Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Samy Freestyle Splash 2005

tumen
28.04.2006, 02:49
die halb wält hätts scho aber gliich nomal für die wos nonig händ! video vom samy woner freestylt (100BARS!!!!!!) am splash 2005

http://rapidshare.de/files/17179927/Samy_Deluxe_Freestyle_Live_Splash_2005_Mzee_Stage_GRV-2oo5.rar.html

goerps1
28.04.2006, 18:06
murder suugeds eu man das isch bombe

7-Siech
28.04.2006, 18:14
isch scho geil, aber ich bezwiifle, dass alles en freestyle isch...

z.b.
ich hab mehr ketten als ein fahrradhändler
...

det droppt er grad es paar ganz geili punchlines nachenand... und ich glaub nöd, dass das freestyle isch...

usserdem verzählt er immer zwüschet dure wieviel täkt, dass er scho grappt hät... und das find i no schwierig wännd am freestyle bisch... bi 8 oder 16 täkt ischs no easy zum mitzähle während em freestyle, aber wänns dänn 100 bars sind, wirds scho chli schwieriger, da mär ja au no lines droppe muess...

ich behaupte, dass dä samy diä 100 bars schnäll gschriibe hät und uswändig glernt hät.. anderscht chan i mir das nöd erkläre... aber isch trotzdem fett gsi!!!!

spast
28.04.2006, 18:23
Original geschrieben von 7-Siech

z.b.
...

det droppt er grad es paar ganz geili punchlines nachenand... und ich glaub nöd, dass das freestyle isch...

usserdem verzählt er immer zwüschet dure wieviel täkt, dass er scho grappt hät... und das find i no schwierig wännd am freestyle bisch... bi 8 oder 16 täkt ischs no easy zum mitzähle während em freestyle, aber wänns dänn 100 bars sind, wirds scho chli schwieriger, da mär ja au no lines droppe muess...

ich behaupte, dass dä samy diä 100 bars schnäll gschriibe hät und uswändig glernt hät.. anderscht chan i mir das nöd erkläre... aber isch trotzdem fett gsi!!!!

ender weniger! de samy isch eifach nid so en wanker mcee wie all die mongos in germany!

sani
28.04.2006, 18:35
er zeigts immer wieder dass er de king isch :p

tumen
28.04.2006, 18:44
Mol das isch sicher Freestyle...Susch wär's ja huere skandalös haha :D

nei das isch freestyle,100%...das mitem mitzähle chamer sicher...also ja ich chent's ez aunöd aber ich dänkk aunöd das er GENAU 100 Bars droppt hätt,sondnern eifach ungefär...villicht nume 96,villicht 102 oder so...

mer merkt amig au das d'ziilene nöd gliich lang sind...und bim schriibe hetti er das sicher besser gmacht!

7-Siech
28.04.2006, 19:10
z.t. hät er verdammt geili punchlines, woner grad nachenand droppt und det bezwiifle ich dass es freestyle isch... ich han dä samy au scho es paar mal ghört freestyle und det hät er nöd uf dem level gspittet...

ich behaupte, dass dä gröscht teil freestyle isch, aber es paar sache hät er sicher gschriibe...

ja mitzähle chan mär scho... aber überleg där während em freestyle mal es paar punchlines und zähl glichziitig no uf 100 täkt... viel spass debii! aber dä samy isch scho king!

Lartscho
28.04.2006, 19:37
shiss uf samy

http://www.myspace.com/azzphalt

das isch muuuuuuuusig

..:Sat:..
28.04.2006, 19:44
haha, dä freestyle isch so dr hammer! ha ne iz ni nomau glost, aber huere wiud isch irgendwie so "dein t-shirt kommt dir bis zum knie, dabei ist's gerade mal M/ du bist ein gottverdammter zwerg und dass ist schade my man" muahaha sooo geil :D

beatfreak
28.04.2006, 20:16
Aso ich han mer das ding au mol schnäll inezoge gha woni big baus of the nauf kauft han. Ich glaub ächt ned dass das freestyle esch. Wie dä 7-Siech scho gseit het hets eifach es paar zu härti punchlines dine. Samy esch zwar scho king em spitte, aber ich glaube trotzdem ned dra.

Aber er het doch au ned behauptet es segi freestyle, oder?

mod
28.04.2006, 20:20
das isch die amerikanisch version vomne freestyle..

beatfreak
28.04.2006, 20:25
Oder so bärner boxe-style oder wie das au emer heisst.

@mod: gosch höt au is nordportal?

one8seven
28.04.2006, 20:48
Original geschrieben von 7-Siech

z.b.
...

isch hüt doch no oft so, dass mc's mit fertigä punchlines a battles gönd (au im hübeli bi paarnä dä fall gsi) - bin aber au dä fründ vo frontä und denn uf das igoh und dementsprechend konterä....interessanter - und kreativer.

Ben Swift
28.04.2006, 21:48
Das wurde bestimmt kurz vor dem Auftritt geschrieben. Ist aber auch so schon genug schwer das so kurz auswendig hinzubekommen.

Obwohl ich ihm das auch Freestylemässig glauben würde. Ich habe von Samy schon ganz ähnliche Punchlines gehört die wirklich Freestyle waren.

z.b ein Jay-Z schreibt seine Texte nicht mal mer auf, der Typ Rappt sich das Zeug im Kopf zurecht und kann es dann ON Point bringen.

Für einen Text der richtig ausgearbeitet ist, kommt es mir dann doch stellenweise zu schlecht rüber, für einen Freestyle ist es an manchen Stellen zu krass, aber nicht unmöglich.

Ist ja auch egal, das Ding ist richtig geil, und die Big Baus CD ist auch richtig geil!

Es gibt aber z.b auch von Savas ein Video (40 bars). Das ist ganz sicher kein Freestyle sondern fein säuberlich geschrieben worden, aber eigentlich auch sehr geil....check it
Kool Savas - 40Bars (WMV) (http://download.mzee.com/media/file/a3daf020e96b8c6e4fe278c4dc6dd3c1/000144/KoolSavas-40Bars_MZEE.com.wmv)

Beatnik
29.04.2006, 00:26
Original geschrieben von tumen
video vom samy woner freestylt (100BARS!!!!!!) am splash 2005

http://rapidshare.de/files/17179927/Samy_Deluxe_Freestyle_Live_Splash_2005_Mzee_Stage_GRV-2oo5.rar.html

Original geschrieben von Ben Swift
check it
Kool Savas - 40Bars (WMV) (http://download.mzee.com/media/file/a3daf020e96b8c6e4fe278c4dc6dd3c1/000144/KoolSavas-40Bars_MZEE.com.wmv)

Alles cool Jungs:cool:

Und da grad namal es "lustigs" Video (Dasmal wider vom Samy Deluxe feat. Oliver Pocher)
http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=21626

eMKay
29.04.2006, 00:51
hahahahaaaa.. krassi geili sach!

YanX
29.04.2006, 13:29
Damn-- I wett dä shit unbedingt losä aber bi mir geitz usnahmswiis nid:wtf:

Alles wo ig Downloade funktioniert normalerwiis über real player aber desmal nid! über weläm programm loset dir's?

peez

Jesh
29.04.2006, 14:25
bi mir funzts leider o nit... :no: was mache mir fautsch?

tumen
29.04.2006, 14:27
Bi mir isch's zersch aunöd gange...dänn hani en andere Player ABEGLADE ,und boooom es isch gange:D

thieu
29.04.2006, 14:31
Original geschrieben von YanX
Damn-- I wett dä shit unbedingt losä aber bi mir geitz usnahmswiis nid:wtf:

Alles wo ig Downloade funktioniert normalerwiis über real player aber desmal nid! über weläm programm loset dir's?

peez

Der Samy Freestyle ist eine .rar Datei, die muss man erst enzippen.... Danach sollte das dann schon klappen. ;)

tumen
29.04.2006, 14:33
Original geschrieben von thieu
Der Samy Freestyle ist eine .rar Datei, die muss man erst enzippen.... Danach sollte das dann schon klappen. ;)

genau ! eifach mitem winrar entzippe...da (http://www.download.com/WinRAR-German/3000-2250_4-10450194.html?tag=lst-0-2) chasch winrar downloade ;)

und dänn hald en andere player downloade wänns mitem einte nöd funzt!u know?

eMKay
29.04.2006, 14:47
hehee..leutz - be mir ischs au nöd gange (winamp und windows media player) und när hanis eifach is dvd programm ineto und denn ischs gange! ;):cool: müends au mal versuächä - denn funktz. sicherlich!

YanX
30.04.2006, 14:45
Aiight jetzt funktioniert's--I findes seehr geil und dänke au das Z'meistä freestyle isch De het's eifach druff

haha peez:D

YanX
03.05.2006, 17:39
Original geschrieben von Ben Swift
Das wurde bestimmt kurz vor dem Auftritt geschrieben. Ist aber auch so schon genug schwer das so kurz auswendig hinzubekommen.

Obwohl ich ihm das auch Freestylemässig glauben würde. Ich habe von Samy schon ganz ähnliche Punchlines gehört die wirklich Freestyle waren.

z.b ein Jay-Z schreibt seine Texte nicht mal mer auf, der Typ Rappt sich das Zeug im Kopf zurecht und kann es dann ON Point bringen.

Für einen Text der richtig ausgearbeitet ist, kommt es mir dann doch stellenweise zu schlecht rüber, für einen Freestyle ist es an manchen Stellen zu krass, aber nicht unmöglich.

Ist ja auch egal, das Ding ist richtig geil, und die Big Baus CD ist auch richtig geil!

Es gibt aber z.b auch von Savas ein Video (40 bars). Das ist ganz sicher kein Freestyle sondern fein säuberlich geschrieben worden, aber eigentlich auch sehr geil....check it

Ey lüt isch des isch doch teilwiis ä samy deluxe diss oder nid? I bi numä druf cho weu Dr Beat vom track "oK" drinnä vorchunnt und er rappt: ok, ok du willst ein feature no way no gay. LoL was meinet dir?

peez yanX

Galaga.Hunden
03.05.2006, 17:43
Original geschrieben von YanX
Ey lüt isch des isch doch teilwiis ä samy deluxe diss oder nid? I bi numä druf cho weu Dr Beat vom track "oK" drinnä vorchunnt und er rappt: ok, ok du willst ein feature no way no gay. LoL was meinet dir?

peez yanX

... glaub chum das das en Samy diss sötti si, da ufdä Story grad es feature mitem Samy druf isch...

YanX
03.05.2006, 19:11
ah easy i ha's am afang au nid als müglech ghalte und es isch au eso :-) Sie si eifach beidi Kinggz-- der rest isch eifach fasch alles kommerz. Wie heisst de dä track? wo savas dä Sam Featuret?':confused:

Peez yanx

goerps1
04.05.2006, 00:31
OK und Yes

Slang Warrior
04.05.2006, 00:52
zersch mol: kenne s video ond es esch d härti! de könig ide königs-disziplin

ich be au zemli secher, dasses wörkli en freestyle gsi esch. es esch jo of de freestyle böhni gsi (oder tüüschi mi?) ond en samy deluxe goht det ned eifaich ufe för chli fake. dasser freestyle cha wie kei 2te heter scho oft gnueg zeigt.

@7-siech:
wäg de punchlines... jo ich verstoh was meinsch. aber lueg mols video vom "battle" metem pocher ah. det dropt de samy nor hammergeili punchlines, sache wo anderi nedemol met schriibe änebrenge. er het au scho oft be andere freestyles zeigt, was er drof het. ond er esch au ned eine wo das zom erschte mol macht, met de ziit hesch d routine. de weisch eifach of alles en reim ond es flüsst eifach. bem freestyle passierts schnäll, dass me lines oder teil defoh emmer weder brucht...

l0pes...
04.05.2006, 17:34
ich glaube auch das es ein freestyle is wie gesagt guckt euch das von pocher an... da het er auch geili punchlines drin... echt fett

wickeda mcee :)

YanX
04.05.2006, 19:14
hey- het öper dä link? vom "battle" mitem pocher?

Slang Warrior
04.05.2006, 19:27
voilà: http://www.youtube.com/watch?v=26F2eD7Yj54

eschs ganze, also met talk, aber au funny

YanX
04.05.2006, 19:29
eazy thx man:D