Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Onan - Meschthuufe

#ChRüSiMüSi#
22.08.2004, 16:56
Wer hät de Clip scho gseh? Wem seit das öpis?
Isch irgendwie Buurehof gad kult?? :)
...Mundartischte
...Onan
...Bauers halt =)

RedHair
22.08.2004, 17:15
Clubschuel Onan? ziehmer nöd so oft viva inne, aber wie heisst dä track? also ich finde onan eigendlich nöd mal so bad, klar, gschmäker sind ja bekanntlich verschiede, die platte wonimer mal kauft han vo ihne vindi no chillig. aber über de clip channi keis urteil fälle ;)

Xanischa
22.08.2004, 17:18
i säg sie mached das nur, dass mir dä thred chönd mache:p

#ChRüSiMüSi#
22.08.2004, 17:24
Original geschrieben von Xanischa
i säg sie mached das nur, dass mir dä thred chönd mache:p

ja ich glaub au :wtf:
Warschindli wird alles nur gmacht das mir en fred drüber chönd mache.. isch die eifachsch erchlärig

konker
22.08.2004, 18:22
ja all mensche lebed nur wege mir... alles isch relativ, darum dreht sich au d'welt um mich... :hmmm:

ernscht: no nie ghört, ich lueg eeh nie fernseh, und wenn denn jedefalls ke emtv oder fifa... wer aber no iisi wenn mal öpper chönt en snipp daine stelle (oder en ganze track oder was au immer)

fride und weg...

heiri
22.08.2004, 19:09
Original geschrieben von #ChRüSiMüSi#

das hani mi au gfragt... aber das söll ja eigentlich nöd über s'lied hinwägtüschä wo recht geil isch...
und dä clip hät ja au geili szenä drinn, det wo dä einti (nöd dä freeze) mit dä schäf redt, voll luschtg zum luegä:p

Mr. Dip'n'Dick
22.08.2004, 19:51
Ech fend de Track oberschlächt. Meschthuufe halt...
De Freeze "räppt" jo scho meh als bedänklech, aber denn erst de Captain Planet.
Do nützt s'denn au nüt meh dassech Band müh ged.

#ChRüSiMüSi#
22.08.2004, 20:02
ah ja übrigens au no wurzel 5 - verdächtig.. mit ihrem a dr aare züg :D
halt so de "hiphop vom Land-Style"

Verstönd mi nöd falsch, ich säg nöd dass das scheisse isch.. isch mer nur so chli ufgfale..

deefac
23.08.2004, 01:17
ah ja übrigens au no wurzel 5 - verdächtig.. mit ihrem a dr aare züg :D
halt so de "hiphop vom Land-Style"

Verstönd mi nöd falsch, ich säg nöd dass das scheisse isch.. isch mer nur so chli ufgfale..

also i findes scho scheisse de onan clip und de wurzel5 track, aber de onan track het wenschon e coole beat.

dabu lego
23.08.2004, 10:32

Ich weiss nöd, wo du läbsch aber i dä Schwiiz häts nun mal eifach viel Burähöf!

Das seit d'Statistik:

4,2 % der Erwerbstätigen in der Schweiz arbeiten als Bauern

und mehr als 42 Prozent der Fläche (ohne Wald!) wird von Bauern bearbeitet (oder ihren Kühen).

Also ist es erstaunlich, dass es erst so wenige Clips vom Bauernhof gibt...erst 3 nämlich (Mundartischtä, Onan, Swingbesa)

Und ausserdem: Unsere Kultur in der Schweiz ist geprägt von der Land-Kultur...schwierig, das zu verleugnen und auch nicht nötig.

Aurel
23.08.2004, 10:36
ONAN chönnd alles...

check this (http://www.onan.ch) 4 sum more infos...

Map
23.08.2004, 10:38
Es heisst Mischthuufe. Nid Meschthuufe. Chunnt vom hochdüütsche Usdruck "Misthaufen" und de wird do drus Mischt + Huufe = Mischthuufe. Nid Meschthuufe. Warum sött us däm I plötzlech e E wärde, he??? Mischthuufe verdammt, lehret mou richtig rede und schriebe (Ergo, redet Bärndüütsch).

dabu lego
23.08.2004, 10:40
Original geschrieben von Map
Es heisst Mischthuufe. Nid Meschthuufe. Chunnt vom hochdüütsche Usdruck "Misthaufen" und de wird do drus Mischt + Huufe = Mischthuufe. Nid Meschthuufe. Warum sött us däm I plötzlech e E wärde, he??? Mischthuufe verdammt, lehret mou richtig rede und schriebe (Ergo, redet Bärndüütsch).

Was häsch du für äs Problem? I dä Innerschwiiz heissts ebä scho Meschthufä...

Muässi jetzt als Klugscheisser vo dä Forum au nod öppis über Sprachgschicht verzellä? Wieso sött d'Luzerner-Mundart vom Hochdütschä cho? Isch dänk paralell entstandä...

Botschafter
23.08.2004, 10:41
Original geschrieben von peter rüppel

Das seit d'Statistik:

4,2 % der Erwerbstätigen in der Schweiz arbeiten als Bauern

und mehr als 42 Prozent der Fläche (ohne Wald!) wird von Bauern bearbeitet (oder ihren Kühen).

Also ist es erstaunlich, dass es erst so wenige Clips vom Bauernhof gibt...erst 3 nämlich (Mundartischtä, Onan, Swingbesa)

Und ausserdem: Unsere Kultur in der Schweiz ist geprägt von der Land-Kultur...schwierig, das zu verleugnen und auch nicht nötig.

im Parlament hetts fascht nur Buure:)

Map
23.08.2004, 10:41
Was häsch du für äs Problem? I dä Innerschwiiz heissts ebä scho Meschthufä...

Muässi jetzt als Klugscheisser vo dä Forum au nod öppis über Sprachgschicht verzellä? Wieso sött d'Luzerner-Mundart vom Hochdütschä cho? Isch dänk paralell entstandä...

:D

dela
23.08.2004, 11:16
dä aurel hät recht. lueget uf www.onan.ch . dä einte gfallts dä andere nöd. so isch's lebe. onan selber gitts ja nöd erscht sit hüt sondern sit dä 90 jahr und jetzt isch ihri 4ti ep dussä zudem spieled sie live hh und d'gruppe bestaht us me als nur eim musiker. dä freeze kennt mer ja au vo dä 3-sächser. ene mene muh..im september sinds dänn im buh..ich meine im bound mag. hoho

lucianeri
23.08.2004, 14:19
zrug zom eigenlechte thema...
buurehof... öhm, ja chrüsi, schön beobachtet, han ehrlechgseit au kei ahnig weso das thema sovill wäle wirft.. :) chan nomme spektakuliere, probier grad irgendwelchi parallele z zieh, hm s thema mit em terror staht im zämehang mitem 11.september, und de buurehof? sit de blocher bundesrat esch? öhm, chli komischi parallele.. ach han doch geometrie au nie gräfft... :confused:

wie au emmer, wet na amerke: de 4. träck (warschinli fasch niemerem bekannt) wär denne no s "buuremaitli" vo räpuzen...
und den gitz au na s passend openair dezue: live at the farmer, sägemer mal , de buurehof gat holiwoood! :wtf:

:dance:

Phôe
23.08.2004, 14:39
onan esch scho easy halt ned nur uf rap beschränkt, und met band und mal ned so en dummi jiggy sängerin sondern wörklech mal derbi stimm hed...chund tight! checked uf de ep mal de einti remix (weiss grad ned wie de track heisst) vom kniss de esch fääädddd!

Fletsch
23.08.2004, 16:11
De Track chunt um einiges besser als dä vo de Mundartisten. Aber bin au überrascht gsi wo ich grad zwei so Puurehofclips nachenand gseh han :D

Find ich e gueti Sach das mer au am Fernseh mal übere bringt was d Schwiiz susch na z gseh git. Das wüssed ja die meiste Stadtkids gar nüm ;)

Ich würd säge de Grund das so Lieder und Clips entstönd isch, dass sich fäng vill schämed Schwiizer z sii obwohls gar kein grund dezue git! Jo, ich liebe d Natur und i de Berge isch es eifach herrlich. Stelled oi mal vor mer chönt nüme go Barde bi ois :eek:

Sowieso sind alti Kulture immer meh am usstärbe was eigentlich voll schad isch, schliesslich hät d schwiz e seeehr interessanti Gschicht und au irgendwie na cooli Brüch wo sich igläbt händ... ! Und NEI, das hät absolut nüt mit rächter Istellig z tue wenn mer sich dadefür begeistere chan!!

Das isch ja sogar REal!! chch - gfallt mer ämel besser sonen CLip als irgend es künstlich ufgsetzts BlingLBingVideo!

Urban halt!! :cool:

RSG
23.08.2004, 17:27
esch haut sempachersee-umgebig rep!

#ChRüSiMüSi#
23.08.2004, 17:52
...

du mir musch du das nöd sägä, chum au vom Land.. Dä sTrassename vo üsem Quartier beinhaltet sogar *hof* abr zrugg zum thema.. will dämit ja nur chli drufhiiwiisä das en nüä trend usbroche isch hehe

ne seich kei ahnig.. kicked mi:D

Fletsch
23.08.2004, 19:11
*asskick* for ce Chrüsi! :D

Semmpachrepresent?? ai das passt denn sölleds grad mal en Track über d Schlacht bi Sempach mache!! hehe...dasch na geil gsi :p

Aurel
23.08.2004, 22:47
Original geschrieben von RSG
esch haut sempachersee-umgebig rep!

ohja... :D

Daddy Boom
25.08.2004, 20:03
Vieleicht liegt es einfach daran dass es im einten song um Buurebuebe geht und der andere song Meschthuufe heisst. Dann ist Bauernhof vieleicht nicht das originellste, aber es liegt irgendwie auf der Hand, oder???

Ausserdem hab ich noch keinen Thread gesehen wieso so viele ami clips im club statt finden??????

ONAN snippets gibts auf http://www.onan.ch

#ChRüSiMüSi#
25.08.2004, 20:43
dänn mach de thread uf dä chömer drüber rede :p
nei ich weiss scho wasd meinsch.. abr musch scho au zuegä das im momentan chli uffällig viel ländlichs underwäx isch:)

#ChRüSiMüSi#
25.08.2004, 20:50
und hei verstönd mi nöd falsch, mir gfallt onan sehr sehr guet.. sött überhaupt kei kritik si nur ä feschtstellig.

deefac
27.08.2004, 15:17

ds heisst nid lehret "mou" richtig schribe, ds heisst lehret MAU ... du söttsch zersch mau bärndütsch lehre wed hie angeri lüt wosch kritisiere

Map
27.08.2004, 15:20
Original geschrieben von deefac
ds heisst nid lehret "mou" richtig schribe, ds heisst lehret MAU ... du söttsch zersch mau bärndütsch lehre wed hie angeri lüt wosch kritisiere

Lol... Du söttsch überhoupt zerschtmou lehre schriebe und vor däm söttsch MOU d Artikulation an sich lehre.

deefac
27.08.2004, 15:26
Lol... Du söttsch überhoupt zerschtmou lehre schriebe und vor däm söttsch MOU d Artikulation an sich lehre.

"mou" säge bure vo emmental und solothurn.."mou" heisst uf berndütsch sovil wi "doch" und "mau" heisst "mal"..

Map
27.08.2004, 15:28
Original geschrieben von deefac
"mou" säge bure vo emmental und solothurn.."mou" heisst uf berndütsch sovil wi "doch" und "mau" heisst "mal"..

Guet, de gani jetzt doch grad MOU chly go d Magd begatte.

Stylebock
28.08.2004, 13:09
Guet, de gani jetzt doch grad MOU chly go d Magd begatte.

sind dBerner nit dia wo "Bös" segend wenns uf da Bus göhnd? hmm...obwohls in dem Wort niana ö-Pünktli het...:D