Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Neue Video - bligg feat. savas


nafackler
23.08.2004, 18:20
Hey was findet ihr. Ich finden no geil gmacht .... han grad hüt uf viva sschwiz gseh. slied isch ja au nöd schlecht.
Eui coments..:hmmm:

Lartscho
23.08.2004, 19:13
jaja die sach mitem bligg isch scho kreeez....

dänke mau dä het dr text 3 min vorem video -> ufgschribe..
eh ja... :rolleyes:

video ansich isch scho toll, (wär cash het, cha ou supi videos mache) :)

flaboflash
24.08.2004, 09:14
alles i allem easy track, vor allem de savas chont no fett...

PhrazeFive
24.08.2004, 09:18
Video isch huere langwilig???

beid chömet mir total uninspiriert und motviert übere...
Und au de beat chunt huere lahm im Video...
Ich weiss nöd, ich finds rechts gaggi video...
Es isch au nöd kreativ nüd...

[kayoz]
24.08.2004, 09:20
video esch an und für sich schlicht ond edel...
ech fend halt eifach, dass de bligg eifach ned rappe cha...

perplex
24.08.2004, 09:33
ich finds video und au dä träck zimlich unkreativ und äs chunt mer so ihne als ob dä bligg no gschnell hät well än videoclip mache zum uf die welle ufspringe und no chli kohle mache und das findi eifach armselig.:hmmm:

reezer
24.08.2004, 09:34
Original geschrieben von Lartscho
dänke mau dä het dr text 3 min vorem video -> ufgschribe..
eh ja... :rolleyes:


wohl chum... isch ja ufäm album...

also ich find dä video super dick, guät bin vellicht au chli vorignoh, aber dä video findi würklich geil... schlicht, aber edel und es gaht um das wos gah sött, nämlich RAP(ä)

slang!head
24.08.2004, 09:37
No eazy usser das de Bligg nebed em Savas so winzig usgseht und nachdem de Savas greimt het, au so winzig isch :D

Radical
24.08.2004, 09:37
Original geschrieben von reezer
es gaht um nämlich RAP(ä)

also rein s Video findi au no iisi gmacht, gnau us dem Grund, will's nöd mit 1'000 Tschiggs und so isch (wie anderi Videos)....der Song an und für sich spricht mich jetzt nöd unbedingt aa....

bigfr0g
24.08.2004, 09:57
sorry ich cha die lüt nöd verstoh wo säged de clip seg guet

hallo velo?

de kool savas het wahrschinli gseit er hegi e stund ziit jez machemer schnell en clip.. so billig gseht er uf jedefall us

genau s'glich mitem samy deluxe sim video.. sorry für die hütig ziit isch das underschti..

slang!head
24.08.2004, 10:06
Original geschrieben von bigfr0g
sorry ich cha die lüt nöd verstoh wo säged de clip seg guet

hallo velo?

de kool savas het wahrschinli gseit er hegi e stund ziit jez machemer schnell en clip.. so billig gseht er uf jedefall us

genau s'glich mitem samy deluxe sim video.. sorry für die hütig ziit isch das underschti..

Was erwartisch? E Hollywood Bling-Bling Produktion mit soo fette Anhänger us Gold dasd ufd Fressi gheischt wennd eine a hesch oder Porsches mit soo grosse Felge das am Radchaste streifft wennd fahrsch oder bitches mit so enge strings a, das der de sabber abelauft wennd viva luegsch?!

perplex
24.08.2004, 10:18
ich find so bling bling productions au abdrosche und unkreativ. aber mer chan än video au orginel, witzig und interessant mache ohni bitche und fetti glockene am handglänk. aber ebe was willsch zumene unkreative lied äs kreativs video mache, isch no schwer.:rolleyes:

slang!head
24.08.2004, 10:33
@perplex: Hesch scho recht.

Isch niemertem ufgfalle das de KKS mindestens dopplet so breit isch wie de BLI?

Radical
24.08.2004, 10:36
Original geschrieben von **slang!head**


Isch niemertem ufgfalle das de KKS mindestens dopplet so breit isch wie de BLI?

und? isch doch egal.....sind Manne...vo dem her...mir mindeschtens isch das zimlich egal.....

PhrazeFive
24.08.2004, 10:45
Original geschrieben von **slang!head**
@perplex: Hesch scho recht.

Isch niemertem ufgfalle das de KKS mindestens dopplet so breit isch wie de BLI? ah darum hät mich de video so heiss gmacht?
:confused:
wer die zwei scho uf de bühne gseh hät weiss eifach dass de bligg en zwerg isch nebet em SAV...
meine de bligg isch eifach kein chaschte...
aber denke damit chunt er klar... und ihr?

Fletsch
24.08.2004, 10:45
Ja aso de Bligg gfallt mer au nöd so, sini tallie isch schlänker. defüür isch sin Chifer chli männlicher als dä vom savas. Und und dä Bligg hät aber die rauher Stimm. Defüür törnt mich am Savas sin Sexappeal meh ah!! what a fuck..!

sie reimed das langet! ;)

Clip isch doch easy gmacht. Mer mus ja nöd alles Geld zum Fänschter us rüere für riese Produktion. Beat isch au hammerhärt. Über d reimqualitäte laht sich ja sowieso immer striite :D

mc rassko
24.08.2004, 10:50
hans video nonig gseh, chönd mers irgendwo im netz aluege? de track findi geil:dance:

slang!head
24.08.2004, 11:08
Original geschrieben von Fletsch
Ja aso de Bligg gfallt mer au nöd so, sini tallie isch schlänker. defüür isch sin Chifer chli männlicher als dä vom savas. Und und dä Bligg hät aber die rauher Stimm. Defüür törnt mich am Savas sin Sexappeal meh ah!! what a fuck..!



Ihr schwuchtis :D Ha damit nüt welle ussege, es isch mir eifach nur ufgfalle.....

PhrazeFive
24.08.2004, 11:21
Original geschrieben von **slang!head**
Ihr schwuchtis :D Ha damit nüt welle ussege, es isch mir eifach nur ufgfalle..... Ich wünsch der en schwule sohn mit dinere intolerante haltig...

slang!head
24.08.2004, 11:31
Original geschrieben von Pingu
Ich wünsch der en schwule sohn mit dinere intolerante haltig...

leck mer doch am arsch, was zur höll isch jetz wieder intolerant gsi?

PhrazeFive
24.08.2004, 11:33
Original geschrieben von **slang!head**
leck mer doch am arschnei da bin ich intolerant - sorry...

slang!head
24.08.2004, 11:40
Original geschrieben von Pingu
nei da bin ich intolerant - sorry...

Nei wenn anderi Lüüt witzli mached über schwuli und ich denn au no ei bemerkig usebringe wie "Ihr schwuchtis" und die au no mit eme :D unterstriiche, so dass all gsehnd das ichs noed ernscht meine, und nachher vu dir mues ghöre das mer en schwule sohn wünschisch und was au immer, denn muen i sege: Du bisch doch scheisse intolerant!

struubiskillz
24.08.2004, 11:40
muess mr glaub a uwidr mol agwöhne biz meh viva z luege, aber irgendwie wird ic hspötischtens nach 4 minute immer so agressiv uf dä sender!!!

das gelaber....:no: :stupid: :devil: nüm zum ushalte

sly saloon
24.08.2004, 11:43
Original geschrieben von **slang!head**
Nei wenn anderi Lüüt witzli mached über schwuli und ich denn au no ei bemerkig usebringe wie "Ihr schwuchtis" und die au no mit eme :D unterstriiche, so dass all gsehnd das ichs noed ernscht meine, und nachher vu dir mues ghöre das mer en schwule sohn wünschisch und was au immer, denn muen i sege: Du bisch doch scheisse intolerant!

schwullo! :D und de pingu grad au. ätsch!:brille:

flaboflash
24.08.2004, 11:56
Original geschrieben von **slang!head**
Nei wenn anderi Lüüt witzli mached über schwuli und ich denn au no ei bemerkig usebringe wie "Ihr schwuchtis" und die au no mit eme :D unterstriiche, so dass all gsehnd das ichs noed ernscht meine, und nachher vu dir mues ghöre das mer en schwule sohn wünschisch und was au immer, denn muen i sege: Du bisch doch scheisse intolerant!


dat is der längste Satz den isch je gelesen habe... :eek:

#ChRüSiMüSi#
24.08.2004, 12:13
au wenn svideo kei Thematik hät findis no geil..
schlicht und eifach.. es passt miner meinig eifach zum lied.

Fletsch
24.08.2004, 13:44
Ich wet mal es schwuls Töchterli!

Nur so am Rande

PhrazeFive
24.08.2004, 13:52
Original geschrieben von sly saloon
schwullo! :D und de pingu grad au. ätsch!:brille: Du bisch de grund für mini schlaflose nächt :-)
:blumen:

PhrazeFive
24.08.2004, 13:54
Original geschrieben von Fletsch
Ich wet mal es schwuls Töchterli!

Nur so am Rande Ich wett au lieber es töchterli, en sohn chönt wie de sly werde - nei danke :D

breach
24.08.2004, 13:59
whoa, ich ha scho denkt de track bzw s ganze album isch oberlächerlich aber woni de clip gseh han...guet nacht ch-rap:D

xXel
25.08.2004, 19:00
i finge ds album geil.. ha grad s video gseh.. ish no geil gmacht..
das shpiegle ufem wisse bode fingi no fett

jo

mod
25.08.2004, 19:32
hey de s-a-v chunt drin vor ... das heisst för mich scho super video ;p do bruchts kein background da langt wiiisi wänd und white tee's ;D
optik b00m

Aurel
26.08.2004, 07:59
das video isch zwar sehr simpel gmacht, aber doch ned schlecht... de track gfalltmer au.

gunner
26.08.2004, 09:19
also ich find svideo easy, wiä erwähnt schlicht aber edäl und qualitativ guät (ohni dasi vorihgno bin). aber ebä, mr (oder besser dä b.l.i) chans ja niämertäm rächt machä... d'spiegälig ischmer au ufgfallä - gedigäni idee. mir sind so videos eh am liäbstä, dä focus lieht ufdä hauptdarsteller, nöd uf irgendwelchä bussies und strings... wi breit/gross/chli/dick/dünn dä bleitsch bzw dä sav isch inträssiert mi eigentlich herzlich wenig... klar, übers lied sälber chamer sich immer striitä - ich persönlich finz ganz ok, v.a. dä beat.

reezer
26.08.2004, 09:57
überigens bei uns in den news auf der startseite oder auf www.bligg.ch downloaden für diejenigen die es noch nicht gemerkt haben und es gerne sehen möchten....

bilibibs
26.08.2004, 18:52
ich ha grad vorhär s video uff viva gseh und muess sage, es gfallt mer.

die effekt wos hett kömme zimlich geil.

bi jo eigentlich nid so dr bliggfetischischt, trotzdäm gfallt mr dr beat au sehr guet

im bligg sini rhymes sin denn wider e anders thema

Cwik
26.08.2004, 19:09
Nice!!! Isch zwar sehr simpel und minimalistisch aber profesionel und suuber gmacht. Track isch kool und de savas...wie immer flowalicious. Würd mi wunder ne wie viil mer zahlt für sonen vid. Sie händ sicher s'maximum usem minimum gholt. Nur schad dass die meischte ch-vids immer no ufeme sehr tüffe niveau sind...sowie d'rappers wo drin ihri flows kicked. Gsehn letschte ziite immer wieder neui sache vo irgendwelchi lüüt vo dem ich no nie ghört han. Villicht kenn ich mich eifach au nömä guet us. Wird langsam alt :=) Uf jedefall...props am b.l.i...looks good.

BigBoon
26.08.2004, 19:53
Ey Sorry was isch en Clip ohni Bitsches? Ohni Fütz und geile Tits, ohni Ärsch?:hmmm:

Checked mal chli Viva Polka. Det laufed no geili clips oftmals geils gmacht und nöd grad mitmä hamma Büdtsche!

PaX
booney

rm
29.08.2004, 16:58
so han de clip jetz au ändlich mal gseh und ich find en geil, de yvan het sini mässlatte wider mal höhär gsetzd mit dem beat und de savas het n würkli fetzte part, vom bligg hammer chli meh erhoffd aber er flowd au börner ufem track.

Grüeni
29.08.2004, 20:07
Original geschrieben von jaz-o
so han de clip jetz au ändlich mal gseh und ich find en geil, de yvan het sini mässlatte wider mal höhär gsetzd mit dem beat und de savas het n würkli fetzte part, vom bligg hammer chli meh erhoffd aber er flowd au börner ufem track.

Clip findi recht schlicht, eba laider fascht zu schlicht wiana Spitol! :hmmm:
Aber dr Träck findi Börner, aifach a Hammerbeat vum Yvan...

beatniquer
29.08.2004, 20:19
i ha de track eismau gad xeh...hani da öpis verhängt, oder isch da bligg die ganz zyt nur am singe?

piis

eoz
30.08.2004, 11:38
i find slied eigentli eis vu de geilere ufem album....de savas chunt huere fett! aber de clip...jo er isch nid schlimm...aber er isch so en clip wo noch 2-3 mol gseh nümm muesch gseh weller nid so interessant isch....mini meinig!!

Beatnik
30.08.2004, 11:44
Ich säge nur:

Jurassic 5 Videos sind dä Hammer:D

Hoffentlich chunt det mal e DVD:blingblin

nico
30.08.2004, 11:59
wäh... do nervt mich dä savas so :äkk: und de bligg und svideo chunnt mer au nid besser :stupid: sorry aber passt mir voll nid...

piisens

Shirona
31.08.2004, 15:11
:D Grüezi mitenand :D
Ich ha scho viil glesä bi eui...aber das isch min erschte Biitrag. Ich finds scho chli schad, dass de Bligg ussergwöhnli viel haders häd i de Schwiz so vo wegä Kommerz und so. Ich find de Beat geil, ha mi scho lang gfreut-endlich isch d Single Zyt verbii! Deutschland und Schwiz im Ring.... Vergässed Ihr bi all eurem Kritisiere nur nöd, das Music eigentlich sött alli( öb schwarz, oder wiss) verbinde... PEACE Also wiä gseit, de Beat find ich echt cool und ich finds au geil, dass mer mit wenig Geld und Chicks cha es Video mache wo mer cha a luege.
De Zufall- jetzt chunts grad nomal im VIVA-
nomal es fetts Peace i die ganz Rundi !!! :hippie: :kiffer: :D

Wryter24
31.08.2004, 15:49
ja aber hallo Du scheinst ja ne richtige expertin in sachen Schniit finanzen und vorallem in Sachen Friede Freude Eierkuchen zu sein!

Fakt1 billig ist kein Video. Die kritik das der Videoclip billig ist ist nicht auf das finanzielle bezogen eher auf die ideen die dieser Clip nicht bietet(visuel).

Fakt2 Warum soll Musik uns verbinden gehst du noch öfters ins Musikantenstadl?

Fakt3 Bligs Sound ist Meinigsache das heisst jeder kann seine Meinung oder Gegenmeinung Kundtun. Wenn halt 3000 Leute seinen Sound scheisse finden und 150 Ihn geil wiederspiegelt das seine CD Verkäufe und halt dementsprechend auch die mehrheitlich schlechten Meinungen hier drin.

Fakt4 wird Bligg trotz der schlechten kritiken seinen Sound weitermachen die Frage ist bloss ob er von einem Label unterstützt wird!

Fakt5 darfst du gern weiterhin seinen Sound höhren seine Plakate an die Wand pinnen und Ihn anhimmeln.

Fakt6 Forums sind dazu da um zu diskutieren und ich liebe diese fakt scheisse:D

manolo23
31.08.2004, 16:03
fakt7 99% aller videoclips sind scheisse und die clips mit chicks taugen nicht mal zum wixen

nafackler
31.08.2004, 16:38
Original geschrieben von manolo23
fakt7 99% aller videoclips sind scheisse und die clips mit chicks taugen nicht mal zum wixen
Was söll das so übel motzä...
Du häsch wohl no nie en video gmacht man! isch gar nöd so eifach! Klar isch en mtv clip scheisse er muss sich halt au verkaufe chöne und ich find em bligg sin video e geili alternative... uf all fäll besser als em samy sis feat. mit dere pussy.

mc rassko
31.08.2004, 16:52
de clip findi nöd so geil, aber de track scho, vorallem de beat

manolo23
31.08.2004, 16:53
das war nicht auf bliggs clip bezogen den kenn ich ja nicht mal.
99% aller videoclips sind scheisse = ich finde dass mir perönlich nach meiner meinung und meinem geschmack nach mir ganz persönlich einer von 99 musikvideos zusagt und das ist eine von mir selbst persönlich festgestellte und subjektive feststststellung im allgemeinen wenn ich so zwischen mtv und viva hinundherzappe.
ist mir auch klar dass ein video teuer ist. ein von hinten bis vorne vergoldeter backofen ist auch teuer und aufwendig.nur sieht er trotzdem scheisse aus und macht auch nicht viel sinn.
vielleicht merkt mans. ich stelle die existenzberechtigung von videoclips in frage.

Wryter24
31.08.2004, 17:19
Original geschrieben von manolo23
das war nicht auf bliggs clip bezogen den kenn ich ja nicht mal.
99% aller videoclips sind scheisse = ich finde dass mir perönlich nach meiner meinung und meinem geschmack nach mir ganz persönlich einer von 99 musikvideos zusagt und das ist eine von mir selbst persönlich festgestellte und subjektive feststststellung im allgemeinen wenn ich so zwischen mtv und viva hinundherzappe.
ist mir auch klar dass ein video teuer ist. ein von hinten bis vorne vergoldeter backofen ist auch teuer und aufwendig.nur sieht er trotzdem scheisse aus und macht auch nicht viel sinn.
vielleicht merkt mans. ich stelle die existenzberechtigung von videoclips in frage.

Intressanter Anhaltspunkt bloss ne saubere Rechnungsleistung währe einer von 100 Videoclips :hmmm: