Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : gimma schlägerei...?!?

hate.biz
23.08.2004, 15:07
war am letzten freitag im UG... war ja sicherlich auch jemand da... wer hät die schlägerei von gimma mit gekriegt? hat nicht so aus gesehen als wäre es auf seinem mist gewachsen... worum gings da?

ziemlich lächerlich so eine kacke...

struubiskillz
23.08.2004, 15:14
Original geschrieben von hate.biz
war am letzten freitag im UG... war ja sicherlich auch jemand da... wer hät die schlägerei von gimma mit gekriegt? hat nicht so aus gesehen als wäre es auf seinem mist gewachsen... worum gings da?

drogen--neid--rapbites-bitchez-RNB;-)- kai ahnig aldé!!!

isc hau privat sach, meinsch nid..... who gives a fuck?!

aber jo, trotzdem gueti besserig gimma ob physisch oder psychisch ;-?!? weiss jo nid was abgange isch!

poetical
23.08.2004, 15:18
Original geschrieben von struubiskillz

isc hau privat sach, meinsch nid..... who gives a fuck?!

aber jo, trotzdem gueti besserig gimma ob physisch oder psychisch ;-?!? weiss jo nid was abgange isch!

Word, isch ächt Privatsach u ghört sicher nid da ine. Isch scho afe leid, sech über Überwachigskameras i de Züg ufrege u när liest me settigs :rolleyes:

pussyrider
23.08.2004, 15:54

Wie bitte? Hat Gimma eins in die Fresse bekommen oder hat er ausgeteilt?

Fletsch
23.08.2004, 15:59
Villicht stahts ja im nächste Bravo! Macht dänn sicher eine en Thread uf wenn er so hochinteressanti Neuigkeite list!!

Phôe
23.08.2004, 16:00
na hoffentlich ausgeteilt! aber erlichgesagt :topicsuck

Pleschen
23.08.2004, 16:05
*schliessen*:o

cutastrov
23.08.2004, 16:10
Wenn Beef über das Verbale hinausgeht...... war eine Frage der Zeit.

ps: ich kann von meiner Seite her die Aktion nicht gutheisen, kann Sie aber verstehen.

und jetzt chönnet Ihr mich fertig mache..... aber ha nix drmit ztue!

struubiskillz
23.08.2004, 16:16
Original geschrieben von cutastrov
Wenn Beef über das Verbale hinausgeht...... war eine Frage der Zeit.
... isch leider no öfters so!!!

Map
23.08.2004, 16:28
Grundsätzlech wärs für die "Diskussion" no förderlech we me wüsst wär mit wäm und wieso, aus wenn nur aui schriebe "Close" oder "Blablabla, fingi nid guet". Nüt für unguet.

slang!head
23.08.2004, 16:33
was? wer het em gimma ufs muul ghaue?

Stylebock
23.08.2004, 16:35
also bin au im UG gsi am Fritig und han das ganza mitkriagt, säga aber nüt do dazua, wills erstens völlig sinnlos gsi isch und zweitens wenn öpper öppis seit, denn dr Gimma oder dia Persona wo direkt involviart sind...

as goht au niamerd do öppis a und isch niamerd betroffa, nur zum Hater wieder öppis z'Essa geh muass ma das nit an dia gross Glocka hänga...

Beatnik
23.08.2004, 16:36
Warschindlich isch dä Gimma an EKR ane gloffe:D

Oder dä Türsteher vom UG hett gseit, " nei, du dörfsch nöd inne, du stinksch nach Buur":D
*nur en joke hr hr hr*

Bin usnahmswiis mal nöd im UG gsi am Friitig, drum weis ich hald au nüüt drüber, und ich wär eh zbsoffe gsi zum was mit übercho;)

cutastrov
23.08.2004, 16:36
Mini Meinig: über Problem wo 2 Mensche mitenand hend, diskutiert me nit öffentlich. Au wenn's mit HipHop ztue het und dr Uhrsprung vom Problem im HipHop z'sueche isch, aight?

Und wie sait me so schön? was man nicht weiss, macht einem
nicht Heiss!

Das wars, i'm out!

Pleschen
23.08.2004, 16:37
Original geschrieben von Map
Grundsätzlech wärs für die "Diskussion" no förderlech we me wüsst wär mit wäm und wieso, aus wenn nur aui schriebe "Close" oder "Blablabla, fingi nid guet". Nüt für unguet.

us dem grund au *close* bringt ja nüt und glaub de gm wird sich zu dem au nöd üssere, vilicht wenner online wär...

piis

slang!head
23.08.2004, 16:38
Original geschrieben von Beatnik
Warschindlich isch dä Gimma an EKR ane gloffe:D

Oder dä Türsteher vom UG hett gseit, " nei, du dörfsch nöd inne, du stinksch nach Buur":D

hahaha LOL...

"das isch noed Chur gege Züri, s isch en Buur gege König..."

Map
23.08.2004, 16:39
Original geschrieben von Pleschen
us dem grund au *close* bringt ja nüt und glaub de gm wird sich zu dem au nöd üssere, vilicht wenner online wär...

piis

Jep isch ou mini Meinig aber es bringt nüt z schriebe *Close*, es muess de ou gmacht wärde.(Isch mer scho klar, dass das nid i dire Macht liegt) ...Und UAZ und Reezer sy mom. nid online.

Pleschen
23.08.2004, 16:44
Jep isch ou mini Meinig aber es bringt nüt z schriebe *Close*, es muess de ou gmacht wärde.(Isch mer scho klar, dass das nid i dire Macht liegt)

ne bi nid moderator vo dere sektion...:rolleyes:

pussyrider
23.08.2004, 16:59
O.K. ich han mich schlau gmacht!

Dr Gimma het vom Griot e paar and Ohre becho! Verzellt me sich in Basel uff jede Fall. Ich finde überigns nid dass das Privatsach isch, dr Räscht vom Beef isch schliessligg au öffentligg usstreit worde! Dr Gimma hets wohl nid anderscht wölle.

mIkRoFiL
23.08.2004, 17:01
Original geschrieben von pussyrider

Dr Gimma het vom Griot e paar and Ohre becho! Verzellt me sich in Basel uff jede Fall. Ich finde überigns nid dass das Privatsach isch, dr Räscht vom Beef isch schliessligg au öffentligg usstreit worde! Dr Gimma hets wohl nid anderscht wölle.

au backe,het de mory sis wort ghalte...

struubiskillz
23.08.2004, 17:04
GEFÄHRLICHES HALBWISSEN-----oder wie seit eins zwo so schön...?!

Dr. Dr. Nörgle
23.08.2004, 17:08

falsch... dr gimma hät vo 5 type gliichziitig ufs dach kriegt. dr mory isch zwor dabii xi, hät aber gar nix gmacht, nur dumm zuegluaget und sich gwunderet, dass dr gimma immer wider ufgstande isch ;-)
an andere hät vor allem umabrätscht... und dr gimma hät sogar no dr security xait, si söllend warta bis die andere usekheiend...sie müesend no rede. geil xi. ek hät nix drmit z'tue kha.

bauers sind glaubs no zääch. gimma hät eimol bluat gspuckt und isch wider go uflegge... vo wege "verschlaga".

drosselbart
23.08.2004, 17:12
ende der diskussion!

Dirty Fifty
23.08.2004, 17:13
mini meinig faus die sach so würklech stimmt...

respäkt a gimma für z dürehaute.. und ds verhaute nächär

die angere 5 (wes 5 gsi si mi übertriebt ja gärn) si feigi sieche

respäkt das dr mory sich zrügg ghaute het

dissrespäkt das dr mory nid igriffe het, mi hät dä beef so ja chöne beände..

pussyrider
23.08.2004, 17:18
Original geschrieben von Dr. Dr. Nörgle
falsch... dr gimma hät vo 5 type gliichziitig ufs dach kriegt. dr mory isch zwor dabii xi, hät aber gar nix gmacht, nur dumm zuegluaget und sich gwunderet, dass dr gimma immer wider ufgstande isch ;-)
an andere hät vor allem umabrätscht... und dr gimma hät sogar no dr security xait, si söllend warta bis die andere usekheiend...sie müesend no rede. geil xi. ek hät nix drmit z'tue kha.

bauers sind glaubs no zääch. gimma hät eimol bluat gspuckt und isch wider go uflegge... vo wege "verschlaga".

In däm Fall bisch Du näbedrah gstande und heschem nid gholfe???

I wär nid eso sicher, dass dr Mory nid driglängt het...

sha
23.08.2004, 17:21
gäil, jetzt hemmer au so ne thread wie azad vs. sido... :rolleyes:

Dr. Dr. Nörgle
23.08.2004, 17:23
pussyrider... : quote me on that! as isch so xi und , jo, ich han nid iigriffe. jawohl. werum au? isch jo nid mi kolleg. goht mi jo nix was die händ.

aber schlüsse khönd mas scho. close thread. oder ni. mer gliich.

sha
23.08.2004, 17:25
pussyrider... : quote me on that! as isch so xi und , jo, ich han nid iigriffe. jawohl. werum au? isch jo nid mi kolleg. goht mi jo nix was die händ.

genau das esch s beschessne a de mäiste lüt - si hend äifach käi courage.

wen du jetzt mol emene club vertätscht wersch vo 5 lüt ond niemer grift i, was esch denn?

dänksch denn emmer no, das es die lüt nüd agod?

slang!head
23.08.2004, 17:27
Original geschrieben von sha

wen du jetzt mol emene club vertätscht wersch vo 5 lüt ond niemer grift i, was esch denn?

dänksch denn emmer no, das es die lüt nüd agod?

Du wärsch natürlich gad driigumped und hetsch gseit: "haued bitte mich noed de gimma!" :rolleyes:

sha
23.08.2004, 17:30
Original geschrieben von **slang!head**
Du wärsch natürlich gad driigumped und hetsch gseit: "haued bitte mich noed de gimma!" :rolleyes:

wen äine so öppis macht, chömed au ander lüt noche...

osserdem besch secher ned äläi emene club oder hesch käi kollege? ond wen äine äläi vo 5 lüt ghaue werd, gömmer secher dri, so öppis esch äifach pussy-mässig

Dr. Dr. Nörgle
23.08.2004, 17:30
Original geschrieben von sha

w

he: as händ ander lüüt igriffe. die situation musch zerschtamol schnalle! isch bitz viil bsoffa im clöb und denn sowes. aber easy. dr gimma häts jo guat duregstande. ;-)

BigBoon
23.08.2004, 17:31
LaberLaber!:hmmm:

pussyrider
23.08.2004, 17:32
O.K! Jetzt hani nomoll schlau gmacht!

Dr Mory het ihm denn aber e Chläpper geh, anschiiinend het är nid witter Zuegschlage willer Mitleid gha het, nach dene 5 Füscht...

sha
23.08.2004, 17:33
he: as händ ander lüüt igriffe. die situation musch zerschtamol schnalle! isch bitz viil bsoffa im clöb und denn sowes. aber easy. dr gimma häts jo guat duregstande. ;-)

ok, wen ander lüt igreffe hend easy, aber ech hans scho mängisch gnueg erläbt, wie öpper vo mehrere lüt verschlage worde esch, ond käi sau hätt igreffe, bes ech ond mini kollege dezwösche send...

pussyrider
23.08.2004, 17:36
Original geschrieben von Dirty Fifty
mini meinig faus die sach so würklech stimmt...

respäkt a gimma für z dürehaute.. und ds verhaute nächär

die angere 5 (wes 5 gsi si mi übertriebt ja gärn) si feigi sieche

respäkt das dr mory sich zrügg ghaute het

dissrespäkt das dr mory nid igriffe het, mi hät dä beef so ja chöne beände..

Dr Gimma isch chum elei am ufflegge gsie oder? Wo sind denn d'Kollege im Gimma gsie?

I glaub nid dasses 5 gege eine gsie sind, isch jo am Gimma sini Party gsie oder?

sonix
23.08.2004, 17:36
scho wahnsinnig wie ihr schaffed über öppis z'diskutiere, wo drüber dir gar nix z'brichte wüssed... lol..

:wtf:

zeelium
23.08.2004, 17:56
Original geschrieben von sonix
scho wahnsinnig wie ihr schaffed über öppis z'diskutiere, wo drüber dir gar nix z'brichte wüssed... lol..

:wtf:

höhö...gwüssnä wird halt s`wixe langwilig:D

sonix
23.08.2004, 18:09
Original geschrieben von zeelium
höhö...gwüssnä wird halt s`wixe langwilig:D

me chönnts meine..

scope
23.08.2004, 18:11
was der gimma schleglet? dä siech isch jo huere whack. dä het rap nid verstange. de duet me doch so battle anstatt schlegle...

nei giele im ernst... nimmts öbber wunger? ja mi hets intressiert... i lise gern wenn prominänti schlegle/ufe gring bechöme/i knast müesse wäge todschlag

ohni scheiss. das isch doch spannend...

sicher nid zuetue. sondern biuder poste vo de täter/opfer/verwundete/azettlär

Map
23.08.2004, 18:19
Original geschrieben von scope

nei giele im ernst... nimmts öbber wunger? ja mi hets intressiert... i lise gern wenn prominänti schlegle/ufe gring bechöme/i knast müesse wäge todschlag

ohni scheiss. das isch doch spannend...

sicher nid zuetue. sondern biuder poste vo de täter/opfer/verwundete/azettlär

Sensationsgeil??!! Verdammtnochma'

Dr. Dr. Nörgle
23.08.2004, 19:55
Dr Gimma isch chum elei am ufflegge gsie oder? Wo sind denn d'Kollege im Gimma gsie?

I glaub nid dasses 5 gege eine gsie sind, isch jo am Gimma sini Party gsie oder?

nai ischer ni, häsch recht. vilicht isch eifach huere schnäll gange. länger als 3 minute bruucht da jo nid. han nid z'ganze verfolgt. isch nid am gimma si party xi sondern bauers night. by the way.
und es isch sehr wohl alli gege eina xi. si händ en in egge druggt und losloh. und jo: 5 lüüt.
und d'security isch hald eifach schneller xi als all kollege. so xeht das us.

SCREWD
24.08.2004, 09:47
würklich saumässig interessant........

gester bin go gaggele, denn hani so e lange digge zapfe druckt, dass ich'n am schluss nüm ha chönne abespüele....

ha denn de HERVE gholt und är hetts grusig gfunde...naja, aber denne hani de wc-bäse gnoh und ha dä zapfe verdruckt, und denn han'n chönne abespüele......

naja, sehndr, ich ha dä scheiss sälber fertiggmacht....yeah

pussyrider
24.08.2004, 10:10
@screwd: Mach doch gschieder no paar so lässigi Liedli für mi oder so, oder meinsch das mit "gaggele"?

Find luschtig wie bi Sido vs. Azad no alli mit diskutiert händ und jetzt plötzlich wänn alli dä Thread schliesse...

Vertraged ihr nid, dass dr Gimma eins uff d'Chappe becho het? Oder was ischs Problem?

SCREWD
24.08.2004, 10:29
@screwd: Mach doch gschieder no paar so lässigi Liedli für mi oder so, oder meinsch das mit "gaggele"?

:hmmm: schrib mr mol per PM wär du bisch....

SCREWD
24.08.2004, 10:58
hani scho dänkt, dass do nüt chunnt.......

ich finds lächerlich dass jetzt no so sprüch klopfsch nach dem du DISST worde bisch...was machsch eigentlich in emene HIPHOP-Forum? gits keine R'N'B forene??

sunnst träge mrs i emene LIVE-BATTLE us??? na??? chunnsch vrby.....

i ain't nothing 2 fuck with

pussyrider
24.08.2004, 16:08

Find luschtig wie bi Sido vs. Azad no alli mit diskutiert händ und jetzt plötzlich wänn alli dä Thread schliesse...

Vertraged ihr nid, dass dr Gimma eins uff d'Chappe becho het? Oder was ischs Problem?

:wixer3:

struubiskillz
24.08.2004, 16:24
:wixer3:

wieso wichsisch....

bekunnsch kani pussys meh zum ride?!

pussyrider
24.08.2004, 16:37
@ Skillz: nai nai! Aber i finds geil, dass dr Griot ändligg si Wort ghalte het und dr Gimma das becho het woner verdient und mit sim Satz "Zvill Testosteron und zvill Koks" damals provoziert het.

I find au geil, wie plötzlich alli do Inne wän dä Thread schliesse, willsne peinlich isch, dass dr Gimma anere Bauers-Party verhaue wird und keine im Gimma hilft.

I find au geil, wie me probiert dr Gimma als Gwinner vo däm Battle anezstelle, obwohl sich in sine Liedli nüt rhymed, är sich nochträglich bim E.K.R entschuldigt, em Griot sis Game Over Tape lobt und no schlimmer: Nüt vo sine Behauptige in sine Diss-Liedli stimmt.

I find au geil, wie Jungs do inne probiere zverzelle, dass die Gschicht niemer interessiert (gäll SCREWD), aber kei andere Thread meh ahklickt wird sit Geschter!

kurz: ein ARMUTSZEUGNIS für GIMMA (är könnt jo verzelle was abgange isch...), BAUERS (das ihre "DJ" an ihrer Party verschlage wird) und all die SPACKOS wo do ine wän FACKTE vertusche.

SCREWD
24.08.2004, 16:48
@
I find au geil, wie Jungs do inne probiere zverzelle, dass die Gschicht niemer interessiert (gäll SCREWD), aber kei andere Thread meh ahklickt wird sit Geschter!

was du nid alles geil findsch.......

ich bi sälber au vo BASEL, du hübi....

was kei andere Thread meh ahklickt?? wieso antwortisch nie uff mini froog wäg em BATTLE???? lueg emol im reagga thread....

ALLI DO INNE WÜSSET, DASS DU BATTLET WORDE BISCH...nur du nid....komisch oder????

aber ich gib dir d chance, dich live z profiliere, chunnsch bi mir im rüümli vrby....

und?????

nimmsch a???

:hmmm:

pussyrider
24.08.2004, 16:53
@ Skillz: nai nai! Aber i finds geil, dass dr Griot ändligg si Wort ghalte het und dr Gimma das becho het woner verdient und mit sim Satz "Zvill Testosteron und zvill Koks" damals provoziert het.

I find au geil, wie plötzlich alli do Inne wän dä Thread schliesse, willsne peinlich isch, dass dr Gimma anere Bauers-Party verhaue wird und keine im Gimma hilft.

I find au geil, wie me probiert dr Gimma als Gwinner vo däm Battle anezstelle, obwohl sich in sine Liedli nüt rhymed, är sich nochträglich bim E.K.R entschuldigt, em Griot sis Game Over Tape lobt und no schlimmer: Nüt vo sine Behauptige in sine Diss-Liedli stimmt.

kurz: ein ARMUTSZEUGNIS für GIMMA (är könnt jo verzelle was abgange isch...), BAUERS (das ihre "DJ" an ihrer Party verschlage wird) und all die SPACKOS wo do ine wän FACKTE vertusche.

@screwd:

Nai i weiss nid das ich "Battled" worde bi. Du meinsch aber nid mit dere Wurscht wo bi Dir bim "gaggele" usecho isch oder? Das isch kei DISS für mi. Zyt für e Eins gege Eins hani leider au keini. Aber messi fürd Iladig.

Muesch aber langsam uffpasse wasd uselosch. Sunscht gohts dr bald wie em Gimma...Muahmuahmuahmuah!

Kush
24.08.2004, 16:56

Muesch aber langsam uffpasse wasd uselosch. Sunscht gohts dr bald wie em Gimma...Muahmuahmuahmuah!

dö het öppers s prinzip vo battlez und hip hop immerno noni begriffe...
wirsch battled und drohsch mit schleg... nur well dä sälber kaini stylez druff hesch.... sehr sehr erbärmlich!!!

grossi frässi und denn dr schwanz izieh... die hän mr am liebstä!!!!

slang!head
24.08.2004, 17:00

Also es isch scho chli... "komisch"

:D:D

SCREWD
24.08.2004, 17:01

so so, muess ich also uffpasse...

ich finds geil, das du mir drohsch....chönnt aber schwer ind hose goh, scho emol überleggt?

think about it

pussyrider
24.08.2004, 17:02
@Kush & Screwd: Battled Euch doch Gegesittig e bitzeli, i ha kei Bock druff und fühl mi nid im gringschte ahgriffe.

Beatnik
24.08.2004, 17:02
Ich find dä ganzi Thread chli Komisch:D

pussyrider
24.08.2004, 17:04
Original geschrieben von Beatnik
Ich find dä ganzi Thread chli Komisch:D

und wieso?

Kush
24.08.2004, 17:05
@Kush & Screwd: Battled Euch doch Gegesittig e bitzeli, i ha kei Bock druff und fühl mi nid im gringschte ahgriffe.

ich battle nur so honks... usserdem iebä mir nid s gliche elemänt us...

kai bock oder angst! bisch überhaupt aktiv? verzell?!

Pleschen
24.08.2004, 17:13

griffsch aber anderi a und lehnsch battle's ab... junge lahs eifach blibe! ich stütz mich ganz eifach uf de satz vom Gimma "nöd prüggle, rappe du huere fotze"! drischlah cha jede wo zwei füscht und es paar kollege hät, aber rappe nöd jede! und wotsch mer ja nöd säge das der diss track vom mory guet gfunde hesch, also ich hanen amüsant gfunde willi no nie so en schlechte diss ghört han!

piis pussy, luegs mal objektiv a und um wases eigentlich gaht bi me hip hop battle! chasches ja mit de breakers vergliche "wer berührt, verliert" !!!!:no:

Kush
24.08.2004, 17:20
griff aber anderi a und lehnsch battle's ab... junge lahs eifach blibe! isch stütz mich ganz eifach uf de satz vom Gimma "nöd prüggle, rappe du huere fotze"! drischlah cha jede wo zwei füscht und es paar kollege hät, aber rappe nöd jede! und wotsch mer ja nöd säge das der diss track vom mory guet gfunde hesch, also ich hanen amüsant gfunde willi no nie so en schlechte diss ghört han!

piis pussy, luegs mal objektiv a und um wases eigentlich gaht bi me hip hop battle! chasches ja mit de breakers vergliche "wer berührt, verliert" !!!!:no:

merci für d Biitrag vonerä neutrale siite, du hesch uf ä punkt brocht! aber vo dr pussy wärdä mir wohl widr ä paar daag nüt höre....

SCREWD
24.08.2004, 17:21
Original geschrieben von SCREWD
so so, muess ich also uffpasse...

ich finds geil, das du mir drohsch....chönnt aber schwer ind hose goh, scho emol überleggt?

think about it

vilicht nimmsch mi jo usenand weil stärker bisch, schön...

aber sei dir gewiss, ICH BIN NICHT ALLEINE !!!!

DU PISSER

slang!head
24.08.2004, 17:27
Jetz isch dä Therad ufeme üsserscht höche Level aglangt. Um au no mini wohlbetohnti anektote dezue z geh:

:Offtopic:

pussyrider
24.08.2004, 17:31
genau @ Slanghead! Screwd und Kush schriebet mir PMs oder in "PUSSYRIDER"-Thread ihne, wenn Ihr witer wänd händle..

dorum isches gange:

diken
24.08.2004, 17:34
*lol...

settig freds händ en richtige amüsierfaktor vo 10!!
jetz weissi defür wasi vo gwüsse z'halte ha...

Royal mit Käse
24.08.2004, 17:37
hey screwd

unser backup hesch uf sicher! disse mr dä sack! :D

p.s. ich gib dr die wuuche no e funk. ich chum mini boxe ändlich mol cho hole. es isch mr langsam zu ruhig deheim. :D

ah jo....no öbbis zum eigentliche thema vo däm thread:
ich ha miesse lache wo ich am samschtig die story vo dere "schlägerei" ghört ha. "wer nicht hören will muss fühlen."
;)

piece :kiffer:

lilfreek
24.08.2004, 17:41
hey pussyrider aka ... aka ... aka ..., gang doch is hiphop.ch forum, findsch vilicht kollege.
so vowäage "wosch buff, schlägereih uhndzo" armarmarmarm.
mek löve :hippie:

Danielsson
24.08.2004, 18:03
Aso i warte bis dr Gimma die würklichi Version verzäut, i gloub ussert är het hie niemer ä Ahnig was abgangä isch!!!
Und wen är nüt wet brichte, de isches haut so und äs wärde witerhin die strübschte Räubergschichtli verzöut!
:brille:

@ Pussy: Du bisch eifach numä truurig...! Wenn hie inä eine wetsch fertig mache, de doch nid mit Schleglä sondern mit Wörter!
Ich habe fertig mit Pussy!

@ Screwd: Mach nomau ä Disstrack, de muäsch gäg dä Pussy nieme äs Wort vrlürä, wöu üsi Probz's hesch!:D

piis

Stylebock
24.08.2004, 18:41
verzellen nit irgendöppis wenn er kai Plan hend was abganga isch, dr Gimma het höchstens 2 liachti Schläg uf ds Aug kriagt, ma gseht scho nüt meh! isch au nit dr Mory gsi wo gschleglat het, aina vu sina Jungs, glaub nit amol an Basler...

er het niamerdem gseit sie söllen usagworfa werda, dia Typa het dSecurity vu sich us usagworfa...

und Bauers hets gnuag umakha, aber wo nit gschlaga wird wird au nit igriffa...

und as isch nit a so a grossi Sach wia's do vilicht tönt...

out

pussyrider
24.08.2004, 18:47
Original geschrieben von slanGRover
verzellen nit irgendöppis wenn er kai Plan hend was abganga isch, dr Gimma het höchstens 2 liachti Schläg uf ds Aug kriagt, ma gseht scho nüt meh! isch au nit dr Mory gsi wo gschleglat het, aina vu sina Jungs, glaub nit amol an Basler...

er het niamerdem gseit sie söllen usagworfa werda, dia Typa het dSecurity vu sich us usagworfa...

und as isch nit a so a grossi Sach wia's do vilicht tönt...

out

Bla Bla! Vo "zwei liechte Schläg" Bluet spucke? Me verzellt sich, dr Gimma heig nüm guet usgseh danach!!! Dr Mory het em Gimma mindeschtens E Chläpper geh.

Danielsson
24.08.2004, 18:55
Me verzellt sich,

Hehe du kapiersch ou nüt...Futzdumm

Bschiisär
24.08.2004, 18:56
Mer verzellt sich au, dass dä Thread lutscht und ihr alles zäme blöödi :hater: sind..sorry..

hanmer fescht vorgnoh, mich nöd im Thread zu Wort zmälde, aber verdammt..nöd 10% vo all denä, wo driiposted sind däbii gsii (ich au nöd)..aber jedä werwäissed echli, wiä schlimm dä GM usgseh hät, und ob er jetzt bluetig gschlagä wordä isch oder nöd..

Fakt isch: Isches so gsii, isch es es Armuetszügniss für de Schläger..punkt..nöd meh nöd weniger..

und jetzt toibeläd nachli wiiter ufem Niveau vo Chindergärtner und plaaged oi mit schlimmä Wörter..ihr sind z'beniidä..

han gschlossä..

Aurel
24.08.2004, 18:58
Bla Bla! Vo "zwei liechte Schläg" Bluet spucke? Me verzellt sich, dr Gimma heig nüm guet usgseh danach!!! Dr Mory het em Gimma mindeschtens E Chläpper geh.

haha... du bisch echt de härtischt...

ME VERZELLT SICH...

sorry, ich chan echt nümm...

breach
24.08.2004, 18:58
naja, schint e geili party gsi zsi:D

Stylebock
24.08.2004, 19:00

..."hab gehört"...

du bisch jo döt gsi? oder? han gseh wia dr Gimma usgseh het und wia er jetzt usgseht...han gseh was passiert isch und wiaviil...aber wema diar anders verzellt denn glaub bitte das...

eigentlich han i gar nüt dazua wella säga, isch nöchstMol sicher gschider...

MacKah
24.08.2004, 19:10
vilicht nimmsch mi jo usenand weil stärker bisch, schön...

aber sei dir gewiss, ICH BIN NICHT ALLEINE !!!!

DU PISSER
gits nit pussyrider, hesch mit eim stress vo do,
chömme alli amigos :gun: aber probiers numme :D

aber no zum thema, ich finds trurig dass es in de schwiz au scho kei kodex in bezug uf hiphop me git.
muess es langsam glich ände wie in de usa oder au langsam in dütschland, oder vo frankrich gar nit erscht zspräche,
ich denk nit oder? also nämet euch mol an de nase und hebet dfiess still.
P.S. so wies zwüsche gimma und mory gsi isch, mit dem diss battle isch jo echt luschtig gsi, aber langsam gohts zwyt.
bi jo kei pussy, und ha au scho igsteckt wie au usteilt, aber nit us gründ wo uf hiphop zruck zfiehre sin.

Dämon
24.08.2004, 19:13
BRAVOOO!! si niiivooo isch wider mau richtig höch! sori, aber heit dir dr ganz tag nix besseres z tuä? diä woni aspräche settes wüsse...

pussyrider
24.08.2004, 19:16
Original geschrieben von Bschiisär
Mer verzellt sich au, dass dä Thread lutscht und ihr alles zäme blöödi :hater: sind..sorry..

hanmer fescht vorgnoh, mich nöd im Thread zu Wort zmälde, aber verdammt..nöd 10% vo all denä, wo driiposted sind däbii gsii (ich au nöd)..aber jedä werwäissed echli, wiä schlimm dä GM usgseh hät, und ob er jetzt bluetig gschlagä wordä isch oder nöd..

Fakt isch: Isches so gsii, isch es es Armuetszügniss für de Schläger..punkt..nöd meh nöd weniger..

und jetzt toibeläd nachli wiiter ufem Niveau vo Chindergärtner und plaaged oi mit schlimmä Wörter..ihr sind z'beniidä..

han gschlossä..

Ha Ha Ha!

Daser Bluet gspuckt het, het eine do inne gschriebe wo ahnschienend näbedrah gstande isch.

Fakt isch au: Dr Gimma het übere Griot gseit är würd kokse und Testosteron sprütze.

I glaub em Griot ischs nur um das gange und genau wäge däm verstand Ich die Aktion au. Wenn eine über mi sottige Scheiss würd useloh, würdi ihm wohl au dFrässi poliere...

Fakt isch au: Dass dr Gimma sich bim E.K.R für sis dumme gedisse entschuldigt het.

Luschtig, au dr slanGRover het sich "gschwore" nüt meh derzue z'poste...

MattHotMan
24.08.2004, 19:17

word

pussyrider
24.08.2004, 19:18
Original geschrieben von MacKah
gits nit pussyrider, hesch mit eim stress vo do,
chömme alli amigos :gun: aber probiers numme :D

aber no zum thema, ich finds trurig dass es in de schwiz au scho kei kodex in bezug uf hiphop me git.
muess es langsam glich ände wie in de usa oder au langsam in dütschland, oder vo frankrich gar nit erscht zspräche,
ich denk nit oder? also nämet euch mol an de nase und hebet dfiess still.
P.S. so wies zwüsche gimma und mory gsi isch, mit dem diss battle isch jo echt luschtig gsi, aber langsam gohts zwyt.
bi jo kei pussy, und ha au scho igsteckt wie au usteilt, aber nit us gründ wo uf hiphop zruck zfiehre sin.

Genau dodrum gohts Homie!

über eine Behaupte är würd Kokse und Testosteron sprütze het NICHTS mit Hip Hop ztue, genau dorum het dr Griot und sini Homies drihgschlage. Dr Gimma het gwüsst was uff ihn zuekunnt.

pussyrider
24.08.2004, 19:20
Original geschrieben von Aurel
haha... du bisch echt de härtischt...

ME VERZELLT SICH...

sorry, ich chan echt nümm...

de härtischt bisch du...immerhin wasd ANZAHL BEITRÄGE ahgoht...LOL

Stylebock
24.08.2004, 19:23
also min Fakt isch dass dr Pussyrider an Vollidiot isch wo kai Ahnig vu nüt het und sini Meinig ufgrund vu Sacha wo andri im verzellen bilda tuat...

glaub mr HOMIE, wenns a Schlegerei geh hätti ( was nit geh het! ) denn wärend Bauers am Start gsi...meinsch alli hend angst vor 5 NO-Code-Peeps? jooo klar...

und HOMIE, wär do will Fakta ( jo Fakta, das schribsch ohni C! ) vertuuscha bin i miar denn nit so sicher...wenn nüt mitkriagt hesch bisch aifach ruhig und schribsch kai Kacke do ina...

MacKah
24.08.2004, 19:24
Genau dodrum gohts Homie!

über eine Behaupte är würd Kokse und Testosteron sprütze het NICHTS mit Hip Hop ztue, genau dorum het dr Griot und sini Homies drihgschlage. Dr Gimma het gwüsst was uff ihn zuekunnt.
nei falsch bueb, du hesch do öpis nit verstande:
er het in mit dem verbal dissed (oder wer seit do welle diss ok isch und welle zwyt goht?? ebbe) und dr mory oder besser gseit sini homies hän miesse über dr grenze usgoh, in dem sen verdrescht hän. er het jo nit gseit er fickt sini muetter oder sone scheiss

breach
24.08.2004, 19:29
falls es würklich so gsi isch, weissi gar nöd wieso alli so empört sind über e "physischi" antwort siitens mory. schwiiz isch chli, die beteiligte sind erwachseni manne, isch normal dass sowas schlussendlich inere persönliche gegenüberstellig "klärt" wird...vor allem nachdem so viel scheisse verzellt worde isch. wenn gwüssi lüüt ihri konflikt uf em pausi dur es battle und e aschlüssendi rundi tschuute usträged, schön, aber normalerwis lauft das andersch. wämmer sich mit gwüsse behauptige zwiit usem fenster lehnt muss mer au mit konsequenze rechne. wie im reguläre läbe halt au.

DeeFly
24.08.2004, 19:40

out

...äääähm halo?? Ich bin au für Peace und liäbi, aber wänn einä än homie vo mir alangt isch färtig mit peace und liäbi, dänn gihts eis ufd frässi, und das söt doch gottverdammtnamal au bi dä bauers so si oder??

Stylebock
24.08.2004, 19:48
Original geschrieben von DeeFly
...äääähm halo?? Ich bin au für Peace und liäbi, aber wänn einä än homie vo mir alangt isch färtig mit peace und liäbi, dänn gihts eis ufd frässi, und das söt doch gottverdammtnamal au bi dä bauers so si oder??

isch au so, aber wenn gar nüt passiert? witsch as paar Lüt verprügla nur weg am Reda? oder 1 Ohrfeiga = Massaschlägerei? das bringts mol voll nit, sind eh immer Securitys dazwüscha gsi...

stylebrünzlär
24.08.2004, 21:53
ihr sind doch alli scheisse! hebed doch eifach all d fresse wener nöd wüsset wies gsi isch oder? laberet so lang ke scheiss me, bis sich evtl. de gm selber z wort meldet. wie wärs??? und wenn nöd close!

irgendwie lächerlich

Luusmailtli
24.08.2004, 21:55
..scho 5 sitte...
..krassi tratsch-bandi do in däm thread..

:rolleyes:

DeeFly
24.08.2004, 23:13
tja, mir all findäts lächerlich, aber trotzdem findämärs doch all glich irgändwiä äs spannänds thema...ich weiss nöd, isch halt so...glaub...whatever...out...

pussyrider
25.08.2004, 09:05
Fazit:

Peinliche Bauern scheissen sich in die Hosen wenn 5 Jungs ihre Party entern, den DJ beim Pult holen und ihn dann in einer Ecke des Clubs verprügeln (3 rechte Gerade, unzählige Backpfeiffen, ein Knie gegen den Kopf).

Eine Bäuerin warnte Mory nach der Aktion vor dem UG, dass gleich ca. 30 Bauern kommen und die Jungs verprügeln wollen...auch nach 15 Minuten kam niemand.

Gimma hat bekommen was er für sein "Mory kokst uns spritzt" verdient hat...

OUT! IHR KÖNNT WEITER KACKE LABBERN!

MacKah
25.08.2004, 09:08
Fazit:

Peinliche Bauern scheissen sich in die Hosen wenn 5 Jungs ihre Party entern, den DJ beim Pult holen und ihn dann in einer Ecke des Clubs verprügeln (3 rechte Gerade, unzählige Backpfeiffen, ein Knie gegen den Kopf).

Eine Bäuerin warnte Mory nach der Aktion vor dem UG, dass gleich ca. 30 Bauern kommen und die Jungs verprügeln wollen...auch nach 15 Minuten kam niemand.

Gimma hat bekommen was er für sein "Mory kokst uns spritzt" verdient hat...

OUT! IHR KÖNNT WEITER KACKE LABBERN!
kei statement zu miner ussag? immer nur dumm go frässe ufrisse, aber leider nie meh dehinter :rolleyes:

SCREWD
25.08.2004, 09:27
vergiss es mecca..........was will dä eigetnlich disse??? nüt, dä wird sogar dört usglache wo är sich isetzt, gäll DANIEL??? UPPERCUT, das isch doch dini band mit dim kolleg zämme....aber weisch was?? UPPERCUTZ gits ebbe leider scho und isch e TURNTABLISM-CREW us Dütschland....aber du hesch KEI AHNIG......nid emol i dinere REAGGA MUSIK.....

und dorum han ich mit dir abgschlosse, ich gang jo au nid in COOP und diss d kassiererinn.....wär jo unfair

FAKT ISCH : http://www.soundclick.com/bands/2/screwdandrw4onemusic.htm

so....

öb di disst fühlsch oder nid, mir glich....MICH WÜRDS UFFJEDEFALL ASCHISSE SO E DISS Z KRIEGE....

und jetzt mach di vom ACKER

MacKah
25.08.2004, 09:36
vergiss es mecca..........was will dä eigetnlich disse??? nüt, dä wird sogar dört usglache wo är sich isetzt, gäll DANIEL??? UPPERCUT, das isch doch dini band mit dim kolleg zämme....aber weisch was?? UPPERCUTZ gits ebbe leider scho und isch e TURNTABLISM-CREW us Dütschland....aber du hesch KEI AHNIG......nid emol i dinere REAGGA MUSIK.....

und dorum han ich mit dir abgschlosse, ich gang jo au nid in COOP und diss d kassiererinn.....wär jo unfair

FAKT ISCH : http://www.soundclick.com/bands/2/screwdandrw4onemusic.htm

so....

öb di disst fühlsch oder nid, mir glich....MICH WÜRDS UFFJEDEFALL ASCHISSE SO E DISS Z KRIEGE....

und jetzt mach di vom ACKER
jo isch doch e arme :rolleyes:

SCREWD
25.08.2004, 09:39
yo dääääääääääääääääääääääääääääääääänk

SCREWD
25.08.2004, 09:44
Original geschrieben von MacKah
hesch scho abgmacht? oder willsch grad mit mir, azad und co mitcho?

hehehe mit em azad aka UNCLE HOWIE *lol* jo ich glaub ich gang mit em RW aber mr chönne au alli zämme goh.....willsch du denn mit mir goh? hehehehe

SCREWD
25.08.2004, 09:49
hehehehe, easy...ich dänk scho dass mr das finde wärde....so, tüemer unser private züügs nid do inne bespräche *g*

nise
25.08.2004, 09:53
screwdandrw4one+pussyriderdiss.mp3 hahaha
so geht das!

achjo und mi kommentar zu däm thread:
ich bi imfall dr derbsti und ihr sind alli wack!

aber wenigstens zeigt sichs do wieder, an basel kunnt kain vorbi, do häscherets no wenn e dicke hals machsch! aber zum glück wird dä ganz drägg in züri erledigt, ich will schliesslich mini rueh ha do!

verhauet euch no guet, i ha nüt dr gege wenns e paar stai im wäg weniger het...

pax (wobi s gwüssi anschinend nie pagge...)

struubiskillz
25.08.2004, 10:19
.

Fakt isch au: Dr Gimma het übere Griot gseit är würd kokse und Testosteron sprütze.

I glaub em Griot ischs nur um das gange und genau wäge däm verstand Ich die Aktion au. Wenn eine über mi sottige Scheiss würd useloh, würdi ihm wohl au dFrässi poliere...

mory cokz jo nid gäll..... nai gar nid :hmmm: und sunscht wenn das dr grundisch isch ächt lächerlich!!!

@screwd isch das widr dr gliichi disstrack?! muesch mr s file mol per e-mail schigge wills au ufem pc....

pussy gang hei go uppercutte (motherfucka)!!!!!

PhrazeFive
25.08.2004, 10:20

I glaub em Griot ischs nur um das gange und genau wäge däm verstand Ich die Aktion au. Wenn eine über mi sottige Scheiss würd useloh, würdi ihm wohl au dFrässi poliere...Pussy du koksisch und sprützisch testosteron
So jetzt chum und hol mich bin hüt und morn de ganz tag in Basel und warte nur druff vo dir uf d'fressi z'becho...

Dämon
25.08.2004, 10:25
ähm, entschudigung... sit dir aues chli dräue oder was? nämets doch isi.

chindergarte schissdräck

hate.biz
25.08.2004, 10:36
ich habe den thread eröffnet, also mach ich doch auch mal ein zwischenfazit zwischen durch.....

1. pussyrider = griot oder jemand nahestehendem aus seinem umfeld. oder wieso ist man gleich wieder auf 150 und will genau wissen wegen welchem zitat das es schläge gegeben hat?

2. no code und mory = idioten verein. das battle war schon fast ein jahr her, auf ein verbales battle antwortet man nicht mit schägen.

so, und jetzt lönd dä kindergartä wiiter läbä....

pussyrider
25.08.2004, 10:37
mory cokz jo nid gäll..... nai gar nid :hmmm: und sunscht wenn das dr grundisch isch ächt lächerlich!!!

@screwd isch das widr dr gliichi disstrack?! muesch mr s file mol per e-mail schigge wills au ufem pc....

pussy gang hei go uppercutte (motherfucka)!!!!!

nai homie, mory kokst ganz sicher nid. dä trinkt nid emoll alk oder kifft...ABER IHR WÄNDS NID VERSTOH.

wäge däm "schissi uff die kleine suckers - wo dehaime hocke - und uff aightgenosse - numme scheisse schwaffle"

i bi duss & chum nüm dohi. Ihr miend Euch zerscht Höörli uffem Sack wachse loh.

@screwd: mir sehn uns...freu di druff!

MacKah
25.08.2004, 10:45
nai homie, mory kokst ganz sicher nid. dä trinkt nid emoll alk oder kifft...ABER IHR WÄNDS NID VERSTOH.

wäge däm "schissi uff die kleine suckers - wo dehaime hocke - und uff aightgenosse - numme scheisse schwaffle"

de und de mory kenne, ha ich weniger angscht. :rolleyes:
hui er chunnt nümm dohi, hesch e röckli a du schweschter?

uhhhhh screwd er chunnt di cho schlo. :D :rolleyes:

pussyrider
25.08.2004, 10:50
ich habe den thread eröffnet, also mach ich doch auch mal ein zwischenfazit zwischen durch.....

1. pussyrider = griot oder jemand nahestehendem aus seinem umfeld. oder wieso ist man gleich wieder auf 150 und will genau wissen wegen welchem zitat das es schläge gegeben hat?

2. no code und mory = idioten verein. das battle war schon fast ein jahr her, auf ein verbales battle antwortet man nicht mit schägen.

so, und jetzt lönd dä kindergartä wiiter läbä....

doch nomoll!

1. ich kenne griot ja. bin aber nicht griot und nahestehend würd ich dem auch nicht sagen...

2. wie sich rausgestellt hat, gings nur griot um die backpfeiffe welche er gimma auch gegeben hat. den anderen gings um eine andere geschichte...es gibt noch eine reihe homes welche gimma eine reinhauen wollen!

jetzt bin ich entgültig weg von hier!

PhrazeFive
25.08.2004, 10:52
jetzt bin ich entgültig weg von hier! Das ist Music in meinen Ohren :-)

MacKah
25.08.2004, 10:53
Original geschrieben von Pingu
Das ist Music in meinen Ohren :-)
muahaha allerdings

Dämon
25.08.2004, 10:59

das chani nur bestätige... dr griot trink weder alk no raucht är chrut oder nimt süsch irgendöpis chemischs...

SCREWD
25.08.2004, 11:01
ich ha ganz ganz fest angst.......:nuggi:

bisch nämmlich nid dr einzig wo mi verschloh will, weil ich bi überall scho so verhasst.....

wart mol....hmmmmmmmmm

am 18.09. in d kaserne.....denn hani zyt mich verschloh z loh....DYNAMIC DUO Plattetaufi....holsch mi denn au vom DJ PULT ???

villicht hilft mr denn jo öbber :rolleyes:

slang!head
25.08.2004, 11:03

i bi duss & chum nüm dohi

wenigstens öpis :D

PhrazeFive
25.08.2004, 11:05

bisch nämmlich nid dr einzig wo mi verschloh will, weil ich bi überall scho so verhasst.....

wart mol....hmmmmmmmmm

am 18.09. in d kaserne.....denn hani zyt mich verschloh z loh....DYNAMIC DUO Plattetaufi....holsch mi denn au vom DJ PULT ???

villicht hilft mr denn jo öbber :rolleyes: Ich würd dir nöd helfe aber du chöntsch doch sicher luege dassi uf de Gästeliste bin? :) ;)

struubiskillz
25.08.2004, 11:05
Original geschrieben von Dämon
das chani nur bestätige... dr griot trink weder alk no raucht är chrut oder nimt süsch irgendöpis chemischs...

check ämol si neue stuff...

"ich zieh kai line, ich zieh grad ä ganzi schiine...."

und so spässli wiederhohle isch hüfiger....
wenn er wirklich kai cöki nase isch, wieso schwafled er denn so scheiss.... :confused: dä isch white nose number one!!! au wenn scho, stresst mi nid, het nur sellä gseit si!

SCREWD
25.08.2004, 11:06
@ PINGU....hehehe............d GUESTLIST isch scho voll, sorry homie....ha nur 4 dörfe druffnäh.....

MacKah
25.08.2004, 11:07
ich hilf dr screwd, nimm aber no paar kolege mit :D
http://www.hip-hop.sk/totojehiphop/images/turntableeast.jpg

MacKah
25.08.2004, 11:09

wenn er wirklich kai cöki nase isch, wieso schwafled er denn so scheiss.... :confused: dä isch white nose number one!!! au wenn scho, stresst mi nid, het nur sellä gseit si!
jo lug vo wege er raucht sufft und kifft nit, dass hän die lüt do inn eifach vo sim ironische tegscht übernoh und wänn sich jetzt ufspile mit däm, als würde si dr griot persönlich kenne. dumms gschnurr

Kush
25.08.2004, 11:11

wart mol....hmmmmmmmmm

villicht hilft mr denn jo öbber :rolleyes:

ollléé olléé olléé olléé ;-))

hän mrs doch gschafft, he screwd!! bim zweite mol wo dr disstrack inegstellt hesch hets em ändgültig glängt!! ha gmeint du willsch fame pussy... do hesch di fame!!!
vollidiot, au wenn er jez untermnä andere name do ihne goht und biz zrugghaltender isch.... immerhin hän die zwei stündli im SL41 öppis brocht, na'mean!!!

wo bliibt screwd, RW und mi apllaus jungz...?!?! ;-)

P.S: ahjo, und ich "hilf" dr denn eh au dä spassti wird no sis balue wunder (oder au aug) erläbä.....

D-Glay
25.08.2004, 11:30
hehe.. Screwd. :D

Also ZH understützig hesch falls bruuchsch.. Gisch mer susch eifach es phone Chrieger und ich stahn innert chürzischter Ziit vorem Lade. ;)

Greetz!

SCREWD
25.08.2004, 11:38
ueeeeeeeee DEF :-) MERCI FÜR DI SUPPORT !!! ich schätz das sehr....GEILE SIECH...lüüt dr au so emol a, wenn mr per PM dini nr. duregisch...ha se nüm :-O

ich dänk aber nid dass es sowiit wird cho...denn gwalt isch kei lösig..demit zeigt me nur, dass me sich agriffe fühlt und cha sich nid anderst wehre.....

aber wenn de PUSSY würklich druff bestoht, denn...dörf ärs jo emol versueche.....

toniqe77
25.08.2004, 11:53
@pussyriderpussy:

pass uf was über puurä seisch, gell pürschtli!

lilfreek
25.08.2004, 13:24
jetzt bin ich entgültig weg von hier!

mann schowider dä satz, also mich nimmt wunder under welläm pseudonüm du wieder uferstahsch LUKEE! machs mal wahr.
isch so wack pal...

sha
25.08.2004, 14:27
Original geschrieben von lilfreek
mann schowider dä satz, also mich nimmt wunder under welläm pseudonüm du wieder uferstahsch LUKEE! machs mal wahr.
isch so wack pal...

worom han ech äifach s gfüel, das de lukee so öppis nie mache wörd?

PhrazeFive
25.08.2004, 14:46
@ PINGU....hehehe............d GUESTLIST isch scho voll, sorry homie....ha nur 4 dörfe druffnäh..... demfall gingi mit de andere zäme uf dich ih *hrhrhr* wott doch öpis für mis geld :-)

Neinei - denke s'ganz Limmattal staht hinter dir Screwdy :-)

Lukee
26.08.2004, 12:29

Stop This Talk Homey,

los dr nomoll ah was dr griot rapt:

"ziehdr mi sound ihne - rupf kei fade - nimm grad e sauschiene - denn mi sound isch DOPE - mi sound isch COKE - isch wiene extasy-pille - dä versaut di hoe"

Dr einzig wo scheiss schwaflet bisch Du.

Aber schön hesch dr GAME OVER ihnezoge...

OUT!

struubiskillz
26.08.2004, 12:50
Original geschrieben von Lukee
Stop This Talk Homey,

"ziehdr mi sound ihne - rupf kei fade - nimm grad e sauschiene - denn mi sound isch DOPE - mi sound isch COKE - isch wiene extasy-pille - dä versaut di hoe"

OUT!

dämfall paarmol biz falsch verstande.... ka passiere...
aber easy...
isch au besser so und ich mein du kennsch en jo....

scheeenä.... und ich weiss es isch verschisse so scheiss zu schwafele, verfiggti arbetszyt halt!!!

Dämon
26.08.2004, 12:52
Stop This Talk Homey,

OUT!

WORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lukee
26.08.2004, 12:56
dämfall paarmol biz falsch verstande.... ka passiere...
aber easy...
isch au besser so und ich mein du kennsch en jo....

scheeenä.... und ich weiss es isch verschisse so scheiss zu schwafele, verfiggti arbetszyt halt!!!

e sorry wär besser acho.

darfsch aber in zuekunft au gärn während dinere arbetszyt e bitz überlegge wasde uselohsch. isch nid cool eine us langwil "white nose number 1" znenne.

www.nocode.ch - www.on-fire.ch

MacKah
26.08.2004, 13:23
nit so zynisch! :rolleyes:

robson ponte
26.08.2004, 14:11
[QUOTE]Original geschrieben von Pleschen
[B]griffsch aber anderi a und lehnsch battle's ab... junge lahs eifach blibe! ich stütz mich ganz eifach uf de satz vom Gimma "nöd prüggle, rappe du huere fotze"! drischlah cha jede wo zwei füscht und es paar kollege hät, aber rappe nöd

da tüschisch di aber anderscht muchacho.........

Pleschen
26.08.2004, 14:26
Original geschrieben von robson ponte
[QUOTE]Original geschrieben von Pleschen
[B]griffsch aber anderi a und lehnsch battle's ab... junge lahs eifach blibe! ich stütz mich ganz eifach uf de satz vom Gimma "nöd prüggle, rappe du huere fotze"! drischlah cha jede wo zwei füscht und es paar kollege hät, aber rappe nöd

da tüschisch di aber anderscht muchacho.........

de satz hät ca. 4 ussage, chasch mer wennschon säge in weller!

überlege denn schriebe, und lerne zitiere :stupid:

he he... gäll muchacho :p :p :p

robson ponte
26.08.2004, 14:56
de satz hät ca. 4 ussage, chasch mer wennschon säge in weller!

überlege denn schriebe, und lerne zitiere :stupid:

he he... gäll muchacho :p :p :p

jede wo zwei füscht hät chan dri schla-->dri schla chan jede, aber öbs effektiv isch, isch dfraag.....ales klar jetzt???

bi mir isch ebe smuul schnäller als hirni......& bin halt chli unbegabt was so computer sache agat, darum häts mitem zitiäre nöd ganz klapt!!!

wotsch mer suscht no öppis säge?oder bii bringe?

lendiben
26.08.2004, 15:03
:bluepunk: :bluepunk: :bluepunk:
hei ehi

hetsch jetzt sclägerei gä???
zwüschem gimma fotze und em mory aka grilot kopf?
wart uff antwrrt

Pleschen
26.08.2004, 15:20
Original geschrieben von robson ponte
jede wo zwei füscht hät chan dri schla-->dri schla chan jede, aber öbs effektiv isch, isch dfraag.....ales klar jetzt???

bi mir isch ebe smuul schnäller als hirni......& bin halt chli unbegabt was so computer sache agat, darum häts mitem zitiäre nöd ganz klapt!!!

wotsch mer suscht no öppis säge?oder bii bringe?

ne ne ha nur mini ussag welle bestätige und dases an dere nix ussetze git!

piis

Dirty Fifty
26.08.2004, 15:22
gimma:

i gseh das du igloggt bisch dämfau luegsch sicher ou dä thread a... chum schrieb eifach wis gsi isch und de gäbe aui rueh u die sach isch beärdiget.. ämu für d lüüt ufem forum..

Körmit
26.08.2004, 16:36
I find nid, ass dr GM drzue Stellig nä muess. Das isch ihm yberlo. Und i wär au scho lang drfyr, ass me dä Scheiss do zuemacht. Fuck Grüchtekuchi! Schlimmer als Blick, BAZ, Bild und 20min zämme!!!

Out

Dirty Fifty
26.08.2004, 16:40
de söu är schribe das är ke stellig derzue nimmt u fertig..

aber das isch doch das wo aui druff warte das sich dr gimma mäudet.. när isch das ganze eh düre.

pussyrider
30.08.2004, 14:44
@ 50:

Isch doch klar das sich dr G. nid mäldet. Was söll er sage?
jo, I HAN vor de Auge vo all mine Bauers vom Mory und sine Kolege uffd Frässi becho?

Stylebock
30.08.2004, 14:46
@ 50:

jo, I HAN vor de Auge vo all mine Bauers vom Mory und sine Kolege uffd Frässi becho?

hey bis doch eifach ruhig wenn nit weisch was ganga isch, kasch di jo no kindischer uffüahra do dinna...

struubiskillz
30.08.2004, 14:52
e sorry wär besser acho.

darfsch aber in zuekunft au gärn während dinere arbetszyt e bitz überlegge wasde uselohsch. isch nid cool eine us langwil "white nose number 1" znenne.

www.nocode.ch - www.on-fire.ch

jo also sorry....

nenn en jez "nüchterne rapper Number One" aight?!?

Griot aka Mory akt the N-R-N-O

pussyrider
30.08.2004, 14:56
@ 50:

@slangrover
Das isch d'Wohret. Dr Gimma und dr Mory sind die einzige wo wüsse was passiert isch. Dr Gimma seit nüt (au wenn är dr ganz Taag do online isch...) und dr Mory het gseit das dr Gimma e par uff Backe becho ht...an dr Bauers-Party.

Du weisch anschienend nid was ab gange isch!

Stylebock
30.08.2004, 15:00
@slangrover
Das isch d'Wohret. Dr Gimma und dr Mory sind die einzige wo wüsse was passiert isch. Dr Gimma seit nüt (au wenn är dr ganz Taag do online isch...) und dr Mory het gseit das dr Gimma e par uff Backe becho ht...an dr Bauers-Party.

Junge i bin näbadra gstanda und han mim Gimma drüber gredat, i find au dass er sich dazua üssara sött, i machs nit! er isch scho dr ganz Tag online, schafft aber, gsehsch jo wiaviil Iträg dass er macht, so guat wia kaini!

sonix
30.08.2004, 15:00
@slangrover

shid bisch du siech beschränkt.. genau für so lüüt wie du hani nix führig!

wird erwachse giuu, u nid dumm i Forum ga sache bhaupte wo di en sheiss agönd.. -> lamed!

pussyrider
30.08.2004, 15:05
Junge i bin näbadra gstanda und han mim Gimma drüber gredat, i find au dass er sich dazua üssara sött, i machs nit! er isch scho dr ganz Tag online, schafft aber, gsehsch jo wiaviil Iträg dass er macht, so guat wia kaini!

Ha Ha!

Bisch au eine vo dene Kollege wo nid gholfe het!

FEIGLING!

Isch mir übrigens scheissegal was dr Gimma macht. Villicht ischer jetzt grad uffem WC?

Nörgler
30.08.2004, 15:06

eigentlich stroibt sich alles i mim innere da etz zposte abr öppis muäni etz loswerde.. das gaht numme an pussyrider (obwohls vo ihm chuum betrachted oder uufgnoh werdä wird)

schmock, hätts imne battle wenn eine seit er figgi am andere sini muäter öppis mit hiphop ztuä.. buäb überlegg zersch ma was du usälahsch, isch nämmli ächt truurig sganze huärä niveau i demm fred.
ich wür gern no vill vill vill dezuä säge, abr merheitlich wiä überflüssig diä scheiss diskusion da inä isch.. also ich schreie nach *clöööüüüüüs*

nörg

pussyrider
30.08.2004, 15:08
Original geschrieben von sonix
shid bisch du siech beschränkt.. genau für so lüüt wie du hani nix führig!

wird erwachse giuu, u nid dumm i Forum ga sache bhaupte wo di en sheiss agönd.. -> lamed!

Tja Sonix.

Das behaupt nid nur ich, sondern dr Mory höchstpersönlich.

Erwachse bini, sit e paar Johr. Suscht no öppis?

Stylebock
30.08.2004, 15:08
Ha Ha!

Bisch au eine vo dene Kollege wo nid gholfe het!

FEIGLING!

Isch mir übrigens scheissegal was dr Gimma macht. Villicht ischer jetzt grad uffem WC?

:dinimuätt

los Buab, du hesch kai Ahnig was gloffa isch, mit wem gäg wer und wo genau! schrib aifach nüt, sgoht di eh an Scheiss a!

outta this fucking thread

PhrazeFive
30.08.2004, 15:11
Tja Sonix.

Das behaupt nid nur ich, sondern dr Mory höchstpersönlich.

Erwachse bini, sit e paar Johr. Suscht no öppis? Du häsch doch gseit sägsch weg?
Die leere versprechige immer :(
Naja Fake-Accounts sind scho was lustigs wemmer so angst hät um sin "fame"...

pussyrider
30.08.2004, 15:12
Original geschrieben von Nörgler
eigentlich stroibt sich alles i mim innere da etz zposte abr öppis muäni etz loswerde.. das gaht numme an pussyrider (obwohls vo ihm chuum betrachted oder uufgnoh werdä wird)

schmock, hätts imne battle wenn eine seit er figgi am andere sini muäter öppis mit hiphop ztuä.. buäb überlegg zersch ma was du usälahsch, isch nämmli ächt truurig sganze huärä niveau i demm fred.
ich wür gern no vill vill vill dezuä säge, abr merheitlich wiä überflüssig diä scheiss diskusion da inä isch.. also ich schreie nach *clöööüüüüüs*

nörg

Ha Ha!

Ich verreck scho ab Euch. Alli schreie "close" obwohl dä "Fred" sovillli Hits wie sunscht kein het.

Dr Gimma het uff Frässi becho und keine het ihm gholfe.

Dr Gimma isch öffentlichi Person, dr Mory au. Also dörfe mer au do drüber im Forum diskutiere.

Oder sind ihr vor ZENSURBEHÖRDE?

scheiss Buureuffstand do inne.

pussyrider
30.08.2004, 15:14
:dinimuätt

los Buab, du hesch kai Ahnig was gloffa isch, mit wem gäg wer und wo genau! schrib aifach nüt, sgoht di eh an Scheiss a!

outta this fucking thread

Gut so.

Du willsch mer befähle? Hane Problem mit Autoritäte...

pussyrider
30.08.2004, 15:17
Mou e neutrali Frog: Du kennsch ihn jo persönlech, aber wieso seisch ihm Mory. Ha gmeint är heiss jetzt für aui Griot? Oder für Kollege immer no Mory??
:hmmm:

I kenn ihn nid guet. Aber isch eigentlich egal wie ich ihn nenn oder?

Dr Griot het em Gimma e Chläpper gschlage.

gfallts dr so besser?

struubiskillz
30.08.2004, 15:20
:blowjob: :yeah: :smokedevi :bolognais :whiteflag :iloveyou: :respect: :yo: :kuss: :knutsch

....ich lieb euch alli..... dank euch hani mi lehr noni abbroche!! thx thx thx

Stylebock
30.08.2004, 15:22
:blowjob: :yeah: :smokedevi :bolognais :whiteflag :iloveyou: :respect: :yo: :kuss: :knutsch

....ich lieb euch alli..... dank euch hani mi lehr noni abbroche!! thx thx thx

miar liabend di doch au!! :D

pussyrider
30.08.2004, 15:25
@ 50:

Das isch die zentrali Froog!

@struubeSiech:

I lieb Di au. Au wenn versuechsch z'ablänke...

@slangrover:

Doch widder do. Isch aber schnäll gange. Wieso hesch nid igriffe? isch dr Griot in überzahl gsie?

PhrazeFive
30.08.2004, 15:28
Doch widder do. Isch aber schnäll gange. Wieso hesch nid igriffe? isch dr Griot in überzahl gsie? Du bisch eidütig nöd de wo sowas sött säge oder? Wie oft häsch di jetzt scho verabschiedet und bisch doch immer wieder zrugg kroche...

Stylebock
30.08.2004, 15:38
Das isch die zentrali Froog!

@struubeSiech:

I lieb Di au. Au wenn versuechsch z'ablänke...

@slangrover:

Doch widder do. Isch aber schnäll gange. Wieso hesch nid igriffe? isch dr Griot in überzahl gsie?

wills kai Schlägerei gsi isch, nit amol a richtigs Handgemenge, jeni Security Typa sind am schlichta gsi, Bauers und Mory-Homies au...as isch recht unübersichtlich worda...und jo, wieder do, damits a bitz bir Wohrheit bliibt!

pussyrider
30.08.2004, 15:43
wills kai Schlägerei gsi isch, nit amol a richtigs Handgemenge, jeni Security Typa sind am schlichta gsi, Bauers und Mory-Homies au...as isch recht unübersichtlich worda...und jo, wieder do, damits a bitz bir Wohrheit bliibt!

Em Griot sini Version goht aber andersch:

Eine het dr Gimma bim DJ-Pult gholt. dr Gimma het denn irgendwo IM Club imene Ecke zwei Fuschtschläg kassiert und denn no e Knü zum Kopf. Denn het är E Chläpper vom Griot kassiert und erscht denn isch Security ko. Dr Gimma heigi denn aber scho sehr alt ussgseh.

Wo dr Griot und sini Jungs widder vor em UG gsie sind, heig no eini zum Griot gseit, dass jetzt denn grad 30 Bauers uffe chöme zum dr Griot verprügle. Es sig denn aber niemerds ko.

Gimma? wieso schriebsch Du nüt? Gsehsch nüm zu de Auge us?

bätschmändoo
30.08.2004, 15:46
Die Fadenwürmer (Nematoda) bzw. eingedeutscht Nematoden sind einer der artenreichsten Stämme des Tierreichs. Bislang wurden mehr als 20.000 verschiedene Arten beschrieben.

Die Nematoden kommen fast überall vor, im Meer, Süßwasser und in terrestrischen Biotopen. Häufig sind mehr Nematoden nach Arten und Anzahlen vorhanden als alle anderen vielzelligen Tiere (Metazoa). Es gibt auch eine erhebliche Anzahl parasitischer Arten, sowohl in Pflanzen (siehe etwa Rübenälchen) als auch in Tieren einschließlich des Menschen. Dazu gehört zum Beispiel der Spulwurm (Ascaris lumbricoides), die Mikrofilarien Wuchereria bancrofti und Brugia malayi, der Madenwurm (Enterobius vermicularis) oder der Zwergfadenwurm (Strongyloides stercoralis).

Der Stamm wurde ursprünglich von Nathan Cobb im Jahr 1919 als Nemata eingeführt, später als Klasse Nematoda in einem nicht mehr gültigen Stamm Aschelminthes klassifiziert. Hier werden die Fadenwürmer als eigener Stamm geführt.

Nematoden sind triploblastische Urmünder (Protostomia). Sie haben eine typisch wurmförmige Gestalt, lang und im Querschnitt rund. Eine Segmentierung fehlt. Die Körperhöhle ist ein enges Pseudocoelom, wie auch bei vielen anderen kleineren Tierstämmen. Der Mund liegt vorne und wird häufig von Fortsätzen umgeben, die für die Nahrungsaufnahme und zum Tasten benutzt werden. Der Anus liegt kurz vor dem spitzen Hinterende. Die Epidermis sondert eine mehrlagige Cuticula ab, die die Nematoden vor Austrocknung oder anderen ungünstigen Umweltbedingungen (z.B. Verdauungssäften bei Darmparasiten) schützt.

Die Nematoden häuten sich und werden daher sowie aufgrund von RNA-Untersuchungen innerhalb der Urmünder (Protostomia) zu den Häutungstieren (Ecdysozoa) gerechnet. Die meisten freilebenden Nematoden sind mikroskopisch klein und gehören zur Meiofauna. Lediglich Parasiten, wie der Pferdespulwurm können mehrere Meter lang werden. Nematoden haben keine Rundmuskulatur, so dass sie ihren Körper nur seitlich hin- und herschwingen können. Die Nahrung ist unterschiedlich und reicht bei freilebenden Arten von Bakterien und Algen über Pilze, Aas und Fäkalien bis hin zu räuberisch erbeuteten Tieren.

Die Fortpflanzung erfolgt sexuell oft mit zwei getrennten Geschlechtern. Die Männchen sind typischerweise kleiner als die Weibchen und haben oft einen charakteristisch gebogenen Schwanz. Allerdings sind auch selbstbefruchtende Hermaphroditen, wie zum Beispiel Caenorhabditis elegans keine Seltenheit.Bei freilebenden Arten ist die Entwicklung meist direkt mit vier Häutungen im Verlauf des Wachstums. Parasiten haben oft einen recht komplizierten Zyklus mit Wirtswechseln oder Organwechseln im Wirt. Die Infektion geschieht meist durch rohes Fleisch mit Larven (z.B. Trichinen) oder durch Aufnahme von Fäkalien (z.B. von Hunden) aufgrund mangelnder Hygiene.

Die Art Caenorhabditis elegans ist aufgrund ihrer einfachen Haltung und der Zellkonstanz zu einem beliebten "Haustier" der Genetiker geworden und fungiert als Modellorganismus.

poetical
30.08.2004, 15:48
Auso dä hett gseit...u när hett nämlech dä gmeint....u sowieso, är dänkt.....aber so wie's usgseht isch.....genau wäge däm hett när dä.....auso itz wüsster was abgange isch...oder äch doch nid :hmmm:

Ganz, ganz ehrlech: Scho mau i Sinn cho das ds ganze Gstürm am Gimma totau am Arsch verbi geit? Ig liese dä Thread o nume no zur Belustigung, genau wie sicher 80 % vo de Lüt wo dä aklicke. Aber äbe, jedem das seine und alles mir :rolleyes:

struubiskillz
30.08.2004, 16:02
Original geschrieben von bätschmändoo
Die Epidermis sondert eine mehrlagige Cuticula ab, die die Nematoden vor Austrocknung oder anderen ungünstigen Umweltbedingungen (z.B. Verdauungssäften bei Darmparasiten) schützt.

ahahahaha..... das hani doch scho immer mnol wellä wüsse.....

cuticula:hmmm:

rm
30.08.2004, 16:03
han eigentlich au nüt da inne welle schriebe doch es muess sie! fakt isch das nur diejenige lüüt wo das gseh hend wüssed wies richtig abgloffe isch. de rescht söll bitte d schnurrä hebbä, und ufhöre gossip shit z verzelle.

lüüt wo gwalt beführwortiged und das sau luschtig findet drüber z schpekulierä und so hend grossi problem mit sich sälber....

Stylebock
30.08.2004, 16:12
Original geschrieben von jaz-o
han eigentlich au nüt da inne welle schriebe doch es muess sie! fakt isch das nur diejenige lüüt wo das gseh hend wüssed wies richtig abgloffe isch. de rescht söll bitte d schnurrä hebbä, und ufhöre gossip shit z verzelle.

lüüt wo gwalt beführwortiged und das sau luschtig findet drüber z schpekulierä und so hend grossi problem mit sich sälber....

word up!

@pussy...jetz endgültig weg vum Thread

pussyrider
30.08.2004, 16:18
Em Griot sini Version goht aber andersch:

Eine het dr Gimma bim DJ-Pult gholt. dr Gimma het denn irgendwo IM Club imene Ecke zwei Fuschtschläg kassiert und denn no e Knü zum Kopf. Denn het är E Chläpper vom Griot kassiert und erscht denn isch Security ko. Dr Gimma heigi denn aber scho sehr alt ussgseh.

Wo dr Griot und sini Jungs widder vor em UG gsie sind, heig no eini zum Griot gseit, dass jetzt denn grad 30 Bauers uffe chöme zum dr Griot verprügle. Es sig denn aber niemerds ko.

Gimma? wieso schriebsch Du nüt? Gsehsch nüm zu de Auge us?

1 zu 1 Überlieferig vom Griot. Är isch derbie gsie und widdersproche het au keini oder Keine. Aber mit Posts zuespame in dr Hoffnig, dass me das nid seht oder wie?

I heiss zwar Pussy aber Ihr sinds!

struubiskillz
30.08.2004, 16:30

you're the real men....

sonix
30.08.2004, 17:22
1 zu 1 Überlieferig vom Griot. Är isch derbie gsie und widdersproche het au keini oder Keine. Aber mit Posts zuespame in dr Hoffnig, dass me das nid seht oder wie?

uf was wosch ussä ?! intressierts irgendöpper was du zu däm meinsch/weisch.. ?! söttigi wie du, hättä scholang eis uf dfrässi vrdient! das wo du darstellsch isch e schand für d'gsellschaft! -> gang es andrs forum mit dim bullshid ga spame..! = du närvsch.. wosch drzue no e umfrag ?!

Körmit
31.08.2004, 09:58
@slangrover
Das isch d'Wohret. Dr Gimma und dr Mory sind die einzige wo wüsse was passiert isch

Merksch dass du dir sälber wiidrsprichsch???

Und kennsch nur d Version vom Mory... Scheen objektiv, he???

Erwachse bini, sit e paar Johr. Suscht no öppis?

Du verwäggslisch erwachse mit Mündig...

Und DU bisch sälber nid drby gsi, du hesch es zwar viilicht vom Griot, aber kasch es nid bezüge! Wie scho gseit, du kennsch d Version vo dr ainte "partei". I bi sicher, ass es dr GM anders verzelle wurd...
So isch das halt, wär schlussändli d Wohret sait kame nid zwingend saage.
Usserdäm: das Thema suckt, het sich jetzt yber 9 Syte zooge, wird im Kreis umme dis(s)kutiert und sott scho syt längem gschlosse wärde.
Dr Gimma wird eh kei Stellig nä und dr Griot au nid.
Die meischte kenne nur muetmasse. Und Pussy: I ha kei Ahnig uff was du uusewillsch...
Irgend e Statement erwartisch... ischs e Usssag vom Gimma?
Wartisch bis dr GM do inne was schriibt? Wie lang wartisch vorm Kemmi, bis dr Santi Klaus uusekunnt??? Wie lang reggsch di uff, will dr Oschterhaas d Eier wiidr mol saufies vrsteggt het? Wie schnäll segglisch ins Wohnzimmer, nachdäm s Christkindli d Gschänggli undere Baum gleggt het?
Du hesch gseit, de segsch wäg und kämsch nymm.
Wieso brichsch di Wort? Und wieso machsch uns dä Gfalle nid?

Und wottsch mi jetzt fyr mini Wort vrschloo???

Gewalt ist die letzte Hoffnung der Schwachen!
Und Gwalt findet im Hip Hop NULL Platz!
:wixer: :topicsuck

Kush
31.08.2004, 10:22
jez giz schi dr dirtti oder vierti verdammti thread überä gimma.....

verddammt wenn er uech so intressiert denn gönd doch uf www.gimmagenossen.ch ...................................

aber verschoned uns ändlich mol drmit, s goht langsam uf dr sack... gimma do gimma dört und so wiiter! nur well är dr "einzig" bekanntig rapper isch wo ab und zu do inn isch, oder was?

glaubeds mrs, uf denä boards hets no lüt druff do würded ihr nüm so scheiss schriibe....
und jez zum letschtämol: cloze thread

Mora
31.08.2004, 11:18
Original geschrieben von Kush
nur well är dr "einzig" bekanntig rapper isch wo ab und zu do inn isch, oder was?

wär isch de gimma?????
:D

de dirty fifty isch imfall au no bekannt!

Dirty Fifty
31.08.2004, 11:24
mora: psssssst :schlecht

Wryter24
31.08.2004, 11:28
glaubeds mrs, uf denä boards hets no lüt druff do würded ihr nüm so scheiss schriibe....

Hm wie muss mer den das verstoh hrhrh :D :D

scope
31.08.2004, 11:30
jaja dr gimma isch dr einzig bekannt wo schribt.

bloodstar, lügner, usw kennt me jo nur us dr kontaktazeig. stimmt...

damn dudes risset öich gringe ab wenn 2 schleglä.

übrigens hei am rjd2 o 2 gschleglet, isches der serej gäge dezmond dez gsi? oder tommy vs. phantwo? yeah chum i wot aues wüsse und bruche so behinderti infos womi nid intressiere vo acts....

behindo-thread

Dirty Fifty
31.08.2004, 11:37
jaja dr gimma isch dr einzig bekannt wo schribt.

damn dudes risset öich gringe ab wenn 2 schleglä.

übrigens hei am rjd2 o 2 gschleglet, isches der serej gäge dezmond dez gsi? oder tommy vs. phantwo? yeah chum i wot aues wüsse und bruche so behinderti infos womi nid intressiere vo acts....

behindo-thread

man i hoffe du schribsch ds hie obe nid ärnschthaft ine.. resp. das isch nid würklech passiert süsch geit das ganze vo vore los...

struubiskillz
31.08.2004, 11:42

chill ämol, isch jko klar was er meint!!! und lügner.... jo wow no zwei, meh giz nüm us minerä sicht!!
zumindest wo unter ihrem mc name do inn sin :mad: :kiffer: :p :(

wer het eigetnlich berächtigung dä thread z schliessä?! uf was wartet er?!

PhrazeFive
31.08.2004, 11:45
chill ämol, isch jko klar was er meint!!! und lügner.... jo wow no zwei, meh giz nüm us minerä sicht!!
zumindest wo unter ihrem mc name do inn sin :mad: :kiffer: :p :(

wer het eigetnlich berächtigung dä thread z schliessä?! uf was wartet er?! Wieso isches wichtig, wer da inne umehanget? die Diskussion wär sowieso abgloffe, ob jetzt eine da hanget oder nöd isch egal, er häti maximal d'möglichkeit d'wind us de sägel zneh... Wobie au das nöd klappe wird, will die meiste ja doch ignorant sind und nöd glaube würdet dass er d'wahrheit verzellt...

Bschiisär
31.08.2004, 11:45
dä UAZ hät d'Berächtigung dä Thread zschlüssä..

und womer scho däbii sind: www.drunken.ch

mached geils Züüg..

Pleschen
31.08.2004, 11:46

psssssssst! es wot ja niemert hie no meh so sinnlosi thread's! suscht post das doch uf www.kaffi-chränzli.ch.vu !

piis

SCREWD
31.08.2004, 11:50
MC'S MC'S MC'S bla bla bla........

THE DJ IS THE BACKBONE OF HIP HOP........

und jetzt THREAD SCHLIESSE

PhrazeFive
31.08.2004, 11:57
MC'S MC'S MC'S bla bla bla........

THE DJ IS THE BACKBONE OF HIP HOP........

und jetzt THREAD SCHLIESSE lol - Samestau?

bätschmändoo
31.08.2004, 12:01
Thread nümm beachte und är landet "in den Niederungen dieses Forums". Auso, ke Biträg meh, oder i chlepfä no meh Biträg überä Pferdespulwurm oder s'Endoplasmatische Reticulum da inä... Aight? (Das ist eine Drohung! Huuuuuuuu! :D)
P.S.: Heit dir gwüsst, dass Elchä bis zu 30 Jahr aut chöi wärde?

SCREWD
31.08.2004, 12:01
scho........und ich sprütz es euch jetzt denn glih in d frässi hehehe

:vogler:

sonix
31.08.2004, 12:12
screwd uf sprützkurs(k).. häh.. :D

nise
31.08.2004, 12:28
ey, wieso gits nid e offiziele schlegel thread.
denn chönne die dissbrieder abmache an wellne parties si sich verhaue wänn.
denn wüsst me au immer wo öbbis abgoht und s hätt ändlich verlässlichi züge und es paar tillate photographe dört.
das würd eim e diskussion ohni informatione erspare.

mätteli anyone?

Körmit
31.08.2004, 12:32
Original geschrieben von nise
ey, wieso gits nid e offiziele schlegel thread.
denn chönne die dissbrieder abmache an wellne parties si sich verhaue wänn.
denn wüsst me au immer wo öbbis abgoht und s hätt ändlich verlässlichi züge und es paar tillate photographe dört.
das würd eim e diskussion ohni informatione erspare.

mätteli anyone?

Findi e witzige Plan :-)

scope
31.08.2004, 12:42
Original geschrieben von Dirty Fifty
man i hoffe du schribsch ds hie obe nid ärnschthaft ine.. resp. das isch nid würklech passiert süsch geit das ganze vo vore los...

öh chills dörty. i ha nume dene thread-eröffner ihri beschisseni art adaptiert, so züg z'verzapfe womi nid intressiert.

mir isches uf jedefau glich wenn si schlegle. i finge gwaut scheisse... und das wird so blibe, ou wenn rapper woni guet/whack finge das mache

weedi
20.10.2004, 02:09
was?
boeh

bergpuur
20.10.2004, 04:40
Wie bitte? Hat Gimma eins in die Fresse bekommen oder hat er ausgeteilt? :D

:D haha bitte,das isch jetz wuerkli a tummi frog...
da gimma kann doch nit usteila,er goht dem doch allem usem weg und pisst sich in d'hosa!
mi nimts ender wunder wer am gimma uf d'fressi gaeh het!
isch jo mol ziit gsi...:gun: :asshole: :gay:

Stylebock
20.10.2004, 13:27
Original geschrieben von bergpuur
:D

:D haha bitte,das isch jetz wuerkli a tummi frog...
da gimma kann doch nit usteila,er goht dem doch allem usem weg und pisst sich in d'hosa!
mi nimts ender wunder wer am gimma uf d'fressi gaeh het!
isch jo mol ziit gsi...:gun: :asshole: :gay:

Opfer...bisch jo an ganz harta...

Admin...please close Thread...

PhrazeFive
20.10.2004, 13:39
isch scho lang alles gseit worde...