Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : RB6 - Remix Battle VI


Patrock
12.06.2006, 21:38
http://www.xthost.info/patrock/RB6_smallb.gif


Werte Zaightgenossen, das Warten und Stürmen hat ein Ende. Der Remix Battle geht in die 6. Runde, und dieses Mal geht so mancher Wunsch in Erfüllung, denn wir haben ein Deluxe Acapella am Start! Citer Sous Terre (die einigen hier bereits ein Begriff sein sollten) haben uns das Acapella ihres Tracks "Avant Maintenant" zur Verfügung gestellt, und der geht ab wie'n Zäpfchen.

Das schöne an der Sache ist:
1.) Der Track is relativ schnell (94 bpm) und die Emcees haben Skills
2.) Der Battle wird offen geführt, also kann jeder posen und prahlen.
3.) Das Acapella ist auf französisch, und das wurde ja in der Vergangenheit schon oft gewünscht (und der Kantönligeist bleibt aussen vor).
4.) Citer Sous Terre sind auf keinem Label gesignt, also bleibt alles schön bei der Kunst, und drum:
5.) Es gibt nichts zu gewinnen ausser Ruhm und Ehre (also gibt's keine Releaseversprechen und auch keine billigen Betrugsversuche)


-------------------------------

Ablauf:
1. Die Leute, die gerne am Battle teilnehmen würden, haben knapp 3 Wochen Zeit, das Lied zu remixen.

2. Die Abgabe der Remixes erfolgt über unsere UPLOADPAGE (http://www.artcoremusic.info/battles/mp3upload/) (Passwort: rb6upper)
Zusätzlich steht es jedem frei, seinen Remix im Remixes-Thread (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=22938) zu posten.

Letzter Abgabetermin:
2. Juli 2006, 23:59 Uhr.

3. Danach startet ein Voting, das einskommafünf Wochen lang ist, in dem alle Remixes präsentiert werden und jeder Forum-User den Sieger des Battles mitbestimmen kann.

4. Der Sieger wird durch eine Erwähnung in der Hall of Fame (http://www.aight-genossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=7403) belohnt werden.

Regeln:
- Es kann jeder, ohne Anmeldung, mit EINEM Remix teilnehmen.
- Für den Remix muss das Acapella verwendet werden. Es darf jedoch nach Belieben verändert werden, und es sind natürlich so viele zusätzliche Soundquellen wie erwünscht erlaubt.
- Der Remix darf nicht länger als 6 Minuten sein.
- Der Remix muss bei der Abgabe in mp3-Format mit maximal 192 kbit Qualität kodiert sein.


Acapella:
Citer Sous Terre - Avant Maintenant (Acapella) (http://web.whosting.ch/Triogrande/RemixBattle6/acapella.mp3)
(Tempo: 94 bpm)
Original:
Citer Sous Terre - Avant Maintenant (Original) (http://web.whosting.ch/Triogrande/RemixBattle6/avantmaitenant.MP3)

Weitere Infos zu Abgabe und Voting folgen wie gesagt noch.
Fragen oder Anregungen können hier gepostet, an beatbaubattle@aight-genossen.ch oder per PM an Kinght oder mich gerichtet werden.
Möglicherweise ändert sich der Inhalt dieses Threads noch, daher ist es sinnvoll, dies von Zeit zu Zeit wieder zu überprüfen.

http://web.whosting.ch/Triogrande/RemixBattle6/rb6-2.gif

DaMasta
12.06.2006, 21:55
yeeeeeehaaaaaaaa voll z geil! es french acca!!!!!!

thx jungs!

Domi
12.06.2006, 21:58
Original geschrieben von Patrock
Acapella:
Citer Sous Terre - Avant Maintenant (Acapella) (http://web.whosting.ch/Triogrande/RemixBattle6/acapella.mp3)
(Tempo: 94 bpm)
Original:
Citer Sous Terre - Avant Maintenant (Original) (http://web.whosting.ch/Triogrande/RemixBattle6/avantmaitenant.MP3)




hehe, Hammer!

Isch dr Original Beat vom Spenza?

Und schnäu....? i hätt iz eis über 100bmp erwartet ;)
Aber isch easy!

DaMasta
12.06.2006, 21:59
Original geschrieben von Domi

Isch dr Original Beat vom Spenza?

so wit ich weiss ja. di cd ish ja z lade oder?

Patrock
12.06.2006, 22:05
Nene, der hier is bisher noch nicht veröffentlicht.
und ja, das original is vom spenza.
und 94 bpm is rasen schnell verglichen mit 81 (Grime) und 85 (David Hodges) und 86 (Gimma). Nur der Lü war gleichschnell...

Knight
12.06.2006, 22:13
pfscheeeeeeeaaaaaa.

ich lieb den pat noch.

yea ich verstehs zwar nicht aber das tönt schon politisch. :hippie:

um was gehts?

hab einfach bisschen angst das die zeit jetzt nicht mehr reicht..

Ruedi Snare
13.06.2006, 12:37
pfait!

snub
13.06.2006, 13:56
Yes. Cools accapella! :O

xdope
14.06.2006, 11:08
Ja, würkli ganz härts Accapella! Geili Sach..

S'Original aber nid so min Style...

Aber glich wird ä geils RB6!

Oli_van_Oel
14.06.2006, 15:07
Original geschrieben von Knight
yea ich verstehs zwar nicht aber das tönt schon politisch. :hippie:

um was gehts?

konfus
16.06.2006, 21:00
yerr keile sheiz! prää!

Ruedi Snare
20.06.2006, 02:07
uf welä server chanmä jetzt d'remixes ufäbeamä?

Emschii
20.06.2006, 10:59
:blingblin das seit alles :D

Ruedi Snare
20.06.2006, 13:13
keils accabella hehe

pin fasch fättig, drum zäg, wo ane mitm?

Patrock
20.06.2006, 15:05
Eigentlich hatte ich ja vor gehabt, diese geile Upload-Script wieder in Betrieb zu nehmen, aber ich weiss nicht wie und der Knight is im Moment nicht erreichbar...

Also machen wir's so...
Fertige Remixes schickt ihr an beabaubattle@aightgenossen.ch
Jeder eingegangene Beat wird mit einem Antwortmail quittiert, also meldet euch wenn ihr keins bekommt.
Zusätzlich könnt ihr euren Remix im Remixes-Thread (http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?s=&threadid=22938) posten. Wenn einer seinen Remix posten will aber keinen Webspace hat, soll er mir beim schicken bescheid sagen, ich schick dann einen Download-Link.

Wer seinen Remix zu früh postet, läuft Gefahr, dass ihn die Leute zum bis Voting schon zu oft gehört haben (ich sprech aus Erfahrung, hehe...), also wartet mit dem Posten lieber noch n bisschen.

Fletsch
20.06.2006, 16:08
Original geschrieben von Patrock
Eigentlich hatte ich ja vor gehabt, diese geile Upload-Script wieder in Betrieb zu nehmen, aber ich weiss nicht wie und der Knight is im Moment nicht erreichbar...


Frag doch mal den Fletsch, der hat ja das Script eingerichtet.

Musch eh wieder mal in MSN cho..i've got niuus.

konfus
20.06.2006, 16:26
Keil, ech pen au tscho fasch pfertig! Prä!

Memory is getting low seit es FL, aper tä Shit wirt high :p

Ah ja Patrock: CD's sind palt uf te Bost...has gfunnnte. Prä!

Patrock
20.06.2006, 16:29
kuhl. pfielen tank.

Ruedi Snare
21.06.2006, 12:05
Original geschrieben von Patrock
Wer seinen Remix zu früh postet, läuft Gefahr, dass ihn die Leute zum bis Voting schon zu oft gehört haben (ich sprech aus Erfahrung, hehe...), also wartet mit dem Posten lieber noch n bisschen. okilidokili denn warti nochli mitäm upload vom remix :)

LKB
22.06.2006, 20:44
shit, und ich gsehs ersch hüt, hehe...

voll khail...

bäck tu sä ruuts stail...

ohni dass mä öpis chan gwünne. das isch echt än feine zug gsi! s ganze isch jo scho langsam usem rueder glaufe..

Ruedi Snare
24.06.2006, 13:57
yeaahhhhhhrg g g..... hmm gar nöd übel herr kilar rmx gfallt...

Fletsch
24.06.2006, 14:33
Uploadpage läuft!!

LINK ZUR UPLOADPAGE (http://www.artcoremusic.info/battles/mp3upload/)
Passwort: rb6upper

Als eingesendet gelten nur Files die entweder über die Uploadpage hochgeladen oder uns per Email (beatbaubattle@aightgenossen.ch) zugesendet werden.

Ruedi Snare
26.06.2006, 12:24
Original geschrieben von Patrock
Wer seinen Remix zu früh postet, läuft Gefahr, dass ihn die Leute zum bis Voting schon zu oft gehört haben (ich sprech aus Erfahrung, hehe...), also wartet mit dem Posten lieber noch n bisschen. schönä gsi hehehee jetzt händ alli ankschtt do ihrän mix driizschtellä.. macht überhaupt wär mit? isch so bedänklich wenig los uf dem board... däbii isch das mit aaaaaaaaabschtand s'geilschtä acapella wo mir beatbaschtler do inä je vorgsetzt becho händ... erm.. find ich...

Patrock
26.06.2006, 12:44
Ich!

Ich bin sowas von dabei, ihr könnt eigentlich alle aufhören. Hehe.

Ruedi Snare
26.06.2006, 12:52
yeahr denn sind mir schomol mindäschtäns 3 mitschtriitär... ich, du und kilar :)

LKB
26.06.2006, 12:56
yo, also i muen echt no luege, ob i ziit find. aber i hoffe's eigentlich scho. isch echt fascht s beschte aca.
lügner hani doch no bitz geiler gfunde, säb han i vorallem au verstande ;)


halt die klappe patrock! i demfall mach i glich au mit, hehe

Oli_van_Oel
26.06.2006, 17:42
Ich bin auch schon halb fertig. (Ich möcht' mich ja jetzt schon fast für meinen Remix entschuldigen... :D )

Ich wüsste aber immernoch ganz gern, worum's eigentlich geht... Bin leider des Französischen nicht mächtig.

Swift
26.06.2006, 18:53
Yo, das Problem hatten wir wohl alle... auch schade, dass der Track keinen Refrain hat.. Oder hab ich den auch übersehen? :) Ich mag Refrains

Patrock
26.06.2006, 18:59
der track heisst ja avant (früher) - maintenant (heute), sie erzählen so n bisschen wo sie herkommen, wie sie zu dem geworden sind was sie heute sind. so wie ich das verstanden hab. aber ich hab auch nicht alles verstanden, muss ich zugeben.

slarc
26.06.2006, 19:42
jo isch würkli as cools aca! han auno was gmacht... han no an beat ka wo i gfunda han as passt supper dazua.. iar ghörends jo denn :)

Jo an refrain wär cool gsi... bsundrs zum as bitz cuts odr was driztua.. abr wemma auno an refrain macht wärs uu huara zlang! wases asso schu isch... (asso bi miar) :)

Oli_van_Oel
26.06.2006, 20:07
Ok, danke Patrock!

Jepp der fehlende Refrain ist für mich auch 'ne Herausforderung beim Arrangement. Da häng' ich noch... Aber was soll's, geht scho irgendwie.



*hust* SRB1 *hust*

MainEvent
26.06.2006, 20:08
gitts irgendwo infos zu dene "citer sous terre"?

no nie fo dene ghört :confused: :(

spenzasequenza
26.06.2006, 21:14
das sind zwei easy wälschi, wo iner gliiche schüäl sind, wiä ich, und nähment ab und züä es paar raps hiä bi miär üf...

het scho zwei zedes vo denä gratis gäh, aber leider isch der plunder scho nimmä ufem server... sorry...

abär ich fröie mi uf d remixes!
viliicht machi no sälber einä... hahaaaaa

konfus
28.06.2006, 17:12
Shiääätt han scho zwei gmacht gha, aber dummerwiis hani dänn grad spontan beidi beatz für was anders brucht.. :( ez wirds knapp und git glaubs hüt obig no en anefätz. Aber s'Acca rockt ächt...freu mi scho ufs erscht Album uf Vinyl oder so ;) ich hoffe min Wink dringt dure, hehe..

LKB
28.06.2006, 20:41
i han au scho chli afgfange, aber bis jetzt isch no nünt gschids usecho. i han jo scho no bis am sunntig ziit oder?

vilicht han i jo jetzt denn zmol die ultimativ idee... aber mitmache tuen i uf jedä ;)

Domi
28.06.2006, 21:42
Original geschrieben von LKB
i han au scho chli afgfange, aber bis jetzt isch no nünt gschids usecho. i han jo scho no bis am sunntig ziit oder?

vilicht han i jo jetzt denn zmol die ultimativ idee... aber mitmache tuen i uf jedä ;)


Mir geits glich :)
Vilich chunt ja no diä perfekti Idee und schüsch posti eifach dä shit woni gmacht ha :D

Knight
29.06.2006, 19:05
Ich lebe noch!

Jaja. Hammerbattle. Aber ich bin gerade dabei, meine Abschlussrüfungen zu schreiben. Super timing.

Also rechnet bitte damit, dass ich den Abgabetermin im Notfall ganz egoistisch und diktatorisch verschiebe, auch wenns niemandem passt. Ich will mitmachen.

Und den Begriff SRB1 vergesst ihr bitte für den moment, ist ja auch egal. :p

Sorry Pat für s'nichtantworten, aber jetzt braucht ihr mich nicht mehr, oder?

LKB
29.06.2006, 23:11
Original geschrieben von Domi
Mir geits glich :)
Vilich chunt ja no diä perfekti Idee und schüsch posti eifach dä shit woni gmacht ha :D yep, bi mir ischs passiert. isch jetzt nöd grad die oberhammer-idee gsi. aber immerhin was akzeptabels :D

@knight: was verschiebe? muesch die halt übers wuchenend im studio ibschlüsse und vollgas geh ;)

Patrock
29.06.2006, 23:31
Original geschrieben von Knight
jetzt braucht ihr mich nicht mehr, oder?
rein emotional werde ich nie ohne dich sein können, mein schatz, das weisst du doch... hehe...
ne, alles in butter, wir kommen klar.

Domi
30.06.2006, 00:59
Original geschrieben von LKB
yep, bi mir ischs passiert. isch jetzt nöd grad die oberhammer-idee gsi. aber immerhin was akzeptabels :D




Bi mir no niid :mad:





:)

snub
30.06.2006, 12:58
Also, ich mach au mit, aber ich han glaubs ehh d’Statischterolle. :o

Was isch SRB? Super-Remix-Battle? :p

miz
30.06.2006, 18:51
hui, hammer fetts accapella.hoffe ich schaffs dasmal wieder zum mitmache! bin hüt grad vom WK heicho, aber bis am 2juli söti schona öpis anebringe.

greetz

Ruedi Snare
01.07.2006, 16:39
yeah jetzt simmer scho z'8ä bRrrrrrra! git jo wohl än negativrekord was teilnehmerzahl betrifft, und das obwohl das acapella würklich brännt.... oder sind eifach all erscht morn nacht am 12i schön uf dä abgabetermin anä fertig?..... hmmmmm..

-kaput-
02.07.2006, 03:44
ender weniger:D scho guet u so,aber eifach kei ziiiit

Ruedi Snare
02.07.2006, 11:33
looooooooos jetzt :)

snub
02.07.2006, 14:06
Hm... Badi oder de Beat fertig mache? :hmmm:

Domi
02.07.2006, 14:20
Original geschrieben von snub
Hm... Badi oder de Beat fertig mache? :hmmm:



I mache beides :)
Und när muessi no packe :(


Huerre stress hüt dr ganz Tag :rolleyes:

oli_mc
02.07.2006, 14:50
Original geschrieben von Ruedi Snare
yeah jetzt simmer scho z'8ä bRrrrrrra! git jo wohl än negativrekord was teilnehmerzahl betrifft, und das obwohl das acapella würklich brännt.... oder sind eifach all erscht morn nacht am 12i schön uf dä abgabetermin anä fertig?..... hmmmmm..
bi de RB's bini bis jetz immer am Start gsi, aber im Momänt fäuht mir ächt d'Ziit, zum öppis mache... es angers Mou wider!


Peace

LKB
02.07.2006, 14:57
i han irgendwie s gfühl, dass s nivea bi dä rb's höcher isch, wiä bi dä bbb's, aber vilicht mein i das jo au nur. wär jetzt no kuhl, wenn no äs paar lüütlis würded mitmache. wohrschinlich macht niemert mit, wels kein priis meh git :D vilicht aber au eifach, wels viiiiel z heiss isch zum im studio hängä ;)

Fletsch
02.07.2006, 19:05
Original geschrieben von LKB
i han irgendwie s gfühl, dass s nivea bi dä rb's höcher isch, wiä bi dä bbb's, aber vilicht mein i das jo au nur. wär jetzt no kuhl, wenn no äs paar lüütlis würded mitmache. wohrschinlich macht niemert mit, wels kein priis meh git :D vilicht aber au eifach, wels viiiiel z heiss isch zum im studio hängä ;)

En Remix z mache isch ja au eifacher als en Beat mit paar vorgschribne Samples ;)

Liht warschindlich a dem.

Ich han leider kei Ziit was z mache! BBB denn wieder!!

Knight
03.07.2006, 00:48
dass jetzt doch noch 15 (wow sind das viele) remixes zu stande gekommen sind, macht mir einen kleinen strich durch die rechnung.

trotzdem:
ich plädiere
auf eine verschiebung des abgabetermins um zwei wochen.

und rechne deshalb mit einer verschiebung um eine woche.

damit die vielen armen menschen, die gerade prüfungen irgendwelcher art schreiben müssen, vielleicht doch noch was remixen können.

bitte.

:(

Fletsch
03.07.2006, 01:06
Mir isch das glich! Isch öper degäge?

LKB
03.07.2006, 01:48
naja...weiss nöd...also...
jo 1 wuche isch scho easy...

Patrock
03.07.2006, 09:18
ich hab grundsätzlich nichts dagegen, aber ich find's a bisserl doof dass du erst nach ablauf der frist damit kommst. aber 2 wochen find ich deutlich zu viel. Eine woche muss genügen, lieber sogar noch weniger. Sonst haben wir alle die verarscht, die sich jetzt am Schluss noch ins Zeug gelegt haben.

Emschii
03.07.2006, 10:32
Wenns tatsächlich e verlängerig git, denn schick ich min beat in spötischtens 3-4 täg no ii!:D aber für das müender no e offizielli bestätigung usegäh das mer nochli ziit hät, wer aber ken untergang wenns nöd de fall wär :rolleyes:

also gits jetzt e verlängerig oder nöd :confused:

Patrock
03.07.2006, 10:34
Also jetzt hochoffiziell:

Ja, es gibt eine Verlängerung.
Neuer Abgabeschluss ist Sonntag, 9.7.2006, 23:59 Uhr.

snub
03.07.2006, 10:36
Aber die wo ihri Sache scho ufeglade händ chönds scho nomal mache, oder?

Patrock
03.07.2006, 10:41
Ja, wär ja sonst unfair. Wer seinen Remix noch ein bisserl Fein-Tunen will, soll bescheid sagen, dann wird der bereits eingeschickte wieder gelöscht.

Ruedi Snare
03.07.2006, 11:56
naja wenns denn muäss sii..... aber so biräbissrl verarsche isch das jo scho heetsch jo scho chonä chli früänär mit dim begehrä do iifahrä, jetzt händ denn alli s'gfühl si müässät nochli a iräm mix umäschrüüblä und so lüüt wiä dä snub wo gschträsst händ dass was anäbringäd sind chli gebrandmarkt, also 1 wuchä find ich scho chli vil find ä halbi müässtis au tuä, aber isch jo jetzt scho alläs offiziell.... s'nägschtmol eifach chli früänär hinäfürächo mit so vorschläg biiiiiiiitte, danke!

spenzasequenza
03.07.2006, 13:07
ich hetti geschter gschiider gschlafe...
und das hetti öi gmacht, wänni gwisst hetti, dass en verlängrig git!! hehe... janu...
also demfall bis am sunntag.

snub
03.07.2006, 14:42
Chömer nöd säge Mittwuch? Will, wer bis jetzt nonig agfange hätt, de isch würkli sälber gschuld... Und zum no schnäll öppis ändere oder Mastere sötted doch die 2 Täg uusreiche, nöd?

Patrock
03.07.2006, 14:44
Im Prinzip machen wir ja die ganze Übung für den Knight.
Wenn's ihm bis am Mittwoch langt, soll mir das Recht sein.

StanekK
03.07.2006, 15:13
schint as wird dass zur gwohnheit...deadline chamä scho fasch nüm ärnscht nä hätts schoma battle(s) gä wo d abgab nöd väschobä isch gwordä:p

mä chänt ja vo ez a sägä abgabe zwischen YY.XX.XX um XX:XX bis zB. YY+5.XX.XX um XX:XX

dänn chänt mä hänger odä die wos na wänd wärdä mit ärä psychologischä fintä i eventuelli bedrängnis bringä:hmmm:
:D

konfus
03.07.2006, 15:27
Das hät chli was, vo ez ah sött mes glaub eifach durrezieh, oder susch müemer es "battle" eifach wägloh :D

LKB
03.07.2006, 16:51
jo also ich muen ehrlich sägä, i finds scho bitz schwul, wenn d deadline verschobe wird. aber ich bin halt än soziale, drum säg i au nünt.
aber ebä... eigentlich isch es jo so gar kei deadline meh. vorallem, wie jo scho paar mol besproche worde isch, es langet jo eigentlich vorig zum so än remix i 2, 3 wuche (wie lang hämmr ziit gha?) zmache. s git eifach lüüt, die machets sowieso immer uf dä letschti drücker und diä sölläts halt in zuekunft eifach blibä loh oder susch uf dä nöchsti battle warte.

Patrock
03.07.2006, 16:54
Hallo? Wir reden hier von Knight. Auf den mussten wir noch nie warten, und er hat die bisherigen Battles zum Teil fast im Alleingang organisiert, also denk ich ein bisschen grosszügiges Denken ist ihm gegenüber angebracht. Für irgendeinen Ottonormalproducer hätt's das sicher nicht gegeben, aber für Knight find ich das in Ordnung.

Ruedi Snare
03.07.2006, 17:08
ok a derä schtell nomol äs grossäs DANKESCHÖN an knight für all sini zyyt wonr scho i diä battles gschteckt hät! würklich siidäfiin...

..aber das hät nöd vil mit dem sachverhalt z'tuä minrä meinig noh, äntwedr mä hät zyyt oder mä hät ebä kei, denn muässmä hald 1x ussetzä und s'nägschtmol widr mitmachä, egal wär. dä punkt wonich kritisiär isch dä, dass dä knight ebä erscht noch ablauf vom abgabetermin cho isch mit dem aaligä.. wärs denn nöd chli vorhär gangä? (glaub ebä scho, oder?)

naja, han jo au scho gseit, dasmol i.o., aber bitte keis nägschtsmol mit sottignä aktionä... und ebä, wenn eim zyyt iiruumsch (ob jetzt knight oder suscht wär), denn muäsch dä battle nomol ganz ufmachä minrä meinig no...

Patrock
03.07.2006, 17:13
1. word!

2. dazu will ich nur sagen... für gewissen leute bin ich gewillt ein auge zuzudrücken, für gewisse nicht. ansonsten bin ich ganz deiner meinung.

3. recht hast du, nächstes mal gibt's keine terminkapriolen. der battle ist übrigens offen für alle, nur so nebenbei.

Knight
03.07.2006, 17:47
Original geschrieben von Patrock
Hallo? Wir reden hier von Knight. Auf den mussten wir noch nie warten, und er hat die bisherigen Battles zum Teil fast im Alleingang organisiert, also denk ich ein bisschen grosszügiges Denken ist ihm gegenüber angebracht. Für irgendeinen Ottonormalproducer hätt's das sicher nicht gegeben, aber für Knight find ich das in Ordnung.

hehe. danke. das freut mich echt.

aber ruedi hat schon recht, dir stimm ich da nicht zu.

ich finds zwar komisch das sich die leute durch das verschieben verarscht fühlen, vor allem da es erstens fast jedes mal geschieht und zweitens einige über einen mangel an zeit für arrangement/mix/wasweissich geklagt haben.

aber dennoch kann ich eigentlich nicht nach dem abgabetermin diesen noch verschieben, ich hätte es viel früher tun sollen. und ich hab zwar vor einiger zeit angedeutet das ich es tun werde, inzwischen jedoch leider nicht mehr daran gedacht.

ich bin auch dafür das wir die deadline ein bisschen konsequenter durchziehen (abgesehen von jeweils 4 stunden für spenzi ;)).

deshalb:
der battle ist fertig sobald tüli heute abend einen beat einschickt. ich mach das pack und lades es hinauf sobald wie möglich.

fehler von mir, folgen für mich.

ich würde erst am donnerstag zum remixen kommen, obwohl ich es wirklich gern mache. und dann poste ich ihn halt einfach für feedback im eigenen stuff.
die hall of fame kann ich ja eh fälschen.

edit: und ich bin auch gleich froh, mich nun auf die matura konzentrieren zu können. ääätsch-ääätsch.

Emschii
03.07.2006, 18:17
Original geschrieben von Knight
hehe. danke. das freut mich echt.

aber ruedi hat schon recht, dir stimm ich da nicht zu.

ich finds zwar komisch das sich die leute durch das verschieben verarscht fühlen, vor allem da es erstens fast jedes mal geschieht und zweitens einige über einen mangel an zeit für arrangement/mix/wasweissich geklagt haben.

aber dennoch kann ich eigentlich nicht nach dem abgabetermin diesen noch verschieben, ich hätte es viel früher tun sollen. und ich hab zwar vor einiger zeit angedeutet das ich es tun werde, inzwischen jedoch leider nicht mehr daran gedacht.

ich bin auch dafür das wir die deadline ein bisschen konsequenter durchziehen (abgesehen von jeweils 4 stunden für spenzi ;)).

deshalb:
der battle ist fertig sobald tüli heute abend einen beat einschickt. ich mach das pack und lades es hinauf sobald wie möglich.

fehler von mir, folgen für mich.

ich würde erst am donnerstag zum remixen kommen, obwohl ich es wirklich gern mache. und dann poste ich ihn halt einfach für feedback im eigenen stuff.
die hall of fame kann ich ja eh fälschen.

edit: und ich bin auch gleich froh, mich nun auf die matura konzentrieren zu können. ääätsch-ääätsch.

also nur verlängerig bis hüt abig :( :D

das git ja en stressige abig hüt :bluepunk:

ich glaub aber das pack ich:rolleyes:

Knight
04.07.2006, 01:06
hmm shit uf dich emschii hanis jetzt verhange z'warte...

also s'pack isch fascht dobe, falls du no sehr bald fertig wirsch wirds dänn no integriert. suscht halt nöd, so wie min remix. :p

Knight
04.07.2006, 01:09
rb6 remixes pack (www.artcoremusic.info/battles/rb6/rb6-remixes.zip)

19 REMIXES

einzelne lieder:
http://www.artcoremusic.info/battles/mp3upload/

danke. voting startet bald.

Emschii
04.07.2006, 09:06
Original geschrieben von Knight
hmm shit uf dich emschii hanis jetzt verhange z'warte...

also s'pack isch fascht dobe, falls du no sehr bald fertig wirsch wirds dänn no integriert. suscht halt nöd, so wie min remix. :p

he isch scho easy :D hans gester echt nöd fertig gschaft nach foif stund am compi bin i so :kiffer: gsi das i ipent bin!!!!

meinsch er wird no inne gno wenn en hüt abig no schicke? und suscht posten den bi eigenem staff inne ;) will uf feedbacks bin ich gspanne wills ken hiphopremix isch :blingblin

also was meinsch :rolleyes:

Fletsch
06.07.2006, 18:12
EMSCHII ist offiziell nicht dabei weil der Remix zu späht eingeschickt wurde.

Remix wurde wieder von der Uploadpage gelöscht und ist auch nicht im Zipfile.

Sorry about that....aber so sind die Regeln. Bis zum nächsten mal :)

Fletsch
16.07.2006, 13:39
Spenzi...Postfach leerä.

und ähm...*hüstel* BBB12 Samplez??

beatbaubattle[ääät]gmail.com