Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : SA, 04.09.04 handzh up @ Schiffbau 10, Zürich

handzh up
31.08.2004, 15:11
stay busy - stay working

handzh up
31.08.2004, 22:11
Yo genosse, wer bis am Fritig sbeschte g-string girl posted - isch in da club!

Stylebock
31.08.2004, 22:20
könnts au meh als 1 Bild si...?

Pimp-L
01.09.2004, 10:50
Ohhh Yeah Baby, das isch doch mal e gueti Idee...
gang grad unuuffällig eis go sueche...*scheiss-arbeitsplatz*

handzh up
01.09.2004, 12:09
Die Teilnahme ist gratis und unverbindlich. Pro Teilnehmer und Ziehung werden alle eingesandten Bilder berücksichtigt. Die Gewinner werden jeweils benachrichtigt. Eine Barauszahlung der Preise ist nicht möglich. Über den Wettbewerb wird keine Korrespondenz geführt. Der Rechtsweg ist ausgeschlossen. Bestechung erlaubt.

Stylebock
01.09.2004, 12:10
Original geschrieben von handzh up
Bestechung erlaubt.

und was verlangsch denn so...

Aurel
01.09.2004, 12:17
meine auswahl...

klickst du hier (http://www.golden-penis.com/categories.php?cat_id=26)

Stylebock
01.09.2004, 12:20
Original geschrieben von Aurel
meine auswahl...

klickst du hier (http://www.golden-penis.com/categories.php?cat_id=26)

kasch jo grad a ganzi String-Internet-Sita posta mann ... :D

Pimp-L
01.09.2004, 12:29
ok checket min String Link...ich han ee scho gwune!

www.dini-grosmueter.ch

peace

Herr Gamus
01.09.2004, 12:54
SO, do hesch din Super-G-String:

http://www.spicyhumor.com/pictures/super_g_string.jpg

:banana:

sly saloon
01.09.2004, 12:57
warum ferne schweifen...

string link http://www.aightgenossen.ch/forum/showthread.php?threadid=6092&goto=newpost

chchch

Aurel
01.09.2004, 12:59
Original geschrieben von slanGRover
kasch jo grad a ganzi String-Internet-Sita posta mann ... :D

de unterschied isch... es isch üsi siite, hehe...

sly saloon
01.09.2004, 13:00
Original geschrieben von Aurel
de unterschied isch... es isch üsi siite, hehe...

solang kei foti vo dim string postisch, gohts no!:p

Stylebock
01.09.2004, 14:19
Original geschrieben von sly saloon
solang kei foti vo dim string postisch, gohts no!:p

also i find jetz dä vum Gamus no lustig...:D

Aurel
01.09.2004, 14:24

das bin ebe ich... :D

sly saloon
01.09.2004, 14:24

schwulloS:cool:

Stylebock
01.09.2004, 14:26
schwulloS:cool:

han lustig gschriba, nit geil, Lullo! :p

sly saloon
01.09.2004, 14:29
han lustig gschriba, nit geil, Lullo! :p

lustige schwullo!:schubidoo

diken
01.09.2004, 14:32
das wär de also ich und min allerwärtischte...:D

THA STRING 4 G'z!!
:brille:
http://www.d-sens.com/upload/grouparticle/DSens/stringGauche.jpg

nei quatsch! das bini natürli ned. und ernst gmeint ischs schio gar ned :blingblin :blingblin :blingblin

handzh up
01.09.2004, 21:21
diken het sich ja wohl selber abgschosse und isch offiziell disqualifiziert. sly saloon mit swiss-thong-federation.com knapp vor gülden penis. bestechig heisst; girl mit number!

wichtlprinz
01.09.2004, 21:45
uuschecke und mich iichecke.. ;)

min favourite tanga... hehe da häsch beides, nix zum uuuszieh und gliich en tanga vor de auge (http://www.comicbar.claranet.de/absurdia10/absurdia_108.jpg)

cel
01.09.2004, 21:57
...das gaht ja ab...hoffe nur, dass de diken grad uf d bar chunt go tanzä mit sim heisse string...hrhr...kchhhhh:p

diken
02.09.2004, 09:04
nei...hilfffffeee! bitte tüend mi ned disqualifizifiziere! das halti bi bestem wille ned us. ich und usgschlosse vo allem was guet und böös isch?!!:wtf: !! füüürio...beim teutates und drüfachdonnerwätter! ha doch gseit dasi da ned ernscht gmeint ha! hillllfffeeeeee!!!

:kiffer:

diken
02.09.2004, 09:07
Original geschrieben von cel
...das gaht ja ab...hoffe nur, dass de diken grad uf d bar chunt go tanzä mit sim heisse string...hrhr...kchhhhh:p

hesch gseh...ha sogar en rissverschluss!
nei mme, muess id entüsche.. die zyte sind definitiv verbi woni mi no für en gratis tequila entblöst ha und en stilächti coyote ugly show abzoge ha.:hippie:
man möge mir verzeihn!

sly saloon
02.09.2004, 09:11
Original geschrieben von diken
die zyte sind definitiv verbi woni mi no für en gratis tequila entblöst ha und en stilächti coyote ugly show abzoge ha.:hippie:

gottseidank:rolleyes:

diken
02.09.2004, 10:00
gottseidank:rolleyes:
:D :D :D
jetz hani ebe en feste job und be nümm uf zuegsteckti nötli in tanga agwiese!

cel
03.09.2004, 10:44
diken...pffff...ruhe uf dä billige plätz....:cool:

alli andere...wäg isch top beschribe is paradies...schiffbau 10 :bluepunk: :bluepunk:

wichtlprinz
03.09.2004, 20:18
kän gwünner? ich meine isch ja shco morn... also fascht :D

hehe gibett gazz

Herr Gamus
04.09.2004, 01:30
So, Friitig isch gsi und langsam wird ich also zabbelig - bin extra diheime blibe und han g'hööglet zums als erschte erfahre wenn ich s'Ticket gwunne hetti. Aber nei, schlampigi huere Organisation do ine - zum devoseggle, imfall!! Und d'Wulle isch mir au no usgange!!!1!:no:

Jedefalls bin ich mir drum am überlegge was ich chönnti mache falls ich doch nid gwünne (ich weiss, fascht überflüssig die überleggig, aber ich hans halt mol gern uf sicher (drum hani au extra fingerhüet a, au bim höögle)).

Und drum würd ich gern vo öppertem vo Oi wüsse, was bi dere fete eigentlich für sound lauft. und was susch no so abgoht. immerhin stoht de termin in konflikt mitere drumm n' bass party im KUGL in st. galle. do mues es scho gueti argument hagle, wieso dass ich als gwünner vo dem gratis-ticket noch zh setti fahre.

wobii, d'frenchrap isch schiinbar au det.. :hmmm: :brille: :D

Nei, wie au immer, es wär u huere lieb vo derjenige person wo mich betreffend umfang und abgang vo dem handzh up würdi ufkläre - danke!

hui, di liebi dame mit de luschtige bunte tablettli und de wisse jacke mit de lange ärmel isch wieder do - mues fertig mache...

:o

sly saloon
04.09.2004, 17:15
Original geschrieben von Herr Gamus
So, Friitig isch gsi und langsam wird ich also zabbelig - bin extra diheime blibe und han g'hööglet zums als erschte erfahre wenn ich s'Ticket gwunne hetti. Aber nei, schlampigi huere Organisation do ine - zum devoseggle, imfall!! Und d'Wulle isch mir au no usgange!!!1!:no:

Jedefalls bin ich mir drum am überlegge was ich chönnti mache falls ich doch nid gwünne (ich weiss, fascht überflüssig die überleggig, aber ich hans halt mol gern uf sicher (drum hani au extra fingerhüet a, au bim höögle)).

Und drum würd ich gern vo öppertem vo Oi wüsse, was bi dere fete eigentlich für sound lauft. und was susch no so abgoht. immerhin stoht de termin in konflikt mitere drumm n' bass party im KUGL in st. galle. do mues es scho gueti argument hagle, wieso dass ich als gwünner vo dem gratis-ticket noch zh setti fahre.

Nei, wie au immer, es wär u huere lieb vo derjenige person wo mich betreffend umfang und abgang vo dem handzh up würdi ufkläre - danke!

hui, di liebi dame mit de luschtige bunte tablettli und de wisse jacke mit de lange ärmel isch wieder do - mues fertig mache...

du redssch mer us de seel....
mann ich chrüz hüt obig stockbsoffe det uf und mach de schuppe zu chliholz!!!:no:

:D

sayla
04.09.2004, 17:17
du redssch mer us de seel....
mann ich chrüz hüt obig stockbsoffe det uf und mach de schuppe zu chliholz!!!:no:

muaaahaa.....maaiaaaaaa hiiiiiiiii, maaaiaaaaa hoooooo...das wetti gseh, sly :p

frenchrap
04.09.2004, 17:18
Original geschrieben von Herr Gamus

hahahaha lustige cheib!!:D

cel
04.09.2004, 18:33
hehe...sly...aber warn mich vorher...denn verzieh ich mich:D :hippie: ...

ah übrigens..vilicht taucht ja die dame hüt abig au no uf...:p *joke*

http://www.tristorm.org/triblog/Kelis_23.jpg

sie tribt sich beschtimmt nur adä beschtes parties umä...:brille:

Herr Gamus
04.09.2004, 18:39
so, han wieder e stund freilauf..

jedefalls het mir trotz dene paar iiträg immer no niemert chöne sege:

1. vievill tickets ich jetzt mit mim bild gwunne han
2. wo, wenn und bi wemm ich die tix chan hole
3. was das gnau für e party isch.

Jetzt will ichs aber würklich sofort wüsse, susch werd ich denn no vollkomme grantig! d'höögel-utensilie hends mir au no abgnoh will ich demit immer i de nase boret han. aber die huere warterei macht mich raaasend!!!1! :no:

also, was isch das hüt obig für e party? *liebDriLueg*

cel
04.09.2004, 18:44
also....party isch im SCHIFFBAU10 in züri...schiffbaustrass....djs ade turns...dj JESAYA, JERMAINE & VIBES GALAXY SOUND....

türööffnig isch 23:07:D

und ob d gunne häsch...hm...fragsch adä kasse nachem scheffff....kchhhhh

nuff said?!

Herr Gamus
04.09.2004, 19:30
Original geschrieben von cel
züri...schiffbaustrass....djs ade turns...dj JESAYA, JERMAINE & VIBES GALAXY SOUND....

Danke, bisch en Schatz! :blumen:

Und was legged die DJs für Sound uf?
Räpp? RnB? Trance? Gabber? Breakbeats? Oldies? Prosciutto e funghi? Hitparade-Mix?

Mues ebe mit em Züngli a de Waag entscheide was hüt Obig lauft.. ;)

sayla
04.09.2004, 19:38
Hip-Hop & Ragga

& celi schaffet a dä bar :D

also husch husch, herr gamus,
bewegen Sie ihren hintern ins schiffsbau ;)

handzh up
04.09.2004, 20:39
Yo. Gut ding will weile haben oder so. so oder so nimm ich eh all string hustlers uf g-list +1.

-> slanGRover - my favourit
-> sly saloon - bomboclash!
-> Aurel.. ur the män.
-> Herr Gamus.. well.
-> wichtlprinz.. nice.
-> diken.. naja
-> frenchrap.. whatever.
-> sayla. yeb
-> Pimp-L. cuel eier.

falls to late, wird das natürli übertreit uf next time.

hurry up! handzh up.

Herr Gamus
05.09.2004, 05:19
So, handsdown on the keys first..

Und grad nomol 'thumbsUp' für die nette Scheestä mit de Gäschteliischte! Beschte Dank, flotte Zug.

Normalerwiis heisst noch em Usgang jo nüme aightgenossen, aber wills desmol früener isch als s'Johresmittel und mini Schlofhormon no schlofed gits no e Review vo de Party..

Zerscht hets gheisse am KUGL inkl. Drumm n Bass tschüüss sege und uf e fetti Party im Schiffbau hoffe. Det zerscht mol :bigeye: will de Gamus isch uf de GL und die netti Dame a de Garderobe kennt mi. Bin grad o_O gsi und vergesse zfroge wer mich do erkennt het. Erscht a de Bar erfahre dass es Cel gsi isch.
Voll verwirrt aber frohlockend heissts denn aber zerscht mol eis :cheers: und spähe was so :titts:.

Doch denn :eek:!
De DJ leit zwor hammer Musig uf, aber :wtf: Chuum öppert isch am abgoh und dezue fühl ich mich grad no alt. Chli :confused: hani denn doch no em Rheuma z'lieb :kopfnicke, aber irgendwie ischs nöd so id Gäng cho. De Sound isch denn au :schlecht worde, respektive het min Gschmack nüme troffe. Drum noch ca. 2 Stund de Kolleg :stups: denn scho bald wieder :run: und hei zum :sleep:.

Als Fazit bliib chli en schaale Nochgschmack und d'Überlegig miinersiits, ob ich min Nickname zu "Opa Gamus" umwandle setti. hehe. Nei, bös isch es nid gsi, aber zum do grad no es Zitat vome andere Bsuecher z'bringe:

"handzh-up war wie klassenfeez gekreuzt mit kindergeburtstag."

Lance
05.09.2004, 13:49
Haha *g*

Ich bi zwar erscht am 1:00 uftaucht. De sound hani am afang easy gfunde... aber irgendwie. Kei ahnig, wenn en DJ this or that bringt und nachher de track nöd zu sim berüehmte "engine engine nr. 9" usspielt isch für mich d'sach eigetli klar ;)

sly saloon
06.09.2004, 08:56
aid!

jo ich hans erst hüt gseh, das i en itritt gwune han!
voll geil, thx und denn halt bis nextimol...

han am samstig eh nüme möge, nochem langstrassefest bini nüme so fit gsi..heheh

cel
26.09.2004, 13:46
-> HANDZH up @ schiffbau 10...wird wieder mal ziit s huus z rocke ;-)

adä turns....Ali Baba Sound feat. Mistah Direct & Junior Indian, DJs Mad Madam, Aaron....

:dance: :dance: :dance: :dance:

ahja...watch out for handzh up shirt...:wurm:

:schubidoo