Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : WU TANG CLAN LIVE IN ZÜRI

music_head
09.04.2004, 14:05
AIIIGHT!!!!

Wu Tang chunt id schwiiz!! und das am 01.07.04 im x-tra, züri! So RZA, GZA, METHOD MAN, RAEKWON, GHOSTFACE...

Itritt: 70.-- (aber he...wu tang,wu tang)

därf mer nöd verpasse!!

piis head for music

danton
09.04.2004, 14:14
boohh eyyy!!!

merci für diä super-info;) dass da no niemert erwähnt hät... tsss, sachä gits...

Horni MC
09.04.2004, 14:16
aight und hätt nu 69.60 kostät!!!

lord zy
09.04.2004, 14:40
Original geschrieben von danton
boohh eyyy!!!

merci für diä super-info;) dass da no niemert erwähnt hät... tsss, sachä gits...

isch sogar nöd nur eimal scho erwähnt wordä...abr ease...sölled jo alli d chance ha uf es ticket...

ich han mis scho kauft....juhuu!:)

Telson
09.04.2004, 14:40
Haha vowäge no nie informiert worde. Hät 1 Bricht bide News und 2 Threads geh sovill ich weiss.

Ruedi Snare
09.04.2004, 15:11
70 schtutz??!?!? chrank...

various
09.04.2004, 16:50
i wirdä äuä o mir vor partie si.... :hmmm:

hawaiian
09.04.2004, 16:53
ich han au äs tigget, ich han au äs tigget:d

wär ja fasht widr mal en ahlass, für en genosse-träff:d

samee
09.04.2004, 18:18
Original geschrieben von Horni MC
aight und hätt nu 69.60 kostät!!!

bäääääääääääh:D

music_head
10.04.2004, 14:36
Original geschrieben von hawaiian
ich han au äs tigget, ich han au äs tigget:d

wär ja fasht widr mal en ahlass, für en genosse-träff:d

Genosse-träff?? why not!!

PS: ha mis ticket gad jetz bstellt! wird also au am start sii...

TARKAN
25.06.2004, 10:54
het öpper aktuelli infos wer vo de wu tang members alls am start werd sii nöchst woche? ich finde nüt uf de www.wutangcorp.com site...
klar esch glaub nur dassd e method man und de odb ned debii send. begründig vom meth esch glaub, dass er zvell ztue het met sinere tv show mit em redman zäme... schad für eus!

reezer
25.06.2004, 11:29
Original geschrieben von TARKAN
het öpper aktuelli infos wer vo de wu tang members alls am start werd sii nöchst woche? ich finde nüt uf de www.wutangcorp.com site...
klar esch glaub nur dassd e method man und de odb ned debii send. begründig vom meth esch glaub, dass er zvell ztue het met sinere tv show mit em redman zäme... schad für eus!

bis jetzt isch es sehr unklar...
lut wutangcorp.com söllät eigentlich alli däbi si... was aber sehr unwahrschinlich isch...
universal music schwiiz, wo zuständig isch für dä meth und viili anderi wu artsist für i dä CH, kommunizierät aber, dass meth und ODB nöd däbi segät...
was ich ufäm grüchtmarkt so ghört han, söllä dä RZA diä tout uf bei gstellt ha, ohni das er z'erscht all sini members überhaupt gfrögät händ ob si chönd... dä meth isch jetzt halt uf usa tour mit sim neuä album...
dä rest, ussert odb, söttet aber cho... schinbar sogar dä u-god und au dä capadonna... wir werden sehen... anfangs nächtse woche gibt es sicherlich mehr infos...

braucht noch jemand ein ticket? eine habe ich noch! pn mit angebot an mich!

TARKAN
25.06.2004, 11:50
merci für d antwort reezer. wie gseit, uf de www.wutangcorp.com page stoht würklich fsch nüt. das esch alls woni gfunde han:
News - Concert Update: Wu-Tang finally confirmed

Going back and forth the last few days (See: Concert Update: Wu Tang now Incertain), Clan showing up at Rock The Bells tour and then not showing up. It all has been very confusing but now it's time to clear it up.

The show on Saturday July 17th in San Bernadino will be starring the full Wu-Tang Clan. It has been officially confirmed by RZA and the other members of the Wu-Tang Clan. All members have been secured through their own management and RZA gave the rights to combine the different contracts into one and making it the first official Wu-Tang Clan show featuring all the members in four years in the United States and ten years since this occured on the West Coast.

If you would like to pre-order tickets, click here.

As for the European tour, those shows have been secured too and the Clan will be there!

quelle: http://www.wutangcorp.com/news/getarticle/article/535/?

News - Concert Update: Wu Tang now Incertain

Despite the assurances of the Rock the Bells concert promoter, a spokesperson for RZA of the Wu-Tang Clan said that any reunion of the iconic rap crew scheduled for July 17 in San Bernardino, California, is still under discussion. The Clan are also scheduled for a handful of shows overseas in June and July, which RZA also says are tentative.

quelle: http://www.wutangcorp.com/news/getarticle/article/533

und nochher wird e de comments notürlich wild spekuliert...

reezer
25.06.2004, 12:09
wutangcorp.com staht, würd ich nöd alles glaubä...

das isch au mal ä news gsi wo si kickt händ (19.5.04)

Due to phenomenal public demand to see the Wu Tang Clan perform together for the first time in 10 years, a second UK Wu-Tang show has been announced.

It will be on Friday 9 July at London's Hammersmith Carling Apollo. Thursday 8 July is already on sale. Tickets are £25.00.

More members have joined the show and the confirmed lineup is now as follows: RZA, GZA/Genius, Ghostface Killah, Raekwon, Method Man, Inspectah Deck, Masta Killa, U-God and Cappadonna.

das wär ja nur knapp ä wuchä nachäm konzert i dä schwiiz und folglich di glich tour... und da heissts dä meth seg däbi... wir werden sehen... wänns würklich das line up isch vo dä obä, ob mit oder ohni meth, find ich chönd mir eus nöd beklagä... falls dä meth sogar däbi isch, isch eh alles im butter....

TARKAN
25.06.2004, 12:33
beklage wot i mi eh ned...

das met dene zwoi konzert in london schient aber nach wie vor aktuell zsi, im calendar uf www.wutangcorp.com stoht:

Thursday 8
Wu-Tang Clan European Tour - London (England)
Friday 9

quelle: http://www.wutangcorp.com/calendar.php?c=1&week=1088899200
(ich glaub mer muess agmeldet sii zum die sache azluege...)

reezer
25.06.2004, 12:45
Original geschrieben von TARKAN
beklage wot i mi eh ned...

das met dene zwoi konzert in london schient aber nach wie vor aktuell zsi, im calendar uf www.wutangcorp.com stoht:

Thursday 8
Friday 9

quelle: http://www.wutangcorp.com/calendar.php?c=1&week=1088899200
(ich glaub mer muess agmeldet sii zum die sache azluege...)

naja, staht genau s'glichä wiäi für s'konzert in ZH
http://www.wutangcorp.com/calendar.php?do=getinfo&day=2004-7-1&c=1

starh
25.06.2004, 13:01
also wenn dä meth nid chunnt schiists mi verdammt ah!!!
und dä odb söt aso würkli au däbi si.
ich hoff das wenigschtens die andere chömed.wet nid so entüscht werde we bim masters mc vor paar johr.isch zwor nid sgliich aber han trotzdem es trauma.

tbo187
25.06.2004, 13:06
oh mann, ihr händ wüki 70.- aneblätteret für äs wu-tang konzert?das isch doch lächerlich!dä meth chunnt ja nöd emal!
z'amerika wür kei sau 70.- für es sones konzert anelege, aber sie wüsset das i dä schwiiz viili dazue bereit sind so hirnverbrännti priise s'zahle.

na ja, ihr münd wüsse

tbo187

TARKAN
25.06.2004, 13:59
hmm, aso wenn i jetzt en letschter ziiz so d priise vo de verschidene konzert vergliche han, esch das öppe im gliiche rahme...
s busta letscht dezember het au 60 höger kostet, für das im juli chasch sogar über 80 zahle...
ich fendes au scheisse das so krass abzockt werd, gsehne aber au di positiv site: be dene höche priise chöme wenigstens nur die lüüt wos konzert au würklich wänd gseh. es het vell weniger hobby homies und anders gsindel...

jedem seine meinung - peace

scope
25.06.2004, 14:01
Original geschrieben von tbo187
oh mann, ihr händ wüki 70.- aneblätteret für äs wu-tang konzert?das isch doch lächerlich!dä meth chunnt ja nöd emal!
z'amerika wür kei sau 70.- für es sones konzert anelege, aber sie wüsset das i dä schwiiz viili dazue bereit sind so hirnverbrännti priise s'zahle.

na ja, ihr münd wüsse

tbo187

i gloub nid das der clan der iitrittspris bestimmt. si bestimme vilich wieviu cash si wei fürne uftritt, und de mues der verastauter haut o luege das die gage deckt wird (isch sicher nid so billig das 15.- iitritte chasch bringe)...

tja... i ga nid u wirde vilich öbis verpasse, aber sgeit mr nid schlechter wäg d^äm

Kush
25.06.2004, 14:02
Original geschrieben von starh
dä odb söt aso würkli au däbi si.

:wtf: kasch en jo schnäll us em knast hohle....:wtf:

zeelium
26.06.2004, 06:00
jo ebä, odb isch sichär nöd däbi, dasch abär scho klar gsi, wo das konzert agseit wordä isch. wär natürli hammer, wänn dä meth däbi wär, allerdings bin i mit gza/rza/ghostface/inspectah deck scho vollkommä zfridä.

dä pris find i eigentli in orning. i mein, 60.- für än busta + spliff starr odär 70.- für (vorussichtlich) 8 mcs statt doch i sehr guätär relation zuänandär (bezogä uf wu-tang).

irgendwiä find i das ganzä abär huärä chrank. i ha glaubs no niä imänä halbä jahr so vil stutz für konzert usgäh und äs isch ja nöd so, als wäräts nur soso lala sachä gsi. nas und non phixion bin i nöd ma go luägä und jetzt muäss i no gäld für busta/mobb deep + mos def uftribä...gopferdelli :)

DoomLoop
27.06.2004, 18:29
nas und non phixion bin i nöd ma go luägä

S Nas kunnt au erst no :rolleyes:

Juz_Fly
27.06.2004, 18:42
naja, der ghanze clan wird nicht da sein, aba wat soll's. wu-tang iz wu-tang. und wenn es auch nur ein paar members sind...

zeelium
28.06.2004, 18:02
Original geschrieben von DoomLoop
S Nas kunnt au erst no :rolleyes:

:confused: het da nöd ma än tag vor äm dead prez söllä si?

Danielsson
30.06.2004, 11:10
Eyy Leude

I ha mir ou no äs Tix chönnä ergatterä...hehe...:p

Freue mi huärä uf morn obä, wird ou ohni Mr. Mef huärä abrockä, do bini überzügt!

piis

P.S. I hät no 1 Tix, wär intresse het söu mir ä pn schribä...!!!

TARKAN
01.07.2004, 09:11
so, dame und herre, hüt esch WU TANG agseit in zirü!!!
weiss mer jetzt wer chunnt? chunnt überhaupt öpper oder werds im letschte moment canceled wies dmx? esch jo bekanntlich s erste konzert vo de europe tour, also gets kei infos vo vorhergehende konzert. au uf de wutangcorp.com site stoht notürlich nüt...

egal, als rechtige wu tang fan fahrt mer hüt obe met dene rims am auto a:

http://adaptivestrategies.com/wu160.jpg

TARKAN
01.07.2004, 14:28
dm, was goht? enes paar stund fangt s konzert a und mer weiss emmer nonig wer am start esch? sends secher scho iitroffe...
han jetzt grad s erst mol ufd x-tra site gluegt, det stoht folgendes lineup:

Live: WU TANG CLAN (USA)
RZA, GZA, METHOD MAN, RAEKWON, GHOSTFACE

Endlich THE WU in your AREA!!!
just added: U-GOD & CAPPADONA

wenn die all chöme ghei i dure!

samee
01.07.2004, 14:34
wird geil!

ha noe e ticket

70.-
-->pm<--

Sewi
01.07.2004, 14:41
ja voll geil!!! de kolleg hät gratis tickets. wünsched mer viel spass! hehe...

lizzle mizzle
01.07.2004, 17:26
haha...ich stahn uf de gäschtelischte und chan na öper mitneh!!! muahahahahahaha:D :bouncecro :bounce: