Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Desue im CodeClub--erbärmlich

Kush
29.08.2004, 17:14
so....
erst mol vorgwäg, find desue ä hammer produzent, ha s "O.L.C" und s "Art of War" vo ihm und beides hammer pladdene...

aber hey, ich bi gester vo Basel uf Zürich damit ich ändli widrmol ä party erläb wo Rap ufgleggt wird und nid so party rnb hiphop züüg! und jo au nid das die gliiche trackz bis zu 4-5 mol am obe laufe, so öppis bruuchi eifach nid do kani grad so guet z basel ins "Fame"...!
dängg desue het scho seht suuber gmixt und no fetti scratch actionz brocht und so, aber er het wirklich mol könne richtige Rap uflegä (bispielswiis trackz vo sine eigene plattene)!!!!

Finds eifach schaad das au die härteschte DJ's mit dem hype mitgange sin (cut killer, ace jez au desue, um nur ä paar z nennä).... denn ich ka eifach nid glaube das si sälber dä sound loose.... isch für mi unvorstelltbar!!!

jojo, gliich ä gediigeni party gsi, vorallem halt dank VIP...thx code club!!!! aber ebä das mit em sound fondi verdammt schaad, het eifach miessä gseit si.....

so scheenä sunntig und peace out!!!!

sha
29.08.2004, 17:18
säisch demfall han i glöck gha, das i ned gange ben?

Lance
30.08.2004, 01:06
Hans geschter scho imene andere thread gseit. Desue isch voll gschisse gsi. I dem sinn.. ich stimm der zue.

Aurel
30.08.2004, 08:02
wer sini letschte produktione kennt, hed au sowas dörfe erwarte...

Nina
30.08.2004, 08:22
Original geschrieben von Kush
so....
erst mol vorgwäg, find desue ä hammer produzent, ha s "O.L.C" und s "Art of War" vo ihm und beides hammer pladdene...

aber hey, ich bi gester vo Basel uf Zürich damit ich ändli widrmol ä party erläb wo Rap ufgleggt wird und nid so party rnb hiphop züüg! und jo au nid das die gliiche trackz bis zu 4-5 mol am obe laufe, so öppis bruuchi eifach nid do kani grad so guet z basel ins "Fame"...!
dängg desue het scho seht suuber gmixt und no fetti scratch actionz brocht und so, aber er het wirklich mol könne richtige Rap uflegä (bispielswiis trackz vo sine eigene plattene)!!!!

Finds eifach schaad das au die härteschte DJ's mit dem hype mitgange sin (cut killer, ace jez au desue, um nur ä paar z nennä).... denn ich ka eifach nid glaube das si sälber dä sound loose.... isch für mi unvorstelltbar!!!

jojo, gliich ä gediigeni party gsi, vorallem halt dank VIP...thx code club!!!! aber ebä das mit em sound fondi verdammt schaad, het eifach miessä gseit si.....

so scheenä sunntig und peace out!!!!

demfall bish das du xi mitm KUSH shirt? ;)

Radical
30.08.2004, 08:30
bin au ganz am Kush sinerä Meinig....d Party an und für sich isch geil gsii, d Lüüt zimlich abgange...aber ebä, de Desue hät rächt vill Songs gspillt, wo vorher erscht grad gloffä sind......ischer ächt numme im Backstage chillt vorher? naja, egal!
:D

Irgendeis
30.08.2004, 09:02
Find i au!!! ICh bi also au chli enttüscht gsi! Es het irgendän CH-ClubDJ chönä si!
Ich bi nachher no wiiter ad Milk im Maag und mir häts döt sogar no besser gfallä!

struubiskillz
30.08.2004, 09:36
Original geschrieben von Nina
demfall bish das du xi mitm KUSH shirt? ;)

jo schienz scho hee ;)
hesch mi dänfall gseh oder was?!?

jo den bini jo beruhigt wenn ich nid dr einzig bi wo das sö gseh hett.... jojo... fucking fame halt!!