Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Sketches für slanGRover

Stylebock
29.08.2004, 12:41
an alli Wryter...

z'erstmol: i kanns nit selber, will wenn i's könnt wür i do nit froga! :D

suach öpper wo mr as "slanGRover" Piece macht, wo i kann als Desktop-Hintergrund und im Portrait als Pic inatua, zur Eigaverwendig für mi, han gseh do hets einigi dinna wo's recht druf hend und wür mi freua wenn öpper mol Ziit het und das macha könnti!

Stylebock
30.08.2004, 11:58
gits das...isch do niamerd uma wo das kann oder macha wür...`???

scope
30.08.2004, 12:05
i ha das ni so druffe. würd der aber e beat spände (inkl. 16 bars)

Stylebock
30.08.2004, 12:10
Original geschrieben von scope
i ha das ni so druffe. würd der aber e beat spände (inkl. 16 bars)

das isch zwor

:Offtopic: aber din Vorschlag het glich :handclap: verdiant...kömmer gära macha

Fletsch
30.08.2004, 13:07
Ich chan's zwar nöd guet aber versueche sonen sketch z mache würdi glich! hehe! Uf Eigeverantwortig für Gsichtverunstaltig :D

Stylebock
30.08.2004, 13:29
Original geschrieben von Fletsch
Ich chan's zwar nöd guet aber versueche sonen sketch z mache würdi glich! hehe! Uf Eigeverantwortig für Gsichtverunstaltig :D

jo wär cool...wenigstens öpper wo sich meldet, merci! :)

lou
30.08.2004, 15:24
wirsch jo wohl irgendwelchi homies kennä wos druff hei, und süsch armä aightsiäch!!!frogg diä, will i z.b bi mehr as beschäftigt mit mohlä!!!
so chas go!!!

Map
30.08.2004, 15:26
I has wie dr Scope... I chönnt dr e Beat beate (biete)... Aber zeichne chani nur wie Chindergärteler. I weiss... Offtopic, aber i ha mom. chly vieu Beats uf dr Harddisk.

Stylebock
30.08.2004, 15:29
Original geschrieben von Map
I has wie dr Scope... I chönnt dr e Beat beate (biete)... Aber zeichne chani nur wie Chindergärteler. I weiss... Offtopic, aber i ha mom. chly vieu Beats uf dr Harddisk.

ey Homie, für dicki Beats bini sowieso au immer zha...!

Bschiisär
30.08.2004, 15:29

dänn mach verdammt nomal es .zip-file us dinerä Harddisk und mailsmer uf: bschiiser@hispeed.ch

adiööö mässi..

Stylebock
30.08.2004, 15:33
Original geschrieben von Bschiisär
dänn mach verdammt nomal es .zip-file us dinerä Harddisk und mailsmer uf: bschiiser@hispeed.ch

adiööö mässi..

nix da, dia Beats ghörend miar...han gmeint wüssisch nit amol wia ma as Mic heba muass..:D

Bschiisär
30.08.2004, 15:38
Original geschrieben von slanGRover
nix da, dia Beats ghörend miar...han gmeint wüssisch nit amol wia ma as Mic heba muass..:D

uaaaa..tuä nöd schwirig, Livio...ich machder au ä Zeichnig vodiim Namä..versprochä..hehe..so es paar Block-Letters wird ich wohl na chönä uf's Blatt schwingä..ich mein diä gsehnd eifach so simpel uus, dases als "older-than-Old-School" durägaht..muahahaa..aber diä biits ghöred miir..(wenigschtens d'helfti..)

piis..;D

Map
30.08.2004, 15:43
@SlanG u Bschiissär: I mischte mou glägentlech chly uf mire HD. Mou luege was fürechunnt. Ha sicher für beidi. Aber nid vergässe:

"Sample-Clearing ain't my business"

Stylebock
30.08.2004, 16:08
uaaaa..tuä nöd schwirig, Livio...ich machder au ä Zeichnig vodiim Namä..versprochä..hehe..so es paar Block-Letters wird ich wohl na chönä uf's Blatt schwingä..ich mein diä gsehnd eifach so simpel uus, dases als "older-than-Old-School" durägaht..muahahaa..aber diä biits ghöred miir..(wenigschtens d'helfti..)

piis..;D

hehe..koan Stress alda!!

eh kucken wir, Striggo het sicher au no Beats...

aber dia BlockLetters willi denn gseh!! :D

[kayoz]
31.08.2004, 07:59
ich machder au ä Zeichnig vodiim Namä..versprochä..hehe..so es paar Block-Letters wird ich wohl na chönä uf's Blatt schwingä..

ond ech ha scho gmeint, ech heig etz vellecht ergendwo en gwössi begabig dezue...aber wenn das sowieso jede cha :lätsch:

:D

Stylebock
31.08.2004, 12:59
Original geschrieben von [kayoz]
ond ech ha scho gmeint, ech heig etz vellecht ergendwo en gwössi begabig dezue...aber wenn das sowieso jede cha :lätsch:

:D

aber kasch mr jo dini gwüssi Begabig au mol in Forma vumna Sketch zeiga...:D

[kayoz]
31.08.2004, 13:04
Original geschrieben von slanGRover
aber kasch mr jo dini gwüssi Begabig au mol in Forma vumna Sketch zeiga...:D

denn wörd ech der vorschloh, mol in "strictly sketches" inez'go...

ansonsten han i vo minere siite us voll kei ziit, om so en uftrag az'näh...

Map
03.09.2004, 08:48
Hey SlanG! Mir isch do e Beat "passiert" wo gloub evtl. no zu dir chönnt passe. Gib mer mou dini E-Mail Adrässe, de schick dr mou e simple Loop drvo.

Stylebock
03.09.2004, 08:50
Hey SlanG! Mir isch do e Beat "passiert" wo gloub evtl. no zu dir chönnt passe. Gib mer mou dini E-Mail Adrässe, de schick dr mou e simple Loop drvo.

slangrover@yahoo.de

nur schicka das Züg...

Map
03.09.2004, 08:55
Okay. Schick drs am Obe.

Stylebock
03.09.2004, 08:56
Okay. Schick drs am Obe.

aight..merci Mann!