Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Reggae meets Scratching by DJ LKB

LKB
24.08.2004, 14:30
Sali zämä

I han dänkt ich chönt mol chli was Anders bringe. Drum han i chli über än Reggae Beat gscratcht.

Was haltet ihr dävo? (Ihr dörfet au än Kommentar abgeh, wenn ihr nöd druss chömät bim scratche und so..!)

Reggae meets Scratchin' (ftp://lupo.besonic.com/audio_003/0779/111/160639Reggae_meets_Scratchin.mp3)

SCREWD
24.08.2004, 15:05
d idee isch guet und d umsetzig eigentlich au, nur sind d scrachtes teilwiis bitz unsuuber und wiiderhole sich z oft, aber schlimm find ichs nid.....passt eigentlich ganz guet alles zämme....schaff bitz mehr an scratch combos ;-)

cheerz

LKB
24.08.2004, 15:19
Dä Screwd, wiä immer dä erscht, wo uf mini Posts antwortet!

Ich find d Scratches eigentlich zimlich unsuber, aber s isch mir halt vor allem um d Idee mit em Reggae gange und i han grad di erscht bescht ufnahm gno...

Zu minerä Verteidigung mösst i vilicht mol no sägä, dass ich mit Reloop RP-4000 Plattäspiler und Stanton SK Six Mischer uflegä. Also nöd di allerbeschtä Vorussetzige zum harti Scratches anefitze. (Dä Mischer findi zwor no recht geil...)

Da mit dä Scratchcombos nimm ich mir z Härzä... (Chasch mir jo mol äs Üebigsfile geh *g*...

SCREWD
24.08.2004, 15:36
:-) dänk, isch doch geil wenn me de 1. isch höhö

d idee findi ganz guet....s müend nid immer so rap-beatz sih, wobi.......turntables und e mixer isch eigentlich nüt anders als e instrument und me cha e instrument vielsiitig awände ;-)

das wäg em equipment, bisch entschuldigt *g*

und wäg em üebigsfile :-) ha jo e paar uff aightgenossen druff :-) nei, ich bi jo au nid grad de hirsch in scratch combos aber, ich tue nur das wiitergäh wo ich glehrnt ha...

bitz mehr variatione wie: tempo vo de scratches..half time, double time und so scheiss halt....

aber tönt ganz aständig das file vo dir

:cool:

LKB
24.08.2004, 16:32
Neus Scratch File

D Qualität isch nöd sehr guett...

LKB make some scratchin (ftp://lupo.besonic.com/audio_003/0779/111/160447make_some_scratchin.mp3)

SCREWD
24.08.2004, 16:37
chunnt sehr fett........

big upz

genau, du weisch jo was ich öbbe mein mit combos ;-)

LKB
24.08.2004, 16:57
Vilicht weiss is öppä jo?!?
Das File han i aber scho vor em "Reggae meets Scratching" gmach. I han mir eifach chli meh müä geh.