Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Lidenswäg

JHO Fingg
30.08.2004, 18:15
wär froh um bewärtig

Yo, i hocke hie im mim zimmer und füelä mi widr so einsam/ nime zmässer füre, luege drby uf mi arm/ es tät mr so guet zgseh wie mis bluet würd fliesse/abr i ha scho so viel narbe wosech net wei verschliesse// ussrdem hani angst vor schmärz, vodem hani scho gnue gha/ luegt me mau i mi ine, die gueti seeu trifftme nüm a/ dert inne läbt nur no e geist wo um sis läbe kämpft/ und de het z'wasser am hals und bald isch är o ertränkt/ ide sorge wo nä irgenwie nümme los chöi la/ u drby wet o är nur echly es eifachers läbe ha// er verlang o nid vil, nur dass zwasser chly achegeig/ damit är so cha lehre schwümmä und nüm so schnäu ungergeit//
ja das beschribt öppe wieni mi im moment eso füelä/ hockä hie uf dr ärde hetti doch so gärn ä paar flüglä/ wül die ärde isch chalt und irgendwie total verschisse/ z'einzige wosimr het gä, isch dass si mini seeu het verschrisse//i wott itz ganz klar nid uf mittleid plädiere/ sondern mi nur chli vo mire last könne befreie/ um so widr mal ufrichtig chönne z'lächlä/ aber für das brüchti äbe öper womr chly früschluft cha fächle// und die frou hani gha,doch si het mi verla/ u mittlerwile het si ne gfunde ihre neue ma/ zwar sigi geng no ire auri best kolleg/ doch es isch ganz klar bi witem nid das woni wet//wöu i kennä so viu lüt, doch meiste bedüte mir nüt/ i loufe nä nur übere wäg und meine schöne tag hüt/ es sie die lüt woni nur mitnä id schuel achäga/ abr öpis mit nä z'ungernä,i tuenlächst ungerla//

refrain: ja das isch mi lidenswäg woni druf loufe i mine tage/ muess drmit chönne umga, s'isch mis chrütz woni trage/ und o wesmr ischnidt und mr fasch dru schnuuf absteut/ i muess könne witerkämpe und de wird z'läbe mi entgäut//

gott het mau gseit, "mach dir vo mir kes kes biudnis"/ aber jedesmau weni vo gott rede chunnt grad si i mis gedächnis/ mit däm satz bringi mi bim kolleg ganz sicher ufz schaffot/ wil er die art vo gedanke bi mir ganz eifach net wot// abr s'isch es gfüeu woni nid eifach so los cha wärde/ si ischmis schneewitli und i bi ihri 7 zwärge/ mir ghörte zwar scho zäme, abr da gits no dr prinz/warum das mit mir nid klappet, das passt net i mi gring// abr vilech wirdi irgendeinisch e beförderig ha/ mitm schribä drin i dörf itz aus prinz umäga/ ja das wär für mi scho ä huere wunderschönä troum/ doch bis denn findimr hoffentlich no ne angeri frou// schliesslech sötti mis läbe doch no chly chönne gniesse/ bevor i z'kapitu läbe für mi ändgültig tue schliesse/ u dem chäms no so wit, dassimr ds nomau überlegä/ u de chäms no vil witer, i würd mi no säuber überläbe// doch leider bini vo däm im momänt no sehr wit wäg/ und i sueche verzwiflet nach mim witere wäg/ doch egau wasi mache, i gseh vor mir nur e riesigä bärg/ und aus woni drby cha dänkä isch dass mr mi ängu so fäut...//

refrain x2

sorry falls es tipfähler het. has ziemlich schnäll während dr stund müesse schribe...und nei i bi nid gläubig.
wär äbe froh, wenns paar rückmäldigä gub.

peace

Stylebock
30.08.2004, 19:02
also dr Text findi ganz geil, ma merkt dGfühl richtig...ma könnt sicher no am Style schaffa, an da Endiga, aber rein vur Ussag gseh her findis fett!

isch recht krass gschriba mit da Pulsodra ufschnida wella und so, aber as betont nur sehr dr Schmerz und ds Liida!

dicki Props, miar gfallts guat!

sonix
30.08.2004, 19:18
schliesse mi am slangrover a.. propz o vomir, wär geil wenn das ganze mau chönnsch ufnä.. :)

piis

jayRon
30.08.2004, 19:30
Original geschrieben von JHO Fingg
und nei i bi nid gläubig.

recht guetä teggscht, ich liäb so teggschtä
und ha selber au scho es paar söttigi gschriebä

aber warum sött mä uf dä, vo mir obä zitierti, satz cho?
numä willt eimal gott erwähnt häsch?

JHO Fingg
30.08.2004, 22:05
Original geschrieben von jayRon
recht guetä teggscht, ich liäb so teggschtä
und ha selber au scho es paar söttigi gschriebä

aber warum sött mä uf dä, vo mir obä zitierti, satz cho?
numä willt eimal gott erwähnt häsch?

genau drum. und o wäg dere sach mit krütz trage etc.

@all merci fürd props. so rückmäldige flashe ziemlich!
e "ufnahm" gits. abr nur live uf MD recorded und scheissquali. cha i dere form nüt...mal luege, wird de scho

1-4-4
30.08.2004, 22:28
Original geschrieben von JHO Fingg
und scheissquali.

heee, nüt gäg d qualität...:p ;)

du kennsch mini meinig, chunnt live sehr geil...aber ja, wes jitz de mau ä PC etc im hause D4 git, de chöi mer de nomau übernä CD redä...:D

piis to you

AiGhTgeNoSSiN
30.08.2004, 22:35
Ja dä gaht tüüf bim Läsä..
Geil gschribä, würkli!

MCneil
31.08.2004, 10:51
Hei JHO gisch dr znächscht mau chli meh müeh bitte!! :-)
U tue nid so vo wäge nid religiös! Du siech bisch doch sträng glöibig!:hippie:
I muess übrigens ständig dr Refrain vor mi häre brümele, das chunt ächt Fett...irgendwie möchtis widermau live mit dr bringe! Vilech het 1-4-4 ja nomau erbarme mit üs...

Nei peace a di u props a dä text, bi mir isch dä scho fasch legendär! :blingblin

Dirty Fifty
31.08.2004, 10:58
so tegschte hei meischtens ä töiferi persönlechi bedütig... luegsch chli was machsch gäu...

so wie au die sätz wo immer afö mit "i ha ä kolleg wo...."

weisch uf was i use wot.. hät nie i dä psychologie kurs söue...

1-4-4
31.08.2004, 11:07
Original geschrieben von MCneil
Vilech het 1-4-4 ja nomau erbarme mit üs...

hey, ig hätt ja nüüt drgägä, das mer widr mau ids rüümli gö! :D mittlerwilä hätti o widr äs paar beats zum zeigä...und teggschtä sowiso...let's go münsigä-connection!!:D

MCneil
31.08.2004, 11:21
let's go münsigä-connection!!:D [/B][/QUOTE]

Du seisches! dört heimrs ja de scho schwär düregä:hmmm:
Nei ächt wär cool! Du wie loufts bi dir so aus producer? möcht mr gärn mau dini nöischte Meisterwärk inezieh:blingblin

1-4-4
31.08.2004, 11:24
Original geschrieben von MCneil
let's go münsigä-connection!!:D

Du seisches! dört heimrs ja de scho schwär düregä:hmmm:
Nei ächt wär cool! Du wie loufts bi dir so aus producer? möcht mr gärn mau dini nöischte Meisterwärk inezieh:blingblin [/B][/QUOTE]

du darfst....äbä de ds stäffisburg...chunsch mau verbii...die beats für münsigä si nüüt gsi, im gägäsatz zu jitz...;)

JHO Fingg
31.08.2004, 11:32
@ doppu 4 und McNeil

heit dir eigentlich nüt zdüe???
eh gits widr session im rümli.mal widr chli "abspace";-) u giörgiu, lugsch säuber chli gäu?;)

@dirty fifty
chasch das psychologische la lige. i läbe no, ha no net mal sichtbari narbe drvotreit.

peace to u

dizz
31.08.2004, 13:15
geile text. drucksch dini gfühl recht guet us und mer cha sichs richtig guet vorstelle. propz

JHO Fingg
31.08.2004, 14:34
Original geschrieben von dizz
geile text. drucksch dini gfühl recht guet us und mer cha sichs richtig guet vorstelle. propz

thx