Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : gangsta-m.ch.vu

MC G-Mike
19.04.2006, 21:28
Hey chäckät mini Homepage www.gangsta-m.ch.vu döt cha mo mini Raps gratis downloadä!!
Peace!

MainEvent
19.04.2006, 21:50
lol...

SlangWarrior
19.04.2006, 22:03
Diin Name seit scho vill us, aber dini Page no me!!!

chritz
19.04.2006, 22:25
hmm....ich schweige...

Fifi
19.04.2006, 22:36
uuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiii nnnnnnnneeeeeeeeeiiiiiiiiiii

Wolfizzle
19.04.2006, 22:46
Ausser meiner Musik höre ich auch noch die von meinen Kollegen:

Eminem, 50 Cent, Nas, Talib Kweli, Kanye West, Obie Trice, G Unit, Xzibit, DMX, Snoop Dogg, Ludacris, Bushido, Aggro Berlin.

du bish ihm..!
:D

jester
19.04.2006, 23:34
lol

das isch eh sone verarschig a la http://www.petermc.de.vu/

Foxhound
20.04.2006, 00:26
Ey! Ich habe das Album "Electro Ghetto" von Bushido gekauft! Leider ist es eine andere Version wie das Original weil das Original in der Schweiz verboten ist! Verdammt!!!

lol sweet :D

Lucky Luke
20.04.2006, 00:51
i fendes jo sehr positiv das sech jungi lüüt för de ch hip hop interessiert und sech a die herussforderig woged, aber ich muess au säge das einigi so leids mer tuet ned s nötige talent hend zum gross usezcho(obwohl brucht mer das no hötzutags??) und velecht echli überstürz a das züg anegange send. ben der meinig settisch mol e pause mache...name wechsle poserei siiloh. heigoh nochli üebe. oder eifach öppis anders mache...

ps: han au kei talent darum loh ichs und geb nor chli besserwissende senf dezue:D :D

tumen
20.04.2006, 01:00
" [Refrain x2]
Da isch mis Mixtape und äs isch so tight
Häsch ghört und i rap easy will da isch Life
Da isch min voll fättä Flow kid
Min Style isch so krass and i’m fo mo bitch "

ja sicher :rolleyes:

Lucky Luke
20.04.2006, 01:07
"Kondition isch nöd die Best aber däfür han i Täxt zitiert"

momol het style....:confused: :confused: gang hei.

rip_gäpper
20.04.2006, 01:12
hau ab penner

edit: esch eh e scherz vo einem wo dä hasst ond sech ned getraut es ehm selber zSäge. Dreiste siech, ged sogar no adresse ah

Lucky Luke
20.04.2006, 01:14
ah jo no öppis zu de gratis tracks...chasch behalten.

wämmer das zumene spam therad umfunktioniere oder eifach close?

tumen
20.04.2006, 01:16
Close ! dun nöd gern spamme wänners nöd wärt isch :D wie gsehnd ihr das?

rip_gäpper
20.04.2006, 01:18
Original geschrieben von tumen

offe loh! velecht chond er nomol (ond velecht meint er das no ernscht met de page), ged de secher interessanti biiträg :D

Lucky Luke
20.04.2006, 01:20

hesch recht...aber d reaktion wörd mi scho huere wunder neh, also ben ich au förs offe loh...hehe ich glaub er werd afoh brüele:D :D

tumen
20.04.2006, 01:22
Wännmer scho en Name mit Gangsta nimmt dänn muss er ja wohl huere vill Ironie ha !

ich meine ich heisse au Tumen (2men) ,obwohli knapp mal 1man binn :p

Nei und dänn seiter no ich lose au musig vo mine kollege nämli : 50cent,eminem, .....

sött das en witz sie man :D

rip_gäpper
20.04.2006, 01:34
sini alt homepage, lol... http://www.vollscheisse.q27.de/

Lucky Luke
20.04.2006, 01:42
obwohli knapp mal 1man binn

kaum 3 haare am sack und schon im puff schlange stehen:D :D :D

nor en wetz tumen du besch khaste:D :D :D :D :D

tumen
20.04.2006, 01:51
wenigstens öppis dinne ;)

Da Real Mosti
20.04.2006, 01:57
hei gnagsta M chauf der zershc mal es new era cap und legs schreg ah den chasch di wieder meine :wtf:

one8seven
20.04.2006, 01:59
kewl - machet ä scheiss zuä - susch klick no öpper us versehä diä upper krass site ah:eek:

a jo - lönd mi homie - andwil isch bi gossau - gossau bi sg - sg mini heimat -also mann!saint city rulez ndso:D

wenns so wiiter goht, SAINT CITY TAKEOVER 2006!!!!!!

The Blaze
20.04.2006, 02:47
lol

Da Real Mosti
20.04.2006, 03:19
Er sammelt auch verschiedene Hip Hop Alben und hat indessen schon über 30 CDs. Sein Bruder Kevin aka K.D. ist auch Rap Fan und hat auch schon um die 30 Alben gekauft. also chämtis drufa wivill albe das öpper het, den wer ich ja scho voll de rapmogul

edit:"Schlag Alarm denn der Bozz ist back!" Yeah, ich hab das Album "Game Over" von Azad gekauft. Dieses Album ist echt der Hammer! Ich finde dieses Album das Beste von AZ. het de überhaupt es anders album vom AZ?

Dontom der II.
20.04.2006, 09:11
Woha Krass.

In stores soon:

New Single:
Chindergartegangsterrap
Gangsta M feat. Heidelidum

Wauwil & Andwil reprezzzzent!

:D

tumen
20.04.2006, 12:06
Eifach truurig ! er Dutt dä Rap missbruuche :rolleyes: :kiffer:

one8seven
20.04.2006, 12:15
Original geschrieben von one8seven
a jo - lönd mi homie - andwil isch bi gossau - gossau bi sg - sg mini heimat -also mann!saint city rulez ndso:D

wenns so wiiter goht, SAINT CITY TAKEOVER 2006!!!!!!

!:D

edit; wer weiss - vielicht rockt er irgendwenn alles - er het no viel ziit.:eek: :dance:

Schurk
20.04.2006, 12:17
gangsta M goes rapstar!!!

i finds eifach nur peinlich wieso merked so type das ned selber!?!?!?

gangster M battle?? :gun:

tumen
20.04.2006, 12:18
Original geschrieben von Schurk

word!

one8seven
20.04.2006, 12:27
gangsta M goes rapstar!!!

vielich het er es umfeld wo en pushet - egal was er macht - er isch dementsprechend stolz und vo sich und sim sound blind überzogä...lueg aber, dä isch no jung - wenn er mol öpper het wo em konstruktivi kritik abgit und em hilft sich z'entwicklä, chan das au no öppis werdä.

tatsach isch, dass rap mode isch und das bi vielnä jungä mit kewlness z'tuä het (ich rap, also bin ich)- das merksch au - aber lönd mer en doch kewl si - tuet jo eigentlich keim weh...find das immer no besser als uf dä stross stoh und us langwil irgendwelchi lüüt vertätschä...so isch er beschäftiget mit dä hp, em textä, am ufneh...etc.

Schurk
20.04.2006, 12:38
ja do häsch au wieder recht!!

ebe so lang er sich mit dem chan beschäftige macht er kein scheiss aber viellicht meint er etzt: mach i rap etzt bini stark, chönt natürlich au si!!

aber i denk er chunt scho us dere phase wieder use..jedem das seine...

one8seven
20.04.2006, 12:41
ja do häsch au wieder recht!!

ebe so lang er sich mit dem chan beschäftige macht er kein scheiss aber viellicht meint er etzt: mach i rap etzt bini stark, chönt natürlich au si!!

aber i denk er chunt scho us dere phase wieder use..jedem das seine...

hoffet mer doch - denk wenn usem modeaspekt afangsch, denn bisch au wieder schnell weg wenns mol nüm so lässig isch,...

Schurk
20.04.2006, 12:45
ja eh so isches halt!!!:)

Dontom der II.
20.04.2006, 12:47
Also ich bi immer na am glaube/hoffe/bete drum dases e Satire/Verarschig isch, aber trotzdem:

Original geschrieben von one8seven
vielich het er es umfeld wo en pushet - egal was er macht - er isch dementsprechend stolz und vo sich und sim sound blind überzogä...lueg aber, dä isch no jung - wenn er mol öpper het wo em konstruktivi kritik abgit und em hilft sich z'entwicklä, chan das au no öppis werdä.
Ich zwifle dra, da müester scho sseeeeeeeehr lang und viel üebe.
Er het weniger Flow als es uströchnets Flussbet und so wies usgseht null Talent. Niemert mues vo Afang a en guete Flow ha, aber mer mues merke das Talent ume isch und das ghör ich da nirgends...

tatsach isch, dass rap mode isch und das bi vielnä jungä mit kewlness z'tuä het (ich rap, also bin ich)- das merksch au - aber lönd mer en doch kewl si - tuet jo eigentlich keim weh...find das immer no besser als uf dä stross stoh und us langwil irgendwelchi lüüt vertätschä...so isch er beschäftiget mit dä hp, em textä, am ufneh...etc.
Im Prinzip hesch rächt - besser als nüt zmache oder so.
Aber weh tuetmer das scho i mine Ohre. Vorallem wenn da eine mitere Milchbubistimm wo nach null selbstvertroue tönt über "Guns" und so witer rappt. und umeposed... :rolleyes:

Lucky Luke
20.04.2006, 13:57
also send mer eus einig das me ihn set zrug entwickle und den abtriibe....:D

tumen
21.04.2006, 01:06
10.04.2006
Der Song "Battle Rap" musste wegen zu hartem Text herausgenommen werden. Wenn jemand diesen Track doch haben will kann er mir eine E-Mail schreiben.

härt!

Red Lebanese
21.04.2006, 01:10
Original geschrieben von Gangsta M
Hey chäckät mini Homepage www.gangsta-m.ch.vu döt cha mo mini Raps gratis downloadä!!
Peace!

Alte man was isch das für en shit???? rapsch du? hans gfühl du wersch uf de schissi und din räp wer nur so ussegschisse worde.. du rapsch vom hood? homie wo isch das?

L.D.A isch am start bitch. L.D.A bringt de neu scheiss und ken Gangsta M.. scheiss uf din Rap alte. Du beleidigsch rap.

Red Lebanese

schäfe
21.04.2006, 01:12
10.04.2006
Der Song "Battle Rap" musste wegen zu hartem Text herausgenommen werden. Wenn jemand diesen Track doch haben will kann er mir eine E-Mail schreiben.

härt!

naja...wenigschtens folgt er sim mami no:D

goerps1
21.04.2006, 01:14
ich glaub dä chunnt eifach us harlem und rappt damit er usecho chan.

Lucky Luke
21.04.2006, 01:19
ich glaub det wer er schoh lang erschosse worde

Dontom der II.
21.04.2006, 01:20
S tragisch, de meint das würkli ernst und s isch kei Verarschig :bluepunk:

K
21.04.2006, 01:22
Michael Düringer

Düringer Peter
Ebnetstrasse 6
9204 Andwil SG - CH

071 385 32 18 (wünscht keine Werbung)

Lucky Luke
21.04.2006, 01:25
also dörf mer dete d briefbombene aneschicke?

tumen
21.04.2006, 01:25
das gaht au unter werbig :D

Lucky Luke
21.04.2006, 01:32
ach scheisse...

tumen
21.04.2006, 01:34
aber lüütem mal ah...villicht wotter telefonsex:D

tasty
21.04.2006, 01:56
ahyeah ändlech mau e homie wo seit was saach isch...

hehe.. was i s'geilschte finde: ir "bio" steit "als er 15 jahre alt war..." ehmmm er isch gäng no 15i... shiaaat siech git vougas.. i glaube dä typ schlat sech nume zit um dohre biser sis erschte bier darf chouffe.. :D

peace tasty u e gruess vo mine kollege: Eminem, 50 Cent, Nas, Talib Kweli, Kanye West, Obie Trice, G Unit, Xzibit, DMX, Snoop Dogg, Ludacris, Bushido, Aggro Berlin:D

Da Real Mosti
21.04.2006, 02:20
http://img155.imageshack.us/img155/8126/ebnet4dc.jpg

Ich ha mim Boy em bush aglüüte morn bombd er das dinghttp://www.gizoogle.com/media/bushizzle.jpg

Ferdinand Vogel
21.04.2006, 08:43
Dieser Thread bestätigt einmal mehr, was für beschissene Idioten hier in diesem Forum sind. Und ich meine damit nicht Gangsta M.

mc-emmsii
21.04.2006, 09:09
Original geschrieben von Otakson II
Dieser Thread bestätigt einmal mehr, was für beschissene Idioten hier in diesem Forum sind. Und ich meine damit nicht Gangsta M.
und s'gid lüüt die lönd sich extra registriere zum so en Chääs da dri z'schriebe..

naja.. lüüt hender das schomal vu dere sicht betrachtet:
viliecht isch das ganze en verschwörig? ich mein demit igendwer, nid de pimp uf de föteli vu dere page, sondern würklich igendeine hed die tracks rasch gmacht. (was ja guet möglich isch, da sie ja nid esooo guet sind.) und denn diesem pimp sini "personalie" eifach drufknallt.
so quasi "rufmord".

wäre möglich? :brille:

SalsaDiego
21.04.2006, 09:17
Original geschrieben von mc-emmsii
und s'gid lüüt die lönd sich extra registriere zum so en Chääs da dri z'schriebe..

viliecht isch das ganze en verschwörig? ich mein demit igendwer, nid de pimp uf de föteli vu dere page, sondern würklich igendeine hed die tracks rasch gmacht. (was ja guet möglich isch, da sie ja nid esooo guet sind.) und denn diesem pimp sini "personalie" eifach drufknallt.
so quasi "rufmord".

wäre möglich? :brille:

Haha das wär huere fies :wixer3:

delhia
21.04.2006, 09:33
Er gab sich den Künstlernamen Gangsta M und produzierte ein „Demotape“ und folglich darauf ein Mixtape Namens „Supershit“. Er sammelt auch verschiedene Hip Hop Alben und hat indessen schon über 30 CDs. Sein Bruder Kevin aka K.D. ist auch Rap Fan und hat auch schon um die 30 Alben gekauft. Gangsta Ms erster richtiger Auftritt vor Publikum war bei „Rosenau in Concert“ als er vor etwa 300 Leuten den Song „Gangsta’s Paradise“ von Coolio performte. Im August fängt er seine Lehre als Konstrukteur bei der Firma Benninger an. Er wird trotztdem immer noch Hip Hop Fan bleiben.

:hm:

Schurk
tel search findet halt scho alles gell real mosti!:D

Dontom der II.
Original geschrieben von mc-emmsii
so quasi "rufmord".

wäre möglich? :brille: Has zerst au ghofft....Leidr ischs schins würkli kei Verarschig oä...

Aber s Gästebuech isch lustig :p

Dontom der II.
21.04.2006, 10:20
http://bernhardsgruetter.dyndns.org/www-projects/fambern/ :D

Fletsch
21.04.2006, 10:57
Original geschrieben von Da Real Mosti
hei gnagsta M chauf der zershc mal es new era cap und legs schreg ah den chasch di wieder meine :wtf:

HAHA, die dümsmt Ussag vom Jahr?? du Vollhonk...na kein MC isch dur sin Style irgendöpis worde. SIKILLs man Skiiiilllsss!!!!

Lucky Luke
21.04.2006, 11:48
Original geschrieben von delhia
Er gab sich den Künstlernamen Gangsta M und produzierte ein „Demotape“ und folglich darauf ein Mixtape Namens „Supershit“. Er sammelt auch verschiedene Hip Hop Alben und hat indessen schon über 30 CDs. Sein Bruder Kevin aka K.D. ist auch Rap Fan und hat auch schon um die 30 Alben gekauft. Gangsta Ms erster richtiger Auftritt vor Publikum war bei „Rosenau in Concert“ als er vor etwa 300 Leuten den Song „Gangsta’s Paradise“ von Coolio performte. Im August fängt er seine Lehre als Konstrukteur bei der Firma Benninger an. Er wird trotztdem immer noch Hip Hop Fan bleiben.

:hm:

velecht het er scho star alüre..und beschriibt sech selber nor no i de 3te person also er... wie de cesar...chönt jo sii

Escobar
21.04.2006, 11:55
im gegesatz zu üch het er unterhaltigswert:rolleyes:

Lucky Luke
22.04.2006, 14:55
aber ich chan nor no säge:
I has ganz allei gmacht
Mis ganzä Mixtape han i allei gflickt ey und alläs voll super schnäll
I has ganz allei gmacht
I has ufgnoh äs hät viel Schnuf brucht und d’Songs verschickt per Mail
I has ganz allei gmacht
Muäsch nöd schlächt dänkä du chas der schänkä i ha Freud dra gha
I has ganz allei gmacht
I bi halt Könner und di löm mer i Ruä will Hilf bruch i nöd aha

tumen
22.04.2006, 14:58
Damn :D :kiffer:

Lucky Luke
22.04.2006, 15:02
hei aber ich han respecht er hat alles "voll super schnell" gmacht:brille: :kiffer:

tumen
22.04.2006, 15:04
haha :D

Lucky Luke
22.04.2006, 15:06
hei de admin killt all destruktivi und ehrlichi feedbacks..sauhund...

NA
23.04.2006, 02:43
Michael Düringer
Ebnetstr. 6
9204 Andwil SG
071 385 32 18
michael.dueringer@gmx.ch

iceripperin
23.04.2006, 13:34
ja sowieso ischs en fake.

ich frög mich eifach bi so lüüt, wo uf die art öper wänd verarsche, vo wo die die ziit händ, so öpis zmache? dä hät sich ja no recht müeh geh, wänn mers so will und aso eini oder eine woni eh nöd chan usstah, wärs mir doch nöd wärt so e siite go mache... :wtf: händ die nüt gschiders ztue?

5ive
23.04.2006, 21:00
[QUOTE]Original geschrieben von Schurk

naja...weil er vom fame geblendet ist,weisst du.....;)

8953.DC.ZH.CH
24.04.2006, 21:31
lüüt es sich kein fake

!!!

we rluscht het i sis msn z gah:

addresse: michael.dueringer@hgmx.ch
passwort: mcpischgott

lool de track "fättä flow" het mi zum raschte bracht!! han gar ned gwüsst das es buure git mit ghetto vergangeheit!!

jaa er söll mir sin kolleg namens eminem mal vorstelle!!!

peace gib en ab:kiffer:

Luciano
24.04.2006, 21:44
Die track gehn gar nciht auf seiner page

dj LIL' P.
24.04.2006, 21:57
muahahaha :D :D hammer :kiffer:

sibner
27.04.2006, 10:12
halleluja, endlich mal wider en richtig fäätttäää räppär ;) de dialekt isch affegeil :) da isch s einzig wonner nüt defür chan...

s gb uf sinere homepage wird au pauselos wider glöscht ;)

halbschue
27.04.2006, 10:25
also wänns würklich en fake isch, dänn hät sich eine uuuuu huere vill müeh gäh... läck mir...

aber amüsant isch es alleweil

I.C.S.
02.05.2006, 14:59
Original geschrieben von iceripperin

ich frög mich eifach bi so lüüt, wo uf die art öper wänd verarsche, vo wo die die ziit händ, so öpis zmache? dä hät sich ja no recht müeh geh, wänn mers so will und aso eini oder eine woni eh nöd chan usstah, wärs mir doch nöd wärt so e siite go mache... :wtf: händ die nüt gschiders ztue?

bö. gältigsdrang?

aber d`page isch goil :D

steinway
02.05.2006, 15:44

word. ich find die page au überhaupt nöd lucschtig. also isch eh alles fürd chatz.

P-Flow
02.05.2006, 16:18

küm isch klar dases verarschig isch, finnunt sus aight-headz nimme halb so schlächt wie am afang..

Snob
18.06.2006, 22:45
Original geschrieben von Red Lebanese
Alte man was isch das für en shit???? rapsch du? hans gfühl du wersch uf de schissi und din räp wer nur so ussegschisse worde.. du rapsch vom hood? homie wo isch das?

L.D.A isch am start bitch. L.D.A bringt de neu scheiss und ken Gangsta M.. scheiss uf din Rap alte. Du beleidigsch rap.

Red Lebanese

du seisch es alte.. L.D.A figgt alles!!

MC G-Mike
24.11.2006, 15:54
from gangsta-m.ch.vu to www.myspace.com/mcgmike

Haha! Do gsehtmer wieder wie mer sich verbessere cha! Uuuh! SHIT bin ich sheisse gsi. Und so shnell wendet sich sBlatt. MCP du Pänner wa hesh afoch mis Passwort knackt.:kiffer: Hahaha! Ez bish vol min Homie tshyeah. Verbesseret han ich mi i dere Zit aber gröber uaaah!
I bi am Afang afoch blendet gsi! I has ger nöd grafft. Aber ez bini isichtiger und übershetz mi nöme. Ez bini au nonig guet und immer no verbesserigsdürftig. Hehe. So ez wött i mol eui Meinige ghöre. Aight?
Piiz...

Schurk
24.11.2006, 16:00

Haha! Do gsehtmer wieder wie mer sich verbessere cha! Uuuh! SHIT bin ich sheisse gsi. Und so shnell wendet sich sBlatt. MCP du Pänner wa hesh afoch mis Passwort knackt.:kiffer: Hahaha! Ez bish vol min Homie tshyeah. Verbesseret han ich mi i dere Zit aber gröber uaaah!
I bi am Afang afoch blendet gsi! I has ger nöd grafft. Aber ez bini isichtiger und übershetz mi nöme. Ez bini au nonig guet und immer no verbesserigsdürftig. Hehe. So ez wött i mol eui Meinige ghöre. Aight?
Piiz...

eeehhhhh nöööööööööööööööööd?????

one8seven
24.11.2006, 16:01

Piiz...

hen mini meinig chunt tuä won i din request agnoh han uf myspace - es git sicher no vieles zum tuä - aber es isch scho es stuck besser und dini art het sich um einiges is positivä entwicklet!

rones
27.11.2006, 13:14

Piiz...

wenn doch nu jede fucking flowbastards, so schnell d' ihsicht hetti.. und ez nöd wege dim sound sondern meh für dini selbstkritik gits probs vo miner siite..respect!

botho!bonobo
14.12.2006, 12:33
Original geschrieben von NA
Michael Düringer
Ebnetstr. 6
9204 Andwil SG
071 385 32 18
michael.dueringer@gmx.ch

du bisch ja voll dä härt. wow häsch sini adrässe gfunde, ächt cool man! mr cha type ja scheisse finde, aber so sache gönd eifach z wiit.

:wtf:

Clay-N
14.12.2006, 12:52
Chönd jo au no blöder tue.... warum sini addresse usefinde und so? isch echt chli übel do ine hets eifoch lüüt wos übertriebet

rip_gäpper
16.12.2006, 18:50
Die esch jo glaubich sogar uf dere siite gschtande. Handelt sich wohl om sone fall wo en Hater kei Skrupel gekannt hat und sin peiniger grad so bloss gschtellt hed, met adresse ond so