Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : gaenf

afrobia
24.08.2004, 15:01
shit i hàngs grad imene intrenet café,
wàiss àcht éper fu eu wo do was lauft aso so wos stylischii bars oder so het...
muess na es johr do öberlààbe ond s wer halt scho cool wenns chli edlii locations oder so hetti!

messi piezn

struubiskillz
24.08.2004, 15:05
weiss nid....

aber du erinnerisch mi grad an die frau wo mi entjungfered het, die isch vo gänf cho.... shiiit, ich bi aber nonieh dört gsi.... was lall ich eifach....!!

sorry....

*innostalgieschwebend*

eliAz
24.08.2004, 15:11
Chunsch uf Lausanne! Do goht einiges!

peAz

afrobia
24.08.2004, 15:15
ja, do gahts sicher au ab!!!
i wàiss eifach ne wo!!!suuged huere!

eliAz
24.08.2004, 15:17
leider kenni mi nöd so guet us in Genf... es git glaubs scho as paar quartier wo geili läda und so findsch, weiss aber nid wias heissen. aber falls amol uf lausanne chunsch chani dir 100 tipps geh!

greAtz

sly saloon
24.08.2004, 15:18
Original geschrieben von afrobia
ja, do gahts sicher au ab!!!
i wàiss eifach ne wo!!!suuged huere!

afrobia, z genf hets paar schickimicki clöbs, wo sind wies kaufleute oder so.. die chan i der nöd ufzelle ,well i nöd de häng.

denn gits no squats (bsetzti hüser wo vo de bulle toleriert wered). s bekanntischt isch d usine. det sind vill konzert, vo rock bis reggae etc. das kennt jede det, frogsch mol!

so wienis in erinnerig ha, isch genf sus recht tot am obig. aber isch au scho e wieli her as i döt gsi bi (10 johr:rolleyes: )

also, wenn scho im internet kafi bisch, google chli ume...
s mues doch was z finde si!

viel spasss z genf!

peace

diken
24.08.2004, 16:01
ich zitier mal wieder en liebe fründ:
"di beste spots - kennt de local hotzeplotz"

drum:
lüüt a haue und gad nach me lokal fröge. so chunnsch immr am beste as ziel. und französisch cha ja begoscht keis hindernis sie. ha mi jedefalls in venezuela & kolumbie au chönne düreschlah ohni das ich spanisch cha und die englisch... :D

.kerYjameS
02.10.2004, 15:02
genf isch switzerlands number one city, nach biel natürli.
kennes einigermasse guet, halt numä nid fuer usgang....