Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : crip-walk

Earthworm Jim
11.04.2004, 17:16
ier könned secher au die phate crip-walks, wo mer z.B. im videoclip zom lied "get your walk on" vom xzibit oder be "gangsta nation" vo de westside connection cha gse. han au scho paar "sammlige" vom kazaa abeglade, fende das züg huere tight!
weis öper, wo mer meh dezue cha fende?
example (http://www.digi-dal.com/pics/crip3.jpg)

peace, out

nobra
11.04.2004, 17:23
ha und i chan dä cwalk tru tru niggaz yall ballin

Earthworm Jim
11.04.2004, 17:32
Original geschrieben von nobra
ha und i chan dä cwalk tru tru niggaz yall ballin
4real?
geschter / höt am OFX hends 2 fraue au zemlech druff gha!
gseht eifach fresh us!

nobra
11.04.2004, 17:36
am snoop doog chacsh den aluege

mc rassko
11.04.2004, 17:57
tja...so öppis mümer au behersche!!!:confused:

Earthworm Jim
11.04.2004, 20:33
@nobra: am snoop dogg konzärt oder was? chond dä nöchschtens mal is schwizerland?

@mc rassko: wie meinsch jetzt das:confused:

gane glaubs zom xzibit go unterricht näh:D :p

nobra
11.04.2004, 21:43
jo snoop chunt scho bald

young gotti
11.04.2004, 22:03
c-walk homie

ja uf kazaa giz so 4-5 videos wo dawgs sich sälber filmed..eine im blaue ganzkörper plüschtrainer häts no rächt im griff...
peace

young gotti
11.04.2004, 22:05
nobra: chunt dä snoop eifach zu dir uf arbon-city go chille oder git er au es konzert?

nobra
11.04.2004, 22:06
nei er chunt wo ane wo en mit 10tusig punks görsch teile

Zakk
23.02.2005, 15:57
äch, ha do eifach müesse so en alte topic ufebrenge, weil i cripwalk liebe! due säuber au cripwalke ond beherrsche die 4 grondschrett no rächt guet, wördi mou bhautpe.

ha au schone rächti sammlig a videos ond lieder abeglade

aber shit hey, niemmer woni kenne i de nöchi duet cripwalke... das närvt huere, ond de gosch nach zöri is cubanito ond hesch nome no fröid dra, wie alli (jo fasch) döi cripwalke :D

Aurel
23.02.2005, 16:03
ich säg nur ein name:

W.C.

Jimi Jones
23.02.2005, 16:09
Up in smoke tour döt kan ma dr mister WC
in sinem element erleba.

DubC in Chuck taylors am C-walka.

B.L.A
23.02.2005, 16:12
sind dänn ihr alles crips?

Jimi Jones
23.02.2005, 16:16
Original geschrieben von B.L.A

Nei also i nid i bin QRer.

diken
23.02.2005, 16:18

...me chönnts würkli fasch meine.

finds au ärmlich. aber tja...öppis kopiere isch scho immr eifachr gsi. und amüsiere tueni mi ab dene au. haha..so möchtegern bloods hater

Jimi Jones
23.02.2005, 16:20
Original geschrieben von diken
...me chönnts würkli fasch meine.

finds au ärmlich. aber tja...öppis kopiere isch scho immr eifachr gsi. und amüsiere tueni mi ab dene au. haha..so möchtegern bloods hater

Also i hata gar keina.

diken
23.02.2005, 16:23
de redi au ned vo dir, hehe

ich red eifach vo dene möchtegern "cwalkkers" wo ufm dancefloor vor minere nase umehüpfed.

bSkrime
23.02.2005, 16:24
es git kei schritt wo c-walk heisst!

Jimi Jones
23.02.2005, 16:25
Original geschrieben von diken
de redi au ned vo dir, hehe

ich red eifach vo dene möchtegern "cwalkkers" wo ufm dancefloor vor minere nase umehüpfed.

Ah ok. Vo däna hän miar au QR zvill.

Jimi Jones
23.02.2005, 16:27
Original geschrieben von bSkrime
es git kei schritt wo c-walk heisst!

Man C- stoht für Crip und wenn ma
C-walk schriebt denn meint ma Cripwalk.

Piis

Mora
23.02.2005, 16:28
das isch mer etz fascht chli peinlich, aber was isch crip walk?

Jimi Jones
23.02.2005, 16:29
Original geschrieben von Mora
das isch mer etz fascht chli peinlich, aber was isch crip walk?

Its not a dance.

sly saloon
23.02.2005, 16:30
it's a way of livin':p

http://images.amazon.com/images/P/B00009Q4VZ.01.LZZZZZZZ.jpg

diken
23.02.2005, 16:30
mini vatos brüeder i de staate sind übrigns au vo crippies umgä..

http://www.comptonpolicegangs.com/images/two-vatos.jpg

bSkrime
23.02.2005, 16:33
Original geschrieben von Jimi Jones
Man C- stoht für Crip und wenn ma
C-walk schriebt denn meint ma Cripwalk.

Piis

dänk!
aber das isch en style und kei move wo soh heisst! wie zb. moonwalk....

Zakk
23.02.2005, 16:34
cripwalk het aber 4 tanzschritt wo als hauptschritt gälte ond sie hei sogar näme.

Mora
23.02.2005, 16:35
Its not a dance.

so then tell me what it is!

bSkrime
23.02.2005, 16:38
Jeder kennt es, jeder liebt es. Der C-Walk. Ein minimalistischer Tip-Toe Tanz, der so einfach aussieht, aber auf jeder Party für Aufsehen sorgt.
112, Ginuwine, Snoop Dogg, Bow Wow... der C-Walk hat überall um sich gegriffen. Ob in der Musikbranche, im Streetball, in Schule oder auf Partys. Der C-Walk ist überall und übt eine Faszination aus, der seines Gleichen sucht.
Doch woher stammt dieser Tanz? So toll es auch bei den Mitmenschen ankommt, so traurig ist auch sein Ursprung.

Der Crip-Walk entspringt aus dem Gangleben der 80er Jahre in Los Angeles und wurde erst Ende der 90er medientauglich.
Wie der Name es schon sagt, wurde der Crip-Walk von der Gang Namens "Crips" eingeführt. Ihr Gegenpart waren die "Bloods".
Die Crips und die Bloods unterteilten sich wiederum in hunderte "Unterkategorien". Jede Gang hatte ihren eigenen Viertel, die sich teilweise über mehrere Blocks bzw. Viertel erstreckten.
Sie hatten ihre eigenen Erkennungszeichen und Rituale. Die Crips z.B. trugen größtenteils Kleidung in blauer Farbe, die Bloods dagegen hauptsächlich Kleidung in roter Farbe.

und de part für die ungläubige
---------------------------------------------------------------------
Zu den Ritualen der Crips gehörte u.a. auch der Crip-Walk bzw. der C-Walk. Jede Untergang der Crips vollführte einen eigenen, individuellen C-Walk. Unter anderem auch dann, wenn sie ein anderes Mitglied einer rivalisierenden Gang getötet hatten. Ein falscher C-Walk in der falschen Gegend, konnte somit zu schweren Auseinandersetzungen führen.
----------------------------------------------------------------------
Obwohl wenige Jahre später sowohl die Bloods als auch die "Cholos" (Latinos) ihren eigenen Tanz kreierten (z.B. den B-walk oder den G-Walk) sind diese geprägt vom Crip-Walk. Der Crip-Walk ist nicht nur ein Ritual, sondern gehört zur Crip Kultur.
Die Annahme, der Crip-walk basiere auf Gewalt, ist ein Trugschluss. Es soll mehr ein Statement sein erklärt Dangerous Dame von den San Diego’s Southeasts:

"First of all when you’re Cripwalkin’, you’re spelling your name and it’s distinct. It allows others who know in the club - to know ‘I’m in the club’ you gotta respect me. As in recognize my set (Gang) and I’m lettin’ it be known who I am."

Gleichzeitig ist der C-Walk auch eine Möglichkeit unter Crip-Membern sich im freundschaftlichen Sinne zu battlen und Spaß zu haben. Dennoch fühlen sich viele Crips in ihrem Stolz verletzt und disrespektiert, wenn dieser eigensinnige Tanz von nicht Gangmitgliedern vollführt wird.

"My homies are out here dyin’ and been dyin’- it’s do or die city," erklärt Skanless, Mitglied einer Gang aus Watts, L.A. "It’s not a toy to be played with. Do that around my peoples and you might get’cha jaw ate."

Denn im Gegensatz zu vielen anderen Orten, sieht man die Gang-Kultur in L.A. als ein Teil seines Lebens, als eine Institution. Für sie ist der C-Walk keine Modeerscheinung.
Viele die den C-Walk heute tanzen, kennen es aus HipHop-Videos von Rappern wie Ice-Cube, WC, Xzibit oder Kurupt, denen man Verbindungen zu Gangs aus L.A. nachsagt. Sie bezeihnen es als "Boogie". Boogie deshalb, weil "echte Gangsta nicht tanzen," erkärt Dangerous Dame. Der Crip Walk ist weit mehr als ein Tanz.

"Everybody's walkin. They better be careful if they do it in the wrong place. That's a real dance. People have lost their lives over that dance." beschreibt Kurupt die aktuelle Situation.

Dementsprechend groß ist die Sorge von Lehrbeamten in Amerika. So wurde erstmals in Los Angeles der C-Walk in allen Schulen verboten.
Ein High School Schulleiter namens Isaac Hammond, meint:

"The Crip Walk is a no-no!" und kann, trotz Entschärfung immer noch zu großen Problemen führen. "We tell students you might be somewhere doing that dance and it could end your life, or get you seriously hurt."

Ein Vorfall, dass jemand wegen diesem Tanz ernsthaft verletzt wurde ist jedoch der Polizei von L.A. nicht bekannt.
Viele Schüler, die diesen Tanz aufführen, sind der Meinung, dass der Crip Walk mittlerweile ihre Brisanz verloren habe und mehr der Battle-Character an Zuwachs gewonnen habe.
Die Meinungen gehen jedoch weit auseinander. Ältere Tänzer gestehen, dass man immer noch Probleme bekommen könnte.

"It's a lot of footwork. But you have to remember some people will get offended."

Der Co-Autor des Buches "The Hip-Hop Years, a History of Rap," David Upshal ist der Meinung, dass diese Art von Zensur parallelen zur Rock´n´Roll und Elvis Presley Ära aufweist, als man versuchte die "moralisch bedenkliche und provzierende" Kleidung und Kultur zu kippen.

"The way we all dress and speak has been affected by hip-hop culture. And some of those elements stem directly from gang culture."

Wes Daily, Mitglied der East Coast Gang Investigators Assn., sieht die Situation dagegen gelassener:

"If everybody was doing it at a club, I doubt very seriously there would be a drive-by."

Lehrer und Eltern finden die Entwicklung alarmierend und befürchten den Zuwachs an Gangmitgliedern.
Jose S. Gutierrez Jr., ein Schriftsteller und Mitbegründer der "Black Men Making A Difference (BMMAD)", hat einen großen Anteil an dem im Jahre 1992 abgeschlossenen Frieden zwischen den Gangs aus L.A. In einem seiner Artikel bezüglich des C-Walks erklärt er:

"So from Spokane to your land, when you’re in the club about to throw up a dub (knowin’ you ain’t from the L.A. town) or about to get’cha walk on... think - "is this worth jeopardizing my health?" As funny as that sounds, too many have found out that it is not a laughing matter at all."

quelle: http://www.morpf-life.de/specials/121004.php

Zakk
23.02.2005, 16:39
cripwalk isch sone art freuderitual (ebe cripwalk). es het ebe ide staate 2 gangs gä (crips => c-walk, bloods => b-walk) ond die send verfiindet gsi. ond beidi gangs hei eigeti freuderitual gha.

ond wenn so ome tanzt hesch imene falsche viertel hesch chönne ombrocht wärde. nachem tod het de mörder de ometanzt of de liiche.

aber höt gsehts andersch us. si send gloubs nömme verfiindet ond hei gloubs offiziell fründschaft gschlosse.

EDIT: do esch öbber schneller gsi...

Jimi Jones
23.02.2005, 16:39
dänk!
aber das isch en style und kei move wo soh heisst! wie zb. moonwalk....

Ok i han gsait er isch am C-walka.
Das heisst das er dä style usfühert.
Und nit das er irgend en move macht.
Aber ok.

Beatstar
23.02.2005, 16:40

Original geschrieben von sly saloon
it's a way of livin':p

Jimi Jones
23.02.2005, 16:41

Its a way of livin.

Beatstar
23.02.2005, 16:41
doch chasch sosch mol nocheläse

http://www.morpf-life.de/specials/121004.php

bSkrime
23.02.2005, 16:45

läassed eifach min biitrag und den muss keine irgenwelchi gschichtli verzelle!

@jimi
sry falsch verstande oder gar nit dich gmeint ;-)

Jimi Jones
23.02.2005, 16:47
Ok

Zakk
23.02.2005, 16:48
Its a way of livin.

genau! e lose siit guet 9 johre rapmusik ond ha alles mögliche doregmacht, vo rappe (*g*) bes höt beatboxe etc. bes e uf cripwalk gstosse bi. ond es esch eifach genau s'rechtige för me. me seit jo, me lost ned hiphop, me läbt hiphop. ond be cripwalk ischs genau sgliche (höt gsehts eh andersch us vo wäge crips - bloods etc.). e füehl mi frei bim cripwalke ond loh d'musik eifach i me enne erfölle ond füehle mi eifach guet.

Beatnik
23.02.2005, 17:09
http://icedoutflossyj.tripod.com/thacwalk.mpeg

Zakk
23.02.2005, 17:14
jup, das esch de kurupt, geile siech :)

das, woner macht, esch gar ned so schwär em fau. get sache, wo no vell meh börne!

Beatnik
23.02.2005, 17:24
Original geschrieben von Zakk
jup, das esch de kurupt, geile siech :)

das, woner macht, esch gar ned so schwär em fau. get sache, wo no vell meh börne!

He He, han nur dänkt ich stell mal es Video inä, damit au diä Lüüt wo nöd wüssed um was das es gaht e Vorstellig händ ;)

Ich sälber finds Unterhaltsam zum zueluege, Footwork isch eh was vom geilschte (au im BreakDance Bereich)....

Mir dänn egal öb das jetzt C-Walk oder WalkMan heisst:D

Mora
23.02.2005, 17:30
Original geschrieben von Beatnik
He He, han nur dänkt ich stell mal es Video inä, damit au diä Lüüt wo nöd wüssed um was das es gaht e Vorstellig händ ;)

eigentlich ganz nett vo dir , aber bi mir chunnt:

This file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy.

:confused:

und ich weiss immernonig wie das usgseht. :-(

B.L.A
23.02.2005, 17:36
erfindet euen eigene walk...

wiä wärs mitem Aightgenossä-Walk?

Zakk
23.02.2005, 17:42
@beatnik: hehe, stemmt scho! osserdäm wenn chasch cripwalke (wo wörkli sehr liecht isch zom erlärne, nome 4 grondschrett) chasch ine disco go ond stosch ned blöd ome ;)

@bla: au wenns velecht als wetz seisch, esch es aber wörkli so, dass jedi person, wo walked sin eigete stil muess fende. de chames au met anderne hiphop tanzarte (harlem shake, popping, breakdance oder was au emmer) verbende ond e tödlech geili meschig hezaubere.

e aightgenosse-walk chönnt me theoretisch scho hänebrenge, bruchsch nome en idee, was wetsch dribaue.

M.Y.T.H.
23.02.2005, 19:12
crip walk isch jo nit ds schwerste uf de welt, aber es git de da scho schwerers, es git ja extra "how to hiphop dance vol.1"
det isch denn alles so erklärt, huere guet weisch, denn chasch nachher alles

Escobar
23.02.2005, 21:37
Original geschrieben von M.Y.T.H.
crip walk isch jo nit ds schwerste uf de welt, aber es git de da scho schwerers, es git ja extra "how to hiphop dance vol.1"
det isch denn alles so erklärt, huere guet weisch, denn chasch nachher alles

muahahaha oder eifach trurig...

Beatnik
23.02.2005, 21:40
eigentlich ganz nett vo dir , aber bi mir chunnt:

Mach mal Ziel Speichern unter ;)

Harris
23.02.2005, 22:50
Xzibit Central (http://members.iinet.net.au/%7Eprusso1/Xzibit%20-%20Learn%20to%20C-Walk.wmv)

breach
23.02.2005, 23:21

noe, aightgenozzen mit MTV aschluss

rip_gäpper
24.02.2005, 19:42
Wössed er öberhaupt för was de C-Walk do esch? Fends gschesse, dass dä jede macht nomme zom "cool" z'si.

Earthworm Jim
24.02.2005, 20:08
Original geschrieben von rip_gäpper
Wössed er öberhaupt för was de C-Walk do esch? Fends gschesse, dass dä jede macht nomme zom "cool" z'si.
1. macht das no lang ned jede ond 2. eschs scho erklärt worde (i dem postete artikel).

keep on walkin!

peez

Hadrob
24.02.2005, 20:13
edit...

Zakk
24.02.2005, 20:18
cripwalk isch sone art freuderitual (ebe cripwalk). es het ebe ide staate 2 gangs gä (crips => c-walk, bloods => b-walk) ond die send verfiindet gsi. ond beidi gangs hei eigeti freuderitual gha.

ond wenn so ome tanzt hesch imene falsche viertel hesch chönne ombrocht wärde. nachem tod het de mörder de ometanzt of de liiche.

aber höt gsehts andersch us. si send gloubs nömme verfiindet ond hei gloubs offiziell fründschaft gschlosse.

ond:

genau! e lose siit guet 9 johre rapmusik ond ha alles mögliche doregmacht, vo rappe (*g*) bes höt beatboxe etc. bes e uf cripwalk gstosse bi. ond es esch eifach genau s'rechtige för me. me seit jo, me lost ned hiphop, me läbt hiphop. ond be cripwalk ischs genau sgliche (höt gsehts eh andersch us vo wäge crips - bloods etc.). e füehl mi frei bim cripwalke ond loh d'musik eifach i me enne erfölle ond füehle mi eifach guet.

das esch de grond, wieso eg due cripwalke. es isch ned eso, dass jede wo cripwalked kei ahnig vo däm het, woner macht...

M.Y.T.H.
24.02.2005, 20:55
Original geschrieben von MC Brot
muahahaha oder eifach trurig...

tja wiemers nimmt...:D

ImoneX
26.02.2005, 16:12
de c-walk chamer uf dvd's gseh wie zB die vom WC (it's a way of livin'), au uf g-tv vom kurupt, oder susch westcoast rap dvd's.

de xzibit het's au gmacht gha a sim konzert in züri.

da i de schwiiz cha niemer c-walke, scheiss uf all möchtegerns wo's c-walk nened wenn's im club umehüpfed, au wenns no so cool uusgseht. ich machs au, aber ich nenns nöd c-walk, den ich bin ja keis gang member vo de crips, wo's bekanntlicherwiis nu i de USA git, (und au no so's paar wannabees in holland :wtf: ).

vo was ich weiss vo andere siite und vo interviews isch, das mer glaubs afänglich bim cripwalk s'wort crip mit de füess nachtanzt het und glaub au's aghörige gangset (zB rollin' 20's usw.) und au mit de finger die entsprechende zeiche gmacht het, zB es C oder so.

uf de andere siite gits de B-walk, de wird vo de gangmitglieder vo de bloods gmacht, da die d'crip ja nöd chönd uusstah, wobi de b-walk sich glaub für's ungüebte, sprich non-gangbanger auge, nöd gross unterscheidet. lueget em DJ Quik sini videos a, er chunt sogar im Xzibit sim get ya walk on video vor, er isch de mitem rote bandana.

also wen du da i de schwiiz im club oder susch wo so umelaufsch, tanzisch, was-au-immer, und das c-walke nennsch, und's au ernscht meinsch, den bisch eifach en fake wo i sinere fantasie lebt als möchtegern gang mitglied i de ghettos vo hombrechtike oder wo au immer

M.Y.T.H.
26.02.2005, 19:57
Original geschrieben von SeLeCtAh187
de c-walk chamer uf dvd's gseh wie zB die vom WC (it's a way of livin'), au uf g-tv vom kurupt, oder susch westcoast rap dvd's.

de xzibit het's au gmacht gha a sim konzert in züri.

da i de schwiiz cha niemer c-walke, scheiss uf all möchtegerns wo's c-walk nened wenn's im club umehüpfed, au wenns no so cool uusgseht. ich machs au, aber ich nenns nöd c-walk, den ich bin ja keis gang member vo de crips, wo's bekanntlicherwiis nu i de USA git, (und au no so's paar wannabees in holland :wtf: ).

vo was ich weiss vo andere siite und vo interviews isch, das mer glaubs afänglich bim cripwalk s'wort crip mit de füess nachtanzt het und glaub au's aghörige gangset (zB rollin' 20's usw.) und au mit de finger die entsprechende zeiche gmacht het, zB es C oder so.

uf de andere siite gits de B-walk, de wird vo de gangmitglieder vo de bloods gmacht, da die d'crip ja nöd chönd uusstah, wobi de b-walk sich glaub für's ungüebte, sprich non-gangbanger auge, nöd gross unterscheidet. lueget em DJ Quik sini videos a, er chunt sogar im Xzibit sim get ya walk on video vor, er isch de mitem rote bandana.

also wen du da i de schwiiz im club oder susch wo so umelaufsch, tanzisch, was-au-immer, und das c-walke nennsch, und's au ernscht meinsch, den bisch eifach en fake wo i sinere fantasie lebt als möchtegern gang mitglied i de ghettos vo hombrechtike oder wo au immer

hmm, scheisse ich bin en fake :no:

denn nen ich mine halt vo jetzt a m-walk, da myth (chunt au useme ghetto) mit m afangt, und alli wo de wänd nache mache sind fakes

ääääätsch

ImoneX
26.02.2005, 20:52
Original geschrieben von M.Y.T.H.
hmm, scheisse ich bin en fake :no:

denn nen ich mine halt vo jetzt a m-walk, da myth (chunt au useme ghetto) mit m afangt, und alli wo de wänd nache mache sind fakes

ääääätsch
so ernscht gmeint isch das mitem fake au nöd gsi, ich ha nu wele säge das wer kein crip isch cha demnach au kein crip walk mache, da er nöd unbedingt die "originale" bewegigsabläuf macht... oder ich nimm chum ah das du vo chopf bis fuess i blau din walk machsch und dezue crip sings umezeigsch...

M.Y.T.H.
27.02.2005, 14:32
Original geschrieben von SeLeCtAh187
so ernscht gmeint isch das mitem fake au nöd gsi, ich ha nu wele säge das wer kein crip isch cha demnach au kein crip walk mache, da er nöd unbedingt die "originale" bewegigsabläuf macht... oder ich nimm chum ah das du vo chopf bis fuess i blau din walk machsch und dezue crip sings umezeigsch...

da hesch recht;)