Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Es ist soweit - Dyn.Duo Album im Briefkasten!!

RSE
28.08.2004, 13:48
Heute Morgen traute ich meinen verpennten Augen nicht, aber das Album war schon im Briefkasten...

obwohl ich Mental auf den Montag plädierte...

s ultimative Album...vollgeil

xXel
28.08.2004, 14:02
ha vori grad d snippets düreglost.. dönt no rächt fett... wirdes am mänti mau go probelose...

peeZ

nafackler
28.08.2004, 14:03
Hans au übercho.
H-A-M-M-E-R
man de shape und de spoo eifach sgeilst.
:dance: dynamic duo :dance:

Gate17
28.08.2004, 14:10
und nomel en thread offe,
sorry isch aber echt unötig!

sly saloon
28.08.2004, 15:26
es chan nie gnueg dynamic duo freds geh!!!:D

well-wicked
28.08.2004, 15:30
jo das album isch aifach hammergail...:D vorallem dr wankerz träckk .;)

gruass

RSE
28.08.2004, 18:30
@gate17
musst' ja nicht draufklicken

bis jetzt flashen mich "Rauchpause", der Introtrack "Veni Vidi Vici", "The Best" & "Fritz" am meisten...
Aber eigentlich sind alle Tracks auf eine Art geil!!

dynamicduo...don't stop

schnitzel
28.08.2004, 18:33
ooohhh jaaa, hammerharti sach... die jungs brennä förmlich!

4132
28.08.2004, 20:37
ganz geils, eigeständigs Album!!!!

bi erstuunt gsi wonis im briefkashte gha ha, ha dänggt ich stand am mäntig frieh uf und zieh mrs iine...aber so ischs e samstigs überraschig gsi...aiight

flashtracks:

the Best

rauchpause

wankerz

backneffect

Hi Jack

veni vidi vici

freakalarm

system

Shape wie Immer brandheiss und dr Spoo überzügt au...

Def Cut Beatz und Scratches ganz geil...gänsehut...

drosselbart
28.08.2004, 22:25
i glaubes nid, dir wixxer chöitnech scho a derä uf hundert prozänt geilä hammerschibä ergötzä und ig vrgiggerä do vorem pc weni diä biträg lisä:wtf:

d.h. ganz klar: märndi nachem schaffe ufem auerschnöuschtä wäg zum deala und das scheibchen ziehen.. :bouncecro :clown:

sha
29.08.2004, 01:58
scheiss hiphopstore. worom han ech das noni em briefchaste? verdammt nomol. ech chom mer brutal verarscht vor (wehe wen i die am mäntig ned han... :D)

jä no, de wart i halt chli länger of das deng

still
29.08.2004, 09:25
Original geschrieben von sha
scheiss hiphopstore. worom han ech das noni em briefchaste? verdammt nomol. ech chom mer brutal verarscht vor (wehe wen i die am mäntig ned han... :D)

jä no, de wart i halt chli länger of das deng

gaht mer genau au so,aber ech denke es lit ade poscht !!!:hmmm:

Fletsch
29.08.2004, 11:03
Ich hans aaauuuuuu! Hähä
Scho na huere bündig das Teil! Nur schad isch keis Booklet debiii!

ABER was ich absolut denäbed finde isch dä kopierschutz!!! Ich chan die CD nödmal uf minere Stereoalag lose will de CD Player chli älter isch!!! Voll de Hass!

LAN
29.08.2004, 11:51
Original geschrieben von Fletsch
Ich hans aaauuuuuu! Hähä
Scho na huere bündig das Teil! Nur schad isch keis Booklet debiii!

ABER was ich absolut denäbed finde isch dä kopierschutz!!! Ich chan die CD nödmal uf minere Stereoalag lose will de CD Player chli älter isch!!! Voll de Hass!
cd i pc stopfe, cd rippe mit cdex, tracks unkomprimiert spichere uf dr feschtplatte, nero starte, audio-cd brönne, cd usenäh und i stereoalag stopfe, fertig

Fletsch
29.08.2004, 11:56
chamer mit cdex denn cd's mit kopierschutz läse?? s laufwerk erkennt ja nüt!!

LAN
29.08.2004, 12:24
ja chasch. i ha bis itz no jedi cd chönne rippe mit däm prog. hetmi äbä o erstunt bim erschte mal. ufem arbeitsplatz hets nüt azeigt gha, wi wenn d cd nid da wär, aber cdex het astandslos alli tracks erkennt und grippt.

Grüeni
29.08.2004, 12:28
Apropos, bi miar tuats in dr Stereoalag au nit, erkennt d'CD aifach nit :grümbel:

Waiss öper was ma do echt, wenn überhaupt, macha kann? Sus muassi's halt anderstwiitig losa...

sonix
29.08.2004, 12:35
Original geschrieben von still
gaht mer genau au so,aber ech denke es lit ade poscht !!!:hmmm:

ehner ar DPD... :rolleyes:

LAN
29.08.2004, 12:54
Original geschrieben von Grüeni
Apropos, bi miar tuats in dr Stereoalag au nit, erkennt d'CD aifach nit :grümbel:

Waiss öper was ma do echt, wenn überhaupt, macha kann? Sus muassi's halt anderstwiitig losa...
wie gseit:

cd i pc stopfe, cd rippe mit cdex, tracks unkomprimiert spichere uf dr feschtplatte, nero starte, audio-cd brönne, cd usenäh und i stereoalag stopfe, fertig

usserdäm isch der DPD wemi nid aues düecht... (deutscher paket dienst)

Stylebock
29.08.2004, 12:56
Original geschrieben von LAN
wie gseit:

DPD = Direct Parcel Distribution = Verteilung = die :D

Grüeni
29.08.2004, 13:26
wie gseit:

Danka diar vielmol! Denn werdi das amol probiara...isch aber a huara Kaki!
Bi da Eltera in dr Stereoalag tuats :wtf:

Fletsch
29.08.2004, 13:51
Original geschrieben von Grüeni
Danka diar vielmol! Denn werdi das amol probiara...isch aber a huara Kaki!
Bi da Eltera in dr Stereoalag tuats :wtf:

Jo isch bi mir genau au so. Bi de Stereoalag vo de eltere laufts. aber susch bi keinere im Huus!! Ich find das voll denäbed so Cd's überhaupt go z verchaufe!! Chundäverarschig oder! Ich will die CD schliesslich au i mim Zimmer losä ;)

MErci für dä Cdex! Jetzt stellig grad all Mp3 is Netz! hehehehehe. nei kei Panik liebi Platteindustrie :rolleyes:

Zocker
29.08.2004, 14:18
chan mer öpper erkläre wieni das genau mit dem cdex mues astelle? :confused:

Chraensch Lee
29.08.2004, 16:34
Jo isch bi mir genau au so. Bi de Stereoalag vo de eltere laufts. aber susch bi keinere im Huus!! Ich find das voll denäbed so Cd's überhaupt go z verchaufe!! Chundäverarschig oder! Ich will die CD schliesslich au i mim Zimmer losä ;)

MErci für dä Cdex! Jetzt stellig grad all Mp3 is Netz! hehehehehe. nei kei Panik liebi Platteindustrie :rolleyes:

Zruggbringe wenn si uf dinere Alag nid lauft wegem schutz. Wenni de Sound nid irgendwie uf min iPod bringe machi da au...

Chraensch Lee
29.08.2004, 16:47
Jauwjauw, mitem CDex schiints wükli z'laufe, aber nu ufem einte vo mine 2 Laufwerch, hooray :D

sonix
29.08.2004, 17:00
Original geschrieben von slanGRover
DPD = Direct Parcel Distribution = Verteilung = die :D

schwachsinn isch u blibt schwachsinn.. :p

Zocker
29.08.2004, 17:07
ich brings ebe au nöd uf de ipod! wie lauft das mitem CDex?

reezer
29.08.2004, 17:14

falls du dini cd würklich nöd mal mit dä stereoalag läsä chasch (was sehr sältä vor chunt), dänn mäld dich bi dä jungs vom store... so viil ich weiss händ si paar wenigi exmplar ohni kopierschutz wo si dir werdet ustuschä i somä fall!

Beatnik
29.08.2004, 17:17
Tja, chaufed eu en Plattespieler und dVinyl vom Album, dänn gitts das Problem mit Kopierschutz nöd:p

Chraensch Lee
29.08.2004, 17:21
Original geschrieben von Beatnik
Tja, chaufed eu en Plattespieler und dVinyl vom Album, dänn gitts das Problem mit Kopierschutz nöd:p

Weg dem hani denn de sound glich nid ufem iPod, aber hesch recht, ich machs wie amigs bi de platte, henk eifach en CD Player an Line IN bim PC, start mis ufnahme programm, druck play, nimm uf und gang e rundi go game. :D

hooray, figg kopiershcutz!

Beatnik
29.08.2004, 17:23
Original geschrieben von Chraensch Lee
Weg dem hani denn de sound glich nid ufem iPod, aber hesch recht, ich machs wie amigs bi de platte, henk eifach en CD Player an Line IN bim PC, start mis ufnahme programm, druck play, nimm uf und gang e rundi go game. :D

Genau, he he....Analog isch immerno sBeschte...au wenns nöd so schnäll isch!:D

Zocker
29.08.2004, 20:07
und mit welem prog. nähmed ihr cd uf?

LAN
29.08.2004, 20:44

wööörd und genau ds wirdi o mache.

Grüeni
29.08.2004, 21:01
Original geschrieben von fletsch

Kenni, kenni...anders verschissa! Jetzt gibi d'CD mora amna Kolleg und de söll sich versuacha...

As Lob an de hammerfett (Kopiar-/Hör-)Schutz! :motz2:

...ah jo, uf Vinyl wird dia denk fürs Rüümli kauft :jaja:

Zocker
29.08.2004, 22:02
han gad ghör es hät de glich kopierschutz wie bim spoo sine andere cds druf¨chan mer öpper säge wie de heisst? stat möglicherwis uf de cd druf!?:bluepunk:

LAN
29.08.2004, 22:06
NIEMER isch so blöd und schribt dr kopierschutz ufd CD-hülle. chönntsch o bime verchlüsslete file dr alogrythmus und ds passwort drufschribe.

aber detail, wi gseit, probiers mau mitem CDEx, ds sött eigentlich funktioniere. süsch gits massehaft progs wo aui mögleche kopierschütz chöi usefinde und när umga. nur leider si di meischte schwuli shareware, aber ds het ja e real G wie mi no nie a öppisem ghinderet ^^

_dC_
29.08.2004, 22:30
Dammit, so Kopierschüz sind imma wider es trurigs Thema. Hed mi scho saumässig hässig gmacht bi anderne CDs, wird de Fähler sicher nümm mache und mer e sone kopiergschüzti CD chaufe. Allne wo ez Problem hend demit würi empfele das Teil wider zruggzbringe.

d'Dynamic Duo schibe wer zwar öpis wosi mi überhaupt ned reut s'gäld uszgeh aber füres Produkt woni ned chan bruche legi au ke Cash ane. Da heissts hald widermal treu gemäss Chälner, lieber abelade als in lade abe.

LAN
29.08.2004, 22:36
scho so, hetmi o massiv ufgregt bim funkjoker-album. ds chasch zwar abspile ufem pc, aber nur mit somne schwule player wo uf dr cd isch.... abartige schrott. i frage mi wo dr sinn hinter so schütz steckt? vilech söus verhindere, dass dr standarddummyuser ds züg cha kopiere mitem windows media player, aber meh verhinderets ja o grad nid. ehja aber äbä.. cdex 4 real

Fletsch
29.08.2004, 23:25
sägs nöd es bringt voll nüt!! Die wo Mp3's is Netzt stelled krieged de Track sowieso uf d Festplatte. Audiokabel oder Ripp Programm.

CDEX funktioniert wunderbar!!! Cd inelegge -> Tracks uswähle -> Extract CD to converted Audio file! Fertig!
Han mini Mp3!! Und chan endlich die Cd richtig lose! SO wie's sött si!!!

scheiss kopierschütz...:no:

Beatnik
30.08.2004, 01:00
Teilwiis isch es au so, das mer mit moderne PC's (DVD ROM, DVD Bränner, CD Bränner) meh Problem hett mit abspiele!

Bi eus im Gschäft schafet mer au mit 2 versch. System....Windows NT und so 450mhz PC's mit normalem CD Rom, und dän so XP Kischte mit 2,0 Gigahertz und DVD Rom!

Uf em alte PC bring ich praktisch jedi CD zum laufe, uf de moderne Kischte spuckts no ab und zu!

Irgendwei sind die Kopierschütz glaub aapast a gwüssi PC Konfiguartione oder Bauteilei, oder sogar CD Rom oder WAV Triiber, das es mit alte Triiber sprich alte CD Roms lauft?!

LAN
30.08.2004, 08:19
chönnt imfau sehr guet si. bi mir machts o meischtens nur im DVD-Kombiloufwärk problem. Im alte 4x brönner isch chill, chasch öppe jedi CD abspile oder zumindescht läse.

ehja am beschte hesch es CDEX, zwöi feschtplatte, zwöi Loufwärk, und für aui Notfäll no es KaZaA und es DC++ :D

wahrschinlech unterstütze die aute grät die kopierschütz nonid -> dr schutz wird ignoriert und d platte laht sech la abspile, si wi bi de aute codefree-dvd-player.

TARKAN
30.08.2004, 09:49
d erwartige uf das album sind so höch gsi, vor allem nachdem mer live scho einigi vo de neue tracks het döffe bestune. und jetzt hani die schiibe endlich deheim und ich ben keis bizeli entüscht, es haut mi eifach nur weg! es chunnt dank de durchgehende beats vom def cut wie us eim guss, de spoo und de shape sind eifach abartig.
s beste ch-rap album aller ziite!!! freu mi scho uf de erst video. "bluetsbrüeder" sells glaub sii... hoffentlich chammer en denn neume abelade, lueg nämlich fachnie viva...
ich danke im def cut, im spoo und im shape für das album. het mini cd sammlig extrem ufgwertet!

reezer
30.08.2004, 10:39
Teilwiis isch es au so, das mer mit moderne PC's (DVD ROM, DVD Bränner, CD Bränner) meh Problem hett mit abspiele!

Bi eus im Gschäft schafet mer au mit 2 versch. System....Windows NT und so 450mhz PC's mit normalem CD Rom, und dän so XP Kischte mit 2,0 Gigahertz und DVD Rom!

Uf em alte PC bring ich praktisch jedi CD zum laufe, uf de moderne Kischte spuckts no ab und zu!

Irgendwei sind die Kopierschütz glaub aapast a gwüssi PC Konfiguartione oder Bauteilei, oder sogar CD Rom oder WAV Triiber, das es mit alte Triiber sprich alte CD Roms lauft?!

es isch tatsächlich so, dass neueri laufwerk meh müäh dämit händ und cd hüüfig gar nöd als cd erkännät... isch das dä fall, nütz au es CDX nüt, well au das progi meint es seg gar kei CD drin (well s'laufwerk es error resp es "no cd" signal zrugg git)

reezer
30.08.2004, 10:40
Original geschrieben von TARKAN
freu mi scho uf de erst video. "bluetsbrüeder" sells glaub sii... hoffentlich chammer en denn neume abelade, lueg nämlich fachnie viva...

jep, bluetsbrüeder wird das erste video sein... sollte ab nächsten DO auf viva zu sehen sein... download wird es wahrscheinlich schon auch geben, ja....

Fletsch
30.08.2004, 10:49
Ja neui CDRoms chönds nöd läse?? *lol* Und alti Stereoalage au nöd! Chamer die CD denn uf ca. 30 Prozent vo allne Audiogrät lose?? :rolleyes:

Also mis CD Rom erkennt nüt bim läse. (Verständlich weg em Kopierschutz) Aber mit CDEx chan ich d Tracks trotzdem iläse. Wird wohl sones extra Programm si.

System findi ganz en geile Track. das hät au mal müse gseit si. video wird sicher buuurna :D

Def Cut
30.08.2004, 13:02
Greets Def Cut.

nise
30.08.2004, 13:10
bounce da klybeck`!

Äffli
30.08.2004, 13:28
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaight.................

yes, yes, yes...

binis ägstra am 10ni ufgstande...

voll geil ächt...

ha welle rappe als währi busta rhymes
an dr basler lines zum erscht mol vo de bulle gfiggt
kleine kid,13joor alt, im kopf nume shit

eifach dr absoluti burner das teil...

dope beats, het me abr scho (fascht) könne sicher si und dr shape het nid entdüscht

MEH ALS NUR E COMEBACK

4132
30.08.2004, 15:47
Original geschrieben von Def Cut
Greets Def Cut.

BOOM PLADDETAUFI - be there...

subtile
30.08.2004, 16:06
fett, mi dvd erkennt nüt und dr brenner spuckt d cd grad wider us?! :hmmm:

toll jetzt muesi immer wenni d cd will lose e stereoalag mitneh...
:rolleyes:

nafackler
30.08.2004, 18:14
hey man de schutz isch jaaa hammer müesam. Han es scheiss dolby sound system und mueess dschiebe ufem walkmen losä AHHHHHH aber es rockt trotzdem. Cdex bringt bi mir en schissdräck.:confused:

LAN
30.08.2004, 18:32
Original geschrieben von Def Cut
Greets Def Cut.
hm gits afterparty? ^^ wär no e grund für mau nach basel z gah. geit öpper vo bärn mitem outo?

höse
30.08.2004, 23:18
läck isch das en geilä samstig gsi! das album isch eifach nur fett! shape und spoo, genau uf das hani scho sooo lang gwartet! dankä für das fettä album!! :blingblin

a all die wos nonig händ ziend eu das teil inä! kopierschutz hi oder här. (ich gibs zue ich chum gäld über für das) :D

dVizard
30.08.2004, 23:30
Original geschrieben von Chraensch Lee

hehe, muesch halt en iriver statt en ipod chaufe und de mixer an line-in hänke :)
morn hani das album. mues es no go chaufe, has bstelle verhängt. und wenns mi enttüscht, esch s schwizer rap jahr 2004 für mech gloffe...
hoff aber scho derbstens ned :)

Def Cut
31.08.2004, 00:47
hm gits afterparty? ^^ wär no e grund für mau nach basel z gah. geit öpper vo bärn mitem outo?

Es gitt:

DJs:

Screwd
Jones
Philister
und meine Weingkeit

Gruess Def

LAN
31.08.2004, 01:13
joah perfekt. itz müessts no open end si und ig wär total happy. ahja und e fahrer müessti no ha :) nei mau luege was sech laht la mache, wär scho ändfett...

stylebrünzlär
31.08.2004, 12:39
naja dases es video söll gä findi kackig. hoffentli chunts nöd so use wie bi SK oder breitbild. han ke bock uf 13jährigi meitli a konzert wo de pop rap für sich entdeckt hend.

schad macht dynamic duo bi dem "boom" mit. uf "hi jack" glaub, sprechets di thematik ja ah und ich ha s gfühl gha sie schissät uf erfolg bim "viva publikum". naja chli schad.

oder wie gsehnd ihr das? oder lig ich gar falsch? :)

Def Cut
31.08.2004, 13:04
Original geschrieben von stylebrünzlär
schad macht dynamic duo bi dem "boom" mit. uf "hi jack" glaub, sprechets di thematik ja ah und ich ha s gfühl gha sie schissät uf erfolg bim "viva publikum". naja chli schad.

Du ligsch nid ganz falsch aber; Es isch die einzigi Möglichkeit dene geistig verkrüpplete Kiddies Underground Hip Hop nöcher z`bringe. S`Medium Musikclips isch kei "Boom", es bestoht scho über 20 Johr und nid erst sit Viva. Dr Künstler het kei Ifluss druff welli Zielgruppe dr Sänder aspricht, sonders er nutz lediglich es zuesätzlichs Medium für sini Misik z wärbe. Ich ha mer als 13 Jährige au Run DMC oder Public Enemy uf YO! MTV Raps inezoge. Du Nid?

Ich bi in folgender Hisicht voll dinere Meinig: MUSIK IST NICHT DA UM SIE ANZUSEHEN SONDERN UM SIE ZU HÖREN. Das d`Kiddies uf de harti Dynamic Sound abfahre bezwifle ich eher ;)

Gruess DEF

reezer
31.08.2004, 13:09
Original geschrieben von stylebrünzlär
naja dases es video söll gä findi kackig. hoffentli chunts nöd so use wie bi SK oder breitbild. han ke bock uf 13jährigi meitli a konzert wo de pop rap für sich entdeckt hend.

naja, also lieber dynamic duo videoclip uf viva als suscht än schrott... dänn gits wenigstens mal richtigä räp für kiddiz, oder?
oder findsch geiler wänn kiddiz dank musicstars verblödet?
weisch, irgendwänn werdet di au älter und i paar jahr woti nöd alles so verbländeti, unterdessä dänn erwachseni, musicstars groupies uf dä strass aträffä und mit denä müässä zämä läbä wänn beatles-generation mal abdankt wells z'alt sind...

Äffli
31.08.2004, 13:39
und denn isch griot in züri:(

jez bricht e wält zämme:(

struubiskillz
31.08.2004, 13:46
Nur schad isch keis Booklet debiii!

hmmmm.... wieso den das?!

aightdudes
31.08.2004, 13:50
check the shizzle
not bad
fetti beatz shape ond spoo gänd sech müe
aber es esch halt emmer nonig das was chönd
spoo dänk a früenrigi zitte fang weder so afo rappe

aight dudes

Körmit
31.08.2004, 15:57
finds Musikalisch e Hammer Album.
Aber s Layout vom Cover...
Hmm, me merkt, ass es Zee Riotzh gmacht het...
(Bim Gimma s gliiche)
Es isch sogar die gliich Schrift, das stört mi chli...

Aber sunscht zimmli geil..

bilibibs
31.08.2004, 17:16
e komplimänt an def.
d beats sin dr hammer und vorallem seditio hets mr aadoo.
i loses uffe und abe :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin :blingblin

[Kampf(V)ilbe]
01.09.2004, 14:05
aiight han's au endlich!!

muess säga BOOOM

absoluta burner, das würd bi mir sicher mind. für de monet ufa und abagspielt... h-a-m-m-e-r

bin i blöd oder hets gar kei booklet :eek: schade schade

ghört sicher mit pvp und 6003 clikk zum schwizer-release des jahres, wenns nöd sogar s'beschte wo ma i da schwiiz das johr chaufa chan

swiss rap's back!

Gate17
02.09.2004, 18:05
Han mers eigentli nöd wöllä chaufä, wonis denn aber probeglost han hani nöd chönä wiederstoh...

s album isch echt hammer.
konstant hochs niveau wiä zu "vollkontakt hiphop" zitä

au dä def cut chunt sehr geil uf dem album

spoo solo suckt minrä meinig noch massiv, aber vereint mitem shape sinds Booooombe

schad isch aifach, wiäü scho gsait, dasses kai booklet het usserdem isch minerä meinig no s cover chotzgruusig gstaltet.
aber vielicht isch das au nur gschmacksach...

und denn no dä fucking kopierschutz...eifach hasss

Aurel
03.09.2004, 10:11
das album isch ganz nice. bsonders flashtmi "the best", haaammer beat (nur i de hook nervt mit de ziit das "makin' de best of the bad situations"). und shape chunnd kraaassss.... ich will es solo vo ihm!!!
:p
au def cut rokkt ungemein. harti beats... nix für zarte gemüter...;)

subtile
03.09.2004, 11:20
Woooohaa jetzt hani sogar mp3 drvo chönne zieh.... Bitz umständlich unsere DVD Player miteme A/V Kabel vonere Digicam an Line In vom PC gwietet und denn mit Goldwave ufgnoh :eek: :kiffer:

Jetzt chani DD endlich au unterwegs gniesse. Me mues jo schliesslich no chli Soundtext fürd Plattetaufi lerne :D

Aber echt Burna Album

SCREWD
03.09.2004, 17:58
jo, ich wird mini beste platte mitnäh:

usher, ashanti, tomekk & lil kim, craig david, ja rule usw.....halt alli hits wo halt momentan so agseit sind....weil, RNB isch eifach immerno s geilste....:D

LAN
03.09.2004, 18:24
Original geschrieben von SCREWD
jo, ich wird mini beste platte mitnäh:

usher, ashanti, tomekk & lil kim, craig david, ja rule usw.....halt alli hits wo halt momentan so agseit sind....weil, RNB isch eifach immerno s geilste....:D

yoah und i dämfau wäri de innerhalb vo maximal 10 minute definitiv gschobe

Styliztikk
03.09.2004, 18:37
also ech be ächt verwerrt.......well ech fend das esch ächt s schrottalbum.......han mol di ganze snippets doreglost.....kein einzig geile beat..nomme so anenandergreiti samples ohni melodie....jaja dimos ziite send verbii....ond naja höchschtens de flow vom shape öberzügt wiiterhin....ond ech han au s neue video gseh.....ond ech muess mer gfallt s absolut grotteschlächte bligg-kool savas-king size video no besser.
Ergendwiä machet all so ne negative entwecklig dore....

Chaufet liäber pvp......diä chönd öberzüge......e mine auge esch eifach nüt sbeschte schwiizer album....fetti beats, flow...rechtige underground style...

SCREWD
03.09.2004, 21:33
yoah und i dämfau wäri de innerhalb vo maximal 10 minute definitiv gschobe

i'm just kidding..........

würd mr sälber e kopfschuss gäh, wenn ich mol uff so emene niedrige niveau lande würd........

peace

t0aster
03.09.2004, 21:48
Original geschrieben von Styliztikk
Chaufet liäber pvp......diä chönd öberzüge......e mine auge esch eifach nüt sbeschte schwiizer album....fetti beats, flow...rechtige underground style...

höhö ja pvp hett soo n wiudä undaground style, nei mann si si undaground, merki jedes mau weni dürd stadt loufä und jedä zwöit 13 jährig n chlyklass pulli ann het....:p

pffff ja und weish mann auezz wo ni undaground ish, chash eh gad rouchä... :D

höhö sorry hett müässä sii...

jayRon
04.09.2004, 02:09
also ich ha hüt s'album probe glost
und ich bi eigetli fascht chli enttüscht worde
und ha märs au nöd kauft
muess zwar segä dasi 'system' hän hammer track finde
und bi 'the best' dä beat ganz fett chunt
'fritz' erinnert bi chli a 'schwöschter' vom spoo
und a diä anderä tracks chani mi gar nü erinnerä...
also ha s'gfühle das das album chli 'überhypt' wird
wills eifach dynamic duo isch :(

aber ebä jedem sis ding und dä shape rapt ja au ganz guet
aber das allei (i minä ohre) langet halt nöd das ich mir's album zieh

LAN
04.09.2004, 02:41
Original geschrieben von SCREWD
i'm just kidding..........

würd mr sälber e kopfschuss gäh, wenn ich mol uff so emene niedrige niveau lande würd........

peace
scho klar :)

aber mis post isch scho ärnscht gmeint gsi. wenn so ghüder louft, de het dr dj maximal 10 minute für dä unsäglech zuestand z behäbe und süsch bini gschobe. wüu weni itz öppis nid mues ha im usgang, de isches so sound. wi wenns süsch nüt gäb wo flasht und me cha uflege.....

voraum usher, ds isch vo mir us gseh dr inbegriff für ARM.

aber äbä, mir si ja glicher meinig, vo däm här friede freude eierkuchen und peace und so ;)

Tibner97ner - Fän
04.09.2004, 19:22
hey jungs

han eu mal wölle fröge wien ir das mached, also ich han mer die schibe zogge (huere geils teil) aber jetzt hani das ganze3 uf min computer lade will ich i mim zimmer eigentli kein CD-player meh han.... wie hend ir das gmacht ? odder besitzed ir no ali en CDspiller...

merci... :hmmm:

#ChRüSiMüSi#
04.09.2004, 19:27
ahh so fiis.. ez hani mir gad die cd kauft. chum hei und will sie lose.. und ez gat sie eifach nöd??? was laaaauft? help :)

Tibner97ner - Fän
04.09.2004, 20:28
Original geschrieben von #ChRüSiMüSi#
ahh so fiis.. ez hani mir gad die cd kauft. chum hei und will sie lose.. und ez gat sie eifach nöd??? was laaaauft? help :) gseht so us als wär i nöd de einzig mit dem problem ;) , bitte mi8tteile wend e lösig gfunde hesch... :)

Fletsch
05.09.2004, 13:55
Ja lis wiiter vorne im thread. S händ scho meh Problem mit dem Kopier-/HÖR-Schutz. Gester hani d Cd na wele im neue DVD Player für de TV laufe lah! gaht natürlich au nöd! Ich frög mich also scho ob Nationrecords überhaupt mal de huere Schutz testet hät!

Uf jede Fall hilf s Programm CDEX! Han mit dem chöne d Cd am PC läse und MP3's mache. denn musch eifach d Mp3's na uf e neui CD bränne.

Und wens nöd nütz meldisch dich bi Nationrecords die sölled dir d Cd ersezte ;)

deefac
05.09.2004, 15:59
Original geschrieben von t0aster
höhö ja pvp hett soo n wiudä undaground style, nei mann si si undaground, merki jedes mau weni dürd stadt loufä und jedä zwöit 13 jährig n chlyklass pulli ann het....:p

pffff ja und weish mann auezz wo ni undaground ish, chash eh gad rouchä... :D

höhö sorry hett müässä sii...

haha.... wo het bitte jede 2. 13 järig e chlyklass puli an?

dynamic album hani no nid ghört

t0aster
05.09.2004, 16:05
Original geschrieben von deefac
haha.... wo het bitte jede 2. 13 järig e chlyklass puli an?

dynamic album hani no nid ghört

z.B ds bärn. lohnt sich imfau vou mau iz dynamic inäzlosä...:p

aDidoN
05.09.2004, 16:21
da muss ig am tooouschschter usnahmswis mau recht gä:D
isch echt no geil ds alubum aber no geiler wär wenn igs mau im "im briefkasten" hät:no:

:hippie:

deefac
05.09.2004, 16:22
Original geschrieben von t0aster
z.B ds bärn. lohnt sich imfau vou mau iz dynamic inäzlosä...:p

nee hie hei viu meh fubu oder saufpol usw.. chlyklass xeni iz fasch nie....oke lose mau nächschtens ids dynamic we sech lohnt

köbi
05.09.2004, 16:26
mit chlyklass isches o nüm so geil wi früener, ha abr eigntlech kes problem mit irem ufstiig, nume d toys närfe, abr heisi scho geng, iz sis eifach meh

zur dynamic: VERDAMMT GEILI BEATS: DEF-CUT CHA AUS (siehe auch PV - BUILD AND DESTROY) D RàPPER SI SOLALA, eifach so wi aues ir schwiiz tönt, abr mit denä beats... DEFCUT FOR PRESIDENT

hamers nonid zogge (für was gits scho liebi lüüt wos uslehnä), choufemer abr de d instrumental uf 100

aDidoN
05.09.2004, 16:27
äää du bisch ou no im letschte jahrtusig blibe stecke ;) :D

öööu maan fubu isch so ääääut wi ztamagotschiii:p nur looosers hei iz no fubu anä :P
wenn wosch kool si muesch iz af1 mit burberry oder gucci muschter ha schüsch bisch äääääut:D

deefac
05.09.2004, 16:29
oder louis vitton((schribt me das so?)

iz lauft grad bluetsbrüder vo dynamic uf viva:bluepunk:

t0aster
05.09.2004, 16:31
Original geschrieben von aDidoN
äää du bisch ou no im letschte jahrtusig blibe stecke ;) :D

öööu maan fubu isch so ääääut wi ztamagotschiii:p nur looosers hei iz no fubu anä :P
wenn wosch kool si muesch iz af1 mit burberry oder gucci muschter ha schüsch bisch äääääut:D

wöörd up du schlampä. :eek: abr weisch sonen chlyklass hoody ish ono stylisch ir hüttigä ziit:p

aDidoN
05.09.2004, 16:34
Original geschrieben von deefac
oder louis vitton((schribt me das so?)

us dem grund ha igs usgla :p :D

slang!head
06.09.2004, 11:55
ganz geils teil..... s jahrelange warte het sich echt glohnt....

"nummero uno man!!"

lou
06.09.2004, 16:35
börner album!!!!!
ein vo dä geilschtä isch dr viärti track!!!hammer-beat vom simon ay´em!!!ha gar nid gwüsst das dä produziärt!!!
und dr A bringten eh witter moll hammerhart,halt ä baselbiäter witter, genauso wiä dr shape!!!!bi immenä huärrä dilemma, weiss niä öbbi sell pv oder diä dynamischä zwoi losä
eifach würkli nummä geil!!!

lou
06.09.2004, 16:40
fuck off!!!¨
falschä thread, hanni guät einä dinnä!!!!aber ebbä, hammerteil!!!vor allem dr spoo hett mi mega positiv überrascht!!!dr shappä isch für mi eh dr bescht rapper in dr schwiiz, aber dr spoo bringt en au verdammi hart uff däm ding!!!
und dänket immer dra:all dir hängers sitt peinlichi siächä, möchet ein uff gängschter und reimet wiä niätä!!!!
endli widder diggä scheiss

gameboy.
09.09.2004, 23:59
Also i bi grad am Album lose und i muess sage hammer geil das ding entlich wieder shape shit vom finste (natürli au spoo.... hammer)

Das einzige wo stört isch das wegem rippe uffe PC aber für das gihts jo scho en Thread also bitte schön los lo die Diskussion do a zvo!

Ziehnds euch ine und ich sag nur 18.09 Kaserne Basel jeahh.......

CyA there party crowd

hermanndes
10.09.2004, 08:59
"bisch ein vo denä wo alli frauä muess nutte längä? kasch mr no lang verzellä, dass jedi din schwanz würd kennä! in 10 sek. rap kasch 20 fickä sagä, kasches nit erträgä das keinerä kasch an d'tite längä!? junge du muesch lernä, dass nit coll isch wenndu dummi memme bim ummehänge mietter muess nutte nennä! anderä orts wirdsch verschossä für das! jä was isch nur spass, jetzt ligsch am bodä mit offenem arsch. so mache mr das! d'familie isch heilig, du wirdsch verdammi hart peinigt wennd mini famillie beleidigsch..."

tooooooooodes album, absoluti burner!!!!

dynamikee
21.09.2004, 12:25
ds album us ganzes überzüügt mi nid so richtig. äs het 3 hammer tracks. bluetsbrüeder, back n'effect und seditio. aber uf däm album überzügt mi dr spoo nid so. derfür geit shape vou ab! aber aues in auem bini froh hani das album zogä! no ä tipp: ziehtnech äs live konzert inä vo de dynamische 2!!! Isch dr hammer.

sly saloon
21.09.2004, 12:37
Original geschrieben von dynamikee
ziehtnech äs live konzert inä vo de dynamische 2!!! Isch dr hammer.

schtimmt, chunt guet...heheheh, nögsti glegeheit am fritig z wiifelde im festzelt....CHECKEDS US... live isch jo scho no was anders..aka de spoo isch und blibt e rampesau, de git alles...und ebe de shape überzügt eifach mit sine skills jede!

dynamikee
23.09.2004, 10:01
Original geschrieben von sly saloon
de spoo isch und blibt e rampesau, de git alles...und ebe de shape überzügt eifach mit sine skills jede!

scho!shape isch live viu schlechter aus spoo, aber easy shape het geili lyrics, und für mi persöndlech isch är einä vo dä beschtä rappers ir schwiz!So stört mi sini live performance nid unbedingt.