Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Booking für CH-Bands

dela
23.08.2004, 15:47
Hoi zämme.

Wer macht eigentlich alles Booking. Gibt es eine Liste? Natürlich kennt jeder auch grosse Zusammenschlüsse..aber gibt es noch Adressen, die auch unbekannte Crews aufnehmen (think A&R)?

Kleine Frage am Rande des Montags...

Radical
23.08.2004, 15:58
Bi üs (TrickFabrick) gits hin und wider Platz im Line-Up für unbekannti Bands, als Vorband vo chli bekannterä...allerdings lauft's halt oft über Vitamin B...aber du weisch ja wie das isch....aber prinzipiell hät sich das no bis jetzt guet bewährt....natürlich nöd grad d Chatz im Sack....

thieu
23.08.2004, 16:32
Isch nit ganz so eifach, vorallem finn ich isch die ganz Sach so igfahre, das halt immer wider die gliiche Liit ine gliiche Örter spiilend. Der einzig weg isch wirklich Vitamin B uber Liit wo me kennt, oder de uber selber organisiäre...:hmmm:

Bi in letschter Ziit viel im Internet unnerwegs gsii, ver Gigs iner ganz Schwiiz z organisiäre ver en Walliser Hip Hop Crew (Stockitown) und me findet scho adresse, vo Liit wo eppis mächend aber es isch schwiirig, da derzüä z cho...

Isch nit CMD zäme mit dem Most anere Lischta ver alli mögliche Crews!

Z Dynamo hät ja öi eppis organisiärt, aber da heint schich ewig viel Liit gmeldet!

@ Dela wend mal eppis organisiärsch und en verdammt komische Schwiizer Dialekt wild uf der Büähna hä. P.M ver Info und MP3s.

@Radi Wiär chäme susch gäre wider ine Schlitz.... Grüäss ani Trick Famili...

Radical
23.08.2004, 16:39
Original geschrieben von thieu

@Radi Wiär chäme susch gäre wider ine Schlitz.... Grüäss ani Trick Famili...

mir händ üch nöd vergässe.....da git sich sicher mal wider was.....Gruess zrugg is Wallis....

und ja, ebä, es isch huerä schwer als nöd grad bekannte Act Bookings und so überzcho....ich weiss au wie's isch...

sly saloon
23.08.2004, 16:53
Original geschrieben von Radical
mir händ üch nöd vergässe.....da git sich sicher mal wider was.....Gruess zrugg is Wallis....

und ja, ebä, es isch huerä schwer als nöd grad bekannte Act Bookings und so überzcho....ich weiss au wie's isch...

da isch nöd well unbekannt bisch, sondern im gegeteil well überall bekannt ishc wie wack du bisch:D

Radical
23.08.2004, 16:57
Original geschrieben von sly saloon
da isch nöd well unbekannt bisch, sondern im gegeteil well überall bekannt ishc wie wack du bisch:D

du bruchsch mal wider en prächtigi Tracht Prügel, Bürschtli....oder en dicke Schmatzer..... :blingblin :blingblin

tay
23.08.2004, 17:17
hi dela!

äh..jaa..mir ja au ab und zue..sus aber kolleg vo ständig parties macht und sicher au frischfleisch bruche chönt:

www.tensionstate.com (info@tensionstate.com)

greez
tay