Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Text für mini Lady

Sewi
27.08.2004, 10:12
Han da en Text für e ganz spezielli Lady gschriebe. Sie kännt en nonig.
Dänkeder dä chunt guet a? Vorallem d Meinige vo allne wiebliche User würd mi interessiere.

1. Strophe:
Es isch s Züri-Fäscht und ich lieg halbnackt uf de Wiese // näbed mir diä geil Frau herrlich stöhnend am wichse. // Und Ich sprütze ab doch das isch no lang nöd alles gsi // dänn ich nimm sie hüt no Hei, stell sie in Gang und knalle sie. //
Das tönt für dich jetzt so als würds bi mir nur um chli Ficke gah // doch das isch nöd so. Ich han kei Sex wänn ich kei Liebi ha. // Ich chan nöd eifach läbe ohni eis vernünftigs Ziel vor Auge. // Ich mein nöd mini CD sondern d Mur für diä Beziehig z baue. //
Nüt söll a dem Hüsli rüttle // ich will doch nur mis Müsli küsse // ohni Paranoia und Gedanke sie betrüge z müesse. // Dänn i dem spezielle Fall wär Rache gar nöd süess // Und mit de Tatsach das du Type triffsch und mailsch da hani huere Mühe! //
Versuech mich bitte mal z verstah und warum ich d Distanz bhalte // Irgendeine hät mer gseit verlieb dich ja niä i diä chalt Schlampe. // Und darum schrieb ich extra für dich demit du weisch was lauft. // Ich will dir nume säge: Honey-Bunny du bisch di geilsti Frau!

Refrain:
Ain't no sunshine when she's gone // It's not warm when she's away // Ain't no sunshine when she's gone // And she always gone too long anytime she goes away //

Anytime she goes away // Anytime she goes away // Anytime she goes away

2. Strophe:
Ich chönt so öppis niemals säge, würsch du mir id Auge luege // Ich würd en Asatz bringe und dänn grad e gueti Usred sueche. // Du musch mich verstah. Ich han so Mühe so eifach loszlah. // Und ich hoff es chunt de Tag wos ganz normal wird das du cho chasch. :) //
Und wänn ich zu dir chume und dir säge, dass ich ficke will // Dänn nimm das nöd so bös. Ich bin scho froh das ich nur bi dir bin. // Ich chönt das au nöd säge, würd ich nöd sone Verbindig gspühre. // Dänn ich würd mich schäme und ich han gmeint ich wird dich niä verlüre. //
Doch schienbar isch das alles da doch nöd so eifach // Ich wirds mer merke dänn ich chans nöd ha da ganz allei z stah // und nüme z wüsse bisch du no mis Honey-Bunny und bliebsch du // oder hanis scho verhängt. Ich frög dich ehrlich: Wen liebsch du? //
Dänn wänn du mich liebsch. Honey, musch du wüsse Schatz ich lieb dich au // Ich lah niämals was zwüsched eus. „Verpissed eu!!! Ich lieb diä Frau!!!“ // Und bis mer nöd bös. Viellicht wird ich das niemals usspräche // Und wänn ich wieder mal chli spinne chasch mer ruhig d Fuscht tätsche. :)

Refrain:
Ain't no sunshine when she's gone // Only darkness everyday // Ain't no sunshine when she's gone // And this house just ain't no home // Anytime she goes away //

3. Strophe:
D Kollege säged: „Junge, lah dich nöd vo dere Frau verarsche!“ // „Het sie dich so lieb, würd sie mich nöd so stockblau amache“ // Und ich glaub ne fascht. Doch ich gsehne au diä Ifersucht // wiä sie redet und flüsterd und am Schluss stampft sie uf d Lieche druf. //
Doch du musch au gseh, dass nöd nur ich alli Fähler mach. // Bisch genauso nöd perfekt! Und für es „Sorry“ - da fählt der d Chraft. // Genauso wiä mir. Mir sind hald beidi chli blöd. // Doch defür simmer für immer zämme und dur das... ja da stöhrts eus nöd. //
Du tuesch mir au so guet. Mis chline Honey-bunny. // Anstatt di ganz Ziet nume Sufe und Kiffe. Hey.... ja da hani Money. // Usserdem machsch du mich nett, sensibel und interessant für Fraue :) // au wänn das nüt meh bringt. Dänn ich wird niämeh go diä Herze chlaue. //
Das isch alles verbi. // und das nume wäg dir // Du kontrolliersch mich und di einzige wos glücklich macht das sind mir // Und lueg ä da! De ersti gschiedi Bewies. // Du machsch mich würklich anderscht.... das isch mis allererste Liebeslied. //

Ain't no sunshine when she's gone // Only darkness everyday // Ain't no sunshine when she's gone // And this house just ain't no home // Anytime she goes away //

cut clitoria
27.08.2004, 10:18
sau schöns liebeslied hahahah

Phôe
27.08.2004, 10:27
:confused: min rat: schrib dim "honey-bunny" gschider en brief und ade formulierige würdi au no chli schaffe!

und usserdem frag ich mich da scho grad chli umwases da gad, öb du da ächt ned ergendwie sex mit liebi verwächslisch???

(hesch ja d meinig vo female-users gwünscht)

susch vell glöck!

Dämon
27.08.2004, 10:34
ähm... entschoudigung... das wotsch du dinere lady gä???????????????????????????? du das lieber no einisch überlege.

Aurel
27.08.2004, 10:36
Original geschrieben von Sevi

1. Strophe:
Es isch s Züri-Fäscht und ich lieg halbnackt uf de Wiese // näbed mir diä geil Frau herrlich stöhnend am wichse. // Und Ich sprütze ab doch das isch no lang nöd alles gsi // dänn ich nimm sie hüt no Hei, stell sie in Gang und knalle sie. //

naja... scho die erschte ziile... ich weiss ja ned. muess mich für einisch am dämon aschliesse. überlegg dir das namal...

Sewi
27.08.2004, 10:37
Isch es so schlimm? Ich mein so weiss sie wenigstens chli was lauft. Ich chönt ihre das nöd is gsicht säge.

Was findeder dänn so schlimm dra?

tony_flare
27.08.2004, 10:38
muahahahaha...sorry, aber dä tegscht chasch höchschtens're oschtblock-ushilfs-schlucksau geh wo in basel in dr rhiigass aschafft! glaub mrs, dä tegscht isch nid riff für dini frau (...) sondern füre müll!

peice!

Sewi
27.08.2004, 10:38
Original geschrieben von Aurel
naja... scho die erschte ziile... ich weiss ja ned. muess mich für einisch am dämon aschliesse. überlegg dir das namal...

ja aber das söll sie au chli schockiere. sie merkt ja dänn scho das es mir nöd nur um s ficke gaht.

nik
27.08.2004, 10:39
:hm: ... also wenere das gisch hesch äuä garnieme sex alde...

neee neee, so wird das nichts...du verbocksch der so jo scho alles im vornherein...:rolleyes:

:afro:

Sewi
27.08.2004, 10:40
Original geschrieben von tony_flare
muahahahaha...sorry, aber dä tegscht chasch höchschtens're oschtblock-ushilfs-schlucksau geh wo in basel in dr rhiigass aschafft! glaub mrs, dä tegscht isch nid riff für dini frau (...) sondern füre müll!

peice!

The HipHop scene is full of jealous haters!

Phôe
27.08.2004, 10:42
Isch es so schlimm? Ich mein so weiss sie wenigstens chli was lauft. Ich chönt ihre das nöd is gsicht säge.

Was findeder dänn so schlimm dra?

so weis si was lauft??? ja das du nur poppe em grend hesch und das en beziehig i dine auge usmacht!??halloooo???also ech glaub so lauft si der eh grad devo!und wenn ned hend dini kolege warschinlech rächt gha!

tony_flare
27.08.2004, 10:42
The HipHop scene is full of jealous haters!

hehe, wend mi würsch kenne wüsstisch dasi sicher nid iiversüchtig bi uf so was! und no öpis: ich würd mi zerscht informiere bevor du überd szene schribsch..glaub mrs.....du hesch kei plan bueb!.......

Lartscho
27.08.2004, 10:43
schribere ke brief sondern ga sä go pole :D :D :D :D :D

christio
27.08.2004, 10:44
bi zwar männlich, doch wellti mi gli emal zu dem text üssru...
ich hä mi amüsiert der text durch z'läsu, bisch ja vellig der romantiker:D

peace

Sewi
27.08.2004, 10:45
Original geschrieben von Phôe
so weis si was lauft??? ja das du nur poppe em grend hesch und das en beziehig i dine auge usmacht!??halloooo???also ech glaub so lauft si der eh grad devo!und wenn ned hend dini kolege warschinlech rächt gha!

Ich säg ja das es mir nöd ums ficke gaht. du häsch ja de ganz text gläse, oder? gäg de schluss häsch ja sicher checkt das ich sie würklich gern han. und usserdem muss de text au würklich us em herz cho. und ich han gern sex. das mussi ja nöd verlügne, oder?
scho mal e gueti beziehig ohni sex gha???

slang!head
passisch nur uf das sie dir kein antrag macht! :)

cut clitoria
hehe, wend mi würsch kenne wüsstisch dasi sicher nid iiversüchtig bi uf so was! und no öpis: ich würd mi zerscht informiere bevor du überd szene schribsch..glaub mrs.....du hesch kei plan bueb!.......

WORD UP

KEI PLAN isch liecht untertriebe

Sewi
27.08.2004, 10:48
Original geschrieben von cut clitoria
WORD UP

KEI PLAN isch liecht untertriebe

Gäbed doch Ruhe! Vermuetlich sinder beidi schwul und verstönd mich eifach nöd.

Nina
27.08.2004, 10:49
aaaaahmm..... ja:D

also ganz ehrlich: ich wür dr de shueh geh als frau wenn mier so en tegsht würsh geh :D

ich weiss ja nöd :confused: abr heeeey...

hät ja spaar shöni asätz dinn, abr :rolleyes:

ich würs nöd welle ghöre...

Sewi
27.08.2004, 10:51
Original geschrieben von Nina
aaaaahmm..... ja:D

also ganz ehrlich: ich wür dr de shueh geh als frau wenn mier so en tegsht würsh geh :D

ich weiss ja nöd :confused: abr heeeey...

hät ja spaar shöni asätz dinn, abr :rolleyes:

ich würs nöd welle ghöre...

Ja viellicht isch es würklich chli härt. Aber es isch genauso wiä ich mich fühle. No fake! Und das sött ja scho was guetes si, oder nöd?

tony_flare
27.08.2004, 10:53
Gäbed doch Ruhe! Vermuetlich sinder beidi schwul und verstönd mich eifach nöd.

jeppa, jetzt fühl mi ertappt! =/ scheisse clit, he?! *g*

und scho wider hesch rächt, ein wo sone tegscht passage imene track für sini lady het, wonär au no als "liebeslied" bezeichnet:

.................DÄ verstandi wirklich nid....muahaha

poetical
27.08.2004, 10:54
Hmm u das seit ä Frou...langsam würdi mer Gedanke mache Junge.

Gang mau im Liede Thread oder süsch ga luege was hie so für Love Songs si postet worde, hett's auso einigi Perle drunger u ig meine itz nid die vo mir.

christio
27.08.2004, 10:55
bisch dü der papa vam iceman mc?:D

peace

mc-emmsii
27.08.2004, 10:56
herzig wie ihr euch gegesitig wegeme text fertig mached. schlimm i dem forum, entweder findeds alli khuul oder alli scheisse. scho komisch...
aber uf normali kritik chasch da inne ewig warte. ich gib gar kein comment dezue ab usserd, dass wenner vo herze chund sie dich au verstaht. schliesslich sind ihr ja zäme
mir chönd das da gar ned verstah, für das kennemir dich und sie zwenig (resp. gar nöd). aber ich denke das chund scho guet. piis

Sewi
27.08.2004, 10:57
jeppa, jetzt fühl mi ertappt! =/ scheisse clit, he?! *g*

und scho wider hesch rächt, ein wo sone tegscht passage imene track für sini lady het, wonär au no als "liebeslied" bezeichnet:

.................DÄ verstandi wirklich nid....muahaha

Ja ich weiss das das härt isch. aber das isch au gwollt (wiä scho erchlärt). es söll sie chli schockiere und dänn beruhige wänn sie de rest ghört und merkt das es mir echt ernst isch. rafft dänn das niemert???

cut clitoria
jo mir sind schwul und möchte di härzlich ilade für e GANGBANG.......was meinsch???

Dämon

was für eine ehre... wenigschtens einisch si mir glicher meinig!:hippie:

Nina
27.08.2004, 10:58
Ja viellicht isch es würklich chli härt. Aber es isch genauso wiä ich mich fühle. No fake! Und das sött ja scho was guetes si, oder nöd?

also wenn sie na wettsh bhalte denn gibsere nöd:D

höchshtens sie staht uf das, abr ich als frau wird vu mim fründ nöd gern nur ufe sex reduziert;)

und so chunnds ebe chly übere

Phôe
27.08.2004, 11:00
Ich säg ja das es mir nöd ums ficke gaht. du häsch ja de ganz text gläse, oder? gäg de schluss häsch ja sicher checkt das ich sie würklich gern han. und usserdem muss de text au würklich us em herz cho. und ich han gern sex. das mussi ja nöd verlügne, oder?
scho mal e gueti beziehig ohni sex gha???

lueg bueb, si werd de text gar ned bes zum ändli läse wells ehr schpötistens nach de 4. Ziile ablöscht!also wenn mer en typ so en bullshit wör schribe wöri mehr ja rächt bellig vorcho!und wenn si denn ned sofort d flucht ergrift mössts ja eh en voll illi bietsch si!sorry men!wenn si wörklech gärn hesch denn muesch das also GANZ ANDERSCH agoh!wiso schnorsch du idem lied so vom fegge?was brengt das?das si gärn poppsch hed si ja secher scho gmerkt:D und vowäge beziehig ohni sex: ghört secher dezue aber sowies bi der usgseht bousch du d beziehig uf dem uf! und das esch scho mal din grösst fähler! han eher chli s gfühl das du dech no chli musch ustobe und för en wörklechi beziehig (nei es gad debi ned nur um sex :D ) na gar ned am start besch!

Dein Dr. Sommer Team

schnitzel
27.08.2004, 11:00
näbed mir diä geil Frau herrlich stöhnend am wichse. // Und Ich sprütze ab doch das isch no lang nöd alles gsi

himmel und höll was isch döt abgange alte?

Sewi
27.08.2004, 11:01
also wenn sie na wettsh bhalte denn gibsere nöd:D

höchshtens sie staht uf das, abr ich als frau wird vu mim fründ nöd gern nur ufe sex reduziert;)

und so chunnds ebe chly übere

Würklich??? Sorry es sind di erste paar Linie wos über Sex gaht.
Im rest bini entweder vo ihre am schwärme oder versuech mini Zwiefel uszdrucke.
Aber wänn e Frau das seit, mussis ja fascht glaube.

Nina
27.08.2004, 11:03
Würklich??? Sorry es sind di erste paar Linie wos über Sex gaht.
Im rest bini entweder vo ihre am schwärme oder versuech mini Zwiefel uszdrucke.
Aber wänn e Frau das seit, mussis ja fascht glaube.

vilicht staht sie ja druf, wer weiss :D

tony_flare
27.08.2004, 11:03
Ja ich weiss das das härt isch. aber das isch au gwollt (wiä scho erchlärt). es söll sie chli schockiere und dänn beruhige wänn sie de rest ghört und merkt das es mir echt ernst isch. rafft dänn das niemert???

ok, ich verstand scho was de meinsch, aber ich chamer nid vorstelle dass si das au so seht. aber ebe, ich kenn halt si nid und wie si isch. uf jede fall hätt mr mini ex für das dr chopf abgrisse...*g* ;)

Map
27.08.2004, 11:07
I finges cool und ehrlech. Isch nid so verlognigs Süesshouz raschple. I würd se chly mit schwärem Auk abfüeue, bevorere das vortreisch u denn mueschs eifach überzüügend vorträge. D Performance isch do sehr wichtig. Stylisch chunnt sicher wenn di vorhär losch lo as Bett fessle vo ihre, um dini voui Ergäbeheit z demonstriere. U de cha sie dr nach Vortrag vo däm Meischterwärch ou ganz ungstört eis :nutkick:

Sewi
27.08.2004, 11:08
Oh mann!!!
Ich han mi so gfreut druf ihre das z zeige... Aber ehrlich gseit schiess ich uf eu alli!! Es wird ihre scho gfalle. Und wänns ihre nöd gfallt söll sies nur einmal lose. Also ich hans mal usdruckt und minere oberstiftin zeigt und sie hät nachher Träne i de Auge gha. Viellicht sind ihr ja alli eifach behindert? :)

Aurel
27.08.2004, 11:08
Original geschrieben von schnitzel
himmel und höll was isch döt abgange alte?

LOOOL... schiints uf s'strüübschte...

und dämon... sachen gibt's... ;-)

cut clitoria
27.08.2004, 11:09
Oh mann!!!
Ich han mi so gfreut druf ihre das z zeige... Aber ehrlich gseit schiess ich uf eu alli!! Es wird ihre scho gfalle. Und wänns ihre nöd gfallt söll sies nur einmal lose. Also ich hans mal usdruckt und minere oberstiftin zeigt und sie hät nachher Träne i de Auge gha. Viellicht sind ihr ja alli eifach behindert? :)

WIESO POSTISCH DENN DI SHIT, WENN KEI KRITIK VERTRAGE CHASCH??

sag mol, wie alt bisch du eigentlich????

Aurel
27.08.2004, 11:11
Oh mann!!!

träne i de auge? chamer au uf verschedni arte verstoh, lol... vellecht hed sie mitleid mit dir... hehe...
nei im ernst. scheasy, schiss uf eus, aber teil üs nachher bitte mit, wie's gloffe isch. nimmtmi echt wunder... :D

Phôe
27.08.2004, 11:12
die hed dänk träne ide auge gha well si metleid met dir gha hed :D

wiso stellschn das öberhaupt da ine?und fragsch chani ihre das so geh? und wenn ned die reaktion chund wo du dir erhofft hesch send mer alli behinderet??!! chli ignorant...aber easy

Sewi
27.08.2004, 11:13
WIESO POSTISCH DENN DI SHIT, WENN KEI KRITIK VERTRAGE CHASCH??

sag mol, wie alt bisch du eigentlich????

okay okay... stimmt ja. aber ich han i dem text mis ganze fucking herz usgschüttet und versuecht ihre z bewiese dasi sie würklich gern han. und da ihne meined all es göchi mir nur ums ficke.

tony_flare
27.08.2004, 11:15
träne i de auge? chamer au uf verschedni arte verstoh, lol... vellecht hed sie mitleid mit dir... hehe...
nei im ernst. scheasy, schiss uf eus, aber teil üs nachher bitte mit, wie's gloffe isch. nimmtmi echt wunder... :D

hehe, word the fuck up! ;)

strikk
27.08.2004, 11:15
Original geschrieben von Map
D Performance isch do sehr wichtig. Stylisch chunnt sicher wenn di vorhär losch lo as Bett fessle vo ihre, um dini voui Ergäbeheit z demonstriere.

:D
yo map, jetzt häsch mi gwundrig gmacht. ich gib mer
dä tegscht grad mal...

nik
27.08.2004, 11:16
das liet vielicht dra dases i däm text nur um ficke goht du trottel...du würdsch ihr lieber säge das sie schöni auge het oder weis ned was, sowas wei fraue ghöre...
isch jo scho guet wenn ehrlich bisch, aber ned primitiv-ehrlich...

...hehe, sone halbschueh...

cut clitoria
27.08.2004, 11:18
okay okay... stimmt ja. aber ich han i dem text mis ganze fucking herz usgschüttet und versuecht ihre z bewiese dasi sie würklich gern han. und da ihne meined all es göchi mir nur ums ficke.

mir hän dir jo numme gschriebe, dass villicht an de wortwahl söllsch schaffe....aber easy, trag du ihre das so vor wie du willsch.......villicht stoht sie jo druff.....

tue eifach nomol die erste paar ziile ändere, denn isch es ok

Sewi
Original geschrieben von nik
das liet vielicht dra dases i däm text nur um ficke goht du trottel...du würdsch ihr lieber säge das sie schöni auge het oder weis ned was, sowas wei fraue ghöre...
isch jo scho guet wenn ehrlich bisch, aber ned primitiv-ehrlich...

...hehe, sone halbschueh...

ja sorry aber das sie schöni auge hät chani ihre jede tag säge. da gahts um züg wo ich nöd würklich drüber schnurre chan. und nöd nur um ficke. merkt mer das dänn nöd??? ihr müend meh als nur di erste paar linie läse.

poetical
I finges cool und ehrlech. Isch nid so verlognigs Süesshouz raschple.

"Ich raspel Süssholz für euch jedes Mal wenn ich euch sehe, ihr seit Balsam für meine Seele..."

:p

schnitzel
27.08.2004, 11:21
jou ebä, du kennsch se besser... erobere se mit dem zeuch, i würs dr gönne!
aber was sy drzue gmeint het muesch denn scho mälde...

nik
27.08.2004, 11:21
junge, entweder muesch du no seeeeeeeeehr viel lehre oder die frau mues würkli irgendwo usem ostblock do cho aschaffe...

jaja easy, giberes und den gsehsch was devo hesch...

alles oder nüt alde, voools risiko wenn waisch wani main ;)

hähähä :kiffer:

fReEMaN
27.08.2004, 11:23
ihr wollt ein liebeslied - ihr krieg ein liebeslied

isch richtig amüsant dinä text.. wänt ne diner lady gisch, machsch am bäschtu na du erschtu 4 zilä äs foto und machsch än nöjiä itrag in dischu thread ;)

*tfl*

strikk
27.08.2004, 11:25
yo sevi!!!

ich find dä tegscht sehr tight (käi ironie)!

ich will au sottig FRAUE, sottig bezieigä und schrib
au sottig tegschtä.

gwüssi jungs da inä wüsset schinbar wi mer äs
zwölfjährigs meitli aamacht...aber ob si jemals
en geilä figg UND ä grossi liebi glichzytig uf
d reihe bringed...? ich bezwiiflä das schwär :D

jedä isch dä schmid vo sim eignä glükk oder so
und buebä, FRAUE sind härt im näh, glaubets mer ;)

Nörgler
27.08.2004, 11:25
auso...
zersch ma sooo ä frag...

diä wo du i dä erschtä 4 ziile voglisch, das isch nüd sie oder?

ähm. denne.. nur ma so eifach zum läse..
du muäsch kei fucking //machä... es langed wenn eimal [enter] drucksch (vo mir uus au shift+enter
isch eifach friedlicher zum läse...
ähm... ja dreims an sich sind nüd so dä hammer... findi etz.. ich bi kein hater und ich han au nüd sverlange dir zbewise dasis besser chönnti oder so, abr isch eifach mini meinig, also nomal chli überarbeite...

buäb, ich han au scho jenes frauä reims vo mir zeigt wo dänn ghülted händ.. ja guät, isch es geils gfühl, allerdings sind das meischtens frauä wo vorher noniä en reim gläse händ oder kei hiphop losed, sprich, kei aasprüch ad text stelled...

so das wär mini konstruktivi kritik gsie...

etz zum zweite teil..

du figgsch ä anderi, chasches ihre abr nüd säge, doch ihr sind nüd zämme... goddammit, dini problem wetti nüd ha...
aka, sägsere doch, sie seits der schiins ja au wenn sie vomne andere gnoh wird...

ähm ja.. abr ähm.. bitte post denne male was sie so gmeint hätt...

piis
nörg

MacKah
27.08.2004, 11:28
hmmm schrib doch mol an dr sommer team, villicht wüsse die e konstruktivi antwort :D
frog mi eifach was de willsch erreiche?
klar du willsch ihre zeige was de denksch, kombiniers aber chli mit si au überzüge, indem dich au guet anstellsch (isch wiene vorstelligsgspröch). du chasch scho ehrlich si, aber villicht uf e art wo ihre au zeigt, wievill müeh du dir gisch.
je besser du dich verkaufsch (nei kei nutte), desto grösseri chance hesch. sig ehrlich, aber alles muess me glich nit erwähne.
lug e guete tip bi fraue: zeig ihne dass du si willsch, aber zeigs nit zfescht. capische?

wow bin ich nit guet :rolleyes:

Nörgler
27.08.2004, 11:30
Du musch mich verstah. Ich han so Mühe so eifach loszlah.
//
Und ich hoff es chunt de Tag wos ganz normal wird das du cho chasch.//
Und wänn ich zu dir chume und dir säge, dass ich ficke will //
Dänn nimm das nöd so bös. Ich bin scho froh das ich nur bi dir bin. //

buäb... du bisch annre frau verfalle wod nüd befridige chasch....
damn... du wirsch mer immer unverständlicher ;)

Sewi
27.08.2004, 11:35
Original geschrieben von strikk
yo sevi!!!

ich find dä tegscht sehr tight (käi ironie)!

ich will au sottig FRAUE, sottig bezieigä und schrib
au sottig tegschtä.

gwüssi jungs da inä wüsset schinbar wi mer äs
zwölfjährigs meitli aamacht...aber ob si jemals
en geilä figg UND ä grossi liebi glichzytig uf
d reihe bringed...? ich bezwiiflä das schwär :D

jedä isch dä schmid vo sim eignä glükk oder so
und buebä, FRAUE sind härt im näh, glaubets mer ;)

Geile Siech! Hey eine wo mi verstaht. :)

bätschmändoo
27.08.2004, 11:38
Zersch hani gmeint, äs Sig äs "Verarschigs-Liebeslied". Aber jetz??? Hmmm, nenn's um zu Fick'n'Abspritz-Lied, de passts...

strikk
27.08.2004, 11:41
ps@sevi:

s sött bald n track vo mir da im forum haa (wännen
dä suermel fertig produziert hätt) wo inä sehr
ähnlichi richtig gaht...wänner au äs bitzli
zrugghaltender isch :)

coming soon
strikk - mini lyrik

Sewi
27.08.2004, 11:42
Original geschrieben von bätschmändoo
Zersch hani gmeint, äs Sig äs "Verarschigs-Liebeslied". Aber jetz??? Hmmm, nenn's um zu Fick'n'Abspritz-Lied, de passts...

Du häsch warschinlich au nur di erste paar Linie gläse, hä?

bätschmändoo
27.08.2004, 11:44
Du häsch warschinlich au nur di erste paar Linie gläse, hä?

Nei, aber de Part sticht eifach dermasse use! Brilliant! :yeah:
Aber einewäg.. Peace und So, ma nümm stürme!

sonix
27.08.2004, 11:44
lueg bueb, si werd de text gar ned bes zum ändli läse wells ehr schpötistens nach de 4. Ziile ablöscht!

word.. :)

Sewi
27.08.2004, 11:45
ps@sevi:

s sött bald n track vo mir da im forum haa (wännen
dä suermel fertig produziert hätt) wo inä sehr
ähnlichi richtig gaht...wänner au äs bitzli
zrugghaltender isch :)

coming soon
strikk - mini lyrik

Voll easy. Ich nimm a das du au viel wert uf Ehrlichkeit leisch und schriebsch was din Buch und dis Herz säged.

sonix
27.08.2004, 11:46
Original geschrieben von MacKah
hmmm schrib doch mol an dr sommer team, villicht wüsse die e konstruktivi antwort :D
frog mi eifach was de willsch erreiche?
klar du willsch ihre zeige was de denksch, kombiniers aber chli mit si au überzüge, indem dich au guet anstellsch (isch wiene vorstelligsgspröch). du chasch scho ehrlich si, aber villicht uf e art wo ihre au zeigt, wievill müeh du dir gisch.
je besser du dich verkaufsch (nei kei nutte), desto grösseri chance hesch. sig ehrlich, aber alles muess me glich nit erwähne.
lug e guete tip bi fraue: zeig ihne dass du si willsch, aber zeigs nit zfescht. capische?

wow bin ich nit guet :rolleyes:

heh.. du bisch es..

strikk
27.08.2004, 11:46
schriebsch was din Buch und dis Herz säged.
aight...und min...duweischschowasimein... :D

Dämon
27.08.2004, 11:48
:stupid: ähm ja... eifach stupid!

Sewi
27.08.2004, 11:48
aight...und min...duweischschowasimein... :D

Ja so Lieder hani au. :) Aber irgendwiä sind diä nach 3 mal lose huere usglutscht.

Dämon
27.08.2004, 11:50
Ja so Lieder hani au. :) Aber irgendwiä sind diä nach 3 mal lose huere usglutscht.

hehe meinsch nid, dass du dä bisch wo usglutscht isch??:wixer:

MacKah
27.08.2004, 11:51
Original geschrieben von sonix
heh.. du bisch es..
gell :D ich bewirb mi glaub bi BRAVO muahahaha

sonix
27.08.2004, 11:54
Original geschrieben von MacKah
gell :D ich bewirb mi glaub bi BRAVO muahahaha

viva suecht no en VJ, fragsch ob dr. somma-team (ch) chönnsch übernä.. ;)

Danielsson
27.08.2004, 11:58
Auso Sevi du Hängscht :lol:
zieh das Zügs vou dürä wie du wetsch, uf üsi Kritik muäsch nid losä, si wird äuä uf sicher öppä ds gliche Antwortä wie mir, hehe!

Nei im ärnscht :D mach was du für richtig fingsch, mir hie innä kennä si aui nid!

Aber bitte, und das mein i jetzt ärnscht:

Bricht üs doch wie si druf het reagiert!!!
:dance:

piis

[kayoz]
27.08.2004, 11:58
jo, ha mer etz die ziit gno ond din text döregläse ond ech be zwar kei frau, ha aber en starch usprägti feminini siite :D

also:
1. de refrain esch bitet :p

2. chonds mer so ine, also ob du die frau chli bellig änestellsch. du hesch paar mol erwähnt, sie seig en schlampe (säged zwar anderi) ond wördi dech betrüüge. wenn du sie liebsch ghörsch du ned mol, was anderi öber sie säged...

3. muess mi de Phôe uf de erschte siite aschlüsse, dass du anschiinend sex met liebi verwächslisch. ech cha i dene 3 strofe ned ei vernönftig satz useläse, wieso oder was du a ehre hesch ond liebsch. öberleg der, ob dini gfühl gliich wäred, wenn de sex übel gseh wär...

4. fende, hesch ergendwie kei story. verzellsch velfach i allne strofe chli s'gliiche, eifach betz anderscht verpackt.

5. nemm die einte oder andere comments do enne ärnscht. dini frau chönnts glaub rächt als beleidigend aluege, wenn du sie als sexobjekt anestellsch (wenns ned so wär, hättsch es ned nötig, im track z'erwähne, dass sie ned nor wäg em sex liebsch)

6. han i s'gfühl, wenn du a die frau dänksch, dänksch a sex and that's definitly the wrong way...

cheers

Sewi
27.08.2004, 12:01
Original geschrieben von Dämon
hehe meinsch nid, dass du dä bisch wo usglutscht isch??:wixer:

Nei dänki nöd. Au sones Kool Savas lied wird huere schnell langwilig wänner nur über bitches rappt.

mIkRoFiL
27.08.2004, 12:03
....

hehe geili sach!

also de text esch us minere sicht chli alles andere als es liebeslied!

piis

strikk
27.08.2004, 12:04
ich gib namal chli sänf dezue, ihr würschtlis...;)

di meischtä da inä meinet schinbar, mer müesi dä
fraue s blaue vom himmel anäsülzä, dä cool/verliebt/etc.
usähänke zum iräs härz langsam günne...um si dänn
irgendwänn emal so näbedbii und schtei bekifft
hammerhärt z vögle...äso, dass si das zwar schluckt
(im sinn vo "akzeptiert" :D ) will er ja susch
sonän herzigä/liebe/etc. isch.

ihr findet das di richtig taktik

ich find das schizo/feig/büeblig/etc.

s isch aläs vill eifacher, aber mer mues halt dezuä
stah ;) wasmer isch...ich weiss, isch eifach gsait,
aber hey, s läbe isch härt :D

Aurel
27.08.2004, 12:04
Original geschrieben von [kayoz]
ha aber en starch usprägti feminini siite :D

LOL... ich säg glaubs lieber nüt dezue... :D

schnitzel
27.08.2004, 12:07
fresh, sehr fresh
@just my cutz

Sewi
27.08.2004, 12:08
jo, ha mer etz die ziit gno ond din text döregläse ond ech be zwar kei frau, ha aber en starch usprägti feminini siite :D

also:
1. de refrain esch bitet :p

2. chonds mer so ine, also ob du die frau chli bellig änestellsch. du hesch paar mol erwähnt, sie seig en schlampe (säged zwar anderi) ond wördi dech betrüüge. wenn du sie liebsch ghörsch du ned mol, was anderi öber sie säged...

3. muess mi de Phôe uf de erschte siite aschlüsse, dass du anschiinend sex met liebi verwächslisch. ech cha i dene 3 strofe ned ei vernönftig satz useläse, wieso oder was du a ehre hesch ond liebsch. öberleg der, ob dini gfühl gliich wäred, wenn de sex übel gseh wär...

4. fende, hesch ergendwie kei story. verzellsch velfach i allne strofe chli s'gliiche, eifach betz anderscht verpackt.

5. nemm die einte oder andere comments do enne ärnscht. dini frau chönnts glaub rächt als beleidigend aluege, wenn du sie als sexobjekt anestellsch (wenns ned so wär, hättsch es ned nötig, im track z'erwähne, dass sie ned nor wäg em sex liebsch)

6. han i s'gfühl, wenn du a die frau dänksch, dänksch a sex and that's definitly the wrong way...

cheers

Das isch konstruktivi Kritik. Ich nimm mer dini Pünkt zu Herze. Also:
1. Ja ich weiss. :) Aber chunt scho easy.
2. Ja eine wo au öppis mit ihre gha hät, hät mi gwarnt.
3. Das weissi nöd. Aber ich empfind würklich viel für sie. Es wär ja au eifach für mich wänns nöd so wär, oder?
4. Guet möglich. Aber ich will au kei Story verzelle sondern mis Herz "usschütte".
5. + 6. Viellicht isch es so. Aber wännd nöd schlafe und nöd ässe chasch. dänn lieht das nöd dra das du bock uf sex häsch. chasch ja immerno es 5 gäg 1 spiele. :)

Luusmailtli
27.08.2004, 12:10
:yeah:..also ich glaub ich würd di grad welle hüürote.. :rolleyes:

oje,sisch scho fascht truurig... :stonehit:

Mora
27.08.2004, 12:11
sorry, han ned alles gläse!

aber het sie etz de text mal übercho oder ned?

Mora
27.08.2004, 12:13
und vilicht en chline rat:

ned texte, ned singe, oder rappe

sondern rede! ned per email, ned per sms sonder von
angesicht zu angesicht. und alles klarstelle.
(sorry, wenn ech das schomal postet isch worde)

[kayoz]
27.08.2004, 12:17
LOL... ich säg glaubs lieber nüt dezue... :D

schäm di ned deför aurel, au du hesch die :ätschbäts :D

Das isch konstruktivi Kritik. Ich nimm mer dini Pünkt zu Herze. Also:
1. Ja ich weiss. :) Aber chunt scho easy.
2. Ja eine wo au öppis mit ihre gha hät, hät mi gwarnt.
3. Das weissi nöd. Aber ich empfind würklich viel für sie. Es wär ja au eifach für mich wänns nöd so wär, oder?
4. Guet möglich. Aber ich will au kei Story verzelle sondern mis Herz "usschütte".
5. + 6. Viellicht isch es so. Aber wännd nöd schlafe und nöd ässe chasch. dänn lieht das nöd dra das du bock uf sex häsch. chasch ja immerno es 5 gäg 1 spiele. :)

eigentlech geds nor no eis z'säge: das send alles nor wort! wort send manipulierbar ond velfach z'henderfroge. schlossändlech brenged dech tate as ziel ond ned wort ;)

seemaa
27.08.2004, 12:17
vergiss de tegscht!
d'idee isch ja richtig härzig :) es liedli für dini traumfrau, aber mit dem inhalt chunsch höchschtens ihre schueh i din arsch über!

und no öpis, solang du nöd chasch reime, schrib doch lieber en brief, will die "0815 han ich scho im chindergarte kännt" reims, mached useme scheiss tegscht so e richtig peinlichi vorstellig

Phôe
27.08.2004, 12:20
ich gib namal chli sänf dezue, ihr würschtlis...;)

di meischtä da inä meinet schinbar, mer müesi dä
fraue s blaue vom himmel anäsülzä, dä cool/verliebt/etc.
usähänke zum iräs härz langsam günne...um si dänn
irgendwänn emal so näbedbii und schtei bekifft
hammerhärt z vögle...äso, dass si das zwar schluckt
(im sinn vo "akzeptiert" :D ) will er ja susch
sonän herzigä/liebe/etc. isch.

ihr findet das di richtig taktik

ich find das schizo/feig/büeblig/etc.

s isch aläs vill eifacher, aber mer mues halt dezuä
stah ;) wasmer isch...ich weiss, isch eifach gsait,
aber hey, s läbe isch härt :D

ech glaub ned das die type da die taktik wo du beschribsch (himmel augegefasel bla bla) verfolged (but who knows9 aber au egal um das gats gar ned!
sorry aber wie alt besch du 16ni?
wenn en typ zu mer chund uf die tour und mech nur ufs fegge reduziert, (wördi ämu so fühle weni so öppis wörd läse)...setti das denn schetze well er erlech gsi esch!super leistig man!also ehr zwei spasstis mönd no einiges öber fraue lehre! log ech stahn au ned druf wenn mer eine was vo mie auge vorfasled...aber hey es gad doch um charakter man!hesch ehre frau mal g schetzt (etz ned en kollegin) welli si eifach en geili istellig hed?oder well dech met ehre verbunde fühlsch ( nei nid well grad din dick ihere drinn hesch :D ), well si intelligänt esch und ned nur zu allem ja und amen seit und schluckt??

sorry aber wenn du so dänksch das das erlech esch was du und de sevi da meined und mer defür no sett dankbar si hend ers ächt na voll ned grafft för das muesch gar ned so en ufwand för en beziehig igah, de längt der doch en figg-fröndschaft-das esch unverbendlech:D de mues au niemer es "liebeslied" schribe am schluss, well er angst hed das er nömm häre dörf!

strikk
Original geschrieben von Mora
und vilicht en chline rat:

ned texte, ned singe, oder rappe

sondern rede! ned per email, ned per sms sonder von
angesicht zu angesicht. und alles klarstelle.
(sorry, wenn ech das schomal postet isch worde)
bingo!

(aber rappe isch mal n afang. du weisch ja, was für pussies
di hüttigä manne sind...;) )

Sewi
Also: ich hans ihre vorher gschickt und sie häts doch guet gfunde.
Sie hät zwar gseit das sie am Afang chli verschrocke seg (das isch ja au so dänkt gsi) aber sie hegi dänn d Wändi scho bemerkt. Es seg mega herzig. Sie seg mit tränigi Auge det ghockt, schriebt sie.
Das chan natürlich alles gloge si (zum mis ego ufrecht z erhalte) aber wänns würklich so brutal isch wiä es paar da inne findet, het sie mir sicher au öppis gseit.

Jetzt bini erliechetered.... :)

Sewi
27.08.2004, 12:25
Original geschrieben von seemaa
vergiss de tegscht!
d'idee isch ja richtig härzig :) es liedli für dini traumfrau, aber mit dem inhalt chunsch höchschtens ihre schueh i din arsch über!

und no öpis, solang du nöd chasch reime, schrib doch lieber en brief, will die "0815 han ich scho im chindergarte kännt" reims, mached useme scheiss tegscht so e richtig peinlichi vorstellig

Again all these haters... :stupid:

Phôe
27.08.2004, 12:25
Also: ich hans ihre vorher gschickt und sie häts doch guet gfunde.
Sie hät zwar gseit das sie am Afang chli verschrocke seg (das isch ja au so dänkt gsi) aber sie hegi dänn d Wändi scho bemerkt. Es seg mega herzig. Sie seg mit tränigi Auge det ghockt, schriebt sie.
Das chan natürlich alles gloge si (zum mis ego ufrecht z erhalte) aber wänns würklich so brutal isch wiä es paar da inne findet, het sie mir sicher au öppis gseit.

Jetzt bini erliechetered.... :)

na demfall gratuliere!denn passseder ja zäme.....

#ChRüSiMüSi#
27.08.2004, 12:27
du sägemers so.. wenn dis Honey baby schnugi dugi meitli so eini isch wo uf so sache staht wird sie sicher freud ha.. ansuschte.. du kännsch sie am beschtä, frag nöd üs=)
Ich het kei freud.. hät zwar paar gueti Asätz aber die werded total vermiised mit em rescht hehe

strikk
27.08.2004, 12:28
ech glaub ned das die type da die taktik wo du beschribsch (himmel augegefasel bla bla) verfolged (but who knows9 aber au egal um das gats gar ned!
sorry aber wie alt besch du 16ni?
wenn en typ zu mer chund uf die tour und mech nur ufs fegge reduziert, (wördi ämu so fühle weni so öppis wörd läse)...setti das denn schetze well er erlech gsi esch!super leistig man!also ehr zwei spasstis mönd no einiges öber fraue lehre! log ech stahn au ned druf wenn mer eine was vo mie auge vorfasled...aber hey es gad doch um charakter man!hesch ehre frau mal g schetzt (etz ned en kollegin) welli si eifach en geili istellig hed?oder well dech met ehre verbunde fühlsch ( nei nid well grad din dick ihere drinn hesch :D ), well si intelligänt esch und ned nur zu allem ja und amen seit und schluckt??

sorry aber wenn du so dänksch das das erlech esch was du und de sevi da meined und mer defür no sett dankbar si hend ers ächt na voll ned grafft för das muesch gar ned so en ufwand för en beziehig igah, de längt der doch en figg-fröndschaft-das esch unverbendlech:D de mues au niemer es "liebeslied" schribe am schluss, well er angst hed das er nömm häre dörf!

hmm. aso,
- ich bi 30i!!!
- ich liäbe/ehrä/respektierä/begehrä fraue scho äs
ganzes ziitli und han au scho en huufe erfahrigä
gmacht mit inä (mehreri langjährigi beziegä, beschti
fründinnä, schwöschter, stands etc. ):o
nöd zum bluffä, zum transparänt sii
- klar hani da jetzt churz ächli ä extrem-position
iignoo und bin au en sensiblä/schüüchä blablabla-typ

aber ich han eifach gfundä, d kritik chunnt völlig us
dä falsche richtig und i letschter zyt chummi extrem
vill vo (guetä) fraue z ghörä über, dass si sich
z todnärved, wi d type iri games spilled, nöd chönnd
brösmelä, was si wänn, hineume-style-mässig versueched
s meitli verliäbt mache aber eigentlich wänn d frau
figgä...und dass das kei liäbi isch, häsch du gsait,
nöd ich...

ich bi halt ä usglicheni/usglichendi persönlichkeit,
han charakter zum wegschmeissä und füer gärn ä
guets striit-gspräch wi das da...schlimm?

ps. ich chönnt mer aber vorstellä, dass gwüssi fraue
gärn so buebe-spiili vom verliäbtä schnüggel händ,
will si dänn di ganzi sach i dä hand händ...

fraue, wos gärn händ wämmer tacheles redt wärded
mängisch gaaanz schüüüüch und komisch, WÄNN MER dänn würkli
tacheles redt...weisch wasi mein...

so villi flüchtendi seelä...

Sewi
27.08.2004, 12:35
hmm. aso,
- ich bi 30i!!!

nöd ich...

Also ich finds easy. Mich nerved diä Frau mit dere Blüemlisex Istellig sowieso.

[kayoz]
27.08.2004, 12:38
Mich nerved diä Frau mit dere Blüemlisex Istellig sowieso.

mech au :D

strikk
27.08.2004, 12:41
Also ich finds easy. Mich nerved diä Frau mit dere Blüemlisex Istellig sowieso.
aso mich närvets nöd, ich will eifach nüt mit inä
z tue ha ;)

ich säg nur: prinzässli...(ok, villicht bini gad
chli gfruschtet oder so :D )

hawaiian
27.08.2004, 12:46
naja dän händ sich ja diä richtige zwei gfunde

aber träne wägä dem text..hetti beschtimmt als allerletschts i de auge gha..wohl eher en lachchrampf..sorry..

:o

Phôe
27.08.2004, 12:51
hmm. aso,
- ich bi 30i!!!

nöd ich...

ja lueg ech glaub s lid warschinli au dadra das öppe secher 70% vo de frau auf so gesäusel stönd, und wo das wo du etz grad erwähnt hesch au voll zuetrifft!die send sälber schuld wenns denn uffd wält chömded! ebe si glaubed das gesülze wörklech und send eifach z naiv oder z dumm!

aber es sett schins me säits au fraue geh wo s ned sehr schetzted uf di bellig figg-tour(aber weisch ich lieb di ned wäg dem-style) und ned auge bla bla gefasel ech hol der d stärne vom himmel shit stönd sondern wo s geiler fendet wenn en typ si wörklech gsehd!(weisch wieni mein oder?) und das hed nüd met frigide oder verchlemmtheit ztue...das schint vo inne und cha au ohni wort(vorallem ohni so primitivi wort)sexy si! und das d fraue sech langwiled wenn en typ si zuetextet met sim gesülze well si eigentlech well poppe, das chan guet si und esch secher teilwis au so...aber ebe denn secher ned well si ned so lieb nätt und enteressant findet, sondern well si ne velecht eifach geil findet und ehn eifach nur well poppe, aber das hed ja wohl ächt nür met liebi ztue, darum chasch det au ehrlech si well si der ja nüt bedüted, und wenn si der öppis bedüted dänksch gar ned ersch eso und hesch ned dieganz zit s gfühl das dech mösstisch verstelle!

so ma wida n bisschen off the fucking topic...sorry!

strikk
27.08.2004, 12:57
ja lueg ech glaub s lid warschinli au dadra das öppe secher 70% vo de frau auf so gesäusel stönd, und wo das wo du etz grad erwähnt hesch au voll zuetrifft!die send sälber schuld wenns denn uffd wält chömded! ebe si glaubed das gesülze wörklech und send eifach z naiv oder z dumm!

aber es sett schins me säits au fraue geh wo s ned sehr schetzted uf di bellig figg-tour(aber weisch ich lieb di ned wäg dem-style) und ned auge bla bla gefasel ech hol der d stärne vom himmel shit stönd sondern wo s geiler fendet wenn en typ si wörklech gsehd!(weisch wieni mein oder?) und das hed nüd met frigide oder verchlemmtheit ztue...das schint vo inne und cha au ohni wort(vorallem ohni so primitivi wort)sexy si! und das d fraue sech langwiled wenn en typ si zuetextet met sim gesülze well si eigentlech well poppe, das chan guet si und esch secher teilwis au so...aber ebe denn secher ned well si ned so lieb nätt und enteressant findet, sondern well si ne velecht eifach geil findet und ehn eifach nur well poppe, aber das hed ja wohl ächt nür met liebi ztue, darum chasch det au ehrlech si well si der ja nüt bedüted, und wenn si der öppis bedüted dänksch gar ned ersch eso und hesch ned dieganz zit s gfühl das dech mösstisch verstelle!

so ma wida n bisschen off the fucking topic...sorry!

isch üüüberhaupt nöd offtopic, ich glaub mir reded
scho vom gliichä...s hätt mer i däre diskussion eifach
chli z vill dieses und chli z wenig jenes gha.

ich persönlich will definitv beides und nänn das liebi,
han aber (ok, das isch miiis thema...) mängisch ehner
chli z vill romantik und z wenig sex am start, wänni
mi WÜRKLICH verliäb...

aber easy, du häsch scho rächt, wänns würkli stimmt,
klappts einäwääg...villfach stimmts aber würkli und
s klappt doch nöd, will einä vo beidä z wenig ehrlich
isch.

mini erfahrig isch eifach: lieber chli zuuu ehrlich,
als z wenig...

:D säg nüt vo offtopic wänn mit mir am diskutierä bisch :D

[kayoz]
27.08.2004, 12:58
Original geschrieben von hawaiian
naja dän händ sich ja diä richtige zwei gfunde

aber träne wägä dem text..hetti beschtimmt als allerletschts i de auge gha..wohl eher en lachchrampf..sorry..

:o

du besch au es onsensibels meschtstöck :p

Map
27.08.2004, 12:59
Sy mer ehrlech Giele, wenns um Froue geits sy mer fründlech und zeige üs nur vo üser beschte Siite. Mir umwärbe se, schmiichlene und bezirze se. Aber

"When it comes to sex, I'm similar to the thriller in Manila"

Und e Frou wo blost het e scho es plus.

Nina
27.08.2004, 13:07

wennd eini kennelernsh,frögsh die denn ob sie blast?
:confused:
oder wie machsh das? ich meine mueshs ja shu im vornherein wüsse, susht wärs ja na e entüshig :D:rolleyes:

heisst das e frau cha na so sheisse si, wenn si din dick is muul nimmt ish alles aight??

strikk
27.08.2004, 13:07

so aspruchslos? map, aso ehrlich ;)

Phôe
27.08.2004, 13:08

ich persönlich will definitv beides und nänn das liebi,
han aber (ok, das isch miiis thema...) mängisch ehner
chli z vill romantik und z wenig sex am start, wänni
mi WÜRKLICH verliäb...

aber easy, du häsch scho rächt, wänns würkli stimmt,
klappts einäwääg...villfach stimmts aber würkli und
s klappt doch nöd, will einä vo beidä z wenig ehrlich

hmmm...na da muesch halt es guets mettelmass finde:D

und wenns würlkech stimmt aber doch ned klappt, denn stemmts doch ned wörklich!

tja so isses halt:D

strikk
27.08.2004, 13:09
und wenns würlkech stimmt aber doch ned klappt, denn stemmts doch ned wörklich!

falsch!

aber das würd jetzt z tüüf is paradox vom läbe füerä...:hippie:

nei, häsch scho rächt, dänn chunnt aber na dezuä
dass manne und fraue i verschidene ziitzonä läbed...
s timing meini ;)

whatever, mir händ wenigschtens DRÜBER gredt, gäll mora ;)

Map
27.08.2004, 13:13
oder wie machsh das? ich meine mueshs ja shu im vornherein wüsse, susht wärs ja na e entüshig :D:rolleyes:

heisst das e frau cha na so sheisse si, wenn si din dick is muul nimmt ish alles aight??

Nei, natürlech nid. Aber das isch äbe doch genau das wo's gieut z ungerscheide: Über 90 Prozänt vo aune Aktivitäte/Beziehigsschwärpünkt finde usserhaub vom Bett statt. Wenn mer mou drvo usgö, dass me nid nur ufenes Betthäsli us isch. U denn liegt s Ougemerk natürlech uf dene 90 Prozänt, wieu das wichtiger isch und Poppe allei mit vieune möglech isch. Wenn mer jetzt aber e Frou mou wett e Fröid mache, de... :blowjob:, wenn nid respektieri das.

Säubschtverständlech gits e gwüssi Sorte Frou woni persönlech gseh zu nüt angerem cha bruche aus :blowjob:, aber das isch es angers Thema. Und ou denn muess sy optisch asprächend sy.

@Strikk: Aspruchslos?? Chunnt uf d Mängi Bier druf a, ehrlech.

Phôe
27.08.2004, 13:15
falsch!

aber das würd jetzt z tüüf is paradox vom läbe füerä...:hippie:

nei, häsch scho rächt, dänn chunnt aber na dezuä
dass manne und fraue i verschidene ziitzonä läbed...
s timing meini ;)

whatever, mir händ wenigschtens DRÜBER gredt, gäll mora ;)

muesch luege und s gad ned lang de macht na eine en theraphie-thread uf :lol:

Nina
27.08.2004, 13:17
und Poppe allei mit vieune möglech isch.

Säubschtverständlech gits e gwüssi Sorte Frou woni persönlech gseh zu nüt angerem cha bruche aus :blowjob:, aber das isch es angers Thema. Und ou denn muess sy optisch asprächend sy.

ja chunnd au immr uf dich druf a:D

strikk
27.08.2004, 13:19

@Strikk: Aspruchslos?? Chunnt uf d Mängi Bier druf a, ehrlech.
na denn, prost :cheers:

isch sowas dänn immernonig sälbschtverständlich
hüützutax??? ehrlich, mängisch fräg mi scho für
was mir jetzt scho jahrelang nett xi sind zu däne ladies...

Pleschen
27.08.2004, 13:19

ja ja nina bisch wieder mal am offtopic intressiert :p nei easy...

@sevi: de text isch aber nöd fürt pati gsi or? *lach*

piis pleschen

Nina
27.08.2004, 13:20
Original geschrieben von Pleschen
ja ja nina bisch wieder mal am offtopic intressiert :p nei easy...

das hani jetz eifach müene fröge;)

sorry phil:D

strikk
27.08.2004, 13:22
muesch luege und s gad ned lang de macht na eine en theraphie-thread uf :lol:
isch scho lang passiert...häsch nonig gmärkt...?
isch halt dä subversiv-style...:angard:

Phôe
27.08.2004, 13:23
na denn, prost :cheers:

isch sowas dänn immernonig sälbschtverständlich
hüützutax??? ehrlich, mängisch fräg mi scho für
was mir jetzt scho jahrelang nett xi sind zu däne ladies...
:lol: ja und wie gseht de das umgekehrt us hee?

Map
27.08.2004, 13:24
ja chunnd au immr uf dich druf a:D

We me vom Akt allei usgeit ohni es vorhär und es nähär gits scho allei rächt vieu Faktore. Die Faktore cha me eliminiere, praktisch exponentiau im Verhäutnis zur Mängi vo konsumiertem Aukohou und ir Relation zur Duur vor sexuelle Enthautig (Faktor "Notgeilheit"). Um das ganze uf ei Nenner zbringe: We me wott, de geit me eifach ane kommerzparty u dört wird me ziemli sicher fündig. Aber wieder back to topic:

@Strikk: Chas sy, dass me die letschte Johr zu nätt isch gsi zu de Ladys? Dass me se zu sehr verwöhnt het, ohni die gringschte Asprüch z stöue?? Chas sy, dass d Froue das gar nid wei/bruche u mir üs vergäbe abchrampfe? Chas sy das mer das momentan am Arsch verbygeit wieu i syt letscht Weekend äbe genau die "Läck-mer-am-Arsch-oder-lutsch"-Istellig trage??

Kei Ahnig.

Sewi
27.08.2004, 13:24
Original geschrieben von Pleschen

@sevi: de text isch aber nöd fürt pati gsi or? *lach*

piis pleschen

Nei scho nöd. :)
Mit dere bini i de 1. sek zämme gsi. isch liecht was anders gsi... :)

strikk
27.08.2004, 13:26
:lol: ja und wie gseht de das umgekehrt us hee?
di meischtä type sind doch sooo stolz druff, dass
si irä chönnd s vollä programm büütä, dass si
ganz vergässed, was iri eignä bedürfnis wäret.
ärnschthaft! aso mach der kä sorgä wäge däm :o

strikk
27.08.2004, 13:30
Chas sy, dass d Froue das gar nid wei/bruche u mir üs vergäbe abchrampfe?
derä möglichkeit sött mer ärnschthaft chli
gnaueri uufmerksamkeit schänke ;)

mini meinig: ja!

zum erschtä teil vo dim post: stell das mal mathematisch
dar, inkl. formkurvä und äre erfolgs-bilanz
:)

s chönnti diä mänsch-heit vorem us-sterbä rettä...:p

strikk
27.08.2004, 13:32
soodeli, ich muss mal wider :D

hey, isch wiedermal ä erfrüschendi diskussion xii,
ich klink mi gärn wider ii.

@sevi: und jetzt söll mal einä säge, dass din tegscht
nöd brännt und en wunde punkt troffä hätt. props! :)

Phôe
27.08.2004, 13:33
ja die sin sälber schuld...

Map
27.08.2004, 13:33

zum erschtä teil vo dim post: stell das mal mathematisch
dar, inkl. formkurvä und äre erfolgs-bilanz
:)

s chönnti diä mänsch-heit vorem us-sterbä rettä...:p

Hani scho lang gmacht und mit empirische Wärte beriicheret. Leider gits do immer e variable, wo nid berächebar isch. Dä berüchtigt X Faktor wo bestimmt was mer füehle u was nid. Wenn i dä no irgendwie i die Glychig chönnt inebringe hätti d Mönschheit scho grettet u würd vo eim Tag ufe anger schlagartig Steiriich.

Aber bis denn chöit er mi jo glych afangs us Haubgott vergötter,e so zum agwahne.
:beten: :king:

nik
27.08.2004, 13:34
...und, heschen ihre scho zeigt?
hesch es foto-natel? den mach doch es pic vo ihre wenns ihre gä hesch, so vorher-nachher style ... chönt sech no lohne...

:yeah: :hammer: :coolsmoke

strikk
27.08.2004, 13:36
Leider gits do immer e variable, wo nid berächebar isch. Dä berüchtigt X Faktor wo bestimmt was mer füehle u was nid.
setz mal x=0. isch nur ä anäherigs-wiisi (!)
modell-rächnig aber s chunnt amne durchschnittlichä
ergäbnis scho cheibä nääch :D

strikk
27.08.2004, 13:38
ja die sin sälber schuld...
HÄSCHS GHÖRT, MAP???
meh infos chasch nöd überchoo zu däm thema!!!

Map
27.08.2004, 13:38
Geit nid, einisch wird e Division dür äbe X nötig. Division dür 0 louft bekanntlech nid. Aber das ganze isch mit X scho ziemli Ussagechräftig und lot zmingscht %-Zahle grob schätze. Aber darf nid zvieu verrote, i pokere ufene Nobäupriis oder z mingscht es Stipändium ar Langstrass us Pimp-Studi...

Ooooh... Es git nid meh Infos? Jo keis Problem. Zrügg zu de Ur-Instinkt: Sack vou --> I wott mis Erbmateriau imene fruchtbare Wiibli deponiere. Und wenns nur i ihrem Muu isch. Thank God it's Friday.

strikk
27.08.2004, 13:44
Division dür 0 louft bekanntlech nid.

aha!

Ooooh... Es git nid meh Infos?[/QUOTE]
s gäbt scho meh aber das isch langer rede kurzer sinn.
;)

ich gang jetzt mal go zäh butzä :D

duss wi s läbe.

scope
27.08.2004, 13:55
... du weisch das di gärn ha u dasi di gärn hät/
vo wo dasi bi? wynige, aber eine wo quasi in bärn läbt/
u so isches cho ds date u i HA GRAD AM AFANG/
denkt du verzouberisch mi wi AA-BRA-KA-DABRA/
die ougä die lippä eifach s'ganze stück/
entwicklet i mim ranze glück/
u die chömä mr voor wi schmätterlingä/
di letschti het gmeint i sig dumm, wird si mi äch nätter fingä/

u know?

[kayoz]
27.08.2004, 14:01
Wenn mer jetzt aber e Frou mou wett e Fröid mache, de... :blowjob:, wenn nid respektieri das.

mol agno, sie macht der die freud, wie gesch es ehre zrogg? ghörsch au zo dene zahlriiche manne, wo vo sech behauptet, dass fraue im bett met ehne voll uf ehri chöschte chömed?!

Map
27.08.2004, 14:03
mol agno, sie macht der die freud, wie gesch es ehre zrogg? ghörsch au zo dene zahlriiche manne, wo vo sech behauptet, dass fraue im bett met ehne voll uf ehri chöschte chömed?!

Das wettsch jetzt wüsse gäu... Aber sägi nid... Hällibläää!

Pleschen
27.08.2004, 14:57
das hani jetz eifach müene fröge;)

sorry phil:D

i dere sach sich gschied mache (witterbilde) isch au immer guet! oder hesch z kamasutra nonig glese? guet das hät viel mit andere sache z tue nöd spezifisch z blase :p

:kuss:

AiGhTgeNoSSiN
27.08.2004, 15:43
Sooo.. Han ich dä Täxt au mal no gläsä
*räusper*
Naja,
ähm..

Aso au wänn du das scho tausig mal xeit häsch dasses nöd so isch- sorry es xeht würkli so us als wär das eifach nur ä Sexbieziehig und sie zieht di halt eifach ah..
Naja, wär dä Text für mich wür mr aso zerscht ma überleggä wiä schlampig ich dem Fall allne iächum und
Liäbeslied chan mer das nöd nännä. Ebä, scho paar schöni Sätz, abr diä wärded grad vom drufffolgendä wieder zerstört.. Und sie wet ja nöd ghörä was dini kollegä vo ihrä haltet- es gaht ja um dini Gfühl.. Abr ebä..
Ja, das mini Meinig

konfus
28.08.2004, 13:19
haha, hammer text! wänni ä frau wär würi di sofort poppe, egal öb im stägehuus oder idä bahnhofsschiissi. ;)

häsch mal öppis vo poesie ghört? meinti, das chöm no guet ah bi fraue...hehe

JHO Fingg
30.08.2004, 16:51
finde dr text im grund gno net so schlächt,abr dütlech kes liebes lied. scho nur vor wortwahl. (z.b figgä, isch net sones liebevolls wort...)

und dr refrain, de chunntmr irgendwie bekannt vor..isch de vo dier? (cha si, isch scho gfragt worde. ha dr thread nur schnell übrefloge..)

abr wed paar wort drann änderisch, chaschne sicher bruche. eifach chli entscherfä

peace