Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Dj Desue;Samschtig, 28.August 04

CodeClub
23.08.2004, 22:31
Yo!

Am Samschtig hämmer wieder mal ganz en spezielle Dj bi eus im Club! Mister Desue from Germany..

Zudem fired mer grad no geburi..he he..also, Leudde, en Event wo mer nöd verpasse sött, meh muess ich glaub dezue nöd säge....

Code Club One Year Birthday Celebration - Code Club

Wo: Code Club
Hardturmstrasse 175
8005 Zürich

Wann: Samstag, 28. August 2004, ab 23:00
VIP-Apero, mit Gratis Alk und Riiiesebuffet ab 22:00 Uhr

Acts: DJs Desue (D), Steve Supreme, Jesaya, High Time,
L-Way

More: Surprise Dance Animation, new Club Design

Es herzlichs Dankeschön a all die vo eu, won an euse Club glaubt händ und ihn hütt zu eim vo de beliebtische Blackmusicclubs in Züri gmacht händ..chann eu nur säge, dass es ab September no härter wird..

One Love,

Martin

P.S. Mache mer doch es Gwünnschpill :-) Wämmer scho debi sind..

Also, de wo mir en originelle Grund gitt, wieso dass grad er oder sie am Samschtig an VIP Apero muess, dä nimm ich uf d VIP Gäschtelischte..aber hey, es muess scho en verdammt gute Grund si..:-))

ApFeLsChOrLe
23.08.2004, 22:52
ICH bin en guete grund! also anä mit! :P

well-wicked
23.08.2004, 23:43
mach di mol uf a ladig bündner am 22.00 gfasst..:D

bin gspannt wia dr club jetzt usgseht..beschriibig im newsletter tönt mol ganz gail!!!

Beatnik
25.08.2004, 01:34
Original geschrieben von CodeClub

Also, de wo mir en originelle Grund gitt, wieso dass grad er oder sie am Samschtig an VIP Apero muess, dä nimm ich uf d VIP Gäschtelischte..aber hey, es muess scho en verdammt gute Grund si..:-))

Ich bin no nie bi eu im Club gsi, aber falls es mir det gfallt, und dä Gratis Alk guet isch, chum ich vilicht öfters det ane mit minere Bandi, wer weis;) :p

PREMIUMprod.
25.08.2004, 13:44
Das wird Hammer am Samstig. Immerhin isch mit äm Desue eine vo dä härtischte Dütsche i Sache djing und produziere am Start.

Zäme mit äm Rest vom Line-up wird dä Code sicher wiedermal so richtig grockt.

Und um ä VIP Iladig muess ich mich ja au nüme bemüeh, gell Martin! ;)

Also, c u @ Code....:bouncecro

iceripperin
25.08.2004, 16:38
am fritig wird aber au iiiisssnn im code.. :friday: :banana:

ApFeLsChOrLe
25.08.2004, 17:25
Nei ehrlich ich bi jedes mol döt.. also han scho reecht viel geld döt liegeloh!!Bi au en grosse fään vom desjue!es wär nüüt als gerecht mir so en VIP pass zgeh! chasch mer echt grad ä PM mache, mercie

Stylefile
26.08.2004, 11:27
Hey CodeClub mini Frau werd de Samstig 19ni den chasi secher an Gratis Apero cho??? Falls jo wördemer die ganzi Crew metnäh ond so rechtig eine doregä!! Easy

Ond no öbis ab Wievel Johr chonsch ine???

Irgendeis
26.08.2004, 12:20
Original geschrieben von CodeClub
...Also, de wo mir en originelle Grund gitt, wieso dass grad er oder sie am Samschtig an VIP Apero muess, dä nimm ich uf d VIP Gäschtelischte..aber hey, es muess scho en verdammt gute Grund si..

Ich bi blond, schlank, ha zwei wiiteri sehr überzügendi Argumänt und mir känned eus nonig!

:p

Nee, ma' guck'n! Viellicht lueg i au ma' verbii! How much!?!

PREMIUMprod.
26.08.2004, 15:48
@ Stylefile: Ab 18ni chunsch ohni Problem ine in Code. Viellicht schriebsch am Martin vom Code no, wieviel Lüüt das no mitbringsch wo zahled wenn an Gratisapéro chasch... Das hed Überzüügischraft...it's all about the benjamins :)

@ Irgendeis: 20.-- isch dä Itritt... für dä Desue & Co. lohned sich die 20 bucks sicher... Han ihn schomal buecht/gseh... eifach nur HAMMER ! ! !

Radical
26.08.2004, 16:01
Original geschrieben von Irgendeis
Ich bi blond, schlank, ha zwei wiiteri sehr überzügendi Argumänt und mir känned eus nonig!

also bi mir wärisch derbii, wenn ich Verastalter bin :D :p

hehehe.....chumm doch au...der Def und ich sind au det....! Greetz usem Schliatz

Beatnik
26.08.2004, 16:13
Original geschrieben von Radical

hehehe.....chumm doch au...der Def und ich sind au det....! Greetz usem Schliatz

Aber dä Def hett doch scho e Lady:D

Nei also, bisch au det, ha ha, und dä Def au?? Gar nöd gwüsst, hmmmmm, da ich zu 99% au det bin säg ich mal....

...... :alk: :cheers: :friday:

:D

sly saloon
26.08.2004, 16:16
Original geschrieben von Beatnik

muhahaha, isch mer au grad dur de kopf gschosse.
also, ich chum nöd...:rolleyes: aber nöd weg em desue, de isch tiptop! also vor allem sit er de tomekk disst het!:p

Beatnik
26.08.2004, 16:22
Original geschrieben von sly saloon

also, ich chum nöd...:rolleyes: aber nöd weg em desue

Wäg em Radical?:D

Radical
26.08.2004, 16:31

Nei also, bisch au det, ha ha, und dä Def au?? Gar nöd gwüsst, hmmmmm, da ich zu 99% au det bin säg ich mal....

...... :alk: :cheers: :friday:

:D

öb der Def e Lady hät oder nöd isch sis Bier.....ich han au min Fründ (SLY :D ).....

Ja, der Def und ich sind VIP heheheheee keep on hustling, baby...

@Sly: ja, du chunnsch nöd, will zu diner "Schein-Fründin" muesch ga schätzelä, damit niemert merkt, dass eigentlich schwullo bisch...hehehe

Beatnik
26.08.2004, 16:36

Ja, der Def und ich sind VIP heheheheee keep on hustling, baby...

Ihr huere Säck, wie hend er das wider gschafft:D

@CODE CLUB

Jetzt han ich en guete grund zum als VIP innecho.....wenn ich nöd punkt 23:00 Uhr vo dä gliiche Gratis Getränk so bsoffe bin wie dä Radi und dä Def, dänn stimmt dä Alkoholpegel zwüsched eus nöd, das isch scheisse:p

Pleschen
26.08.2004, 16:36
VIP:

also mini fründin wird au am samstig 19i! mir beweget min arsch und ihre süess Po extra usem wallis bis uf züri, göhnd am nahmitag and Hochzit vo ihrer Schwöster und am abig chöme mer in Code! ebe mis argument *g* mir sind walliser eus chasch gad 2 VIP-Päss gä mir suffet di eh gad 3 mal wieder use... aight !?!:cheers:

oder wotsch ja nöd bestritte das d walliser z wennig trinket :rolleyes:

piis Pleschen

ps. ah ja und de Desue mussi gseh :)

sly saloon
26.08.2004, 16:39
@Sly: ja, du chunnsch nöd, will zu diner "Schein-Fründin" muesch ga schätzelä, damit niemert merkt, dass eigentlich schwullo bisch...hehehe

das seisch grad du wo d irgendeis under em gliche vorwand wett in code locke?
:confused:

at beatnik, jo da chäntsch no recht ha. au du wirsch di no grüe und blau ärgere, wenn de radi mit sine buurefründe bsoffe di ganz fete ruiniert, allne type as arsch langet und uf de schissi probiert, a dim schnäbeli umezfummle und zu guter letzt no bim dj goht go YMCA wünsche.:rolleyes:

so und jetz zrugg zu Topic:

CODE CLUB isch fresh, aber mached eifach es clubverbot für glarner, denn tuend er eu und allne gäst en gfalle....:o

Radical
26.08.2004, 16:40
Ihr huere Säck, wie hend er das wider gschafft:D

dank minä guetä Beziehigä:D mit Fraue...oder so..hehehehe...nei, ich sägs der denn...villicht, wenn mer sich gseht..ehehheheeh...

Beatnik
26.08.2004, 16:45

at beatnik, jo da chäntsch no recht ha. au du wirsch di no grüe und blau ärgere, wenn de radi mit sine buurefründe bsoffe di ganz fete ruiniert, allne type as arsch langet und uf de schissi probiert, a dim schnäbeli umezfummle und zu guter letzt no bim dj goht go YMCA wünsche.:rolleyes:

¨

MERCI SLY.....

Du hesch mich hüt 2x mit dine Antworte zum lache braacht....ich chan nüme...ha ha ha

@Radical....au wenn i erst am 11i itrudle, mer gseht sich sicher (ebe zu 99%);)

Hey, chasch chli vom Buffet useschmuggle für die Arme penners wo vor em Club uf Iilass wartet:blingblin

Radical
26.08.2004, 16:54
[B]das seisch grad du wo d irgendeis under em gliche vorwand wett in code locke?
:confused:

OK, 1:1

also der Buurefründ woni mit unterwegs bin isch der Def.....hmmmm....:confused:

sly saloon
26.08.2004, 16:56

jaja....(leck mich am arsch)....bisch jetz hüt obig i de siddi?

Beatnik
26.08.2004, 16:57

Er dänkt vilicht du nimmsch di ganzi Bandi mit:D

Ne ne Sly, so vill VIP päss hett er sich nöd chöne leischte:p

Radical
26.08.2004, 16:59
jaja....(leck mich am arsch)....bisch jetz hüt obig i de siddi?

ja, ich bin hüt ide City und leck dir din Arsch scho.....lütisch mal aa, nach de 9nä oder so..aight?

@Beatnik: vo wäget leischtä...ich bin iiglade, nix leischtä...ich muess mich nöd inächaufe..hehehe:p

sly saloon
26.08.2004, 16:59
Er dänkt vilicht du nimmsch di ganzi Bandi mit:D

Ne ne Sly, so vill VIP päss hett er sich nöd chöne leischte:p

isch mer sowieso es rätsel, dass irgendöpper de typ wet a sinere party ha...

naja. mached s beste druss!

one love

radaya
26.08.2004, 17:36
Original geschrieben von PREMIUMprod.
@ Stylefile: Ab 18ni chunsch ohni Problem ine in Code. Viellicht schriebsch am Martin vom Code no, wieviel Lüüt das no mitbringsch wo zahled wenn an Gratisapéro chasch... Das hed Überzüügischraft...it's all about the benjamins :)

@ Irgendeis: 20.-- isch dä Itritt... für dä Desue & Co. lohned sich die 20 bucks sicher... Han ihn schomal buecht/gseh... eifach nur HAMMER ! ! !

und wen i mit de cousine und de kollegine vo ere gang?bi jo nonig 18...:D aber si und kollegin scho!!wen i ie chum..gönd mer vielicht!

gruess..thx fürd antw.!

Stinkyfingaz
26.08.2004, 18:22
Will de High Time min Cousin isch (das stimmt aber, haha) , nei scherz ich chume nid ie :D, aber en deftige grund !

ApFeLsChOrLe
26.08.2004, 18:23
ich bi krebskrank und ich lebe nur no wenigi tääg! mini muetter het grad a dem tag geburtstag und mini grosseltere hend di goldig hochziit!

also loh mer dä spass!

Kush
26.08.2004, 18:50
yeah freshi sach jungz....

wird sehr wahrschinli au am start si!! wird sicher fett!

wenndr eins wännd suuge cheked ä siech mitemn$ violettä starter cap...na'mean!!!???

zeeyah @codeClub

sayla
26.08.2004, 21:38
frenchi, celi & sayla au am start...

entweder me isch VIP oder me isches net & mir sinds....muuuuuuuuuaaaaaaaahaaaaaaaaa.......

;) ;) ;)

@pete
cya there...hehe...

frenchrap
26.08.2004, 21:48
Original geschrieben von sayla
frenchi, celi & sayla au am start...

entweder me isch VIP oder me isches net & mir sinds....muuuuuuuuuaaaaaaaahaaaaaaaaa.......

;) ;) ;)

@pete
cya there...hehe...

hehe ja ehh ,wird den sicher voll abgahh hehehehe:D sayla celi immer schön saufen:D muahahahaha

scope
26.08.2004, 21:54
...
da ig no nie im codeclub bi gsi, und dä süsch bi de berner/inne nid so bekannt isch, bruchi sone vip-dings...

werum?
-weit der die ganz zyt die gliche peeps dinne ha? oder weiter das sech öii gäst ou mou e charmante dialäkt chöi alose? i gloube scho oder? wöu de heissts de schnäu "chum mir gö i codeclub, der hets doch die mim charmante slang"
-dir heit sicher grob grächnet mim gratis-alk, und de heiter zviu. und da keni berner dert si ohni das mir e v.i.p. pass gisch, chöme d'lüt när nie meh, und die getränk loufe ab, oder aui agsteutä wärde aukis...
drum muess ig mi drum kümmere das der vorrat de ou wäg geit...
-bini der grösst desue fan. (obwohl i nur knapp 1.80 gross bi)....

auso der letscht grund: i säge mim charmante släng BITTE LIÄBÄ CODECLUB BSITZÄR GIMER DOCH SONE WUNDERSCHÖNE VIP-GÄSCHTELISCHTEPLATZ UND LO MI OU A EUEM GEBURI LO TEIL HA. CHASCH (BSITZER ODER VIP PLÄTZ VERTEILER) OU A MI GEBURIJAM CHO... SOGAR VERGÜNSTIGTE PRIS

well-wicked
26.08.2004, 22:00
OK, 1:1

defcut au im huus? affagail..:D

jo dä obig könnt no luschtig werda..:hmmm: :dance: :cool:

Beatnik
26.08.2004, 22:15
Original geschrieben von well-wicked
defcut au im huus?

Nix Def Cut:D

Def G;)

well-wicked
26.08.2004, 23:00
.. wär au zu schön gsi.. ;) lol...

gruass

PREMIUMprod.
27.08.2004, 09:28
@ radaya: Sött scho klappe dass du inechunsch.. aber 100% verspreche chan dir das niemmert. Aber Ladies händ bekanntlicherwiis immer Vorrang wenns um än Itritt in än Club gaht.

Irgendeis
27.08.2004, 09:56
also bi mir wärisch derbii, wenn ich Verastalter bin :D :p

:blumen:

Chum wahrschindli au !

Lartscho
27.08.2004, 10:08
ehmmmmmmmmm

dj desue wär scho geil *sabber*

aber isch z züri hurren wiit wäg :(

strikk
27.08.2004, 10:43

Nee, ma' guck'n! Viellicht lueg i au ma' verbii! How much!?!
isch mal n afang...wänn au en schüüchä :D

D-Glay
27.08.2004, 11:03
:blumen:

Chum wahrschindli au !

Hope 2 cya there! :)

Greeeetz n' take care! :bouncecro

Double M
27.08.2004, 11:22
Jawobis am samstig Abig.

@ Stinkyfingaer: Schad gell?:D

Kush
27.08.2004, 11:25
ka mr öpper dr schnällt wäg vo Zürich hauptbahnhof zum codeclub agäh....

wär fetti sach, bi scho lang nüm dört gsi!!! und dazumals eh mit zürcher kolegä, das heisst ha mr dr wäg nid miessä merkä.... ;-)

jo also, für ä kleine wägbeschriib wäri dankbar!!

bis morgen

dom
27.08.2004, 11:59
mit tram 4 bis fischerweg und den isch es uf de linke strassesiite.

radaya
27.08.2004, 12:49
Original geschrieben von PREMIUMprod.
@ radaya: Sött scho klappe dass du inechunsch.. aber 100% verspreche chan dir das niemmert. Aber Ladies händ bekanntlicherwiis immer Vorrang wenns um än Itritt in än Club gaht.

merci fürd antw. :D

Kush
27.08.2004, 13:09
Original geschrieben von dom
mit tram 4 bis fischerweg und den isch es uf de linke strassesiite.

fresh... dönt eifach... ;-)

merci, bis morn!!!

Beatnik
28.08.2004, 22:44
Sorry Radical, Sorry Def....hans leider nöd gschafft! Ladys sind hald amigs au wichtig! Ich hoffe ihr mached Dick Party det!
Merci für diis telefon Def....wär Fresh gsi!

Proof
28.08.2004, 23:08
haha mini beid schwöschtere gönnd dött hi! sie gsehnd malaysisch us... het ich ja früehner chönne säge... aber naja, viel spass... ich muss schlafen.

GUT NAIGHT

Lance
29.08.2004, 04:51
Aso mit verlaub. De Desue isch ja wohl de verschissenschti dj gsi sit langem. Chöndem snögscht mal saege es gaeb auno was anders als Billboard Top 100 Charts. Hip Hop gits würkli scho laenger als sit 2 mönät.

dj_magnetic
29.08.2004, 11:06
war doch gut party und die meisten sachen waren auch älter als 2monate! vielleicht sah das publikum auch eher nach dem sound aus.... ;)