Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Vergleich zu cede.ch

bigfr0g
24.08.2004, 11:00
Hoi zäme

Ich han bisher eigentli immer nur vo cede.ch züügs kauft, hüt bini uf hiphopstore.cd gstosse

priise sind ja öpe gliich, uf cede immer 26.90fr oder 27.90fr und bi hiphopstore 25fr + 2fr porto, also chunnts öpe ufs gliich use, ich weiss eifach dass bi cede d'liefertermin megaaaa schnell sind!

scho öppert erfahrige gmacht mit hiphopstore.ch?

Beatnik
24.08.2004, 11:06
Original geschrieben von bigfr0g
Hoi zäme

Ich han bisher eigentli immer nur vo cede.ch züügs kauft, hüt bini uf hiphopstore.cd gstosse

priise sind ja öpe gliich, uf cede immer 26.90fr oder 27.90fr und bi hiphopstore 25fr + 2fr porto, also chunnts öpe ufs gliich use, ich weiss eifach dass bi cede d'liefertermin megaaaa schnell sind!

Wie blöd chan mer eigentlich sii, und diä 2 vergliiche!!:rolleyes:

Hett cede.ch Vinyls?
Hett Hip hop Store alles was uf CD gitt im Sortiment?

Usserdem werdet CH Hip Hop CDs vo cede.ch au bi Nation Music bstellt, bzw. bi HipHopstore.ch!

Also ich bin mir sicher, es gitt Lüüt wo us Prinzip nur bi HipHopstore bstelled, ussert wenns vilicht was nöd findet wos wännd, göhnds in Lade oder zuneme andere Online Shop!

Aber ebe, mer chan diä 2 gar nöd vergliiche, das sind 2 völlig verschideni Online Stores! Mini Meinig!

Beatnik
24.08.2004, 11:07
Usserdem ghört das Thema nöd da anne!!!!!! Das isch am Hip Hop store siini Ecke..punkt!

slang!head
24.08.2004, 11:08
meeega schnell sinds ja noed würkli bi CEDE odr? Und wännd bi hiphopstore.ch noed uf "Voruszahlig" bisch, hesch dä Stuff au am nächste tag....

Luke
24.08.2004, 11:09
Hey bigfr0g

Also wenn de Artikel wo du bstellt hesch lieferbar isch (was bi CDs eigentlich scho meischtens de fall isch, bi Vinyl und au Chleider gits do zum Teil scho Warteziite) bechunsch es wenn vor 18.00 Uhr bstellsch im Normalfall am nächste Tag.

Gruess

Luke

reezer
24.08.2004, 11:18
Hoi zäme

kommt drauf an was man unter "schnell" versteht... aber in den meisten fällen hast du das zeugs am nächsten tag!

perplex
24.08.2004, 11:39
ich bstell nur immer bi hip hop store
1. Genau so schnell
2. Unterstützi nöd so än Online shop wo eh scho gnueg verchauft.
3. nimmsch än is muul.:p

Beatnik
24.08.2004, 11:56
Original geschrieben von perplex

2. Unterstützi nöd so än Online shop wo eh scho gnueg verchauft.

Find ich guet! Würd ich genau so mache, bzw. han ich au gmacht so früehner:D

Ussert ebe, alles findsch hald au bim Hiphopstore.ch nöd:mad:

But, Nobody is Perfect:kiffer:

fReEMaN
24.08.2004, 12:06
ich ha jätz nu niä bi hiphopstors swas bställt..
wäni online bställt ha, is immer bi cede.ch gsi.. und isch immer zfriedu gsi!

bi miär geits eh so, dasi am shoppu bi, cd los, wänsch cool isch chöifi schi.. genau so bi dä kleider..

das geit halt bi dä online stores nit..

music_head
24.08.2004, 12:11
@beatnik

Ich bstell mini vinyl au bim hh-store, aber wie du gseit häsch gits halt au nöd alles. wüstisch du gad per zuefall no en andere online shop womer cha vinyl bstelle?

Beatnik
24.08.2004, 12:29
Original geschrieben von music_head
@beatnik

Ich bstell mini vinyl au bim hh-store, aber wie du gseit häsch gits halt au nöd alles. wüstisch du gad per zuefall no en andere online shop womer cha vinyl bstelle?

I dä Schwiiz isch dä Hiphopstore hald scho rächt guet, vor allem sind dVersandkoste rächt günstig und Fair!

Vom Sortiment her isch dä www.djshop.ch sicher au gaaanz Fett, aber diä siäche hend rächt tüüre Versand!

sGeilscht isch sowiso immerno in Züri ab in Record Store...det findsch amigs Züüg wo ganz geil isch, und isch au immerno was speziells, oder?:D

Äffli
24.08.2004, 13:20
ych has immer grad am neggschte dag ka...

sogar wenn dr reelase erscht imene monet gsi isch:rolleyes: :p

bigfr0g
25.08.2004, 11:29
läck beck ey, ich bi sit geschter uf därre site und scho wird mer agfickt

@Beatnik, ich törf fröge wasi will und denn bini sicher nöd blöd... lueg bitte chli uf dini usdruckswiis, e normali antwort het scho glanged

wenns thema nöd dahi ghört chasches au verschiebe... k stfu bye

@**slang!head**, doch cede isch au schnell, tuesches bstelle, chunnt es mail dasses bstellt isch, wenns en werchtag isch chunnt nachher grad s'mail dass jez usglieferet worde seg.
ich ha jez mal de tescht geschter gmacht.. uf beidne siite die glich cd bstellt (no füren kolleg in usa) und mal luege was schneller chunnt;)

@luke, danke für dini normal antwort

@perplex, sorry en kolleg vo mier schafft döte und ich finds huere guet was die ufbaue hend. das isch sozäge schofasch s'monopol für online-cd bstellige ide schwiiz.. weisch wie wenig händs am afang verchauft und wieviel dass hend müese id werbig stecke und wieviel lüüt überzüüge dasses sicher isch zum im internet ichaufe ? all andere sind eifach nahahmer. das sött jez kein afick a hhstore si!

greez piiz und thread close

nik
25.08.2004, 11:36
also ich bstelle HipHop CD's prinzipiell bi HipHopStore,
well DAS öpis guets isch wome set unterstütze und ned de riesevertrieb cede. I mein easy wenn öpis suechsch unds döt findsch, aber für HipHop bisch bim store zu 99,999% am beste dra...

und wägem agfiggt wärde...tja, so simmer halt...:wtf:

:hippie:

drümolhopdbäse
25.08.2004, 11:56
bstell mi züch sowiso bim hiphopstore,
weli mer so s porto spare (wohne ja in aarau=)
und usserdem gsesh so amigs no de luke und dänksh der au was die cheibe füre geile job hän¨...=)

Radical
25.08.2004, 12:08
en wiiteri Alternative isch no http://www.exlibris.ch

Kei Versandchoschtä und händ (früehner) au Vinyl kaa, und zwar saubillig....wasi bi HH-Store nöd becho han, hani bi Exlibris amigs probiert z bstellä....übrigens sötti Exlibris sis Vinyl-Sortiment bald wider zämähaa häts mal vo ihrer Siitä her gheissä, so watch out!

Aber prinzipiell luegi au, dass ich bi HH-Store bstelle, und die chan unterstütze oder ebä direkt inä Record Store stüürä, was eh am geilschtä isch (aber bi mir amigs au am tüürschtä)...

LKB
25.08.2004, 18:33
Also i han weder bi cede.ch no bi hiphopstore jemols d ware am nöchste tag übercho. i warte immer über ä wuche...

Wennt CDs chaufsch: cede.ch
Wennt Vinyl chaufsch: hiphopstore.ch oder am Beschtä gosch eifach in Platteladä!

Luke
25.08.2004, 18:49
Original geschrieben von DJ LKB
Also i han weder bi cede.ch no bi hiphopstore jemols d ware am nöchste tag übercho. i warte immer über ä wuche...

Hesch du denn au scho CDs bi Hiphopstore.ch bstellt und au än Wuche müesse Warte? Was isch denn das gsi? (Es git ebe scho so Fäll, z.b. CutKiller, aber normalerwiis söttis bi CDs aso ned über ä Wuche goh...)

LKB
25.08.2004, 18:55
Original geschrieben von Luke
Hesch du denn au scho CDs bi Hiphopstore.ch bstellt und au än Wuche müesse Warte? Was isch denn das gsi? (Es git ebe scho so Fäll, z.b. CutKiller, aber normalerwiis söttis bi CDs aso ned über ä Wuche goh...)

Nei CDs bstell i immer bi CEDE. Aber i bstell äbä immer nur so Spezial CDs wo zwüschät 1 und 6 Wuchä gönd, bis chömät. HipHopStore hät diä CD's vielfach gar nöd und i chauf eh lieber Vinyl.

Luke
25.08.2004, 19:00
Ah ok. Vinyl gits halt scho immer wieder Wartefriste. Aber mer bstelle bi eusne Lieferante im Ausland 2-3 mal pro Wuche, chömmed denn aber wenn bi dene öpis ned ume isch oder de Lieferant ehner verhänget isch (diversi Chli-Labels) das halt au ned über, und so entstöhnd dete Warteziite. Und gnau wäg dem chönne mer ebe das au ned gross Beiflusse, mer bstelled eifach. Wenns denn d' Lieferante grad ned händ müemmer gnau so druf warte wie de "End-Konsument" wos bi eus bstellt het.

aDidoN
25.08.2004, 19:02
schegget mau www.schwarzgold.ch dsch fresh :p aber für setigi wo gern 50ty u angere shizzle lose hets leider nüd :p :D

LKB
25.08.2004, 19:03
Stört mi jo au gar nöd, wäg dä wartefristä. ich chauf eh eifach diä vinyls, woni süsch im platteladä nöd findä und denn chan i au easy chli warte...

Beatnik
25.08.2004, 19:19
läck beck ey, ich bi sit geschter uf därre site und scho wird mer agfickt

@Beatnik, ich törf fröge wasi will und denn bini sicher nöd blöd... lueg bitte chli uf dini usdruckswiis, e normali antwort het scho glanged

Ja sorry hä:D

Nimms nöd persöndlich, ich schriibe hald wie ich dänke...wänn mer one on one würdet redä würd ich mich au anderscht usdrucke....

Also, only 4 you:

Mer chan diä 2 Versandhändler schlächt vergliiche, will cede.ch isch en CD Grosshändler mit em "ganzä" Sortiment, und hiphopstore isch en würklich freshe Vinyl und cd und Merchandiese und Klamotten shop, und i sinere Art einzigartig i dä Schwiiz! Usserdem isch Hiphopstore = Nation Music, was heisst das det CH Künstler e guetei Plattform fürs Internet händ!

Also sorry falls du dich grad agfickt gfühlt hesch, ich find hald eifach dä Vergliich isch nöd grächtfertiget...punkt

peace

bigfr0g
26.08.2004, 14:11
isi pisi;)

s'neue pvp album isch bi beidne hersteller genau gliichzitig acho..

bi cede.ch 26.90fr, bi hhstore.ch 27fr :D

und denn chunnts eifach ufd sympathie druffah..

PervertedMonk
28.08.2004, 11:50
cede.ch isch mindeschtens 6000x besser aus dr "hiphopstore"!!!!!

pluspünkt für cede:

- äs um mängä grössers sortiment! sorry, abr z'agebot vom "hiphopstore" isch für nüt, da cha mä ja grad soguet i migros ga...
- viu albänä si jitz mit snippets ergänzt wordä
- div. kritkä vo angernä hörer und bi dä ganz neuä sachä ä relativ usfüärlechä bricht vo cede säuber
- dr pris isch absolut fair (versandkostä si bereits inbegriffä!)
- super kontaktadrässänä (bi undergroundlaschtigä cds chöi si dr praktisch jederzyt sägä, wo dini cd itz grad isch)
- eifachs u guets design (äs wird druf verzichtet dini suechi grad no mit angernä albänä, wo teuwiis überhoupt nüt mit dirä suechi z'tüä hei, z'verbindä)
.
.
.

so isch es jitz haut eifach ä mau! lueget dr realität id ougä!

TierSteve
28.08.2004, 13:06
bstelle nur bi hiphopstore, wenns es schusch niened git..

cede.ch isch us minere sicht besser.

und unterstützig vo nation records chunt villicht de bligg über (hets irgendwie au nötig, bi dene wenige guete tracks uf sim album).

aber sowieso, bevor ich was bschtelle lueg ich öb ichs neumed chan downloade, und villicht gits ja au en kolleg wos het und denn wirds brennt.

ich weiss ja nid, aber ich find die wo albums dropped sölled zfriede/stolz sie wens glost wird, und nid öpis usegeh zum cash mache..

weiss no won mer per zuefall de tinguely gseh hend und em s'album abkauft hend,
er het unbedingt 25 welle,
die han em denn au geh,
allerdings mit de bemerkig,
dass is eh mindischtens 10mal wird brenne und a mini jungs verteile wenns fett isch.
und ja, ich find shet echt en huufe fetti tracks druffe!

aber gnueg devo

greetsteve

sonix
28.08.2004, 13:12
aso i ha nonie was bi cede.ch bstellt darum chani nur halbe mitrede! Bi hh-store.ch, hani e negative aspekt.. wieso schikke sie d'war ez per DPD und nüm mit dr Post, i glaub Post isch günstiger u vorallem zueverlässiger, s'letscht mau hani es huerä ghetto ka mit DPD, wenn nid dehei bisch giz e art Abholigsiladig, wos ebe nur im entsperchendä depot chasch go abhole, oder sie chömme am näxt tag no einisch, aber we denn o nid ume bisch, shigge sis zrugg, hingäg d'post, dört hesch chönne uf d'poststell und dis avisierte päkli go abhole... Mire sicht isch DPD dr absolut quatsch..!

be cute..!

PervertedMonk
28.08.2004, 13:35
Original geschrieben von TierSteve
ich weiss ja nid, aber ich find die wo albums dropped sölled zfriede/stolz sie wens glost wird, und nid öpis usegeh zum cash mache..

du muesch aber o di angeri sittä gseh: äs album z'machä isch verdammt viu arbeit! d'beats bechunsch nid eifach so u d'rhymes müässä o überlegt si! da chömä frage uf wiä was wott mis album eigentlech verzeuä? weli lüt wott i drmit erreichä? wär söi sech ar produktion beteiligä, was für features chämtä i frag? du muesch di entscheidä, was für tracks das dä definitv druf wosch ha. ohni studio und türä grät chasch z'ufnäh grad vergässä. ds züg muess usserdäm no irgendwo und irgendwiä presst wärdä. hey, wiä söi z'cover eigentlech usgseh? wiä machä nis überhoupt, dass d'lüt da usä mitbechömä, dass mis album dussä isch? homepage, fernsehuftritt oder eifach gratisaktionä imnä shop? fragen über fragen! u wär macht hützutags scho zügs gratis? i gloubä niämer vo üs da innä würd sim chef sägä: "hey, hüt arbeitä ni mau gratis für di wiu i so froh bi, dass i a mim arbeitsplatz immer öppis z'tuä ha und nid daheimä mi muess längwilä" abr zrüg zum album: da steckt wiä gseit viu arbeit drhinger u wenn z'nächschtmau ä cd ir hang hesch de dänk dra: uf däm rundä teil isch viu arbeit und äs stück seeu vo däm rapper druffä!!!! für lächerlichi 30chf!!!!!!! luegs mau vo derä sittä a...

drümolhopdbäse
29.08.2004, 14:27
Original geschrieben von PervertedMonk
u wenn z'nächschtmau ä cd ir hang hesch de dänk dra: uf däm rundä teil isch viu arbeit und äs stück seeu vo däm rapper druffä!!!! für lächerlichi 30chf!!!!!!! luegs mau vo derä sittä a...

WORD

chauf mer eh nur zügs wo mi fläscht, und den esh da geld uf 100 wert!!!!

Nur eis aktuells bispell, ha mer die neu dynamic duo platte und 213 vom snoop am donnstig am viertel vor 5i bstellt, 30 minute spöter hanis mail vom luke dasi s züg chan go abhole, wels sis an lager hebed... :p
nor so ne frog aber macht das CEDE???

Luke
30.08.2004, 12:57

pluspünkt für cede:

- äs um mängä grössers sortiment! sorry, abr z'agebot vom "hiphopstore" isch für nüt, da cha mä ja grad soguet i migros ga...

hmm. Entweder warst du schon lange nicht mehr auf hiphopstore.ch, schon lange nicht mehr in der Migros oder das ist übelste Polemik... Natürlich hat cede.ch ein grösseres CD-Sortiment als wir. Ist aber eben (check Beitrag von Beatnik) auch ganz was anderes, anderes Prinzip des Shops. Und falls du eine CH-Onlineshop mit mehr Vinyl und mehr Mixtapes findest darfst du ihn gerne hier posten...

Original geschrieben von sonix

Bi hh-store.ch, hani e negative aspekt.. wieso schikke sie d'war ez per DPD und nüm mit dr Post, i glaub Post isch günstiger u vorallem zueverlässiger,

Das stimmt nicht. Ein Paket bei der Post eingeschrieben und versichert zu verschicken ist einiges teurer als die 9 Franken bei DPD. Wenn man Waren versendet (grad bei so heikeln Sachen wie Vinyl) ist Versicherung ein Muss. Ausserdem: der DPD-Kurier holt bei uns die Pakete zwischen 16.00 und 17.00 Uhr ab, diese Pakete werden am nächsten Tag zugestellt. Bei der Post muss man die Pakete bis 12.00 aufgeben das sie am nächsten Tag ankommen, und Abholungen würden nochmals zusätzlich kosten.

Du kannst aber bei den "Bestellbemerkungen" bei der Bestellung schreiben POSTVERSAND und wir schicken dir das per Post. Dauert dann einfach länger...

und unterstützig vo nation records chunt villicht de bligg über (hets irgendwie au nötig, bi dene wenige guete tracks uf sim album).

Auch das stimmt absolut nicht! Dynamic Duo, Ganglords, Seven, Black Tiger, Tafs, Sektion Kuchikächtli, Luut & Tüütli, MC Rony, sind neben Bligg nur einige Beispiele von Artists die bei Nation Music auf dem Label sind. Kann sein das dir das alles nicht gefällt, du kannst aber auch nicht erwarten das man sich weltweit nur nach deinem Geschmack orientiert...

aber sowieso, bevor ich was bschtelle lueg ich öb ichs neumed chan downloade, und villicht gits ja au en kolleg wos het und denn wirds brennt.

Daran sieht man das du nicht sehr viel Ahnung hast. Wie PervertedMonk geschrieben hat kostet eine CD-Produktion einiges an Geld. Nimmt mich ja scho Wunder, ob du auch noch dieser Meinung bist wenn nur noch "Superstars"-Scheisse erhältlich ist, weil sich sonst gar niemand mehr leisten kann eine CD zu produzieren. Hörst du dann einfach No Angels statt Gang Starr??

Denn: wie würde es dir gefallen zu arbeiten und nachher für deine Arbeit nicht bezahlt werden? Würdest du auch trotzdem immer weiter arbeiten? Ich wage es zumindest zu bezweifeln...

sonix
30.08.2004, 13:11
wenigstens duet d'post s'päckli wenn niemer dihei avisiere, und mi chas ga hole innert 7 täg, bi DPD muesch dehei si, shust bechunnschs nid übr.. sry, aber mire meinig na isch für mi DPD eifach dräck, obwohls günstig isch, machts dr Kund nid grad glücklich..!

Chraensch Lee
30.08.2004, 13:19
Chamer da au nop verbesserigsvorshcläg dribringe? :D
Ich fänds no flott wemmer bim CD chauf gseht ob e CD ufem PC abspiilbar isch oder nid... wär no fair.

Luke
30.08.2004, 13:22
wenigstens duet d'post s'päckli wenn niemer dihei avisiere, und mi chas ga hole innert 7 täg, bi DPD muesch dehei si, shust bechunnschs nid übr.. sry, aber mire meinig na isch für mi DPD eifach dräck, obwohls günstig isch, machts dr Kund nid grad glücklich..!

Also normalerweise probieren die es einfach am nächsten Tag nochmal oder fragen uns nach der Telefonnummer des Kunden, versuchen den zu erreichen und Fragen wann jemand zuhause wäre. Ich muss aber zugeben: da kommt es ziemlich drauf an, was ihr bei euch für einen Kurier habt. Die einen sind super und finden immer eine Lösung, die anderen eher nicht. Ist aber bei den Poststellen im Prinzip das selbe, bei mir im Dorf ist die Post so krass inkompetent, das ich gar nichts mehr nach Hause liefern lasse...

Was sonst auch ein Trick ist: Die Adresse wo du arbeitest als Lieferadresse.

Luke
30.08.2004, 13:24
Original geschrieben von Chraensch Lee
Chamer da au nop verbesserigsvorshcläg dribringe? :D
Ich fänds no flott wemmer bim CD chauf gseht ob e CD ufem PC abspiilbar isch oder nid... wär no fair.

Ja, in Zukunft wird bei allen neuen CDs angegeben falls ein Kopierschutz drauf ist. Beim "alten" Sortiment werden wir das jetzt auch nach und nach aktualisieren. Ist also bereits geplant.

sam
30.08.2004, 13:32
vo hhstore.ch ben ich wenigstens no nie für en ZAHLTI!!!!! rechnig betriebe worde!!!! höchstens verprüglet :D

sonix
30.08.2004, 13:43
Also normalerweise probieren die es einfach am nächsten Tag nochmal oder fragen uns nach der Telefonnummer des Kunden, versuchen den zu erreichen und Fragen wann jemand zuhause wäre. Ich muss aber zugeben: da kommt es ziemlich drauf an, was ihr bei euch für einen Kurier habt. Die einen sind super und finden immer eine Lösung, die anderen eher nicht. Ist aber bei den Poststellen im Prinzip das selbe, bei mir im Dorf ist die Post so krass inkompetent, das ich gar nichts mehr nach Hause liefern lasse...

Was sonst auch ein Trick ist: Die Adresse wo du arbeitest als Lieferadresse.

guet, en Fahrer wo achmed heisst naja.. het mi nid grad bsungrigs überrascht, und däs wäg em id bude lieferä lah.. heimr au gmacht isch aber au nie acho.. -> und i ha bir Post gschaffed..

ja guet weiss nid wied Post i chlinerä Dörfer das handhabt..

cede.ch
30.08.2004, 14:36
Original geschrieben von sam
vo hhstore.ch ben ich wenigstens no nie für en ZAHLTI!!!!! rechnig betriebe worde!!!! höchstens verprüglet :D

Ich glaub chum das du grad betribe wordä bisch! Hesch sicher zerst e Zahligserinnerig übercho, oder? Und wenn det was nöd korrekt gloffe isch, eifach bi eus mälde...under info@cede.ch oder telefonisch!

Betriibige werdet nöd eifach so schnell schnell gmacht, und wenn was im rechnigssystem falsch lauft, isch es natürlich euse Fehler.:D

drosselbart
30.08.2004, 15:38
ha leider sehr schlächti erfahrigä gmacht bim hip-hop-stor.ch so dasi wenns schnäu muess go bi cede.ch e cede ebä sugä oder schüsch natürlisch zum pladdndeala gehe, wo das zeugs noch escht original ist..

hmm, ein typ hatt so einen geilen spruch unter all seinen beiträgen: sichert das vinyl oder so:D

PervertedMonk
30.08.2004, 21:30
Und falls du eine CH-Onlineshop mit mehr Vinyl und mehr Mixtapes findest darfst du ihn gerne hier posten...
ok, es sieht anders aus bei diesen tonträgern... aber bei den cds bleibe ich bei meiner meinung!
zu den vinyls muss ich aber sagen, dass ich es krass teuer finde, wenn eine 12" 16chf + 9chf für den versand kostet! 25chf sind doch ein wenig viel für eine 12"! wäre ich ein vinylsammler hätte ich arge geldprobleme! ok, dass die post so teuer ist, ist nicht euer fehler, aber es würde mich - falls ich vinyls bräuchte - nicht zu euch führen... da würde ich wohl meinen plattenladen in der nähe bevorzugen...

Beatnik
30.08.2004, 21:40
ok, es sieht anders aus bei diesen tonträgern... aber bei den cds bleibe ich bei meiner meinung!
zu den vinyls muss ich aber sagen, dass ich es krass teuer finde, wenn eine 12" 16chf + 9chf für den versand kostet! 25chf sind doch ein wenig viel für eine 12"! wäre ich ein vinylsammler hätte ich arge geldprobleme! ok, dass die post so teuer ist, ist nicht euer fehler, aber es würde mich - falls ich vinyls bräuchte - nicht zu euch führen... da würde ich wohl meinen plattenladen in der nähe bevorzugen...

Wenn du nur 1 Vinyl bestellst ist das ganz klar teuer, aber nehem wir mal 10 Vinyls, da ist 9.- scho edel....so muss man nicht in den Laden Rennen!

Aber ich muss sagen, im Laden ist di Atmosphäre geiler, man findet geilere Platten, und man kann reinhören!

Aber ich bestelle noch relativ oft bei HipHopstore, die haben ihr Vinyl Sortiment inzwischen zimlich aufgestockt, obwohl nicht immer alles lieferbar ist!

Wenn ich da an die Anfänge denke von HHstore.ch, ha ha, da war das Sortiment zu 98% nur Swiss Stuff, und das war da nicht gerade viel...aber dafür hatten sie wirklich "fast" alles aus der Schweiz, und heutzutage haben sie eigentlich alles!

reezer
30.08.2004, 22:14
dpd: wänn ihr bstellät und wüssät das am nöchstä tag dä DPD chunt und ihr möglicherwiis nöd dihei sind, dänn machät än zettel a türä wo druf staht er sölls vor tüür stellä, am nachbar abgehe oder was weiss ich... klar, gaht nöd bi allnä wells vellicht irgendwo wohnät wo mär nöd s'züügs eifach chan vor tüür stellä, en beschissnä nachbar hät oder was weiss ich... aber au fallt scho ä lösig ih... eifach chli mitstudierä....

porto-kosten: klar, porto ist nicht ganz billig. dpd ist aber sicherlich (da versicherung) die bessere wahl als die post... für ein vinyl lohnt es sich in den wenigsten fällen... wenn ihr aber mehr vinyl bestellt wird es sicherlich interessant. ab 150.- CHF ist das porto zu dem gratis... ein richtiger DJ der auch noch ein paar kollegen hat sollte doch locker einmal pro monat auf diesen betrag kommen, oder? --> besser einmal grossi bstellig (wänn möglich grad au no für alli kollegä) als 20x mal eis vinyl bestellä... aber das isch glaubs klar...

sha
30.08.2004, 23:03
ech möcht au mol en input gä:

wen er scho hiphopstore met cede vergliched, nänd de exlibris au no uf - er hed es rächt grosses sortimänt, ond du chonsch det a züg äne, wo hiphopstore ned hed (emel of cd) - z.b. die neu moses pelham han ech of hiphopstore ned entdeckt (sösch bstell i aber us prinzip fasch nome be hiphopstore)

ond be exlibris zahlsch eh no käi porto...

sonix
30.08.2004, 23:11
@ luke, wie wärs wenn dir mit dr Post es abkomme abschliessed, wodr e pauschale zahled, git sichr e vrgünstigung über das chame diskutiere.. !

sha
30.08.2004, 23:16
@ luke, wie wärs wenn dir mit dr Post es abkomme abschliessed, wodr e pauschale zahled, git sichr e vrgünstigung über das chame diskutiere.. !

wär emfall ächt no en gueti idee - d post hed nämlech brutal angst vor konkurränz, wen er gnüegend omsatz hend, wär so öppis scho möglech - ond sösch gugged mol ome wäg alternativmöglechkäite zo de post...

Beatnik
30.08.2004, 23:30
Original geschrieben von sha
ond sösch gugged mol ome wäg alternativmöglechkäite zo de post...

Brieftuube würd no gah:D

sha
30.08.2004, 23:33
han i ender ned em senn gha, das chäm z tüür - wen äine för 300.- cds bstellt, müessted scho en rächte räste brieftube das päckli träge - ond die wend au eres fueter...

sonix
30.08.2004, 23:37
wär emfall ächt no en gueti idee - d post hed nämlech brutal angst vor konkurränz, wen er gnüegend omsatz hend, wär so öppis scho möglech - ond sösch gugged mol ome wäg alternativmöglechkäite zo de post...

heh, wieso kennsch dich so guet us ?! und dr mom. stand vor post ? sie eher chli insider info's.. hhöhö *schmunzl schmunzl!

abr wo rächt hesch, hesch rächt..!

sha
30.08.2004, 23:48
na ja - also insider-infos chansch dem ned werklech säge - es esch doch so, das jedes ondernähme angst hed vor konkurränz - aber wens di interessiert: be üs a de schuel müemmer es 8wöchigs betriebspraktikum mache, ond ech han das be de post gmacht gha... :D wösst scho no chli me dezue z säge, daf i aber ned... :D

aber äbe: a d hiphopstore-lüt - probiered das doch ächt mol, en versuech wärt esch es... (falls ers ned scho probiert hend...)

sonix
30.08.2004, 23:58
na ja - also insider-infos chansch dem ned werklech säge - es esch doch so, das jedes ondernähme angst hed vor konkurränz - aber wens di interessiert: be üs a de schuel müemmer es 8wöchigs betriebspraktikum mache, ond ech han das be de post gmacht gha... :D wösst scho no chli me dezue z säge, daf i aber ned... :D

aber äbe: a d hiphopstore-lüt - probiered das doch ächt mol, en versuech wärt esch es... (falls ers ned scho probiert hend...)

= postgeheimnis.. bi mit däm avertraut, ha dert d'lehr gmacht.. :D

Luke
31.08.2004, 10:17

Das prüfen wir immer wieder, ist nicht so lange her das wir eine Offerte eingeholt haben. Bei der Post wird aber, (so viel ich weiss) egal wieviele Pakete du hast die Abholung eigentlich immer verrechnet, schon nur das ist ein Nachteil... Ausserdem wäre die spätest mögliche Abholung auch früher als bei DPD, spielt alles auch eine Rolle.

Noch wegen Plattenladen: Ich geh auch gerne in einen Plattenladen, ABER: Ich wohne im Dorf. Wenn ich jetzt in den nächsten Plattenladen mit mehr oder weniger Vernünftiger Auswahl gehe (kein Auto, muss öV benützen) kostet mich das ohne Halbtax etwas mehr als 11 Franken (hin und zurück). Da kostet mich eine 12" also noch mehr als mit 9.- Fr. Versand...

Cwik
15.09.2004, 17:50
aber es wär no besser wänn mer für all platte snippets chönti streamä oder downloade. Im netz kaufsch halt würkli nüd wänn nöd weisch wies tönt. Und bi d'qualität vo Chip-hop sowieso nöd! Was meinsch reezer! Wird dass jemals möglich si?

Aurel
15.09.2004, 18:06
Original geschrieben von Cwik
aber es wär no besser wänn mer für all platte snippets chönti streamä oder downloade. Im netz kaufsch halt würkli nüd wänn nöd weisch wies tönt. Und bi d'qualität vo Chip-hop sowieso nöd! Was meinsch reezer! Wird dass jemals möglich si?

damals, wo uf de siite nume hesch chönne ch-rap bstelle, hets das no gäh... ich weiss ned, ob das mittlerwiile z'ufwändig isch oder so... wär natürlich scho sidefin. aber meistens chasch de shizzle eh irgendwo söscht alose... ok, ch-rap villeicht ned unbedingt...

Luke
15.09.2004, 18:53
Original geschrieben von Cwik

Ist leider (zumindest im Moment) nicht möglich. Sowohl der Aufwand beim Uploaden als auch der zusätzliche Traffic auf dem Server sind da die grossen Probleme. Grad bei irgendwie über 3500 Produkten sind da ein paar Personen ziemlich lange am uploaden...

Cwik
15.09.2004, 19:33
ja nu isch nur e vorschlag gsi. aber wenns irgendwänn möglich wär....wär das supermegamegastisch tight.

aighty righty oh. pyys äut. cwigga.

cede.ch
16.09.2004, 14:47
Original geschrieben von Aurel
. aber meistens chasch de shizzle eh irgendwo söscht alose... ok, ch-rap villeicht ned unbedingt...

Also mir versueched scho möglichscht vill azbüüte zum losä, au CH-Rap! sProblem isch hald das mer vo Gsetzteswäge uf 30sek beschränkt sind, und sogar mit dene 30sek gitts amigs Problem!

Wie dä Luke das seit isch richtig, es bruucht hald vill Platz und Traffic uf em Server, vo dem her mues mer hald ufrüste, und das isch nöd billig! Bi eus hend mer 2 neui Server inneghaue, nur wäge dä Streams!

Und es gitt vill Lüüt wo bi eus uf dä Page eifach mal innelosäd, und Cd dänn woanders chaufed, isch ja ok!

Ich bin au chli für dä Hip Hop verantwortlich, also falls öpper i irgend e CD mal inelosä möcht, mir eifach es pm schriibä, evtl. chan ich dänn mp3 ufeladä!

Bones
16.09.2004, 15:58
Original geschrieben von reezer
kommt drauf an was man unter "schnell" versteht... aber in den meisten fällen hast du das zeugs am nächsten tag!

Han bi miner letschte Bstellig mindestens 4 Mönet gwartet bis die Ware mal cho isch und naher wird na so en Stress gmacht, wenn mer d'Rechnig nid grad zahlt.
Naja, i hoff das chunt nüme vor.

Luke
16.09.2004, 16:12
Original geschrieben von Bones
Han bi miner letschte Bstellig mindestens 4 Mönet gwartet bis die Ware mal cho isch ...
Naja, i hoff das chunt nüme vor.

Hoffen wir natürlich auch!! Ich weiss jetzt nicht weshalb du etwas so lange nicht bekommen hast bzw. was du bestellt hast, aber: wir halten grundsätzlich nie etwas einfach so ohne Grund zurück, das wir liefern könnten! Wenn du das so lange nicht bekommen hast dann nur weil es auch uns so lange nicht geliefert wurde. (oder weil so lange eine Rechnung von dir offen war und deshalb nichts versendet wurde)

Und wenn wir von einem Lieferanten einen Artikel nicht geliefert bekommen können wir auch nicht mehr machen als ab und zu den Lieferanten wieder zu stressen, ansonsten sind wir da jeweils genauso am warten wie der End-Kunde...

YouSuck
16.09.2004, 16:13
warte jetzt denn aber bald es jahr uf Cunninlyguists- Will rap for food...

Jetzt han ich aber erfahre, dass die LP gar nüm vo Cunninlynguists us vertriebe wird..

Tja, cede.ch:rolleyes:

Bones
16.09.2004, 16:24

Und wenn wir von einem Lieferanten einen Artikel nicht geliefert bekommen können wir auch nicht mehr machen als ab und zu den Lieferanten wieder zu stressen, ansonsten sind wir da jeweils genauso am warten wie der End-Kunde...

Ja das chunt denn na dezue, es sind mer denn nid mal ali Platte glieferet worde...
Offni Rechnig han i au keini me gha.

Han mi denn halt eifach chli ufgregt, wo denn die erst Mahnig so schnell cho isch und det grad na 5.- drufgschlage worde sind. Aber easy, dä Deal isch ja jetzt verbi, han die Mahnig zahlt und wird wohl am 25te wohl au scho mini next Bstellig ufgeh. :D

Luke
16.09.2004, 16:31

Han mi denn halt eifach chli ufgregt, wo denn die erst Mahnig so schnell cho isch und det grad na 5.- drufgschlage worde sind.

Verstohni scho. Muesch aber eusi Buechhaltig au verstoh: Die interessiert sich ned für Lieferfrischte, sonder nur für Zahligsfriste... Het jo eigentlich au nüt zäme z'tue...

Aber easy, dä Deal isch ja jetzt verbi, han die Mahnig zahlt und wird wohl am 25te wohl au scho mini next Bstellig ufgeh. :D

Aight, geile Siech!:D :D

Peace