Du befindest dich auf einer für Suchmaschinen optimierten Archive-Page!
Check diesen Beitrag auf unserer richtiger Page in schönem Design unter : DJ M-Live! P.I.M.P. or HitDj???


Pleschen
27.10.2003, 11:08
Hey Löiiizzz!

Ha mal welle fröge was ihr so vom M-Live haltet?
händeren scho mal gseh und werdet ihr euch die cd
vo ihm chaufe?

eure meinung ist gefragt!

piis ya Pleschen

Aurel
27.10.2003, 11:27
mini meinig fendsch im thread "hui&pfui"...

Lukee
27.10.2003, 13:41
DJ M-Live: Ganz sicher einer der besten Party-DJs der Schweiz!

Immer wieder geile Dubplates - immer volle Tanzfläche - immer Partysounds!

M-Live rockt und auch seine CD "Switch" ist geil gemacht...

check: www.blackbeat.ch für mehr Infos!

Rock on M-Live

Lukee

beenie
27.10.2003, 13:46
Props an alle jungs die ihr hobby zum beruf machen...

Pleschen
27.10.2003, 13:47
okay das du Lukee M-Live groupie bisch das hani gwüsst!
aber ich bi letscht fritig im Kauf gsi und wenni nöd so
psoffe gsi wär hätti en ganz sicher vo de turntables
verdrängt :D
ich ha mer eifach bi jedem übergang an chopfgriffe gut
ein oder zwei übergäng hani ganz easy gfunde aber das
amene ganze abig!

guet imene Kaufleuten bruchts au kenn guete dj de muss
nur guete sound debie ha, darum isch ja de M-Live au de
richtig dj fürs Kaufleuten döt hät eh kenne ahnig vo
djing!

piis Pleschen

dela
27.10.2003, 14:27
scho wieder wird en mensch i dä schwiiz verrise wo versuecht siin weg zmache....mer muess ja nöd anegaa wänn mer ihn nöd mag.

Pleschen
27.10.2003, 14:31
Original geschrieben von dela
scho wieder wird en mensch i dä schwiiz verrise wo versuecht siin weg zmache....mer muess ja nöd anegaa wänn mer ihn nöd mag.

en mänsch wo probiert sin wäg z gah *lach* wo vermarktet wird! nei ich hät ja eigentlich nüt degäged, ich bi au nöd wäg em sound am fritig ins kauf gange, wenns nöd würd heisse der bescht oder eine vo de beschte DJ's inner schwiiz! wenners wär no problem, aber er is niene känne
100 besseri djs wie ner!

piis Pleschen

dela
27.10.2003, 14:45
achso. so bezeichnige "bescht dj" findi au kritisch...hmmm

Pleschen
27.10.2003, 14:55
Original geschrieben von dela
achso. so bezeichnige "bescht dj" findi au kritisch...hmmm

ja sind sehr kritisch guet ob ers vo sich selber
behauptet weissi nöd, muss en mal fröge wenni en
wieder gseh!

piis pleschen

Lukee
27.10.2003, 16:03
nö behauptet er nicht pleschen - hat er auch nicht nötig ;-)

keine angst - bin kein groupie pleschen...dass m-live seinen weg macht kannst du leider auch nicht ändern - auch dass der junge vermarktet wird nicht und dass er gut ist eben auch nicht. wenn du hier erzählst, dass m-live zwei übergange pro abend geil bringt, dann ist das kompletter bullshit und zeugt von neid - vielleicht wars aber auch dein rausch der dich seltsame dinge hören liess...

m-live ist ein profi - basta!

l

dela
27.10.2003, 16:18
ich muss trotzdem noch meinen senf loswerden. ich finde, dass man jungs und mädels nicht verurteilen darf, weil sie jetzt unter einem grossen label sind. wenn ich jetzt sage, dass m-live vermarktet wird, dann würde ich mich ja selber schneiden. ich vermarkte ja auch das pumptape..sorry..aber jeder vermarktet sein ding..nur schon wenn er gage bekommt und wenn es auch 5.-- ist. wieso können wir nicht mal froh sein und sagen...cool..der m-live ist bei emi und jetzt ist wieder mal ein türchen für den ch-rap aufgegangen..und vielleicht kann das jemand pushen oder neue leute nachziehen.......es braucht alles...under grund über grund hyper grund...indies & majors und träumer und radiomacher..whatever....macht euch nicht immer gegenseitig kaputt...

shit..ich gange jetzt...töne ja wie en papi:kiffer:

Pleschen
27.10.2003, 16:25
Original geschrieben von Lukee

m-live ist ein profi - basta!
l

*lach* ich sag nicht das er ein blutiger anfänger ist
aber das Kaufleuten ist ein angesagter Club für junge
leute (fragwürdiger Club in vielen Augen), dieser club
hatte schon sehr viele internationale profi dj's!
profi sag ich weil ich M-Live nicht zu den profi dj zähle,
Mr. Burnz sagte nach seinem ITF gewinn in Deutschland,
er sei jetzt seit 4 jahren DJ mit 16 Jahren ITF Champ
aber wegen dem könne er von sich noch lange nicht sagen
das er ein Profi DJ sei!also zieh dir mal den DVD
"Battle Mönche" rein dann weisst du was ein profi HipHop DJ
ist!

ich weiss und ich kann nichts daran ändern das M-Live
seinen weg geht auch wenn ichs scheisse findet wenn
man so vermarktet wird wie er!

doch musst du dich langsam mit meiner meinung abfinden,da
ich nach meinungen gefragt haben musst du mit positiven und
negativen feedbacks von aightge.ch usern rechnen und kannst
nichts daran ändern!

ich war villeicht sehr besoffen aber da ich selber jeden tag stunden lang übergänge übe und immer wieder neue sachen ausprobiere und meiner kreativität freien lauf lasse bin ich villeicht ein bisschen sehr kritisch was mixen und dergleichen angeht!eine sehr gut gefühlte plattentasche hat M-Live, und der sound rockt doch diese platten kann sich jeder kaufen und auflegen wegen dem ist er noch kein guter dj!

piis Pleschen

eliAz
27.10.2003, 16:27
Original geschrieben von dela
ich muss trotzdem noch meinen senf loswerden. ich finde, dass man jungs und mädels nicht verurteilen darf, weil sie jetzt unter einem grossen label sind. wenn ich jetzt sage, dass m-live vermarktet wird, dann würde ich mich ja selber schneiden. ich vermarkte ja auch das pumptape..sorry..aber jeder vermarktet sein ding..nur schon wenn er gage bekommt und wenn es auch 5.-- ist. wieso können wir nicht mal froh sein und sagen...cool..der m-live ist bei emi und jetzt ist wieder mal ein türchen für den ch-rap aufgegangen..und vielleicht kann das jemand pushen oder neue leute nachziehen.......es braucht alles...under grund über grund hyper grund...indies & majors und träumer und radiomacher..whatever....macht euch nicht immer gegenseitig kaputt...

shit..ich gange jetzt...töne ja wie en papi:kiffer:


du seisches...

bin no nia annera party vo ihm gsi, aber so wias tönt chanis mir nur so erklära: NEID!

peAz

Pleschen
27.10.2003, 16:29
Original geschrieben von dela

shit..ich gange jetzt...töne ja wie en papi:kiffer:

ja papi dela!

nei ich vermarkte mich ja au selber das isch ja nöd das wo mi stöhrt ich bi eifach der meinig me söll nöd so en riese hype mache nur will eine bi EMI under vertrag isch!es bütet ihm vili türe aber nimmt ihm sin eigene style wäg!do you know what i mean?

piis

Pleschen
27.10.2003, 16:32
Original geschrieben von eliAz
du seisches...

bin no nia annera party vo ihm gsi, aber so wias tönt chanis mir nur so erklära: NEID!

peAz

kei neid! es hät nur eine öbis gäge mini meinig gah!
und wiso sött ich uf öber niedisch si woni bis jetzt
4 mal gseh han und eis mal persöhnlich mit em gred han!

oder bisch du uf lüt wot nöd känsch niedisch oder würd das
bi dier überhaupt funktioniere?

piis

Lukee
27.10.2003, 16:38
Aha ach so,

Pleschen, Du bist also selbst auch DJ und kannst besser mixen als M-live?

Pleschen
27.10.2003, 16:47
Original geschrieben von Lukee
Aha ach so,

Pleschen, Du bist also selbst auch DJ und kannst besser mixen als M-live?

ja ich bin auch DJ und ich hab nie gesagt das ich besser Mixe als M-Live!schon da her das wir total verschiedenen
sound auflegen!

sorry darf man hier nur noch negative meinungen abgeben
wenn man diese sache besser kann???:hmmm:

bezweifle ich!

am fritag hörte ich einfach die feedbacks gegeüber M-Live und die waren von allen möglichen seiten nicht sehr positiv!

aber eigentlich wollte ich ja nicht nur di meinung von uns beiden in diesem thread! du hasst deine und ich meine und ich würde gerne ncoh von anderen people die meinung hören!

thanks and piis Pleschen

Lukee
27.10.2003, 16:55
O.k. Pleschen nur noch so viel:

1. wenn du nicht besser als m-live (welcher deiner meinung nach letzten freitag zwei übergänge gut gebracht hatt) mixt, dann hast du ein problem...vorallem wenn du täglich übergänge übst, wie du weiter schreibst...

2. es ist ein wenig seltsam, dass du 4 mal an eine party gehst wo ein dj auflegt, den du nicht gut findest...

3. m-live ist profi. er lebt vom djing - übrigens als einer der einzigen djs in der schweiz...

4. hab ich nie behauptet man dürfe nur seinen komentar abgeben wenn man besser ist als m-live - sonst dürfte ich hier ja auch nix schreiben...

für den rest: checked "switch" dmix-cd vom m-live!

peace - i'm out

Pleschen
27.10.2003, 17:01
Original geschrieben von Lukee
O.k. Pleschen nur noch so viel:

1. wenn du nicht besser als m-live (welcher deiner meinung nach letzten freitag zwei übergänge gut gebracht hatt) mixt, dann hast du ein problem...vorallem wenn du täglich übergänge übst, wie du weiter schreibst...

2. es ist ein wenig seltsam, dass du 4 mal an eine party gehst wo ein dj auflegt, den du nicht gut findest...

3. m-live ist profi. er lebt vom djing - übrigens als einer der einzigen djs in der schweiz...

4. hab ich nie behauptet man dürfe nur seinen komentar abgeben wenn man besser ist als m-live - sonst dürfte ich hier ja auch nix schreiben...

für den rest: checked "switch" dmix-cd vom m-live!

peace - i'm out

nur noch eines, seine cd kenne ich aber ich gebe jetzt kein feedback dazu sonst entscheht wieder eine diskussion, aber ich find die cd gut gelungen wenn auch nicht mein geschmak oder mein style!

ich war an zwei konzerten von ihm weil mich einmal meine freundin und einmal kollegen gefragt haben ob ich mitkomme!
am freitag wusste ich nicht das M-Live an diesem Abend im kaufleuten auflegen würde!

und einmal habe ich ihn im Monorecords getroffen wo ich auch das einte oder andere word mit ihm gewechselt habe!

ebe also piis

eliAz
27.10.2003, 17:13
Original geschrieben von Pleschen
kei neid! es hät nur eine öbis gäge mini meinig gah!
und wiso sött ich uf öber niedisch si woni bis jetzt
4 mal gseh han und eis mal persöhnlich mit em gred han!

oder bisch du uf lüt wot nöd känsch niedisch oder würd das
bi dier überhaupt funktioniere?

piis

i kenn gar niemert vo eu? mmmh, jo bin mega nidisch uf beidi... uf da m-live will er so berüehmt isch und uf dich wil du so underground bisch...

so chinsch mann!

dini meinig isch mir scheissegal, so wia dir dmeinig vo de anderna au scheissegal isch, oder?

fertig mit dem gehate ez!! :no:

diken
27.10.2003, 17:22
die diskussion esch ja scho fasch überflüssig... ned?

wenn er ja so weak oder eifach schlächt sett sie; de währed ja immer all sääl leer wo de m-live mit sound füllt. da dem ned so esch findis dämlech so z'argumentiere.

de m-live hett sin wäg no immer str8 dürezoge da findi geil a ihm. wenn er devo cha läbe esch da vielech beniidenswert aber gad go hate isch schwach...
isch scho fasch so wie be de manolo,gucci-ladies.. "ihh, dere ihri täsche passt ja gar ned zum nagellag"..:rolleyes: :rolleyes: :D

Pleschen
27.10.2003, 17:40
haaaaaaaaallllllllllooooooooooooo leute!

ich ha nur mini meinig abgeh und gseit ich finde der M-Live mixi schlecht!

us dem isch di ganz diskussion entstande!

und für was sind denn die threads da!das jede sini meinig i schriebt und das kei diskussion entstaht?minetwäge aber denn bini nüm lang i dem Forum das wär mer z langwillig wenn eifach jede stier sini meinig abgit und kei diskussion debie entstaht!

und was i der diskussion alles entstahnde isch vo neid und wakeness isch mer eigentlich glich, das sind fählinterpretatione!

also wenner no lang übermini meinig das de M-Live schlecht mixt und sich vermarkte laht wennt diskutiere nur zue mir is glich!nur ich ha das thema mit em Lukee abgschlosse und würd jetzt gern no anderi meinige über de M-Live ghöre!

aso piis

gianchi
27.10.2003, 18:19
Chinder, höred uf Stritte

gianchi
27.10.2003, 18:27
.....ou z'früeh abdruckt ........ wie gseit, Chinder höred uf Stritte.
Dela, dich hani ned gmeint ..... Suscht hetti Daddy gseit .... ou jo, gange au scho bald i das Daddy-Alter!

Ich bringe jetzt au nur mini Meinig, bin aber ned im Chauflüüte gsi!

De Mister Massi aka M-Live isch en voll coole und zwäge Typ, immer ufgstellt und för jede Spass z'ha!
Eigentlich settet meh Lüüt eso si, leider lueged ebe vieli viel z'ernscht dri mit Ihrem Face!

Ich mags Ihm richtig gönne, musikalisch hett er einiges druffe, hanen au scho anere andere Party ghört.
Im Gägeteil zum Mister Aystep, duet de M-Live Hip-Hop & Partysound uflegge, zum Teil ebe au Klassiker vo früehner!
Das macht au en guete Hip-Hop/Party DJ us, ned nur de Pimp-Sound us de höttige Ziit wommer ned lose chan!

Schlussändlich gang ich jo ane Party und will jo ned de Sound ghöre wo de ganz Tag im Radio/TV lauft!
Jede DJ muess sich halt au echli apasse, ich finde er variert guet.

Pleschen: Ev. het er au en schlächte Obe gha?? Gihts doch au, chan mich sälber au an so öbe erinnere wo eifach nüt richtigs glingt, will mer mitem Chopf ned bi de Sach isch.

Jedem sini Meinig, das isch mini gsi!

Piis

schdivl
27.10.2003, 21:29
aso wär freiwillig is kauflüte gaht muess sich nacher sicher nöd über de sound beschwäre. usserd er hät e frisuur widä Bäckhäm!

Boogieblind
27.10.2003, 22:34
Hey Lüt, zoffed euch doch nöd wegem M-Live!
Es vum Business ghyptes Chind, wo nöd besser aber au nöd schlechter ufleit als de Grossteil vu ClubDJs. Das ganze het gar nüt mit sine Fähigkeite als DJ z'tue, sondern mit Beziehige, Managment, Promo, Partykultur etc...Darum chan er CDs usebringe (au wenner sich wohl biz z'ernscht nimmt mit sine M-Live Caps, Shirts, Slipmats etc..)aber die meischte würdets au mit sich lah mache, wenn ihne das abote wür werde gross usez'cho!(leider...)Also, wenn nöd er, dänn wers halt irgenden Andere worde, easy neh!

also, dikutiert lieber über die Wichtige Sache im DJing...

ps. Grüchte zufolge gits bald en neui mixCD: M-Live feat. Daniel Kübelböck, freuet euch!

T-Mac
27.10.2003, 22:40
Original geschrieben von Boogieblind

ps. Grüchte zufolge gits bald en neui mixCD: M-Live feat. Daniel Kübelböck, freuet euch!

Whut?? da han ich das grücht e chli andersch verstande.. esch es ned M-Live feat. Michael von der Heide...

easy mer gsends den... :hmmm: :kiffer:

UAZ
27.10.2003, 23:28
DJ M-Live

-Ich bitte euch. B.I.T.T.E.

Pleschen
27.10.2003, 23:41
da häts aber au es paar sehr kritischi stimme drunder!denn bini nid der einzig wo das es bitz andersch aluegt!aber jedem seine meinung!

piis pleschen

Aurel
27.10.2003, 23:51
Original geschrieben von Pleschen
da häts aber au es paar sehr kritischi stimme drunder!denn bini nid der einzig wo das es bitz andersch aluegt!aber jedem seine meinung!

piis pleschen

jaja... ben au ned werklech en fan vom m-live. ech wördem zwar ned grad es bier an grend schmeisse wie du phil, aber trotzdem...
ond @ lukee: bitte emmer sachlich bliibe, de pleschen hed lediglich sini meinig gösseret...

Pleschen
28.10.2003, 07:55
Original geschrieben von Aurel
jaja... ben au ned werklech en fan vom m-live. ech wördem zwar ned grad es bier an grend schmeisse wie du phil, aber trotzdem...
ond @ lukee: bitte emmer sachlich bliibe, de pleschen hed lediglich sini meinig gösseret...

es wär en vodka fläsche gsi aurel :D !!!

aber easy diskutieret mal schön witter ich los mal
für es zitli zue :)

piis Pleschen

FONTANASTIC
28.10.2003, 08:06
Original geschrieben von Lukee
nö behauptet er nicht pleschen - hat er auch nicht nötig ;-)

keine angst - bin kein groupie pleschen...dass m-live seinen weg macht kannst du leider auch nicht ändern - auch dass der junge vermarktet wird nicht und dass er gut ist eben auch nicht. wenn du hier erzählst, dass m-live zwei übergange pro abend geil bringt, dann ist das kompletter bullshit und zeugt von neid - vielleicht wars aber auch dein rausch der dich seltsame dinge hören liess...

m-live ist ein profi - basta!

l

word lukee!!!

Pleschen
28.10.2003, 09:09
Original geschrieben von FONTANASTIC
word lukee!!!

sehr grossi eigeneni meinig!aber isi!

aso piis

EphToDaRhyme
28.10.2003, 21:22
Jo dä M-Live isch früener en geilä DJ gsi.. er hät hammer geili Sachä ufgleit aber jetzt sit er sis Hobby zum Bruef gmacht hät, isch er voll dä Pimp DJ und leit nur no Posersound uf.. ich finds immer wieder schad, wie Geld öpper verändere chan..

Pleschen
28.10.2003, 23:09
0815 club dj säg ich dem!im club chunds nöd uf die
dj skills a sonder uf de name und uf de sound wot
ufleisch aber gross chöne musch nöd!

piis

reezer
28.10.2003, 23:11
ich will mal was einen ganz anderen input bringen...
das m-live vor allem im moment ein produkt ist, dass vermarktet wird, ist klar... betrachten wir die neue cd doch aber mal obijektiv und vergleichen mit leuten seiner klasse resp. leute die sich gleich vermarkten lassen und ähnliche sachen machen (aystep, cut killer etc)....

also diä CD vom m-live isch um wältä besser als diä vom aystep! tracks uswahl gaht minerä meinig nah voll OK... fast kei brandneui tracks... zum teil sogar rächt rächt alti sachä... cha mär sich also nöd beklagä... intros und skits verhebät, egel ob mit pc / multitracker oder wiä au immer gmacht... tönät ufjedäfall OK...
also für ä compilation-mix cd (ussert diä vom tony touch und vom funk flex sind doch eh all scheisse resp. immer s'glichä... und diä vom tony und vom funk flex sind au nur geil wägäm exklusiv shit) isch es nöd schlächt... s'problem isch doch das so mix-cds grundsätzlich eifach voll schwul sind!

Pleschen
28.10.2003, 23:26
Original geschrieben von reezer
s'problem isch doch das so mix-cds grundsätzlich eifach voll schwul sind!

genau da hemmers!

tapes never die!

guet nacht piis pleschen

Chraensch Lee
28.10.2003, 23:29
Revolution! All Tapes selled zu de Heugable griffe!

Pleschen
29.10.2003, 07:59
Original geschrieben von Chraensch Lee
Revolution! All Tapes selled zu de Heugable griffe!

Tape oder Mini Disc! das find ich persöhnlich OK obwohl
dasi no nie es Mixtape uf MD gfunde han aber würds stylisch
finde!handlich und billigi produktions chöste natürlich
teurer als Tape aber glaube billiger als CD...

piis Pleschen

reezer
29.10.2003, 08:46
Original geschrieben von Pleschen

teurer als Tape aber glaube billiger als CD...



cd produzieren ist billiger als tapes... zumindest in der regel!

Pleschen
29.10.2003, 09:06
Original geschrieben von reezer
cd produzieren ist billiger als tapes... zumindest in der regel!

ja is mir nach dem post auch eingeleuchtet! so ne billige
plastikscheibe is sicher billiger als ein tape!

piis

steelo
30.10.2003, 12:20
gib jetzt au no min sänf dazuä:

also ich find de m-live än guätä dj und has au am 24. no cool gfundä für kauflüütä-verhältniss ;-)

klar gitts no besseri DJ's isch aber au gschmacksach...

zum sound möchti no öppis sägä:

äs beschwäräd sich immer lüüt äs sägi z'kommerziell, r'n'b' isch eh schwul, usw...

ich leggä jetzt au scho äs wiili uuf + wänn du party wettsch machä und imenä sogenannt "edlä club" uufleisch bliibt der eifach würklich nüüt anders übrig als hits after hits z'spillä...will s'partyvolk (gitt sicher uusnahmä) nur ihri hüftä zu liäder schwingäd wo's scho kännäd...sobald du chli älteri oder unbekannti liäder bringsch leert sich d'tanzflechi...klar händ dänn vilicht 3 oder 4 lüüt freud a denä liäder, aber als dj stahsch halt eifach scho chli blöd da wänn'd mehrheit nöd zu dinä tracks abgaht...

Aurel
30.10.2003, 12:24
also ech werdmer de m-live am 6.11. im loft in luzern nomol gnau onder d'lupe näh, hehe...
wer weiss, vellecht änderet sech jo denn mini meinig. aber eher ned, hane wie gseid scho paar mol gseh...

rösli
30.10.2003, 13:59
jo e luege jetz am friti was er do so brengt...
schribe denn mini meinig secher ou do ine...

Pleschen
30.10.2003, 14:05
ja machet das!

ich weiss das mers nöd eifach hät als club dj!
und da hesch recht fürs kauflüüte ischs eigentlich
en geili party gsi! ebe und es isch sicher au
gschmacks sach und mir gfallt der M-Live eifach
nöd so als club dj!das isch mini meinig!

piis Pleschen

Lukee
30.10.2003, 14:26
Hallo Zämme!

@Pleschen: deine meinung kennen wir jetzt langsam...du musst nicht nach jedem neuen post deinen senf dazu geben.

@alle anderen: mich nimmt wunder was ihr zur neuen mix cd von m-live "switch" meint...lustigerweise schreibt da keiner seine meinung rein.

& dann noch was allgemeines: ich kann mir beim besten willen nicht vorstellen, dass man zufällig im kaufleuten landet und dann auch noch zufällig an der plattentaufe von m-live...das geht alles noch, danach aber zu behaupten der dj sei uncool und es seien ihm nur zwei übergänge gelungen ist meiner meinung nach einfach gelogen.

lustig finde ich irgendwie auch, dass ca. 70% der postings zu m-live hier negativ sind - dass aber die meisten schon an einer party von m-live waren (ein paar zufällig:hmmm:)...schnall ich nicht - ich geh doch auch nicht ans konzert von sarah connor, auch nicht zufällig - ich weiss doch dass die scheisse ist...warum muss ich denn da hingehen und nachher jeden wissen lassen wie scheisse sarah connor ist?

get a life!

THE BOY IS BACK!

Aurel
30.10.2003, 14:38
lukee... es esch scho en ondersched, wenn du zuefällig anes konzert vo de connor-schlampe gosch, oder ane party, wo halt en dj ufleid, wo du ned gwösst hesch. ech glaubs, das chasch ned gliichsetze.
ond öbrigens... du werfsch im pleschen vor, dass er sini meinig zu genüge präsentiert hed... du ned? du besch de einzig, wo de m-live do pusht ergendwie, ond das ned nome i eim post, sondern thread-öbergriifend... aber äbe, sell ken afegg si, nome es chliises feedback zom zeige, dass du au ned besser besch, als all die andere...

peeze

Lukee
30.10.2003, 14:42
Original geschrieben von steelo
gib jetzt au no min sänf dazuä:

also ich find de m-live än guätä dj und has au am 24. no cool gfundä für kauflüütä-verhältniss ;-)

klar gitts no besseri DJ's isch aber au gschmacksach...

zum sound möchti no öppis sägä:

äs beschwäräd sich immer lüüt äs sägi z'kommerziell, r'n'b' isch eh schwul, usw...

ich leggä jetzt au scho äs wiili uuf + wänn du party wettsch machä und imenä sogenannt "edlä club" uufleisch bliibt der eifach würklich nüüt anders übrig als hits after hits z'spillä...will s'partyvolk (gitt sicher uusnahmä) nur ihri hüftä zu liäder schwingäd wo's scho kännäd...sobald du chli älteri oder unbekannti liäder bringsch leert sich d'tanzflechi...klar händ dänn vilicht 3 oder 4 lüüt freud a denä liäder, aber als dj stahsch halt eifach scho chli blöd da wänn'd mehrheit nöd zu dinä tracks abgaht...

steelo = lukee?

überhaupt kei unterschied - i zahl doch nid 20 stutz fürne party woni nid weiss wär ufflegt - und an dere plattetaufi vom m-live sin sogar no plakat andr türe ghange - come on!

oder gosch du regelmässig an partys vom dj mind-x? wenns jo schienbar egal isch...?

Pleschen
30.10.2003, 14:51
stell der mal vor ich chume usem wallis!
fahre gmüetlich mit me joint und minem Laptop uf züri 3stund zug fahrt!wirsch z züri vo zwei kollege mit em
auto abgholt, ich: "wo ghömer hüt hie?" kolleg: "ins kauf, mir göhnd no schnell zu mir da hesch no schnell zieht zum dich umzieh!"

so landet me zufälligerwiis annere party!

checkt ?

piis pleschen

ps. binere diskusion döff jede sin shit derzue poste, au ich, isch mir glich wenn du es problem dermit hesch das ich
der M-Live nöd de bescht dj vo de schwiiz finde!

Pleschen
30.10.2003, 14:53
Original geschrieben von Lukee
steelo = lukee?

überhaupt kei unterschied - i zahl doch nid 20 stutz fürne party woni nid weiss wär ufflegt - und an dere plattetaufi vom m-live sin sogar no plakat andr türe ghange - come on!

oder gosch du regelmässig an partys vom dj mind-x? wenns jo schienbar egal isch...?

ei sorry wie blöd bisch eigentlich meinsch ich hängi di plakat nöd gseh vorem kauf!aber meinsch denn vermiss ich mine kollege und kolleginne der ganz abig in dem das ich vorem kauf stah und säge "Nei da leit der M-Live uf ich chume nöd mit ih" !

du hesch woll irgent es problem oda?

piis

rösli
30.10.2003, 14:59
hei jungs sachte lüüt...sachte...
e goh jetz morn go luege ond denn werd entschede öber scheisse esch oder ned... aso us mine ouge ond genau das söt doch jede vo üch mache... sini meinig belde die poste ond ned die andere go afigge.... wenn si andersch denke

Pleschen
30.10.2003, 15:04
Original geschrieben von rosi.pwk
hei jungs sachte lüüt...sachte...
e goh jetz morn go luege ond denn werd entschede öber scheisse esch oder ned... aso us mine ouge ond genau das söt doch jede vo üch mache... sini meinig belde die poste ond ned die andere go afigge.... wenn si andersch denke

das meini ebe au!aber wenn mich der lukee nach jedem bitrag vo mir afiggt!weiss nöd was sis problem isch!

erwarte dini meinig nimmt mi wunder!

piis

rösli
30.10.2003, 15:19
diss-kusionen -> jo easy aber ned wenns eifach heisst bähh du besch scheisse da cha ned si ond wieso öberhaupt... ond de chond vo desem zrog shit du beshc denn e dobu echt... hesch jo ke ahnig vo hiphop
hei nei pls lüüt das bringt zo nüt...

Lukee
30.10.2003, 15:35
Also Jungs!

Vielen Dank für die Diskussion - es wird die letzte gewesen sein, an welcher ich hier teilgenommen habe - offenbar werden meine Postings nicht richtig verstanden...

Irgendwie freute ich mich riesig über die neue Aight-Genossen Seite und sein Forum, finde auch, dass es hier ganz anständige Diskussionen und Themen in welchen man sich austauschen kann gibt - als Schweizer Homeboy - und als solchen versteh ich mich seit fast schon 12 Jahren.

Eine typisch Schweizerische Eigenschaft mit welcher ich mich nie anfreunden werde, ist und bleibt wohl auch, dass man den Erfolgreichen zuerst einmal gar nix gönnt - anstatt sie wie in anderen Ländern hochleben zu lassen. Eigentlich sollten wir Homeboys uns freuen, wenns ein 21jähriger DJ schafft einen Plattenvertrag zu bekommen und zum Profi-DJ wird, wir müssten uns freuen wenn Bligg mit Emel die Charts toppt, wir müssten uns freuen wenn der gute Mory wieder mal auf den Putz haut - und vorallem sollten wir mitfeiern. Immer wieder beobachte ich aber, dass genau den Leuten, welche das Game hier weiterbringen, nicht der nötige Respekt entgegengebracht wird - das nervt unglaublich und bremst unsere Bewegung.

In Zukunft werde ich also noch meine Dope-News unter "Diverse Medien" posten und ansonsten Ruhe geben. Ihr könnt Euch ja jeweils am Donnerstag im 105 Dope anhören was der Lukee so zu erzählen hat - denn eigentlich geht es im Rap ja vorallem um gesprochenenes und nicht um geschriebenes Wort...in diesem Sinne darf ich Euch verraten, das es nächstes Jahr endlich soweit sein mit der Lukee Platte - namens Vollversion - im Ernst, no Tricks no Gimmicks - zuerst die Single - dann der ganze Longplayer...

Versteht mich nicht falsch, ich finde Plattformen wie diese sehr wichtig für eine gesunde Hip-Hop Szene und auch ich kann viel von solchen Plattformen lernen und profitieren (Big Up Reezer)...was hier aber alles über M-Live und Mory & jetzt schlussendlich auch über mich geschrieben wurde mir einfach zu viel - und ich habe hier einfach auch nicht die Zeit auf solche Dinge einzugehen....sonst fände ich das ja noch lustig - wenn ich nichts besseres zu tun hätte...

Es gibt aber verdammt viel zu tun, die Platte, das nächste On Fire Tape und natürlich meine Show 105 Dope (Heute Abend übrigens mit Samurai & Felsen, Premiere von Jay-Zs neuer Single von seinem neuen und letzten Album, Beginner mit Gustav Gans Remix von Yvan, Goldrush International in the Mix etc...)

Wens interessiert, der soll sich doch auf www.on-fire.ch drüber informieren was bei Lukee alles so geht!

IM OUTTA ERE!

Peace out - häbet sorg zunenand & rocket dä shisch....

LOVE IS THE ANSWER!

euer Lukee a.k.a DJ Kee a.k.a Lägg Luggie a.k.a Lukee de Saint Phalle a.k.a Selecta Vollstrecka a.k.a Kojak a.k.a :vogler:

Pleschen
31.10.2003, 11:25
Schade, auch wenn wir underschiedlichen Meinungen gewesen sind warst du sicher auch eine berreicherung für aightgenossen.ch! Ich bin sturr und niemand bringt mich von meinen selbstgebildeten meinungen ab, auch nicht du!

piis Pleschen

Chraensch Lee
31.10.2003, 11:34
Schaad, ha de Lukee no en luschtige gfunde. Naja, pech. btw, zu dem mer sell sich über die freue, findi au, aber ich chan mich miteme mory nid identifiziere und mag sin sound hald nid, da chasch ja au nid denn eifach finde ich sell mich über ihn freue. Au en Bligg mit de Emel, ich ha das Lied überhaupt nid guet gfunde (das ander da woner au en videoclip dezue gamcht hett hani defür denn wider voll chillig gfunde). Usserdem bini Spanier :D . Ne, ich find jede sell das lose waner wett und das understütze woner guet find und ebe, sich mit cha identifiziere. Wenn all ja wider alles understütze würed wärs wider langwillig.

.kerYjameS
02.07.2004, 11:21
haha m-liv ish nebem def cut best dj ide schwitz . also sit stolz uf öiä landsmann

mc rassko
03.07.2004, 12:14
cede wird ich sicher nöd chaufe, aber er isch en geile party dj

gimma
04.07.2004, 11:02
dr massi aka m-live isch an geila siach und an geila dj. punkt.

big capo
04.07.2004, 11:37
weisch pleschen.. so ä tussy wie du wo us em wallis nach züri in uusgang gaht wär dä erscht wo en vertrag würd unterschriibe.. du weisch gar nöd was es bedüüted sich z vermarkte lah.. ich känn keis release vo dir a dem ich dich messe chan. häsch scho mal promo gmacht für dini eigeni platte? weisch was das für en ziituufwand isch und was für chöschte damit verbunde sind? nei gäll.. wie au, du bisch ä tussy us em wallis wo amigs paar übergäng macht i sim chinderzimmer... red nöd über business wänn nüüt weisch devo.. chum bis ehrlich, du redsch eifach nur.. selber aber no nie öppis ufd bei gstellt.. häschs gfühl en aktive hiphopper interresiert d meinig vomene konsummeitli? ich chan au sägä alles isch wack aber das macht mini musig au nöd besser.. und wänn dä satz mal checksch und checksch was lable arbeit isch.. dänn chum wieder über vermakte und m-live go rede.. bis deht hie.. üeb übergäng und beriichere eus mit dim neue release.. dj pleschen-tussy.. tzzzz

ps: eigentlich hät dä lukee scho alles gseit was ich dänkä, merci.. aber ich han eifach no müesse sägä was du plaschen für ä pussy bisch. peace

DeeFly
29.07.2004, 09:38
Hey Lüt

eigentlich chotzt mi richtig a z schribä aber ich machs jez trotzdem. Wiä lang kännäd iär dä M-Live scho?? Sit är im kauf ufleit??

dä m-live isch scho sit ettlichä jahr als dj underwägs, seit eu vilicht steelfingers öpis?? dä M-Live hät scho öpis für diä kultur gmacht wo iär all HipHop technisch na id hosä gschissä händ. Vo minärä sitä us fettischtä respekt gegenüber am m-live. Und kän respekt gegenüber lüt wo scho ihrä 2000i aight-genossen diss forum itrag gmacht händ, aber suscht nüt z mäldä händ i dä szenä, think about it...

Mano
29.07.2004, 09:48
:whogivesa

zeelium
31.07.2004, 15:17
kotz smile gsuächt abär keis gfundä:rolleyes:

Ruedi Snare
31.07.2004, 15:47
Original geschrieben von DeeFly
Hey Lüt

eigentlich chotzt mi richtig a z schribä aber ich machs jez trotzdem. Wiä lang kännäd iär dä M-Live scho?? Sit är im kauf ufleit??

dä m-live isch scho sit ettlichä jahr als dj underwägs, seit eu vilicht steelfingers öpis?? dä M-Live hät scho öpis für diä kultur gmacht wo iär all HipHop technisch na id hosä gschissä händ. Vo minärä sitä us fettischtä respekt gegenüber am m-live. Und kän respekt gegenüber lüt wo scho ihrä 2000i aight-genossen diss forum itrag gmacht händ, aber suscht nüt z mäldä händ i dä szenä, think about it...

word!

D-Glay
31.07.2004, 16:01
Kenn de M-Live jetz scho es ziitli und weiss das de siech was druff hett wie nur wenigi i de CH... De underschied isch das ich "weiss" und nöd nur "meine". :D

Es git gnueg billigi , beschisseni Djs.. Wiso nöd über die herzieh? Sogar en blinde merkt, selbscht wenn em de sound nöd gfallt, das de M was druff hett da d'übergäng nahtlos und perfekt sind. Du ghörsch bi Ihm chum en fehler und wenn de wird Er wohl en schlechte Tag gha ha.. Musig isch Gschmacksach und respektiere au jedem sini Meinig diesbezüglich aber es mues keine cho und sege de M hätts nöd druff denn ab denn belügt mer sich nur selbscht. ;)

Finde als Club Dj passt er hervorragend! Wenns um'd Technike gaht, de cha mer vorstelle das es agfresseni git wie de screwd wo en det überbüüted aber das ändered d'Sach i keinster weise.

Nöd falsch verstah... Ehre dem ehre gebührt. Nöd öpper diskreditiere wos i mine Auge nöd verdient hett.

Thx und Greetz ad peepz! :yeah:

zee-town
08.11.2004, 20:15
mein senf mal dazu...:D
m-live ist wohl einer der begabtestens djs in der schweiz...schnell noch zu meinen inputs zu gewissen posts..
1. m-live ist wohl der einzige schweizer dj der eine 99% perfektion bei den übergängen hat. und da kann niemand sich mit ihm messen!
2. egal ob party dj oder hip hop dj oder sonst was. er ist einer der talentiertesten im lande.. er kann eine kommerzschuppen wie das kaufleuten zum kochen bringen, gleichzitig das UG oder wonst was zum bouncen oder breaker dazu bringen sich wie weiss nicht was auf dem boden zu wälzen.. hat schon alles gemacht oder macht es teils immernoch!

meinungen sind frei, wie schon jegliche von euch es betont haben.
aber eine meinung ist für mich z.B. ich finde m-live ist schlecht als dj..

und "m-live ist schlecht!" das ist keine meinung sondern eine feststellung. was ganz und garnicht stimmt!

eben das war mal mein kurzer senf zu euren problemen.

ach, ja nicht zu vergessen ist.. das m-live bei einen seiner ersten grossen auftritten, als warm-up dj den berühmt berüchtigten Tony Touch richtig geraucht hat, nämlich so, dass die ganze crown währen em tony seinem set die ganze zeit m-live geschrien hat..

was ich hier jetzt geschrieben habe ist nicht meine meinung sonder FACT!

peace out

DeeFly
09.11.2004, 16:57
Original geschrieben von zee-town

...dass die ganze crown währen em tony seinem set die ganze zeit m-live geschrien hat...



ohni shiat?? hahaaa, nöd schlächt...

Grumble
09.11.2004, 17:07
CH-DJs LEGEN SCHEISSE AUF!!!ob m-live, jesaya, etc...
übergänge stimmen nicht, cuts sind miis und überhaupt ist die trackauswahl meistens ziemlich beschissen!!

bis auf ein paar ganz wenige ausnahmen!!

DeeFly
09.11.2004, 17:12
Whaaat??

hey log, ach weisch was, vergiss äs, lohnt sich nöd...

Tschannsaan
23.05.2005, 15:45
Ich ha ihn au mol im UG gseh uflegge oder ghört... has chli schad gfunde, dass er nur Chiggy-Shiat ufgleit hät... vor allem sind teils Tracks zwei-drei mol gloffe... isch vilicht au dra glägä, dass zwei dj's döt gsi sind... und nüt abgsproche händ... aber mir häts ehrlich gseit nid so gfalle... trotzdem isches publikum recht abgange... da isch jo schlussendlich s'wichtigste...

CH-DJs LEGEN SCHEISSE AUF!!!ob m-live, jesaya, etc...

holla... sicherlich leit niemerd ide Schwiez uf wiä zum biespiel en dj hilmatic (für mich dä krassisch club-dj überhaupt...) aber z'sägä, dass alli schwiezer-dj's scheisse sind findi fucked up!! sicher häts talentierti leutz hinter dä wheelz ide schwiez.. mini Meinig! :eek: