Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Gimma Schläg

boesbueb
30.08.2004, 21:05
da emoll ändlich dr thread, wo alli chönne anneschribe, was si haltet vo Schlääg für die:

- wo grad fertig ind windle gschisse hänn und jetzt meinet si sige die erschte wo räpped.
- wo meinet en swimmingpool und d'eltere zahlet scho mis studium sig en guete wäg für de räp.
- wo meinet in der schwiiz isch alles andersch, weichgschpüelt und lieb.

- wo euis wo uff de schtrosse ufgwachse sin eusi kultur wännd erkläre.

- wo jetzt wänn stutz mache und geili sieche si, will si im mtvi gse hänn dass s biz dr räp jetzt au vermarktet.

- wo wänn drüber rede worum en sozi-studi wie de gimma, oder dr chuchichaschte (idiotename) immer uff dr frässi zgriege hänn wenn si uns unseri kultur chlaue.

- wo jetzt wänn s'gäld mache mit sogenanntem schwizer-räp und afönd reali homies z'disse in ihre scheiss- videos.

Escobar
30.08.2004, 21:23
-oder wie wärs für sötigi wo zersch dr ling und de dr rächt socke aalege?

isch no härzig, was du do predigsch...

-oder vilich eifach für hater?:rolleyes:

konfus
30.08.2004, 21:24
chume nöd ganz drus us däm thread... was wetsch dämit säge?

äs geischterät jo scho viel mischt ume ala hiphop, aber für mich tönt das wie ä billigi rächtfertigung vowäge: mir bringeds zu nüt, darum nänned mir üs untergrund...hehe.

also ich han jo kei ahnig wer du bisch, was du machsch und wied über hiphop dänksch, aber dä thread isch füren arsch.

zeig lieber chli was vo dir/eu, oder isches dänn scho kommerz?:p
wär interessanter...

Patrizia
30.08.2004, 21:28
aight!

i ha ja scho immer gseit i de schwiiz gäbs striit räp!

das de gimma mal drunder chunt findi nid so schlimm, er isch eh a de meischte ort nöd würkli willkomme, jez weissers. han köhrt es gäch so wiiter er chunt und chunt drunder:D
hät immer e riises müüli aber nöd mal schtellig gno zum thread, schwach...

mer muess luege, jedem das seine, hoff aber scho das battles hauptsächlich am mik stattfindet..

Escobar
30.08.2004, 21:28
ghörsch du zu TFL?

Escobar
30.08.2004, 21:31
@patrizia kaas:
fändsches nid e chli lächerlech, wenn e horde heads drum schtrittet, öb DU im rächt bisch oder nid?(chunnt si jetz ne drufaa, i welem zämehang)

dr gimma und es grosses muu?

chiefrocka
30.08.2004, 21:43
gimma isch en geile siech..ke frag..aber isch doch scheisse die ganz ziit über ihn z'diskutiere..

de griot isch da de mongo und nöd de gimma! sorry mini meinig.. und fertig:hippie:

boesbueb
30.08.2004, 22:10
zo chiefrocker- arsch
hesch zwenig kuchichäschltli glost oder wie dä scheiss heisst.
(hänn mi gfiggt bi dr iibürgerig mit dämm wort...)
dass de da mongoloidi beleidigsch? beleidigsch min brueder du arsch?

aber Rapisch no nie d'kultur gsi vo dänne wo so hippie scheiss useglo hänn wie, 'siget doch lieb zuenenand, denn gits au kei rassismus me....'
oder au :
rap isch rap, schwizer rap gits nit, sisch scho immer us allene schtrosse cho, het beschribe wie harts dört isch, het nie gseit alli sölle lieb zunenand si,
will denn griesch eh nur uff d'frässi, vom chef, vom staat, vome pimp....
und die wo gmeint hänn si chönne jetzt e biz schtutz mache mit so SP räps, e biz chlage wie d'wält bös isch, e biz uff züri wescht mit beats mache, damit si bim pappi nit jedi wuche müen go bitti bätti mache um me schtutz......

das meini, die sölle eifach in ihre buuredörfer blibe und jo nit in eusi schtrosse cho.....

frenchrap
30.08.2004, 22:20
Original geschrieben von Patrizia
hät immer e riises müüli aber nöd mal schtellig gno zum thread, schwach...

das nennsh du shwach?muess mr d frässi immer ufmache wenn öppis vo eim gredt wird und de grösht teil eh nur grücht sind?nöd würki oder?da laht mrs lieber uf d ziite ligge.

und :Offtopic:

Escobar
30.08.2004, 22:21
ah, und für das muesch ines online-forum cho? schrib doch e brief a die chuchichäschtli, a gimma und co., aber ersch wenndr es paar eier gwachse si...arme siech...

sha
30.08.2004, 22:24
7

boesbueb
30.08.2004, 22:32
du seisch es brueder sha,
dr 7 wär au no sones thema.....

Marook
30.08.2004, 22:32
scheisse was goht denn bi dir boesbueb?? Shit, ändlich lehr ich mol e Reale Strossegangschter kenne, eine wo no weiss wie's lauft und vo wo dr Rap chunnt und woner ane z'goh het! Eine wo mol uf e Punkt bringt was eigentich alli amerikanische gängschterräpper wänn saage: "bi uns uf dr Stroos ischs mega hart"
Vor allem isch das au die einzigi Message wo reale Rap verbreite söll. Jede verzellt chli us sim viertel, wie hart s bi ihm isch.
Vor allem in dr Schwiz fänd ich das au sehr ahgebrocht...:hmmm:
Vilicht hesch du g'merkt, dass sich die ganz Kultur chli witerentwicklet het und s unter umstände vilicht sogar chli langwiilig worde wär, wenn jede nur vo sim ghetto verzellt...aber ebbe... si chlaue dir eifach ohni z'frooge dini Kultur...scheisse, sorry ich cha dini Ihträg nid ärnscht näh.

Ps: Chasch eigentlich no guet züridütsch, für dass de us dr Bronx chunnsch...:hmmm:

boesbueb
30.08.2004, 22:38
meisch züri wescht?
findi au müedi rocksongtäxt gits scho gnueg, weichs gelalle über sin liebes und wältschmärz.....
also söll sich räp jetzt au dörthi bewege, das isch evolution, oder was?
wenn e churer bärgbuur drüber rappt wiener in züri eis johr lang s'richtige tram nit gfunde hett, isch das geil, oder z'höre wies em bim geologie studium goht.
ach scheisse....

chiefrocka
30.08.2004, 22:39
@s'böse büebli: hey junge chum obe abe..shit

hör uf so primitiv umezfigge..

naja..ischmer eigentli glich was du denksch! ich ha mini meinig und gib en figg uf dini möchtegern krass gangsta shit meinig..

boesbueb
30.08.2004, 22:43
sorry cha nit diene, bi kä ganster ha au nit über g's gredt.
??????

Bschiisär
30.08.2004, 22:47
1. Offtopic
2. Sehr sehr bööse Offtopic
3. Gibt's schon ein Thread über Prügel mit Gimma..also..

piis..

edit: falls probleme -> PM!

Aurel
30.08.2004, 23:53
Original geschrieben von boesbueb
rap isch rap, schwizer rap gits nit, sisch scho immer us allene schtrosse cho, het beschribe wie harts dört isch, het nie gseit alli sölle lieb zunenand si,

LOOOL... bwoy, informier di bitte zerscht besser... denn chumm namal.