Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Vinyl/Kleider in Konstanz..

ugly cut
22.05.2006, 22:00
Abend,

Kennt jemand nen Vinylstore in Konstanz oder Umgebung? Oder ne Adresse von nem geilen Kleiderladen wäre auch ganz hilfreich. Diese Woche startet unsere grosse Schmuggelaktion über den Bodensee:D

Thx

ugly cut
22.05.2006, 22:50
druck druck

oh green world
29.05.2006, 16:19
ich go au no viel uf konstanz, aber so richtig gueti kleiderlädä kenn ich det leider au nöd.

i chauf det meh immer anders züg i, kosmetik und so züüg.

schläppr
29.05.2006, 17:09
i glaubs äs hät än gschiidä secondandplattäladä, dä gheisst 'studio one' oder so..weiss aber nöd, öb döttä rap gfingsch.

oh green world
29.05.2006, 23:29
Original geschrieben von schläppr
i glaubs äs hät än gschiidä secondandplattäladä, dä gheisst 'studio one' oder so..weiss aber nöd, öb döttä rap gfingsch.

jo, studio one, stimmt, i glaub, det innä find meh fasch alles, au rap..

Harris
29.05.2006, 23:42
Original geschrieben von oh green world
jo, studio one, stimmt, i glaub, det innä find meh fasch alles, au rap..

Nee, fingsch ned! Het nur so Punk züügs! Naja uf Konschtanz muäsch eh nur go saufn...

schläppr
29.05.2006, 23:48
Original geschrieben von Harris
Nee, fingsch ned! Het nur so Punk züügs! Naja uf Konschtanz muäsch eh nur go saufn...

super, denn muäsi snögschtmol weni dött bin widermol inäluägä.

oh green world
30.05.2006, 07:07

Naja, wenn ich wet Plattä chaufe, denn gang ich eh uf st.gallä.. det häts einä won ich nöd schlecht find..

Harris
30.05.2006, 07:36
Naja, wenn ich wet Plattä chaufe, denn gang ich eh uf st.gallä.. det häts einä won ich nöd schlecht find..

Jo i gang au nöd säg Vinyl uf Konschtanz wenn is i de Stadt, im Bro, Zero/Zero oder im Z-Records bechumä!

oh green world
30.05.2006, 09:00
Jo i gang au nöd säg Vinyl uf Konschtanz wenn is i de Stadt, im Bro, Zero/Zero oder im Z-Records bechumä!

mhm, jo genau, zero-zero, det gohn ich no gern, dä han i gmeint..

Harris
30.05.2006, 11:56
mhm, jo genau, zero-zero, det gohn ich no gern, dä han i gmeint..
Zero/Zero isch mer eifacht chli z'Tüür....und het beschissni Turntabels.

oh green world
30.05.2006, 13:49
Zero/Zero isch mer eifacht chli z'Tüür....und het beschissni Turntabels.

säb stimmt... und hät meh house als susch öppis.. aber i kenn dä ladä eifach am bestä vo allnä..

welä isch denn besser?

Harris
30.05.2006, 14:28
Gohsch mol in Bro Recrods, di hend relativ viel und wenns es nöd hend, bstellets ders.

Und vorallem kriegsch döte SG's-Finest - Double-T-Fam .... gell 1eight7 ;)

oh green world
30.05.2006, 14:34
jo mach ich, merci

Daifel
30.05.2006, 14:57
Gohsch mol in Bro Recrods, di hend relativ viel und wenns es nöd hend, bstellets ders.

Und vorallem kriegsch döte SG's-Finest - Double-T-Fam .... gell 1eight7 ;)

Bro... das sind doch die komischä wot Plattene nur mit Samthändschli dörsch alangä?!:p

Harris
30.05.2006, 15:09
Original geschrieben von Daifel
Bro... das sind doch die komischä wot Plattene nur mit Samthändschli dörsch alangä?!:p

Jo si chönd eim mängisch recht stressä, aber eifacht nöd beachte. Muäsch ne eifacht klar mache, dass du weisch wiä mer mit so Sache umgoht...

oh green world
30.05.2006, 16:54
Jo si chönd eim mängisch recht stressä, aber eifacht nöd beachte. Muäsch ne eifacht klar mache, dass du weisch wiä mer mit so Sache umgoht...

Jo super, bi mir händ eh immer ali verchäufer sgfühl das ich kei blassä vo plattene ha.. naja

schläppr
30.05.2006, 20:42
Original geschrieben von Daifel

ufpassä pürschtli!!!

wenndu nöd chasch mit vinyl umgoh isch das wohl nöd mis problem oder? :o

;)

und sorry, was ich scho alles xeeh han...vu dritööplä bis scratchä mit normalä players/noodlä (wos no kä mk's gha hätt...aua!!) oder plattä id ussähüllä und denn id innähüllä und nochher in karton..gits alles...chasder gärn mol bi dinnerä sammlig demonstriärä.