Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Wie findet Ihr dä Gimma?


slang!head
25.08.2004, 00:02
Um eis vorweg z neh: das isch noed diss thread und bitte schribed zu siner angebliche Schlegerei noed i dä Thread ....

Also zum zweite: Wie findet Ihr dä Gimma?

Bi ihm spaltet sich d meinige gwaltig. Ich persönlich find sin sound noed de hammer aber mich interessierts was Ihr vo Ihm haltet....

I'm out!:hippie:

mc rassko
25.08.2004, 00:08
also de gimma isch voll zwäg, bin grad am samstig mit im go ässe, und sini musik findi au mega toll:D

thieu
25.08.2004, 00:15
Wir hei mal mit dem Gimma Live gspillt und ich finne ne en easy Siäch, er macht wenigstens mal nit so standart Sache wiä susch gnüäg andri! ER schriibt Texta wa kontrowers sind und dadurch zum uberlegge aregend, oder halt nur zum lache. Finne nit alles vo ihm der burner, aber er isch ganz sicher en beriichrig ver de Schwiizer Rap!

Weiss das nit alli der güät Herr so toll findent was i ja zum Teil verstah, aber er weiss das ja öi! Und wenn hiä wider di gliiche Pussy(...)s dri schriibend wiä scheisse der gm isch chratzt ihne das sehrwahrschiinlich uhüäre! :eek: :D

Der Gimma isch wenigstens eine wo nu eppis macht...

Grüäss nach Chur!

Early80s
25.08.2004, 00:52
Hier in Zürich ist Gimma erst so seit dem Battle-ding gegen Mory und EKR bekannt...Gegen Mory kann er ja noch so mithalten , aber gegen EKR kackt er voll ab...Das wurde hier aber auch schon diskutiert...
Einige Heads aus eher ländlichen Regionen und Graubünden selbst, sind der Meinung er habe das Battle gewonnen:hmmm:

Im Fresh Stuff Topic ''leugnet'' er die Existenz der Fresh Stuff 1 auf Vinyl, brisant daran ist wohl das ein gewisser EKR daran beteiligt war...das war 1990...
Vielleicht versteht der Gimma nun den Satz ''Mir rapped 10 Jahr vor - und nach eu''....:cool:

Early80s
25.08.2004, 00:53
Backside Cover

mIkRoFiL
25.08.2004, 01:19
mer gfallt s'meischte vo ihm ned so guet,aber dä track woner mit lyricas analas zäme gmacht het esch voll de börner!

d'mory disstracks sind no witzig....aber die vom mory au:D

Dämon
25.08.2004, 08:31
finge dä typ überhaupt nid guet...

aber jedem das seine

Pleschen
25.08.2004, 08:40
also ich säg nid viel, Gimma :yourock:

track's chani nonstop lose und live macht er so richtig lune zum ab bounce !!!

piis nach QR! pleschen

MacKah
25.08.2004, 08:52
und wie findet ihr dbritney?
und wie findet ihr justin timberlake?
und wie findet ihr n'sync?

:wtf: was isch dr sinn vo dem thread bitte?
sött das e sälbschthilfe gruppe für dr gimma wärde?

drümolhopdbäse
25.08.2004, 09:23
nei er chan den de thread is word kopiere,
en schöne rahme mache, s usdrucke
und weis den s läbe lang was d lüt für e meinig über en hend....
aber i glaub er het zu dem scho mol es statement geh (glaub FUCK OFF o.Ä.=)

slang!head
25.08.2004, 09:28
Ha gwüsst dass, das chunt....

Das isch en Thread wod chasch dini meinig über de Gimma, sin Style, sis Uftrete, sini Albe kund tue.
Alles Klar?

Ich han eis Album vom Gimma und zwar Wiisa Müll. Aber das het mi noed würkli begeisteret bis uf es paar tracks wo no eazy sind.....

am Eki sin Diss Track, "Gimma en Grund" ch0asch suuge unter:

http://www.well-wicked.ch/

MacKah
25.08.2004, 09:32
Original geschrieben von **slang!head**
Ha gwüsst dass, das chunt....

Das isch en Thread wod chasch dini meinig über de Gimma, sin Style, sis Uftrete, sini Albe kund tue.
Alles Klar?

Ich han eis Album vom Gimma und zwar Wiisa Müll. Aber das het mi noed würkli begeisteret bis uf es paar tracks wo no eazy sind.....

am Eki sin Diss Track, "Gimma en Grund" ch0asch suuge unter:

http://www.well-wicked.ch/
jo dass das zum ziel hesch verrot au dr titel, danke.
es dönt eifach voll schwul sorry.
söll ich au e thread ufmache: wie findet ihr mi? chönnet in de graphik obe sogar no abstimme, nei söll kei afick si (isch es zwar eigentlich :rolleyes: )aber ich cha das nit ganz ernscht neh. bechunsch vom gimma geld defür?
ah no öpis, wieso chaufsch es album wo di nit flasht?

slang!head
25.08.2004, 09:47
Original geschrieben von MacKah
jo dass das zum ziel hesch verrot au dr titel, danke.
es dönt eifach voll schwul sorry.
söll ich au e thread ufmache: wie findet ihr mi? chönnet in de graphik obe sogar no abstimme, nei söll kei afick si (isch es zwar eigentlich :rolleyes: )aber ich cha das nit ganz ernscht neh. bechunsch vom gimma geld defür?
ah no öpis, wieso chaufsch es album wo di nit flasht?

Ich kenn de gimma noed, (persönlich), en kolleg het mer sis ablum gschenkt und für e Grafik zum abstimme hani kei Ziit meh gha....:D

Und ich han de thread ufgmacht weg all de aktuelle Diskusione über de Gimma. Det merkt mer ebbe wie sich
d Meinige über Ihn spaltet und jetz hani welle abchege ob er au usserhalbt vu Chur fans het....

bauer
25.08.2004, 10:12
d Meinige über Ihn spaltet und jetz hani welle abchege ob er au usserhalbt vu Chur fans het.... [/B][/QUOTE]




jep das hätter und zwar usämnä kaff im THURGAU ..

gimma isch phäät.. sini tracks fläshäd mi eifach ..


:kiffer: :kiffer: :kiffer:

dela
25.08.2004, 10:28
..ich säg's mal so. Wenn er im Bundeshuus würd ufrumä hätt er mis vollschte vertraue! :kiffer:

bauer
25.08.2004, 10:59
Original geschrieben von dela
..ich säg's mal so. Wenn er im Bundeshuus würd ufrumä hätt er mis vollschte vertraue! :kiffer:




he he er wär amäl sicher besser als dä blocher...:)
:kiffer: :kiffer:

PhrazeFive
25.08.2004, 11:04
Original geschrieben von bauer
he he er wär amäl sicher besser als dä blocher...:)
:kiffer: :kiffer: Das chasch jetzt so nöd säge... *MUAHAHAHAHAHAHAHAHA*

sonix
25.08.2004, 11:41
:topicsuck

MacKah
25.08.2004, 11:44
Original geschrieben von sonix
:topicsuck
meine worte

Pleschen
25.08.2004, 11:44
Original geschrieben von sonix
:topicsuck

sehr intelligent :stupid:

sorry has mer nid chäne verkneife!

sonix
25.08.2004, 11:49
Original geschrieben von Pleschen
sehr intelligent :stupid:

sorry has mer nid chäne verkneife!



intelligänter als dr sinn vo dem thread, dude..!

slang!head
25.08.2004, 11:56
Wemms noed passt söll sini scheisse gfälligscht woanderscht ineposte!

Und da das es hiphop forum isch, und de gimma en "hiphoper", findi das mer da chan diskutiere ohni immer die scheiss off-topic smilis und ohni so beschissene bemerkige.

MacKah
25.08.2004, 11:57
Original geschrieben von **slang!head**
Wemms noed passt söll sini scheisse gfälligscht woanderscht ineposte!

Und das isch ja es hiphop forum, und de gimma isch ja en hiphopper, findi das mer da chan diskutiere ohni immer die scheiss off-topic smilis und die beschissene bemerkige. :topicsuck ha di au gern *küssli*

sonix
25.08.2004, 12:00
Original geschrieben von **slang!head**
Wemms noed passt söll sini scheisse gfälligscht woanderscht ineposte!

Und da das es hiphop forum isch, und de gimma en "hiphoper", findi das mer da chan diskutiere ohni immer die scheiss off-topic smilis und ohni so beschissene bemerkige.


die wo vosich phaubte si sige "hiphopper", düe mir ächt leid.. (so artigi definition giz gar nid) bezeichnisch di au eso ?


und sry, üsses smiley cha meh wedr dä überfluss-thread.. lol

slang!head
25.08.2004, 12:06
@sonix: falls es noed gmerkt hesch "Hiphoper" staht in anfürungs- und schlusszeiche. ich han nur welle das jede gseht das es en zemehang het und nöd eifach en sinnlose thread isch....

Pleschen
25.08.2004, 12:07
Original geschrieben von sonix
intelligänter als dr sinn vo dem thread, dude..!

och schnuggi, lüeg mal durchs board! "was haltet ihr vo dem, was meinend er zu dem, würd gern euri meinig ghöre"

wenn der d meinigs umfrag i dem thread nöd passt den häb doch eifach dini finger still! isch nid so schwehr!

sonix
25.08.2004, 12:08
Original geschrieben von **slang!head**
@sonix: falls es noed gmerkt hesch "Hiphoper" staht in anfürungs- und schlusszeiche. ich han nur welle das jede gseht das es en zemehang het und nöd eifach en sinnlose thread isch....

du hesch dr gimma so bezeichnet ?! oder lig ich da falsch ?!
er bezeichnet sich villicht gar nid so ?!

(ich säg mi cha sich nur mit HipHop identifiziere, sich aber nid us das bezeichne..)


abr egal, mach wa wosch.. lol

sonix
25.08.2004, 12:15
Original geschrieben von Pleschen
och schnuggi, lüeg mal durchs board! "was haltet ihr vo dem, was meinend er zu dem, würd gern euri meinig ghöre"

wenn der d meinigs umfrag i dem thread nöd passt den häb doch eifach dini finger still! isch nid so schwehr!


mir juckts mängisch so streng, darum.. :D


bechumi ich no es bussi ?! ;)

slang!head
25.08.2004, 12:23
Original geschrieben von sonix
du hesch dr gimma so bezeichnet ?! oder lig ich da falsch ?!
er bezeichnet sich villicht gar nid so ?!

(ich säg mi cha sich nur mit HipHop identifiziere, sich aber nid us das bezeichne..)


abr egal, mach wa wosch.. lol

Ich han für die 'noedganzkluge' so welle e verbind....

Weisch was, vergiss es eifach...

fReEMaN
25.08.2004, 12:58
also wälä hängär!

gimma isch n dj und mc, also darf me doch sicher fregu wiä mu inu find..

scheiss ich halt das dischä thread cho isch, wänn gat uber di "schlägeri" vo im meh oder weniger diskutiärt wird..

ich ha gmeint in dischem forum darf me diskutiäru uber rap, hip hop, dj, mc's, songs etc.

aber sisch hiä mode gat sofort :Offtopic: oder :topicsuck z'ziä.
wän jemandum än thread nit passt, wieso dä nit still si und maul halten?

slang!head
25.08.2004, 13:00
Original geschrieben von fReEMaN
wän jemandum än thread nit passt, wieso dä nit still si und maul halten?

WORD! :D

fresh
25.08.2004, 13:08
Original geschrieben von fReEMaN
also wälä hängär!


aber sisch hiä mode gat sofort :Offtopic: oder :topicsuck z'ziä.
wän jemandum än thread nit passt, wieso dä nit still si und maul halten?


well's dene suscht langwiilig wird bim schaffe, irgend än schäiss müends ja mache. und usserdem stiigt so no d'biitragszahl :D sammle,buebe,sammle!

xXel
25.08.2004, 13:36
e witere fan usserhaub vom GB... solothurn und i finge der gimma rächt guet... vüu tracks vo ihm flashe mi..
witer so gm

peeZ

p.s. skaterbooooooy....:P

Stinkyfingaz
25.08.2004, 14:02
ICh finde de Gim-Gimma voll easy und er hett wenigschtens eier gha de Mory ds disse

jayRon
25.08.2004, 14:17
Original geschrieben von Stinkyfingaz
und er hett wenigschtens eier gha de Mory ds disse


wott ja nöd dumm tue abe rmuess no mini itragszahl steigerä,
:D

aber fründä disst meh nöd, oder was wotsch mit äm shape zitat segä?

drosselbart
26.08.2004, 09:54
är macht haut sis eigetä ding und das isch schomau sehr positiv.. was de inhautlich aus gseit wird isch diä 2. sach, wöui eher reims mit meh tüüfgang bevorzugä, aber schüsch chanimr schono vorstöue daser okei isch...

mark faloon
27.08.2004, 04:27
ou man, ... . gim gim gimma gimnaastik, jungs ...
er wird isch bliibt und wird DE rapper – & jetz hett au er sin adrenalin, glaubends mrrrrrs. hip hop isch halt!
das isch rap ... und wenn sich alli apisst sind.
gimma isch gimma bliibt gimma isch nid aifach slang rap fudi diars arsch ... isch Q R for real (de spruch) und nooo lang nid fertig - das isch dr afang. er wird das game überschwemma - watch out (de spruch) ...
checkend zerschtamol milchmaa´s balkan troubles (OBK!) und denn und denn ... tenkend was iar wennd _ this topic sucks.
u uhhhhhhh

Horni MC
27.08.2004, 06:04
isch halt scho chli än abstracktä künstlär... s git sound dä gfallt mir und sonigä wo i mi frog "isch er z viel uf dä psy siitä go streemä"

Pleschen
27.08.2004, 08:51
Original geschrieben von sonix

bechumi ich no es bussi ?! ;)

das chasch doch bi dim mami go abhole nid!?!

gimma
28.08.2004, 12:30
..... kids.....

close thread. viila dank.