Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Neues LR/Focolio Album! TapOut - Teaterprofil ab 11.9.2004

eimaleiZ
31.08.2004, 13:57
Endlich ist es soweit - der zweite Streich der LimmattalRiders und Focolio auf CD.
TapOut Taeterprofil ist das Album von P&Z welche bereits auf der Focolio Compilation
sowie einigen Live-Auftritten zu hören waren. Es wurde ein abwechlsungsreiches, 21Track starkes Album,
mit features von DefG, SkarraMucci, Smokee, Radical, CherryBell, DJ Flip, Wichtus, Q-Boot, Wahn und vielen
mehr.. TopQ, EdFunk, Kaya, Z, PeterWeeder uvm. steuerten Beats bei, welche für reichlich Abwechslung sorgen.
Produziert wurde das Album von zpro.ch und erscheint am 11. September. Vorbestellmöglichkeiten gibts auf ebenfalls
auf zpro.ch. Viel Spass beim reinhören..

:band:

Beatnik
31.08.2004, 14:12
Original geschrieben von eimaleiZ
Endlich ist es soweit - der zweite Streich der LimmattalRiders und Focolio auf CD.
TapOut Taeterprofil ist das Album von P&Z welche bereits auf der Focolio Compilation
sowie einigen Live-Auftritten zu hören waren. Es wurde ein abwechlsungsreiches, 21Track starkes Album,
mit features von DefG, SkarraMucci, Smokee, Radical, CherryBell, DJ Flip, Wichtus, Q-Boot, Wahn und vielen
mehr.. TopQ, EdFunk, Kaya, Z, PeterWeeder uvm. steuerten Beats bei, welche für reichlich Abwechslung sorgen.
Produziert wurde das Album von zpro.ch und erscheint am 11. September. Vorbestellmöglichkeiten gibts auf ebenfalls
auf zpro.ch. Viel Spass beim reinhören..

:band:

Yeah, das wird ganz Dick!!! Han bim Def scho mal chli driiglost!! Dj Parts sind au fiiin.....!!!:D

PhrazeFive
31.08.2004, 14:21
:blingblin
S'Erschiinigsdatum passt wie d'Fuuscht ufs Aug!
Das wird ischlah wie e Bombe und ich freu mich endlich mal all Tracks chöne zlose und nöd nur Stückli für Stückli!

Beretta
31.08.2004, 22:42
Yeah,

Holt euch auf jeden Fall das Album, es lohnt sich!
Hab auch schon reingehört.....BOOOOOM.

One Wichtus

sha
31.08.2004, 22:47
Original geschrieben von Pingu
:blingblin
S'Erschiinigsdatum passt wie d'Fuuscht ufs Aug!
Das wird ischlah wie e Bombe und ich freu mich endlich mal all Tracks chöne zlose und nöd nur Stückli für Stückli!

egal wie guet das album werd - sone behauptig esch makaber...

D-Glay
01.09.2004, 09:01
Ha jetz s'Album es paar mal glost und es isch eifach hert!! :D Echt genial waser da anebracht hend! *yeah*

drumm Greeetz ad peeepz und push! push! push!

:bouncecro

Beatnik
01.09.2004, 11:42
Push Hour:D

D-Glay
01.09.2004, 15:11
Bstelle -----} Lose ----} schribe! :D

Freu mi scho uf'd feebees vo de einte und andere. :D
So im stiil vo: d'Boxe pumpet und d'Tochter gumpet! :D hehe..

Greetz!

PhrazeFive
01.09.2004, 15:41
Original geschrieben von sha
egal wie guet das album werd - sone behauptig esch makaber... jop stimmt - schwarzer Humor halt...(und provokation an leute wie dich)
Aber du darfst es getrost überlesen, wenn du damit nicht klar kommst...

So fertig off-topic!

PhrazeFive
01.09.2004, 15:43
Wasi no han welle säge, s'Cover gseht ja huere geil us - wer hät das gmacht?

Beatnik
01.09.2004, 16:15

dÜberwachigskamera vo dä SBB:D

sonix
01.09.2004, 16:22
lol wichtus vo poz.. haha!

D-Glay
02.09.2004, 11:19

Das hett de N'drangheta gmacht. Kennsch nöd. :)
Muesch de s'booklet etc abchecke.. hehe.. ;)

Greeetz!

Radical
03.09.2004, 08:33
Also vo dem, was ich bis jetzt ghört han...krasses Teil....gfallt mer sogar noch chli besser als s Focolio-Alboom....ehrlich gseit!

Warte bis ich das Teil i minä Händ han!

D-Glay
03.09.2004, 11:36
Gaht nöm allzu lang... 11.sept. unds macht *KABOOOM!!!* :shooter: hehe..

Beatnik
03.09.2004, 13:00
Original geschrieben von D-Glay
Gaht nöm allzu lang... 11.sept. unds macht *KABOOOM!!!* :shooter: hehe..

11. September hend er eu ja würklich e SGchichtsträchtigs Datum usgsuecht, he he...vor allem wenn mer sCover so alueget...Hammer geili Provokation:D

Mr. Dip'n'Dick
04.09.2004, 13:32
Original geschrieben von Beatnik
Hammer geili Provokation:D
Wär schön wenn bi sonre Hammer geile Provokation au was seenvolls werd usecho.:rolleyes:

D-Glay
05.09.2004, 20:17
Wie heissts doch: Come in and find out. :D ;)

PhrazeFive
05.09.2004, 20:20
auf auf use mit dere platte... *hust*push*hust*

eimaleiZ
07.09.2004, 19:46
Ja, ich weiss natürlich nöd was du "dehinter" erwartisch. Aber es wird doch au näbed reichlich bösem Stuff einiges debi ha wo de eint oder ander zimli zum grüble (nadänke) bringe wird. Aber wie min Ma de Def scho gseit hät, am beste check it out und mach der es eignigs Bild. Und ich glaub mer werded di nöd enttüsche.. :)

GruessZ:kiffer:

cede.ch
08.09.2004, 07:17
Und ich glaub mer werded di nöd enttüsche.. :)

Ihr mached das sicher guet;)

Ach ja, *hust**hust*:D
http://www3.cede.ch/de/music-cd/frames/right.cfm?aobj=400887

D-Glay
08.09.2004, 07:27
Looks nice! :D ;)

Greeetz!

Beatnik
08.09.2004, 20:03
Looks nice! :D ;)

Greeetz!

Das Ding tönt au nice, garantiert, he he:D

Greetz ebefalls;)

Beatnik
10.09.2004, 01:33
After Hour Push:D

Good Night

eimaleiZ
10.09.2004, 17:42
Hi all!

sRelease wird sich leider chli verschiebe, das mit de Strichcode, Suisa abklärige chli verzögeret hät. Aber sobald die Waar vom Prässwerk chunt wirds verschickt.

Und ja, mer händ dInstrumentals Aktion verlängeret, so dass ali wo vorem Release bstelled no e burnti Instrumental CD dezue bechömed.. Natürlich au separat gMasteret.. :) Für all Tech-Freaks wo das überhaupt uffallt.

Und all wo eus nöd känned und e chlini Kostprob wänn, de Samstig 11.Sept. (yuhuu) LR Live in Fehraltdorf..!

Greeez Z

eimaleiZ
10.09.2004, 19:54
Ändlich gschafft!!! Track Previews vom Album chönd vo
www.limmattalriders.ch in MP3 Form abeglade werde.

Kreditcharteinfos bitte per Mail an: 8) Joke.. Suuuugee das Züüüg.. :)

GruezzZ

:kiffer:

Beatnik
10.09.2004, 20:02
Ändlich gschafft!!! Track Previews vom Album chönd vo
www.limmattalriders.ch in MP3 Form abeglade werde.

He He, pass uuf, bi dene Snippets bisch i 1 Wuuche usverkauft, he he

Greetz

eimaleiZ
11.09.2004, 01:21
Isch geil, dänn chani am Prässwerk nochli uf dNüss stiige zum na-squeeezle.. ;) Checked de Shiiiiat!!!
:brille:

Don-Philippo
12.09.2004, 21:51
Das Teil isch scho lang vorbstellt, bi gspannt druff!
S'Alboom isch scho recht abgange...:headbang:

eimaleiZ
14.09.2004, 11:31
Mini liebe Lüüt, ich würd eu gern säge sAlbum seg uf Post gange, jedoch laht eus sPrässwerk widermal warte.. Ich bitte eu um nochli Gedult und hoff sResultat wird au eu dWarteziit wert siii.. :)

GreezzZZ

Beatnik
14.09.2004, 11:34
Mini liebe Lüüt, ich würd eu gern säge sAlbum seg uf Post gange, jedoch laht eus sPrässwerk widermal warte.. Ich bitte eu um nochli Gedult und hoff sResultat wird au eu dWarteziit wert siii.. :)

GreezzZZ

Ihr müend das Teil au nöd in China presse lah, nur wills billiger isch:D

Oder wird jedi CD vom p&z handbemalt werdä, das au jedi es Unikat isch?:eek:

D-Glay
15.09.2004, 07:56
hehe... :D

Qualität statt Quantität Chrieger. ;) Drumm gschider no s'bitzli warte , defür was rechts ha. :yeah: hehe...

eimaleiZ
17.09.2004, 15:11
Ja e Mann, e ganz spezielli Unterschrift.. Chasch nacher mit Rückständ vo de "Tine" Sticcis befruchte la.. ha ha,
aber nur für spezielli Chunde wie dich..
:D :D

Beatnik
17.09.2004, 21:32
Ja e Mann, e ganz spezielli Unterschrift.. Chasch nacher mit Rückständ vo de "Tine" Sticcis befruchte la.. ha ha,
aber nur für spezielli Chunde wie dich..
:D :D

He He, ja das find ich doch richtig Geil!! Han gra nöd gwüsst das ich en spezielle Kund bin:D

Also, zum chli Promo mache für sLimmattal!!

KAUFED EUCH DAS TEIL, isch würklich Dick, und das säg ich nöd eifach so, VERSPROCHE!!! Kei 0815 Ch Rap! Wems nöd gfallt dä söll hald Wurzel 5 losä;) Hr Hr, nei, Probz an Z&P, ich weis das ihr da was ganz speziells abgliferet händ, und am Z sini Flows mit am P sinere Stimm, isch eifach anderscht!!

Greetz Beat-Nik:p

eimaleiZ
18.09.2004, 01:11
Thx.. Geil das der gfallt.. Häsch de neu WebTrack scho glosed? www.limmattalriders.ch/sounds/Zahltag.mp3

check de shiiiat..!!

Ha en neui Version und nomal en WebRelease uf de CD, aber muses no Mp3le und Uploade.. ca. 24Std.

piiis & GruessZ

Beatnik
21.09.2004, 11:49
Au wenn mer no es bitzeli müend warte, he he

In alter Salt'n'Pepa Manier:

Push it:D

PhrazeFive
21.09.2004, 11:55
hey Z wämmer jetzt no luege wegem track am 30. oktober?

Gruess P

eimaleiZ
26.09.2004, 10:08
Ja chömmer scho, bi eifach rächt im Stress wider mit de neue Sache, aber schneisch suschd eifach mal im Studio verbi, dänn chrizlemer grad rasch was.. Und Beats hetemer suschd au no öpe 50 Stuck uf de Chiste... ;)

piiiiiiiis Z, cya

Beatnik
26.09.2004, 23:55
P

Pu

Pus

Push

Push It:D

eimaleiZ
29.09.2004, 08:27
Nomal sorry a all.. Definitivs Release am 8. Oktober..!!!

Danke für dGeduld.. :)

Beatnik
30.09.2004, 15:24
Nomal sorry a all.. Definitivs Release am 8. Oktober..!!!

Danke für dGeduld.. :)

YESS!

Da freued mer eus doch alli (also diä wo druff wartet)

Und diä wo nöd druff wartet, diä sölled mal drii losä, oder grad bstelle:D

Greetz

Beatnik
07.10.2004, 22:18
Da ich grad nüüt bessers ztue han, he he!

PUSH

eimaleiZ
23.10.2004, 11:45
Nach 100 verschidene Erschinix-Termin isch de Tag doch no cho wommer CDs händ, nachdem au no de letschti Zoll-Beamti sis möglichste gmacht hät das CDs no spöter chömed.. ;)

CDs gönd am Mäntig uf dPost. Danke allne Vorbsteller für dGeduld und wie versproche gits für di erste 50 Vorbsteller e gratis Instrumental CD bi miteme wiitere LR/FO exclusiv Track..

gruessZ und vill Spass bim lose am Mäntig..

www.limmattalriders.ch
www.zpro.ch
www.focolio.ch

dynamikee
23.10.2004, 14:27
hoffentlech chunntsi its de, hamersä its o mau bsteut. sicher ä fetti sach

eimaleiZ
25.10.2004, 10:31
Vom feinsten.. Die wo nüme zu dene 50 Vorbsteller ghöred, chönd sich ide negste Tag defür no wiiteri 3 wEbxclusuv Tracks vo www.limmattalriders.ch abesuuge.. CDs sind duss..

piiiiiis und vill Spass bim lose..

Jetzt isch Feedback gfröged, postet jede Shish, mer nämed gern Stellig dezue..

Z

dynamikee
27.10.2004, 17:11
hüt isch ändlech cd acho!!! hane guetä idruck drvo,aber hami haut no nid richtig chönne dri inelosä! bi sogar no unger de erschtä 50 gsi, isch no ä instrumental cd mit 2 bonus tracks din gsi.Fett! THX.

eimaleiZ
27.10.2004, 17:24
Vom feinsten.. Nei, mer händ fälschlicherwis allne wo über www.zpro.ch bstellt händ sone Bonus CD mitgschickt.. Isch bim Versand schief gloffe, aber ich glaub da regt sich niemer drüber uf.. :)) Und ja, Instrumentals chammer au nie gnueg ha.. ha ha..

piiiiiiiis Z..

ps: Wad geeeed? Hüt sött de gross Huufe dCDs becho ha, also Feeeeeedback Jungzzz!!

:no:

damir
27.10.2004, 17:36
has hüt au kriegt, isch cool. hät geili tracks druf wie z.B. Bländer.

dynamikee
27.10.2004, 18:02
hamer itz no d focolio compilation bsteut. hoffentlech klappts

Beatnik
27.10.2004, 18:54

ps: Wad geeeed? Hüt sött de gross Huufe dCDs becho ha, also Feeeeeedback Jungzzz!!

He He, ich sägs dir dänn persöndlich wie scheisse das ichs find:D

Nei, Respect Z....geils Artwork und Tracks sind au vom Fiinschte...und Djs sind natürlich au Hammer!!! ;)

c ya, Greetz

damir
27.10.2004, 19:18
wer rappt de hochdütsch part uf em "tapouts"?

Stylebock
27.10.2004, 19:53
Vom feinsten.. Nei, mer händ fälschlicherwis allne wo über www.zpro.ch bstellt händ sone Bonus CD mitgschickt.. Isch bim Versand schief gloffe, aber ich glaub da regt sich niemer drüber uf.. :)) Und ja, Instrumentals chammer au nie gnueg ha.. ha ha..

piiiiiiiis Z..

:no:

also i hans gester Obig vum Def G kriagt (nomol merci für alles Alta), miar gfallts sehr guat...het ganz deftigi Tracks druf! Props Jungs!!

und jo...Instrumentals würi sus au no neh...:D

dynamikee
27.10.2004, 21:19
so its hani cd mau richtig düreglos. u muess sägä propz a di ganzi crew (schnaue zwar immer no nid wär aus drbi isch) aber eifach a au wo hei mitgmacht. beats si no chillig, leider chani au di rapper no nid ungerscheide wiu di meischte mir nid bekannt (ussert defg), wonä ja o nid in züri aber si töne au no easy.hetsech uf jedäfau glohnt die cd z zieh!!

eimaleiZ
28.10.2004, 08:18
Danke fürs Feedback.. Uf de CD zghöre sind hauptsächlich: CrazyP (SlangBang) und Z (LR) am Mic, und de TopQ & Kaya händ unter anderem für dBeats gsorged.. Details findsch im Booklet (8 Siite) und Pics etc. unter www.limmattalriders.ch oder www.zpro.ch..

Looouuus Lüüt? Wer hät si no dureglost? Gester sötted all Post becho ha???

Beatnik
28.10.2004, 18:37

Looouuus Lüüt? Wer hät si no dureglost? Gester sötted all Post becho ha???

Durch eui Super CD sind jetzt alli dihei am Losä und Losä und Losä, da hett mer kei Ziit meh für Aightgenossen, he he!

Beatnik
28.10.2004, 18:39
Original geschrieben von damir
wer rappt de hochdütsch part uf em "tapouts"?

Das isch dä "Wichtus"

eimaleiZ
29.10.2004, 16:22
He he.. De Beatnik isch euse Quizzmaster.. :)

De Track heisst übrigens TAPOUT 5.

piiiiis Z

Beretta
31.10.2004, 20:26
Und der Track ist auch verdammt geil geworden...;)
Yo P&Z gratuliere zum release, endlich ist es drausen!
Möchte unbedingt auch eine Ausgabe bekommen!

Und der Rest der es noch nicht gekauft hat sollte es jetzt schnell tun denn es lohnt sich.!!!!

One W.:no: :no: :no: :no:

D-Glay
01.11.2004, 10:08
pushizle pushizle! :D hehe.. Hetts no s'paar feebees meh zum Album? :) Wär natürli freshizle! ;)

Greeeetz!

-Def-

PhrazeFive
01.11.2004, 10:39
pushizle pushizle! :D hehe.. Hetts no s'paar feebees meh zum Album? :) Wär natürli freshizle! ;)

Greeeetz!

-Def- Ich würd ja gern, aber mis exemplar (mit instrus) isch leider nonig bi mir deheime acho....?

Beatnik
01.11.2004, 11:57

Greeeetz!

-Def-

Und, was gaht mit em "Rappers Delight" Track??:D :blingblin

He he, bin scho spitz uf das Teil....:wixer3: :D

Sorry für sOff Topic!

Ach ja, uf em Tapout gfallt mir am beschte "Stierkampf" und "Nachtschicht", diä laufed sicher 1x am Tag im Auto, aber au die andere Tracks sind würklich geil, Merci für dä Scheiss Jungs;)

Ach ja, SNIPPETS vom ganze Album gitts da http://www1.cede.ch/de/music-cd/frames/right.cfm?aobj=400887 ;)

dynamikee
01.11.2004, 12:22
Und, was gaht mit em "Rappers Delight" Track??:D :blingblin

He he, bin scho spitz uf das Teil....:wixer3: :D

Sorry für sOff Topic!

Ach ja, uf em Tapout gfallt mir am beschte "Stierkampf" und "Nachtschicht", diä laufed sicher 1x am Tag im Auto, aber au die andere Tracks sind würklich geil, Merci für dä Scheiss Jungs;)

What about tapout 5? findi perönlech o eis vo de fetterä

Beatnik
01.11.2004, 12:41
Original geschrieben von dynamikee
What about tapout 5? findi perönlech o eis vo de fetterä

Ja sicher, aber diä 2 sind grad uf Heavy Rotation im Car:D

dynamikee
01.11.2004, 12:45
Ja sicher, aber diä 2 sind grad uf Heavy Rotation im Car:D

Bi mir ufem Velo :D ha leider ke car:(

Radical
02.11.2004, 08:16
Also mir gfallt s Album au guet, was ich bis jetzt ghört han....mir gfallt's sogar no chli besser als s Focolio, das für mich konstanter isch. Z und P harmoniered eifacht sehr cool für mich!

eimaleiZ
02.11.2004, 17:40
Vom feinsten.. Merci für dFeedbacks! Und ja, Radical glichfalls sind geili Sessions gsi.. cya

piiiiiiis Z

ps: De Track isch fertig gmischt.. MonsterTrack worde!!!

12 MCs je 8 Ziile.. ;) -> 8 Ziiler (??? kännemer doch;)

schibma dini mail, info@zpro.ch, schickder es dicks mp3..
tschüüü

Tonik
02.11.2004, 21:43
Dick! Chunt mer würklech chillig inä diä Schibe. Bi zwar mängisch chli hin und här grisse öb ii's ids z'protzig finge oder z'primitiv, aber z'letste mau (vor ca. 1 Std.) isch's mir sehr gmüetlech ine cho. Komplimänt!

...und merci übrigens no für d'Gastfründschaft letst Samstig i euem Studio. Geili Gobois :)...."schad" das i ke Text ha härebracht für ds 8-Ziler Stück. Wär gärn dr bi gsi. Aber da bewisst sech haut wiedermau z'autä Bärgpuure-Sprichwort "entweder hesches oder hesches nid" ;)

Radical
03.11.2004, 09:02
Original geschrieben von Tonik
Dick! Chunt mer würklech chillig inä diä Schibe. Bi zwar mängisch chli hin und här grisse öb ii's ids z'protzig finge oder z'primitiv, aber z'letste mau (vor ca. 1 Std.) isch's mir sehr gmüetlech ine cho. Komplimänt!

...und merci übrigens no für d'Gastfründschaft letst Samstig i euem Studio. Geili Gobois :)...."schad" das i ke Text ha härebracht für ds 8-Ziler Stück. Wär gärn dr bi gsi. Aber da bewisst sech haut wiedermau z'autä Bärgpuure-Sprichwort "entweder hesches oder hesches nid" ;)

was? du häsch schlussendlich gar nüt gschribä...menno....schade!

Tonik
03.11.2004, 09:59
Ha doch nid mau richtig gschnaut um was es genau isch gange bi däm Thema. Ha scho chli gschribä, aber äbe nüt befridigends häre bracht. Eh, mini Zit chunnt oh no ;)

eimaleiZ
03.11.2004, 22:44
Liebe Leude.. TRACK ISCH ONLINE....:)))

VillSpass bim suuge.. Und wo bliibed Albumkritike Leude???

Gruess Z

ahja, betreff prozig, ich glaub wänn sAlbum mal dureglosed häsch, chasch zimli genau verstah wie was gmeint isch und warum.. Hät no par witzigi Zämehänd und Ironie dehinter wo viellicht erst bi par mal lose uffallt, nimmt mi wunder öbs wer schnallt.. ;)

Merci fürs Feedback!

D-Glay
03.11.2004, 23:11
Jawohl! :) Albumkritike sind gfrögt! :)

Also falls er's hend de posted los und falls noni de grad gschwind bstelle uf: http://www.limmattalriders.ch

Sege nur ES LOHNT SICH! :bounce:

D-Glay
04.11.2004, 18:09
...und für die wo no unschlüssig sind empfil i mal id snippets iezlose uf eusere HP: http://www.limmattalriders.ch ;)

Ansusch hemmer au e über 20 tracks starchi soundsektion falls da immernoni lange sett. :D

Sege nur.. Come in and find out! (Merci Franz) :D

eimaleiZ
05.11.2004, 02:08
Webtracks wirds no so einigi go vo diverse Lüt in negster Ziit usem LR/FO Umfäld.. uuuhh

ge!hans
05.11.2004, 13:28
he hoes
ich chan eu das album nur empfehle,
z und p in hochform!! harmoniered wie
bluetsbrüdäre, abwechsligsriichi beats
und vom zerfleischigs bis zum nachdenkliche track eifach alles vorhande!!!!

finds au bessers als f.o.c. alboom, verhebet, rote fade!
ich finds geil, straight up!

big up!!!

watch out for more !

mvp.
cashflow entertainment :-)

eimaleiZ
06.11.2004, 18:12
und nöd vergässe, swird no so einiges us de Focolio / LimmattalRiders Chuchi cho ins negster Ziit..

SkarraMucci Alboom, CherryBell Alboom, DefG EP, GranPurismo Alboom, LimmattalRiders Compilation (neue EP schon erhältlich) uvm...

piiiis Z

Beatnik
09.11.2004, 23:56
CherryBell Alboom, DefG EP, LimmattalRiders Compilation (neue EP schon

Cherry Bell dä Blöffer word sicher Hammer...DEF G EP so oder so, chasch nöd dävo laufe vor dene Punchlines...und LR Compli. ahhhh, ich freu mich...he he..ach ja...push:D

eimaleiZ
12.11.2004, 13:33
hm und ja ganz vergässe, e BaciBeats Compilation isch au scho am Start.. ha ha.. Han hüt mal dTracks zellt und ja, ssind gnueg zum bedes realisiere.. und ja, de TopQ isch jetzt TapOut Member, als LiveDJ und BeatProducer..

Und ja, betreff Beatnik. Nimm doch bim negste mal eifach no de Mixer mit, dänn staht andere DJ action nüt me im Wäg.. Vorallem mit de neue Töpf und Ändstufe.. hö hö

piiiiiiiZ

sind das all feedbacks?`puuuuhh ;)

Beatnik
12.11.2004, 14:30

Und ja, betreff Beatnik. Nimm doch bim negste mal eifach no de Mixer mit, dänn staht andere DJ action nüt me im Wäg.. Vorallem mit de neue Töpf und Ändstufe.. hö hö

He He, nur dä Mixer, Turntables hetts det?:D

Ok, chume gern druff zrugg...thx;)

Cyclone
12.11.2004, 15:00
He He, nur dä Mixer, Turntables hetts det?:D

Ok, chume gern druff zrugg...thx;)
by the way... pm! by the way... push it to the limit, take it to the top :D

eimaleiZ
12.11.2004, 16:41
Original geschrieben von Cyclone
by the way... pm! by the way... push it to the limit, take it to the top :D

Super Kommentar :D Wie wärs mit Albumkritik?

Cyclone
12.11.2004, 17:29
hehe album-kritik? ja lah mal eins überewachse :D :p

eimaleiZ
12.11.2004, 17:41
machi gern... Adrässe?

Al Bana
12.11.2004, 17:43
machi gern... Adrässe?

hmm wiviu würd si choschte? me ghört ja nur guets drvo..

eimaleiZ
13.11.2004, 09:41
Ola! dCD isch 25.- wänn si über dInet Stores usegaht..

Chasch eini bi www.zpro.ch oder www.hiphopstore bstelle oder schicksch mer dini Adrässe, egal..

Thx! Ich hoff si gfallt der.. 21 Tracks, und ja Feeeedback?!?!? ;)

Cyclone
21.11.2004, 21:30
wow :blingblin heftigi sach! ganz geili beats, fetti mc's, wenig, aber hammer cuts und s bookled gseht au no verdammt easy us. fetti sach abgliefered.

CHAUFED DE SHIT PEOPZ, sicher kä fehlinvestition :bouncecro

D-Glay
22.11.2004, 07:52
Huere Tapout Mafia da... :D ;)

isch wirkli fett worde das Teil und freu mi scho uf di nächscht schiibe. :blingblin

eimaleiZ
24.11.2004, 14:18
Review isch geil cho.. 4 vo 5.. Checked mal dStartsiite!

tschuuu

flaboflash
24.11.2004, 14:24
hesch shco was recorded uf de beat?

eimaleiZ
27.11.2004, 02:02
Nei ha dänkt ich warti no ufs definitive ok, aber fang demfall am Sunntig mal a, und lads am Abig mal ufe dänn chaschs mal lose. Wär fett wännd de Afang no chöntsch korrigiere shänd chli es hinkends delay oder was drin bevor dDrums etc. inechömed.

Merci nomal..

Gruess Z

ps: Albumkritik?