Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Domain Namen Dealer - Fake Domains

Beatnik
26.08.2004, 10:25
Hab mal ne Frage....mir fällt immer wider auf das sich gewisse Leute viel Geld erhoffen mit Domain Namen die sie registrieren und dann zum verkauf anbieten, weill die Typen denken das diese Domain in nächster Zeit sehr wichtig wird..

Meine jüngste Entdeckung

www.deluxe-records.de
www.deluxerecords.de

Das ist ja das Label von Samy Deluxe, und es ist ja schon länger bekannt wie der Name davon ist....nun hat sich sicher einer gedacht das er damit gutes Geld machen kann, das er evtl. diese Domain an Samy's Firma verkaufen könnte...

Nun, da frag ich mich, wurde diese Domain vor oder nachdem das Label gegründet wurde registriert?? Bzw. hatt Samy oder seine Leute das versifft zu registrieren, oder wollen sie gar keine Labelsite machen?? Wäre noch interessant zu wissen, vor allem wie geht das rechtlich? Vor Gericht müsste der Typ die Domain ja so oder so rausrücken!?

Auch lustig sind solche Fake Accounts

www.samydeluxe.de

Dort landet man (komischerweise) auf einer Berliner Underground Rap Page
:D

Nun, habt ihr auch solche Beispiele, oder sogar selber mal eine Domain registriert die mal Wertvoll werden könnte....

(Also vor 15 jahren hätte ich gerne Google und Ebay.com registriert, boah wär ich reich:p )

Irgendeis
26.08.2004, 10:33
Original geschrieben von Beatnik
Hab mal ne Frage....

Nun, habt ihr auch solche Beispiele, oder sogar selber mal eine Domain registriert die mal Wertvoll werden könnte....
...

Man, das regt mi verd***t uf! So än Typ wet für www.eus.ch foif Läppä!!! Mir wänd dä Domain, und zwar genau so aber 500.-, halloooo!?! Mir sind armi Musiker! Nei, das regt mi wük' uf!

Beatnik
26.08.2004, 10:34
Original geschrieben von Irgendeis
Man, das regt mi verd***t uf! So än Typ wet für www.eus.ch foif Läppä!!! Mir wänd dä Domain, und zwar genau so aber 500.-, halloooo!?! Mir sind armi Musiker! Nei, das regt mi wük' uf!

Und wänn www.eus.com oder www.eus.net oder www.eus.eu würdsch näh, sind diä au scho weg?

reezer
26.08.2004, 10:38
isch aber für en 3-buächstabä domain nöd würklich es unfairs angebot...

Irgendeis
26.08.2004, 10:39
Und wänn www.eus.com oder www.eus.net oder www.eus.eu würdsch näh, sind diä au scho weg?

alles weg! Ussert eus.li , aber ha chli mühe mit dä verchlinerigs-Form! Mir sind kei eusli mir sind eus und vo dä Schwiiz! Weisch was i mein!?!

Irgendeis
26.08.2004, 10:42
Original geschrieben von reezer
isch aber für en 3-buächstabä domain nöd würklich es unfairs angebot...

isch mir doch wurscht! Viellicht schniid i mir da is eignä Fleisch mit minä ich-glaub-as-guetä-im-mänsch-awandligä! Aber ich cha mir das nöd leistä so gspäss!
Naja, muss wahrschindli flexibler werdä!

Beatnik
26.08.2004, 10:43
alles weg! Ussert eus.li , aber ha chli mühe mit dä verchlinerigs-Form! Mir sind kei eusli mir sind eus und vo dä Schwiiz! Weisch was i mein!?!

Dänn löhnd eue Band Name doch irgendwie patentiere, bzw. wenn er mal chli dä Name offiziel als Band träget, göhnd er halt vor Gricht, und wenn dä ander kei gueti Erklärig hätt, wärum das er diä Domain hett, dänn chömed er sii scho über:D Aber Gricht isch warschindlich tüürer als 500.-, drum...legged doch zäme und gebed dem Typ dä cash.....

Nachher chönd er ja immrno überfalle und im wenigstens dHälfti wider abnäh:p

drümolhopdbäse
26.08.2004, 10:45
eus.ch.vu ???

sly saloon
26.08.2004, 10:45
also wenn ein en domain name het woner nöd benutzt, sondern eifach hortet zum abcashe isches unlutere wettbewerb und verbote aka "domain name grabbing". aber wenn er so e site uftuet, und segs au nur chli pseudomässig, denn wirds scho schwiriger zum en figge. wenn z b. ubs.ch hesch, denn machsche e site uf: ubs-crew oder so und denn chasch en ede ubs verdeale. $$$$

at irgendeis: homo homini lupus est

peace

Beatnik
26.08.2004, 10:48
oder mached doch www.e-u-s.ch oder www.-eus-.ch :D

sly saloon
26.08.2004, 10:49
Dänn löhnd eue Band Name doch irgendwie patentiere, bzw. wenn er mal chli dä Name offiziel als Band träget, göhnd er halt vor Gricht, und wenn dä ander kei gueti Erklärig hätt, wärum das er diä Domain hett, dänn chömed er sii scho über:D Aber Gricht isch warschindlich tüürer als 500.-, drum...legged doch zäme und gebed dem Typ dä cash.....

wenn vor gricht gwünsch, muesch nüt zahle...sondern de wo verlürt.
wet jo nöd klugschaizzzen, aber isch so! hehehe
:blingblin ££££$$$$$

Beatnik
26.08.2004, 10:51
Original geschrieben von sly saloon
also wenn ein en domain name het woner nöd benutzt, sondern eifach hortet zum abcashe isches unlutere wettbewerb und verbote aka "domain name grabbing". aber wenn er so e site uftuet, und segs au nur chli pseudomässig, denn wirds scho schwiriger zum en figge. wenn z b. ubs.ch hesch, denn machsche e site uf: ubs-crew oder so und denn chasch en ede ubs verdeale. $$$$

Hmm, dä www.mikerowesoft.com han ich huere geil gfunde:p

Also demfall registrier ich mir jetzt dDomain www.president-arnold.com , mer weis ja nie...chan ja es paar vo sine Film Cover als Alibi uf dä Server knalle;)

Beatnik
26.08.2004, 10:52
wenn vor gricht gwünsch, muesch nüt zahle...sondern de wo verlürt.
wet jo nöd klugschaizzzen, aber isch so! hehehe
:blingblin ££££$$$$$

Mol, evtl. bruuchsch en Awalt und dä wird ja vo dir zahlt...bzw. chasch wäge dene 500.- nöd zvill bim Gricht usehole, also lohnt sich das nöd...aber rächt häsch:D

Beatnik
26.08.2004, 10:53

Also demfall registrier ich mir jetzt dDomain www.president-arnold.com , mer weis ja nie...chan ja es paar vo sine Film Cover als Alibi uf dä Server knalle;)

Scheisse, scho weg, huere Dealers...AHA:eek: ;)

reezer
26.08.2004, 10:53

gaht definitiv nöd mitäm wort "eus"...
s'wort "eus" chasch nöd patentierä lah well das es altagswort isch... chasch ja au nöd "ich" patentierä lah und nachher gäld vo jedem iforderä wo das bim briefschriebä brucht... zudem isch das immer so ä sach, aklag, grichtsverfahrä etc sind hurä hurä tüür... wiit us tüürer als 500.- CHF... wännd dänn nachher verlürsch, well das isch nöd sicher das er domain muäss abgeh wänn er ihn z'erscht gha hät, dänn häsch viil z'viil gäld in sand gsetzt...
zudem wird dä bsitzer vo somänä domain sältä bis niä als schuldig verurteilt, höchstens däzuä verpflichtät dä domain abz'geh... das heisst du treisch immer no verfahrensköstä etc... das loht sich nöd für än 500.- chf tüürä domain... im gägäteil... verschwändäts gäld und ziit...

au nice zum checkä... www.hiphop.li und www.rap.li ;)

Irgendeis
26.08.2004, 10:55

at irgendeis: homo homini lupus est

peace

Aha, interessant! Isch nüt pseudomässigs umä! Muss viellicht nomal nahhagä bi dem Typ!

Latein hilfe, chani nöd! Heisst das so vill, im übertragänä Sinn, wie - dä mänsch isch am mänsch sin grösstä Feind!?!

Beatnik
26.08.2004, 10:57

au nice zum checkä... www.hiphop.li und www.rap.li ;)

Ha Ha Ha, voll dä Fake:D www.mixtapes.ch)

thieu
26.08.2004, 11:11
Hät mer susch schnell jemand mal der Link wo me schich so Domains cha poschte!

Merci

Irgendeis
26.08.2004, 11:15
Original geschrieben von thieu
Hät mer susch schnell jemand mal der Link wo me schich so Domains cha poschte!

Merci

Link1 (http://www.switch.ch)
Link2 (http://www.branchenbuch.ch)

sly saloon
26.08.2004, 11:18
Mol, evtl. bruuchsch en Awalt und dä wird ja vo dir zahlt...bzw. chasch wäge dene 500.- nöd zvill bim Gricht usehole, also lohnt sich das nöd...aber rächt häsch:D

wer vor gricht obsiegt, mues kei grichts koste zahle. usserdem chunt er e prozessentschädigung zuegsproche über wo zimli genau am awaltshonorar entspricht...§64 und 68 ZPO...:brille: aber wenn nöd hundert pro günnsch oder wenns en verglich git oder so, denn chönd scho chöste afalle.

und irgendeis: es heisst der mensch ist des menschen wolf, also das wo du gmeint hesch...weis nöd wers gseit het, het aber öppis...

reezer, das mit em gmeingebruch stimmt scho...aber ebe wenn en us unluterem wettbewerb chasch figge, (art .2 uwg) isch das globs egal...aber bin nöd sicher, han mol en vortrag dezue ghört...weiss nix mehr...i hör jetz au uf umepose..

peace:brille:

Beatnik
26.08.2004, 11:30
i hör jetz au uf umepose..

Nei, mach wiiter...ich finds Geil:blingblin

Das bewiist das du i diim Job als Tourismusdirektor vo dä Stadt Züri, und als Teilhaber a dä 32er Buslinie doch rächt vill glernt häsch...hmmmm, mer müend mal eis go Trinke zäme:D

reezer
26.08.2004, 11:32

reezer, das mit em gmeingebruch stimmt scho...aber ebe wenn en us unluterem wettbewerb chasch figge, (art .2 uwg) isch das globs egal...aber bin nöd sicher, han mol en vortrag dezue ghört...weiss nix mehr...i hör jetz au uf umepose..

peace:brille: [/B]
ich glaub nöd das dass mit unluter wettbewerb würd gah...
für www.eus.ch findsch locker ä plausibli begründig wieso das dä domain damal registriert häsch... chönt ich dir sälbär grad 5 gründ ufzellä was mehr unter sonärä domain alles für ä passendi webpage lancierä...
zudem isch 500.- CHF für ä drü-buächstabä-domain sicher nöd unluuter sonder dä branchä entsprechend än fairä priis...

sly saloon
26.08.2004, 11:36
Nei, mach wiiter...ich finds Geil:blingblin

Das bewiist das du i diim Job als Tourismusdirektor vo dä Stadt Züri, und als Teilhaber a dä 32er Buslinie doch rächt vill glernt häsch...hmmmm, mer müend mal eis go Trinke zäme:D

jojo, e reis uf züri het halt scho sin reiz!

ich schloh vor mir chaufed im pickpay a de langstrass e billigi wifläasche und en harton oettinger und macheds üs im 13ner bekuem, det chasch isi folie zieh im hindere wage!

treffpunkt ufem alki bänkli am limmatplatz, aight?:cheers:

"i am a dope fiend and i need my drugs" (yuckmouth)

sly saloon
26.08.2004, 11:37
ich glaub nöd das dass mit unluter wettbewerb würd gah...
für www.eus.ch findsch locker ä plausibli begründig wieso das dä domain damal registriert häsch... chönt ich dir sälbär grad 5 gründ ufzellä was mehr unter sonärä domain alles für ä passendi webpage lancierä...
zudem isch 500.- CHF für ä drü-buächstabä-domain sicher nöd unluuter sonder dä branchä entsprechend än fairä priis...

reezer 1, sly 0

mann du hetsch sölle en usgfuchste patent awalt werde, anstatt webhoster!:D

ich gib mi gschlage. :brille:

Beatnik
26.08.2004, 12:00

ich schloh vor mir chaufed im pickpay a de langstrass e billigi wifläasche und en harton oettinger und macheds üs im 13ner bekuem, det chasch isi folie zieh im hindere wage!

Ha Ha Ha, drum flüüged so vill Kids durch Theorie Prüefig im Albisgüetli, ha ha ha, alli zu stoned:D