Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : REGGAE SCRATCH ONE

SCREWD
01.09.2004, 09:09
also, ihr händ jo no mehr welle, ich ha das Reggae File jetzt öbbe 3:30 lang, es sötti kei MIX darstelle, do's vom Rhytmus nid 1 durchgang isch........aber checkets doch sälber emol.......

cheerz

http://www.soundclick.com/bands/2/screwdandrw4onemusic.htm

Fletsch
01.09.2004, 11:53
Haha wilsch mich hürate?? :D

Häsch dini Oldies Platte füre gnoh?? chch..Fettestens! So n mix möchti mal anere party ghöre, da würdi abgah wie nüt! :dance:

LKB
01.09.2004, 12:17
yyeeeaaahhh, geils Teil. Di geilstä Beats häsch usgsuecht!! Mi stört bloss chli, dass d Beats chli oft unterbrichsch (vom Flow her störts chli...)
D Cuts sind natürlich wiä immer suber und krass. (Weisch jo langsam, wani dävo halte..)

SCREWD
01.09.2004, 12:19
:D

nei hürote nid grad, aber ich mach dr e kind wenn wilsch hahahaha

merci für die propz....jo, hätt no mehr klassiker kha, aber....villicht mach ich irgendwenn emol e mixtape....weiss nid...ich los eigentlich nid soviel reggea *g*

ah jä, und live würd ich das nie so anebecho :D

@ LKB.......jo danke mann :-) freut mi dass es dir au gfallt...wäge de unterbrüch, stimmt scho, goht scho de flow verlore, aber ich wächsle au vom einte flow in andere ine ;-) aber, ich schaff an mir sälber.......

thanx