Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : ..::ma$e::..

jayRon
29.08.2004, 19:42
sali zämme

mich würds no wudner neh was ihr so vom mase haltet!
ha ihn ja vorher eigetli nöd gross kännt
und au nöd für ihn intressiert
aber s'neuä album gfallt mär no recht

was haltet ihr vom album? oder vo sinerä single/clip
und vo sim comeback überhaupt
nach däm er dä doktortitel i theologie gmacht hät?

rm
29.08.2004, 21:02
naja ich persönlich halt e nöd sovill vo comebacks und sini neu single findi au chli usglutscht mase het sini ziet gha, dänkich mal....

guru
29.08.2004, 22:15
Ich oute mich da als en riese mase ahänger... de typ isch geil.. sin flow coolness liechtigkeit.. eifach de oberhammer...findes geil daser zrugg isch.... sin nachfolger de loon het en ja ned würkli guet vertrete..:D

ich säge nume.. mase welcome back!!!!!!!!!!

Ps. er isch doch priester gsi??

rm
29.08.2004, 22:19
Original geschrieben von guru

ja schiens chamers aber nöd würkli vorschtelle en ghetto priester isch schochli öppis komischs.

het eigentlich irgendwer na stuff vo de gruppe vom mase vo früener...mase, big l & camron.

wax-resources
29.08.2004, 23:28
children of the corn, esch die einzig ziit gsi wo de mase murda (spöter halt nor no mase) no so en rechtig geile (werklech geile!) rhyme flow gha hed! ha d' "a star is born" 12" vo de chender. ged gesamt 3 d'star is born, harlem u.s.a ond american dream send alli independent veröffentlecht worde (loch-covers met stickers ond kei labels) vor ca 2 johr wo de cam'ron chli aktuell gsi esh, esh en 12" released worde uf "untertainment records" (UNT-11951) uf de b-siite esch american dream droffe vellecht gfendsch die no ergend wo (d'american dream 12" esch rächt tough zom gfende aber au die bescht) anyway hät no so en best of compilation uf compact chönnt der die bootlegge wenn interesse hesch.

jayRon
30.08.2004, 12:26
Original geschrieben von guru

ich würd segä das 'priester' dä falsch usdruck isch
eher pastor und 'gsi' stimmt wohl au nöd ganz
wänn ich mir d'homepage vo sinerä church (http://www.masonbetha.org) aluegä

Phôe
30.08.2004, 12:32
ha na nid s ganze album glost, aber die tracks woni glost han fendi rächt dope!z.T rächt smooth, aber das esch ja au gemütlich!

aber de welcome back track wo ja glaub im tv scho rauf und runter gspillt wird esch ja s erscht mal wenn ne losisch scho recht geil, aber nach 2-3 mal esch au de, wie scho obe vo irgendwem erwähnt ächt usglutscht....