Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : wm mit hip hop


fReEMaN
07.06.2006, 12:41
06.06.2006, WM 2006
Es ist wirklich wahr! Am 01.06.06 waren wir im WM Studio der ARD und haben da wo normalerweise Netzer und Delling moderieren den Trailer für unsere WM Berichterstattungen aufgenommen. Jedes Deutschland Spiel, die beiden Halbfinale und das Finale werden von uns in nem ca. zwei Minuten langen Track kommentiert. die ARD unterschneidet den Song dann mit den Bildern des Spiels und sendet das ganze im Rahmen ihrer WM Sendungen!
Den ersten Beitrag gibts am 07.06.06 zwischen 12.15 und 12.30 während der DFB Pressekonferenz auf ARD "WM Live" Den für das Eröffnungspiel seht ihr am 10.06.06 zwischen 14.15 und 14.30 (natürlich auch bei ARD "WM Live")
WM 06, wir sind dabei!!!!

ard machts mit blumentopf - sf mit baschi :kotz:

the fouler
07.06.2006, 12:56
Siehst du, für diese Infos muss man doch nicht gleich so nen Thread eröffnen?! Soll nichts gegen dich sein, aber für das würde ich den allgemeinen machen...

fReEMaN
07.06.2006, 13:51
hans wiä heiri..

mach doch wasd willt..

s'git threads ubär witüs dummäri sachä..

Stinkyfingaz
07.06.2006, 14:19
Also ich finds na e freshi idee

Wird sicher witzig

nik
07.06.2006, 15:19
Original geschrieben von Stinkyfingaz
Also ich finds na e freshi idee

Wird sicher witzig

gsehni au so.

mit bilder unterleiti lyrics chunt immer guet

wer könnte das denn besser als der topf freeman?

Fletsch
07.06.2006, 16:00
Original geschrieben von fReEMaN
ard machts mit blumentopf - sf mit baschi :kotz:

Wer sött denn das i de Schwiiz mache?

Blumentopf isch Masse/Medietauglich...aber säg mer mal e schwiizer Crew wo das isch?

De Gimma? :bluepunk:

Als einzigi chömed mir na Tafs in Sinn.

Chasch ja i some Track nöd de krass udehänke une braaabraaaa..aiiiiiiight Yoyoooooo und so züüg mache. Und das mached da fäng all! haha

Ich wüsst nöd wer soviel musikalisches und lyrisches Niveau hät id e schwiiz!

fReEMaN
07.06.2006, 16:07
@nik find ich ja öi..isch doch n cooli idee.. drum hani ja öi n eignä thread üfgmacht wo me ja eigentli nit n eignä thread hätti sälu üfmachu..

@fletsch soll nur zeige das in der schwiz nit mal der gwählt wm song im tv chunt, aber im ditschu mächuntsch eiguni trailer mit dra hip hop band.. ya know..

nik
07.06.2006, 16:11
Original geschrieben von fReEMaN
@nik find ich ja öi..isch doch n cooli idee.. drum hani ja öi n eignä thread üfgmacht wo me ja eigentli nit n eignä thread hätti sälu üfmachu..

@fletsch soll nur zeige das in der schwiz nit mal der gwählt wm song im tv chunt, aber im ditschu mächuntsch eiguni trailer mit dra hip hop band.. ya know..

ah sorry, ha gmeint de chotzgrind gillt für baschi und topf :p

@fletsch

neeei, doch ned tafs!! skk, bligg oder kutti mc dänk :D

wenns subsonic no würd gä müeste die de grind anehebe *gg* :p

Sound Provider
07.06.2006, 17:12
fuck, an de wm gibi echt en figg uf rap. ich will fuesball gseh!

P-Flow
07.06.2006, 17:14
SF sucks.. eidiitig.. typisch schwiiz in sottigu sache.. pfff

Sound Provider
07.06.2006, 17:29
Original geschrieben von P-Flow
SF sucks.. eidiitig.. typisch schwiiz in sottigu sache.. pfff

ach chomm... de track (gimma) wörd ja i dere atmosphäre völlig deplatziert klinge. hani lieber de baschi. isch nämlich genau s'rechtige betreffend fuessball-hymne...

Fletsch
07.06.2006, 17:36
Original geschrieben von Sound Provider
ach chomm... de track (gimma) wörd ja i dere atmosphäre völlig deplatziert klinge. hani lieber de baschi. isch nämlich genau s'rechtige betreffend fuessball-hymne...

Scho. Am Gimma sin Song passt eifach nöd zu de Fuessball Atmosphäre. Dasch de Hakä! Das mue söpis sii wo'd chasch bsoffe mitjoohlä! lol

@nik...yo mit skk chönti mi au na abfinde. hehe aber die andere!? uuuuuuuh :D