Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Kein Bock auf Nazis

TiEZ
24.04.2006, 21:46
http://www.popnutten.de/wp-content/uploads/2006/04/kein_bock_auf_nazis_weiss.jpg

http://www.discontentheartsandgasoline.de/kban_trailer_Medium.mov

http://www.keinbockaufnazis.de/

I.C.S.
25.04.2006, 01:03
kein bock uf JEGLICHE extremisms :brille:

Cad
25.04.2006, 16:18
eigentlich leben wir ja extrem. oder würdest du ospels lohn nicht als extremismus bezeichnen? also deine aussage kommt mir etwas denkfaul daher.

diese "kein bock auf nazis"-sache finde ich eine gute sache. ist zwar eher so ein punkrocksampler, aber trotzdem gut.

CanavaR
25.04.2006, 16:20
läb wi du wotsch, schad eifach nöd de anderne

P-Flow
25.04.2006, 16:24
Original geschrieben von CanavaR
läb wi du wotsch, schad eifach nöd de anderne

jaw, das bringts gat süüber ufe Punkt.. scheiss drauf was d'andru mächund. jede het z'rächt so z'sii wiener will, solang mu nit andru dermit schadut. wenn das aber der fall wengi, de hengi kei bock uf DER typ, egal ob nazi, skater, punk oder was öi immer.

I.C.S.
25.04.2006, 16:29
Original geschrieben von Cad
eigentlich leben wir ja extrem. oder würdest du ospels lohn nicht als extremismus bezeichnen? also deine aussage kommt mir etwas denkfaul daher.

diese "kein bock auf nazis"-sache finde ich eine gute sache. ist zwar eher so ein punkrocksampler, aber trotzdem gut.

wo han ich am ospel sis ghalt gutiert :confused:

ich will demit säge das nazis scheisse sind, linksextremiste (vo mir us punks) aber ned vill besser sind.

ob jetzt irgend en honk d`hand zum hitlergrues hebt (und garned weis waser da genau macht) oder eine "anarchie" wärende demo a wänd malt (und ned weis wases heist) chund für mich ned gross druf a. ja ich weis, es sind ned alli so, aber vili. mind. mit dene punks wo ich scho gred han, da hani also dänkt..

Topfchopf
25.04.2006, 19:44
Original geschrieben von I.C.S.
wo han ich am ospel sis ghalt gutiert :confused:

ich will demit säge das nazis scheisse sind, linksextremiste (vo mir us punks) aber ned vill besser sind.

ob jetzt irgend en honk d`hand zum hitlergrues hebt (und garned weis waser da genau macht) oder eine "anarchie" wärende demo a wänd malt (und ned weis wases heist) chund für mich ned gross druf a. ja ich weis, es sind ned alli so, aber vili. mind. mit dene punks wo ich scho gred han, da hani also dänkt..

punks wo nöd linksextrem sind, sind nöd linksextrem.

und kapitalismus schadet ois allne.

also wäg mit dem.

doch huii.. jetzt bini ja scho extrem!

Cad
27.04.2006, 18:38
tscheggs nit ganz warum alli meined punk = linkesextremismus. Sogenannte Linksextremismus gits doch scho sit hundert johr und punk erst sit 20 johr.
aber es isch halt scho so, dass punx de linksextremismus so t säge öffentlich präsentieret. han au scho mit einem mit e me duregstrichne hokekrüz gredet. de het mer au nit viel meh chöne säge als so standartphrase und de witz am ganze isch de siech het au no e störkraft cd debi kha (rechtsrock).

I.C.S.
28.04.2006, 14:12
Original geschrieben von Topfchopf
punks wo nöd linksextrem sind, sind nöd linksextrem.

und kapitalismus schadet ois allne.

also wäg mit dem.

doch huii.. jetzt bini ja scho extrem!

whuat :confused:

nik
28.04.2006, 14:21
hauptsache aktionen gegen nazis, ich denke da sind wir uns alle einig, oder?

Schurk
28.04.2006, 14:23
i glaub nimert het bock uf nazis!!