Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : cuty findet das Oberschwul

cutastrov
27.08.2004, 11:16
Jawohl, genau das!

Do inne händ irgendwelchi Heads regelmässig sgfühl, dass Sie sich profiliere miend... aka "ich bi dr härtischt".

Im letschte halbe Joor hän do inne mehreri persönlichi Ahgriff uf Kollege vo mir oder gar uf mich selber stattgfunde... Grundlos - nei, falsch! us Nied!

Ahgsproche sind lüt us dr Region Basel (spezifisch 2 Lüt) und diversi anderi Besserwüsser wo die ganz Zyt sich als s'"non plus ultra ahluege" aber no nix.... no gar nix gmacht händ! und das, wo me uf luschtige Sites wie dere do findet, isch zum Teil schwehr bedänklich! (ganz einfach miess!)

Denn sind no so luschtigi Sache wie in dere Diskussion um dr GM gfalle oder erwähnt worde... naja... ich hoff Ihr wüsset uf was Dir euch ihlönd!

So und jetzt mach in en Strich -----------

Gone for all u suckerz! die andere chönne mich per PM!

Aight! peicen!

tony_flare
27.08.2004, 11:19
aight, würd sage ich gib dr negschtens e funk vo wägem showcase. aso, peice!

und no was vo minere site: die wo ame miteme 2. nick poste, sind die oberschwulschte...sorry aber dasch chindergarte-bullshit!

wie au immer, out!

Dirty Fifty
27.08.2004, 11:21
cut/toni: dir wüsset woni stah!

tony_flare
27.08.2004, 11:28
Original geschrieben von Dirty Fifty

uf jede, du bisch jo au e basler in mine auge ;) geile siech!

cutastrov
27.08.2004, 11:30
Original geschrieben von Dirty Fifty

wüsse mer :-)

hesch mol dini Combox checkt.... ab jetzt PM!

cut clitoria
27.08.2004, 11:40
genau cuty........

het emol müesse gseit wärde.....

die wüsset doch gar nid mit WÄM sie figge....aber dank dr anonymität isch das jo au nid wichtig, so wies usseht...

schnitzel
27.08.2004, 12:09
ych bin dä hertischt und iahr sind alli schwul!

:cool:

nenei, peace

[kayoz]
27.08.2004, 12:46
es wär jo auf naiv z'dänke, dass mer imene internet forum ned agmotzt werd oder dass es det kei toys ged, wo s'gfühl händ, sie seiged s'maass aller dinge.

ond ech dänk au, dass sett mer sech bewosst sii, wenn mer sech i so emene besagte forum registriert.

schlossändlech sette mer doch gnueg alt sii, dass so domms gelalle a üs abprallt. mer/ehr wössed, was ehr chönnd ond wieso ehr det stönd, wo ehr send ond das cha euch niemer näh, indem är euch anonym imene forum agriift...

so vel mol vo minere siite...(weiss jo eigentlech gar ned, was do gnau abgange esch, aber mer könnts halt vo dere ganze TFL story ;))

flaboflash
27.08.2004, 12:58
junge, das esch nor es internetforum, sowas regt dech uf?!
arme siech...

cutastrov
27.08.2004, 13:06
Original geschrieben von [kayoz]
schlossändlech sette mer doch gnueg alt sii, dass so domms gelalle a üs abprallt. mer/ehr wössed, was ehr chönnd ond wieso ehr det stönd, wo ehr send ond das cha euch niemer näh, indem är euch anonym imene forum agriift...

richtig! das bini au mit mine 26 Joor.

Mir gohts wäge dem nit schlecht... eigentlich kratzt s'mich nit emol. Bruuch eifach die Besserwüsser und haters nümm...

die würde sich besser um dr eigeni scheiss kümmere a.k.a get u'r own life!

Nix persönliches, nur e Entscheidig minere siits!

Peicen

cutastrov
27.08.2004, 13:08
Original geschrieben von flaboflash
junge, das esch nor es internetforum, sowas regt dech uf?!
arme siech...

Jo Mr. Klug, hinter nicks verstecke sich zum Teil au Peops wo me kennt... got it? und denn verlierts dr anonymi touch und wird persönlich!

Das nenn ich denn nümm Forum Diskussion sondern Beef unter Mensche und das isch persönlich!

so viel zue dem.....

im out oder im PM!

e guete!

MikePx
27.08.2004, 13:10
Original geschrieben von cutastrov
Jawohl, genau das!

Do inne händ irgendwelchi Heads regelmässig sgfühl, dass Sie sich profiliere miend... aka "ich bi dr härtischt".

Im letschte halbe Joor hän do inne mehreri persönlichi Ahgriff uf Kollege vo mir oder gar uf mich selber stattgfunde... Grundlos - nei, falsch! us Nied!

Ahgsproche sind lüt us dr Region Basel (spezifisch 2 Lüt) und diversi anderi Besserwüsser wo die ganz Zyt sich als s'"non plus ultra ahluege" aber no nix.... no gar nix gmacht händ! und das, wo me uf luschtige Sites wie dere do findet, isch zum Teil schwehr bedänklich! (ganz einfach miess!)

Denn sind no so luschtigi Sache wie in dere Diskussion um dr GM gfalle oder erwähnt worde... naja... ich hoff Ihr wüsset uf was Dir euch ihlönd!

So und jetzt mach in en Strich -----------

Gone for all u suckerz! die andere chönne mich per PM!

Aight! peicen!

Endlich seits mal öpper

Respect
:kiffer:

xXel
28.08.2004, 14:55
super

tony_flare
02.09.2004, 14:36
Original geschrieben von xXel
super

du au!.......................................................................... ...................................:wtf:

nise
06.09.2004, 18:00
Original geschrieben von schnitzel
ych bin dä hertischt

BITER! dasch jetzt aso definitv mi spruch!
:D

uf dr andere site: je meh en aneschribe, desto eher merkes villicht die wos agoht...

ich bi zum glück offiziell vo allne aschuldigunge freigsproche worde, olé! ;)