Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : nikes in zürich?

snub
17.05.2006, 13:03
Wo kriegt mer ide Stadt Züri cooli Nikes? Ich weiss nume dases obe im Jelmoli welchi händ, aber das sind ja hauptsächlich Sportschueh...

Nina
17.05.2006, 13:06
Original geschrieben von snub
Wo kriegt mer ide Stadt Züri cooli Nikes? Ich weiss nume dases obe im Jelmoli welchi händ, aber das sind ja hauptsächlich Sportschueh...
sneakers im dörfli, jama (abr ufpasse uf fälschige)
de gad nebedem sneakers, pomp it up...

ahm sonen chlyne lade wo amix specials het... de isch bim starbucks im dörfli wenn das gässli uelaufsch:D

ansuschte... hmm... dasoul würi keini chaufe:D

Lartscho
17.05.2006, 13:29
z bärn hets jiz nöierdings ä nike town shop :-)

Biggie
17.05.2006, 15:29
ja, e nike shop, wo öppe 10 paar schue het.. so für nüt dä lade..

snub
17.05.2006, 16:04
Original geschrieben von Nina
sneakers im dörfli, jama (abr ufpasse uf fälschige)
de gad nebedem sneakers, pomp it up...

ahm sonen chlyne lade wo amix specials het... de isch bim starbucks im dörfli wenn das gässli uelaufsch:D

ansuschte... hmm... dasoul würi keini chaufe:D
Sneakers wo isch de? Und Central Power, de isch doch au irgendwo im Dörfli oder? Dete hani früehner mini Skateschue zoge.

Nina
17.05.2006, 16:08
Sneakers wo isch de? Und Central Power, de isch doch au irgendwo im Dörfli oder? Dete hani früehner mini Skateschue zoge.

wenn bim mac im dörfli grad us laufsch... chasch nöd dra verbi laufe... findsch relativ guet..

joo central power chönntsch eventuell was finde...

snub
17.05.2006, 16:18
Grad uus aka d Straas duruf, d Straas überquere oder idi ander richtig? :)

Nina
17.05.2006, 16:20
Grad uus aka d Straas duruf, d Straas überquere oder idi ander richtig? :)

du meinsch de glich mac im dörfli we ich oder? eifach die strass witer laufe richtig bellevue, ich cha schlecht distanze schetze, abr so zwüsched 50 und 100 meter:D

snub
17.05.2006, 16:33
hehe, okay demfall weissi wo, han nume wele uf Nummer sicher gah, ich bruech noii Schue verdammt! ;)

Nina
17.05.2006, 16:37
hehe, okay demfall weissi wo, han nume wele uf Nummer sicher gah, ich bruech noii Schue verdammt! ;)

need a kick - call me

need 2 kicks - call me twice

:D

monkey
25.05.2006, 18:26
pomp it up het aber ä immer freshi sache. hend eifach am schluss alli

Habib
29.05.2006, 15:37
Lol...