Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : 9762

4132
13.04.2004, 11:51
was sin das für bärner?
lauft die ganz ziit uf Viva schwiiitz...

propaganda....

isch no e geile beat...aber bitz unnötig...s kunnt mr so vor wie wenn meh das scho mol ghört hätt...

euri meinig drzue und infos über die nätte herre???

Chraensch Lee
13.04.2004, 11:53
Ua, kei Ahnig, sind das die Bümplitz Cheibe? Hami au scho gfrögt wer da isch, Clip isch no easy gmacht, aber s'chunt mer au massiv ie wie schomal ghört...

Äffli
13.04.2004, 11:53
no nie ghört...

guru
13.04.2004, 11:56
scho tusig mal ghört uf viva schwiiizz.....

fette beat muessi de aber scho zuegä!!!

suscht kei ahnig was das für jungs sind!!

4053ler
13.04.2004, 11:56
"Alles scho mol ghört" oder so ähnlich. Dr Clip find ich jetzt au nid super, das nervöse vibriere isch wohl huere schlächt gmacht. Das hätt me jetzt nid wirklig brucht.

nays
13.04.2004, 11:57
Kei Ahnig...Ha die Type au s erscht mol ghört das Wucheend! Finds aber nid würklich der Hammer!

[kayoz]
13.04.2004, 11:58
de beat esch wörklech ned schlächt, aber die grende wos im video mached esch jo wohl übelscht too much :echtschwu

nei weiss au ned, aber die mached andersch crushedi frässene i dem video :D

illstorm
13.04.2004, 12:01
hmm, für mich isch das "brandhärd mit bärnerdialäkt"...

loaboa
13.04.2004, 12:02
jo scho ond alles so ärnschti gsechter...
aso mech flashts ned...

Chraensch Lee
13.04.2004, 12:04
Original geschrieben von illstorm
hmm, für mich isch das "brandhärd mit bärnerdialäkt"...

dämn, das chönt no hihaue...

R.T.
13.04.2004, 12:05
irgendwie ischs scho nid schlächt, aber dr refrain isch scho zimmli z'eifach
erinnert mi irgendwie as intro vor milka uf dr 2.e cd vor nöi kool savas

EsCa
13.04.2004, 12:14
geschtr hani die o gad s erschtä mau uf viva gse, u de sägä si so am afang vo bümpliz. hanis haut mau so gluegt wöu ds isch fasch so mis nachbardorf. aber ha di no nie gse oder öpis vo ine ghört oder so u umghoue hets mi aso ou nid gad...

v.e.n.y.l.
13.04.2004, 12:40
ich finds gar nödmal so übel...äs macht chli psycho und am schluss hetes lieber namal än part gmacht als 100mal de ref...jedem das seine! aber siicher nöd schlächt!
die wos scheisse findet, sölets zersch besser mache, ich höre:rolleyes:

scope
13.04.2004, 12:45
hhhmmmm...
beat --> ok (hüt heimer ja chli e übertribä guete luun)
raps --> nid ok (überhoupt nid)

finge das bruchts nid...

katensky
13.04.2004, 12:47
also woni das s'erscht mal ghört han hani kei ahnig gha vo wem's isch, aber ämel de beat häts mer no rächt aatah.
hans jetz scho paar mal gseh, und mus säge dass de track mir irgendwie scho no is ohr gaht... au wenn de refrain öppe 137 mal chunnt...

Map
13.04.2004, 12:50
Heisst jo gloub 7962...

Tii
13.04.2004, 12:53
Ich bin mer nömm ganz sicher... müessti mal go nahchecke uf mim pc dehei...
Aber händ die nöd süst scho vor längerem mal öpis bracht? aso kein clip aber süst? so vor öpe 3- 4 jahr.
Chunnt mer nämmli huere bekannt vor. Wie lang gits die scho?

Niemer da wo gnauers weiss?

Piis und nos schöns tägli a all

subtile
13.04.2004, 12:53
gits irgendwo tracks? links? HP? irgendwas?

4053ler
13.04.2004, 12:59
Chegget e mol das us

http://www.capitolmusic.ch/xml/1/3252837/5798362.html

oder no besser

http://www.mm-e.cc/releases/7962_mundart.php

AiGhTgeNoSSiN
13.04.2004, 13:03
Mir chömets irgendwiä au tammi bekannt vor. Nu vo wo!?:confused: :hmmm:

v.e.n.y.l.
13.04.2004, 13:05
@map

aiiiight:p ...

4132
13.04.2004, 13:14
jo stimmt...sibzig...nünzig wer kunnt denn do no drus...

ha si jo nit welle schlächt mache..ha eifach no nie öpis vo dene ghört,dorum dr thread, nit zum sage si könne nüt...

mi flasht dr beat...d raps sin nit umbedingt mi stil, aber die hymne über d YoungBoys findi e geili idee...würd gärn mol driloose...

thieu
13.04.2004, 13:19
Isch de hiä keine Umcha wo di Jungs persöhnlich kennt, scho mal live gseh hät, oder zmindest jemand vo de Features kennt? Hä der Name nu niä uf deme Flyer gseh, und falls doch woll ehner z Gfüähl käh das siige di PLZ? Hä der Track leider ebe nu nit kehrt... Mal lüäge!

flaboflash
13.04.2004, 13:46
beat fendi hammer, mc's au ned schlächt, secher besser als velli anderi i de CH...
mir gefallen!

rm
13.04.2004, 17:42
Beat isch okay, aber das verchrampfde video chunt mer denn doch chli schräg inne...

poetical
13.04.2004, 17:44
Original geschrieben von Map
Heisst jo gloub 7962...

Merci, genau so heisse si u si scho äs Zytli dran. Finge's vo de Raps här o nid hammermässig. Aber si gloub easy Giele.

the fouler
13.04.2004, 17:53
naja bäd ischäs nöd aber dä absolut bürner au nöd...

mbg
13.04.2004, 18:29
findi ober fett dä träck!

Shidda
13.04.2004, 18:32
vorige schisch

passed sich am trend aa...

:wtf:

lord zy
13.04.2004, 18:33
ich finds nöd mal so übel.
beat isch friedlich...s video het scho no chli meh stiil chöne verträge, abr si werdet jo au keis grosses bugted gha ha.

Tii
13.04.2004, 20:43
Wür s gärn uploade demiter all chöntet drilose aber gaht irgendwie nöd. glaub z'gross oder so.. ha bi so zügs kei ahnig...

...oke isch demfall glich gange wieni da unne xeh :D

Tii
13.04.2004, 20:43
Original geschrieben von Shidda
vorige schisch

passed sich am trend aa...

:wtf:

nö junge... die gitz jetzt ahnschinend doch scho sit längerem. :)
Grad vorher ufm pc nos mp3 vonene gfunde (vo irgmende live uftritt) (leider nöd vollständig meh gfunde)... das hani am
12.5.00 usm damalige napster gsogä. Aso schos ziitli här.

Checkeds:

frenchrap
13.04.2004, 20:56
ja aso zerscht wonis kört han hani echt denkt es seg wurzel 5,wegem beat..aber denn....hmm,track ish nid schecht aber nid so top zum immer drii lose.

various
13.04.2004, 21:02
ja ouso sisi wük vo bümplitz! dr kolleg het mr hüt epis über diä vrzeut, ah abr nid häräglost, wüu i no niä epis vo dänä ha ghört. är kennt sä... jaja, triffä nä när äuä no, de fragi nä us...

pizzle

bätschmändoo
13.04.2004, 21:04
Hani äbä ou s'erscht mau gseh das Weekend. Ha di glich Meinig wiä fiu hiä innä. Beat isch isi, aber dr Teggschtlächä/Raps si nid grad hochstehend...

übrigens, äs heisst Bümpliz No Tee-Zätt!!!

Big_Chili
13.04.2004, 23:42
Han zerscht au gmeint seg wurzel 5:) Nacher hani dacht chöntet gwünner vom "bern-sucht-den-räpschtar"-contest si oder irgendso öpis,wil han au no nie öpis ghört,aber meh merkt das die irgendwie recht pusht werdet...ob zurecht oder nöd, naja blibt jedem einzeln überlah:hmmm:
de beat findi wie au gseit dope, rhymes sind au eazy, aber de video findi, au wens low-budget isch doch zu unkreativ und irgendwie wie gseit verkrampft...also eifach schlecht...

various
13.04.2004, 23:52
nei, es heisst PIMPLIZ hehe... :fallfromc nenei... isch ke beleidung, fauses da de plizerinnä u plizer het... just a joke...:cool:

sin
14.04.2004, 07:57
so viu ig weiss sie diä vo bümpliz äuä vom kleefäud
da dr clip ou im kleefäud dräiht isch wordä... aber meh infos zu de rapper ha ig nid..

Kush
14.04.2004, 08:05
Es ist ja schon länger bekannt, dass im Berner Sprachraum ein Hort von talentierten Musikern ist, wenn auch bis dato, eher Mundart-Rocker.
7962 kommt auch aus Bern, aus Bümplitz. 7962 singt Mundart. 7962 ist aber keine Rockmusik, sondern knüppelharter und engagierter HipHop. Die beiden Jungs hinter 7962 mischen schon seit geraumer Zeit mit ihren Konzerten die Berner Jugend auf, denn sie singen nicht wie die amerikanischen HipHop Helden von Geld, Gewalt und Girls, sondern von ihren Alltagsproblemen. Themen mitten aus dem wahren Leben gegriffen. Themen, welche uns alle angehen also. Nicht von ussem I-net, ich kenn die gruppe au nit!:

ungefähr sieht sich 7962 als das HipHop-Pendant zu Gölä.

Nun haben die Jungs genug hochexplosives Material zusammen für ihr erstes Album, welches Ende April rauskommen wird. Szenekenner, wie z.B. Nation Music denken, dass 7962 eine vergleichbares Potential wie Brandherd entwickeln könnten und wird sie bei der Promo tatkräftig unterstützen.

Gleich mit zwei unabhängigen Aktionen wird 7962 im April vor Release des Albums auf sich aufmerksam machen. Einerseits wird die Single „Brigade-West“, eine Hymne an die Young Boys (feat. S.Chapuisat & G.Sermeter), den ganzen April während der YB-Matches gespielt, beworben und ausschliesslich im Stadion verkauft. Andererseits bringen 7962 ihr erstes Videoclip „Mundart Propaganda“ raus. Ein herrlich düsteres Abbild, ihrer Umgebung aufs Lyrischste gefilmt.

Bern und sein Dialekt scheint also weiterhin Geburtsstätte interessanter Musik zu bleiben, dann hoffen wir mal, dass das jüngste Kind schnell laufen lernt!

Kush
14.04.2004, 08:10
jez laufts grad!

Dirty Fifty
14.04.2004, 08:34
wo mische die äch jugendlechi uf... bi doch ouscho sit 24 jahr in bärn und umgäbig asässig und ha aber no nie vo dene ghört.. u erstuunlecherwiis ou viu woni kenne (wo d szene kenne) no nid...

si di 7962 chli ufem nachahmer trip? yb "ghört" i mine ouge im bärner rap ganz klar zur chlyklass, u "potential wie brandhärd" fingi ja ä luschtigi ussag...

aber äs isch äuä nume dr fruscht wo us mir spricht.. charts-iistiger hei üs nämlech no bodebös gfäut...

hoffe slang geit mau zrüggzurruth...

Biggie
14.04.2004, 13:53
ausooo... iz mau ig, hehe aus Bümplizer ( oder Pimplizer, hehe) muesi natürlech gaaanz fetti props usä gä!! u no es plus wüu dr Clip mis quartier u mi Block zeigt, hehehe...

weni mi nid tüüschä si die 2 sogar bi mir it schueu...

komisch ha sä iz es zitli nümm gseh, aber geschter u hüt gad wider beidi...

Aber sicher geilä Track, stah vou hinger ihnä!! u nid numä us respäkt wüu si us mim "hood" chömä....

Bümpliz, mittupunkt vor ärdä.... hehehehe.. gneuer, chleefeld Rulez!! :D

Mora
16.04.2004, 12:55
wieso chönd die sich es video uf viva-swiss leischte und denn es album usebringe? woher hend die s geld?

und wiso schaffeds ned senig wo scho öppis guet gmacht hend, wiso fählt dene s geld?

cutastrov
19.04.2004, 13:12
würd mol behaupte wäg em Deal mit Capitol.....

Unterschätz d Macht vo Majors nit! Nur so viel: Uf gwüssne Musiksender ka me clips vote... ...jetzt.... hm, stell ich mol eine ah, wo dr ganz Tag sms-votes schickt... und scho...

Will alli Homes d Tracks us em Netz suuge und keini PLatte me kaufe... Nei, sicher nit nur wäge dem.....

Zudem muess Viva au dä Clip pushe, suscht laufts wie mit em Kalmoo-Clip vor 1 Joor... dä isch öppe genau 3 mol gloffe.

poetical
19.04.2004, 13:20
Original geschrieben von Dirty Fifty
wo mische die äch jugendlechi uf... bi doch ouscho sit 24 jahr in bärn und umgäbig asässig und ha aber no nie vo dene ghört.. u erstuunlecherwiis ou viu woni kenne (wo d szene kenne) no nid...

auso ig ha die Giele scho es paar Mau live gseh, isch i dr letschte Zyt gloub chli ruhiger gsi um se. Aber nume wüu du oder angeri no nie vone hei ghört heisst das nid das es se nid scho es paar Jahr git.

Cwik
19.04.2004, 16:40
de beat isch no ok aber d'rhymes find ich ehrlich gseit nöd grad de hammer. Chunt mer so inne als würdets e chli di krasse spiele. Vor allem de wo es bitz fester isch. Aber das bewiist doch grad wieder mal das mer connections und nöd skillz im biz muess ha. Suscht hättet sie wahschiinli au keis video. No hard feelings jungs, it's just my opinion. Peace. Cwik.

Dirty Fifty
20.04.2004, 09:31
ha nie gseit dases die nid scho äs paar jahr git.. aber we die sägä das si sich iz 8 jahr hei zyt glah für das aubum.. de fingi d raps definitiv z schwach..

aber das isch ou immer gschmackssach...

mod
21.04.2004, 13:22
ich sag nur eis : lachhaft
ahahahaa
si bruched öppe 127milliarde mal s'wort propaganda .... ohni öber de sinn vo dem wort nachzdänkä ...... si hend's warschinli nur gna wel uf -a sich huere vill rimed ....
ich chauf denne jungs mal en dude .....
na 2 sache : de beat esch voll easy und eine vodene 2 jungs gset us wie en muulwurf :D

poetical
21.04.2004, 13:32
ha nie gseit dases die nid scho äs paar jahr git.. aber we die sägä das si sich iz 8 jahr hei zyt glah für das aubum.. de fingi d raps definitiv z schwach..

aber das isch ou immer gschmackssach...

Hmm nüt für unguet, aber wär im Glashuus sitzt sött nid mit Steine wärfe. Aber wie Du seisch 1. Gschmacksach u zwöitens zeue ja d'Ussage o no.

Dirty Fifty
21.04.2004, 13:38
tegscht part usemne nöie krümel track wo ufem aubum wird si..

"... sitzi imene glashuus ine schmeissi äxtra mit steine"..

soviu zu däm thema! und inhautlech ischs respresent..

irgendwie hani z gfüeu du hesch äs problem mit mir.. cha da si.. de sägs am beschte grad.. weisch nume das i di cha uf mire 2000-sitige haterlischte itrage woni mir dr arsch putze dermit...

poetical
21.04.2004, 13:43
Hani äbe scho dänkt füehsch di agfiggt, isch nid so gmeint gsi. Tue nume mini Meinig kund, same as you. Ha auso überhoupt kes Problem mit dir :hippie:

Dirty Fifty
21.04.2004, 13:45
leider sone charakterzug vo mir mitem agfiggt füehle.. nid optimau.. :rolleyes: chasch ou gärn schlächti sache über mini musig sägä hie ine.. macht nüt..

cutastrov
21.04.2004, 13:45
Has s Video vo dene gseh > schwach für e gruppe wo en Major-Deal het. Do gits wesentlich tighteri Acts in dr guete CH.

Peace

Dirty Fifty
21.04.2004, 13:51
geil.. nid gwüsst das die ä major-deal hei... de hei si ämu keni gäudsorge.. mas ihne uf jedefau gönne u bi gspannt wie z angere tönt.. hoffe äs überzüge nid nume d beats.. aber das gsehni ja scho gli...

Dirty Fifty
21.04.2004, 13:54
@poetical: chasch mir glich no sägä wieso ig sött im glashuus hocke..?

poetical
21.04.2004, 14:00
Ja finge dini Raps o nid unbedingt grad huere starch. Drum hani gmeint. Aber äbe, wott hie nid disse oder so. Ha mer öi EP denn o zoge gha. Isch ja o nid so dasi dr i däm Punkt wäg de Raps nid ä bitz wyt rächt gibe.

Dirty Fifty
21.04.2004, 14:06
*gg* säg doch das mini raps scheisse fingsch... cha läbä dermit.. gang de mau is nöie krümel-aubum ga inelose.. sött scho gli cho... hei z niveau i mine ouge chöne steigere.. aber das isch asischtssach.. sött scho gli cho...

^dox
21.04.2004, 14:18
krümel album = krümelmonstazdfsjdgfkja.. ??

wenn, denn argggg!!!! :no:

naja, i ha die live gseh, u sie sind schlächt (i mine auge), gibe nid gärn odr eher sältä so kommentär abr es isch u blibt tatsach, findi dr lead-sängr no weder dr i-ha-pelzturnhose-kombi-an homie überzügend! boe ? mi meinig, die cha mir niemer nä :D

piis..

Dirty Fifty
21.04.2004, 14:25
ja krümelmonstaz... isch easy muesch sä nid guet finge.. bsungers dr pelz-trainer-hose-typ dä isch nämlech blöd:D

Biggie
21.04.2004, 14:38
Hehehehehhe, dr pelz-trainer-hose-typ isch sonä idiot... :D

aso i fingä, i cha sogar besser rhyme aus dä...;)

i hanä no niä live gseh, abe i has im bluet...:p

easy preasy... nid z ärnscht näh.....:o :rolleyes:

Dirty Fifty
21.04.2004, 14:58
biggie: du hesch üs doch scho live gseh.. vor fasch 2 jahr.. *gg* bierhübeli.. bisch mir sogar no cho probs gäh was mi fasch us dä socke ghoue het wüui das vo dir den ächt nid erwartet hät..

Mora
21.04.2004, 15:12
voll die geili diskussion dan ine.
wennis ned besser wüsst, würdi voll ned drus cho.
:-)

^dox
21.04.2004, 15:22
biggie: du hesch üs doch scho live gseh.. vor fasch 2 jahr.. *gg* bierhübeli.. bisch mir sogar no cho probs gäh was mi fasch us dä socke ghoue het wüui das vo dir den ächt nid erwartet hät..

mhh... hanech in interlake gseh, naja d'soundsystööm isch au nid optimal gsi, abr au wes so wär gsi, wärs nid guet gsi :D ... abr nüt für unguet, wies ussgeht hesch dis ego scho gnue gstercht, das so liecht u lockr chasch konterä..

Dirty Fifty
21.04.2004, 15:28
sorry aber ahand vom gig in interlake chasch weder brandhärd no üs mässe..

mehreri gründ.. ke live-mixer vorhande gsi !!!!! monitoring uf dr bühni hesch nid chöne isiteue.. isch viu z liisi gsi und d stimme hesch nid separat chöne iisteue.. äs het ghauet wi d sou und dür das hei mir in uf dr bühni nidmau dr beat richtig ghört.. auso we das dis einzige konzärt isch gsi wo du üs live gseh hesch nimi di gärn mau uf d geschtelischte we mir bi dir ir nöchi spiele.. wüu das weti de nid uf mir lah hocke..

we du üs aber süsch ouscho mau live gseh hesch (mitem grössäwahn-programm) de bini stiu und finges guet das du mi nid chasch ärnscht näh und üs live scheisse fingsch..
merci!

^dox
21.04.2004, 15:43
ja isch mis einzige konz gsi woni vo eu gseh ha, abr das au nur per zuefall, kolleg het welle brandhärd innezieh, u si 50 - 1h 20min autogfahre, mh.. ja guet mir isch a dem abe langwillig gsi, bi au so vo mire stimmig här nid ganz da gsi, abr das mit dr gästeliste, merk i mir -> 2540 (kt. solothurn) baaaaabe.. :p , nämmt mi wundr, wie dir rokket, wenn dr sound optimal isch *ggg

abr ebe, bis denn blib mi meinig so, ob's di nun chratz odr ni :D

piis..

cutastrov
21.04.2004, 16:02
Original geschrieben von ^dox
mhh... hanech in interlake gseh, naja d'soundsystööm isch au nid optimal gsi

Das isch aber gelinde Usdruckt! welles Soundsystem? Do isch jo mini Stereoanlag in dr Stuube no e Wucht!

Biggie
21.04.2004, 16:03

hehe, das meini ja mit nid z ärnscht nä....:rolleyes:

aber dr dirty versteits wider fautsch... hehehehe :o

Dirty Fifty
21.04.2004, 16:07
easy biggie... sorry...

guet i gibe bscheid we öppis in soleur oder umgäbig isch..
bhaut dini meinig.. wot sä nid..

^dox
21.04.2004, 16:14
Original geschrieben von cutastrov
Das isch aber gelinde Usdruckt! welles Soundsystem? Do isch jo mini Stereoanlag in dr Stuube no e Wucht!

suechsch was ? odr isch dr eifach nur längwillig ? was ich ab emne soundsytsem verstah het dr dirty fifty begriffe, u de chas dir glich sie odr ? wie ig mi usdrücke, k ? ..

cutastrov
21.04.2004, 16:26
suechsch was ? odr isch dr eifach nur längwillig ? was ich ab emne soundsytsem verstah het dr dirty fifty begriffe, u de chas dir glich sie odr ? wie ig mi usdrücke, k ? ..

Eifach mol Häls mache he? Suechsch he? sicher weniger wie Du.

Ich ha mich nur über das müllige Soundsystem (es fucking Techno Dj Pult) in Interlake beklagt und du (wieder mol Du) fühlsh Dich graf agfickt.

Werum's mir nit gliech isch isch jo au egal......

Seisch e gruess gellt!

Dirty Fifty
21.04.2004, 16:27
uoooooh locker blibe dox.. är het denn ufgleit und isch ouno dj bire crew är weiss ou was äs soundsystem isch.. u das isch kes gsi... 4 dj mixer und paar grossi boxe + verstercher/ändstuffe si villech äs soundsystem aber nid gmacht für live öpper abzmische...

vergässe mirs eifach hesch mis agebot u bis den fing üs scheisse.. i mäude mi, versproche!

fazit8
21.04.2004, 16:45
dirty hesch e pM!

^dox
21.04.2004, 16:48
Original geschrieben von cutastrov
Eifach mol Häls mache he? Suechsch he? sicher weniger wie Du.

Ich ha mich nur über das müllige Soundsystem (es fucking Techno Dj Pult) in Interlake beklagt und du (wieder mol Du) fühlsh Dich graf agfickt.

Werum's mir nit gliech isch isch jo au egal......

Seisch e gruess gellt!

falsch vrstande, giz ? odr ?, cha nid schmöckä das "zuefällig" DÄ dj bisch gsi.. pfff!

cutastrov
22.04.2004, 08:42
falsch vrstande, giz ? odr ?, cha nid schmöckä das "zuefällig" DÄ dj bisch gsi.. pfff!

mis Motto: zerscht abchecke, denn Häls mache!

Aight!

Dirty Fifty
22.04.2004, 08:46
DÄ Dj isch eine vo 3 gsi wo sich aui gfragt hei.. näb dä acts.. egau chöis nid ändere mis agebot steit..

cutastrov
22.04.2004, 08:56
gumpsch e rundi > dr Hall höhrsch nach 30 Minute no... hehehe

snm
22.04.2004, 09:02
.....wer sind 7962?! De Track han i g'hört.....aber find en nöd "umwerfend"....obwohl de Beat dick isch....d'MCs find i eifach en Figg.....sorry....

Pierre Légère
29.04.2004, 10:51

si di 7962 chli ufem nachahmer trip? yb "ghört" i mine ouge im bärner rap ganz klar zur chlyklass, u "potential wie brandhärd" fingi ja ä luschtigi ussag...

Sorry aber dr Schpruch vo wäge YB ghört ganz klar zur Chlyklass isch wou ganz schwachsinnig. Hesch ds Gfüäh d Young Boys chame zuordne zu irendäre Räp Combo? CK si ja scho geili Sieche aber so öpis hätsch dr chöne schpare. Jede söu übr ds räppe wonim passt.

n' out

Dirty Fifty
29.04.2004, 11:05
deine meinung vs. meine meinung.. hätsch dir dis ou chöne spare.. scho klar das jede das cha mache woner wot.. aber chlyklass hei sich haut mit ihrer liebi zu yb früeh goutet.. sägä nid das das iz kenne meh darf.. eh ja äbä isch ja glich..

Hyphen
29.04.2004, 12:36
houserunning represented to the fullest. aimol meh an visuella höhepunkt in üsera zunra steppa mutiarenda medialandschaft:D

LAN
29.04.2004, 14:24
hm i ha dr clip nonid gseh, aber wiso verwächselt dir die aui mit Wurzle? Aso i hamer vori ds MP3 inezoge wo eine postet het, und di Stimme hei iz aber NULL ähnlechkeit mit Tiersch, Diens oder Serej. VIlech no ender mit dene vo PVP... aber isch ja es detail

Dirty Fifty
29.04.2004, 14:53
d stimme nid unbedingt.. aber z ganze dünkt mi geit chli i chlyklass style richtig.. oder bini dr einzig wo das fingt?

poetical
29.04.2004, 14:59
Auso ig finge nid das es i Chlyklass Richtig geit. Da fingi die sogenannte Newcomer 6-er Gascho si meh i däm Style. Wärde ja o chli vo dene Giele pusht. Was finget dr de so CK mässig? Ämu nid d'Raps oder?

LAN
29.04.2004, 15:03
he haut. ig ha nur vo de stimme uf däm MP3 gredt, nid vom Clip. 6er Gascho, 3 Sächser.. irgendiwe het öpper fröid a dere Zahl :D

Dirty Fifty
29.04.2004, 15:03
cha ders im fau nid genau sägä ds ganze biud vo ihne haut.. du gäu isch ja nid mis ding.. ha mir d cd mau bsteut.. wot da nid definitiv urteile ahand vo eim track...

6er-gascho.. ja dert fingis no extremer.. aber scho easy we si das wei.. i wet nid das mäh mi aus nachfouger vo irgendöpperem aluegt.. (ha da mau paar sache gläsä vo lüt wo so sach gschriebe hei... *gg* logisch oder??)

de lieber ghatet wärde wüu dis ding machsch us niemerem fläsht.. mini meinig..

poetical
29.04.2004, 15:11

de lieber ghatet wärde wüu dis ding machsch us niemerem fläsht.. mini meinig..

Aight, das fingi schwär o. Nei äbe, ig finge 7962 scho easy u wirde sicher o mau i ds Aubum lose. Bini scho no gspannt.

Canabiero
30.04.2004, 10:03
ja i ha de Klipp gest serst mal gseh, und es tönd nid so schlecht. wür gern mal na chli meh lieder vo ihne ghöre,zum en richtige idruck mir chöne zmache.aber chan mer vorstelle das si na tighte hit hend.

Danielsson
30.04.2004, 10:17
Aso 1. äs si Bärner, scho das het ä Bonus :D
2. Müässe nid aui Bärner-Rapper mit dr Chlyklass verglichä wärde!
3. Dr Clip isch scho easy, aber für mi Gschmack chunnt dr Refrain viu dsviu vor!

Save

LAN
30.04.2004, 16:14
2. allerdings... si si guet, si hei geils züg, aber si sicher nid ds non plus ultra

sobald i dr clip mau gseh entscheidi öbi mer ds album zieh oder nid

still
30.04.2004, 16:18
also ech fende sie voll ned hammer..uf schwizerdütsch gseit, huerre scheisse..sorry mini meinig..

sagmäu
02.05.2004, 10:13
für dass si so krass tüä fählä miner meinig nach ganz klar di lyirischä skills:
-ke einzig tighte vergliich
-no weniger doppurhymes aus crew-mitglider - ghörä nid zu denä wo meinä, es lied MUESS eifach doppurhymes ha. aber wenn dr inhaut so eifach gstrickt isch, de söttä wenigschtens d'rhymes nach öppis tönä
-nid, aber überhoubt nid origineu
-es tönt i minä ohrä so chaotisch ufbout aka kei rot fadä
-und was söu dä refrain??? das hätt villech vor zäh jahr aus guet chönnä gäutä, aber hützutags??

mi gsamtiidruck isch dä, dass es uusgseht bzw. tönt, aus hätte si vor 3 mönet rap lehrä kennä, vor 2 mönet säuber agfangä z'rappä und letscht wuchä dä teggscht hei gschribä zwüschä zwöi bierpousä....
wenn z'aubum so chunnt wi dä träck de isch es nid 7962 sondern 0815

fridä

MattHotMan
02.05.2004, 18:54
hey sorry aber ig weis vou nid was a dene didis geil söu si? dr beat?- isch io scho nid schlächt,aber das heimer doch scho 10-tusig mou ghört. odr nid? und nume e geile beat bringt ou nid viu weme när nume es paar biuigi 0815 räps drüber setzt. und vo wo chömme die spaste? vo bümplitz? glaubet mers ig kenne es paar lüt vo dört, und drum fingis huere komisch das die no nie öpper z`bümplitz gseh hett.

weiter geile bärner räp ghöre de choufet nech s cheftape 2 vom dez!

easy keep real-Pimperist roules-mattmillion

PS: glii dueni öichi stadt bombardiere!!!!

LAN
02.05.2004, 19:35
Original geschrieben von MattHotMan
weiter geile bärner räp ghöre de choufet nech s cheftape 2 vom dez!

word...

Biggie
03.05.2004, 09:13
Original geschrieben von MattHotMan
und vo wo chömme die spaste? vo bümplitz? glaubet mers ig kenne es paar lüt vo dört, und drum fingis huere komisch das die no nie öpper z`bümplitz gseh hett.

hmm, was kennsch für lüt z bümpliz (ohni TZ!!!) wo no niä vo denä ghört hei? wo wohnä diä? imenä zuegmuretä chäuer?
7962 chömä vom Kleefeld, u si scho es zitli aktiv...
u me wird no viu vo nä ghörä....
3018, z einzig wahrä....

pöis....

mc rassko
03.05.2004, 10:27
ich weis nöd was das für tüpe sind, aber de track findi geil!!!

AndLaso
03.05.2004, 10:41
De Trach chunnt guet!
Einzigs Manko, isch ned sehr abwechsligsrich!

Ruedi Snare
03.05.2004, 11:06
nixpourmoi... wedär beat no raps... uahah...

deefac
03.05.2004, 18:06
Original geschrieben von Biggie
hmm, was kennsch für lüt z bümpliz (ohni TZ!!!) wo no niä vo denä ghört hei? wo wohnä diä? imenä zuegmuretä chäuer?
7962 chömä vom Kleefeld, u si scho es zitli aktiv...
u me wird no viu vo nä ghörä....
3018, z einzig wahrä....

pöis....

was söt de 7962 si? ha gmeint bümpliz het 3018....
finge de clip no easy aber nüt speziells d raps zum teil o chli shice vorallem dert bi: blabla.. kmh, ecetera, cholera.. ds git irgendwie gar nid so e sinn..aber easy beat isch kool.

Danielsson
03.05.2004, 18:14
Original geschrieben von deefac
was söt de 7962 si? ha gmeint bümpliz het 3018....

79 Isch d Huusnummerä vom eint, sowie 62 vom Anderä!

Piis Bärn rockt!!!!!!!!!!!!

deefac
03.05.2004, 18:31
Original geschrieben von Danielsson
79 Isch d Huusnummerä vom eint, sowie 62 vom Anderä!

Piis Bärn rockt!!!!!!!!!!!!

ah easy hani öppis glehrt...peace :hippie: Bärn zockt!¨¨¨!

Cwik
17.05.2004, 14:00
Sorry wott würkli kein hater si......aber de track lauft de ganz ziit im fernseh....und ich chan ehrlich gseit nöd verstah wieso!!!!!!! Wer wott scho sonen scheiss lose?
Nei ok....es isch isch ja nöd mega, mega , mega schlecht aber wottsch mer sägä es git lüt wo das würkli 5-10 am tag wänd chöre/lose? Das chan ich nöd glaube. De beat isch nüd speziells und d'raps sind so was vo arm und verklemmt.....absolut kei style....eifach nüd. Sorry jungs wenn ich eu so fertig mach aber als alte haas im game chan han ich eifach so viil shit gse/chört und de track chört eifach au dezue. Bitte gönd is studio und üebet mindeschtens no 2-3 jöhrli. D'welt isch so schief man.....9762 sind d'bewiis dafür momentan videos wichtiger als skillz sind!!!!! AHHHHHHHHHH! Hoffentli endet das bald wieder. No hard fellings guys...but I know only one word to describe what I feel when I listen 2 ur track on TV : WACK!
Peace out. Cwik.

mIkRoFiL
17.05.2004, 14:02
also de beat findi de burner!

ok,öber d'raps chasch diskutiere,aber im momänt lönd sowieso die meischte nor scheisse use...!

cutastrov
17.05.2004, 14:09
Original geschrieben von Cwik
Sorry wott würkli kein hater si......aber de track lauft de ganz ziit im fernseh....und ich chan ehrlich gseit nöd verstah wieso!!!!!!! Wer wott scho sonen scheiss lose?
Nei ok....es isch isch ja nöd mega, mega , mega schlecht aber wottsch mer sägä es git lüt wo das würkli 5-10 am tag wänd chöre/lose? Das chan ich nöd glaube. De beat isch nüd speziells und d'raps sind so was vo arm und verklemmt.....absolut kei style....eifach nüd. Sorry jungs wenn ich eu so fertig mach aber als alte haas im game chan han ich eifach so viil shit gse/chört und de track chört eifach au dezue. Bitte gönd is studio und üebet mindeschtens no 2-3 jöhrli. D'welt isch so schief man.....9762 sind d'bewiis dafür momentan videos wichtiger als skillz sind!!!!! AHHHHHHHHHH! Hoffentli endet das bald wieder. No hard fellings guys...but I know only one word to describe what I feel when I listen 2 ur track on TV : WACK!
Peace out. Cwik.

öhm, klaini Ahmerkig: ich bis es Major, brucht werbig... was mach i? ....Richtig! ich stell mir eine ah, wo die ganzi Zyt SMS-Votes schickt und scho laufts 5 - 10 mol am Tag... aight?

Dirty Fifty
17.05.2004, 15:42
du äs git geng lüt wos gfaut... oh we i mi da nid cha derzue zeue...

u mi muess ja ou nid immer deepschti tegschte ha.. i verzeu ou gärn u viu scheiss.. auso machet öich ufnes bös wacks release im dezämber gfasst... *gg* nur d dj's wärde fett abgah.. u villech no d beats... aber hei.. wär wots ändere.. das isch z schöne.. i chas usegäh u dir chöits nid ändere... hahahahahahha

heinz hersh
17.05.2004, 19:18
nei sorry,

äs git da ä paar lüüt wo düütlech besser si oder s'wenigschtens meh vrdient hätte ir hot-rotation z'loufä!

und dä track wo iz "dr YB-Song" söu si isch ä schand für Bern.
ds niveau vo dä bümplizer Zahläfreaks chasch öppä mit dr Rapresent compilation vrgliichä...

no chli drhinger, giele

Dirty Fifty
18.05.2004, 12:22
du heinz... hesch sicher rächt... isch haut eiget.. aber isch anschiinend ihre stiu... ha mau so sätz ufgläse (nid vo cd-chöifer) wie z.b.

"... d brandhärd vo bärn"

"... schaffe sit 8 jahr a däm ding"

fragi mi haut scho wie die ane major-deal chöme..
kollege wo d schiibe bsteut hei finge sie würde sä iz nüm choufe... aber he i wot hie niemerem verchoufszahle kabutt mache ;-)

PS: ja cuti i weiss.. we eine chasch asteue wo di clip votet... *gg*...

mc rassko
19.05.2004, 21:40
ja ich han mer jetzt s album kauft und finds voll eezy, aber ebbe im clip gsehnds so verchrampft uus!!!:D

Oschtkaffsiech
21.05.2004, 17:22
i ham er cd au gkauft und die isch im grosse
und ganze zimli i.o.
im fernseh hans is zum glück au ersch eimal gse...
mi muess ua nöd luege sodern lose!!
:bluepunk:

MCneil
21.05.2004, 17:47
hamers o überleit, aber när glich nid kouft. het zwar es paar hammer beats u rappe düe si o nid übu, aber gsamthaft gse fäut dene tracks irgendwie das gewisse etwas...weis o nid wieso...

ps. dä yb-song isch würklech nüt wahnsinnigs!Uf dr cd häts es paar dütlech besseri tracks!

BigBoon
21.05.2004, 18:30
Zum uf VIVA cho muäsch nöd räppe chönnä es langen en schwulä biit und en "geile" Clip.

Finds meiste scheisse wo uf VIVA u CO. zGseh isch

freestyle-girl
24.05.2004, 13:22
sonä scheiss...:fuckyou:

R.T.
24.05.2004, 15:05
git lüüt die rhyme mit 10 mou me flow und mit 25 mou me inhaut wenn si freestyle
dasch doch ke richtige rap :wtf: :hmmm:

Dirty Fifty
24.05.2004, 15:15
mi persönlech würd mau interessiere was die wos "i.O." oder "guet" oder "huere geil" finge.. zu dere meinig bewegt.. i meine mir hei ids viu arrgumänt gha vo lüt wos nid guet finge "schlächti raps" z.t. "schlächti beats" etc.

was finget dir guet wos guet finget? :D :D :D

poetical
24.05.2004, 15:21
Ha o chli ineglost u muess säge finge's nid übu. Isch nid dr Burner, aber nid schlächt. Dä mitem Major fragi mi o chli, aber wott da nid hate.
Es hett uf jede Fau besseri Tracks aus dr Video Track druf.

Aber was dr Dirty aspricht würd mi o no wunder nä.

Dirty Fifty
24.05.2004, 15:26
@poetical: mis opfer :D was fingsch de "nid übu" oder was fingsch a angerne acts schlächter.. resp. was gfaut dir das du nid fingsch äs isch ä seich?? läck bini ä blöde fragesteuer... :D :D

ps: i mine ouge muess mäh z thema major chli differänziert aluege.. chunt geng druff ah wo si ihne ghulfe hei...

poetical
24.05.2004, 15:30
Opfer?!? Das meinsch o nume du :D
Sie hei ihre eiget Style u zieh dä düre, das fingi sött me respektiere. Klar es isch nid superkompliziert u hochstehend vo de Raps här. Aber solang's ungerhautend isch, muess es das vo mir us gseh o nid.
Ig wirde mer ds Aubum nid choufe, aber finge es hett durchus si Berächtigung ir CH Rap Landschaft.
Besser aus au die sogenannte Newcomer (itz vorauem ds Bärn) sie die Giele no lang.

sagmäu
26.05.2004, 18:21
Original geschrieben von poetical
Sie hei ihre eiget Style u zieh dä düre, das fingi sött me respektiere.

@poetical
eigätä style? hmmmmm, wiä meinsch das? wosch mer emu nid sägä ihri attitüde und so sig öppis nöis für di? guet muess sägä ha ihres aubum nid glost (muessi no nacheholä) aber was bringä si z.B. inhautlech was "eigä" isch?

fridä

scope
26.05.2004, 18:45
poetical het irgendwo düre rächt. si zieh IHRES ding über s'ganze album düre. tönt positiv, ischs aber nid.
die ganzi schibe het nume Raps druffe womi nid flashe. viu z'simpu und es flowe beidi nid so.

d'instrumentals si gägeüber dä raps schier d'bombe.

mir gfauts nid, u i ha zwöi mau driiglost.

poetical
26.05.2004, 19:13
Original geschrieben von sagmäu
@poetical
eigätä style? hmmmmm, wiä meinsch das? wosch mer emu nid sägä ihri attitüde und so sig öppis nöis für di? guet muess sägä ha ihres aubum nid glost (muessi no nacheholä) aber was bringä si z.B. inhautlech was "eigä" isch?

fridä

Style äbe im Sinn vo sie hei ihre eiget Flow u ihri eigeti Art d'Sache ds bringe. Klar bringe si nid würklech nöi Theme oder was weiss ig. Ha ds Aubum o afe einisch churz düreglost. Aber shit mir erläbe aui ähnlechi Sache u drum wird o viu über ds gliche gredt. D'Frag isch immer wie me's macht.

Dirty Fifty
27.05.2004, 07:25
@poet: das stimmt scho... i gseh das glich... lug uf mire schiibe wird nur vo figge, müetter u gäud u rap gredet...
cha mir vo mir us jede sägä das sig fake oder "unreal" oder was ou immer...

abr mini frag:

um was dräit sich dis läbä lieber kritiker?

ps: sind wir nicht alle ein bischen bluna??

Äffli
27.05.2004, 07:27
also ych has tatsächlich erscht geschtert zum 1. mol gseh...

finds voll dä shit...

es erinnert mi an freestyles und nid ane guet überlegte text wies eigentlich sött si wenn meh scho e video macht...

jä nu gschmäker sin vrschide, ych finds uf jedefall bullshit...

wird s album abr glych emol lose;)

Irgendeis
27.05.2004, 11:15
Original geschrieben von sagmäu
für dass si so krass tüä fählä miner meinig nach ganz klar di lyirischä skills:
-ke einzig tighte vergliich
-no weniger doppurhymes aus crew-mitglider - ghörä nid zu denä wo meinä, es lied MUESS eifach doppurhymes ha. aber wenn dr inhaut so eifach gstrickt isch, de söttä wenigschtens d'rhymes nach öppis tönä
-nid, aber überhoubt nid origineu
....

fridä

Dem muss ich zuestimmä!
Ich wet ächt nöd hate, ich känns Album nöd und ich find dä Track Mundartpropaganda nöd meeeeega schlächt. Aber das was dä Sagmäu da gschribä hät (vorallem Punkt zwei), isch au min erschtä Gedankä gsi woni das Lied ghört ha! Das si bi EMI gsignt sind, dass han i erscht jetzt bim duräläsä erfahrä...das wunderet mich allerdings nöd, mini hoffnig id Majors hani scho lang verlorä (obwohl das dä Eki gsignt hät find i ja scho lässig) Mich würs wunderneh wiä dä Vertrag mit denä Jungs und EMI usgseht!

hermanndes
27.05.2004, 15:27
also i ha jetzt grad hütt überä mittag serschtmol schnälleins :kiffer::) und in CD glost, und hett mi nit sooo schlächt dunkt! ha leider nit richtig zit ka, aber s'hett glaub wirkli no geils züg druff, abgseh vom brigade west lied (YB) :p:

----------------------------------------------------------
--> Handelsschwule KV Basel, eine Schule zum KOTZEN und PROTZEN! Gibt es ein dümmeres wesen als der Affe: Die Antwort: Natürlich, oder kennen Sie die Lehrer des KV-Basels nicht??? <--

Äffli
27.05.2004, 15:34
Original geschrieben von hermanndes
also i ha jetzt grad hütt überä mittag serschtmol schnälleins :kiffer::) und in CD glost, und hett mi nit sooo schlächt dunkt! ha leider nit richtig zit ka, aber s'hett glaub wirkli no geils züg druff, abgseh vom brigade west lied (YB) :p:

----------------------------------------------------------
--> Handelsschwule KV Basel, eine Schule zum KOTZEN und PROTZEN! Gibt es ein dümmeres wesen als der Affe: Die Antwort: Natürlich, oder kennen Sie die Lehrer des KV-Basels nicht??? <--

hey du machs affe abe...:p

wart nur bis ych di widr gseh...:D

poetical
27.05.2004, 16:06
@poet: das stimmt scho... i gseh das glich... lug uf mire schiibe wird nur vo figge, müetter u gäud u rap gredet...
cha mir vo mir us jede sägä das sig fake oder "unreal" oder was ou immer...

Gsehni richtig, dr Dirty u ig si glicher Meinig?????

Hyphen
27.05.2004, 16:19
ficken ist schon ok

Danielsson
27.05.2004, 16:24
Original geschrieben von hermanndes
wirkli no geils züg druff, abgseh vom brigade west lied (YB)

FUCK YAH! :gun: :asshole: :charhit: :shooter:

globi S.
27.05.2004, 18:00
auso i ha bis jiz ersch dr videoclip es paarmau gseh.und dr burner fingis überhoupt nid.
wi teu scho gseit hei, zum teil eifch wörter anenangghänkt.
dr clip säubr sprich ds video fingi gar nid so schlächt gmacht abxeh vum rouschuehfahrer.
dr beat chunnt drfüer guet.d cd würdimer nid choufä,abr eaz jedem das seine gäu.

Pöörl
31.05.2004, 17:24
Original geschrieben von mc rassko
ja ich han mer jetzt s album kauft und finds voll eezy, aber ebbe im clip gsehnds so verchrampft uus!!!:D

Bümpliz gleich Brooklyn????:shooter: :wixer2:
Sorry aber die Idiote si soooo Weak...jede in Bärn macht geilere sound aus die.
Vo dene hesch jetz mau öpis ghört u när nie meeeee...

sha
14.06.2004, 22:46
when i say weak ass, you say bitch!

weak ass... ...bitch!
weak ass... ...bitch!

when i say weak ass, you say bitch!

weak ass... ...bitch!
weak ass... ...bitch!

mundartpropaganda... :gay:

Tonik
22.06.2004, 16:45
äbe...
Plattetoufi 7962 isch am 26.6. im Tscharnerguet -> Bethlehem.
De chöit nech dir ach so kritische Konsumänte ja vilecht doch no la überzüge :D

Tschüss...

scope
22.06.2004, 16:52
Original geschrieben von Tonik
äbe...

Tschüss...

leider chani denn us unerklärleche gründ ufgrund vomne systemabsturz nid aaträtte.

chunt EM...

äbe was die schibe abelangt:
KE EINZIGE doppuriim, und das isch d'reaktion vo VIUNE vo mine kollege... so "öu nid einisch e doppuriim dinn huere weak u so" i cha dermit läbe das si angers rappe. mir gfauts nid. aber lug' wenn ig einisch öbis mache gfauts när ou nid aune/niemerem und de ischs mer de ou glich was angeri meine, solangs für mi stimmt.

tja

Tonik
22.06.2004, 17:29
freut mi im Fau ungemein, dass du än eigeti Meinig hesch :)...

Tonik
22.06.2004, 17:31
he ja...und überhoupt isch süsch dä Dornsti (oder wi angeri würde säge Donnstig a.b.a. 24.6.04) Freestyle Session im Stone-X, Marzili BE.

:D...Wärbe isch scho öppis geils *g

peace!

sagmäu
22.06.2004, 18:57
bi letscht samschti z'aubum ga losä und ig blibä bi mirä meinig: tönt villech geil aus hingergrundmusig (uusert dä träncig beat - uääääh) oder wemä nüt vo rap versteit -aber aus aktivä rapshörer und -schriber würdi sägä dass mä überä mangu a originellä teggschtä bzw. rhymes bzw. originellem konzept eifech nid cha drüberwägglosä...
wemä rhymes schribt de suecht me rein technisch gseh ja soz'sägä ä kompromiss z'wüschä sech rhiimendi siubänä und em sinn vor ganzä zilä. weni itzä 7962 losä de muessi sägä dass dr sinn opfer vo dä, obwou so simpu gstricktä rhymes isch wordä.:brille: itz chönnt me zwar sägä: ja suech mau dr sinn bi angerä rap-crews. di meischtä spilä sech genauso uuf! ABER: da si meischtens lüt am wärch wo rap aus "entertainment" aluegä und so vorauem uf d'harmonie zwüschä rap u beat achtgäbä. d' harmonie isch bi denä bümplizer-gielä zwar scho vorhandä, aber di rhymes tönä so künstlech und so unspektakulär bzw. längwilig ("massehaft, chrankhaft..."), dass ig muess sägä:
GIELE ÜEBET NO ES PAAR JÄHRLI
normalerwiis bini nid einä wo sech überschetzt und ig füehle mi durchuus fähig es aubum i däm stiu usez'bringä, sorry, aber es tönt wük wie mässig guetä freestyle...
wiä o immer, meischtens isch schlussändlech dr gschmack für z'urteil entscheidend...

fridä

iceripperin
22.06.2004, 22:12
zerscht hani dänkt, yeah geile beat aber ja ebe ich finds nöd soo de hammer, vor allem dä text nöd so!! :o

Biggie
23.06.2004, 08:36
Original geschrieben von Tonik
äbe...

Tschüss...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!! gopf, wieso gad denn? GOpf, gopf, gopf... hättä si doch am frittig 25.06, aber nid am SAMSTIG! AAAAAH! huerrä gopfertami, iz hani sä wöuä ga ungerstützä mini nachbarä....:no: :no: :no:

köbi
25.07.2004, 00:37
Original geschrieben von scope
...aber lug' wenn ig einisch öbis mache gfauts när ou nid aune/niemerem und de ischs mer de ou glich was angeri meine, solangs für mi stimmt.

tja

TÄTSCH, WÖRD, TOUCHÉ wasoimmer

Anfänger
17.07.2006, 14:29
Giits de video vo denne überhaupt no z'gfinde??

carlito
17.07.2006, 15:03
was, 79 u 62 gits no? ha dänkt die syge scho lang verschwunde...