Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : original oder fake

csn maghrébain
22.04.2006, 13:27
in letzter zeit lese ich mich durch verschiedene "streetwear"- und sneaker foren wie bapetalk, hypebeast oder issforums. die meisten member dieser foren geben unheimliche summen aus für streng limitierte kleidungstücke. diese waren finden natürlich grossen anklang und designer wie nigo oder die leute von the hundreds verdienen sich damit dumm und dämlich. die markenpiraten wollen nun logischerweise auch ein stück vom kuchen.
nun, mich interessiert es, ob die aightgenossen nur originales zeugs kaufen, auch wenn es unheimlich teuer ist, oder ob sie sich gern auch mal eine fälschung zulegen, und warum sie jeweils das eine oder das andere kaufen...

mod
22.04.2006, 17:51
solang d'qualität guet isch und farb ned ablauft wie be g'fakede bape-schueh :D

aber bape isch eh langsam scho z'kommerz ;D

als nechschts chömed d redmonkeys ..

eMKay
22.04.2006, 17:54
nur originals

Escobar
22.04.2006, 17:59
original oder h&m;)

tumen
23.04.2006, 20:57
Wieso münd all nur immer So Orginals züüg träge?damiter kuuler sind?
s'gliiche wie mit dä markechleider...!

Escobar
23.04.2006, 21:01
tumen hopp no 23 biiträg und du heschs gschafft 2000 ohni sinn schribe

tumen
23.04.2006, 21:17
spinnsch en art??

dä Biitrag hätt sehr wohl ööppis mitem thema z'tue! ich chader sust gern mal paar threads zeige wo mini biiträg z.t huere lang sind,und uf jede öpis mitem thema ztue hätt!

ich weiss nöd gnau was du füres problehm häsch aber easy!

Escobar
23.04.2006, 21:26
Original geschrieben von tumen
spinnsch en art??

dä Biitrag hätt sehr wohl ööppis mitem thema z'tue! ich chader sust gern mal paar threads zeige wo mini biiträg z.t huere lang sind,und uf jede öpis mitem thema ztue hätt!

ich weiss nöd gnau was du füres problehm häsch aber easy!

^^

22 go tumen

tumen
23.04.2006, 21:28
Original geschrieben von Escobar
^^

22 go tumen

weisch dä einzig wo off topic ahgfange hätt,bisch du min liebe und nöd ich :D

spenzasequenza
23.04.2006, 21:45
du chasch öi ontopic bliibe und unsinn schriibe... haha...

...no 21

tumen
23.04.2006, 21:51
wäge unsinn ? ich han mini meinig gschriibe,und han demit gmeint es chunt ja nöd uf d'chleidig ah ...ob's ez Orginal isch oder nöd,ob's marke isch oder nöd,wie tüür dases gsii isch oder so?
oder öppe schoo?
ich bin ja ontopic bliibe und han mini meinig gschriibe,und uf mini biitragszahl schiss ich,wänn ich's so chan säge,will's ja nöd druff ah chunt!oder scho ?

wänn er's wännd besser mache,und nöd eifach biiträg pushe mached mer ä pm !

Nina
24.04.2006, 08:04
hmm... eigentlich nur original. will warum sölli für en fake geld usgeh?:confused:
macht mi für mich kei sinn.

abr oookay, ich han au öpis gfälschts:d e fendi täsche:D abr glaub mr, merkt kei sau:D

Phôe
24.04.2006, 08:11
böh isch mer eigentli glich,k ich chauf scho nid bewusst fälschige aber wenn mer öppis gfallt denn chaufis öb ez orig oder fake.

ich han glaub nur öppis gfakets und dasch mis loius viton cap woni gschenkt becho han, isch no luschtig mit de gfakte sache, was ich im usgang scho eis apufft worde bi weg dem cap, das fördderet d komunikation lol:p:D

frenchrap
24.04.2006, 10:35
i weiss nöd, ha bis etz no nie was kauft wo fake isch.

alles nur original.

aber ebe chani nid ehrlich sägä obis mal mache würd oder nid

CanavaR
24.04.2006, 10:37
eigentlich au nur original. aber wän's fake gnau so guet usgseht, qualität hät und nöd nach eimal wäsche halb so gross isch und höchstens zä stutz ichostet...
shirts, shorts, caps, hose i de südtürkey
...chan i nur wiiterempfele.

snub
24.04.2006, 13:01
Nur Original, chauf alles ide Schwiiz, da findsch doch gar kei Fakes oder? (Gang etzt halt nöd so uf Flohmärt go Chleider poste.. ;))

csn maghrébain
24.04.2006, 13:02
Original geschrieben von Nina

abr oookay, ich han au öpis gfälschts:d e fendi täsche:D abr glaub mr, merkt kei sau:D

jetzt scho :brille:

:D :p

piranha
24.04.2006, 13:35
Original geschrieben von tumen
Wieso münd all nur immer So Orginals züüg träge?damiter kuuler sind?
s'gliiche wie mit dä markechleider...!

es isch so! i han au ufghört markaclothes kaufa! kunnt vil ztüür. han a willi nu nikita kauft.dass woni no ir lehr gsi bin ez 4 mol me lohn und kei nikita me. kunnt eifach ztüür! aber dia jungs und mädels wo nur originals kaufend, kömmend dän mir ziit au no uf welt, eba bi miar vil me lohn aber drfür au no vil me usgaba als ir lehr....sicher isch voll fresh wend immer marka kasch zocka aber eba....böööööööö jedem das seine!

Soulclap
24.04.2006, 17:15
Nur Original!

Wenni mer öppis nid cha leischte, de chani mers haut nid leischte...bringt mer säuber nüt "drfür" mit fake shit umezsekkle.

VJP
24.04.2006, 17:42
Original geschrieben von Soulclap
Nur Original!

Wenni mer öppis nid cha leischte, de chani mers haut nid leischte...bringt mer säuber nüt "drfür" mit fake shit umezsekkle.
!

wobi i würd o mit "originau" Migroshosä umäsecklä wennsimr würdä fläschä... abr nid mit gfäuschtä Migroshosä.

Biggie
25.04.2006, 09:24
t heufti trage fakes u wüsses nid :D

eh, Original heisst nid outomatisch tür.. git so öpis wie usverchouf, oder bsteusches us de staate, chunnt di o viiiu biuiger..

näbebi, so sträng limitierti sache choufi nid, isch wi jede schue, ussert biz spezielli farbe und es nummero dinne.. bisch ja blöd wenn für das meh zausch.. kolleg seit immer, selbst ist der schuhträger, macht sech sini eigeti kollekton, resp. müehsams abchläbe u spraye.. drfür isches när es einzustück..

näbebi öppe jede 100gscht Träger vo Bape het o original anne..

gliche mit de air force one... jede 2t isch scho fasch e fäutschig..

Hiermit bestehe ich auf mehr eigensinn! wieso? die huuere AF1 wo aui trage, gopf, sit biz individuell!

cutpreme
25.04.2006, 11:23
@Biggie: word
Chaufe au gern marke stuff, han au scho fakes becho (us de türkei)aber si halt scho ned so vil wert!Aber han ir schwiz au scho "Markestuff" kauft wod qualität füre arsch gsi isch, drum drucki au öpe sälber es shirt.
Han au kein airforce!Ned wels mer ned würded gfalle, sondern will eifach jede spassti soneine hed!Drum laufi lieber miteme Pimpde m-budget shue ume!

scope
25.04.2006, 11:35
cap-tipp

i ha früecher scho immer so caps annegha. aube no es bulls vo starter... und mir het mi cousin denn gseit wenn si 8 näht ufem visor hei si si original. und das stimmt!!!

viu spass bim nachezeue... und ou we si inne usgseh wie original new era, und si es glänzigs "echtheits-siegel" unger am visor hei und obedruf dr chläber mit dr grössi heissts no lang nid daser original isch.

K-Baller
25.04.2006, 11:40
jeah...da met de 8 näht stemmt ! ! !

kaufe au originals..........nor wennd halt ede ferie besch oder so ond es grad öppis het......Why not?

aber d'Qualität esch halt alles anderi als guet :-D

Han au scho gfälschti schue becho........uhhhh..........met denne wetti de gar ke sport mache......nöt risse secher be der erschte bewegig :-D

sin
25.04.2006, 12:03
fake od original .... isch doch egal ...
houptsach du hesch epis zum alege und muesch im winter nid chaut ha! Isch nämlech nid ds marke logo wo dr warm git ;)

PS es si immer no d lüt wo d kleider mache bzw. chind ir e fabrik in china oder indie und nid umgekehrt...

VJP
25.04.2006, 16:30
@sin: chunnsch nächschtsmau o widr mitm Rosa Tütü cho Brätt fahrä?:D

manki
27.04.2006, 11:07
Original geschrieben von Biggie
t heufti trage fakes u wüsses nid :D

eh, Original heisst nid outomatisch tür.. git so öpis wie usverchouf, oder bsteusches us de staate, chunnt di o viiiu biuiger..

näbebi, so sträng limitierti sache choufi nid, isch wi jede schue, ussert biz spezielli farbe und es nummero dinne.. bisch ja blöd wenn für das meh zausch.. kolleg seit immer, selbst ist der schuhträger, macht sech sini eigeti kollekton, resp. müehsams abchläbe u spraye.. drfür isches när es einzustück..

näbebi öppe jede 100gscht Träger vo Bape het o original anne..

gliche mit de air force one... jede 2t isch scho fasch e fäutschig..

Hiermit bestehe ich auf mehr eigensinn! wieso? die huuere AF1 wo aui trage, gopf, sit biz individuell!

Nur so hurti wäge AF`s.... nur wiu se en huufe deppe annehei, söu mr itz kener me träg`? Dude, mi erst AF hani mir im 94 kouft...u ja... Classic haut... aber i "überlah" "miini" AF`s nid dene pfiifene.... für mi immerno eine vo de wichtigste Shoes ever....

Aber ja...schaad giits soviu pfiifene wo ne trage... sött me verbüüüte.... :hmmm:

Biggie
27.04.2006, 11:16
Original geschrieben von manki
Nur so hurti wäge AF`s.... nur wiu se en huufe deppe annehei, söu mr itz kener me träg`? Dude, mi erst AF hani mir im 94 kouft...u ja... Classic haut... aber i "überlah" "miini" AF`s nid dene pfiifene.... für mi immerno eine vo de wichtigste Shoes ever....

Aber ja...schaad giits soviu pfiifene wo ne trage... sött me verbüüüte.... :hmmm:

ja klar, verstahni oh.. kolleg vo mir het sine o denn kouft.. het ne no immer.. ds meini ja gar nid.. wo är ne z erscht emau het anne gha hets gheise, uuh wie grusig doch dä Schue sig.. iz trage ne aui..

aber so viu lüt chöi nid dr glich gschmack ha..
und ja, när verrecke si.. Lug dä het ne i dere u dere farb, daaaaaamn, vo wo heter äch die, pooah... u vergeile fasch.. aber isch eifach dr glich schue.. ussert ds es nätli angers isch..

aber du füusch mi ja eh.. :D

eMKay
27.04.2006, 21:43
Original geschrieben von Biggie
uuh wie grusig doch dä Schue sig.. iz trage ne aui..

ich finden no immer gruusig :brille:

han mern mal vor öpä 1 johr kauft gha so à la "chli z'viel gäld vorig - ach, kaufsch der doch n'schuhä - why not mol n'AF1, häsch no kein, riskierschs halt und so viel leutz chönd sich doch nöd tüüsche - gseht sicher stylisch uus" schlussendlich hanen kauft, 1 mol agleit.. fazit: isch eifach n'scheiss schuhä, gruusig, ich bereuhs und etz lit er we neu im schrank ume..... :brille:

wetten öpert? hehehee... link zum schuhä: http://www.pickyourshoes.com/collectible/nike_air_force_1_wmns_euro_lo_wht_mze_pat.htm

Lil'Chil
27.04.2006, 23:48
Original geschrieben von scope
cap-tipp

i ha früecher scho immer so caps annegha. aube no es bulls vo starter... und mir het mi cousin denn gseit wenn si 8 näht ufem visor hei si si original. und das stimmt!!!

viu spass bim nachezeue... und ou we si inne usgseh wie original new era, und si es glänzigs "echtheits-siegel" unger am visor hei und obedruf dr chläber mit dr grössi heissts no lang nid daser original isch.

yes man, stimmt mit dene 8, aber ischmer erscht ez wieder in sinn cho. früäner sind immer all zerscht go nahzelle, bi mir stimmts :D

:brille:

na churz on topic...

bi mir gilt eifach d devise, wenn scho dennscho original. das heisst aber nid, dass alles immer marke züügs mues si. mal paar shorts vom H & M sind au easy, odr? die tüänd mer leid wo überall es glänzigs markezeiche druffstaht -.-

aber jede het sin eigete gschmack.

gute nacht

Jesh
29.04.2006, 15:48
schliesse mi Lil'Chil a.

Egau öb marge oder nid, originau sötts scho si.

Stinkyfingaz
29.04.2006, 16:36
Ich chauf grundsätzlich nur Orignales will d'Qualität um einiges besser isch !

PYouTeeS
30.04.2006, 22:41
Original geschrieben von eMKay
ich finden no immer gruusig :brille:

han mern mal vor öpä 1 johr kauft gha so à la "chli z'viel gäld vorig - ach, kaufsch der doch n'schuhä - why not mol n'AF1, häsch no kein, riskierschs halt und so viel leutz chönd sich doch nöd tüüsche - gseht sicher stylisch uus" schlussendlich hanen kauft, 1 mol agleit.. fazit: isch eifach n'scheiss schuhä, gruusig, ich bereuhs und etz lit er we neu im schrank ume..... :brille:

wetten öpert? hehehee... link zum schuhä: http://www.pickyourshoes.com/collectible/nike_air_force_1_wmns_euro_lo_wht_mze_pat.htm

ya die send wörkli zom chotze, aber das send fasch all basketstyle schueh..
lieber es paar dunks, am beschte no SBs de hetmer öppis guets..

Harris
01.05.2006, 11:05
Nur Original.

fReEMaN
10.05.2006, 15:06
pfff ich schissu ehrlich gseit druf obs original oder fake isch..

iär spinnät doch!

ich chöifu vil originali wo abgschribu sind!
findus blöd wänn jemand shirts vär 50 stutz chöift oder pullis vär 150 stutz..

sind wahrschinli so lit wo z^gäld nu nit sälbsch verdiänunt! :D isch eiguntli gar nit zum lachu :mad:

Biggie
10.05.2006, 15:19
Ja guet, muesch immer fakes u fakes ungerscheide.. Bape fakes wo immer no 200-300 sFr choschte, würdi niiie choufe.. adidas schue wärde öpe nid gfäutscht, u trage fasch nume adidas.. Puline u aues, ja eifach abe gschribe, u NFL shirts fingsch o nid wück guets gfakets..

i ha nüt gäge Fakes wo när o biuiger si, aber würd nie e fake choufe, wo 10 sFr biuiger isch aus z originale.. u hie inne meine gloub viu mit fakes, h&m odr Migros chleider.. ds si ja keni fakes... ds si eifach billig klamotte...

aso chani vo mer säge, i cha nume original trage, wüui öppe immer NFL shirts anne ha, adidas schue, u sache vom H&m und co gö mer nid...

HOse hani fakes!! :D im Da soul Pelle Pelle hose kouft, grossi grössi, hei nume 50.- sfr koschtet.. aber mir egau, si hebe, u die si immer no besser aus die neue orig. sache wo 100 millione logos druffe hei.. fingsch ja öppe nümme, normali jeans..

Out!

Topfchopf
10.05.2006, 15:27
hauptsach originell.

Fab Moe
10.05.2006, 16:46
gschribä vom biggie:
u die si immer no besser aus die neue orig. sache wo 100 millione logos druffe hei.. fingsch ja öppe nümme, normali jeans..

stimme dir vou zue git eifach fasch kenni geile jeans me
i hassä di huere jeans mit fettä ufschriftä u logo hie logo da!

ontopic: choufä wenn mügläch originau ha aber zum bischbiu huere geili schue vo canada wo fake si gse us wi airforce wen nid no fasch geiler

peace

Bretts
21.12.2009, 16:08
original = www.ebay.com (http://www.ebay.com) / www.shoes54.com (http://www.shoes54.com)

WEEDSMOKAH
29.12.2009, 16:43
^^^ ja chaufet bi shoes54, lohnt sich sicher!

K3MISTRY
10.01.2010, 16:27
Original oder nichts, wenn du kein Geld hast, gibt es immer eine H&M in der Nähe.