Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : pvp / eifach nüt

fReEMaN
20.08.2004, 15:53
yes än nöji schiibu üsum chlyklass lager!

hans gat uber mittag köift.. und s'isch geilä scheiss..
mit jenstä features va wurzel5, goldstein, aman, buckshot&sean price, gugehill und kalmoo..
für mich nit ganz so güät wiä verdächtig va dä wurzlä, aber uf all fäll empfälenswärt!

bärn rockt!

slang!head
20.08.2004, 15:59
ganz geil, wie lang hemmer uf die schiibe gwartet....
Mues i gad go chaufe!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PV - Mache Äsche zu stoub u Höll zu Himmu

Raptisel
20.08.2004, 16:27
han eigentlich au vor gha die go chaufe.. aber verdammte shit ich bin blank.. no cash.. jetzt chunnt dänn zwar lohn aber das gaht grad wider fast alles weg welli rächnige muess zahle..

aber ich denke scho das es e fetti schiibe isch..
chlyklass style halt..

Aurel
20.08.2004, 16:29
ich wird denn de shizzle morn nomitag in luzärn mal beguetlose... warte au scho jahre uf das ding.

Toratelli
20.08.2004, 16:31
auso i bi am mäntig a ihrem konzärt gsi uf dr aare z thun. u dert heisi scho neus bracht. u mues sägä. s het ganz edli sache derbi. rendiertsech z choufe

fReEMaN
20.08.2004, 16:36
ha gat uf cede.ch gseh das z'release date ersch am 23.08 isch..

tja im chop records z'bäru is scho im ladu ;)

für 25.- übrigens!

bätschmändoo
20.08.2004, 16:48
Jah, zieh mr se de ono, diä Schibä...

Tii
20.08.2004, 16:49
jea ändlich isch das teil duss... grad morn go chaufe :D

Bloodstar
20.08.2004, 17:34
ab morn söttme uf chlyklass.ch (http://chlyklass.ch)
die neue träcks chönne teschtlose, gulis.

Gate17
22.08.2004, 13:37
han mer zerscht eigentli das album nöd wöllä züchä, aber woni d snippets ghört han, hani mini meinig gänderät...
:blingblin :blingblin

pvp isch momentan s mass aller dinge i dä schwiiz

rotzlöffel
22.08.2004, 13:49
momentan???
würd sage, chlyklass (vorallem pvp) isch immer s mass aller dinge ir schwiz gsi...rap technisch gseh..;)

Danielsson
22.08.2004, 14:02
He die LP het eifach dr falsch Namä, eifach nüt, mann die Giele chöi huärä viu...:no:

Gester hei si iri Tracks am Royal Openair kickt, und äs git nur eis: Choufet die Schiibe...:dance:

piis

Lartscho
22.08.2004, 14:42
Original geschrieben von Danielsson
He die LP het eifach dr falsch Namä, eifach nüt, mann die Giele chöi huärä viu...:no:

Gester hei si iri Tracks am Royal Openair kickt, und äs git nur eis: Choufet die Schiibe...:dance:

piis

word, mir isch ömu xeit wordä dr track mit gaugehill börnt huere *g*

sha
22.08.2004, 14:59
Original geschrieben von rotzlöffel
momentan???
würd sage, chlyklass (vorallem pvp) isch immer s mass aller dinge ir schwiz gsi...rap technisch gseh..;)

das mäinsch ned ärnst, oder?

globi S.
22.08.2004, 17:17
ja wirdä mr di schibä sichr o ga choufä.
wird z gäud sichr wärt sy.
auso rapTECHNISCH fingi pv ämu onid ds mass der dinge.

Oschtkaffsiech
22.08.2004, 18:37
i hans i e scho vorbstellt gha und freu mi scho
wens i morn chunt...:blingblin
sind echt huere abgange gescht am royal openair
aber isch ja e zimli alles fätt gsi...
:D

dizz
23.08.2004, 11:27
di geilschti schiebe überhaupt!

mIkRoFiL
23.08.2004, 11:38
die liit wahrschinlech momentan be mer im briefchaschte wenns hiphopstore ned versifft het!

jea höt z'obe wird dä sound inezoge,ha so lang druf gwartet!!

piis

dizz
23.08.2004, 11:52
joa liit sicher im briäfchaschtä.
has hüt morgä au döte gfunde. so ganz allei ischs döt glägä und het nur so druf gwartet gloset zwerde . uf hiphopstore isch verlass

Fletsch
23.08.2004, 11:55
Irgendwie isch jedes neue Album wo use chunt immer s allerbeschte!! Vill z vill Euphorie, denn nach 10mal lose sind en grossteil vo dä ch-rap Albä wieder langwilig ;)

=mQ=
23.08.2004, 12:04
moomou nach de snippets e chouf wärt....

isch fettä shizm

drosselbart
23.08.2004, 14:33
bin gespannt, bin gespannt auf diese pvp-scheibe..

peace

wurschtli
23.08.2004, 18:15
boia!!! han sie hütt becho .. und jez wimal fasch dureglosed ...

prädikat: üsserst empfehlenswert .... und:

"mir si nümm so real wie aube fasch üs afa hasse wöu mir itze aune lüt gfaue hei für di a löösig mach der säuber gat der gfaue find üs nüme geil oder zau nid für di aube" - greis

mIkRoFiL
23.08.2004, 18:47
bin fängs bi track 5 acho und s'het mi nonig vom hocker ghaue...aber mol wiiterlose:-)

sly saloon
24.08.2004, 08:44
PVP am sind am sa. 11.9.04 im La Luna in Weinfelden TG zu sehen!

Nach ihrem freshen Set am Royal Open Air beehren sie diesmal die ostschweiz mit ihrem Bern City Slang!

Mora
24.08.2004, 09:35
okey, au ech han das teil etz endlich mal diheime.
(bin glaub definitiv z viel in bern, wirde langsam:-)

definitiv gueti arbet hends gleischtet, die jungs vo pvp.
ned das sie mal schlecht gsi wäred, aber das album isch en echte burner. suberi beats, suberi texte.
jaja, wers nonig het isch selber schuld.

PhrazeFive
24.08.2004, 10:03
Original geschrieben von Fletsch
Irgendwie isch jedes neue Album wo use chunt immer s allerbeschte!! Vill z vill Euphorie, denn nach 10mal lose sind en grossteil vo dä ch-rap Albä wieder langwilig ;) so und nur so isches...
luege mer was i 2 wuche i dem thread so gaht, ich gsehne scho d'staubkneuel dur d'wüesti rolle...

Fletsch
24.08.2004, 10:46
Original geschrieben von Pingu
so und nur so isches...
luege mer was i 2 wuche i dem thread so gaht, ich gsehne scho d'staubkneuel dur d'wüesti rolle...

Hehe, dasch guet gseit. isch würkli fasch nüt so richtig langlebig! Leider...

PhrazeFive
24.08.2004, 10:52
Original geschrieben von Fletsch
Hehe, dasch guet gseit. isch würkli fasch nüt so richtig langlebig! Leider... hät öper eigentlich "Q-Unique - one shot" scho ghört?

das isch geil und zwar sit e paar täg :-)

oder s'best of anticon album isch au recht cool...

defür isch au s'azad album sehr churzlebig...
D'Marzelez Ep findi recht cool und das scho sit länger :D

rotzlöffel
24.08.2004, 11:56
Original geschrieben von sha
das mäinsch ned ärnst, oder?

doch.

Luc
24.08.2004, 17:55
aighhhht...
chaufid das album, es lohnt sich sowieso...
chlyklass hed ändlich mal wider e fetti schibe dusse (himutruurig, eis und verdächtig... sind alls zämä hammer-albä!)
you gigus, chlyklass rockt dschwiiz... bern city rulezzz
CHLyKLASS - ScB

j.P
24.08.2004, 18:38
Ich ha s Album eimol duregloost und wieder versorgt... mehr nid... Es isch nüt bsunders und wenn ich ehrlich bi, bin ich enttüscht...

Kurz: Ich find d'Schiebe schlächt.

Greetz

globi S.
24.08.2004, 19:44
ha ds aubum iz kouft u finges guet.
het mini erwartige erfüut u "gloubmr bueb di si höch gnue"!
het vilech ä chli weni tracks druff drfür vrhez.
so schönä abä no

Map
25.08.2004, 13:00
I has Aubum sit em Mänti u has leider no nid einisch chönne alose... Bi momentan z fescht mit em lose vo angerem Stuff beschäftigt, Verdammtnochma! Aber i weiss dass es geil isch.

ParaMC
25.08.2004, 19:28
Has sitem 23. isch ganz nice Shit!!!

mod
25.08.2004, 19:35
s'erschte lied het en huere chillige beat und hybschi skratches ;D solids werk -.- buy it

Toratelli
27.08.2004, 10:19
Original geschrieben von Pingu
so und nur so isches...

so damit mer die 2 wuche dürehaute. i lose das aubum fasch jede tag u warte druf bises uf vinyl chunt. u es ischmer no nid verleidet. jede tag fingsch none versteckte diss oder chli ironie me ide tracks.

PS: lartscho lueg d pms a

Lartscho
27.08.2004, 10:39
Original geschrieben von Toratelli
so damit mer die 2 wuche dürehaute. i lose das aubum fasch jede tag u warte druf bises uf vinyl chunt. u es ischmer no nid verleidet. jede tag fingsch none versteckte diss oder chli ironie me ide tracks.

PS: lartscho lueg d pms a

*geschaut hat*

ehm i ha äbe no ke gäud därum chani mer die cd nid poschte mann i chönnt düredräiä

aber i hoffä si isch besser aus verdächtig (beat mässig)

de wirde i sä losä bis i no meh toub wirde.....

eh ja

ps: toratelli lueg dini pms ah :D

Toratelli
27.08.2004, 10:44
si isch einiges besser aus verdächtig. o ade konzärt geit me ab. bi am mäntig vore wuche sä ga luege z thun ufem floss. si hei ä geili show gmacht. viu ironie u satirischi sache. das het style.

geschter isch när no d wurzle gsi ufem floss. isch nid so abgange, aber das viume lüt het ka aus am mäntig isch d stimmig glich besser gsi. derfür dr autersdurchschnitt 2 jahr abe.

ha no kes pm becho :)

EDIT: wenn dä bisch woni meine, chaschder cd resp. vinyl no lang nid choufe, wümer sit em letschte mau gseh none 20.- schudisch. aber isch easy

Lartscho
27.08.2004, 10:50
si isch einiges besser aus verdächtig. o ade konzärt geit me ab. bi am mäntig vore wuche sä ga luege z thun ufem floss. si hei ä geili show gmacht. viu ironie u satirischi sache. das het style.

geschter isch när no d wurzle gsi ufem floss. isch nid so abgange, aber das viume lüt het ka aus am mäntig isch d stimmig glich besser gsi. derfür dr autersdurchschnitt 2 jahr abe.

ha no kes pm becho :)

EDIT: wenn dä bisch woni meine, chaschder cd resp. vinyl no lang nid choufe, wümer sit em letschte mau gseh none 20.- schudisch. aber isch easy

ja lug du losisch vilech wasi rhymemässig biete, ok ig oum aber i luege meh uf d beats u dasch mer wichtig schüscht gheit dr track bi mir wäg :D

und i bi nid dä wo de miensch *g*

Bloodstar
27.08.2004, 10:59
da chanidr itz us ganz objektiver sicht nid rächt ghä:

geschter in thun isch ja wohl angers abgange.

vier lüt sy so begeisteret gsi, dass die psychos idi 15 grädigi aare, wo ersch no huere höch isch gsi, gumpet si und d bühni gstürmt hei.
i gloube so öppis hets z thun im fluss no nie ghä...

dr räscht, ob vrdächtig besser, oder eifach nüt überlahni gärn euch...

Lartscho
27.08.2004, 11:09
Original geschrieben von Bloodstar
da chanidr itz us ganz objektiver sicht nid rächt ghä:

geschter in thun isch ja wohl angers abgange.

vier lüt sy so begeisteret gsi, dass die psychos idi 15 grädigi aare, wo ersch no huere höch isch gsi, gumpet si und d bühni gstürmt hei.
i gloube so öppis hets z thun im fluss no nie ghä...

dr räscht, ob vrdächtig besser, oder eifach nüt überlahni gärn euch...

hoffe di sieche si nid chrank wordä ;D

und ja beschts bispiu isch ja ou pvp am guschä xi...

hei d texte nüm so richtig gwüsst vo dä aute lieder

di si gloubs no ächli us dr üebig *g*

aber äbe i säge nume :handclap: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

pvp rulez u da giz nüt z strittä :)

baudy wi isches eigentlech geschter im chop xi? gib mau gneueres übere ;)

und ja weni de die cd nid schneushtens cha poschte ahhhhh de ga i id aare :D

LAN
27.08.2004, 11:15
hm "eifach nüt" chunnt aber scho o uf vinyl use? bzw. isch scho dusse? heisis im Ace oder im Chop?

njoy
LAN

fReEMaN
27.08.2004, 11:30
Original geschrieben von Lartscho

baudy wi isches eigentlech geschter im chop xi? gib mau gneueres übere ;)

dr baldy isch nit da gsi so wiäni gseh ha..

aber isch no cool gsi. 45min tracks mit pvp und dem dj reto (RESPECT!!!)..
am schluss no än heavy metal version vo 'nüt'..
chop isch voll gsi und biär häts öi gä.. was willt meh..

fröjie mi ufu 10.sept plattutöif im dachstock!

Aurel
27.08.2004, 11:39
also weg de live-uftritt...
han ja d'chlyklass letscht samschtig au in luzern gseh. bi wem d'stimmig am beschte gsi isch, chani ned beurteile, weissi echt nömm... aber pvp hendmi scho meh gflasht, liid villicht dra, dass de kurst eh eine vo mine lieblings-mc's isch und mitem greis zäme alles burnt. obwohl ich die tracks no ned kennt han, beni echt meh ab als bi de wurzle... usnahm "treui seu", hehe... aber wo isch nur "plutones" blebe? oder bini eifach scho zu alkoholisiert gsi? naja... au egal...

gehts au en tour vo pv?

Bloodstar
27.08.2004, 12:26
vinyl chunnt öppe i 10 täg. ha gester ersch d testpressige übercho.

d tour wird so wie immer: mir klappere innerhalb vomne jahr die ganzi schwiiz ab, bismer sogar im aurel sim kaff sy vrbicho und d ghüderchüble o det hei gschuttet.

dir wüsset ja, wodr d dates findet...

LAN
27.08.2004, 12:32
fett, de gani de denn mau ga luege. 10 sept isch vorgmerkt

sly saloon
27.08.2004, 13:17
Original geschrieben von sly saloon
PVP am sind am sa. 11.9.04 im La Luna in Weinfelden TG zu sehen!

Nach ihrem freshen Set am Royal Open Air beehren sie diesmal die ostschweiz mit ihrem Bern City Slang!

s PVP konzert findet i de ELEMENT BAR/DREIECK BAR in Frauenfeld statt. mer hend müesse d location wechsle, weil de wasserschade nonig ganz behobe isch.

Lartscho
27.08.2004, 13:27
hmmmm

dr 10 isch vorgmerkt ;)

Toratelli
27.08.2004, 15:23
naja das wägde aarebader isch i ganz klar. dr anliker het ja am pvp gig derzue ufgrüeft ka, id aare z gumpe. auso di si nid vo allei uf d idee cho. das isch anliker style.

wieso dases me isch abgange? am donschtig hets eidütig me kiddis ka aus am mäntig vore wuche bi pvp. viu euteri si eifach z fu sech chli z bewege. u s het öppe o 3x so viu lüt ka bi wurzu 5 wie bi pvp.

finge eifach z pvp aubum sehr stylisch. vorauem chunts musikalisch zimlech krass use mite refrains vom greis.

Gate17
28.08.2004, 11:40
geschter, noch langem warte, endlich übercho
danke chlyklass!

has zwor erscht 2 mol duräglost, doch für mi isches
ganz klar s slangalbum vom johr,
eifach jedä track isch geil, hammer beats.

pv chunt glaub au no id grabä uf sg, freu mi
jetzt scho diä burned sicher...

samee
28.08.2004, 11:43
vinyl chunnt öppe i 10 täg. ha gester ersch d testpressige übercho.

d tour wird so wie immer: mir klappere innerhalb vomne jahr die ganzi schwiiz ab, bismer sogar im aurel sim kaff sy vrbicho und d ghüderchüble o det hei gschuttet.

dir wüsset ja, wodr d dates findet...

heisst das widr chlyklass night vor em morgestraich?!:D

Stylebock
28.08.2004, 12:00
han dCD gester gholt, muass säga ganz dicki Sach! dia härtista Beats, dr Greis flasht mi fast am maista...
dr letscht Track "Stei für dStadt" isch dr Hammer, findi dr best Track...a sehr a guati Platta!!

Props uf Bern and Jungs vu PVP für das Album!

#ChRüSiMüSi#
28.08.2004, 12:06
sooodeli han cd sit gester au, würkli ä glungni sach, gfallt mer très bien=)

beatniquer
28.08.2004, 12:35

auso pvp isch fluss isch itz definitiv NID abgange!

u ds isch nid nur am autersunderschiid gläge...wurzu isch när nid viu besser xi...

dr bescht isch öpe no anliker xi, wo het gmeint "thun isch kampfkiffä, luzärn isch schwingä, so isch ds haut"

Bloodstar
28.08.2004, 12:41
in thun hats viele komplexhaufen das steht schon mal fest.

hie no für di wo gärn VIVA luege:

wedr weit FI** MITT uf em super-duper-mega-coole-hobby-sänder VIVA SWIZZ gseh:

de gäbet VIVAMAT 190 i und sändets a: 72444

@samee: da mit em morgestraich gseht nid schlächt us...simer scho am plane!

beatniquer
28.08.2004, 12:44
in thun hats viele komplexhaufen das steht schon mal fest.

schlächte konter:p nei i weiss nid... i bi eifach mit minimauschter erwartig uf e mühli, u bi entüscht worde...ds chas doch nid si, meinsch nid o?

Grüeni
29.08.2004, 11:32
Han geschter dia Jungs au am Flab Jam in Brigels gseh und muass säga, as wär geil gsi, aber ds Publikum isch aifach Schaisse gsi! CD isch eh geil, hän au 6 Johr Ziit gha :rolleyes:

Gate17
29.08.2004, 11:46
kalmoo feature isch hammer, flasht mi momentan am meischtä...
dä dimos track "nünt" chunt au sehr heftig, alles i allem eifach nur geil das album

LAN
29.08.2004, 11:52
shiiit i ha grad gmerkt, das d plattetoufi a däm abe isch, womer uf maturreis gö! argh. i dänke de a öich weni im zug sitze :(

ächt, sooone dräck, ha scho d W5 plattetoufi verpasst, itz no die vo PVP, merde!

Grüeni
29.08.2004, 11:53
Original geschrieben von Gate17

dä dimos track "nünt" chunt au sehr heftig

Wöööörd! :yeah:

Stylebock
29.08.2004, 11:54
Original geschrieben von Grüeni
Han geschter dia Jungs au am Flab Jam in Brigels gseh und muass säga, as wär geil gsi, aber ds Publikum isch aifach Schaisse gsi! CD isch eh geil, hän au 6 Johr Ziit gha :rolleyes:

sind doch erst recht spot uftretta oder? hans vu mina Jungs mitkriagt...

Mortimer007
29.08.2004, 13:46
ja auso i muess sägä i fingä das pvp aubum sehr geil :)
gfautmer huerä... hett für mi bis itzä vo chlyklass
eigentlech nonie öppis gäh woni hätt müessä sägä, äs
sig schäisse oder so.

uf jedä fau mau drilosä- für die wos noni ghört hei :)

yop

peeeetz

samee
29.08.2004, 13:59
@samee: da mit em morgestraich gseht nid schlächt us...simer scho am plane! ¨

vool easy....wird cool:p :D

xXel
29.08.2004, 14:05
eis wort: boooorner!!!!

Stylebock
29.08.2004, 14:10
"Fame isch e Sandburg - i luege zu de Welle -
Kinder tobet nech us bis mrs wieder übernehme "

greis...glaub nit korrekt Berndütsch gschriba, aber dia Ziila isch Hammer...er isch für mi wieder dr Best uf dr Platta...

Gate17
29.08.2004, 14:24
greis gfallt mer aifach sit sim solo album nüm so würkli, mit peinliche usrisser wiä "global" het er mini gunscht chli verspielt.
Poul Prügü het mi defür sehr positiv überrasch, het mi früener überhaupt nöd gflasht wird aber immer besser.
phantwo und krust sind beides geili siechä, gfalled mer beidi...

gruess

Stylebock
29.08.2004, 14:27
greis gfallt mer aifach sit sim solo album nüm so würkli, mit peinliche usrisser wiä "global" het er mini gunscht chli verspielt.
Poul Prügü het mi defür sehr positiv überrasch, het mi früener überhaupt nöd gflasht wird aber immer besser.
phantwo und krust sind beides geili siechä, gfalled mer beidi...

gruess

Global findi nit mol so schlecht, wenigstens mol eina wo sich mir ganza Sach usanandsetzt...

bim Poul Prügel han i zum Teil zGfühl dass er dWörter suacht, wills sus nit ufgoht...er het aifach a aigni Art zum sini Raps betona damits passt, het ganz harti Ziila dina im Album..

vum Krust hätti jetzt au bitz meh erwartat, für mi persönlich aina vu da besta CH-Mzees...

Gate17
29.08.2004, 14:32
Original geschrieben von slanGRover
Global findi nit mol so schlecht, wenigstens mol eina wo sich mir ganza Sach usanandsetzt...

bim Poul Prügel han i zum Teil zGfühl dass er dWörter suacht, wills sus nit ufgoht...er het aifach a aigni Art zum sini Raps betona damits passt, het ganz harti Ziila dina im Album..

vum Krust hätti jetzt au bitz meh erwartat, für mi persönlich aina vu da besta CH-Mzees...

klar, global isch en versuech gsi, finds trotzdem aifach nur peinlich dä track...
poul prügü ghört sicher nöd zu dä ch-rap elite, aber wiä gsait wird immer je besser
krust isch sackstarch, chunt au recht geil ufem album, aber au de phantwo nöd z vergessä

nomel allgemein zum album:
diä beats sind aifach hammer geil, eifach jedä track burnt scho nur weg dem, han sältä ä platte kauft wo würkli (fascht) jedä beat geil chunt...

so long

globi S.
29.08.2004, 16:00
auso mis lieblingslied isch "mini promo".
i finge dr poul ämu nid schlächt u mi dünkt är het technisch zimläch zuegleit u teils o sehr witzigi ussagä.
wartä iz no ufd vinyl

sha
29.08.2004, 16:27
Original geschrieben von rotzlöffel
doch.

ond ech garantier der: technisch gse esch de shape s mass aller dinge i de schwiz

breach
29.08.2004, 16:49
ich krieg immer meh s gfühl en huufe vollidiote sind i de schwiiz s mass aller dinge

aightdudes
29.08.2004, 17:08
check ^the shizzle
hammer albom
aiight dudes and dudelines

sha
29.08.2004, 17:15
Original geschrieben von breach
ich krieg immer meh s gfühl en huufe vollidiote sind i de schwiiz s mass aller dinge

tatsach.

Aurel
29.08.2004, 18:34
Original geschrieben von sha
ond ech garantier der: technisch gse esch de shape s mass aller dinge i de schwiz

da wäri aber chli vorsichtiger...
in sache storytelling... ok, das stimmt. aber raptechnisch? naja...

scope
29.08.2004, 18:44
Original geschrieben von globi S.
wartä iz no ufd vinyl

när bringts der vinyl jo sehr viu. im club chasch se nie uflege, und ob itz cd player am mischer ahänksch, und se i dim rüümli so losisch oder vor platte macht itz ke ungerschid.
fühlt di nid apisst vo dere ussag, aber macht für mi ke sinn... evtl. wöui s'album schreckläch finge...

scope
29.08.2004, 18:46
Original geschrieben von breach

nei junge das stimmt nid.

aurel: word!

es git no viu mcs wo technischer einiges besser si. shape isch ufem neue dynamic ömu nid würklech überdope. spoo ou nid... beats si wi geng (chas positiv/negativ aluege)

Grüeni
29.08.2004, 19:52
sind doch erst recht spot uftretta oder? hans vu mina Jungs mitkriagt...

Jeps, stimmt, erscht öpa um dia 2i... und wia gsait, ds Publikum isch aifach nix gsi!

Stylebock
29.08.2004, 19:54
Original geschrieben von Grüeni
Jeps, stimmt, erscht öpa um dia 2i... und wia gsait, ds Publikum isch aifach nix gsi!

jo as paar vu mina Kollega sind ganga bevor PVP uftretta isch! :D

bin ir Werkstatt am Mama's Sound mim Dj Manh und Cutmium gsi, het öppa 12 Lüt kha...:brille:

Grüeni
29.08.2004, 20:03
jo as paar vu mina Kollega sind ganga bevor PVP uftretta isch! :D

bin ir Werkstatt am Mama's Sound mim Dj Manh und Cutmium gsi, het öppa 12 Lüt kha...:brille:

Jo as isch au mega lang ganga, ma isch sich d'Bai in Buuch gstanda.

Hähä, 12 Lüüt isch au mager, fascht wia ds Tafs Konzert mit öpa 20... übrigens au in dr Werkstatt :rolleyes:

LAN
29.08.2004, 20:06
haha ds chlyklass konzärt ir chisgruebe in bärn isch aber hammer gsi ^^ zwar o nur 40 lüt aber eeeeasy. macht emu fröid ;)

Lartscho
29.08.2004, 21:08
hahahahahha z 5i isch hammmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

(gängschterhymnä)
ömu dr polä hahahaha
ds klavier chunnt fett
eh gilegilieleiligelieile i wot ou i wot ou
*auf klavier schlag*
hahahaha

z viu :D :D

cha nid ufhörä z lied z losä

globi S.
30.08.2004, 19:04
Original geschrieben von scope
när bringts der vinyl jo sehr viu. im club chasch se nie uflege, und ob itz cd player am mischer ahänksch, und se i dim rüümli so losisch oder vor platte macht itz ke ungerschid.
fühlt di nid apisst vo dere ussag, aber macht für mi ke sinn... evtl. wöui s'album schreckläch finge...

dr ungerschid beschteit darin ds ig dr cd-player nid geng ma abhänke und umäträge und da ig ja eh ä pimp bi choufimer di plattä lieber :-) de supporti sogar no dr ch-rap ..hrhr..
i gloub würkläch s liit drannä ds du di plattä schreckläch fingsch :wtf:

höse
30.08.2004, 22:22
wird mir das album sicher zie. aber zersch muen ich mich no am samy und dynamic shit sat losä...und das chan durä! :D

seinodernichts
30.08.2004, 22:52
De Shit wo die flasht säg i eifach zu dem album.
Chunnt voll fet vor allem de defcut beat oder s'lied figg mit.Mannoman.
Aber i muess ned nu meh props verteile, sondern eifach säge gartetopf und pvc(wen weisch was i mein) flasht.

Greez'n'peace

Seinodernichtsein a.k.a. RicmiK

reezer
30.08.2004, 23:34
es interview, kritik und und und dazu gibt unter http://pvp.aight-genossen.ch

LAN
31.08.2004, 00:24
haha z interview isch ja zuu grölig :D

Thor-Looky
31.08.2004, 09:09
Merliner isch eifach krass.
Land im Füür und Strik (ft. Gaugehill)
tönt eifach so erfrüschend angersch
aus ds meischtä ch.rap Züg.
Fett Props a dä gieu und PVP.

Und fetti probs a :dinimuätt

Doc.Schiwago
01.09.2004, 16:27
han pvp bis jezt voll nöd hammer gfunde, aber wo ich s nummer 6i aglosed han.....booooooooooom!!! oberhammer, de AMAN hät en brutale flow druf und de beat isch ganz nach mim gschmack, de scheiss rockt und zwar deftig.

rm
01.09.2004, 21:05
ha mer jetzd d schiebe au no ghä und find si sehr guet, s einzige manko hanni d dj link beats gfunde. uf em wurzel 5 album hetter mi sehr überzüügd aber uf däm album chunt er wie nöd so heftig. d nase vorn hend ganz klar tibner 97ner ( hammer samples ) und de dimos. reimtewchnisch findi eigentlich alli guet, greis het mittlerwiele en hammer flow...

MCneil
01.09.2004, 21:19
Original geschrieben von Lartscho
hahahahahha z 5i isch hammmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

(gängschterhymnä)
ömu dr polä hahahaha
ds klavier chunnt fett
eh gilegilieleiligelieile i wot ou i wot ou
*auf klavier schlag*
hahahaha

z viu :D :D

cha nid ufhörä z lied z losä

Säg mr nüt!!! u när no greis: ds Klavier chumbbbbbt fett...
eifach ds gröschte!

Oder Fäntul: Nei ha gseit es Gwehr i mim Schrank zha...isch ömu geil - u druf Greis: nei Fäntu nei, Begeisterig für Waffe zügt vo eifäutigkeit!

Lartscho
02.09.2004, 12:27
Original geschrieben von MCneil
Säg mr nüt!!! u när no greis: ds Klavier chumbbbbbt fett...
eifach ds gröschte!

Oder Fäntul: Nei ha gseit es Gwehr i mim Schrank zha...isch ömu geil - u druf Greis: nei Fäntu nei, Begeisterig für Waffe zügt vo eifäutigkeit!

aberrr ou wo dr grüscht uf z wc geit isch ds es plumps xi? :D

aDidoN
02.09.2004, 12:34
ahh figget näch aui:D ig wots garnid ghörä :) ig has am sa bi hhs.ch bsteut u isch immer nonid cho:mad: :( :eek: :no:

Lartscho
02.09.2004, 12:37
Original geschrieben von aDidoN
ahh figget näch aui:D ig wots garnid ghörä :) ig has am sa bi hhs.ch bsteut u isch immer nonid cho:mad: :( :eek: :no:

würds vilech mau go zahle *g*

anna*
02.09.2004, 17:14
i säge nume...cu@halle....wird sicher total geil..=) aber ufe samsti fröie i mi o gstöööört..:D

slang!head
06.09.2004, 13:21
AIIIIIIIIIIIIIIGHT!!

Merci PVP, all mini erwartige sind erfüllt ganz geils teil!!!!!!!!!!!!!! Aber wonis noed gfunde ha im Media Markt hani müesse go nachfrage und de Verkäufer het gmeint, das seg jetz bi de Charts, es segg ebe scho komerz.... :D

scope
06.09.2004, 13:44
Original geschrieben von globi S.
dr ungerschid beschteit darin ds ig dr cd-player nid geng ma abhänke und umäträge und da ig ja eh ä pimp bi choufimer di plattä lieber :-) de supporti sogar no dr ch-rap ..hrhr..
i gloub würkläch s liit drannä ds du di plattä schreckläch fingsch :wtf:

hesch jo e discman oder? auso vinyl plus cd choufe tuetme bir neue MASTA ACE oder so.

du u pimp? ig u lache

nik
06.09.2004, 13:44
churz und bündig: FETT!!!! :eek:

globi S.
07.09.2004, 11:37
http://2.forumer.com/html/emoticons/nousa/post-14-1083656181.gif

Toratelli
09.09.2004, 10:11
pvp git hüt es churzes gratis konzärt im citydist im bärner bahnhof. am 18.30 fahts a

Lartscho
09.09.2004, 10:21
pvp git hüt es churzes gratis konzärt im citydist im bärner bahnhof. am 18.30 fahts a

isch das nid geschter xi? :eek:

Toratelli
09.09.2004, 10:26
ha gmeint am donschtig. was heimer hüt? ha chlines tagesgstürm ir letschti? isches würklech geschter gsi? damn

Lartscho
09.09.2004, 10:57
ha gmeint am donschtig. was heimer hüt? ha chlines tagesgstürm ir letschti? isches würklech geschter gsi? damn

sägs nume has ou ir letschter zyt ha dänkt hüt sigi fritig :(

eh mir isch mitteilt worde es sigi geschter xi

aber dr baudy weiss sicher meh drzue *g*

Toratelli
09.09.2004, 11:04
i ga am mittag churz ga luege, öb z plakat no hanget. mues eh i bahnhof. schribes de am nami

EDIT: es isch geschter gsi :(

Lartscho
09.09.2004, 18:24
hani gd wöuä sägä es isch wük geschter xi

tami siech nonemau :(

de muessi go bättle dasi gäud bechume für morn *g*

stefano3000
10.09.2004, 14:54
heute auf der startseite von 20minuten (http://www.20min.ch)

Wollen Sie sich mit der Schweizer Hip-Hop-Band PVP im eTalk unterhalten?
Ja, das wär cool! 15 %

PVP? Kenn ich nicht. 85 %

häufet mit die wärtig zverbessere...

Danielsson
10.09.2004, 14:58
Original geschrieben von stefano3000
heute auf der startseite von 20minuten (http://www.20min.ch)

Wollen Sie sich mit der Schweizer Hip-Hop-Band PVP im eTalk unterhalten?
Ja, das wär cool! 15 %

PVP? Kenn ich nicht. 85 %

häufet mit die wärtig zverbessere...

Eh nid, entweder het einä ä Ahnig vo geilem Rap oder nid!

piis

def domingo
21.09.2004, 14:44
Han no paar Frage:

Isch öpper dere mega Message ufd Schlichi cho?

Isch der E.Goldschtein nid dr Greis?

Schreit d Jubi am Schluss vo Strick no ume?

Wievill Backspin Wörter händer gfunde?

Gruess

poetical
21.09.2004, 14:53
Original geschrieben von def domingo
Han no paar Frage:

Eh isch ds dr Greis, vorauem check mau däm si Part u am Phantwo si Part i däm Lied. Isch ds gliche, eifach einisch uf Änglisch u einisch uf Bärndütsch.

Toratelli
21.09.2004, 14:57
sit letscht mittwuch isch das teil übrigens o uf vinyl dusse

freeziyeTFL
21.09.2004, 15:05
ech fend pvp voll geil. peazzz

bilibibs
21.09.2004, 15:39
Re: Message

zitat:Original geschrieben von def domingo
Han no paar Frage:

Eh isch ds dr Greis, vorauem check mau däm si Part u am Phantwo si Part i däm Lied. Isch ds gliche, eifach einisch uf Änglisch u einisch uf Bärndütsch.

do hets ein aber mit 1984: goldstein, victory gin und winston smith lassen grüssen

isch aber au e ganz e guets buech

Freak N°1
21.09.2004, 15:45
am meischte flasht mi fascht de erst track, gengschter hymmne:no: aber s'ganze album isch eifach wider emol andersch geil:no:

def domingo
21.09.2004, 15:50
weiss öper warum de baze nid druff isch?
uf figg mitt hetter ja guet passt, meinti.

MCneil
22.09.2004, 12:35
Has am Afang o geil wi sou gfunge...doch wird langsam längwilig! Weis nid, zeigt eifach wi töif augemein i dr Schwiz zniveau isch! Im Verglich zu Verdammtnochma vom Samy isch "eifach nüt" eifach nüt...:D Nei ächt di schibe louft bi mir nonstopp u i finges immer wi geiler...
I`m out

Gate17
22.09.2004, 13:15
mer isch erscht gad letschti mol ufgfalle das s nummer 8 eigentli us zwai tracks betstoht.

dä zweit isch jo verdammt fresh, hanen vorher gar niä recht glost welli bim achti üsch immer gad wieder witergschalte han...

Beaz
22.09.2004, 13:18
yoo

ich hans album au und finds voll fresh und huere geil..gaht huere ab das album ;)

t0aster
22.09.2004, 13:28
Original geschrieben von def domingo
weiss öper warum de baze nid druff isch?
uf figg mitt hetter ja guet passt, meinti.

vilich wöu dr baze weder zu pvp no zu w5 ghört hummmn :hmmm: ?

:p

schubiman
22.09.2004, 16:47
mann, händer kei ahnig wie chlyklass zämegsetzt isch? nei easy!

ich finds album hammer, die messages sind zum teil schwer zum finde abr wükli cool vom inhalt!! die berner sin ebe scho geili sieche!! :)

nei, hät style das ding!!

t0aster
22.09.2004, 16:52
Original geschrieben von schubiman
die berner sin ebe scho geili sieche!! :)

nei bärner si viuu meh aus geili sieche.... :kiffer:

flaboflash
22.09.2004, 16:53
mer isch erscht gad letschti mol ufgfalle das s nummer 8 eigentli us zwai tracks betstoht.

dä zweit isch jo verdammt fresh, hanen vorher gar niä recht glost welli bim achti üsch immer gad wieder witergschalte han...

das esch mer au ersch spöter ufgfalle, wörkli fette track!

Swift
29.09.2004, 15:44
Cha mer mal eine säge wiso bim Vinyl

erschtens Tracklisting andersh isch ("Nüt" isch Track 9 statt 1 usw.)

zweitens de ageblich 2ti Teil vo "Didge a dim Eso.." en eigene Track ish ("Monumänt")

drittens: De geili Skit vor "Sellout" fählt

???

Absicht? Fehler?

golfius
29.09.2004, 16:02
reihenfolge der tracks war auch bei 'eis' anders...

grund: nur soviel platz pro seite auf vinyl

dynamikee
29.09.2004, 16:10
Punkto versteckts züg, uf dr eifach nüt vö gloub äs par versteckti sache im minus a. dass heisst: wen 1 lied fertig isch faht znächschtä lied bi -50sek a.aber i bimer nid ganz sicher

Lartscho
29.09.2004, 19:17
Original geschrieben von flaboflash
das esch mer au ersch spöter ufgfalle, wörkli fette track!

ds isch ja dr "gheim" track xi :D

Al Bana
29.09.2004, 19:21
hmm.. itz chunnt mau wider KE konstruktive kommentar, i ha ds aubum vo dene no NIE ghört.. abr si live am fluss gsi, u ds het so vrschisse tönt, richtig zum chiise.. ussert greis cha kenne vo dene sieche rappe.. würk vou nid! drumm fuck pvp!

dynamikee
29.09.2004, 19:58
Original geschrieben von Albaner
ussert greis cha kenne vo dene sieche rappe.. würk vou nid! drumm fuck pvp!

das nume greis cha rappä stimmt nid. Krust findi no easy. eifach poul prügu cha huerä nüüt.zitat:rächtä fätzä mitem benä wi sächzäh!!

Thor-Looky
30.09.2004, 10:22
Isch haut aues so chli Gschmacksach.
Aber das numä dr Greis cha Rappä stimmt so eifach nid.

Ig fingä a däm Aubum forauem d`Beats geil und die geili
PVP Message wo drus beschteit..........................

Zudäm fingi d`wau vo dä Feats geil.

Chlyklass: Für chlyklass
Kalmo:Für di autä zittä
Gaugehill: Für di neuä Zitä
A-Man : Mau nid dr Taz
Bootcamp: -

deefac
30.09.2004, 16:16
hmm.. itz chunnt mau wider KE konstruktive kommentar, i ha ds aubum vo dene no NIE ghört.. abr si live am fluss gsi, u ds het so vrschisse tönt, richtig zum chiise.. ussert greis cha kenne vo dene sieche rappe.. würk vou nid! drumm fuck pvp!

ja greis cha am beschte rappe vo dene, aber i finde allei macht er meischtens so schwuli lieder, mit pvp bringt er immer fettere sheiss

Al Bana
30.09.2004, 16:19
ja aues gschmackssach.. muess villech doch mau z'aubum dürelose?

Aurel
30.09.2004, 16:24
also ich weiss gar ned, was ihr all hend. klar, greis burnt. aber mir gfallt de krust um einiges besser, vo mir us gseh de beschti rapper us de bundeshauptstadt... aber ebe, gsehd wohl jede chli andersch.

deefac
30.09.2004, 16:26

ja gnau dürelose würdi scho mau, mir gfaue nid aui tracks aber di tracks wo mer gfaue si scho heert:kiffer:

Danielsson
30.09.2004, 16:26
Original geschrieben von Aurel
also ich weiss gar ned, was ihr all hend. klar, greis burnt. aber mir gfallt de krust um einiges besser, vo mir us gseh de beschti rapper us de bundeshauptstadt... aber ebe, gsehd wohl jede chli andersch.

Yeah das stimmt, Krust isch solid, het geili Lines i muäss immer wieder schmunzlä! :dance:

Aber grad dr bescht, jääää i weiss de nid, dr Diens isch eifach scho sackstarch!!!

Aurel
30.09.2004, 16:28
Original geschrieben von Danielsson
Yeah das stimmt, Krust isch solid, het geili Lines i muäss immer wieder schmunzlä! :dance:

Aber grad dr bescht, jääää i weiss de nid, dr Diens isch eifach scho sackstarch!!!

ja ebe, wie gseid... es empfindet eh weder jede andersch. en andere findt weder de poul prügü am beschte. also who gives a fuck...

deefac
30.09.2004, 16:29

nenei da gits no viu besseri mcs, krust isch nid schlächt aber egaL, gschmacksach halt

sonix
30.09.2004, 16:29

japp zbs. IG!.. ;) und was isch mitm dimitri (hobbitz), dä fäggt ja wohl alles... *sabbr

Aurel
30.09.2004, 16:32
Original geschrieben von sonix
japp zbs. IG!.. ;) und was isch mitm dimitri (hobbitz), dä fäggt ja wohl alles... *sabbr
ja guet, a d'hobbitz hani natürlich gar nömm dänkt, well han jahrelang nüt meh vo ihne ghört. aber dimitri hed jetzt weder mal es feature am start, hedmi recht erfreut. dimitri und kaiser im duett chömed scho härt, uf kaiser-beats sowieso, keine diskussion...

deefac
30.09.2004, 16:33

ja dimitri, kaiser, greis, diens, dez, lul dxe, vo ldeep weisi nid mau wi die heisse.....aber di si aui für mi besser aus krust

sonix
30.09.2004, 16:33
ja guet, a d'hobbitz hani natürlich gar nömm dänkt, well han jahrelang nüt meh vo ihne ghört. aber dimitri hed jetzt weder mal es feature am start, hedmi recht erfreut. dimitri und kaiser im duett chömed scho härt, uf kaiser-beats sowieso, keine diskussion...

japp sie chli ungrtaucht, aber nix vrlehrt.. höhö! i liebe dä shid ächt.. i chönnt vor freud grännä :p

sonix
30.09.2004, 16:38
Original geschrieben von deefac
ja dimitri, kaiser, greis, diens, dez, lul dxe, vo ldeep weisi nid mau wi die heisse.....aber di si aui für mi besser aus krust

i zieh d'chlyklass gar nid in betracht... -> hobbitz babe.. :D

Blaster
30.09.2004, 17:03
Original geschrieben von deefac

Hei Aber moment mau du häsch da gloub no einä vo dä geilschtä räpper vergässä.

Toni Lazer LPR het ou scho mit Asto track gmacht cliché
sehr geil FM click.

Und ou dr Belzmann und Bedo nicht übel aber gibä zuä dr Diens sehr geil i fingä Diens, Baze und Greis diä Beschtä vo Chlyklass

dynamikee
30.09.2004, 17:09
i kennä mi leider nid so us mit de hobbitz, ha numä so 5 tracks diheim, aber die si no isi. si si nume so uf compilations drbi, oder hei di o mau säuber öpis usebracht?

Aurel
30.09.2004, 17:14
Original geschrieben von dynamikee
i kennä mi leider nid so us mit de hobbitz, ha numä so 5 tracks diheim, aber die si no isi. si si nume so uf compilations drbi, oder hei di o mau säuber öpis usebracht?

das vom kaiser produzierte "beetown beetz" (compilation u.a. mit dynamic duo, mc rony, ekr, chlyklass, black tiger etc.) isch mörder, so 98/99 usecho oder so, so ca. zur gliiche ziit wie s'hobbitz album "bärn räp verträter"... mittlerwiile sehr rar, nachwievor burner! und denn söscht paar biträg, zb de splash-all-star-track "mhh" mit em black tiger und em mc rony. isch ufem splash album (02 glaubs) und als 12" uf mostmusig usecho. wiiter hed eifach de kaiser jenschtes züügs produced, zb "from hell to heaven and back rmx" vo pvp, uf de glichnamige maxi, "schlächte witz" vo de more dögz, au uf de glichbetitlete maxi und söscht jenschte stizzle... also die jungs sind damals scho recht aktiv gsi... ned z'vergässe de track ufem kopfnicker album... "filmriss" mitem karibik frank (heisst jetzt frankie kubrick) und gute frage, wennmi richtig erinnere... lauft unterem name "dreiländer-act", sind ja dütschland, schwiiz und öschtrich beteiligt. beat vom kaiser burnt alles...

meh falltmer uf die schnelli grad ned ih...

t0aster
30.09.2004, 17:29

jaaaaaa sonix`s the best :p :kiffer:

dynamikee
30.09.2004, 17:54
@aurel merci man muesi grad mau ga luegä obi irgend öpis finde. beetown compilation hani letscht wuche imne citydisc gseh, de choufi das teil mau. i hoffe cha bärn rap verträter irgendwo uftribe

Bine unverschämte flegu mit minderwärtigkeitskomplexe;)

sonix
30.09.2004, 18:12
Original geschrieben von t0aster
jaaaaaa sonix`s the best :p :kiffer:

wart nume, di figgi anau bis i tod.. :D

Al Bana
30.09.2004, 18:14

Bine unverschämte flegu mit minderwärtigkeitskomplexe;) [/B]

dä check i nid ganz... wäge?

dynamikee
30.09.2004, 18:22
unverschämte flegu u minderwärtigkeitskomplex si die einzigä lieder woni vo de hobbitz kenä. i gloube ämu es si hobbitz

t0aster
30.09.2004, 19:22
wart nume, di figgi anau bis i tod.. :D

wäääääääääää du bish ja no n strüberä arschfickmann aus dr sido...:respect:

Pierre Légère
01.10.2004, 11:59

däich. wär viellech no ä idee, hä? eifach wieder mau d schnure uftue bla bla di si aui kacke chöi nid räppe u när dra dänke mhhh viellech chönti ja zersch mau ids aubum drilose?

luege, lose, loufe

läck bobby bisch du ä jimmy

Cwik
01.10.2004, 14:08
d'track wos en video drus gmacht händ mit wurzel 5 zämä find ich recht geil. Koole beat, kooli rhymes, geile refrain. S'Video isch au recht gedige gmacht mit schöni warmi farbe, guet dreiht und gschnitte, ame geile ort dreiht. Würkt würkli professionel. Also PVP sind minere meinig na sicher eine vo de beschte crews momentan. Peace. Cwik.

nays
04.10.2004, 10:40
die jungs häi jetzt aber guet gas geh.

i ha mer das baby zoge und won i s dri glost ha, isch s mer scho nach 3 sekunde s erscht mol chalt der rugge durab gloffe. d rhymes si jo scho rääääächt geil aber mit dene beats zämme chömme si no vill besser. villicht isch es jo au der dialäkt wos usmacht... :D uf jedä fall öbis vom bessere won i bis jetzt ghört ha!

christio
04.10.2004, 11:11
ja z'album isch en bomba!
gfallt mer wirkli voll güet!fetti beats, fetti reims und flows sind öi geil!

wer schich das album nit zieht, het epis verpasst!

peace

soul
07.10.2004, 15:09
würkli fetti platte! respekt

stimmt eifach alles bi däre

aDidoN
08.10.2004, 11:40
eifach poul prügu cha huerä nüüt.zitat:rächtä fätzä mitem benä wi sächzäh!!

du hesch ke ahnig er cha aues:no: :D er isch dr geilscht vo aune:dance:;)

Froti
12.10.2004, 10:46
prügu for president!! raptechnisch vilicht nid dr talentiertischt, aber was er drus macht isch geil..