Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : New York Shopping

thieu
09.06.2006, 12:06
Cha mer jemand säge wo me in New York güäti Läde find ver shoes und Chleider, und wenn er glii scho derhinner siit, je nach dem nu Record Stores?

Ah und wenn susch jemand gat nu wissti wo me di gliiche Sache in LA findet de wä das de öi in Ornig... ;)

thx

Bones
09.06.2006, 12:15
Ja also a die Lädä laufsch eigentli zimli vo alei ane.
Also chunt chli drufar wot ane gasch halt.
I bin direkt am Time Square gsi und det i dä nächi hets alles.

Shoes: Footlocker (hets überall)
Training Camp (1412 Broadway NY, bet. 36 + 37 Street)
Flight Club (heftigschtä Schueladä, http://www.flightclubny.com/ )

Kleier: Dr. Jays (dä gröschti Ladä wo i je gseh han in Sache Kleider)

Cap: Lids, hets au es paar ume unter ander au a däre Strass wo dä NBA Store isch, halt Bahnhofstr. vo NY (5th Avenue glaub

Ja und en Element Ladä hets z.B. grad na bim Time Square une ine vom MTV TRL Studio.

nik
09.06.2006, 12:20
s'isch glaub rächt simpel

manhatten = teuer

brooklyn = billig

mini schnege isch immer i so outlets gange und het mer geile shizzle heibrocht

in LA cha der nume venice beach empfähle, döt gits die schrägste sache, bsunders geeignet für souveniers (z.b. es promi-schädel-bong)
und süsch halt downtown und die grosse ichaufszentre...

in las vegas gits z.b. eis wo mitem auto öpe 10min hesch zum dra verbiefahre, isch halt alles eistöckig und drum extrem grossflächig
(interessiert kein schein, ich weis)

Bones
09.06.2006, 12:26
Original geschrieben von nik
s'isch glaub rächt simpel

manhatten = teuer

brooklyn = billig

Jep das isch glaub würkli so.
Also teuer = ca. 20% günschtiger wie bi üs

TD#7
09.06.2006, 12:27
mann ich will wiedermal dahin :blingblin

Brain
09.06.2006, 12:28
Original geschrieben von Bones
Ja also a die Lädä laufsch eigentli zimli vo alei ane.

haha, vergiss de! nyc isch echli e anderi grösseordnig wie inde schwiiz. do isch nüd mit "jo ich lauf eifach mol los", well dört chasch stundelang ei stroos derablaufe und landisch niene...

platte: www.fatbeats.com, www.beatstreet.com, www.turntablelab.com und tsl- the sound library (indr nöchi vom turntablelab) und du hesch kei gäld mehr für platte...

chleider: www.freshnessmag.com/v4/shop-guide/

und fulton street in brooklyn (so um dnummere 500 umme)

denn sött au dis gäld für chleider und sneakers, usw. wäg si :D

wennde no froge hesch, postisch eifach mol...

thieu
09.06.2006, 12:36
Original geschrieben von Brain
chleider: www.freshnessmag.com/v4/shop-guide/

und fulton street in brooklyn (so um dnummere 500 umme)

denn sött au dis gäld für chleider und sneakers, usw. wäg si :D

thx das hilft scho mal... Damn ich mag appa glii nu em bitz spare...

Wiä gseht de das üs wenn me da so als Wiisesmilchbubi z Brooklyn geit gah shoppe?

Brain
09.06.2006, 12:42
Original geschrieben von thieu

Wiä gseht de das üs wenn me da so als Wiisesmilchbubi z Brooklyn geit gah shoppe?

ich ha suscht dehei no e eigeni lischte, wonich mir sälber bi mine letschte trips zämmegstellt ha....

isch kei problem dört go ichaufe, isch sogar mol e cooli erfahrig wenn sverhältnis zwüsche wiis und schwarz eifach mol umgekehrt isch. luegt di ufjedefall keine dumm a und wirdsch au nid de einzig wiisi si :D

harlem hetts au no paar sehr gueti läde alles um die 125th umme!

nik
09.06.2006, 12:44

es chunt immer druf ah i welem teil vo brooklyn, me set eifach ned z'wiet i ei richtig go... aber so schlimm wies äuä mol gsi isch isches glaub nüm

also bi manhattan z.b. het mer öper gseit i sell ned wieter als die 100schti gäg norde, ab döt foht de langsam dBronx ah...

bi brooklyn weisis ned genau aber i dänke das findsch schnäll mol use ;)

ach verdammt, hätti kei umfall gha chönti der meh verzelle, ha ebe drum ned chöne go :(

TD#7
09.06.2006, 12:47

also bi manhattan z.b. het mer öper gseit i sell ned wieter als die 100schti gäg norde, ab döt foht de langsam dBronx ah...

bi i de 155th stross xi - rucker park. und has uf jedefall au weder hei gschafft ;)

Brain
09.06.2006, 12:51
es chunt immer druf ah i welem teil vo brooklyn, me set eifach ned z'wiet i ei richtig go... aber so schlimm wies äuä mol gsi isch isches glaub nüm

bi brooklyn weisis ned genau aber i dänke das findsch schnäll mol use ;)

ach verdammt, hätti kei umfall gha chönti der meh verzelle, ha ebe drum ned chöne go :(

nei, dört foht harlem a. söttme scho biz ufpasse, aber wennde weisch wo de ahne gohsch laufsch au nid sinnlos ummenand. wie gseit 125th isch zempfähle.

und brooklyn eifach fulton chasch easy mit dr u-bahn ahne und dört isches ufjedefall kei stress zum shoppe!

ich mein was will me au in de gföhrliche viertel, wie teil vo de bronx zum bispiel? projects aluege, meh hetts dört nid :D

nik
09.06.2006, 12:58
Original geschrieben von TD#7
bi i de 155th stross xi - rucker park. und has uf jedefall au weder hei gschafft ;)

jo mini beauty het au ade 150igste gwohnt, aber es seg teilwies scho rächt übel gsi, überall e huere dealerei :D

das mit de 100erste het mer de chef verzellt, dä het äuä chli es anders empfinde für das :p

ach damn, i wet au :(

Brain
09.06.2006, 13:00
ach damn, i wet au :(

bisch nid de einzig!

arroKant
09.06.2006, 13:02
du muesch wüsse wod here gosch, süs findsch nur di türe läde.

s edleschte quartier isch e SOHO (zum shoppe). döt findsch alles. hammer kleider- und schueläde. de yellowrat am broadway isch herrlich. de addidas shop isch au krass, voll imene abgfuckte gässli inere garage, ganz clean und er het edli old school adidas chleidig (nöd z vergliche mit dem in ZH).
mit umelaufe findsch i dem quartier au geili sache.

au no en tipp: ade 5th avenue, nöchi empire state building. new york yankee fanshop, han hammersache gfunde....

1 Monet Philly und e Wuche NYC! eini vo de geilschte ziite i mim lebe.....

The Blaze
09.06.2006, 13:44
falls di für basketball bzw d nba interessiersch:

http://www.nba.com/nycstore/

wackeltante
09.06.2006, 13:56
ich will auch nochmal. :(
aufm brodway chicago gucken. :love:

und mich zu tode shoppen, das kann man wirklich, aber adressen weiss ich keine mehr.

B.L.A
09.06.2006, 13:59
holler

nba store ish wükli z'empfehle wännd b-ball magsch, äs richtigs erlebnis paradies!

min favourite lade in ny ish michael k. 512 Broadway, jenäs customized kicks plus chasch motiv bringe zum uf sneaks, caps, shirts e.t.c airbrushe loh, häsch innerhalb vomenä tag!und hät au susht ganz gstyleti kleider.

city lite 585 8th avenue...

a dä fifth av findsch au jenäs shops und susht b'klyn oder spanish harlem/ harlem.

gad nebädem madison square garden findsch au na easy sneaker stores..
aber ish halt so, dass i jedem footlocker/ footaction meh oder weniger die glieche sache gfindsch.

one

are-p
09.06.2006, 14:18
uf dr 5th avenue heds dr sean john store... döt findsch no exklusivi sacha... vorusgsetzt sean john gfallt dr.

usserdem kanni no z'macy's empfehla. het a mega grossi abteilig mit urban-clothing. wia normal im macy's alles sortiart noch brand. isch imna zwüscha stock, glaub im 1.5 odr 2.5... im macy's kasch dr übrigens a shopping-card hola (gratis) denn hesch a gwüssi ziit (also min. 10 täg, vilicht au me, waiss nüm) ca. 12 % rabatt uf ALLES im macy's.

dr jays würi dä bim empire state building empfehla... dä in harlem het mr nit sooo passt vor uswahl her.

Bones
09.06.2006, 14:44
[B]haha, vergiss de! nyc isch echli e anderi grösseordnig wie inde schwiiz. do isch nüd mit "jo ich lauf eifach mol los", well dört chasch stundelang ei stroos derablaufe und landisch niene...

Öhm i bin ja detä gsi und all zu viel han mer also nid vorher usgschribä.
Aber ebä i bin Mittä im ganzä Chuechä gsi. Det hets vilicht scho eher na chli me Lädä ume.
Chunt halt scho au chli drufar wast suechsch.
Ebä anen Platteladä bin nie eifach aneglofä.

Comic Shops sinds au wert mal kurz inezluege. :)

_mc
09.06.2006, 14:58
http://www.superfuture.com/city/city/newyork/newyork.gif (http://www.superfuture.com/city/city/city.cfm?city=3)

sayla
09.06.2006, 15:19
Ah und wenn susch jemand gat nu wissti wo me di gliiche Sache in LA findet de wä das de öi in Ornig... ;)

thx

yeah,
verzellsch mir dänn wiäs in LA gsii isch...
ziehni mir im dez. iä..

:D

YouSuck
09.06.2006, 15:29
In Harlem ade 125th Street und South Bronx und in Manhattan die ganz 5 und 6th Avenue uschecke.... Ade 125th in Harmel isch au de Diplomats shop..

YouSuck
09.06.2006, 15:42
ah ja, wenn Basketball magsch und na während de Finals gasch, gan am abig is ESPN Center i de nächi vom Time Square. Live überträgig, riese steaks und nacher chasch ade bar abstürze oder ganz dobe go 3er werfe

Brain
09.06.2006, 16:12
Öhm i bin ja detä gsi und all zu viel han mer also nid vorher usgschribä.
Aber ebä i bin Mittä im ganzä Chuechä gsi. Det hets vilicht scho eher na chli me Lädä ume.
Chunt halt scho au chli drufar wast suechsch.
Ebä anen Platteladä bin nie eifach aneglofä.

Comic Shops sinds au wert mal kurz inezluege. :)

klar, wirdsch immer de eint oder anderi lade finde, aber wennde richtig viel gueti sache willsch muesch halt scho ebiz wüsse wo de ahne gohsch, damit es sich au richtig lohnt...

well eins isch sicher: wennde daheim bisch bisch pleite, so oder so :D

Bones
09.06.2006, 16:20
klar, wirdsch immer de eint oder anderi lade finde, aber wennde richtig viel gueti sache willsch muesch halt scho ebiz wüsse wo de ahne gohsch, damit es sich au richtig lohnt...

well eins isch sicher: wennde daheim bisch bisch pleite, so oder so :D

Ja klar seb isch eso. Went uf öpis girig bisch muesch scho luege das vorher scho weisch wo dass da findsch.

Und jep da mitm Geld chan i au bestätige. :lol:
Aber ebä mer isch ja nid alletage det.

Aber es isch würkli verdammt geil det.
S'isch d'Reise alle mal wert. :)

Brain
09.06.2006, 16:32
eh, dorum gang ich au jedes joor :D

Bones
09.06.2006, 16:35
Hehe geilä Siech.

Ja i gang sicher au wider irgend wenn. Aber git ebä au na anderi Eckä uf dä Welt...

_mc
01.07.2006, 21:29
wott im august none wuche uf new york.
weiss öbber gueti unterkunft, am liebschte im zentrum?
die hotels sind alli uhuere tür. gits nüt günschtigers, wo aber glich no einigermasse ok isch.
4tonne für ne wuche mit flug und unterkunft findi sscho deftig. ha iz aber ou no nid sehr lang gsuecht.

ha schon ke riese asprüch, aber kakerlakene unterem näscht wetti de glich nid grad.

Irma
02.07.2006, 00:03
naja, wenn nid grad zu aspruchsvoll bisch und s der nüt usmacht bi fremde z übernachte, chasch dich emal da (http://de.wikipedia.org/wiki/Gastgeberdienst) umeluege. bin mal goge couchsurfe (die siite isch momentan leider down...) und s isch voll spannend xi... und natürli gratis. :D dur d bewertige vu anderne bsuecher het mer au chli sicherheit, dass mer nöd die strübschte lüüte atrifft.

funkalicious
10.07.2006, 03:36
Für guete Sound wueri Blecker street (in Manhattan, nid Brooklyn) und i dere gegend umeluege, hät shops wie sand am mehr...

für chleider cha mer wuerkli eifach nur umelaufe und mehr findedt coole stuff

und ja, manhattan isch generell scho türer aber gwüssi läde sind prislich wie di andere stadtteil...also saubilig im verglich zur schwizz..

fekesh
10.07.2006, 09:20
Original geschrieben von _mc
wott im august none wuche uf new york.
weiss öbber gueti unterkunft, am liebschte im zentrum?
die hotels sind alli uhuere tür. gits nüt günschtigers, wo aber glich no einigermasse ok isch.
4tonne für ne wuche mit flug und unterkunft findi sscho deftig. ha iz aber ou no nid sehr lang gsuecht.

ha schon ke riese asprüch, aber kakerlakene unterem näscht wetti de glich nid grad.

youth hostel, banana bungalow...

emm
10.07.2006, 09:29
1. New York funktioniert in einzelne Shops: findsch eigentlich alles öberall. am eifachste ond türste: Macy*s. Alles a eim Ort, Ralph Lauren bis Urban Shit hed's alles. Billiger ond müehsamer: Brooklyn (am billigste ond müehsamste), d West Side allgemein, SoHo (det hani s letscht mol woni gsi be no de good old Russel Simmons vor sim Phat Farm Lade troffe:D) (obwohl ned vell billiger als d 5th Avenue). Brooklyn ned öbertriebe mit de Distanz ond halt e chli luege ond ned onbedingt met Fotiapparat ond em Bargeld i de Hand omelaufe (ond das Schild vom Bruce Willis in Die Hard 3 muesch au ned träge:D:D:D:D:D).

2. L.A. funktioniert meh in Malls. Get nor wenigi Shoppingstrasse (wörklich bekannt nor de Rodeo Drive, ond dete happig tür). soscht Foot lockers ond Shit i jedere Mall, Ross Dress for Less ond Marshall's Outlets au praktisch öberall, wo d änefahrsch, Cabazon Outlet zwei Stond vo L.A. ewäg in Richtig Oste (zwösche Las Vegas und San Diego grob gseit), det hed's wörklich ALLES. Falls en bestimmte Brand suechsch: check d Website ond de Store Finder.

Ah jo, öbrigens: was in New York au geil esch, esch d Lower East Side, Hafequartier. Muesch zwar chli sueche, aber wennd wottsch, wersch au dete Cash los!:D:D:D

EDIT: För Records in New York onbedingt Greenwich Village, dete eifach omelaufe. Hed's jensts Züg wo NIEMER könnt. Hed mer damals eine vo Roc-A-Fella empfhole, esch d härti, dete treisch döre, hani damals en Michael Jackson Zweitpressig gseh vo Thriller...

are-p
04.10.2006, 13:48
hollaa

waiss öpper grad paar guati stores bir jamaica avenue in queens? waiss nu dass döt deftig isch zum shoppa, aber waiss nit gnau wo bir jamaica avenue (also ca. welli nr.)...

thaaanks fo'help

wackeltante
04.10.2006, 21:04
hach ich geh morgen nach new york. wie schön. :love:

are-p
04.10.2006, 22:45
Original geschrieben von wackeltante
hach ich geh morgen nach new york. wie schön. :love:

yeah, freut mi. i gon am sa in 2 wucha... got also au nüm lang

wooohaaaa!!!!

lael_royalbc
01.11.2006, 14:46
mir flüge samschti ihre wuche uf nyc¨. wejss öper wo genau d big L wall isch?

dänke itz mal harlem 137th lenox av?!

wär dringend!

peace

_mc
01.11.2006, 18:14
Original geschrieben von lael_royalbc
mir flüge samschti ihre wuche uf nyc

wo pensch?

wott iz nächscht wuche def. ou gah.
chönnt bi kollegah for family penne, isch eifach 1h zug vo manhattan. iz weisi nid öbi das söu, oder öbi sones huere hostel söu bueche...

wackeltante
01.11.2006, 20:51
Original geschrieben von _mc
wo pensch?

wott iz nächscht wuche def. ou gah.
chönnt bi kollegah for family penne, isch eifach 1h zug vo manhattan. iz weisi nid öbi das söu, oder öbi sones huere hostel söu bueche...

miet dir doch n'auto. haben wir auch gemacht. haben auch ca 1 stunde von ny city weg gewohnt. zug ist nämlich dann schon genug teuer. und so ein auto mieten geht noch. ab 15 dollar pro tag. und auf den ami highways rumdüsen ist eigentlich ganz lustig.

hach ich will wieder hin. süfz.

lael_royalbc
02.11.2006, 12:20
in chelsea in manhatten diräkt beim madison square garden.

pro nacht zahlsch 109$ derfür hesch es doppel zimmer (dusche und wc tejlsch der mit 3 andere sötige zimmer). neu renoviert u rächt suber!

schrieb mer pn wenn adresse wosch (page usw...)

holla

_mc
02.11.2006, 20:53
http://static.flickr.com/62/221554725_5701521927.jpg

http://static.flickr.com/74/157842515_b63e1b0735.jpg

W 140th St & Lenox AveNew York, NY 10030 (http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=140th+and+lenox+new+york+city&ie=UTF8&z=17&ll=40.817244,-73.93846&spn=0.00613,0.010117&t=k&om=1&iwloc=addr)

Mano
12.06.2007, 15:46
ha ez grad ken neue thread welä uftuä...

chamer eine säge wiämer am gschiedschtä vom newark an time square chunt? taxi? wiäviel?

guru
12.06.2007, 15:51
Original geschrieben von Mano

chamer eine säge wiämer am gschiedschtä vom newark an time square chunt? taxi? wiäviel?

chasch dsubway dur bronx na.. taxi relativ tüür..und überhaupt ned schneller.. aber es erläbnis

Brain
13.06.2007, 11:03
taxi isch flatrate, 40$ oder so. und dank dem neue tunnel, wo sie baut hän isches mittlerwile (im verglich zu vorher) sogar verdammt schnäll uf manhattan...

wackeltante
14.06.2007, 11:45

würd auch öv nehmen, ist viel billiger und in der bronx steigen lustige gestalten ein.
http://ugly.plzdiekthxbye.net/small/s000.gif

Earthworm Jim
11.07.2007, 12:08
dayyyuuuuumm.... chas nüm erwarte z NY heavy dough z spende!! no fascht 2 mönet warte und i dere zit lerne und prüefige schribe, denn: it's goin dooown!! :D

2handz
11.07.2007, 12:26
würd auch öv nehmen, ist viel billiger und in der bronx steigen lustige gestalten ein.
http://ugly.plzdiekthxbye.net/small/s000.gif

Wenn vo Newark an Times Square willsch fahrsch secher ned dur d Bronx..

S Git Turnpike Express wodi direkt as P.A. Bus Terminal ade 42te bringt, 200m vom Times Square.

wackeltante
12.07.2007, 15:19
Original geschrieben von 2handz
Wenn vo Newark an Times Square willsch fahrsch secher ned dur d Bronx..

S Git Turnpike Express wodi direkt as P.A. Bus Terminal ade 42te bringt, 200m vom Times Square.

haiai, ich war bei jfk, haben sie natürlich recht.
xgüsi.

Sperrow
12.07.2007, 15:32
haiai, ich war bei jfk, haben sie natürlich recht.
xgüsi.

also ich glaube du verwechselst die bronx mit bk?

Brain
13.07.2007, 14:54
oder ihr verwächslet beidi öppis mit queens?

B-Skilla Ent.
30.07.2007, 19:29
newark ist new jersey... gibt einen shuttle bus zur penn station (34.st), das ist nahe beim time-square. glaub so 14 dollar...
taxi ist sau teuer, bis zu 80 dollar ein weg...

bzgl. shopping empfehle ich dir mal nach harlem zu fahren. subway zur 125th street und dann die ganze 125th runter... hat ein paar geile sachen...
aufm sugar hill hats am broadway auch ein paar nette shops, so zwischen 145th und 155th street...

was auch cool ist, sind die bronx. nimmst du line 6(grün) und fährst bis nach 3.Ave/149th st. und läufts da ein bisschen rum... die leute sind da eigentlich ganz freundlich...

dann ist noch nice... jamaica in queens. das ist endstation der E line. also jamaica center...
auch ein paar sehr coole spots...

ansonsten halt noch so das übliche downtown zeugs, aber das findest du sicher...

holla at you...

CBN

Gate17
30.07.2007, 20:13
nöchstä frühling au in NY.

wie gsehts us mit NBA und NHL ticks? NBA bini schomol gsi (toronto), allerdings dött kei chance gha uf NHL.

unterkunft? wa zahlt meh so ungefähr? au möglich zum appartments miete für 3-5 täg (4 lüüt)?

Jeca
30.07.2007, 20:49
...

Woodbury Common Premium Outlets
498 Red Apple Court
Central Valley, NY 10917
(845) 928-4000

Hammermässigs Outlet... Easy zum Anächo! Ab Port Authority (riesige Bahnhof) Nöchi 45igschti Wescht eifach in än Couch ihstiege, äs Stündli fahre und denn häsch alles uf ein Schlag... Jede Brand äs eiges Hüsli, für jede öppis däbieh und eifach unschlagbari Priise!!!

Checked's ab - äs lohnt sich. Tickets für d'Busfahrt inkl. Ihtritt chunnt mä i jedere Ticketstation über. Nochem Ihgang unbedingt rasch is Infohüsli go äs Voucher-Büächli abhole. Nomol zuäsätzlichi Prozent

:dance:

Ich gange jedes Johr dött anä - loh zwor amigs öppä 3 Mille ligge, aber chumä mit zwei vollne Koffere wieder retour... Neui Fraue- und Herregarderobe :-)

Mano
13.08.2007, 12:04
ich und zwei kumpels sind endi oktober für 2 nächt in nyc will mer vo det nacher witerreised. da ziit relativ knapp isch wämer nöd gross ziit verlüre mit special läde sueche. darum mini frag, isch macy's easy zum sich in churzer ziit komplett izdecke oder giz susch malls oder outlets wo ihr empfehle chönd?

Brain
13.08.2007, 12:07
ich und zwei kumpels sind endi oktober für 2 nächt in nyc will mer vo det nacher witerreised. da ziit relativ knapp isch wämer nöd gross ziit verlüre mit special läde sueche. darum mini frag, isch macy's easy zum sich in churzer ziit komplett izdecke oder giz susch malls oder outlets wo ihr empfehle chönd?

jup, wennde keini riese asprüch hesch wirdsch fündig im macys...

DaMasta
13.08.2007, 12:11
Original geschrieben von B-Skilla Ent.
newark ist new jersey... gibt einen shuttle bus zur penn station (34.st), das ist nahe beim time-square. glaub so 14 dollar...

bzgl. shopping empfehle ich dir mal nach harlem zu fahren. subway zur 125th street und dann die ganze 125th runter... hat ein paar geile sachen...
aufm sugar hill hats am broadway auch ein paar nette shops, so zwischen 145th und 155th street...

was auch cool ist, sind die bronx. nimmst du line 6(grün) und fährst bis nach 3.Ave/149th st. und läufts da ein bisschen rum... die leute sind da eigentlich ganz freundlich...

dann ist noch nice... jamaica in queens. das ist endstation der E line. also jamaica center...

ansonsten halt noch so das übliche downtown zeugs, aber das findest du sicher...

holla at you...

CBN

aber sind sho bitz die krasse viertel wo grad ufzellt hesh... ;)

B-Skilla Ent.
14.08.2007, 21:46
Original geschrieben von DaMasta
aber sind sho bitz die krasse viertel wo grad ufzellt hesh... ;)

just respect the people over there...

:hippie:

Big Ben
15.08.2007, 22:28
[QUOTE]Original geschrieben von Bones

Kleier: Dr. Jays (dä gröschti Ladä wo i je gseh han in Sache Kleider)

Eh, de Dr.Jays isch ja so crass, bin erst letschti gsi, und wenn hanni dete troffe: de X-Zibit...! Die geilste Schueh hend mich genau 20 Bugs kostet. Du bruchsch da sicher 2 1/2 stund um alles checkt zha!
Eifach hammer geile Lade.

zulupower
20.08.2007, 17:19
taxi ist sau teuer, bis zu 80 dollar ein weg.

Effektive $12 mit dem Shuttle-Bus, je nach dem welchen du nimmst. Mit dem COACH-USA kostet das Ding mehr, einfach die billigen, weissen nehmen welche gleich bei den Taxis stehen..

Adios

2handz
20.08.2007, 17:38

holla at you...

CBN

und Flatbush Ave. in Brooklyn. Eigentli zimmli ähnlich wie 125th Street.

Big Ben
21.08.2007, 21:31
Übrigens, wennd caps geil findsch, lug uf de Siete vo New Era, USA, und suech der de ofizielli Shopp in N to the York, nur Caps und riesig:-)!!!

Damnit
29.08.2007, 17:04
ahhh heb dini frässi :D:D ich will au gah ^^
Bin nur für 1 Nacht bim New Wark Airport gsi und vo det us wiiter uf L.A.

Aber all wo no nach l.a wännd mussi folgendes säge :

Zum shoppe isches am beschte (wie au scho gseid worde isch) ide Malls am beschte mal Macys uschecke (gihts e riiessee mall am west huntington drive)
au no guet zum shoppe isch natürlich venice beach aber det gfindsch halt nur so souvenirs und ich wür mal säge nöd die beschti qualität.. so gfälschte shit und so.. und igendöber hät mal gseid downtown seg guet zum shoppe.. down town chammers vergässe, det gfindsch nüüt.. am hollywood blvd, det wo de walk of fame isch gfindsch jennschte scheiss.. also vo new era bis au zoo york, louis vitton und so das züüg halt

L.A isch eifach e stadt zum hääärt chille ;) die geilscht stadt woni je gseh han
bald mal gahni nach NY .. ^^

Mano
12.10.2007, 14:09
isch mal eine idä bar oder restaurant vom marriot am timessquare xi, wo sich dreit? giz da dresscode oder so?

Bones
12.10.2007, 14:12
isch mal eine idä bar oder restaurant vom marriot am timessquare xi, wo sich dreit? giz da dresscode oder so?

brrr jap!!!!
Girigscht!!! :D

Aso mines Wüsse gits det nid en Dresscode nei.

Mano
12.10.2007, 14:16
brrr jap!!!!
Girigscht!!! :D

Aso mines Wüsse gits det nid en Dresscode nei.

ok wiä isches mitem platz? muess mä sich amelde oder chamer eifach verbi ga?

nik
12.10.2007, 14:23
hey mano gohsch au nach nyc? i flüge morn ab :D

Mano
12.10.2007, 14:26
ich flüg ein tag nachdem du dihei bisch... :)

Bones
12.10.2007, 14:28
ok wiä isches mitem platz? muess mä sich amelde oder chamer eifach verbi ga?

Phu ez wirds schwirig.
Aso ich glaub nid dass mir reserviert hend.
Aber Lüt hets scho gha, aso eher vollä.
Sind irgendwenn mal nachm z'Nacht ässe det na eis go trinke.

Geils Dessert Buffet hends au:) , aber $$$

Aber ja went unbedingt det hi wetsch chasch dennä ja scho easy vorher husch alütä.

nik
12.10.2007, 14:30
ich flüg ein tag nachdem du dihei bisch... :)

stimmt, heimer jo schomol devo gha... sorry

Mano
12.10.2007, 14:39
stimmt, heimer jo schomol devo gha... sorry

du easy, viel spass det äne...

Mano
16.07.2008, 09:16
irgendjemand noch hinweise, tipps nicht nur shopping, dürfen auch allgemeiner natur sein.

freu mich schon wieder extrem auf NY. vorallem "glow in the dark tour" im ausverkauften garden!:dance:

soko
16.07.2008, 10:50
zum shopping wurde ja schon genug gesagt, noch ein paar tipps zum lecker essen:

Alle am Times Square (wo genau weiss ich nicht mehr -> googlen):

- Fresh Mex (Burritos usw.)
- Dave & Buster's (Essen und nebendrann gleich Spielsalon)
- Fridays (sehr leckere Spareribs, Steaks usw.)

Brain
16.07.2008, 11:48
ich esse nur bei dave's quality meat :D ;)

nein, ernsthaft: www.outback.com hrrrrrr!

Al P.
18.11.2008, 18:23
werde im januar für 3 monate nach ny abhauen. wie siehts aus mit alkohol und clubbing unter 21? absolut keine chance?

shopping tipps hab ich ja jetz genug ;)

boogie girl
18.11.2008, 20:18
REX, seisch bisch wider zrugg usm graubünde^^ bisch ebe doch du gsi im zug uf chur am friitig wo sich sorge gmacht het weg de ID im gepäck und chader dezue na säge- nim die mit will das interessiert si eh ned, deswege muesch sicher ned hei oder döfsch ned in flüüger, tues eifach it täsche ned is handgepäck, die interessiered sich für sprängstoff und droge :D öb denn demit inechunsch- different question.
vill spass im empire state building. :p

Al P.
19.11.2008, 12:28
whuat? bisch du en stalker? :D

jaja vol, machi glaub wüki so. sött eich kes problem sii, sött efach det äne warschindli nöd mit zwei IDs umelaufe :D

K-Baller
19.11.2008, 12:47
ID chasch vergässe :o...........kennes ned und wennds au ned Kenne :nuggi:

hend be eus emmer Pass welle gse...........au em Supermarkt. De söttsch emmer debi ha ;)

hend ne mal bem ne NBA-Match im Rucksack vergesse womer scho abge hend und nacher welle go Bier kaufe..........kannste knicken :kotz:

Biggie
19.11.2008, 15:39
Aso i ha ä wuche mit Kreditcharte zaut (wo si uswis wei gseh) auk kouft, Usgang u aues... u ha niiiiiiiiiie dr Pass brucht.. ha abwächsligswis ID odr Fahruswis zeigt, pass isch im hotel blibe..

NY Shoppe.. harlem obe, Brooklyn unbedingt at Fulton street (ämu für sneakers, bruutau) Michael K in Soho, seehr geile ladee het aaues! schüsch Soho (BBC, Bape, Kid Robot, etc) u natürlech t Flightglubs, Finishline, Champs... u nid vergässe Macy's!!! geisch dr t Visitor charte ga mache, hesch uf aues 11% u när hets dr geilscht Misch immer abe gschribe vo 25-75%

ässe :

Bubba Gump am Time Square
Southern Hospitality - 1460 Second Ave
jackson Hole Burgers - gits paar lokau, check http://www.jacksonholeburgers.com
und ä kolleg het gseit, Papa John's Pizza - gits o paar, check http://www.jacksonholeburgers.com
ar 38st zwüsche 6 u 7 Av hets sone geile Diner, aber weis nümm winer heisst.. so mau wenn ir nöchi bisch z Morge/Mittag :D

i wott gad widr ga.. bi ersch gad gsi, öppe di geilschti Wuche gha wos git, haha.. Halloween, NYC Marathon und natürlech t Wahle - isch ds lut gsi am Time Square wo dr Obama Presidänt isch worde :D

Ben Dana
19.11.2008, 15:51
scheisse ich wot au wieder gah....söt mich aber zwüsche NYC und tokyo entscheide, NY isch halt einiges günstiger, i jedere hinsicht....

K-Baller
19.11.2008, 15:56
wott au weder ga.................guet es Johr här eze............hett mer recht chöne spare det ene met em Kurs ede dem Jahr :mad:

soko
19.11.2008, 15:57
chami da grad aschliesse, aber zum glück scho buechet für nächscht april, LA-Vegas-NY ohjaaa :D

K-Baller
19.11.2008, 16:01
grobi Combo :eek:

hoffe klappet next year au weder.....................aber da mal es auto miete und bez umecruisen :D

Al P.
19.11.2008, 17:32
ID chani echt vergässe? isch ja schlussändli sowas winen pass...staht ja druf schwiiz blabla, isch ja offiziell. müends ja näh?

Onkel_Agathe
19.11.2008, 17:56
Aso i ha ä wuche mit Kreditcharte zaut (wo si uswis wei gseh) auk kouft, Usgang u aues... u ha niiiiiiiiiie dr Pass brucht.. ha abwächsligswis ID odr Fahruswis zeigt, pass isch im hotel blibe..

NY Shoppe.. harlem obe, Brooklyn unbedingt at Fulton street (ämu für sneakers, bruutau) Michael K in Soho, seehr geile ladee het aaues! schüsch Soho (BBC, Bape, Kid Robot, etc) u natürlech t Flightglubs, Finishline, Champs... u nid vergässe Macy's!!! geisch dr t Visitor charte ga mache, hesch uf aues 11% u när hets dr geilscht Misch immer abe gschribe vo 25-75%

ässe :

Bubba Gump am Time Square
Southern Hospitality - 1460 Second Ave
jackson Hole Burgers - gits paar lokau, check http://www.jacksonholeburgers.com
und ä kolleg het gseit, Papa John's Pizza - gits o paar, check http://www.jacksonholeburgers.com
ar 38st zwüsche 6 u 7 Av hets sone geile Diner, aber weis nümm winer heisst.. so mau wenn ir nöchi bisch z Morge/Mittag :D

i wott gad widr ga.. bi ersch gad gsi, öppe di geilschti Wuche gha wos git, haha.. Halloween, NYC Marathon und natürlech t Wahle - isch ds lut gsi am Time Square wo dr Obama Presidänt isch worde :D

danke für diese tip's heute in ner woche bin ich in nyc...unglaublich=)

Biggie
19.11.2008, 18:20
ID chani echt vergässe? isch ja schlussändli sowas winen pass...staht ja druf schwiiz blabla, isch ja offiziell. müends ja näh?

schön lisisch aues hie inne...

äbä, ig ha dr pass nie brucht.. ussert natürlech bim ireise..
K-baller het nä äue viu brucht.. nimmshc ne aut mit, gsesch nach 2 tag ob ne bruchsch.. u schüsch, isch ja nid soo riiiiesieg..

Biggie
19.11.2008, 18:22

hoppala - natürlech http://www.papajohns.com

Al P.
19.11.2008, 18:28
schön lisisch aues hie inne...

äbä, ig ha dr pass nie brucht.. ussert natürlech bim ireise..
K-baller het nä äue viu brucht.. nimmshc ne aut mit, gsesch nach 2 tag ob ne bruchsch.. u schüsch, isch ja nid soo riiiiesieg..

ha scho mitgläse, aber nur wills bi dier klappt het, heissts nöd es klappt immer.

ja ich probiers efach. aber was isch ned so riesig? mich kackts efach aa weni a ke alk und clubbin chume 3mönet lang.

Biggie
19.11.2008, 18:37
ha scho mitgläse, aber nur wills bi dier klappt het, heissts nöd es klappt immer.

ja ich probiers efach. aber was isch ned so riesig? mich kackts efach aa weni a ke alk und clubbin chume 3mönet lang.

ahaaa, dir geits um ds :D ja oke.. Clubbin wird eh nid sooo liecht z NY..

und so wie ig ds ha gseh lö si di deune orte i club ine, jedoch chunnsch eifach nid a auk...

i ha gmeint dr Pass isch ja nid so gross für ne mit z näh.. aber ja, bringt ja nix wenn z jung bisch..
sorry, i ha nid mitgläse bzw. schribe ersch sit dere site mit...

Al P.
19.11.2008, 18:44
ja voll easy. de pass nimi sicher mit zum ireise und so. muesi ja. etz hani halt no d möglichkeit e ID vo öpperem mitznäh wo scho 21i gsi isch für alk und clubbin det.

ja ischmer scho rächt weni in club inechum und ke alk dine. cha ja vorher suufe. naja, ich lah mi überrasche.

nik
19.11.2008, 18:51

gang nach harlem und hol der e fake id, het mini perle au so gmacht

süsch chunts halt äuä uf de club drufah obs schwierig tüe wäg alk u so

und, i empfieles do sicher scho zum 100schte mou: http://www.leopardloungenyc.com/events/freestylemondays.html
freestyle monday mit liveband imne härzige chline club, black white and yellow people, absolut friedlech und unkompliziert, mer hei sogar dinne chöne rauche und wäg alk set döt au keis problem si...

und natürlech es absoluts must: http://www.apollotheater.org/ - home of the legends
am mittwuch unbedingt go newcomer night inezieh, döt stimmts publikum ab wär wieterchunt... comedy, rap, soul, tanz und alles mögleche am start. absolut HAMMER!!!
döt hei lüüt wie jay-z, diddy, dmx, fat joe, michael jackson usw. gwunne, cha also guet si das döt en uprising star gsehsch bevorer gross usechunt ;)
http://www.apollotheater.org/PDF/Previous_AmateurNight_Winners.pdf

und, au obligatorisch: es I LOVE NY Shirt chaufe :D

Al P.
19.11.2008, 18:54
ja aber isch e echti ID vo da mitnäh nöd besser als sone fake ID? will wenns di mit dere verwütsched chasch grad widr hei.

boogie girl
20.11.2008, 00:16
whuat? bisch du en stalker? :D

jaja vol, machi glaub wüki so. sött eich kes problem sii, sött efach det äne warschindli nöd mit zwei IDs umelaufe :D

ich bi eifach eis abteil witer vorne gsässe und ihr sind so luut gsi, ich glaub de ganz zug het bscheid gwüsst wo wie wenn du weggahsch ;-)

ATLRS
20.11.2008, 00:56
ja aber isch e echti ID vo da mitnäh nöd besser als sone fake ID? will wenns di mit dere verwütsched chasch grad widr hei.

Ja nimm unbeding eini vo dihei mit. Wenn Schwiiz drufstaht und hesch na en akzent und gsesch aendlich us wie ufm foto chunt das guet.
Und ja ID langet, Fahruswiis au. Ich rocke nur de Pass willi mini ID dihei vergesse han...

Next wuche bini au z NYC:-)

Al P.
20.11.2008, 01:33
ich bi eifach eis abteil witer vorne gsässe und ihr sind so luut gsi, ich glaub de ganz zug het bscheid gwüsst wo wie wenn du weggahsch ;-)

haha das isch wägem bier :D was hämmer no gschnurrt?

boogie girl
20.11.2008, 12:53
haha das isch wägem bier :D was hämmer no gschnurrt?

t touris wo münd warte und zahle zum luege und du wo eifach chasch inelaufe, dini sorg das si dich us irgend eme grund ned ireise lönd (ja kein rucksack oder portmonee mitne wo mal gras drin gha hesch oder so, götti het lebenslangs ireiseverbot weg hanfsame im rucksack wos gfunde hend)...
eeehm, wener endli chönd usstige und dini jungs wo sich gweigeret hend dir namal es bier z geh und du denn doch eis gno hesch.
haarstroibendi theorie vo allne amis mit waffe under de jagge und toti da toti det :D in etwa so, sehr amüsant gsi haha

vill spass in NY cideeeey, gange im februar, jippieee

Al P.
20.11.2008, 13:34
t touris wo münd warte und zahle zum luege und du wo eifach chasch inelaufe, dini sorg das si dich us irgend eme grund ned ireise lönd (ja kein rucksack oder portmonee mitne wo mal gras drin gha hesch oder so, götti het lebenslangs ireiseverbot weg hanfsame im rucksack wos gfunde hend)...
eeehm, wener endli chönd usstige und dini jungs wo sich gweigeret hend dir namal es bier z geh und du denn doch eis gno hesch.
haarstroibendi theorie vo allne amis mit waffe under de jagge und toti da toti det :D in etwa so, sehr amüsant gsi haha

hahahaha geil sones gspröch mal vonere ussestehende zghöre. ich bi im februar immer no det. wend problem hesch, mälde :P haha

headhunter
20.11.2008, 13:36

HAHAHA :D

rex het eine zvil ka

Al P.
20.11.2008, 13:43
normal oder ;)

boogie girl
21.11.2008, 11:51
hahahaha geil sones gspröch mal vonere ussestehende zghöre. ich bi im februar immer no det. wend problem hesch, mälde :P haha

ich weiss wie lang du dete bisch haha :-D easy wohne bimne kolleg de isch iheimisch :-) sötti scho z schlag cho.
und ebe, luegsch das ned verschosse wirsch hahahaa :D;)

Al P.
21.11.2008, 12:39
...oder verhaftet ;)

boogie girl
21.11.2008, 18:08
...oder verhaftet ;)

mindistens!!!!

ATLRS
28.11.2008, 21:14
het na oeper irgendwelchi usgangs tipps? (dringend;-)

OB ONE
26.01.2009, 10:36
hey leutz, ich wird so wie's usgset am fritig für e wuche gah.

chan mer öpert na paar shopping tipps geh user de dr. jays, footlocker und de macy's :D

thxx¨

ha de thread scho duregluegt, aber falls öper was neus hät nur anedemit :p

Aightgenossen.ch Team
26.01.2009, 10:45
günstige flüge gibts hier: http://clk.tradedoubler.com/click?p(18856)a(967710)g(372252)

Biggie
26.01.2009, 12:21
Soho, fertig.. der fingsch gnue sache.. eifach unbedingt i Michael K. ga, dä lade isch angers geil.. när Supreme lade, Alife Store, BBC Store..
und ja Macy's isch zwar 0815, aber dert fingsch aaaaaaaaaaues!!!!

Anfänger
21.06.2010, 09:00
kann mir jemand ein paar günstige Stores in Brooklyn oder der Bronx empfehlen?
Wo kriegt man wirklich den günstigsten Shit in NY?
bin auch bald da

Harris
22.06.2010, 16:22
da findest an jeder ecke was...glaub mir!

tenderloin-kid
13.09.2013, 17:34
Die letzten Beiträge in diesem Thread haben doch auch schon einige Jahre auf dem Buckel.

Gibt es aktuellere News zu NYC betreffend Shopping, Ausgang, Graffiti, Food etcetera?

Sind um Weihnachten eine Woche dort.