Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DJ LKB - some nu scratch...

LKB
20.08.2004, 11:20
Währenddem i dä pussyrider part 4 gmacht han gester, han i dänkt, i chönt jo au grad wiedermol än "normale Track" mache.
D Cuts sind nöd grad dä ultraburner, aber i dänk s chunt no recht gechillt.
Wenn i no wör kiffä, denn wör i glatt än joint derzue rauchä... :kiffer:

DJ LKB - Scratch2004 (ftp://lupo.besonic.com/audio_003/0779/111/160389Scratch2004.mp3)

SCREWD
20.08.2004, 11:25
sehr schön LKB.......also d crabs hesch jo sehr schön und suuber duss.....und chrips chömmet au sehr guet....ich finds e cools file...

wiiter so

LKB
20.08.2004, 13:29
Chum nöd mit so Fachusdrück. I scratche eifach chli druff los, aber i weiss doch nöd wiä da züg heisst!:o
Crabs weiss i grad no so, wel i da am beschta chan, aber :wtf: are chirbs? Müest i grad no im DJ-Fremdwörterbuech noluegä...

Schad, dass i do im Forum immer so wenig Bewertige überchum. Die Meischtä züchät sich s File zwor ine, gebät aber kein kommentar däzue ab!
Denn gang i eifach dävo us, dass es guet isch. Di Schlechtä Files chömät nämli immer meh Bewertigä über...

BIONIC BOUNCER
20.08.2004, 13:36
LKB...leisch du au normal uf ??

LKB
20.08.2004, 13:39
Original geschrieben von BIONIC BOUNCER
LKB...leisch du au normal uf ??

Was söll das heissä? was isch normal uflegä für di?

BIONIC BOUNCER
20.08.2004, 13:41
e set als dj...da wär normal uuflege für mi

LKB
20.08.2004, 13:42
jo, das mach i au ab und zue. Wieso denn die frog?

mIkRoFiL
20.08.2004, 13:42
voll gechillt!

BIONIC BOUNCER
20.08.2004, 13:44
da du am bodesee wohnsch schienbar und mir(BOUNCE-PUB) immer mol wieder d`auge und ohre für neui dj`s offehend, hetsch viellicht interesse zum mol e set z`spiele, darum froog i

LKB
20.08.2004, 13:52
Original geschrieben von BIONIC BOUNCER
da du am bodesee wohnsch schienbar und mir(BOUNCE-PUB) immer mol wieder d`auge und ohre für neui dj`s offehend, hetsch viellicht interesse zum mol e set z`spiele, darum froog i

Ach so isch das. S Bounce kenn i scho! Du kennsch i demfall sicher dä Max, oder? Dä hät au scho mol wöllä, dass i mol is Bounce chum. Da isch aber scho recht lang her.
I denk, do chönt mä scho mol is gspröch cho...

Muesch mol do i dä agenda luege: Am 21. Oktober leg i im KUGL uf (J-Zone /Louis Logic /Vakil Konzert)

SCREWD
20.08.2004, 13:54
Original geschrieben von DJ LKB
Chum nöd mit so Fachusdrück. I scratche eifach chli druff los, aber i weiss doch nöd wiä da züg heisst!:o
Crabs weiss i grad no so, wel i da am beschta chan, aber :wtf: are chirbs? Müest i grad no im DJ-Fremdwörterbuech noluegä...

Schad, dass i do im Forum immer so wenig Bewertige überchum. Die Meischtä züchät sich s File zwor ine, gebät aber kein kommentar däzue ab!
Denn gang i eifach dävo us, dass es guet isch. Di Schlechtä Files chömät nämli immer meh Bewertigä über...

hehehe easy.....bi eigentlich au nid so dä wo d fachusdrück benützt........

also d chirps sind die flattermänner *G* die wo de revolution so schnäll bringt digidigidigidigidigidigi ;-) weisch wie ich mein *g*

kei ahnig wieso das so wenigi e feedback gäbet, villicht weil die meiste nid so druss chömmet und nüt falsches sage wän??? :D nei.......nimms easy.......also vo mir hesch uffjedefall mol d propz ;-)

LKB
20.08.2004, 14:00
Original geschrieben von SCREWD

also d chirps sind die flattermänner *G* die wo de revolution so schnäll bringt digidigidigidigidigidigi ;-) weisch wie ich mein *g*

kei ahnig wieso das so wenigi e feedback gäbet, villicht weil die meiste nid so druss chömmet und nüt falsches sage wän??? :D nei.......nimms easy.......also vo mir hesch uffjedefall mol d propz ;-)

Jetzt weiss i was chirps sind jo. Aber diä regät mi huere uf. Diä find i verdammt schwierig. Aber si tönät verdammt geil.

Dä Revolotion bringt glaub no einigi Cuts recht schnell (nöd nur Chirps!!!

K
20.08.2004, 14:01

ja screwd hed scho öpis! ha echt kei ahnig vo dem züügs.. los lieber für mich und gnüss de shit :D
hed scho was lkb, wenn niemer was seid, schints guet z si! :D

propz!

SCREWD
20.08.2004, 14:05
Jetzt weiss i was chirps sind jo. Aber diä regät mi huere uf. Diä find i verdammt schwierig. Aber si tönät verdammt geil.

Dä Revolotion bringt glaub no einigi Cuts recht schnell (nöd nur Chirps!!!

:D

jo, dä bringt no ganz anderi cutz rächt schnäll.....scho klar.....has nur so gschriebe, demit grad weisch, vo was ich red ;-)

YO de_K.......geile siech :-)

easy, me muess jo nid würklich drusscho zum e kommentar abzliefere....me chönnt eifach so schribe: "jo, isch geil, aber das und das stört mi bitz" bla bla bla

schlussäntlich isch es jo eh gschmacksach.....und denn cha me jo sage, wenns eim gfallt oder au nid....

wenns gfallt, und me das schrib, denn freuts de künstler ummsomehr.....

;-)

K
20.08.2004, 14:08
übrigens screwd.. wenner nomal miteme anti rnb track am start wäred... -> undbedingt PM! :kiffer:

edit: hät geschter abig fascht no eine uf ego gmacht..lol

LKB
20.08.2004, 14:13
:D
easy, me muess jo nid würklich drusscho zum e kommentar abzliefere....me chönnt eifach so schribe: "jo, isch geil, aber das und das stört mi bitz" bla bla bla

schlussäntlich isch es jo eh gschmacksach.....und denn cha me jo sage, wenns eim gfallt oder au nid....

wenns gfallt, und me das schrib, denn freuts de künstler ummsomehr.....

;-)
Du saisch es! Mä mues jo überhaupt nöd druscho zums chönä bewertä. Jedä hät sini Meinig däzue. I chum z.B. bi Graffs au voll nöd so druss, chan aber trotzdem sägä öbs mir gfallt...

@de_K: ganz ä abartigi Animation häsch du do (Geili Stelligä).

K
20.08.2004, 14:16
Du saisch es! Mä mues jo überhaupt nöd druscho zums chönä bewertä. Jedä hät sini Meinig däzue. I chum z.B. bi Graffs au voll nöd so druss, chan aber trotzdem sägä öbs mir gfallt...

@de_K: ganz ä abartigi Animation häsch du do (Geili Stelligä).

ja es het scho öppis, weg de meinig..
was mich aber meh stört, isch wenn lüt wo eigetlich gar nid vill ahnig hend vo dem, und das selber au nid chöntet, voll drüber här ziend was mer gmacht hed.. leeeiiider sehr verbreitet hie uf aightgenossen! dunkts mi.. ich wür au nie öbberem whackness nacherüere wo selber ned chönt übertreffe.. bi mir isch das en grundsatz.. und tät vilne andere au guet.. ( nid das jetz ier gmeint sind aber gits gnueg)

ps: weg de animation... ha mis werch scho glernt ;)

LKB
20.08.2004, 14:21
Original geschrieben von de_K
ja es het scho öppis, weg de meinig..
was mich aber meh stört, isch wenn lüt wo eigetlich gar nid vill ahnig hend vo dem, und das selber au nid chöntet, voll drüber här ziend was mer gmacht hed.. leeeiiider sehr verbreitet hie uf aightgenossen! dunkts mi.. ich wür au nie öbberem whackness nacherüere wo selber ned chönt übertreffe.. bi mir isch das en grundsatz.. und tät vilne andere au guet.. ( nid das jetz ier gmeint sind aber gits gnueg)

ps: weg de animation... ha mis werch scho glernt ;)
Logisch, do uf Aightgenossen wird sehr gern über öppert abegloh, wenn mäs selber gar nöd besser chan. Da find i au voll scheisse.
Aber wenn öppert schribt: Das gfallt mer nöd us däm und däm Grund, denn find ich das scho easy, au wenn ers selber nöd besser chan.

Beatnik
20.08.2004, 15:09
Währenddem i dä pussyrider part 4 gmacht han gester, han i dänkt, i chönt jo au grad wiedermol än "normale Track" mache.
D Cuts sind nöd grad dä ultraburner, aber i dänk s chunt no recht gechillt.
Wenn i no wör kiffä, denn wör i glatt än joint derzue rauchä... :kiffer:

DJ LKB - Scratch2004 (ftp://lupo.besonic.com/audio_003/0779/111/160389Scratch2004.mp3)

HEY! Das File find ich huere GEIL!! Schöni Abwechslig, geili Samples drinn, dä Flow stimmt, dBeats sind geil!!

Aber "One Take" isch das nöd, oder??

Und überhaupt, du chasch doch da niemertem verzelle das du nöd weisch was du da für scratches machsch! Für das tönt diin Shit doch zu kontrolliert im Handling.....no 1-2 Jahr, und ich kauf dini Turntablism CD, wennt mal eini machsch!

DOPE

LKB
20.08.2004, 15:14
Original geschrieben von Beatnik
HEY! Das File find ich huere GEIL!! Schöni Abwechslig, geili Samples drinn, dä Flow stimmt, dBeats sind geil!!

Aber "One Take" isch das nöd, oder??

Und überhaupt, du chasch doch da niemertem verzelle das du nöd weisch was du da für scratches machsch! Für das tönt diin Shit doch zu kontrolliert im Handling.....no 1-2 Jahr, und ich kauf dini Turntablism CD, wennt mal eini machsch!

DOPE

1. Thanx
2. Nei, das isch nöd one take. (I glaub das wär chli zu krass.) Äs sind glaub 4 oder 5 Teilstückli...
3. Kontrolliert sind d Scratches scho, ich kennä bloss d Fachusdrück däfür nöd (kein Scheiss). Mues mä das? *g*

Beatnik
20.08.2004, 15:19
1. Thanx
2. Nei, das isch nöd one take. (I glaub das wär chli zu krass.) Äs sind glaub 4 oder 5 Teilstückli...
3. Kontrolliert sind d Scratches scho, ich kennä bloss d Fachusdrück däfür nöd (kein Scheiss). Mues mä das? *g*

1. Bitte:D
2. Han i doch dänkt, aber isch geil gmacht!!
3. Du muesch nöd, aber ich dänke das chunt doch automatisch, und ich nimme nöd ah das du dich so halbpatzig mit Scratche usenandsetzisch, es tönt für das eifach zguet! Also entweder hesch alles us Videos abglueget, und es interessiert dich nöd wie das Züüg heisst, oder du machsch es nach Klang, also ablosä, und es interessiert dich nr wies tönt!
Und suscht bisch eifach es Naturtalent, wo ohni Videos, ohni Sounds und ohni Erklärige eifach Scratche chan:D

LKB
20.08.2004, 15:25
Original geschrieben von Beatnik
1. Bitte:D
2. Han i doch dänkt, aber isch geil gmacht!!
3. Du muesch nöd, aber ich dänke das chunt doch automatisch, und ich nimme nöd ah das du dich so halbpatzig mit Scratche usenandsetzisch, es tönt für das eifach zguet! Also entweder hesch alles us Videos abglueget, und es interessiert dich nöd wie das Züüg heisst, oder du machsch es nach Klang, also ablosä, und es interessiert dich nr wies tönt!
Und suscht bisch eifach es Naturtalent, wo ohni Videos, ohni Sounds und ohni Erklärige eifach Scratche chan:D
I bin denk äs naturtalent!!

Nei, natürlich nöd. Aber i han eigentlich alles noch ghör glernt. Nünt Videos oder erklärige. Süsch wär i wohrschinlich sogar nochli besser. Und wa brings mir, wenn i weiss wies heisst? I lueg lieber, dass es geil tönt, scheissegal wies heisst...

Beatnik
20.08.2004, 15:31
I lueg lieber, dass es geil tönt, scheissegal wies heisst...

Scho easy....Musik isch ja au swichtigste dra!

Bliib uf jedefall dra, das chunt ganz geil!