum bastleee!

Knight?? Need help?

tumen
09.04.2006, 13:01
Sooooo..wenn gahts los? Ich het hüt Nammi Ziit zum bastleee!

Knight?? Need help?

Jepp ich find hüt Nami au perfekt ! Sunntig nami isch eh immer langwillig ;)

spenzasequenza
09.04.2006, 13:10
ja, de bringät das Pack!!!

...Pack!!!

tumen
09.04.2006, 13:49
Original geschrieben von spenzasequenza
ja, de bringät das Pack!!!

...Pack!!!

genau ! Knight wie lauft das ez? startet's hütt no?

Smörebröd
09.04.2006, 13:52
ich wünsche mir uf hüüt abig nachmitternacht däs päckli

und schön verpackt natürlich, mit bändeli und härzli-karte... hehe :D

http://www.cabaret-divertimento.ch/images/geschenk.jpg

McHipHop
09.04.2006, 14:13
YÜARR YO EU PUTZI ABE BI DEM BETTEL WIE WANGZTAZ MIT MINERE GUN, BIIIIATCH!!!

Röschti
09.04.2006, 14:22
scheissegal öb anonym odr nit. BRING IT ON!

konfus
09.04.2006, 14:23
Original geschrieben von McHipHop

:rolleyes:

Fletsch
09.04.2006, 15:32

Wetsch nöd gschider is Bravo Hiphop Forum?! villicht gits döt au en MusicMaker Battle für die chline Gangstaz!

Byebye

tumen
09.04.2006, 15:40
Wetsch nöd gschider is Bravo Hiphop Forum?! villicht gits döt au en MusicMaker Battle für die chline Gangstaz!

Byebye

muahahaha :D Bravo Hip Hop Forum :D Scheisss uf dä Mc Hip Hop !Nurscho dä Name ...

McHipHop
09.04.2006, 15:47
Original geschrieben von tumen
muahahaha :D Bravo Hip Hop Forum :D Scheisss uf dä Mc Hip Hop !Nurscho dä Name ...

UF JEDE FALL BINI BESSER GSI BIM REMIXBETTEL WE DU!!! ALSO HEB DINI FRESSE!

tumen
09.04.2006, 15:52
UF JEDE FALL BINI BESSER GSI BIM REMIXBETTEL WE DU!!! ALSO HEB DINI FRESSE!

Ja das isch ja au kuul,Propz ! Aber du bisch echlii ihbildet Loco! Ich gib ab jetzt kein Kommentär meh uf dini Offtopic Posts!

Knight
09.04.2006, 15:56
verbannemer doch de blöd McHipHop. inklusive IP adresse. :D

also eigentlich hani wieder vorgha de battle wie üblich am mäntig z'starte. aber anschinend wirds hüt verlangt, also lad ich s'pack vilicht scho ufe und poste de link da. mal luege.

Fletsch
09.04.2006, 15:58

also eigentlich hani wieder vorgha de battle wie üblich am mäntig z'starte. aber anschinend wirds hüt verlangt, also lad ich s'pack vilicht scho ufe und poste de link da. mal luege.

Das währ super!!

snub
09.04.2006, 16:01

bitte! =D

tumen
09.04.2006, 16:02

Ja mach doch das hüüt scho :D du hettisch dänn es paar verehrer meh,das säg ich dier :D;)

Knight
09.04.2006, 16:05
was jetz, samples oder verbannig? :p

ne, inere stund wird de link postet.

McHipHop
09.04.2006, 16:06

HE MANN WAS HANI DIR ZLEIT TA, DAS ISCH VOLL NET REAL!!!

YO MACH EZE SCHO DENN TRUKI VILICHT NAMEL ES AUG ZUE WEGEM BANNERE...SUSCH SEGI MAL MINE HOMIES BSCHEID UND DÄNN LUEGSCH BESSER WOD ANE GASCH!

Fletsch
09.04.2006, 16:08
HE MANN WAS HANI DIR ZLEIT TA, DAS ISCH VOLL NET REAL!!!

YO MACH EZE SCHO DENN TRUKI VILICHT NAMEL ES AUG ZUE WEGEM BANNERE...SUSCH SEGI MAL MINE HOMIES BSCHEID UND DÄNN LUEGSCH BESSER WOD ANE GASCH!

Nimm mal Capslock use und schrib wie en normale Mensch.

Danke

tumen
09.04.2006, 16:19

Mir meined demit d'samples ;)

tumen
09.04.2006, 17:06

d'stund wär ume :p;)

Knight
09.04.2006, 17:10
:D

BBB11 SAMPLEPACK BY SLARC (http://www.artcoremusic.info/battles/bbb11/bbb11-samplepack-by_slarc.rar)

offiziell startet de battle morn.

tumen
09.04.2006, 17:12
:D

BBB11 SAMPLEPACK BY SLARC (http://www.artcoremusic.info/battles/bbb11/bbb11-samplepack-by_slarc.rar)

offiziell startet de battle morn.

Grad Suuge :D Hey Hey 5min verspötig häsch gha ;)

steinway
09.04.2006, 21:02
bin ich hier der einzige, der das pack nicht downloaden kann?:(

tumen
09.04.2006, 21:07
Original geschrieben von Bluntmosphere
bin ich hier der einzige, der das pack nicht downloaden kann?:(

nöö ich chan ! hans hüt grad gsooge wos on gstellt wordä isch ! hätt geili samples drunder!

steinway
09.04.2006, 22:20
jetzt hets au klappt

StanekK
09.04.2006, 22:50

wännd scho provoziere, gwüssi lüt hochnä und reaktionä wetsch...machs wenigstens mit style altä...

Fletsch
09.04.2006, 22:58
coole samples. bin mächtig gespannt was da alles rauskommtè

09.04.2006, 23:27
merci viu mau knight! u merci o viumau slarc, di samples si rächt geil!
i ha zum glück no 2 wüchige ferievorteil :p

tumen
09.04.2006, 23:36
Original geschrieben von ..:Sat:..
i ha zum glück no 2 wüchige ferievorteil :p

bisch nöd dä einzig ;) abem mittwuch hani 2e halb wuche ferie !

LKB
10.04.2006, 11:27
DAAAAAMN PROPS an SLARC!!!

Gaaaaaaanz geili Samples!

Smörebröd
10.04.2006, 11:33
http://ugly.plzdiekthxbye.net/small/s207.gif

hammer hihat uswahl... coole beatboxpart... und und und

Ruedi Snare
10.04.2006, 11:45
..ich würd jo ächt au gärn mol drilosä und teilneh will ich sowieso.. aber ich chan mit dem dateiformat nixidixi aafangä :(

..chanmä das pack nöd no als .wav oder so ufäladä.. oder suscht muässmä mir sägä was ich underneh muäss, dass ich mit denä samples chan schaffä..

..pls help me..

LKB
10.04.2006, 12:03
Original geschrieben von Ruedi Snare
..ich würd jo ächt au gärn mol drilosä und teilneh will ich sowieso.. aber ich chan mit dem dateiformat nixidixi aafangä :(

..chanmä das pack nöd no als .wav oder so ufäladä.. oder suscht muässmä mir sägä was ich underneh muäss, dass ich mit denä samples chan schaffä..

..pls help me.. do monsieur... winRAR bruchsch ;)
http://www.zdnet.de/downloads/programs/w/t/de0DWT-wc.html

peace

Ruedi Snare
10.04.2006, 15:08
mesi für d'info my man

xdope
10.04.2006, 15:23
Thx Knight! Und jo, heftigi Smplz!

Sorry dasi wider stresse, aber du hesch doch gseit du schriibsch mer

no PM? Han zerscht dänkt du wärsch i de Ferie oder so... pls dicke!

Chen
10.04.2006, 16:15
anonym

Knight
10.04.2006, 18:41
Original geschrieben von xdope
Thx Knight! Und jo, heftigi Smplz!

Sorry dasi wider stresse, aber du hesch doch gseit du schriibsch mer

no PM? Han zerscht dänkt du wärsch i de Ferie oder so... pls dicke!

:sorry:
hüt abig no. ziitwiis bini weg gsi, aber nöd immer.

wäg em pack: sorry lüüt, isch natürlich vil gschider imene zip format. lades demfall no so ufe.

10.04.2006, 20:23
hey knight, gits widr es eigets subforum wi bim bbb9? wär chli übersichtlecher...
Sat

tumen
10.04.2006, 20:27
Original geschrieben von ..:Sat:..
hey knight, gits widr es eigets subforum wi bim bbb9? wär chli übersichtlecher...
Sat

bin au dere Meinig!

Knight
10.04.2006, 20:42
sub-forum ist online. thread kommt um 8.

10.04.2006, 20:48
sub-forum ist online. thread kommt um 8.
geili sach merci

Knight
10.04.2006, 20:49
ne muss weg, später halt. ;)

tumen
10.04.2006, 22:43
ne muss weg, später halt. ;)

Muaha :D Ez chasch ja :D