Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : IE Problem

sly saloon
14.04.2006, 13:59
Haller ätscha, freaks!

Also uf aight tummled sich jo huffewis informatiker und anderi nerds wo ame arme chomputerdepp wie mir evtl chönd helfe!

s goth um die page: www.damndan.ch

d site lauft perfekt ufem firefox, aber weni si ufem IE laufe loh, han i sit hüt s problem, dass mer de menubalke noch rechts verschiebt uf de erste site (newssite).

das isch erst sit hüt, obwohl ich nüt am css und au sus nüt am siteufbau gänderet han. ich han lediglich s programm aktualisiert, so wienis immer mach. bis jetzt hets es immmer richtig azeigt!

ich han null ahnig a was das wieder chönt liege?

het öpert en blaze? wer mir chan helfe wird RIIIIIIIICH BELOHNTTTT!!

dir wärdäts nöd berüüüüüüüä!

thx :confused: :brille:

chönd do in thread schribe, mir pm schicke oder mail uf grizzly23@hotmail.com

sly saloon
14.04.2006, 14:26
und no was: weni d page im ie alug unds browserfenster verchlinere *gumpt* mer de menuballke nach une, under de body? han au no nig usegfunde wieso????

sly saloon
14.04.2006, 20:00
heeeeeeeeelp:D

PAD
14.04.2006, 20:14
Bi mir mitem Firefox isch dr Menubalke ou rächts? hmm..:confused: Auso glich wie mitem IE..u mit Opera genau z gliche..

sly saloon
15.04.2006, 00:25
Original geschrieben von Patrick
Bi mir mitem Firefox isch dr Menubalke ou rächts? hmm..:confused: Auso glich wie mitem IE..u mit Opera genau z gliche..
jo rechts isch scho guet aber so vrschobe rechts... isch im übrige au im explorer nur so wemer e hochi uflösig het...

schräg halt

sly saloon
16.04.2006, 12:35
:o

Cerberus
16.04.2006, 13:18
auso bim menü würd i mou nach overflow sueche (overflow:hidden; )... und hesch evtl dr Scrolllayer relativ positioniert?

sly saloon
18.04.2006, 23:56
cerberus check pm

ich bin nonig witer aka immer no dankbar für hilf!

sly saloon
20.04.2006, 17:49
hmm, ich hans mit andere doctypes probiert, nütz nüt...

het öper en idee?

:confused:

konfus
20.04.2006, 17:55
sly halt dä latz du nerd :D

sly saloon
21.04.2006, 12:40
konfus, figg di... weni en nerd wär müesti jo nöd do froge! also...tipps sind willkomme...

SalsaDiego
21.04.2006, 12:44
aber alter das das menu under em hauptfenster isch isch bi mir scho recht lang so! helfe chani der au nöd leider, will i weiss jo nödmol wie dsite ufbaut isch und so..

Dj Riddla
21.04.2006, 12:52
auso i würd säge es het mit dim damndam logo obe ds tüe...bi aber nid sicher...cha süsch bi glageheit daheim mau luege...de cha i dirs när säge...

sly saloon
21.04.2006, 12:56
Original geschrieben von Dj Riddla
auso i würd säge es het mit dim damndam logo obe ds tüe...bi aber nid sicher...cha süsch bi glageheit daheim mau luege...de cha i dirs när säge...

jo wär interessant z wüsse!

Biggie
21.04.2006, 13:27
wennn IE u Firefox z gliche würde azeige wär ja t wäut nach ar perfektion aka ha das problem o, mini site wird bim IE richtig azeigt, und im Firefox gsesch tabelle wome eig. nid sött gseh..

EDIT: Hesch mi mixer no? :D

fReEMaN
21.04.2006, 13:49
ja ich würd mal äs div um dine ganz shizzle läggu.. und däm gisch n bstimmti breiti!
dä sälti das öi nit passiäru..

und machsch backups öi? wänn ja, dä mal der alt züästand, wo nu gangu isch, raufladu und mit einem schritt nach dem andru update und lüägu bi wälem schritt schich äpis ändrut.. und damit weisch öi wo där fehler liggt!

sly saloon
22.04.2006, 14:22
merci für d tipps!

also s erst problem mit em verschobene menübalke het sich uf wundersami art und wis vo selber erledigt, woni hüt morge wieder d site aktualisiert han... aka momentan zeigtses wieder richtig a ufem firefox.

d frog isch no wie lang:rolleyes:

->trotzdem: wenni im IE s browserfenster verklinere, gumpt de menübarre abe, a dem hani nüt chöne ändere! au nöd miteme div...

@biggie: jo kreisi was do für scheiss lauft mit dene browsers! und jo de mixer hani no, funktioniert bestens:D

konfus
22.04.2006, 14:26
Original geschrieben von sly saloon
konfus, figg di... weni en nerd wär müesti jo nöd do froge! also...tipps sind willkomme...

Du ~h4k0r g33K no0B~

:D

sly saloon
13.08.2006, 23:52
Original geschrieben von sly saloon

also s erst problem mit em verschobene menübalke het sich uf wundersami art und wis vo selber erledigt, woni hüt morge wieder d site aktualisiert han... aka momentan zeigtses wieder richtig a ufem firefox.

d frog isch no wie lang:rolleyes:

sit hüt strichts mer de menubalke wieder rechts übere uf der page www.damndan.ch

het öpper en ahnig a was das ligt???

help!

Swiss-Striker
11.09.2006, 16:07
also i würs mol mitem inet explorer 7 beta 3 versuache-->Internet Explorer 7 Beta 3 (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=4C1A8FBE-FB6A-47AC-867D-BB1F17E477EE&displaylang=de) also obwohl huare vill lütt seget oder zumindest d internet siite verwalter er tüagi nit , chani nur sege er het nonia es problem geh bi miar egal welli page

i hoffe han dr chönne helfa:brille:

mfg swiisssi