Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : ((( BEATBONE RECORDS )))

Mortimer007
25.08.2004, 15:05
tscheggets uus:

www.beatbonerecords.com << sitä no im ufbou,
wider inäluegä lohnt sich...

www.beatbone.ch << sitä funktioniert gröschtäteils
scho...

peeeetz

manolo23
25.08.2004, 15:19
aua. meine ohren. die beats sind ja fürchterlich.
beat 6 hätte noch nen schönen sample aber die drums sind erbärmlich.
first name for hiphop beatz in switzerland? hahaha

Mortimer007
25.08.2004, 15:27
was wär die wäut bloss ohni figger?
ahja längwilig und läär... ehmm oder doch schön
und fridlech... itz weissis nüm so genau :D

manolo23
25.08.2004, 16:03
wenn dus nicht erträgst dass nicht jeder deine beats mag solltest du sie nicht veröffentlichen...
(und bitte sage jetzt keiner dass ich sie ja nicht anhören muss aber einmal hab ichs getan und werde es nie wieder tun.)

Def Cut
25.08.2004, 16:31
Irgendwie kommt mir das Design der Seite bekannt vor:

www.defcut.ch

..na ja ist bestimmt n`Zufall.

Gruss DEF

Wryter24
25.08.2004, 17:46
hrhrh defcut über design lässt sich ja bestimmt streiten aber das Ihr beide eines der billigsten Tabelldesigns verwendet lässt sich nicht von der hand weisen ich nehm mal an es gibt noch 4000 andere seiten die ähnlich aufgebaut sind allein im raum deutschweiz heheh.

Aber geiler banner defcut respekt:D

gianchi
25.08.2004, 18:14
Aha, eifach nur WEAK! Persönlich gmeint! Muess gar ned driloose!:gun:

Mortimer007
25.08.2004, 18:40
:D

MC B
25.08.2004, 19:11
Guete Abig mitenand,

hmm, jaja, ach Chinde. Wüssed ihr, sone Kritik isch soooo schnäll gschrebe. Wänn sie würklich ernscht gmeint isch, isch sie natürli au okay.

Aber wenn mer villicht eifach rasch en Beat aalost, de eim ned passt, und denn grad de M. beleidigt, find ich das unrächt und chli primitiv. Luged, möched doch zerscht mal eigni Beats, stelleds is Netz und denn schriib ich euch gern e Kritik. Und zu dem Spruch "finest Beatz etc." chan ich nur säge: Welle MC hett ned scho mal i sinere Rap-Karriere es grosschotzigs Sprüchli la gheie la? Ebe.

Und irgendwie hend ihr chindische Haters de Sinn vom Hip-Hop verlore... Es isch doch schlussändlich glich, wer tight isch und wer ned - hauptsach mer läbt sis Läbe und läbt de Hip-Hop. Aber warschindlich isch das jetzt z'höch gsi und ich han mir grad en herzige Diss iigfange.

Demit chani läbe.

Propz an Beatbone, MC B
(und merci für die guet Zämearbet)

MC B
25.08.2004, 19:19
Original geschrieben von gianchi
Aha, eifach nur WEAK! Persönlich gmeint! Muess gar ned driloose!:gun: Ich finde hiphopremainz ned eso toll, muess i säge. und das isch NED persönlich gmeint.

Stinkyfingaz
25.08.2004, 19:46
Also ich find d'beats fanget immer gliich a und töned alli gliich, es passed villi drums und samples nid zeme

LKB
25.08.2004, 20:43
wieso chönd ihr alli d Beats losä? Bi mir funktionnierts nöd:confused:

Lartscho
25.08.2004, 21:03
haters haters haters wo nume nidisch si!

da stissm brönnt wine bachofe *g* ;)

peacens houmie

Thor-Looky
30.08.2004, 15:20
Ehrlächi Kritik:

Ig fingä dini beats nid so dr Hammer.
Äs het vieu cooli Ideeä
aber gsamthaft si si eifach rächt monotom
und längwilig.

Peeeeez out.

Mortimer007
30.08.2004, 15:24
okeee, mit derä kritik chani ou öppis afah.
merssi.

aber da dir schiinbar die sachä wodä itz
ghört hesch nid gfauä hei, muessi dir sägä
dassi no ganz angers züg gmacht ha...

luegsch eifach was i zuekunft aus vo mir
wirsch ghörä und de entscheid de denn villicht
no einisch öbsder würklech nid gfaut.

aber äbä, dini kritik chani bruuchä.
die isch konschtruktiv. dankä.

peeeeeetz

perplex
30.08.2004, 15:34
Es isch doch schlussändlich glich, wer tight isch und wer ned - hauptsach mer läbt sis Läbe und läbt de Hip-Hop. (und merci für die guet Zämearbet) [/B][/QUOTE]

@ MC B
das findi au aber worum tuesch dänn überhaupt än thread uf und frögsch nach meinige wenns ja eh glich isch.

Casto
31.08.2004, 00:50
ah yeah.. beatbone.. isi page.. isi biits..
ma liest scih mann.. piis

CMD
31.08.2004, 19:47
Original geschrieben von Mortimer007

www.beatbone.ch << sitä funktioniert gröschtäteils
scho...

d beatz sind ja gar nüm online! het mi eigentlich no wunder gno, we diä so töönäd! ich hoff, s git bald wider mal öpis z ghörä!

greetz
cmd

scope
31.08.2004, 19:59
zur site (beatbone)

grusigs biud am afang ;) nei würd würkli nid es biud vo dir dritue, wöu doch der grösst teil äuä männer si wosech für beats intressiere. und mi törne so biuder extrem ab, und verfäusche mini wahrnämig (woni itz de bi de beats wirde bruche) eher nid positiv.

item

zu de beats:
whacke siech. iz woti beats lose, när chunt sig gschlosse, wäge arbeite a beats. werum schliesst me de s'beat archiv? chasch jo poste, si sige nüm aktuell...

aber dasch jo richtig weak, wenn lüt hate go wägnääh zum säubschtschutz.

nims nid persönläch....

scope
31.08.2004, 20:03
derfür kritisiere di online-track:

beat gfaut mer gar nid.... schöne bass. guets drum. aber die melodie tönt schrecklech.

rapper: gfaut mer grad ganz und gar nid...

ah ja und nennet mi hater wöus mer nid gfaut. aber viu säge HATER und meine die wo säge " i finges scheisse" hate isch für mi "mann du chasch nüt du bisch scheisse gsehsch scheisse us"... und ig säge nume IG FINGES NID GUET...

gruss SC:hater:

Mortimer007
31.08.2004, 22:33
oke oke oke, muess da äuä schnäu öppis klar schteuä jungs!
bis vor churzer zyt si no beatz dobä gsi- aber die si aui
vergäh. drum nimisä wäg. alles klar? und zudäm hani im
momänt schlichtwäg kei zyt meh für beatz ds bouä für is
archiv weui beatz am schrubä bi fürnes ganzes album vo
öpperem. aight?

auso hasä sicher nid wäg gno weui ghatet wirdä- so
öppis geit mir sowieso ar arschkantä verbii...
so, die söuäsäch mau ä gurkä schiebä und ä rundi druff
dräiä, wesnä när wou wird derbii wüssesi wenigschtens
werum dass si do huerä fucki'n haters sii. soviu zu däm.

äbä und ehmm; nur so zum sägä! du bisch ä hater!
du hesch gschribä "whacke siech" ! auso grifsch mi
persönlech ah und drum bisch ä hater. chaschmer aber
wenndä wosch gärn ds gägäteil bewiisä.

so und itz no für au wo mi schtiiss nid hei ghört und ou
für die wos garnid wei ghörä; DIR WÄRDETS GHÖRÄ UND
WÄRDET NIDEMAU MERKÄ DASSES VO MIR ISCH!!! WEU DIR
WÄRDETS GHÖRÄ, ÖBDER WEIT ODER NID!

Für die wosech druf fröiä:
Geit nüm lang Jungs! Bi glii readdy... und dir wüsst ja
was süsch no aus chunnt ussert mirä EP.

Für die womi hassä, sigs us irgendwelchä Gründ:
Stecketnech das Züg irgendwo härä und löht die
CD im Regau lah schtah....

klar sowit?

okeee, ds wär mis statement gsi!
yoyoyoooo

CMD
31.08.2004, 23:09
so und itz no für au wo mi schtiiss nid hei ghört und ou
für die wos garnid wei ghörä; DIR WÄRDETS GHÖRÄ UND
WÄRDET NIDEMAU MERKÄ DASSES VO MIR ISCH!!! WEU DIR
WÄRDETS GHÖRÄ, ÖBDER WEIT ODER NID!

dän bini mal gspannt... dä "ohni di"-beat isch nöd schlächt, dä track mitäm tomahawk isch au no easy... (dä tomahawk isch zwar nöd dä bescht sänger, wes im refrain so schiint, aber susch ischs cool ;))

än schönä zämä...

Mortimer007
01.09.2004, 19:28
yyyyyyyop

für die wos interessiert;
äs wär de wider ä nöiä beat im archiv.

peeeeetz

Wryter24
01.09.2004, 19:50
Ich misch mich do gar ned dri hihihi aber es reizt ach egal ich lasses :D Mini meinig vom Beatbone isch scho längst klargstellt eine vo mine Jungz gseht das es bitzeli anderscht aber es passt ihm und den passt das für mich

Mortimer007
01.09.2004, 19:58
@ wryter24

nähmi aber itz gliich no wunder wie dini meinig
vom beatbone isch?!? :D

Wryter24
01.09.2004, 20:04
nö mortimer machich ned ich stand genau so zu mim Hommie wie zum Giancci so gsehts us und dodebi bliebts de eint finds scheisse de ander akzeptabel also was solls the life goes on

und ich gang jeze eis go rauche und mini spaghetti esse muss jo ned zu allem min dreck biträge.

thieu
01.09.2004, 20:13
Hä mer deicht na dem i der Fred jetz es paar mal hä gseh mag appa mal lose...
Finne der Stuff im Asatz nu so äs geit, aber wenn i der Beat kehrt hä (Heartbreaker?), häni mer deicht, das isch nu nit süäber, di Drumms sind Monoton und irgend eswas verpasst miär da es schlechts Gfüähl. Sorry wenn i das jetz nit cha genau definiäre...

Der Track wo Online isch tent nit so schlecht, aber der isch vo miär üs schlecht abgmischt. (Chännti öi ane Boxe ligge) Der Beat geit unner und der Röfrä isch viel lütter dri als d Strophe.

Nit ver besch aber finne das kehrt im Moment nu unner eigender Stuff. Und wend z Gfüähl häsch ich hei kei Ahnig check spenzasequenza unner eigendem Stuff, de weisch won ich derzüä kehre, und de kehrsch mi öi. Und susch PM...

Casto
01.09.2004, 21:16
finda de nüa biit au nid so de hammer.. sorry beatbone.. aber du häsch mehr druf als das..
piis

=mQ=
09.09.2004, 03:18
mh wen öich dä stizzm gfaut chöiternech süsch no das beat snippet vomne producer uusem Beatbone umfäld alose,sprich=> vo mir :D

Beat-snippet (http://files.onehiphop.ch/music/mQ/BM05.WMA )

Lartscho
09.09.2004, 23:19
Original geschrieben von =mQ=
mh wen öich dä stizzm gfaut chöiternech süsch no das beat snippet vomne producer uusem Beatbone umfäld alose,sprich=> vo mir :D

Beat-snippet (http://files.onehiphop.ch/music/mQ/BM05.WMA )

wörd

ma meeeeeeeeeeeeeeeen

Lartscho
16.09.2004, 23:25
*push*

HOPP BEATBONE :D

Low-Flex
18.09.2004, 01:45
push that, s chunt no einiges ! Watch Out.

peace

Mortimer007
21.09.2004, 02:55
eifach luegä, losä, zieh....:)

WeeD
21.09.2004, 09:37
Beatbone mini meinig weisch......... dini beats brönne, du bisch ä geile siech.... u dis studi: "wes ä frou wär würdis vöglä" ;)

A aui Haters: Lueget was chunt babes es chnt dope shit....... u wär am tinu heigs nid druf mit beats het auso absolut e gschmaksverstuchig sägä nume "queenslike" u d schwiz isch äs atomopfer!!!!!!!!!!!!!!!!

Mortimer007
22.09.2004, 00:02
aight- merssi

Wryter24
22.09.2004, 01:22
hm WeeD wer bisch den du ich mags amels immer gern wüsse mit wems ich ztuh ha bevor mer gross goht go ummebrülle.
Ich gsehns meistens so wenn mer beats do innestellt und sie als gnadelos super annestellt nimm ich immer alli Beats zsämme wo sich no einigermasse i mim Ghöhr agsammlet hend und verglich den was wo wie super isch. Fakt Beatbone macht sich wenn ich da mal die ersten Konflikte bei der ersten Seite man errinert sich noch sprich Webdesign in betracht zieht.Fakt2 bleibt aber bestehen das er sich immer noch im Gesamtvergleich bei den Leuten aufhält dennen ich niemals eine ganze Maxiproduktion anvertrauen würde was nicht heissen sollte das man nicht mit Beatbone zussamenarbeiten sollte weil viel Uebung macht den Meister in einem Jahr schaue ich mir gerne die nächsten Resultate nochmals an und beurteile sie wieder von neuem Objektiv. Was man dann aber bei gefallen berücksichtigen müsste sind die privaten Probleme die Beatbone mit gewissen Leuten immer an Land zieht!Aber das liegt meistens im Interesse eines selbst.

Low-Flex
22.09.2004, 01:51
@Wryter24 dr WeeD isch dr G-Mo und isch ou bi BBR gsignet. und äs isch ja wou nume säubschtverständlech das mir (äbe d Lüt vom BBR) am Beatbone si StiZz wei pushe. Nid nume wöuer üse Boss oder Homie isch, sondern wöu üs sis Züg o flasht. Ya know, s geit nid drum mit wäm das mä sich misst, wot mässe oder cha mässe sondern s geit drum wiä mäs macht. Weisch wini meine ? Är macht sini Arbeit sehr viu intensiver u nimts ou würklech ärnscht wasi vo de Meischte "Producer" hiä drin nid cha phoupte woni mi chli ha informiärt... U no öppis, du hesch i dire Signatur d Solo-EP vom Flizzu igschribe. Frag dr Flizzu mau vo wäm dass ä grosse Teu a Beats für diä Schibe produziärt isch worde. I hoffe du weisch wasi dir wot säge u finges guet, dass du dini Meinig so güsseret hesch. Das vo mir.

Peace

Dirty Fifty
22.09.2004, 09:15
Original geschrieben von Low-Flex
[B U no öppis, du hesch i dire Signatur d Solo-EP vom Flizzu igschribe. Frag dr Flizzu mau vo wäm dass ä grosse Teu a Beats für diä Schibe produziärt isch worde. I hoffe du weisch wasi dir wot säge u finges guet, dass du dini Meinig so güsseret hesch. Das vo mir.

Peace [/B]

low: mach dir mau keni sorge um mi.. wryt weiss genau was louft und äs sie problem wo weder di no mi beträffe aber witi fäde zieh.. das isch öppis woni de mitem tinu no wot bespräche.. i stah hingerem tinu ha mini beats vo ihm wo fläshe u fertig.. da seit mis label nüt dergägä und ou dr vertrieb nid.. u wie das mitem vertrieb und äm beatbone louft (was flizzu betrifft) isch eifach ä stuufe z höch für di... aight.. mached dir öich keni sorge um mi... u nämed mi nid immer aus bispiu...

Rahiis
22.09.2004, 09:15
BeatBone Ruulet!

Ke frag...

Das wo Low-Flex ma homie het gseit, isch so!
Ig ha ou säute eine so gseh a der sach arbeite wi är!
Vorauem wens um Recorde geit, het BB huere viu usduur,
wens dr MC'ee versifft und so!

Säge nume Propz a ihn und hoffe är chunt wit mit sim
bombe Lable! aiiight

peiiis a mini lüüt

Cerberus
22.09.2004, 11:25
@mc b "es isch jo schlussändlech glich, wer tight isch und wer ned" ????
du hets dr e Sicherig butzt?

Rahiis
22.09.2004, 11:42
ja wen öper nid tight isch, de muesch ne ja nid lose!?

finde ig.. lug, ig finde es paar nid tight, und ig lose se nid, aber ig würd ou nid sägä, si söuä ufhörä mit rap, wöus immer mönsche git wo däm sini musik geil finde!

weisch wini meine?
ig findes eifach geil wen öper öpis ufd bei steut, und wens für es paar lüt, nid guet tönt, tja, mit angerem befasse!

weisch wasi wot sägä?
peis

Cerberus
22.09.2004, 11:51
jo aber überlegg drs mou so dass jede wo si scheiss zrugghautet bis är guet gnue isch um mindeschtens dr Standard z'toppe cha s Niveau vom Schwitzer Rap nume hebe. verschteisch?
S chas jo nid si das eifach jede dr erscht bescht Scheiss droppt... und wenn nid weisch wo schteisch im Verglich de gang anes Battle oder red mit neutrale Lüt us dim Umfäud.

spenzasequenza
22.09.2004, 11:57
üsdüür mit em recorde??? hallo?
weiss ja nit, aber wenn en mc (oder gitarischt, oder bassischt, oder schlagziiger, oder was öi immer..) eppis versifft, denn ischs ja logisch dassd es nomal machsch, und nomal, und nomal.
isch denn normalerwiis so, dass di geduld vom MC ehner am bode isch *g.

und no zu dem beat snippet vorher: ich ha eigentlich vorallem 2 sache z bemängle:
1. di drums. irgendwiä gehnt di greeschtuteils zimlich unner, und sind unmotiviärt und drucklos. Probiär mal andri drumsets, lah der mal vomme kolleg es schlagziig lah entlehne, und nimm der diini eigene drumsets üf, komprässore dripacke, und equalizeru bis fetter isch, und ich glöibe generell ä biz lüüter.

2. es het vil samples drin, woni nit mal mit ere biisszange würdi agriffe, vergiss ine beat packe. aber das isch gschmacksach. das womi eigentlich schteert isch, dass alles in ordnig isch, solang dassd nur eis sample hesch, aber sobald dassd afahsch mit 2, oder mehrere sampels umenand z schpile, oder wännd no en synthie derzüä ischpillsch schtimmts meischtens niäne meh zäme. du müäsch scho lüäge, dass di sache jetz rein voner tonheechi her öi zämepassent, es längt nit nur z tämpo azpasse. und an dem punkt chunt me bi aller iäbig wome het um es chleis bizji müüsigkheer nit drumum... und der punkt schteert mi leider ane beatbone beats öi no zimlich... also achtet mal da druff...

sorry, dass mer das ziig jetz halt nit so güät gfallt, und ich will jetz da öi nit gah besserwisser schpile, aber es het halt eifach schwachschtellä, und ich hoffu, ich heige nä chänne druf hiwiise, ohni dass schich jetz jemand agfiggt fühlt...

also denn en fröindliche grüäss usem grosse tal

Wryter24
22.09.2004, 12:11
ahhhhh jungz ned wieder ficke wett wieder es bitzeli ab dem niveu runtercho git gnug womi ärgeret uf dem board wo bi mir nurno stusse usechunt.mein de b het sin stndpunkt augseit so wienichs eigentlich gern vo jedem do inne gseh würde ehrlich und direkt.

So aber back zum topic klar findi völlig okkee das du zu dim Hommie stohsch muss au so sie alles andere wehr völlig falsch aber beachte mussmer halt das villicht ned alli am Beatbone sin Hommie sind und ned unbedingt mit ihm wend zsämmeschaffe was au völlig Logo isch ich han das problem bereits mermols festgstellt was au die art uf dem Forum wiederspiegelt das glich wer jede DJ Breaker oder Produzent plus jedes Label jede Mc do inne betrifft jede het sini crew plus ahang do inne wo natürlich props gehnd aber wederum gits anderi wo sinnlos hatet geg alles was ned vo sinnere crew chunnt folgeeffekt isch das ich als eine wo au sache chan props geh wo ned vo mim Label abhängig sind aber dementsprechend au sache kritisier do inne grad als hater annegstellt werd. Zum das ganze ein wenig zu vereinfachen stell ich einfach mal die Frage obs dieses Board überhaupt braucht weil sowieso nur noch alle props dem verteilen was aus ihrem Umfeld kommt und alle haten was dagegen ist klar es gibt immer ausnahmen Leute halt aus dem Biz die sich seit 10 Jahren mit Sound Beats und ähnlichem beschäftigen und selbst die mögen die Flut von reingestellten Beats tracks und Graffs gar nicht mehr beurteilen. Früher wahrs einfacher da kammen Writer,Mcs in meinen Laden und ich konnte mit Ihnen von Grundauf wieder anfangen sprich reden über konkurenz was er noch ändern könnte und soein unter 4 Auge gespräch kommt halt viel anders rüber als hier so 4 Zeilen mässig an dem schaffe ich wieder in dem ein Neuer laden anfangs oktober aufgeht und ich wieder Zeit habe über Hiphop und dessen produkte zu diskutieren jeder ist dazu eingeladen natürlich solange ich keine Kunden bedienen muss.Und noch zu dem PunktProduzent hier drin ja da haste vollkommen recht das ist auch das was ich angedeutet habe hier drin hets ebbe eine wo übe setti do chaner sehr gut obe druf schwimme bloss was zählt hier drin HipHop befindet sich immer noch auf der Strasse viel Produzenten plaudern hier gar nicht mit die wirklich was auf dem kasten haben man neme Jackebeats Kuze und ein schweizer der für Cannabus produziert in den Staaten .

WeeD
22.09.2004, 12:36
seishc back 2 topic när stussisch di ganzi zit über di lade........... ds isch am BB si trade auso mach eine uf für di lade ok?

Wryter24
22.09.2004, 20:58
weed lern lese um was es bim Lade goht aber ich denkes mal sowas gits bi dir ned gell tv gucken mongolid aber merci nomel für din support für min lade übrigens ab 16 Oktober erröfnet derfsch din wüste grind au mol durchs fenster hebe :D
tjaja

Low-Flex
22.09.2004, 21:01
ou kes gfigg hiä !

http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=6443

Hater
23.09.2004, 01:35
Dä schiisch findi chli gar schwach.

Low-Flex
23.09.2004, 01:52
mhm so wi di name

Mortimer007
23.09.2004, 11:00
chum figg uf so schäisspussys.... tsts
die entlockä mir äs liechts lächlä... meh nid ;)

Hater
23.09.2004, 11:25

Na ja ... Lüüt wo als ihri erschtä Acts di gröschte Toys vo hh.ch "signed" (bAni aka WeeD aka G Mo und sini luschtige Kollegä, wo ihri erschtä "Freestyle" ergüss händ müese in Internetforä usläbe) chani eifach nöd ganz ärschtnäh.

Mortimer007
23.09.2004, 11:29
eh de nimm du mi nid ärnscht! da schissi grad dopplet druuf, deckä das ganzä schön mit papier und schpüelä am schluss!!:D

Lartscho
23.09.2004, 11:32
eh de nimm du mi nid ärnscht! da schissi grad dopplet druuf, deckä das ganzä schön mit papier und schpüelä am schluss!!:D

genau, das es nid stecke blybt ;)

Mortimer007
23.09.2004, 11:43
nenei da hani nid angscht, däm sis gelaber isch ja eh wie dünnschiss... vo dämhär..!

isch eifach aubä chli truurig- wenn einisch einä schlächt
isch gsi oder nonid so guet de blibter das für teu lüt
bis i aui ehwigkeit. würd lieber aubä gseh was settigi
lüt wo geng am umäfiggä sii säuber ds bietä hei...

kritisierä isch soo eifach und so schnäu gmacht!
derzuä chunnt no dassmä uf 90% vo aunä kritikä hie
innä cha schiissä weusi eh nid konschtruktiv isch...

:rolleyes:

Hater
23.09.2004, 12:07
Äs gitt eifach Lüüt, die sind (im Momänt) nöd geignet defür, irgendwelchi Träcks z'release.

Än Künschtler macht sich und dä ganze reschtliche Wält kän gfale wän är sin "früeriifä" Schiisch a d'Öffentlichkeit bringt.

WeeD
23.09.2004, 12:14
I schine di i dämfau glcih no fei ds beschäftige we 3 Posts a mi widmisch..... fingi wunderbar u mach dr de wieder e meinig s chunt no gnue auso nume nid angst ha..... u wes ndi wosch lose de los nid hader schomau gseit

=mQ=
23.09.2004, 12:26
Original geschrieben von Hater
Äs gitt eifach Lüüt, die sind (im Momänt) nöd geignet defür, irgendwelchi Träcks z'release.

Än Künschtler macht sich und dä ganze reschtliche Wält kän gfale wän är sin "früeriifä" Schiisch a d'Öffentlichkeit bringt.

muahahha "früeriif" ..... du würdsch gschiider nit vo züüg schriibe wo du gar ke ahnig hesch... Watch out

Mortimer007
23.09.2004, 12:28
du seisches.... teu lüt näh wörter is muu ohni ihri würklechi bedütig ds kennä... isch scho luschtig :D

Rahiis
23.09.2004, 12:34
Ig weis ou nid wo dis problem isch Hater!

meine du hesch gseit, du würsch vilech ou az battle cho, und au dert rippe! kool... ig hoffe du chunsch...

@lartscho, you know whut I mean? Don't say the name again! :D

meine hater lug.. wis mort het gseit, vilech ischer am afang unsicher gsi, und het eifach feedback wöuä und hets drum online gsteut! aber weisch, wen mit ihm würdsch sache mache, und mit ihm würdsch umehange, würdsch nie im läbä sone scheiss frässä ha!

peis und wi gseit, watch out!

=mQ=
23.09.2004, 13:05
Original geschrieben von spenzasequenza
üsdüür mit em recorde??? hallo?
weiss ja nit, aber wenn en mc (oder gitarischt, oder bassischt, oder schlagziiger, oder was öi immer..) eppis versifft, denn ischs ja logisch dassd es nomal machsch, und nomal, und nomal.
isch denn normalerwiis so, dass di geduld vom MC ehner am bode isch *g.

und no zu dem beat snippet vorher: ich ha eigentlich vorallem 2 sache z bemängle:
1. di drums. irgendwiä gehnt di greeschtuteils zimlich unner, und sind unmotiviärt und drucklos. Probiär mal andri drumsets, lah der mal vomme kolleg es schlagziig lah entlehne, und nimm der diini eigene drumsets üf, komprässore dripacke, und equalizeru bis fetter isch, und ich glöibe generell ä biz lüüter.

2. es het vil samples drin, woni nit mal mit ere biisszange würdi agriffe, vergiss ine beat packe. aber das isch gschmacksach. das womi eigentlich schteert isch, dass alles in ordnig isch, solang dassd nur eis sample hesch, aber sobald dassd afahsch mit 2, oder mehrere sampels umenand z schpile, oder wännd no en synthie derzüä ischpillsch schtimmts meischtens niäne meh zäme. du müäsch scho lüäge, dass di sache jetz rein voner tonheechi her öi zämepassent, es längt nit nur z tämpo azpasse. und an dem punkt chunt me bi aller iäbig wome het um es chleis bizji müüsigkheer nit drumum... und der punkt schteert mi leider ane beatbone beats öi no zimlich... also achtet mal da druff...

sorry, dass mer das ziig jetz halt nit so güät gfallt, und ich will jetz da öi nit gah besserwisser schpile, aber es het halt eifach schwachschtellä, und ich hoffu, ich heige nä chänne druf hiwiise, ohni dass schich jetz jemand agfiggt fühlt...

also denn en fröindliche grüäss usem grosse tal

muesches vilech nit uuf dine pc böxli lose. :hmmm:

und ja drums sii sozägä aui säuber zämäcutted auso weiss nit wasde hesch...

bis iz hi sii ämu immer iinebrätscht aber vilech hani ja no nit gmerkt das miiis ghört kaputt isch.

und synthie iggspiut und so kack isch nüüt vo dänä beats im snippet

Mortimer007
23.09.2004, 13:10

Lartscho
23.09.2004, 13:24
muesches vilech nit uuf dine pc böxli lose. :hmmm:

und ja drums sii sozägä aui säuber zämäcutted auso weiss nit wasde hesch...

bis iz hi sii ämu immer iinebrätscht aber vilech hani ja no nit gmerkt das miiis ghört kaputt isch.

und synthie iggspiut und so kack isch nüüt vo dänä beats im snippet

är het mit sim feedback dr morti gmeint u nid di mQ

=mQ=
23.09.2004, 13:45
Original geschrieben von Lartscho
är het mit sim feedback dr morti gmeint u nid di mQ

LartschoLartscho...zrügg id primarschuu und mau lehrä läsä:

är seit "zu dem Beat-snippet vorher"

und ig bi gloub dr einzig gsy wo i däm thread es
beat-snippet hett uufegsteut ,oder?

;)

Lartscho
23.09.2004, 13:59
LartschoLartscho...zrügg id primarschuu und mau lehrä läsä:

är seit "zu dem Beat-snippet vorher"

und ig bi gloub dr einzig gsy wo i däm thread es
beat-snippet hett uufegsteut ,oder?

;)

@ mQ

k k k k *verkriech* i ha nüt xeh und chasch ja mini signatur läsä -> mein......

und nimm mau z phone ab :mad:

@ spenza

du hesch ke ahnig :D

reezer
23.09.2004, 15:25
tinu aka. beatbone

*geschlossen*