Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : Lul Dxe - wär isch das?

Mora
01.09.2004, 16:38
bim gmüetliche stöbere uf ere bekannte homepage vomene cd versand bin ech uf ein gstosse wo sich
lul dxe
nennt und unter de rubrik swiss cd/ hiphop z finde isch.

naja, entweder han ech en bildigslücke oder ech weiss au ned.
weiss öpper vo euch wär dä typ isch?

poetical
01.09.2004, 16:41
Das isch ä Rapper vo Bärn Wescht. Früecher gloub Psychoklinik u itz solo ungerwägs. We üsi CD hättsch, würdsch sogar scho zwe Tracks vo ihm kenne :D

sly saloon
01.09.2004, 16:43
Lul DXE: Ein scharfer Sprachmix

Er rappt in albanischer Sprache genauso scharf wie auf Berndeutsch. Mit seinen Rhymes hat sich der Berner Hip-Hopper Lul DXE (23) jedenfalls schon ins Programm des TV-Senders Viva gehievt.

Scharfzüngiger Rapper aus Bern West: Lul DXE.

INFO-BOX
«Baby Love Yaa» läuft zurzeit auf dem Vivamat. Der Song mit den Beats von Kid Blast und den Rhymes von Lul DXE, Oran G. & Prizz ist ab Montag in diversen CD-Shops zu haben. Bestellt werden kann die Maxi auch bei Te-Town Records.
www.te-town.com

«Als ich mich zum ersten Mal am Fernseher sah, hatte ich halbe Schweissausbrüche», grinst Lul DXE. Aber inzwischen hat sich Lulzim «Luli» Axhami (23), der Berner Rapper mit albanischen Wurzeln, daran gewöhnt, sein Video «Baby Love Yaa» über die Mattscheibe flimmern zu sehen. Entgegen dem englischen Titel ist «Baby Love Yaa» ein berndeutscher Track mit albanischem Support von Oran G.

«Wenn Schweizer und Albaner aufeinander treffen, ist das nicht immer eine freundliche Begegnung», weiss der in Bern West aufgewachsene Luli. «Aber mit meiner Musik will ich beide Gruppen ansprechen und die Brücke zwischen den zwei Kulturen schlagen.» Thematisch drehen sich die Songs von Lul DXE in bester Hip-Hop-Manier um Rivalitäten und Respekt, um Liebe zu den Ladys – und zum Tscharnergut, wo Lulis Hip-Hop-Leidenschaft begann. Gerappt wird, wie bereits das Pseudonym Lul DXE verheisst, ziemlich gepfeffert. Denn DXE bedeutet – albanisch ausgesprochen – so viel wie scharf. «Auch in meiner zweiten Heimat gibt es eine wachsende Hip-Hop-Szene», sagt Luli. Die will er im Herbst mit einem albanischen Album aufmischen. Zudem soll Ende Jahr auf dem Schweizer Markt sein Erstlingsalbum erscheinen. Ein randscharfes, versteht sich.

quelle 20min.ch
google lässt grüssen
shqip hop rulez
mora ich han meh biträg als du
:D

reezer
01.09.2004, 16:50
auf viva von dem... naja...

Mora
01.09.2004, 17:01
aha, ok, so eine isch das also! :-)

@poet!
chume am 11. sept ja uf ostermundige!
gäll, mini cd ned vergässe! :-)

mc rassko
01.09.2004, 17:46
ich han de clip gseh(vivamat natürli), und finds voll scheisse liecht übertriibe ch-dütsch, albanisch und englisch mische, naja uf jede fall giz gnueg mongos wo gäld für vivamat schmeissed

subtile
01.09.2004, 17:52
finds also au nid grad dr hammer... vor allem dr gsang im refrain isch chli erbärmlich... :rolleyes:

globi S.
01.09.2004, 18:25
i fingä dä nach mehrmaligem losä gar nid so schlächt,gloubä dä het no zimlech potenziau.
uf dr local underground hets wi dr poet scho xeit het 2 tracks vonim.
tscharni shit u mönsch isch mönsch
i fingä är macht gueti ussagä und o flowmässig ischr nid schlächt.

piis

xXel
01.09.2004, 18:46
Original geschrieben von reezer

jo hani au gseh.. aber weis nüm wie de shizzle geit.. wetts no mau ghöre..
naja.. wie au immer.. nüt zum thema.. sry :p

Tonik
01.09.2004, 21:10
LUL DXE (http://www.te-town.com/index2.html)

...geilä Siech! Uf me Kid Blast Beat vom feinsten. Wieso chunnt numä geng so geils züg usem Westä. hmmm :D

deefac
02.09.2004, 02:31
Original geschrieben von Tonik
LUL DXE (http://www.te-town.com/index2.html)

...geilä Siech! Uf me Kid Blast Beat vom feinsten. Wieso chunnt numä geng so geils züg usem Westä. hmmm :D

usem weschte chunnt scho früsche scheiss wi te-town, dez und so, aber bern nord chunnt o no baby:dance:

Tonik
02.09.2004, 07:53
dr Des chunnt'm Fau gloub us Mundige, isch aber äuä oh nume es Grücht ;)...aber egau

Toratelli
02.09.2004, 08:21
nönö dä isch nid us munidge. wohnt im gliche block wie ä kolleg vo mir. das isch bümplizzeugs. finde d idee mite div. sprache no guet, umso chli d kulture necher zämä z bringe

scope
02.09.2004, 08:42
wenn dr dez usem weste chunt werum rappt er de:

ost-bern MCs si zrügg im huus/
ds heisst obst-bärg MCs gö zrüg iz huus/

??

i gloub dä seit uf beidne tapes relativ viu BERN_OST.

aber back to topic:

LUL DXE sis "mönsch isch mönsch" fingi zwar raptechnisch nid guet, aber gsamthaft aus track glich e rächte burner. wunderbare beat, und d'ussag chunt hert, irgendwie provokant, und sehr ehrlech...

Tonik
02.09.2004, 08:52
...Dez us Bümpliz? Auso das verwunderet mi ids zwar grad chli, mir näme süsch nid grad jedes Gsindu uf ;)...nei, ke Seich! Mir isch ja eh egau vo wo das wär chunnt. Ha's haut gmeint. Gopf, ids bini säuber scho sone Kaffitante wo Grücht id Wäut setzt *g...i wirde aut

Lartscho
02.09.2004, 12:35
naja beat isch geil
rhymes naja chame vrbessere :)

und schüscht böböböböbböbbö bern west :D

Real T
01.10.2004, 12:18
Ech fends no en coole Typ

Beat + Rhymes fend ech ou voll easy!!:kiffer: :hippie:

dynamikee
01.10.2004, 12:52
i finde zlied vou scheisse, huerä möchtegärn. dr lul dxe flowt irgendwie nid, u si tegscht findi o nid grad dr hammer. Dr onan g chani nid beurteile wiuis nid verstah, aber aues in auem findi das lied eifach scheisse

dynamikee
01.10.2004, 12:59
nach au mire kritik muesi no öpis afüegä woni vergässä ha. I respektierä ihn glich wiu ärs uf schwizerdütsch versuecht u nid uf albanisch. albanisch würdim äuä besser ga

Cwik
01.10.2004, 13:45
nöd würkli guet aber au nöd mega schlecht. S'gsang isch aber voll billig und d'sängerin hat würkli kei gueti stimm.

Lartscho
01.10.2004, 14:14
Original geschrieben von Toratelli
nönö dä isch nid us munidge. wohnt im gliche block wie ä kolleg vo mir. das isch bümplizzeugs. finde d idee mite div. sprache no guet, umso chli d kulture necher zämä z bringe

dr dez isch us wittigkofe aka oschtbärn, aber das cha ja ä spiezer nid ungerscheide :D

golfius
01.10.2004, 15:36
Original geschrieben von reezer

verwundert mich nicht dass das niveau auf diesem forum unterirdisch ist, wenn nichteinmal der besitzer und die MODs darüber stehen... naja

subtile
01.10.2004, 15:47
lol nach 7 biträg so öpis säge zügt aber au nid grad vo grosser objektivität. ich glaub wennde anderi ussage vom reezer gläse hättsch, wüsstisch wahrschinlich dassers nid so gmeint het wie du...

Mora
01.10.2004, 16:17
ech han das video etz au mal gseh und weiss eigentlich immernonig wasi vo dem typ sell dänkt. han also definitiv scho schlechters ghört, aber die ganzi ufmachig vo dem clip isch mer eifach z pimpig.
naja, zwingt mich ja niemert de guet z finde.

GameOver Junge
04.10.2004, 07:11
ALLAHUEKBER

MIR SI MIT DIR LUL, PISS UF DI INTERNET JUNKYS!!!!

def domingo
04.10.2004, 10:18
naja, also de beat het es cools sample, aber sis liebes gesülze und sini doch rächt billige reim findi nid grad berauschend. usserdem isch s video doch rächt amerikanisch mit de gleaste autos und de dance iilage und em englisch refrain (tausendmal gehört: babe uf crazeee)het mi nid überzüügt, sorry.

sin
04.10.2004, 10:32
def domingo

nid au sini lieber si so wiä dr track vom clip muesch mau uf sini sitä oder koufsch dr ds album am bescht !

Biggie
04.10.2004, 21:09
I bi o nid gad wahnsinnig überzügt vo ihm, aso nee.. Bö-Bö-Bö-Bö-Bö-Börn West.. neneee... git bärn west no z besserä Image.. toll!
aber so lang dase lüt git wos choufä... isches berächtiget daser so züg macht.. dr refrain vo ihrä.. hmm.. ja mueses ha ir hütigä zit no sonä "RnB" touch... schüsch verchouft sechs nid.. naja.. wie o immer.. für mi nüt...

CaLif
05.10.2004, 00:40
aso... í ha scho mehrmals dr Clip gseh, wenn dr dxe rappt findis no vou iisi, aber wenn nächer dr ander rappt.. passt voll nit..

i glaub ohni oran g wär dä track en geilere Track.
aber süsch ischs no iisi Lied

Cerberus
07.10.2004, 14:46
Isch scho easy das die jungs öppis mache! Peazz out a Dj Dasul!

ROOFTOPRECORDS ruulezzz!

(Aber am Luli si Rap gfaut mer ou nid so...)

danmaster
08.10.2004, 13:06
shqip hop.....hehe witzigs wortspiel:D

YLLKAA
11.10.2004, 20:43
OK leute losed mole auso i finds g@jL dass en SHIPI im viva gschafft hed und i seg do nur Reeeee€€€zPektj jedefaus i bi stolz uf eusi n@tIon und wirds ou emma siii.i mein ausi denket jo shipis so shipis so aber shipis bringets zu öppis.auso leute es isch euchi sach wie ier öber de lul denket jedem das siine jedefaus i denke aui ships sötte stolz uf ihn siii.ich bis
HIP HOP IS MEIN LEBEN :kiffer:

ReXuS
12.10.2004, 11:40
Jo klar, für die einte isch er verdammt geile und für die andere voll nit.

Um ehrlich zsi standi voll hinter LuL DXE, bi stolz das emol en Albaner bi Viva isch, aber er isch nun mal uf Mundart e ziemlich schlächte Rapper!!! Es isch jetz halt eso.
De Rappt scho sit huere lang und wen er no rhymes wie weiss, gleis , heiss bringt, so dass min 12 Jährige Brueder über de Text lacht den findis scho zimli zum lache he.
Uf Albanisch rappt er verdammt nomol mega guet!!
Aber wens de Siech nur ufs Pimpin' setzt und ums Gäldmacherei den isches in Ordnig, aber um respect vo anderne MC's zkriege, do isch er no ziemlich wiit devo entfernt!

Ich bi au Albaner, aber respektier de voll nit als Mundart MC...sorry Yllka

tung

JayJay
14.10.2004, 09:51
ig finges emu no easy für bern und CH allgemein.... Isch haut scho chli 0815- rapsong mit däm r'n'b-refrain!!!

aber für sini erschti single ischs emu scho zimlech guet.. het sicher no potenzial, und ig gloube är wird säch sicher ono witer entwickle ide nächschte jahr...

OUT

deefac
14.10.2004, 15:14
Original geschrieben von Biggie
I bi o nid gad wahnsinnig überzügt vo ihm, aso nee.. Bö-Bö-Bö-Bö-Bö-Börn West.. neneee... git bärn west no z besserä Image.. toll!
aber so lang dase lüt git wos choufä... isches berächtiget daser so züg macht.. dr refrain vo ihrä.. hmm.. ja mueses ha ir hütigä zit no sonä "RnB" touch... schüsch verchouft sechs nid.. naja.. wie o immer.. für mi nüt...

schiss doch ufz image vo bern west oder nid

KLD_SOLDIER
17.03.2006, 16:35
Hatet numme witter Ihr Fuckers www.luldxe.ch

GameOver Junge
17.03.2006, 19:39
Original geschrieben von KLD_SOLDIER
Hatet numme witter Ihr Fuckers www.luldxe.ch

hihihihi, mit 2 jahr verspätig.... nid schlächt:D

heinz hersh
20.03.2006, 00:18
Original geschrieben von deefac
usem weschte chunnt scho früsche scheiss wi te-town, dez und so, aber bern nord chunnt o no baby:dance:

wo laebsch du? dez bern wescht? heiterefahne...

???

dew
21.03.2006, 21:20
Ich will mini Meinig au säge (isch aber 2 jahr z'spaa ha lang ka mir es urteil z'mache) :D

Nei find eigli sis züg rächt guet er hät geil text beatz sind au geil!