Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : New Track

unique
31.08.2004, 16:57
aight!
wie sech einige vellecht möged erennere han ech vor langer ziit mol öbber gsuecht wo mer en beat zo demm track macht. de spenza hed sech denn gmäldet ond en meeega beat zämegstellt (a dere stell nomol merci!)! das do esch jez s ergäbnis...kritik erwünscht!:D

ond do fendeder de track: http://mitglied.lycos.de/dusss/unique_ElaendiWaelt.mp3

JHO Fingg
31.08.2004, 21:20
hmmm...geil,geil,geil. gfalltmr. geile flow. nur de hook tönt i mine ouge no chli komisch. chli eifach, steit im krasse kontrast zu dä strophänä (wäg dr komplexität).
aber grundsätzslich: geili sach!!!

und o dr beat. ungefähr soooooo hammr!!:respect:

Stylebock
31.08.2004, 21:23
shiiit...dä Beat isch :devilburn ganz heftig....

Text isch easy, isch halt a sehr heikles Thema...dr Refrain isch Gschmacksach,miar gfallt er nit würklich..

aber im ganza ischs geil, Props an di !!

mc-emmsii
31.08.2004, 21:24
hajo. isch nöd übel. aber stimmt scho d hook hed igrendwie en hagge. aber ich wett ned zviel säge ich chans ned besser. aber isch guet! :hippie: oiis

unique
31.08.2004, 21:32
merci för üchi props ond d kritik! jo de hook...gschmacksach!:D aber esch vellecht schochli plump...zom thema: jo esch heikel, aber ech säg jo ned dass ech d wohrheit säge, sondern ech luege das ganze us minnere secht ah, so wien echs empfende. ond de beat esch eifach ächt de hammer!:D merci spenza!

too stoned
31.08.2004, 22:01
:krass: shiat,ganz heftige beat!!! :blingblin :dance:
aber i finde au d'rhymes ganz ok.vom textliche her ischs au ned schlächt,mer hets halt eifach scho oft ghört...
Propz a di, isch im gross und ganze würklich en geile track.

P-Flow
31.08.2004, 22:23
yeahyeah! probz vam feinschte! isch gat an andre track als der erscht track! also diz mal hesch mini ganze probz, wenig bis nix üs z'setze! und der spenza rockt eh! Und der beat figgt als! hani der schomal gseit! eyey, bi gat gflasht! so epis geils süügt me sälte hie uf aight!

yeahyeah!!!!

Fletsch
31.08.2004, 23:18
uaaah Hammer Beat!! erinnert mich irgendiwe a "Beginner - Hammerhart" so sweepig! Spenza bisch eifach en Gott!!:D

Din Flow isch au nice!!! Wieder mal öpis da ine mit gueter Qualität!!

De Refrain isch allerdings chli billig...:p

Go'on

xXel
31.08.2004, 23:40
fetti sach.. i finges geil.. und was gits am hook uszsetze?? ish emu geile ref. .. so mueser vo mir us cho.. eifach! de laufder die S.C.H.E. I.S.S.E. die ganz zit noche :D

nei ish ächt geili sach.. propz

peeZ

MCrobidog
01.09.2004, 01:37
misch en hammer Track, Beat isch au Killer! Probz

JHO Fingg
01.09.2004, 11:36
bis nomal am lose u muess säge, dassmr diesmal dr hoock dütlech besser gfallt. passt äbe glich fett iche.
propz:dance: :dance: :dance:

Hortkind
01.09.2004, 15:13
Der Refrain ist Scheisse! Das untergräbt die Seriosität des Restliedes...
Der Beat ist Spitze, passt aber irgendwie nicht richtig zum Rap/Thema.

drümolhopdbäse
01.09.2004, 15:50
dönd besser als anderi wo scho albene dusse händ,
(evt. hesh jo sho eis duss;)
aaaaight!! wen das ganze rechtig ufnimmsch, de beat und alles abmischish, hesh (sogar meddere hook) en platz bi de jubaira verdient :rolleyes:
öb das jez guet esh oder ned chamer sich striite, aber du hesh definitiv style!!! witer so, und tshüss

unique
01.09.2004, 17:35
Original geschrieben von xXel
fetti sach.. i finges geil.. und was gits am hook uszsetze?? ish emu geile ref. .. so mueser vo mir us cho.. eifach! de laufder die S.C.H.E. I.S.S.E. die ganz zit noche :D

merci merci för all üchi props!:D das zom ref fend ech au...ech ha öbbis welle mache wo i chopf god, textlech, öbbis wo eim emmer weder in senn chond...öbbis wo beweggt! inhaltlech esch secher ned grad komplex, aber esch au ned s ziil gse!

Aurel
01.09.2004, 17:42
Original geschrieben von Hortkind
Der Refrain ist Scheisse! Das untergräbt die Seriosität des Restliedes...
Der Beat ist Spitze, passt aber irgendwie nicht richtig zum Rap/Thema.
da sag ich nur LOOOL...

also du bastardo... wie gseid, hammer dicke track. aber weisch no, ich han der bereits gseid weg de hook, hehe... aber nimms easy. de rescht burnt alles. echt sidefin. au big up an spenza... murder-beat! hellyeah...
i hope the saga continous... sempach auf dem vormarsch! :D

xXel
01.09.2004, 20:29
Original geschrieben von unique
merci merci för all üchi props!:D das zom ref fend ech au...ech ha öbbis welle mache wo i chopf god, textlech, öbbis wo eim emmer weder in senn chond...öbbis wo beweggt! inhaltlech esch secher ned grad komplex, aber esch au ned s ziil gse!

ebe... genau das hani gmeint :D

witer so.. wot me ghöre
;)

MCneil
01.09.2004, 20:49
Cha mi dene meinige nume aschliesse! Dr beat isch einsami klass, dr rap flowt und dr Refrain chunt je länger das mene ghört immer wie besser übere! würklech fresh:dance:
piiiz

Horni MC
01.09.2004, 22:04
dä track gfallt mir... s passt eifach

nise
02.09.2004, 02:11
dr flow gfallt mr nid so, irgendwie fehlt was spezielles und durchsetzungsfähiges in der stimme.
beat: des todes

d rhyme mit em richter alexander isch e knüller! hehe...
ansuschte bini nid so fän vo (möchtegärn) polit rap, well, was weisch den du scho, du huuuere banaaaaane? ;)
(vergiss e flame war, i bi z.t. genau glicher meinig)

overal rating 4.75

unique
02.09.2004, 21:25
merci merci! freut mech das alles z ghöre!:D

@nise
sälber :banana:
:D

weedi
07.09.2004, 14:55
das hammer sample isch klaut. das teil gits scho vo fonky family.
flow isch sosolala
im aasatz gfalled mer de text. zum teil chunnt er mer aber zimmli wiedersprüchlich ine.
d addlips chömed amigs au scheisse.

dini stimm isch aber de hammer:hippie:

spenzasequenza
07.09.2004, 14:59
verdammt. warum seit jede dass das ding vo fonky family klaut isch? ich känne keis einzigs liäd vo denä mann!!!

und uberhöipt isch das vom charles aznavour, französische chanson sänger. gopf!! und nit vo fonky family

tststs...

Map
07.09.2004, 15:02
Scho mou überleit das Fonky Family das ou vom Charles Aznavour chönnt ha. Scho mou überleit dass Samples nid klaut sy, sondern gsamplet - drum heisse sy ou Samples u nid Klauis.

Lord Flow
07.09.2004, 15:14
Original geschrieben von Map
Scho mou überleit das Fonky Family das ou vom Charles Aznavour chönnt ha. Scho mou überleit dass Samples nid klaut sy, sondern gsamplet - drum heisse sy ou Samples u nid Klauis.

u weder bis itz nonid überleit heit müesst dr o gar nid drmit afa, schliesslech macht das dr Map hie grad für aui, hrhr.

spenzasequenza
07.09.2004, 15:15
natiirlich heint di das öi vo dem. ich finne nur es klingt so fies wänn jemand seit ich heig das sample vo fonkyfamily klaut wänni di siäche doch gar nit känne, und äbe no meh, will die das ja öi "nur" gsamplet heint...

Bschiisär
07.09.2004, 15:17
Scho mou überleit dass Samples nid klaut sy, sondern gsamplet - drum heisse sy ou Samples u nid Klauis.

muahahaaaaa..:D..Map, du bisch däallergeilscht..hahaaa...sooooo geill..Klauis..

Map
07.09.2004, 15:18
Original geschrieben von spenzasequenza
natiirlich heint di das öi vo dem. ich finne nur es klingt so fies wänn jemand seit ich heig das sample vo fonkyfamily klaut wänni di siäche doch gar nit känne, und äbe no meh, will die das ja öi "nur" gsamplet heint...

Ganz genau. Es chunnt sooooo mängisch vor, dass die glyche Samples mehrmous brucht wärde, dass me scho gar num druf z spräche muess cho. Was mire Meinig no zöut, isch was me us däm Sample macht. Get it.

Flowy: Darum füehli mi hie so einsam und einzigartig. :hmmm:

weedi
07.09.2004, 15:34
Ganz genau. Es chunnt sooooo mängisch vor, dass die glyche Samples mehrmous brucht wärde, dass me scho gar num druf z spräche muess cho. Was mire Meinig no zöut, isch was me us däm Sample macht. Get it.

isch trotzdem nöd so sexy wenn es sample mehrmals bruucht wird. egal öbs oft vorchunnt oder nöd. (uusnahm: wenn de 2. track mitem gliche sample einiges besser isch. zbsb worst comes to worst :D)

sorry spenza für di ungerechtfertigti aschuldigung. bin im gebiet vo französische chansons(es isch sicher nöd mal es chanson) nöd so bewanderet :)

und map...au wenns sample heisst isches letschtendlich doch klaut.

Map
07.09.2004, 15:48
Original geschrieben von weedi
isch trotzdem nöd so sexy wenn es sample mehrmals bruucht wird. egal öbs oft vorchunnt oder nöd.

Wenns dr Producer nid bewusst oder absichtlech macht --> Isch doch okay.

isch

Klar. Sample isch chlaue. Aber dasch e Grundsatzfrog. Byspieuswiis bi däm Fau: Fonky F. hett ou scho "klauet". Und bedänke: Chlaue isch kriminöu, kriminöu isch chic.

thieu
07.09.2004, 15:59
isch trotzdem nöd so sexy wenn es sample mehrmals bruucht wird. egal öbs oft vorchunnt oder nöd. (uusnahm: wenn de 2. track mitem gliche sample einiges besser isch. zbsb worst comes to worst :D)

sorry spenza für di ungerechtfertigti aschuldigung. bin im gebiet vo französische chansons(es isch sicher nöd mal es chanson) nöd so bewanderet :)

Also ich weiss nit dü chasch ja nit jedes Lied kenne und in der Hinsicht chas ja passiäre das me z glii sampel numal brüächt. Und warum das das der Spenza gat der Beat wiiter git ver es i-net "Plausch" Release, hät wohl öi schini Grind!

Das Liäd isch wirklich äs Chancon. Also so mit komische franz Sänger und allem schnulzige Ziig wo derzüä kehrt! Nique la musique de France...

Und öi wenn dü sample als Klaue bezeichnesch is nur en wiiter entwicklig vo geischtigem Eigetum! :D

SCREWD
07.09.2004, 16:01
göttlich...........de beat cha alles...........

ey spenza...das sag ich dr SUISA....... :p

PhrazeFive
07.09.2004, 16:28
Original geschrieben von SCREWD
göttlich...........de beat cha alles...........

ey spenza...das sag ich dr SUISA....... :p hrhr - ja söll d'suisa vo jedem stutz woner für de beat bechunt 10 rappe abzwacke ;)

unique
07.09.2004, 19:31
esch jo schön ond guet wenn er üchi diskusione füered...aber wo bliibt d kritik zo mim track!? :D langsam chömeder vom thema ab....:D wär nätt wenn jede wo jez inegschrebe hed au no si sänf hönnt dezue gä! merci! :D

weedi
09.09.2004, 13:31
gäll ihr huere penner. :D

ja ihr hend ja all recht ;) und das chlaue in ordnig isch, weissi au ;) jede muess sich ab und zue mal n rabat inezieh oder?

und vo wege gliiche track mehrmals sample: sicher isches ok, wenn s resultat geil isch. aber besser isch es unbruuchts sample z bruuche :)

und sorry unique...aber das hanni schnell müesse klarstelle :)