Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : nadelspringen

put1fran16
27.08.2004, 21:36
hallo zusammen, mal wieder eine kleine frage. diesmal vielleicht ein wenig trivial, aber was solls :D jedenfalls frag ich mich, was die beste technik ist, damit die nadel nich so springt? was ist eure technik? macht es einen unterschied ob ich den table horizontal oder vertikal habe? kann ich das ganze irgendwie abfedern und ist Antiscratch auf 0 optimal?

würde mich über eine antwort freuen :p

cut clitoria
27.08.2004, 21:55
MENTOS FRESH.........

kläb dr so e mentos uff s system........ ;-)

oda, tuesch s gwicht hinde abschruube und verchert drufftue und ganz füre drüüüüüuuuuuuueeeeeeeee.......

cheerz

tony_flare
27.08.2004, 22:09
Original geschrieben von cut clitoria
MENTOS FRESH.........

kläb dr so e mentos uff s system........ ;-)

oda, tuesch s gwicht hinde abschruube und verchert drufftue und ganz füre drüüüüüuuuuuuueeeeeeeee.......

cheerz

würdi nid empfehle, erschtens figgts d platte rüd (ok, ich weiss dases trotzdäm vill mache) und zweitens hets durs erhöhte gwicht e grössers momentum, sprich dr schwungfaktor. das heisst dases in bestimmte situatione, aso je nach däm wasde für bewegige machsch meh springt as vorhär.

mini empfehlig isch, shures zieh, die iibräche (am afang springe si bitz, sobald si iibroche sin springe si mit de richtige iistellig nümm). muesch eifach chli proöble mitem gwicht. umdreihe, aschrube, und so wit füre dreihe dass dr tonarm nur öpe e milimeter hinde bim gwicht useluegt. und wenns spring, ganz wenig witer füre dreihe, usw...bises hebt. und antiskating bi shures uf 0! es sei denn dr tonarm het e störig.

bi mir isch das ganze bitzli anders, mini turns sin au ganz licht modifiziert ;) aber dasch wider e anders thema...wenn de unskippable techs willsch, check dr mod uf minere page ab....marsone.ch..

hoff s hilft bitz!

grooes

Impossibleivo
27.08.2004, 22:48
Wenn mal e chli zum pro mutiersch, wirsch gseh das du jedi Technik extrem sanft chasch mache! Egal was für en Bomba du bringsch, passiert nüd... liggt nur an dier! Nadle sind relativ.

Cyclone
28.08.2004, 01:10
hehe sölli d aaleitig vom technics scanne, döt wo staht wie mer e nade uusbalanciert? :kiffer: isch mer au scho uufgfalle was de tony gseit hät, wännt s volle gwicht druffhäsch, chönnts je nach nadle meh skippe. chan halt nu v omine ortofon verzelle. döt isch s so. suscht findsch d aagabe was für iistellige öppe brucht sicher au im netz. bin au scho drübert stolpered.

LAN
28.08.2004, 03:01
soo itz bini grad fertig worde mit em Umbou nach em Tony_Flare sim tutorial uf www.marsone.ch isch rächt chillig, nadle häbt wi sibe, ha ds teil nümm usebracht, egau wasi versuecht ha... würklech erstunlech. guet natürlech hets e PRO-Baschtler wie ig modifiziert (;)) aber erstunlich isches trotzdäm...

mars aka tony check mau dini mailbox!
njoy
LAN

[EDIT]: Aso i ha fang mau nur dr eint MK5 umbout, itz teschti mau so chli ume was besser geit und so....

Beatnik
28.08.2004, 07:14
Original geschrieben von LAN
soo itz bini grad fertig worde mit em Umbou nach em Tony_Flare sim tutorial uf www.marsone.ch isch rächt chillig, nadle häbt wi sibe, ha ds teil nümm usebracht, egau wasi versuecht ha... würklech erstunlech. guet natürlech hets e PRO-Baschtler wie ig modifiziert (;)) aber erstunlich isches trotzdäm...

Das isch doch e Misshandlig voneme Turntable:D

Lueg da, dä neu Vestax isch au nüme Kerzegrad:p

LAN
28.08.2004, 11:43
ah nei, ds isch so wie schönheitsoperation ^^ nix misshandlig. und so sanft wie ig ds gmacht ha sowiso nid :D

werum hesch dä so boge? sone arm hani itz no nie gseh. ha geng gmeint s-förmig oder grad sig z "einzige" wo üblech isch..?

Beatnik
28.08.2004, 11:59

werum hesch dä so boge? sone arm hani itz no nie gseh. ha geng gmeint s-förmig oder grad sig z "einzige" wo üblech isch..?

Han nöd iich so boge:)

Das isch Original so;)

LAN
28.08.2004, 12:02
gseht schwul us :D da gfaut mer mine auso de wäute besser hehe

Beatnik
28.08.2004, 12:09
He He....easy....öb dä Arm jetzt grad isch oder nöd, solang mer nöd scratche chan bringts eim au nöd vill....wennt gsehsch was gwüssi Turntablists mit "normale" MK2 Tonärm mached, säg ich mir das das nüüt bringt:D Aber es isch sicher stylisch, bzw. hett mer en Einzigartige evtl. no es bitzli Skiplessere Turni;)
Obwohl ich mal ghört han das es dPlatte meh durefigget mit grade Ärm, will dNadle nüme schön i dä Rille lauft, und miis Vinyl isch mer hald scho wichtig.

Zrugg zum Thema...wenn dPlatte au springt, luege öb sLoch i de mitti vo dä Platte (det wos eigentlich sött sii) nöd zgross isch bzw. zvill spiel hett....wenn ja, es gfaltets chlises Stück papier däzwüsched, fertig....

Oder es chan au sii das sDj Pult nöd stabil staht und durch dVibratione dNadle Springt!

Oder wenn mer dLuutsprecher mit vollem Bass grad näbed dä Turnies hett:D

Oder mer isch eifach e Sau bim Scratche und sött chli fiiiner werde (wie dä Ivo gseit hett).....a dem schaff ich au no:p

LAN
28.08.2004, 14:08
du ja, ds isch scho so. i bi lengschtens nid gnue guet, aus dases ds WÜRKLECH würd bringe. weni hätt müesse zahle derfür hättis o nid gmacht, aber i due gärn so chli baschtle und tune und so, und wenns no e positive näbeeffekt het wie äbä, dass d nadle NO weniger springt, de isch ds chill :)

statt papier derzwüsche chasch o es stück malerabdeckband über ds loch chläbe und när d platte umdräie und dr dorn dürds chläbband düredrücke, ds häbt när rächt guet. je nach chläbi muesch aber vo zit zu zit erneuere.

put1fran16
28.08.2004, 15:00
fett, danke für eure zahlreichen antworten! nunja, ich denke das hauptproblem wird wohl sein, dass ich mich bei einem dopen beat nicht mehr halten kann und wie eine sau mitabgehe :D ein bisschen mehr gefühl wird warscheinlich auch ein wenig helfen! jedenfalls danke @LAN, werd mir gleichmal dein tutorial reinziehn!

LAN
28.08.2004, 16:05
das ist nicht mein tutorial!! das ist von www.marsone.ch (website von tony_flare aka marsone aka jonny scratch)

aber chill :)

LAN
29.08.2004, 02:24
hmm vilech no e ergänzig zu däm umbou/modding:

i ha hüt am morge di dämlechi idee gha aus nomau usenand znäh und so und woni när aui "3 mio schrube" wider dinne gha ha, hani gmerkt, das links ke ton chunnt... aschiss par excellence wider nech vilech chöit vorstelle. hm ja aus wider usenand gno und aui kabel prüeft, und me gloubts chum:
ZWÖI kabu si kaputt, und zwar grad di zwöi zämeghörige... hmm oke, o glich, öb eis oder zwöi uswächsle isch ja o glich. aber die verboute litze si ja wohl DER WITZ. chasch dranne zieh und si si kaputt. jaja i weiss, si si nid für seilizieh dänkt, aber e chli belaschtig darfme dene ja wohl no zuetroue?

ehja, hami gnue gnärvt ab däm shiat. itz si zwöi fetti 0.75 mm^2 litze drinne und ig ha fröid und es chunnt wider SOOOOOUUUUND hehe. und nadle häbt natürlech immer no ^^

wider mau dusse, njoyt.
LAN

Beatnik
29.08.2004, 02:28
hmm vilech no e ergänzig zu däm umbou/modding:

i ha hüt am morge di dämlechi idee gha aus nomau usenand znäh und so und woni när aui "3 mio schrube" wider dinne gha ha, hani gmerkt, das links ke ton chunnt... aschiss par excellence wider nech vilech chöit vorstelle. hm ja aus wider usenand gno und aui kabel prüeft, und me gloubts chum:
ZWÖI kabu si kaputt, und zwar grad di zwöi zämeghörige... hmm oke, o glich, öb eis oder zwöi uswächsle isch ja o glich. aber die verboute litze si ja wohl DER WITZ. chasch dranne zieh und si si kaputt. jaja i weiss, si si nid für seilizieh dänkt, aber e chli belaschtig darfme dene ja wohl no zuetroue?

ehja, hami gnue gnärvt ab däm shiat. itz si zwöi fetti 0.75 mm^2 litze drinne und ig ha fröid und es chunnt wider SOOOOOUUUUND hehe. und nadle häbt natürlech immer no ^^

wider mau dusse, njoyt.
LAN

Scho guet so, chli Bestrafig für das ville ume-handle mit dem Züüüg:D

Däfür chasch uf dä Technics en Handstand mache (Dj Dave, oder David? mues mal wider DMC Finals 90 und 91 luege;)) ohni das was kaputt gaht:D

tony_flare
29.08.2004, 03:06
@ LAN hey chasch mr nomol e ganz churzes mail droppe...mi pc het sich verabschidet gha und di email isch flöte gange, ha dini addi nümm :(

thx & grooes!

LAN
29.08.2004, 10:39
chill, i 30 min hesches.

ciao.
LAN

[EDIT]: Mail isch dusse, i has us versehe vo mire andere adrässe gschickt. aber easy, chunnt ja im prinzip nid drufa. schöööne!

LAN
29.08.2004, 10:47
Original geschrieben von Beatnik
Scho guet so, chli Bestrafig für das ville ume-handle mit dem Züüüg:D

Däfür chasch uf dä Technics en Handstand mache (Dj Dave, oder David? mues mal wider DMC Finals 90 und 91 luege;)) ohni das was kaputt gaht:D

haha ds het mini Mère o gfunde, was itz ig unbedingt aus wider müess usenand näh und es sig ja klar gsi das öppis kapputt giengi... "ds gscheht dr rächt" :D

Mahatma Ganja
31.08.2004, 18:41
Original geschrieben von tony_flare
mini empfehlig isch, shures zieh, die iibräche (am afang springe si bitz, sobald si iibroche sin springe si mit de richtige iistellig nümm).

chasch da mit em iibräche mal gnau erchläre? han bis etz nume ortofon gha und chumm nöd ganz drus wasd meinsch...
merci!

tony_flare
31.08.2004, 21:04
Original geschrieben von Mahatma Ganja
chasch da mit em iibräche mal gnau erchläre? han bis etz nume ortofon gha und chumm nöd ganz drus wasd meinsch...
merci!

jo also bi de shures isches so (übrigens redi vo m modäll m44-7), dass si wenn si ganz neu sind teilwiis bitz chöne springe. mit iibräche hani eigentlich nur gmeint, wiete, wiete, wiete. noch so 2 wuche verliere si ihri fabrik-neu-stiffi und lige denn in de rille wie nashörner ;)

grooes mars

Beatnik
31.08.2004, 23:26
jo also bi de shures isches so (übrigens redi vo m modäll m44-7), dass si wenn si ganz neu sind teilwiis bitz chöne springe. mit iibräche hani eigentlich nur gmeint, wiete, wiete, wiete. noch so 2 wuche verliere si ihri fabrik-neu-stiffi und lige denn in de rille wie nashörner ;)

grooes mars

He He, han under ibräche au was anders verstande:D

Es isch so, das wänn z.b dShure schrääg uf sHeadshell schruubsch (ca. 20-25Grad), das dNadle nachher Parallel zum Tonarm isch (es simuliert en Grade Tonarm)! So sött skipless um einiges erhöt werde, aber ebe, es figgt dPlatte meh dure als wenns "normal" druff isch!

@Tony_Flare....mues mer leider neuei Nadle zieh, ebe durch diä "schräägmontierig" sinds schrääg wordä (jetzt wos normal druff sind)!
Ich finde dShure hebet au normal rächt guet...aber letschi han ich grad dOrtofon gseh, was haltisch vo dere? Passt ja ufs norml eTechnics headshell: http://www.musicplace.ch/shop/product_info.php?cPath=30_133&products_id=15281

Weis au nöd, bin eigentlich zfridää mot dä Shure, aber ich finde, zum e Position uf dä Platte finde isch dOrtofon besser, will mer d"Nadlä" besser gseht! Aber ich han kei Erfahrige mit dinä Ortofon, ich will eifach das dPLatte nöd zu fescht gfigget wird, aber trozdem Skipless isch...na ja...ARKEI, du chasch mir da evtl. au no helfe!

LAN
31.08.2004, 23:36
ds ischmer imfau bi ortofon oscho ufgfaue... wen de grad e neui nadle druftuesch, de isch ds GRÖBSCHTI schissi. springt wi sau, lotteret und aues. när nachemne zitli isches perfekt stabil, so lang bis d nadle am arsch isch, när faht si wider a lottere und chrose, und de mueschse wächsle. so ischs emu bi mir.... aber vilech machi ja öppis fausch? ;)

Dj Icon
09.09.2004, 14:02
wänd d nadle so lang drufhäsch bis si chrosed merci für s vinil.

Wenn mal e chli zum pro mutiersch, wirsch gseh das du jedi Technik extrem sanft chasch mache! Egal was für en Bomba du bringsch, passiert nüd... liggt nur an dier! Nadle sind relativ.

Und wänd de tt na grad anestellsch und nur max 3.5g istellsch gats ab wi blööd. nüt abschnide oder umbaue dän hebets ewig und au dini platte werded lenger hebe

tony_flare
09.09.2004, 14:06
Original geschrieben von Dj Icon
wänd d nadle so lang drufhäsch bis si chrosed merci für s vinil.

Und wänd de tt na grad anestellsch und nur max 3.5g istellsch gats ab wi blööd. nüt abschnide oder umbaue dän hebets ewig und au dini platte werded lenger hebe

und wennd dr denn no e house mixer und house platte chaufsch chasch grad ab dr brugg springe....

so, ha au wider mol e thread miese mülle!

evil jonny skratch

Dj Icon
09.09.2004, 14:32
wiso nöd mit house mixe en joggle uf houseplatte isch hammerschwer (gat uf 45rpm)

Aber ehrlich dis gebastel isch echli en witz wil meistens isch öppis anders nöd guet als de tonarm z.b. wackeltisch oder platte schächt abkläbt etc..

zum gebastel scho mal öppis vo winkelfehler ghört? gits bi de tts. Technics hät de besti schwung vo alne patentiert drum isch bi allne andere nöd so perf.

...stimt grad isch besser aber nür mit emen tangentialtonarm (das wäri geilo) isch aber leider nanig umgsetzt worde für scratch tts schaad aber a dem chasch mal echli studiere das würdi sin mache.

Das was ihr mached isch d nadle i de rile verkeile und das isch irgendwie schaad fürs vinil. :bouncecro

LAN
09.09.2004, 18:08
da waaaaaayne. wede ufleisch häbe die platte sowiso nid ewig, aso wän interessierts... und in absehbarer zit (sobald gnue gäud ;)) choufi mer de o digitali turnies, aso cd/mp3-play0rs und de gits ds problem sowiso nümm. De chani jedi platte einisch ufnäh et voilà.

tony_flare
12.09.2004, 17:17
wiso nöd mit house mixe en joggle uf houseplatte isch hammerschwer (gat uf 45rpm)

Aber ehrlich dis gebastel isch echli en witz wil meistens isch öppis anders nöd guet als de tonarm z.b. wackeltisch oder platte schächt abkläbt etc..

zum gebastel scho mal öppis vo winkelfehler ghört? gits bi de tts. Technics hät de besti schwung vo alne patentiert drum isch bi allne andere nöd so perf.

...stimt grad isch besser aber nür mit emen tangentialtonarm (das wäri geilo) isch aber leider nanig umgsetzt worde für scratch tts schaad aber a dem chasch mal echli studiere das würdi sin mache.

Das was ihr mached isch d nadle i de rile verkeile und das isch irgendwie schaad fürs vinil. :bouncecro

hehe, s baschtle isch e witz? dä witz hebt aber hammer guet in de rille... naja, deswäge mache vestax jo str8-arms gäll, will meischtens öpis anders schuld isch und nid dr tonarm?!
muahahaha....ächt...:wtf:

Tracer
14.09.2004, 15:32
da waaaaaayne. wede ufleisch häbe die platte sowiso nid ewig, aso wän interessierts... und in absehbarer zit (sobald gnue gäud ) choufi mer de o digitali turnies, aso cd/mp3-play0rs und de gits ds problem sowiso nümm. De chani jedi platte einisch ufnäh et voilà.

wän dini platte bis dän na töned :D

LAN
17.09.2004, 20:32
Original geschrieben von Tracer
wän dini platte bis dän na töned :D

i wär so intelligänt und würdse VORHÄR ufnäh ;)

Beatnik
17.09.2004, 21:25
da waaaaaayne. wede ufleisch häbe die platte sowiso nid ewig

JA?? Wie lang hebet dänn e Platte wenn du ufleisch?? Länger als du läbsch?

LAN
17.09.2004, 21:44
??

was wosch genau säge?

was ig gmeint ha:
D Platte nützt sech sowiso ab, aso häbt si nid ewig, aso chunnts nid so druf a, wenn d platte e chli meh abgnützt wird.

Dj Icon
18.09.2004, 15:41
isch en chline unterschiid obt 100x mit ere platte gasch go uflegge oder 5min abecutte chasch aber wän natürilch bim uflege au so en verschleiss häsch isch das scho krass! (würd mal d nadle aaluege)

Und bitte gänd mer e technischi uuskunft wiso isch en grade arm besser=> usgrächnet machts nämlich kein sinn! und nöd nur es hebet besser wil de vo de vestax isch de schlächtischt verchaufti tt und somit kei referenz

LAN
18.09.2004, 16:13
i weiss nid, i merkes eifach, es häbt besser und es gseht fett us und i ha gärn eigebou-modifikatione-tunings-usw.

me chani da derzue nid säge..

Beatnik
18.09.2004, 19:54
??

was wosch genau säge?

was ig gmeint ha:
D Platte nützt sech sowiso ab, aso häbt si nid ewig, aso chunnts nid so druf a, wenn d platte e chli meh abgnützt wird.

Na ja, also mini Alte Kasperliplatte:D Wo ich als Chind sicher 100x glost han, töned hüt no so guet wie früener!! Aber scho klar, die han ich au mit ener 0815 Nadle ghört!

Ich wett nur säge, wenn es Digitals Medium kaufsch, will du Angst hesch das dini Platte irgendwänn nüme töned, dänn isch das doch komisch, will wenn du e Platte ganz Normal abspillsch (und bim uflegge Cuttisch ja nöd so vill) sött sie glaub rächt lang hebe! Chunt hald ebe au uf dNadle ah, oder? Und öb du 15 oder 20 Jahr die gliich Platte ufleisch weis ich ja nöd, und für söttigi Gründ han ich die geilschte Schiibe 2x....aber irgendwänn wird ich mir sicher au mal so was digitals zuelege, aber dänn warschindlich sFinal Scratch, will irgendwie sind mir Richtigi Turntables doch Symphatischer, he he, aber so als Spielzüüg en CDX oder so wär sicher easy:D

Beatnik
18.09.2004, 19:57
Und wäg em Grade Tonarm, das isch hald wäg em Winkel anderscht! Mär chan säge dG Kräft ligged besser , drum isch es hald Skipless!
Aber ebe, es fickt hald dplatte meh, und wenn mer gseht was scho mit "normale" S Tonärm möglich isch, dänn langet das scho so!

Übrigens hend Vestax en Turntable wo du das Teil chasch "Fascht" senkrecht ufrichte und die scheiss Nadle hebet immerno, ha ha ha, voll Krank!:D

LAN
18.09.2004, 20:44
Na ja, also mini Alte Kasperliplatte:D Wo ich als Chind sicher 100x glost han, töned hüt no so guet wie früener!! Aber scho klar, die han ich au mit ener 0815 Nadle ghört!

Ich wett nur säge, wenn es Digitals Medium kaufsch, will du Angst hesch das dini Platte irgendwänn nüme töned, dänn isch das doch komisch, will wenn du e Platte ganz Normal abspillsch (und bim uflegge Cuttisch ja nöd so vill) sött sie glaub rächt lang hebe! Chunt hald ebe au uf dNadle ah, oder? Und öb du 15 oder 20 Jahr die gliich Platte ufleisch weis ich ja nöd, und für söttigi Gründ han ich die geilschte Schiibe 2x....aber irgendwänn wird ich mir sicher au mal so was digitals zuelege, aber dänn warschindlich sFinal Scratch, will irgendwie sind mir Richtigi Turntables doch Symphatischer, he he, aber so als Spielzüüg en CDX oder so wär sicher easy:D
aha aha ahaaa, jä so :)

dämfau:
Klar häbt die Platte normalerwis rächt lang, wahrschinlech chame se sogar lenger bruche aus e CD, wüu CDs nach 2 Jahr im Arsch si.. mini MDs häbe sogar nur 1.5 Jahr.
aber äbä, weds digitalisiert hesch, de hesch immer genau di glichi qualität und so, d "Nadle" cha nid springe, chasch eigets züg uflege ohni problem, chasch jedes ghüdersample driscratche wode findsch, bisch unabhängig vo dinere Plattesammlig, usw... usserdäm si si chliner aus MKs

aber wi gseit, i ha MK5s (eine str8 und eine s) und platte, und ds flasht mi, ergö legi mit däm uf. weni de mau zviu gäud ha, de ziehnimer CDX, allerdings wirdsmi denn äuä rächt aschisse di ganzi Sammlig ufznäh und shit, sprich ASCHISS. finalscratch hesch problem: betriebssystemgebunden -> kaggee, nadle cha springe -> kaggee, latenz -> evtl. kaggee

ah i würd vilech de eifach mit 4 turnies uflege, 2 digital und 2 MKs... ha eh scho immer mau wöue mit 3 oder meh uflege :D

wie sinnvoll isches, es TT sänkrächt ufzstelle? i stelle mir ds rächt unpraktisch vor zum uflege, es sei denn me sitzt derzue -> schwul

Beatnik
18.09.2004, 23:56
finalscratch hesch problem: betriebssystemgebunden -> kaggee, nadle cha springe -> kaggee, latenz -> evtl. kaggee

Betriebsystem? Isch e 2ti Partition mit Linux, sött eigentlich rächt Stabil laufe!?

Nadel Springe, ja ok es bitz old school mues sii, he he, aber wenn mers richtig macht springt nüüt, und irgendwie ghört das doch däzue:D

Latenz? Na ja, wart nur bis Final Scratch 6 dusse isch, he he, das wird au no besser!! Latenze sind ja z.b au bi hütige Arbeitsspeicher no rächt es Problem, und trozdem sind diä scho verdammt schnell!

Also ich wird mir das zu 99% mal kaufe, wenns ganz usgriift isch...aber ebe, asl hilfriichs Tool isch en CDX scho no geil!

Mal luege was i 5-10 Jahr würklich no aktuell und uf em Markt isch!

LAN
19.09.2004, 00:15
bah o linux isch bi mir scho abgstürzt... aus wo elektronisch isch cha abstürze. sogar mi HP-Tascherächner ischmer scho mau abgstürzt, i bi da rächt skeptisch.

nadle springe, das problem hani ja itz nümme. eigentlich hanis vorhär o nid gha :D aber i ha eifach fröid am baschtle und drum hani dr tonarm modifiziert.

i hami äbä o scho gfragt wie das ines paar jahr usgseht... überall nur no CDX? oder glich überall Technics wüus ke neue "Standard" git? Oder überall öppis anders: Finalscratch, MKs, anderi TTs, CDX,.... ? naja, zit wird ds zeige, i ha uf jede fau immer no fröid a mine MKs und so mueses si und nid andersch :)

tony_flare
19.09.2004, 00:16
isch en chline unterschiid obt 100x mit ere platte gasch go uflegge oder 5min abecutte chasch aber wän natürilch bim uflege au so en verschleiss häsch isch das scho krass! (würd mal d nadle aaluege)

Und bitte gänd mer e technischi uuskunft wiso isch en grade arm besser=> usgrächnet machts nämlich kein sinn! und nöd nur es hebet besser wil de vo de vestax isch de schlächtischt verchaufti tt und somit kei referenz

was het d verchaufsquote demit ztue? los, du mongo, gang uf irgend e scheiss turntablism page und liis was d mehrzahl vo de tablists als bevorzugte skratch-table agit...! mi flashe d techs eifach und wili nid so uf das fisherprice design vo vestax stand hani gfunde ich mues mr'd techs so umbaue. und fahr ab mit "...gänd mer e technischi referänz", mi wunderets dass'd dä usdruck überhaupt kennsch. technischi referänz mi ass, und usrächne chasch DU das garantiert nid! wend z.b. drills machsch, es mit ere speziell schlächte platte spring, nochem umbau nümm...denn BRINGTS WAS!!!

schluss und aus, ich has gseh mit däm thread...

Beatnik
19.09.2004, 00:24
los, du mongo, gang uf irgend e scheiss turntablism page und liis was d mehrzahl vo de tablists als bevorzugte skratch-table agit...!

schluss und aus, ich has gseh mit däm thread...

He He, Tony, ich hoffe du chunsch doch ab und zue no zrugg zum dini Tipps gäh, so Lüüt wie dich chönd mer da bruuche!

Und glaubs mir, wenn ich sTechnische könne hett würd ich mir sicher eine vo mine 3 MK2 au um-modle, aber da ich mit Elektronik umebaschtel nur sGrundwüsse us minere UE Lehr han, lahn ich das lieber sii:D

Greetz

LAN
19.09.2004, 00:44
du muesch ja o gar nüt ar elektronik mache... nur ufschrube, tonarm abschrube und so, tonarm absäge, tonarm verchert wider ine tue, alles ifädle und wider alöte, wider zueschrube, et voilà :D

für worst case chasch uf site 1 und 2 nacheläse ;)

Beatnik
19.09.2004, 01:09
du muesch ja o gar nüt ar elektronik mache... nur ufschrube, tonarm abschrube und so, tonarm absäge, tonarm verchert wider ine tue, alles ifädle und wider alöte, wider zueschrube, et voilà :D

für worst case chasch uf site 1 und 2 nacheläse ;)

Ich han kein Lötkolbe;)

Und meinsch ich säge dä Tonarm ab, hr hr, isch doch kei Pump Gun:D

tony_flare
19.09.2004, 01:16
He He, Tony, ich hoffe du chunsch doch ab und zue no zrugg zum dini Tipps gäh, so Lüüt wie dich chönd mer da bruuche!

Und glaubs mir, wenn ich sTechnische könne hett würd ich mir sicher eine vo mine 3 MK2 au um-modle, aber da ich mit Elektronik umebaschtel nur sGrundwüsse us minere UE Lehr han, lahn ich das lieber sii:D

Greetz

jo eh, das sowiso, kennsch mi jo hehe :D

grooes

LAN
19.09.2004, 01:35
Ich han kein Lötkolbe;)

Und meinsch ich säge dä Tonarm ab, hr hr, isch doch kei Pump Gun:D

ach.. da gits nüt meh z säge usser boooooyaka :D