Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : BBB11 - Beat Bau Battle XI

Knight
10.04.2006, 21:45
BBB11 - BEAT BAU BATTLE XI

Nur wenige Tage ist es her seit dem Ende des Remix Battle 5. Aufgrund des Acapellas, das nicht allen Teilnehmern besonders gefallen hat, scheint für viele jedoch eine Ewigkeit vergangen zu sein, was in Bezug auf den BBB10 auch ziemlich wahr ist. Hiermit wird also endlich der BBB11 gestartet.

Es ist der dritte Battle in Folge, der anonym ausgewertet werden wird. Da nach dem RB5 allerdings einige Proteste laut wurden, wird der RB6 dann voraussichtlich wieder ohne das anonyme System durchgeführt werden damit untersucht werden kann, was den Teilnehmern wirklich angenehmer ist.

Für diesen BBB11 hat Slarc, der Gewinner des BBB10, ein Pack mit sehr schönen Samples zur Verfügung gestellt. Danke.

-------------------------------
INFOS

Ablauf:
1. Jeder und jede darf ohne Anmeldung mit EINEM Beat teilnehmen.

2. Die Teilnehmer laden sich das Samplpack auf den Computer und basteln daraus innerhalb von maximal 3 Wochen (bis zum 30.04.2006) einen möglichst guten Beat.

3. Ab einer Woche vor dem letzten Abgabetermin kann der fertige Beat eingeschickt werden. Infos im Abgabethread (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=21557) (wegen der Anonymität darf man sie nirgends im Internet posten!).

4. Nachdem alle Beats eingeschickt worden sind, werden sie mit Buchstaben versehen, im Forum präsentiert und dann startet das übliche zwei Wochen lange Voting mit dem der offizielle Sieger bestimmt wird. Der Sieger wird auf jeden Fall die Samples für den BBB12 zur Verfügung stellen können und in der Hall of Fame (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=7403) verewigt werden.

Samples:
Alle in einem 30 mb Zip Pack. (http://www.artcoremusic.info/battles/bbb11/bbb11_samplepack_by-slarc.zip)

Letzter Abgabetermin:
30. April 2006, 23:59 Uhr.

Vorläufige Regeln:
- Es kann jeder EINEN Beat abliefern, mitmachen ist ohne Anmeldung möglich.
- Dazu sind die Samples aus dem Samplepack zu benützen, mit denen man machen kann was man will. Es müssen nicht alle verwendet werden, andere Sondquellen (wie andere Samples/Synthies/Aufnahmen) sind allerdings nicht erlaubt.
- Der Beat muss mindestens 1:30 und darf maximal 4:30 Minuten lang sein.
- Der Beat muss bei der ABgabe in mp3-Format mit maximal 192 kbit Qualität kodiert sein.
- Die Anonymität darf nicht verletzt werden.

Teilnehmer, die diese Kriterien nicht erfüllen, werden vom Battle ausgeschlossen.

Anonymität:
Da es sich um einen anonymen Battle handelt, müssen Andeutungen, wie sich eigene oder andere Beats anhören oder von wem welcher Beitrag sein könnte, möglichst vermieden werden.
Entsprechende öffentliche Posts werden gelöscht oder geändert.

Abgabethread (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=21557)

Fragen und Anregungen kann man hier posten, per PM mir oder Patrock oder per Mail an beatbaubattle@aightgenossen.ch schicken.

Dieser Thread wird möglicherweise später noch aktualisiert. Für die Abgabe, Kommentare und das Voting werden später spezielle Threads eröffnet.

Viel Spass!

Fletsch
10.04.2006, 22:58
Aaaaaaaaiiiiiight!!! S chan los gah Jungs!!!

:angard:

konfus
11.04.2006, 14:50
Geile Scheiss...geili Samples...und scho fertig bin.
Wänn chunnt ändlich es Voting, hehe...:D

tumen
11.04.2006, 17:28
Original geschrieben von kOnfus

Scho Fertig ???? :krass: :D

Bir mir isch voll shit ! ich han keis Programm meh (Fruity) wonis schön chan arrangiere und schöön d'loops anenand setze!nume mis ufnahme programm zum recorde und cute :( ez mussis hald au ih dem mache ! aber det passieret immer fehler :(:p

Saart
11.04.2006, 19:00
oohhää, bini au mal debi!;)

shiiaat! die samples..god damn!

MainEvent
11.04.2006, 20:12
yeah fett hami scho gfreut. jez chanis sogar no mache befor die fucking lehrabschluss arbeite afanged :D

finds guet dases anonym isch !

die samples sind fascht zuu guet :)

-kaput-
11.04.2006, 20:15
ihr säck chan mer ersch am donschtig obig d samples inezieh!...............

impuls
12.04.2006, 13:13

bin ä scho sozsäge fertig... no fiilä.

bin e chli uf entzug gsi, wili momentan nur mit beschissenä reason samples han chönä beatz mache, wäg HD-Crash... :(

slarc
12.04.2006, 18:55
hahaa jo viel schpass mit da samples.. :)

wär mol cool numma mit einem ainziga sample / track-uusschnitt as bbb z'macha, denn chönnti ma amol gseh, wer's würkli geil im griff het und so.. us minera sicht ischs asso aifach z'easy... channsch schu fasch mitem musicmaker an beat baschtla...

abr easy.. machend freshi beats us denna samples!!

Knight
12.04.2006, 19:04
Original geschrieben von slarc
hahaa jo viel schpass mit da samples.. :)

wär mol cool numma mit einem ainziga sample / track-uusschnitt as bbb z'macha, denn chönnti ma amol gseh, wer's würkli geil im griff het und so.. us minera sicht ischs asso aifach z'easy... channsch schu fasch mitem musicmaker an beat baschtla...

abr easy.. machend freshi beats us denna samples!!

dini chance häsch verpasst. würd ich jemals gwünne, gäbts weniger als 10 samples.

hmm, mues ja no d'hall of fame update merki grad.

tumen
12.04.2006, 19:38
Original geschrieben von Knight
dini chance häsch verpasst. würd ich jemals gwünne, gäbts weniger als 10 samples.

ja dänn...hoffendli günnsch nie :D ! nei en versuech mit male mega wenige samples wär mal än idee...

slarc
12.04.2006, 20:23
jo knight denn muasch mol luaga dass du selbr mitmacha und vor allem gwünna channsch.. i vota au für di ;)

Knight
12.04.2006, 23:04
jo knight denn muasch mol luaga dass du selbr mitmacha und vor allem gwünna channsch.. i vota au für di ;)

demit wär de Slarc disqulifiziert wäg verletzig vom anonymitätsgsetz. :p

ne, ich mach scho meischtens mit, gimma isch en usnahm gsi. aber han no nie öppis siegeswürdigs gmacht. defür merki aber, dasi technisch jedesmal wieder vil besser bin. das mal gib ich mer sehr müeh.

LKB
13.04.2006, 02:29
Wänn chunnt ändlich es Voting, hehe...:D damn, du saisch es. Bin au grad fertig worde... Sind echt soo geili Samples!

konfus
13.04.2006, 02:37
Han scho zwei am Start :D sogar beidi arrangiert (was bi mir Sälteheitswärt hät, hehe) :bluepunk:

I.C.S.
13.04.2006, 08:07
in der ruhe liegt die kraft :D

zie mer d`samples mal hüt abig :cool: :blingblin

Röschti
13.04.2006, 23:41
channsch schu fasch mitem musicmaker an beat baschtla...

wär das es problem odr was? --> endprodukt?

slarc
14.04.2006, 14:06
jo röschti, hesch schu recht, z'endprodukt isch wichtig und das wo zellt...
abr i han me gmaint dasses halt d'gfohr isch dassma an drumloop und das sample wo ainem am beschta gfallt aifach nur no 1.5min loopt und denn findet, ma hegis voll im griff... und vielna gfallt denn das vllt auno...

asso ma isch denn halt viel weniger kreativ.. hani z'gfüühl...

Domi
14.04.2006, 14:20
Het äs paar cooli Samples :D
I findes schaad das äs paar (z.b. Piano, rhodes, tuba...) so nach Plastik töne... aber easy :)

Mau luege was usechunt :)

steinway
14.04.2006, 21:33
chli meh organischi samples wär scho na fresh gsi. aber ich bin zfriede mit mim:D falls ich jemals günne, wirds nume "dusty samples" gäh.

ich find vor allem d'drums geil, wo im pack sind. bin gschpannt uf die andere beats.

VOTING!!!:angard:

konfus
16.04.2006, 03:33

asso ma isch denn halt viel weniger kreativ.. hani z'gfüühl...

Findi ez nid umbädingt. Wär Spass am bastle hät dä bastlet so oder so, öbs ez 1 Sample oder 100 sind. Und noobs wo so chli zämelooped wie du seisch bringed selbst dänn kein koole beat ane wo dä lüt gfallt, nach mine Erfahrigswärt :D

Und im Voting und bide Kommentär sinds ja au meistens d'Produzer unter sich wo bewertet, vo demm här isch für dä gröscht Teil klar wer was sälber gmacht hät und was nöd.

Chunnt eh kool, ich freu mi wiedermal ** ** ***** * ***** :headbang: tue ez no biz plöffe wili durchd Anonymität kä Sympathie me bruch vo ** ******, chills no chli ***** ****** im Studio ume, trink mitem *** ****** ** ****** und check paar ******* *** *** ***** ****** wärend dem ihr chrampfhaft probiered ** ***** **** ****** in eure ************.

******!

------
EDIT vom Knight: de post hät chli zensur gäge anonymitätsvergehe verlangt. :p

Knight
16.04.2006, 21:21
jo han jetz au eine halbwegs fertig... aber de gfallt glaub nur mier und nöd de aightgenosse.

tumen
16.04.2006, 21:24
jo han jetz au eine halbwegs fertig... aber de gfallt glaub nur mier und nöd de aightgenosse.

hehe immerhin ! bi mir gfallter nödmal mier :( nei joke :D

frage : wer hätten scho fertig?

steinway
16.04.2006, 21:26
ich. finden geil.

spenzasequenza
16.04.2006, 21:28
diepi sempels!

bräääh hehe

konfus
17.04.2006, 01:00
Shett Knight spennsch enart?!

:bluepunk:

Knight
17.04.2006, 01:46
mehrere art. mann.

:telefon:

de beat jetz grad erinneret eifach zu fescht a batman..

ich bin usserdem ab morn sehr wahrschlinch (chönt no problem gäh wo's verhindered) es zitli in italie mit begrenztem internet.. aber ihr babies sötted ja scho ohni mich chöne füdlibutze.

impuls
17.04.2006, 15:07
sötted ja scho ohni mich chöne füdlibutze.

s wird e herti ziit...

Oli_van_Oel
18.04.2006, 22:14
Wie stark darf ich die Samples eigentlich verändern? Müssen sie noch erkennbar sein?
Ein Sample, kurz genug geschnitten, ist ja z.B. fast schon ein Synthi. Wie schaut's mit sowas aus?

konfus
18.04.2006, 22:19
Original geschrieben von Oli_van_Oel
Wie stark darf ich die Samples eigentlich verändern? Müssen sie noch erkennbar sein?
Ein Sample, kurz genug geschnitten, ist ja z.B. fast schon ein Synthi. Wie schaut's mit sowas aus?

Dazu sind die Samples aus dem Samplepack zu benützen, mit denen man machen kann was man will. Es müssen nicht alle verwendet werden, andere Sondquellen (wie andere Samples/Synthies/Aufnahmen) sind allerdings nicht erlaubt.

I.C.S.
19.04.2006, 00:44
so, han min beat au gmacht :D muesen nurno mische :eek: :D

snub
21.04.2006, 08:56
ich au, aber ich weiss nöd wasi jetzt no demit mues mache! hehe
dihei mal nach 'mastering' google. ;) :S

Fletsch
21.04.2006, 09:39
Gopf mit dere Sekunde Latenz chasch eifach nüt ispille! Hilf eich rbuche neui Soudncharte!!!

Hät zuefällig grad öper e gueti vorig???

(versueche chamers jo mal...hehe)

I.C.S.
21.04.2006, 11:34
Original geschrieben von snub
ich au, aber ich weiss nöd wasi jetzt no demit mues mache! hehe
dihei mal nach 'mastering' google. ;) :S

klick (http://www.amazona.de/content/workshops/MasteringWorkshop/((WWW_AUDIO-WORKSHOP_DE))%20ARBEITSABLAUF%20EINES%20MASTERINGS.htm) :cool:

Oli_van_Oel
21.04.2006, 12:00
Original geschrieben von Fletsch
Gopf mit dere Sekunde Latenz chasch eifach nüt ispille! Hilf eich rbuche neui Soudncharte!!!
Hät zuefällig grad öper e gueti vorig???
(versueche chamers jo mal...hehe)

Schon mal mit ASIO4ALL (http://www.asio4all.de)
versucht?
War zumindest bei mir 'ne ganz gute Übergangslösung.

steinway
21.04.2006, 12:21
lauft bi mir irgendwie nöd, das asio teil. ich hans im FL als external tool glade. es het aber überhaupt kein iifluss ufd latenz, au wenn ichs im asio control panel iistelle. cheggt das öper?

Oli_van_Oel
21.04.2006, 12:27
Ich kenn' mich jetzt mit FL nicht wirklich aus, aber du musst im FL das Asio4All als ganz normalen Audio-Treiber einstellen.
Kann auch sein, dass du vorher noch deine Soundkarte dem Treiber zuweisen musst:
"ASIO4ALL Off-Line Settings" aus dem Start Menü starten => deine Soundkarte "Enablen". Dann FL starten, den ASIO4ALL Treiber auswählen => Freuen.

steinway
21.04.2006, 13:05
danke. jetzt gehts.

Topfchopf
24.04.2006, 10:00
wo chame das zügs eigetli ufelade?

Patrock
24.04.2006, 10:17
Dieser Thread wird möglicherweise später noch aktualisiert. Für die Abgabe, Kommentare und das Voting werden später spezielle Threads eröffnet.

Aber es ist sicher nie verkehrt wenn du's an beatbaubattle@aightgenossen.ch schickst.

I.C.S.
24.04.2006, 10:25
hehe, bin fascht fertig.. nurno chli mische. min tip für mich ->0pkt :D :p

..:Sat:..
24.04.2006, 17:09
Original geschrieben von I.C.S.
min tip für mich ->0pkt :D :p gseht bi mir glich us, nume usem ungerschid, dass ig no ni ha aagfange :D

Emschii
26.04.2006, 09:33
bin au fascht fertig :D min tip für mich... bö! das isch glaub devinitiv gschmacksach :rolleyes: bin ja gspanne :hmmm:

Knight
26.04.2006, 14:37
ABGABETHREAD (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=21557)

Ruedi Snare
26.04.2006, 14:54
am sunntig isch abgob oder wiä? hmmmmmmmm m mm mol luägä ob ich am weekend nochli zyyt find - und suscht hald snägschtmol widr.. scho vil beats inächo?

Knight
26.04.2006, 14:59
ne, han de abgabethread verhängt bis vorher. ich han erscht eine übercho.

aber ich han s'gfühl es werded dasmal wieder me debi si.

konfus
26.04.2006, 16:03
geilomatik

I.C.S.
27.04.2006, 17:45
mhahaha, müest min beat no chli mische und so, und jetzt bini so richtig chrank. wird wahrschindli nüt :o :D

spenzasequenza
27.04.2006, 17:54
hmm... ich sellti eigentlich öi mal afah... tstststs

tumen
27.04.2006, 17:58
Original geschrieben von spenzasequenza

word hehe

..:Sat:..
27.04.2006, 18:10
Original geschrieben von spenzasequenza
i bi fang bis zu de drums cho :D

minable
27.04.2006, 23:37
tja, ich han en creativ-flash gha, mis teil isch fertig... :shooter: :bouncecro

LKB
27.04.2006, 23:52
yo, wie lange haben wir noch dem zeit? i han au scho zwei so halbwegs akzeptabli beats gmacht. jetzt weiss i nöd, wellä ich söll neh.
wenn chunt dä votingthread? :rolleyes:

Knight
29.04.2006, 14:12
morn abig isch fertig. sind jetz scho 8 beats inecho, eine devo hervorragend. :p
ab und zue landet die dinger au im spam, also lueget bitte ob bestätigungsmails würkli chömed.

Ruedi Snare
29.04.2006, 17:03
hans doch au no gschafft:)

LKB
30.04.2006, 12:05
shett, ich bin au bald fertig ;)
dasch dä erscht beat, woni im logic ufm laptop abgmischt han ;) mol luege, obs äs akzeptabels resultat geh hät...

Röschti
30.04.2006, 12:08
i han nitmol agfanga...

tumen
30.04.2006, 12:13
Original geschrieben von Röschti
i han nitmol agfanga...

geile siech haha ich aunonig :D

Knight
30.04.2006, 20:43
scho 19 beats und es paar sehr schöni debi. finds geil wie das level immer höcher wird, vor allem im technische bi dene wo oft mitmached.

tüli
30.04.2006, 23:14
Puh, has au no gschafft...

dVizard
30.04.2006, 23:16
so has au no gschafft, mis meisterwerch (lol) z versände... mol luege ob ich die magisch 0-punkte-marke knacke :D

Chen
30.04.2006, 23:42
ah neeeee, ig gseh dä thread erscht itze....huere verfluechte penner bi ig....:no: ...i 18 min bring ig äuä ke beat me häre....och...

tumen
30.04.2006, 23:45
ich han die ganze ferie dänkkt " ja morn machien " und bis ez hanien nonig gmacht :D

edit : aber han ja no 10min hehe :rolleyes:

LKB
01.05.2006, 00:13
yo, bi mir isch no kei bestätigungs-mail cho... i han en aber scho vor paar stund abgschickt. isch acho?

tumen
01.05.2006, 00:16
das isch ä gueti methode :D das seisch ez nume sooo,debii häschen garnoni gmacht und ih dere ziit machsch no eine und seisch " hää ich hanen aber gschikkt man " :D geili idee ;)

haha nei scherz man ! bin gspannt was für tunes dases dasmal gitt!

LKB
01.05.2006, 00:20
Original geschrieben von tumen
das isch ä gueti methode :D das seisch ez nume sooo,debii häschen garnoni gmacht und ih dere ziit machsch no eine und seisch " hää ich hanen aber gschikkt man " :D geili idee ;)

haha nei scherz man ! bin gspannt was für tunes dases dasmal gitt! neinei, so isch das nöd! i denk er isch scho acho, dä knight hät dänk bloss no kei ziit gha zums mail schribä...

tumen
01.05.2006, 00:22
i know ! han nur n' joke gmacht,you know ;)?

Knight
01.05.2006, 00:22
sind einige acho woni nonig bestätigt han. dine au, LKB.

das wäred jetz glaub 27 beats. eine z'vil. :p
aber mues no de pat fröge ob vo ihm was chunt..

Patrock
01.05.2006, 00:27
nein, kommt nix.
ich hab am donnerstag erst gesehen dass heute abgabe gewesen wäre und bin seither nicht mehr ins studio gekommen (morgen frühestens wieder...) eigentlich schade, die samples sind schon verdammt anmächelig. ich könnte höchstens morgen noch schnell was zurechtschrauben, aber ich denke da hat dann niemand wirklich freude dran...

tumen
01.05.2006, 00:32
@ Pat : wär das dänn no gültig din Beat ? will ich wür'd susch auno eine WELLE mache...aber ebe d'ziit isch eigentlich ume und susch isch aunöd fair ...

Knight
01.05.2006, 00:34
edit zu tumen: also hmm, der pat ist eben ein hohes tier und kann sowas immer ohne konsequenzen machen, bei dir sieht das anders aus. :p

zu pat:
also ich schon. entweder es wird gut, dann kann ich mich daran ergötzen, oder es wird schlecht, dann wird meiner im vergleich besser dastehen.

ich frag mich einfach wo beim exportieren meine snare hingegangen ist. :hmmm:
also wie man sieht hat der knight die abgabe verhängt.

voting thread kommt voraussichtlich am dienstag, damit morgen alle noch checken können ob die bestätigung gekommen ist.

ich hab jetzt alle mails versandt, wenn jemand nichts bekommen hat, bitte melden.

minable
01.05.2006, 00:36
Wenn Pat nicht mitmacht, hab ich ja gewonnen. *duckundweg*

Knight
01.05.2006, 00:37
deiner ist zwar geil aber ich find andere noch geiler.

tumen
01.05.2006, 00:38
edit zu tumen: also hmm, der pat ist eben ein hohes tier und kann sowas immer ohne konsequenzen machen, bei dir sieht das anders aus. :p

ähm.....

okke :tschüüs: :krass: :( :mad:

Patrock
01.05.2006, 00:38
ich schau mal ob ich morgen abend was machen kann. aber das mit dem hohen tier möchte ich lieber von mir weisen (auch wenn's mir schmeichelt), gleiches recht für alle. also wollen wir grundsätzlich morgen eingesandte beats noch zulassen oder lieber nicht?

minable
01.05.2006, 00:39
War auch nur ein Schäärz.

Knight
01.05.2006, 00:39
wollen wir. tumen, wenn du heite nacht zu mir kommst bist du auch hoch.

also bastelt eure beats (und ich such meine snare).

Patrock
01.05.2006, 00:40
Original geschrieben von minable
Wenn Pat nicht mitmacht, hab ich ja gewonnen. *duckundweg*
hehe. schleimer. danke für die blumen.

Knight
01.05.2006, 00:41
Original geschrieben von minable
War auch nur ein Schäärz.

naja jetzt wo ich ihn mir nochmals anhöre.. der kann vielleicht schon mithalten. :p

es gibt 5 beats, die mir bis jetzt echt extrem gut gefallen.

tumen
01.05.2006, 00:41
wollen wir. tumen, wenn du heite nacht zu mir kommst bist du auch hoch.

also bastelt eure beats (und ich such meine snare).

jepp ich lieb eu ! merci merci merci merci *kussi kussi* ...

sorry aber hütt hani anderi chunde :kiffer:

Knight
01.05.2006, 00:44
jepp ich lieb eu ! merci merci merci merci *kussi kussi* ...

sorry aber hütt hani anderi chunde :kiffer:

hehe. dänn mues de beat aber immerhin geil werde.

tumen
01.05.2006, 00:47
hehe. dänn mues de beat aber immerhin geil werde.

ich gib mis beste ;) weiss nöd obi öpis gschiids häre bring,oder überhaupt öpis schaffe...hehe wette ich schaffs nöd :D

Nei,wie gseit ich gib mis beste..sitt *** so mega legall s' fruity g uploadet hätt da ufem aight forum,bini ständig am üebe :D

yo und bis wänn mümer dä shizzel ha?logischerwiis 1 mai,bis 23:59 ?

Knight
01.05.2006, 00:53
ja ungefähr. ich wird zischtig namittag eifach wele das züg ufelade und de thread starte.

tumen
01.05.2006, 00:55
ja ungefähr. ich wird zischtig namittag eifach wele das züg ufelade und de thread starte.

OkeyDokey...dänn gahni ab id fädere und morn fliissig go baschtle:D

Bzw. hütt GO BASTLE ..meini :p

Domi
01.05.2006, 07:34
ich hab jetzt alle mails versandt, wenn jemand nichts bekommen hat, bitte melden.

Ig :tschüüs:

;) Nee, sött ok si! :D

I.C.S.
01.05.2006, 07:53
ach menno :( jetzt hani mal früe agfange, bin fascht fertig gsi und die ganz letscht wuche bis und mit geschter im bett gläge. han nüd chönne abgä :o hoffe s`nägschte startet bald! ich poste min beat denn da au no mal dri..

Fletsch
01.05.2006, 08:56
Wenn chunt s Pack mit em Votingthread??

Ich bin scho ganz gspanneret!!

Huuuuuuuiiiiii

Patrock
01.05.2006, 10:26
Original geschrieben von I.C.S.
ach menno :( jetzt hani mal früe agfange, bin fascht fertig gsi und die ganz letscht wuche bis und mit geschter im bett gläge. han nüd chönne abgä :o hoffe s`nägschte startet bald! ich poste min beat denn da au no mal dri..

kannst ihn heute noch einschicken. Pack und thread gibt's erst morgen.

xdope
01.05.2006, 10:52
Original geschrieben von Patrock

Abgabetermin gaht doch bis hüütabig? Alli redet da scho vo Votingthread, ez hani scho fascht biz härzchlopfe übercho.
Scho dänkt ich hegs verhängt.

Patrock
01.05.2006, 10:53
eigentlich war gestern mitternacht einsendeschluss. aber dann haben wir gesehen dass deiner noch nicht da ist, da haben wir's um einen tag verängert, hehe.

I.C.S.
01.05.2006, 11:22
aiiiiiight, merci! denn wird ich de hüt no schnell schnell fertig mache und ischicke :D ;)

tumen
01.05.2006, 15:12
Man Man Man Man :( ich has nöd gschafft...sittem 1 bini draa..nüt gschids usecho !

konfus
01.05.2006, 15:19
Ich will ez die Beatz mann! :stonehit:

Hehe..

snub
01.05.2006, 16:48

Yess scho, mir isch nämlich am Samstig di ganz Festplatte abgstürzt, hans erscht jetzt chöne flicke! :D

LKB
01.05.2006, 17:15
i bin jo scho gspannt, was ich für än buechstabe überchum :D hoffentlich l, k oder b.

konfus
01.05.2006, 17:16
Nee nee, äs K ghört mir :D

konfus
01.05.2006, 17:22
Chum mir mached es Wettbüro uf wome chan Tips abgeh, wär ächt wele Buechstabe/Nr. hätt...hehehe...

Knight
01.05.2006, 22:21
:(

sind leider z'vil beats für buechstabe. was wänder defür?

buechstabe kombinatione ala TH UJ MQ? oder zahle?

tumen
01.05.2006, 22:22
:(

sind leider z'vil beats für buechstabe. was wänder defür?

buechstabe kombinatione ala TH UJ MQ? oder zahle?

zahle isch vill eifacher/besser...

yo has nüm gschafft dä beat z'mache...whackness pur isch dä beat gsii wonii bastlet ha !defür rocki bbb 12 ;)

Fletsch
01.05.2006, 22:25
ja mach doch zahle:

01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

gsesch...han sogar scho vornummeriert! :D

Knight
01.05.2006, 22:26
danke. :D

was mich eifach nervt isch s'voting dänn:

1 23
2 13
3 03

...

Oli_van_Oel
01.05.2006, 22:28
Ich fänd' ja Producernamen ganz lustig, wenn dir da genug einfallen...

z.B. Beat1 -> Madlib
Beat2 -> Dr Dre

:D wie auch immer.

oder einfach so ausm Telefonbuch.

Dann wär's mitm merken leichter. Dass man sich nach dem ersten durchhören halt nicht merken muss: Beat 3, 7, 8 warn geil, sonder: der vom Erwin, Hans-Günther, oder so.

Knight
01.05.2006, 22:28
ich chönt au jedem es wort zuewiise:

tanga
bh

etc.

ich würd säge mer hät bis zum thread no ziit, da originelli vorschläg z'poste.

edit: so vil gueti producer känni doch gar nöd. ;)

wär doch chli fies und am anonyme sytsem entgäge würkend wenn de eint denn stoupe und de ander lil' jon heisst. :D

Fletsch
01.05.2006, 22:44
Heiri
Fritz
Köbi
Walther
Willi
Gunther
Eugen
Samichlaus
Hans
Peter
Gusti
Franz

usw..

oder

Mickymaus
Spongebob
Bambi
Bienemaja
Catdog
Pluto
Goofy

etc... nei lustig und cool dörfs nöd sii susch woted paar us spass für en bestimte name! Also zahle oder buechstabe!!

Oder eifach die normale Producernäme?? :eek:

Domi
01.05.2006, 22:44
Chasch ja mit schwizer Städt... git sicher gnueg ;)

Oder wäutwiit:

Paris (Frankreich)
London (Großbritannien)
Moskau (Russland)
Istanbul (Türkei)
Madrid (Spanien)
Rom (Italien)
Berlin (Deutschland)
Bern (Schweiz)
Asien:
Tokio (Japan)
Osaka (Japan)
Seoul (Süd-Korea)
Peking (China)
Shanghai (China)
Hong Kong (China)
Chongqing (China)
Shenyang (China)
Tianjin (China)
Guangzhou (China)
Jakarta (Indonesien)
Delhi (Stadt) (Indien)
Kolkata (oder Kalkutta, Indien)
Mumbai (oder Bombay, Indien)
Karatschi (Pakistan)
Manila (Philippinen)
Cebu-Stadt (Philippinen)
Davao (Philippinen)
Afrika:
Kairo (Ägypten)
Lagos (Nigeria)
Johannesburg (Südafrika)
Amerika:
New York (USA)
Los Angeles (USA)
Mexiko-Stadt (Mexiko)
Rio de Janeiro (Brasilien)
São Paulo (Brasilien)
Buenos Aires (Argentinien)
Australien/Ozeanien
Sydney (Australien)
Melbourne(Australien)

Fletsch
01.05.2006, 22:45
Original geschrieben von Domi
Chasch ja mit schwizer Städt... git sicher gnueg ;)

Denn chömed au paar wo säged:. AAAAH YEAAH MAN BERN WEST ISCH Dà SHIT !!REPRESEEENT! ICH GIB MINI STIMM!!

Domi
01.05.2006, 22:47
Denn chömed au paar wo säged:. AAAAH YEAAH MAN BERN WEST ISCH Dà SHIT !!REPRESEEENT! ICH GIB MINI STIMM!!

Guck, ha mi Bitrag scho gänderet ;)

vo Wikipedia kopiert... i bi niid tschuld we öpis falsch isch oder so :D

StanekK
01.05.2006, 22:54
haha
ja odär tier...so frosch und ross, aff und äntli und so
odär ässwarä schokki und bananä..........odär farbä, odär di erschtä paar wörter vom duden, oder so:D

ja isch eifach chli schwirig will das sachä sind wo all mit irgendwelchnä sachä, emotionä und so vächnüpfed. eigch giz ja gar nüt neutrals...mir sin paar zahlä und buechstabä au symphatischer als anderi:confused:
mir chönd ja au diä smilies nä:eek: :( :confused: :brille: :hmmm: :hippie: :blingblin :no: :dance: hehe

Knight
01.05.2006, 22:57
hehe. also internationali städt vom domi findi e gueti idee.

zeichtrickfilm figure vom fletsch isch au geil, aber was er seit stimmt scho, mer hät dänn so gwüssi sympathie für de spongebob und so.

vorschläg vom stanekk sind au geil. vor allemtier und frücht.

smilies sind nödmöglich. :P

aber vilicht machi würkli was de Oli_van_Oel vorschlaht zuefelligi iträg im telefonbuech.

go on!

Domi
01.05.2006, 22:59
Stassenäme si ganz neutral!

StanekK
01.05.2006, 23:07
bohbo langstrass repreeeesent, abä ja eigch nöd schlecht

odär so öppis wo allnä vilich chli am arsch väbii gaht...diä 30 gröschtä chilänä oder äs paar vodä tusig apostel

oder irgendwelchi planetä oder so
mir chäntet ja immer sonäs thema machä

jeah hüt lärned mer öppis über schrubezier und s nächscht mal über autoersatzteili odäso i dä style odär die erschtä 30 nämä vom panini album:p

Knight
01.05.2006, 23:09
Original geschrieben von StanekK
bohbo langstrass repreeeesent, abä ja eigch nöd schlecht

odär so öppis wo allnä vilich chli am arsch väbii gaht...diä 30 gröschtä chilänä oder äs paar vodä tusig apostel

oder irgendwelchi planetä oder so
mir chäntet ja immer sonäs thema machä

jeah hüt lärned mer öppis über schrubezier und s nächscht mal über autoersatzteili odäso i dä style odär die erschtä 30 nämä vom panini album:p

hani ebe au dänkd. und vilicht au passend zu jewils aktuelle themene. :D

planete sind au geil. wo find ich 30 näme?

eMKay
01.05.2006, 23:14
aaaaach, nähmet doch eifach pornonämä - hät meh als gnueg! :D

/edit: das wär denn äs interessants voting.. :rolleyes::D

StanekK
01.05.2006, 23:21
hmmm ja gäl weiss nöd. odär stei, so opal und rosäquaz und so igenwo hani doch sonäs büechli gha.naja..... odä so naturwesä wo eh kön schwanz kännt z.B rukis:lettische zwerge, die unter bergen und baumwurzeln leben und nachts zu den menschen kommen und hier die arbeit verrichten, schedim, schallores und so zeugs kän plan...tonttu finnischer hausgeist, der für getreide sorgt:D

odä mä nämmed sache wo eh all scheisse finded so chrankheite odä sochli medizinischi usdrück

.....isch halt eifach scheisse zum recherchierä und äbs das bringt?

StanekK
01.05.2006, 23:21
tja

StanekK
01.05.2006, 23:25
ich has gschaft innerhalb vo 60sek. zwei biiträg zschribä. :eek: mä chan alles wämmä will:D

Patrock
01.05.2006, 23:31
ich wär für farben... so à la reservoir dogs... "what do i gotta be mr. pink?" hehe...
oder wie wärs denn mit durch nummerieren, aber mit dem wort "beat" davor?

1. beat 98
2. beat 02
3. beat 66

langweilig aber zweckmässig...

tumen
02.05.2006, 00:16
yo pat häsh din beat no anebracht:D?

Knight
02.05.2006, 00:18
yep. jetzt wird nur no uf de ICS gwartet.

jaja ich lueg mol weli beschriftig mier am beschte passt.

Patrock
02.05.2006, 00:18
yo pat häsh din beat no anebracht:D?
wie man's nimmt... ich hab was gemacht und eingeschickt, aber is nicht wirklich der rede wert... 2 1/2 stunden beat...

LKB
02.05.2006, 00:50
i bin für chrankheite!

Ruedi Zbinden
02.05.2006, 03:11
malaria tripper sodom und gomorha?

Ruedi Snare
02.05.2006, 09:53
hehe diä diksussionä widr tztz

römischi zahlä I II III IV V ...
oder normali zahlä aber ab 100 abwärts
oder suscht wiä beat beat 1, beat 2 etc.

abr, schiis druf, hauptsach das beat-päckli chunt uf dä server

steinway
02.05.2006, 12:21
ganz lustig wärs natürlich, die beats willkürlich nach den producern, die am battle teilnehmen, zu benennen:rolleyes:

ist doch wurst, wie die heissen. ich will entlich das pack:D

spenzasequenza
02.05.2006, 13:14
Original geschrieben von Bluntmosphere
ganz lustig wärs natürlich, die beats willkürlich nach den producern, die am battle teilnehmen, zu benennen:rolleyes:

hmm... das wär doch mal geil! aber natiirlich scho so, dass jede en andrä name kriägt, und ich de zum biischpil där rüädi snare bi!! wooohooo

steinway
02.05.2006, 14:17
ich nimme spezasequenza.

Patrock
02.05.2006, 14:18
ich nehm topfchopf.

konfus
02.05.2006, 14:31
Z'letscht berührt, mach nüme mit!

jones
02.05.2006, 16:52
woooo blliiiiiibed diä beatz?
bin ja nöd ungeduldig oder so, ABER DOCH!!
bin ja au nöd undankbar oder so. han eifach kei geduld und bin giggerig uf diä andere beats.
ich bin mer au bewusst, dass de kommentar eigeil au nöd vill bringt, wells wäg dem ja nöd schnäller gaht.
d'arbet dehinder gsehni au.
aber...WOOOOOO BLIIIIIBED DIÄ BEATS?????

impuls
02.05.2006, 17:26
wiso nöd äfach

1 Instrumental 05
2 Instrumental 19
3 Instrumental 03

...

Domi
02.05.2006, 17:32
I wett ou gärn z'Pack ha!!! *rappel* :rolleyes:

impuls
02.05.2006, 17:33
Original geschrieben von Domi
I wett ou gärn z'Pack ha!!! *rappel* :rolleyes:

ja würkli, los ez!!

:blingblin

Knight
02.05.2006, 18:07
a'ight bin grad heicho. vom ICS isch leider nüt meh cho.

32 beats und ich glaub für dasmal lanis no binere standard
Beat01
Beat02
Beat03

benennig. isch denn halt scho so, das mers sich nöd so guet merke chan wie en name, aber für irgendwelchi näme vo stei hani grad kei ziit, chani suscht ja spöter no mache. ;)
pack sött also inere stund oder so online si glaub ich..

LandeiBeats
02.05.2006, 18:32
knight gibs zue du häsch di doch grad miteme tämpi uf de weg an see gmacht und gasch chli s wätter go gnüsse und tuesch d beats morn uploade...:eek:

;)

nene isi, hauptsach sind hüt no online...:D

Knight
02.05.2006, 19:06
chan scho si. finde nämlich d'serverdate grad nöd. :D

also muesis jetz vorläufig uf en langsam server lade.. sorry.

tumen
02.05.2006, 19:19
wie lang no :blingblin ? knight chum vorwärts :D;)

snub
02.05.2006, 20:17
yesss, mine hätts auno inegschafft, obwohl ich e nullrundi erwarte!

wär' fett wänn das ganze hüt no würd online cho, damit ichs uf min mp3 chan lade und morn durelose... (Obwohl i das am Dunnschtig auno chan, hehe.)

LandeiBeats
02.05.2006, 20:38
oh erhabener ritter!

nehmt mein haus, meine frau, meine kinder, mein ganzes hab und gut. doch gebet uns das beatpaket! gnade! gnade!
;)

lohnt sichs no all 10 min uf aight go verbiguxe oder söli morn mal wider cho?

piis

Cyclone
02.05.2006, 20:48
haha ich glaub wänn nu scho all wo mitgmacht händ, das hüt wänd abelade.... machts bim traffic BOOOOM :bluepunk:

:kiffer:

Knight
02.05.2006, 20:54
:D

also am 10i wirds sicher online si, aber ebe ufeme glaub sehr langsame server mit usglaschtetem traffic.

xdope
02.05.2006, 21:02

also am 10i wirds sicher online si, aber ebe ufeme glaub sehr langsame server mit usglaschtetem traffic.

Baaaaaby, ane mit däm Züügs!:blingblin :blingblin :D

tumen
02.05.2006, 21:05

mmm immerhin es isch da :D isch wie wänn'd kei stoff meh häsch und du droge süchtig bisch...

LandeiBeats
02.05.2006, 21:08
hey knight! check mal dini beatbaubattle@aightgenossen.ch
mailbox uus!
fals das nöd scho gsche isch...

piis

Fletsch
02.05.2006, 21:14
Ich lade denn das Pack rasch abe und gheis uf de artcore Server! Han de Zuegang im FTP Proggi gspeicheret. aber das fuckin passwort weissi au nüme ...lol

tumen
02.05.2006, 21:20
Ich lade denn das Pack rasch abe und gheis uf de artcore Server! Han de Zuegang im FTP Proggi gspeicheret. aber das fuckin passwort weissi au nüme ...lol

Einer Für alle,Alle für einen ! :D

LKB
02.05.2006, 21:32
jo, solang ich dä erscht bin, wo's downloaded isch jo alles i dä ornig :)
Give it to me baby!

Knight
02.05.2006, 21:47
BBB11 BEATS (http://www.artcoremusic.info/battles/bbb11/bbb11-beats.zip)

110 mb, *schneller* donwload.

voting- und kommentare-threads folgen später.

Fletsch, s'passwort schick ich der grad per pm.. häsch mer dänn no d'ftp date?

Domi
02.05.2006, 21:49
Scho äs paar Prozänt :D

läääck isch dä langsam :p

Knight
02.05.2006, 21:51
Original geschrieben von LandeiBeats
hey knight! check mal dini beatbaubattle@aightgenossen.ch
mailbox uus!
fals das nöd scho gsche isch...

piis

merci. han der g'antwortet.

LKB
02.05.2006, 21:54
...noch 1 stunde 54 minuten :D

tumen
02.05.2006, 21:58
Original geschrieben von LKB
...noch 1 stunde 54 minuten :D

Bi mir au haha

Fletsch
02.05.2006, 22:06
höred uf downloade...denn hanis schneller :p

Na 41 min!!

tumen
02.05.2006, 22:08
han mis abbroche...hehe meinsch ich tun mer das warte ah :D 1stund und 52 min oder so haha ;)

Domi
02.05.2006, 22:16
Mis hets izä gad vo ällei abbroche... sorry ha di Bitrag ersch izä gseh!
Was chunt wenn wiä? :D

tumen
02.05.2006, 22:43
höred uf downloade...denn hanis schneller :p

Na 41 min!!

wie lang no,wie lang no?:D

impuls
02.05.2006, 22:43
@knight: wiso machsch nöd äfach, das me all beats einzeln cha abelade...?!?

Fletsch
02.05.2006, 23:01
Original geschrieben von impuls
@knight: wiso machsch nöd äfach, das me all beats einzeln cha abelade...?!?

will du all söllsch lose damit s voting au representativ isch!

also gahts schneller im zip! ;)

LKB
02.05.2006, 23:39
chunt s package ufm artcore-server hüt no? bi mir funktionierts glaubs nöd so richtig mitm abelade...

Fletsch
02.05.2006, 23:46
jo...gib mer na 10min.!

logitech
02.05.2006, 23:48
hop dä bäse..

LandeiBeats
02.05.2006, 23:49
ja, looos!

10 min bis downgloadet häsch oder 10 min bises zum artcoredownload bereit isch?

Fletsch
02.05.2006, 23:59
BBB11 Beatpaket - schneller Download!! (http://www.artcoremusic.info/battles/bbb11/bbb11-beats.zip)

et voila!

LandeiBeats
03.05.2006, 00:06
wow!

da halted eine waser seit!

respect!

LKB
03.05.2006, 00:08
BBB11 Beatpaket - schneller Download!! (http://www.artcoremusic.info/battles/bbb11/bbb11-beats.zip)

et voila! yo thanx a lot! jetzt gohts au nur no 20 minute, das gseht jo scho viel besser us...

Fletsch
03.05.2006, 00:09
Original geschrieben von LandeiBeats
wow!

da halted eine waser seit!

respect!

Na was denkst denn du?! :D

ez hani sogar na ziit zum drilose!! aiaiaiiiiii

LandeiBeats
03.05.2006, 00:14
1 minute remaining...

...balsam i mine ohre...! ...oder auge...;)

fertig abelade, ab uf de ipod und morn im zug lose.
perfekt! :cool:

und ez äntlich go pfuuse gn8 :D :D :D

Emschii
03.05.2006, 08:53
[B]BBB11 BEATS (http://www.artcoremusic.info/battles/bbb11/bbb11-beats.zip)

110 mb, *schneller* donwload.

Shiiit ich chan de üzzel nöd abelade!!!
ken blasse was lauft...

Ich han zip zwar vorher abeglade aber es isch nüt drin gsi und jetzt chan ich gar nümme abelade!!!
Viellicht au will ich im gschäft bin :D

Fletsch
03.05.2006, 09:32
aiaiaiai chans sii das Beat 30 und 31 vo de gliche Preson sind?? Isch wohl öper rächt kreativ gsi. hehe

Hät geili Beats drunder!! aber au paar wo abkacked!! Like ever...so isch au rächt.

Momentan na in minere Playlist:

Beats 03,10,14,17,19,22,23,26,30,31,32

Es wird schweeeeeeeer!! :hmmm:

Ruedi Snare
03.05.2006, 11:27
jo also ich han glaubs chli weniger müäh mich zentscheidä als dä fletsch.. i mini änduswahl händ nochäm erschtä mol losä nur 4 bis 5 beats gschafft.. ich find hald, dass vil gliich tönt, was ich im vorfäld au chli befürchtät han und so äs richtigs brätt häz irgendswiä gar keis däbii.. hmmm und irgändwiä han ich sgfühl dass ich mol widr läääääär usgoh uiui naja, s'nägschtmol denn hald widr..

Fletsch
03.05.2006, 13:01
Ich sammle Unterschriften für eine Initiative, dass Pat, Knight und Fletsch auch voten dürfen!!

Na?? Objektivität ist auf jeden Fall gewährleistet. Wir sind ja keine Groopies von irgendwem ;)

tumen
03.05.2006, 13:07
Ich sammle Unterschriften für eine Initiative, dass Pat, Knight und Fletsch auch voten dürfen!!

*unterschreib*

haha dänn derfeder aber au kei beats biistüüre bim anonyme battle :D

Fletsch
03.05.2006, 13:22
*unterschreib*

haha dänn derfeder aber au kei beats biistüüre bim anonyme battle :D

Danke. Guter Junge :D

ach was...wir voten sicher nicht für uns selber. Das ist Ehrensache! ausserdem kann ja am Schluss des Battles eine Liste veröffentlicht werden wo man sieht von wem welcher Beat ist. Währ sowieso interessant.

tumen
03.05.2006, 13:26
Danke. Guter Junge :D

ach was...wir voten sicher nicht für uns selber. Das ist Ehrensache! ausserdem kann ja am Schluss des Battles eine Liste veröffentlicht werden wo man sieht von wem welcher Beat ist. Währ sowieso interessant.

daser nöd für eu vote würed glaub ich eu scho... ;) aber es wär hald gliich chlii umfair will ihr gseh würded vo wem welle beat ish undso :D

aber ah dä offne battles bini susch au defür daser mit vote derfed...ah dem aber eher nöd ;)

Patrock
03.05.2006, 13:34
ach was. fertig kindergarten, wir voten mit.
diktaturstyle in da house, baby.

tumen
03.05.2006, 13:37
ach was. fertig kindergarten, wir voten mit.
diktaturstyle in da house, baby.

hahaha :D jaja ihr 3 dudes (fletsch,knight,pat) sind eifach z'härt:kiffer:...übrignes mal props ah d Organisation undso ! weita! big up!

okk ez isch fertig mit schleime haha:D ! übrigens das obe hani aber gliich ernst gmeint :(

impuls
03.05.2006, 13:49
:blumen:

konfus
03.05.2006, 14:00
*jubel-jubel-freu-freu*

Fletsch
03.05.2006, 16:50
www.apfeltalk.de und www.logicuser.de wissen bescheid.
ist irgendwer sonst wo aktiv?

Hab im Producerforum von Mzee.com auch schon Infos reingepostet. Aber soviel Werbung brauchts nicht mehr. 32 Beats reichen ja zu genüüüge!

xdope
09.05.2006, 16:55
Hab im Producerforum von Mzee.com auch schon Infos reingepostet. Aber soviel Werbung brauchts nicht mehr. 32 Beats reichen ja zu genüüüge!

Ohhh ja!

ÄÄhhh... Voted mal, huere Seckel eh!:D:D:D

9'387 Members het Aight und grad mal 5,6 voted. Isch ja scho zum hüle.

Fletsch
12.05.2006, 08:38
Hey Leute!! 32 teilnehmer und 11 magere Votes???

Nene das geht so nicht! Es sollen doch bitte mindestens alle teilnehmer abstimmen ! Und auch andere user sind herzlich eingeladen!!

Hopop! :cool:

snub
12.05.2006, 12:35
Mir händ ja no gnueg Ziit...

Emschii
12.05.2006, 13:23
mis voting chunt au no hüt oder morn :D

ich hoffe ich verhangs nöd :kiffer: